VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, etnies858

Vasta
Terminats
Klubiline
Postitusi: 240
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 21 Apr 2019, 20:38

jussike kirjutas:
21 Apr 2019, 20:26
Terminats kirjutas:
21 Apr 2019, 16:18
Kui vredestein mulle nukapoldid müüs, siis ta küll midagi ei maininud mulle... :roll:
Egas vinni sisse lüües ei hakka programm nagu kasiino aparaat vilkuma "Edition - Edition" ja pealegi enne 2000a toodetud masinatele ei annagi Etka täpseid vasteid, kõik varuosad tuleb pr numbrite järgi välja otsida.
Seda ma täiesti usun, et ei hakka vilkuma. Töötan samal alal ja eeldasin, et esindusel mingi vägevam programm lihtsalt.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 240
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 30 Apr 2019, 14:44

sausau

Eelmise nädala jooksul jõudsid kõik vajalikud jubinad auto kokku panekuks, tuli ka välja, et auto transportimisel oli töösilinder ilmselt maas lohisenud ja see oli täiesti ribadeks :D. Uus FTE silinder sai tellitud ning see visatakse ka külge. See-järgmine nädal peaksid ka aknatõstuki vända korgid jõudma.

Eelmisel neljapäeval sai kereparandus korda ning samal päeval ka auto tagasi Kahvli hoovi seisma viidud. Sel hetkel lõpetati klappide tagant portimist. Nüüd ootame mootorit uuesti.

Pilte autost:
► Näita Spoilerit
Viimati muutis Terminats, 30 Apr 2019, 14:45, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Terminats selle postituse eest:
argo

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2531
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 29 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 30 Apr 2019, 17:29

Kena värv! :thumbup:
Garaazid on ka tuttavad.
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

ryan
Huviline
Postitusi: 1345
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 20 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 30 Apr 2019, 17:52

Ma küll praegu ette ei kujuta seda värvi autot :think:
S-wagen 1,9 TDI

GTI
Moderaator
Postitusi: 7047
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Tallinn - Nõmme
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 62 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 30 Apr 2019, 19:10

Kas tuleb harlequin või eksis võõba veidi tooniga? :D
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

ryan
Huviline
Postitusi: 1345
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 20 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 30 Apr 2019, 20:29

Pilt

Selline , tule toonile vastav värv oleks suht ok .
S-wagen 1,9 TDI

ryan
Huviline
Postitusi: 1345
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 20 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 30 Apr 2019, 20:39

Pakuks välja mürkrohelise metalliku suurema teraga ....saaks mootorile vastava lahenduse .
S-wagen 1,9 TDI

Terminats
Klubiline
Postitusi: 240
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 30 Apr 2019, 22:53

Aitäh kiidusõnade eest. Tegelikult päriselus näha, et tahaks toon tumedamat, siis jääks väga-väga hea. Praegune värv kuidagi jääb pildi peale väga hästi, isegi liigagi hästi :D.
GTI kirjutas:
30 Apr 2019, 19:10
Kas tuleb harlequin või eksis võõba veidi tooniga? :D
Tegelikult jääbki hetkel selline (ka siis kui sõidab & ÜV peal) kuni finantsi koguneb, et päris ülevärv teha. Praegune lahendus saigi selle tagamõttega, et näha kuidas värv autole istub ja kas endale hakkab meeldima.
ryan kirjutas:
30 Apr 2019, 20:29
► Näita Spoilerit
Selline , tule toonile vastav värv oleks suht ok .
ryan kirjutas:
30 Apr 2019, 20:39
Pakuks välja mürkrohelise metalliku suurema teraga ....saaks mootorile vastava lahenduse .
Mingisiugused värvilised tulekesed jäävad kindlasti mängust välja. Roheline värv absoluutselt ei meeldi, pole elus ühtegi rohelist asja omanud või tundnud, et tahaks omada. Minu silmis täiesti ebaatraktiivne värv.

links1
Klubiline
Postitusi: 220
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: Golf 3 GTI
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 12 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas links1 » 01 Mai 2019, 01:29

Väljaarvatud siis valgusfoori roheline :D
Glamuurne Olend Luksuslikkus Fantaasias

ryan
Huviline
Postitusi: 1345
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 20 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 01 Mai 2019, 11:21

Pilt

Ma pidasin silmas midagi sellist , et peaaegu must ja päikese käes hakkab tooni andma :wink:
Ja jämedam tera sisse segada , mängib päikese käes paremini .
S-wagen 1,9 TDI

Terminats
Klubiline
Postitusi: 240
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 03 Mai 2019, 07:08

Jubinate inventuur & ettevalmistus:
► Näita Spoilerit
Kaane kokku ladumine:
► Näita Spoilerit
Alumise otsa laiali tõmbamine ja kolvirõngaste vahe suuremaks tegemine:
► Näita Spoilerit
Klapi ja kolvi vahele jääb 3mm. Arvestades, et vedrud on on mõeldud töötama kuni 8000rpm, siis peaks hakkama saama:
► Näita Spoilerit

Mermo
Huviline
Postitusi: 925
Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
Auto: 2
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Mermo » 05 Mai 2019, 00:00

Jah.
Kes tänasid kasutajat Mermo selle postituse eest:
Terminats

Terminats
Klubiline
Postitusi: 240
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 08 Mai 2019, 21:09

heihei

Jõudsime progeajumehega ühisele otsusele, et wideband lambda oleks ikkagi kogu värgi juhtimisel kasulik ning siis sai see ka ostetud.

Boschi LSU 4.9 wideband lambda:
► Näita Spoilerit
Saksamaalt jõudsid aknatõstuki vända pimedad:
► Näita Spoilerit
USPartsist sai ligi võetud go-go juice (vahemärkus: selle pakend siiski mahtus Polosse ära):
► Näita Spoilerit
Härral tekkis vahepeal raskusi nukkade ajastamisega, sest nukatootja oli kaasa andnud väga väheseid andmeid ning need olid ka valed. Koostati spets nukakaart selle jaoks ja kõrgemast matemaatikast hammustati läbi ning ajastus korras nüüd. Siinkohal mulle mainiti ka, et see oli tark liigutus reguleeritavad nukarattad osta.

Mootori pilt:
► Näita Spoilerit
Siin pildil näha katki lõigatud otsakaant, et saaks samal ajal nukarattaid reguleerida.
► Näita Spoilerit
Nukajooks:
► Näita Spoilerit
Lähem pilt klapist ja pordist:
► Näita Spoilerit
Vahepeal on külge visatud karter, klapikambrikaas, lisaseadmete kronsa, õlijahuti, õlifiltri jalg ning rihmaratas. Mootori hetkeseis:
► Näita Spoilerit
Auto on nüüd 2 nädalat õues olnud ning "üllataval" kombel see ei ole veel mädanema hakanud. Super!
► Näita Spoilerit
Härral on järgmiseks nädalaks kurjad plaanid, kuid ei kuuluta midagi. Vaatame jooksvalt ;).

Kriisa
Huviline
Postitusi: 307
Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
Auto: Jetta(typ 16) 1500 LS
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Kriisa » 09 Mai 2019, 07:30

Ikka väga suurelt on see mootor sul ette võetud. Hea lugeda ja vaadata ja veel parem, et nii detailselt kõigesse suhtud. Jätka samas vaimus
Kes tänasid kasutajat Kriisa selle postituse eest:
Terminats
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."

ryan
Huviline
Postitusi: 1345
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 20 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 09 Mai 2019, 09:36

Aga tagumised koopad oleks pidanud tööde käigus ära rullima , enne värvimist :roll:
S-wagen 1,9 TDI

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 107
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas intzu » 09 Mai 2019, 11:23

Palju see naerugaas võiks jõudu juurde anda kui spekuleerida või on plaanis end laksu alla sellest tõmmata enne hambaarsti juurde minekut? :lol:
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

GTI
Moderaator
Postitusi: 7047
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Tallinn - Nõmme
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 62 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 09 Mai 2019, 12:44

NoS jaoks võiks ikka sepissisu olla (või vähemalt tugevdatud saaled). Kes sul selle välja häälestab?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Kahvel
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 09 Mai 2019, 15:40

GTI kirjutas:
09 Mai 2019, 12:44
NoS jaoks võiks ikka sepissisu olla (või vähemalt tugevdatud saaled). Kes sul selle välja häälestab?
Rõnga vahed tegin spetsiaalselt nosi jaoks suuremaks kui nad olid.Ja samas kui panna 75hp shot ja 6silindri vahel ära jagada,siis ma ei usu et ta haiget teeb nii hullult.Ja näiteks audide peal 2.7biti mehed kasutavad VR6 ori saalesid.Aga eks loomulikult sepis keps ja kolb annaks turvatunde.See ori keps VR6tel ajab nutma lihtsalt :D
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 240
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 12 Mai 2019, 20:15

intzu kirjutas:
09 Mai 2019, 11:23
Palju see naerugaas võiks jõudu juurde anda kui spekuleerida või on plaanis end laksu alla sellest tõmmata enne hambaarsti juurde minekut? :lol:
Plaanis 75hp märg lask teha.
GTI kirjutas:
09 Mai 2019, 12:44
NoS jaoks võiks ikka sepissisu olla (või vähemalt tugevdatud saaled). Kes sul selle välja häälestab?
Nagu Kahvel mainis, siis rõngavahed said suuremaks tehtud. Eks kui laiali käib, siis ongi põhjust uus plokk otsida, too 3.0'iks puurida, sepis kolb ja H profiilis sepis keps sisse ¯\_(ツ)_/¯. Välja peaks häälestama sama progeajumees, kes juhtmestikku teeb.
Viimati muutis Terminats, 12 Mai 2019, 20:15, muudetud 1 kord kokku.

CD-R
Huviline
Postitusi: 400
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas CD-R » 12 Mai 2019, 20:19

Äkki uued tuuled juba 24v 3.2 mootoriga? Mul üks vedeleb millest kannatab miskit teha.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 15 Mai 2019, 06:16

Ma pikemat aega pakun talle 3.2te.Mul üks komplektne ootab riiuli all.Härra jonnib :D
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 240
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 15 Mai 2019, 18:49

CD-R kirjutas:
12 Mai 2019, 20:19
Äkki uued tuuled juba 24v 3.2 mootoriga? Mul üks vedeleb millest kannatab miskit teha.
Kahvel kirjutas:
15 Mai 2019, 06:16
Ma pikemat aega pakun talle 3.2te.Mul üks komplektne ootab riiuli all.Härra jonnib :D
Minge kuu peale, täiega ostan 3.2 vahele kui 2.8't nii kaua ehitanud :D.

CD-R müüs mulle midagi hoopis põnevamat, nimelt diisli 5. käigu ehk siis nüüd on maantee peal öko.

Väikene plaanide muutus sellel näol, et auto pidi mootoriga minema juhtmestikumehe kätte, kuid nüüd leppisime kokku, et läheb enne ikkagi summutimehe kätte, sest juhtmestikumehel on lambdat vaja. Ühltasi lubati mind ka esimesele stardile kutsuda :D

Lisapilt nitroballoonist:
► Näita Spoilerit
Viimati muutis Terminats, 15 Mai 2019, 18:49, muudetud 1 kord kokku.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 15 Mai 2019, 23:56

Ma selle ballooni töö kõrvale tühjaks hinganud juba.Sry
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 240
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 16 Mai 2019, 10:37

Kahvel kirjutas:
15 Mai 2019, 23:56
Ma selle ballooni töö kõrvale tühjaks hinganud juba.Sry
See oleks täpselt selline asi, mida keegi kirjutaks foorumisse peale ballooni tühjaks hingamist :D :thumbup: :clap:

ri5t0
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 16 Veebr 2010, 15:48
Auto: Seat
Asukoht: Tallinna, Läänemaa
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 1 kord

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ri5t0 » 16 Mai 2019, 21:47

Kes jubtmed teeb ? 😀
Seat Cordoba Vario

Vasta