VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Kasutaja avatar
Olzz
Klubiline
Postitusi: 99
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 2 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas Olzz » 05 Apr 2020, 22:28

Vahepeal midagi masinaga tehtud pole.
Suure külmaga andis korraks juhiukse tross märku. EI hakanud seda näppima.

Täna läksid Alltrackile alla täna suve rehvid. Veljed said puhtaks tehtud Autoglym veljepesuga ja veljed said vaha alla ka.

Alltrackil olid kaasas siis kahe värvilised veljed. Tundub et põhjamaade sool hakkab selle kroomiosale haiget tegema( veljed on kasutuses olnud ainult suverehvidega). Eelmine omanik on ka kõvasti velje ääri äestanud.
kraaps.jpg
äestatud äär.
kraaps.jpg (174.76 KiB) Vaadatud 2497 korda
ussike 1.jpg
Kroomvärvi uss
ussike 1.jpg (198.78 KiB) Vaadatud 2497 korda

Kas neid kroomitud osa annab käepäraste vahenditega päästa?
Velje äärtele saan äkki mingi värvi paranduse teha.


//Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5151
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; Mitsu Pajero 3.2 Di-D 2007a.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 108 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 05 Apr 2020, 23:43

Olzz kirjutas:
05 Apr 2020, 22:28

Velje äärtele saan äkki mingi värvi paranduse teha.


//Olzz
Ei, värviparandustega küll seda serva ei ravi.

Kasutaja avatar
tofetome
Klubiline
Postitusi: 379
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Auto: 2012' Passat Alltrack
Asukoht: Kiili/Sangaste
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 33 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas tofetome » 06 Apr 2020, 06:57

Vaatasin, et mul on ka nendel velgedel samasugune äärevigastus, tundub vist tüüpviga :D Kuna mul suur näituseauto ei ole, siis ei lase väga segada :)
"Tarkade inimeste ainus probleem on selles, et nad mõtlevad, et teised ka mõtlevad." - Allikas: Internet

MartenL
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 28 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas MartenL » 06 Apr 2020, 07:07

Nad on ikka ühevärvilised. See heledam osa on lakitud alumiinium. Käepäraste vahenditega ei ole seal kahjuks midagi teha. Võid uurida Laagri pulbervärvist, nemad taastavad ka alumiiniumist osa.

Kasutaja avatar
Olzz
Klubiline
Postitusi: 99
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 2 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas Olzz » 06 Apr 2020, 08:00

tofetome kirjutas:
06 Apr 2020, 06:57
Vaatasin, et mul on ka nendel velgedel samasugune äärevigastus, tundub vist tüüpviga :D Kuna mul suur näituseauto ei ole, siis ei lase väga segada :)
Olen ka olukorraga leppinud-- värviparanduse mõte oli, et peatada niisukse ligipääs ja et korrosioon sealt edasi ei lähe.
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
Olzz
Klubiline
Postitusi: 99
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 2 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas Olzz » 06 Apr 2020, 08:01

MartenL kirjutas:
06 Apr 2020, 07:07
Nad on ikka ühevärvilised. See heledam osa on lakitud alumiinium. Käepäraste vahenditega ei ole seal kahjuks midagi teha. Võid uurida Laagri pulbervärvist, nemad taastavad ka alumiiniumist osa.
Seda fakti kinnitab ka velje sees 2 värvikoodi.

Teenin ka leiba Laagris, võtan veljepoistega ühendust.

//Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4649
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 142 korda
Tänatud: 168 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas tito » 06 Apr 2020, 09:40

SP stuudio ja Heimarus taasatab ka poleeritud velje kahjustatud osasid- kumba eelistada ei oska soovitada, üks tegi vanasti korralikult teisel pole järjekorda :)
Viimati muutis tito, 24 Veebr 2021, 09:13, muudetud 1 kord kokku.
Kes ütleb, et roolis ei tohiks kõrvaliste asjadega tegelda, ei tohiks liikluses toimuvas kaasa rääkida!

Kasutaja avatar
Olzz
Klubiline
Postitusi: 99
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 2 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas Olzz » 17 Mai 2020, 10:07

Vahepeal vilkus piduriklotside tuli armatuuris-- mis tähendas, et pidin sirutama graaasis ülemisele riiulile, kus oli pagaldusvalmis klotsid (Brembo- kindel valik minu jaoks).
Esimeste klotside vahetus läks muretult, ilma igasuguste tagasilöökideta. Piduri sadulad ja supportid olid 1 aasta tagasi(kui auto eesti registrisse jõudis) hooldatud-- Hammerite korpuse osadel peal ja kontaktpinnad Wuerthi vasemäärdega kaitstud. Sai korraga määritud ära ka Xenoni asendiandur, mis kipub eesti kliimas kinni jääma.
Auto põhi oli ilus ja põhjadetaile kattis õrn õlikiht veel-- auto käis suvel Krownis ( võimalik, et hilissügisel peab õõtsadetailidel veel korrosioonikaitset uuendama.

Mõned teemad, mis vajaks VW omanike valjut arutelu:
1. Autol on ees 94 000KM- vaatan ,et juhistme turvavööl väiksed tupsud tekkinud. Eelmisel masinal kasutasin silicon dry sprayd kord aastas turvavöödel-- 280 000 läbisõidul olid turvavöö välimus uueväärne. Kas B7 ka mõjub?
2. Auto vajab põhjalikku pigipesu. Mis vahendit kasutate, et auto kerge vaevaga pigiplekkidest puhtaks saaks? Velgi puhastades avastasin endale Autoglymi veljepesu-- on väike pudel küll, kuid väga mõjus. Ostsin Mequiarsi jäiga vaha, et seda tumepruunile värvile peale kanda. Keraamiline kaitse teema pole hetkel teemaks.
3. Olen Alltracki põhjalaust üritanud hooldada nii, et kõik ühendused ja liigendid võimalikult lihtsa vaevaga lahti saaks( kõik koopa ja põhjakatted on lahti käinud, pidurisadulad jne) Kas VW omanikel kogemusi jagada ilma tõstukita garaasis- tagasilla poldid lahti, keraamiline määre vahele ja kokku tagasi? (Üritan vältida olukorda pere teise auto näitel , kus B6 sillastend lõppes sellega, et enne on vaja vahetada tagasild kui regulliga alustada saab).

Tänud ette,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
Olzz
Klubiline
Postitusi: 99
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 2 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas Olzz » 16 Okt 2020, 23:12

Vahepeal auto andis haldexi pumba vea. Siinne VW foorum aitas- sai planeeritud kiiresti õlivhaetus koos Haldexi filtri vahetusega.
Vahetatud sai ära ka DSG õli, piduri õli.
Haldexi filter nägi 90 000KM läbimisel välja selline:
haldex filter.jpg
haldex filter.jpg (95.77 KiB) Vaadatud 1125 korda
Igaüks teeb sellest omad järeldused.


Järgmised tööd juba auto talveks ettevalmistamisega.

//Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
Olzz
Klubiline
Postitusi: 99
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 2 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas Olzz » 24 Jaan 2021, 21:55

Alltrack on Detsembri ja Jaanuari kuus saanud üksjagu tähelepanu ja hoolt:
  • Krowni uuendus põhja all- aastaga on Krown tagasilla detailidelt maha tulnud. Läks mitu õhtut garaasis tegutsemist, et 2 suurt põhjakatet ja rataste logarid alt ja siis kiht värsket Krowni alla pritsitud. Alltrack, nähtavasti oma kõrguse tõttu, on kogunud aastaga ikka päris suure koguse liivast sodi sinna logarite taha. KUsjuures autoga ei ole kruusa teel praktiliselt sõidetud.
  • Auto sai põhjaliku pigipesu ja enne suurt lund siis kandsin peale ka Meguiarsi sünteetlise vaha. Täiesti uus toode minu jaoks, kuid pealekandmine läks kiiresti ja poleerimine veel kiiremalt. Alltracki plastikdetailide katmine võttis natuke aega muidugi.
  • 103 000km pealt läks vahetusse ka mootori rihmakomplekt. Auto on juba 6 aastat tänaval, seepärast soovitatigi vahetada. Komplekt siis SKFilt, koos vepumpbaga. Vahetusel ilmnes, et veepumba ümbert oli juba natuke "higine", niet õigel ajal saime jaole.
  • 103 000 km tegin ära ka sillastendi. Suverehvide siseküljed olid natuke kulunud. Enen sillastendi sai sillapoldid , millele oli võimalik ligi pääseda ka korralikult vasemäärdega üle käidud. SIllaregull läks ise- hästi. Käisin Laagri Autoasi- töökojas. Hiilgevat muljet teenusest ei jäänud, kuna sillastendi protokolli mulle ei antud.
Mida tuleval kuul veel plaanis teha:
  • Kütuse filter riiulil olemas, valmis vahetuseks.
  • Murkamarko, eeskujul sai ka Hiinast tellitud jalavalgustuse ledid. Antud masinal on tehas eesistujatele valguse paigaldatud, plaanis on ka tagaistuja jalaruum viisakaks teha. Väga soliinde see õrna sinakas valgus pimedatel sõitudel.
Kes tänasid kasutajat Olzz selle postituse eest:
murkamarko
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
Olzz
Klubiline
Postitusi: 99
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 2 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas Olzz » 23 Veebr 2021, 00:44

Ärev sissekanne NV-st.
Laupäeval Tartu - Tallinn trassil perega sõites kell 23:00 õhtul sai perega vaikselt kodupoole kruiisitud- püsikal oli 95km/h, kuna sadas jäävihma ja tee oli täiesti klaas , siis rohkem lihtsalt ei pressinud.
173km oli veel koduni jäänud, kui lauges paremas kurvis hakkas kapotialt kostuma sellist kolina sarnast heli- tõmbas suht kõhedaks ( eelmine kuu sai just uued rihmad pandud). Tõmbasin tee äärde kontrolliks , mootor tühikäigul normis, DSG käigul liikusid sisse välja, kapoti all ja põhja all kõik kuiv. Tõmbasin pagassist ka veljevõtme välja, käisin veljepoldid üle-- kõik normis.

Kuna pere peal, siis otsustasin sõitu jätkata ja panin püsika 80km peale, liikusin vaikselt edasi.
Natuke sellest helist-- see tuli siis juhi jalgade /roolisamba juurest, heli sõltus kiirusest 90 jures läks valjemaks, 80km/h oli selline kõrvadele kompromiss. Heli iseloom oli selline, et nagu midagi käiks kindla sagedusega kuhugi vastu-- kahtlustasin et äkki veovõlli-kummi klamber lahti ja käib käigukasti korpuse vastu. Siis tuleb situatsiooni nael-- korrakas piduripedaali puudutades kadus heli mõneks sekundiks, siis tuli jälle tagasi. Nii ma sõtsingi siis järelejäänud km - kolin tuli, kadus ära , tuli jäällegi kuni jüri ringini. Peale ringi heli kadus- tõstsin kiiruse uuesti 95kmh peale ja sõitsin Saueni välja, nagu poleks midagi olnudki.

Täna viskasin siis VCDSI järgi, veakoode pole. Kakkusin põhjakatte maha, põhi korras, kuiv----täielik müstika.

Lugesin foorumit nüüd- kas kahemassiline hooratas võib endast selliselt märku anda, kui mõni vendru õhtale läheb? Auto läbisõit tänaseks 105 000Km.
Külmalt käivitades , tühikäigul- mingit kolinat sellel isendil ei ole.

Äreval kojusõidul oli ka positiivne pool, sain Alltracki keskmiseks kuluks 5,6L/100km, nii väikest numbrit ma pole veel selle masinaga näinud.

//Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5151
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; Mitsu Pajero 3.2 Di-D 2007a.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 108 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 23 Veebr 2021, 01:25

Pidurid ei võinud koliseda?
Kes tänasid kasutajat TiitRE selle postituse eest:
Olzz

Kasutaja avatar
Aspiriin
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 11 Okt 2020, 18:57
Telefon: 5591null66kaks
Auto: VW Passat 2017 4M, Highline
Asukoht: Paide
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas Aspiriin » 23 Veebr 2021, 07:34

Ma mõtlesin ka kohe pidurite peale..
Kes tänasid kasutajat Aspiriin selle postituse eest:
Olzz

Kasutaja avatar
tofetome
Klubiline
Postitusi: 379
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Auto: 2012' Passat Alltrack
Asukoht: Kiili/Sangaste
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 33 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas tofetome » 23 Veebr 2021, 08:09

Sekundeerin ka piduritele. Kunagi oli ühe autoga sama lugu. Jõudsin pooled sillajupid ära vahetada kui selgus, et support oli lahti.
Kes tänasid kasutajat tofetome selle postituse eest:
Olzz
"Tarkade inimeste ainus probleem on selles, et nad mõtlevad, et teised ka mõtlevad." - Allikas: Internet

Kasutaja avatar
Olzz
Klubiline
Postitusi: 99
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 2 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas Olzz » 23 Veebr 2021, 16:22

TiitRE kirjutas:
23 Veebr 2021, 01:25
Pidurid ei võinud koliseda?
Auto juba sulab garaasis . Enne riigipüha on plaanis piduri support üle käia.
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
Olzz
Klubiline
Postitusi: 99
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 2 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas Olzz » 24 Veebr 2021, 00:07

Olzz kirjutas:
23 Veebr 2021, 16:22
TiitRE kirjutas:
23 Veebr 2021, 01:25
Pidurid ei võinud koliseda?
Auto juba sulab garaasis . Enne riigipüha on plaanis piduri support üle käia.
Kakkusin pidurid lahti, sadul liikus väga viisakalt, sadula kinnitus ok, sadula raam ilusasti M21 poldiga käändmiku küljes kinni. Ketas ilus, klotsid ilusad.
Ainuke asi mis silma jäi oli piduriketta kinnituspolt- mida sai pool pööret peale keeratud.
Pidurid said uuesti kokku ja nüüd jääb monitoorida, kas midagi muutub järgnevatel päevadel.

Võimalik, et ketas pääses kergelt liikuma äkkpidurdust tehes?Päev varem jooksis jänes trassil ette, auto sai 100-> 0 pidurdatud. Jänes jäi ellu ja ka pamper.


Tänud kõigile kes kaasa mõtlesid, rohkem ei tõmble enne kui kolin tagasi tuleb!
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1135
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel LR Discovery 4
Asukoht: Tartu
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 74 korda

VW Passat B7 Alltrack 2.0 tdi 4-motion 2015 - Olzz

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 24 Veebr 2021, 07:39

See pisike polt ju ainult selleks, et rehve paigaldades ketas koos rummuga ringi käiks ja augud kohakuti oleks. Ketast hoiavad veljepoldid kinni, ei tohiks üheski suunas liikuda ketas.
Kes tänasid kasutajat etnies858 selle postituse eest:
murkamarko

Vasta

Mine “Huviliste autod”