VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

franz
Klubiline
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
Telefon: 51 901 801
Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 46 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas franz » 30 Juun 2022, 12:48

Tere.
Olen oma Jetta plaanidega jõudnud nüüd niikaugele et sai auto lahti lammutatud ja kere-grilli vahele pandud,plaan on teha syncro Jetta, vahetada kerel ära keskmine tunnel (kardaani tunnel) ja pagasniku põhi,siis jooksvalt veel kerel vahetada karbid mis jäid kohe silma. Eks kindlasti tuleb puhastuse-mastiksi eemaldamise käigus veel välja auke aga antud kere on oma vanuse kohta ikka väga kõva.Mootori kohapealt ei ole veel kindel mis sinna vahele tuleb ,aga arvan et TDI kas 81kw või 66kw.
Eks pildid räägivad enda eest:
P6250270.JPG
P6250271.JPG
P6250273.JPG
P6290283.JPG
P6290285.JPG
P6290306.JPG
P6290308.JPG
Rainer
Viimati muutis franz, 09 Jaan 2023, 20:12, muudetud 3 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat franz selle postituse eest:
Pets115GTIJ.AruppppRAKSIGOLF
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 30 Juun 2022, 15:17

Hea tõstuk,et saaks sirge seljaga toimetada. Nüüd,kuidas arendad G2ele 1,9 TDi 66kw.(tava turbo) või 81kw(muutuva geomeetriga turbo).elektri olukorda? Spido. Õhuvahetuse (intercooler) radika koht? Kõrgsurve pumba elektroonika ei lase ,olgugi et aju on ka kaasas,kuid edasi minna.TDi del on ka pedaali all reostaat. No ei ole trossi.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 30 Juun 2022, 17:40

Tasub ilmselt osta mingi ühes tükis doonor raibe millel on sobiv mootor.
Võtta kõik mis vaja ja ülejäänud kaalule.

franz
Klubiline
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
Telefon: 51 901 801
Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 46 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas franz » 30 Juun 2022, 20:35

t6nis3 kirjutas:
30 Juun 2022, 15:17
Hea tõstuk,et saaks sirge seljaga toimetada. Nüüd,kuidas arendad G2ele 1,9 TDi 66kw.(tava turbo) või 81kw(muutuva geomeetriga turbo).elektri olukorda? Spido. Õhuvahetuse (intercooler) radika koht? Kõrgsurve pumba elektroonika ei lase ,olgugi et aju on ka kaasas,kuid edasi minna.TDi del on ka pedaali all reostaat. No ei ole trossi.
Tere.
Tõstuki()keregrill) tegin paar aastat tagasi ja see on väga hea abimees ,ei pea tõesti käpuli olema. Selle TDI ei ole probleemi olen juba ühe hästi töötava TDI 81 kw installinud RAKSIGOLF autole nii et kõik töötab nii gaasipedaal reostaadiga kui ka püsikas ,sellele autole sai ka aretatud originaal spidoblokk MFA ja kõik sai tööle +kliima ,mis on praeguste ilmadega super !!!,nii et seda osa ma ei karda.

Rainer
Viimati muutis franz, 19 Sept 2022, 17:40, muudetud 4 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat franz selle postituse eest:
RAKSIGOLF
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 30 Juun 2022, 20:57

AGA siiski. Armatuur paika panna,

franz
Klubiline
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
Telefon: 51 901 801
Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 46 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas franz » 30 Juun 2022, 22:12

t6nis3 kirjutas:
30 Juun 2022, 20:57
AGA siiski. Armatuur paika panna,
Tean mida sa mõtled ,nende juhtmete paigutamine ja ära mahutamine armatuuuri alla on paras katsumus ,kui on veel mängus kliima seade,aga eks kõik järgi mööda.


Rainer
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.

franz
Klubiline
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
Telefon: 51 901 801
Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 46 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas franz » 01 Juul 2022, 21:28

Õhtust.
Täna jõudsin väheke Jetta kallal nokitseda,selleks et pääseda ligi pagassi põhjale tuli kõigepealt eemaldada taga istme seljatagune sein ,see läheb pärast tagasi.Ära jõudsin veel lõigata pagassi põja , nüüd tuleb siis täpsemalt mõõta ja lõigata.Taga lanzeroonide peale tuleb kõigepealt paigaldada -keevitada pagassi põhja jaoks külgmised kõrgendused siis läheb alles syncro põhi sisse.
Lisan mõne pildi:
P6290309.JPG
P6290314.JPG
P6290315.JPG
P6300009.JPG
P6300010.JPG
P6300011.JPG
P7010018.JPG
P7010019.JPG
P7010020.JPG
P7010021.JPG
Rainer
Kes tänasid kasutajat franz selle postituse eest:
RAKSIGOLF
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas ryan » 02 Juul 2022, 23:00

Valget värvi auto kohta on see ikka täitsa hea toorik!
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

pppp
Veteran
Postitusi: 2242
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 13 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas pppp » 04 Juul 2022, 12:12

franz kirjutas:
01 Juul 2022, 21:28
Täna jõudsin väheke Jetta kallal nokitseda,selleks et pääseda ligi pagassi põhjale tuli kõigepealt eemaldada taga istme seljatagune sein ,see läheb pärast tagasi.
Mahub see Syncro pagassipõhja korral tagasi? Tehase Jetta Syncrodel seda ei olnud, üleval mütsiriiuli ääres oli mingi tugevdustala ja kasutati Golfi tagaistet.

franz
Klubiline
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
Telefon: 51 901 801
Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 46 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas franz » 04 Juul 2022, 19:26

pppp kirjutas:
04 Juul 2022, 12:12
franz kirjutas:
01 Juul 2022, 21:28
Täna jõudsin väheke Jetta kallal nokitseda,selleks et pääseda ligi pagassi põhjale tuli kõigepealt eemaldada taga istme seljatagune sein ,see läheb pärast tagasi.
Mahub see Syncro pagassipõhja korral tagasi? Tehase Jetta Syncrodel seda ei olnud, üleval mütsiriiuli ääres oli mingi tugevdustala ja kasutati Golfi tagaistet.
Tere.
Ma ise ei ole näinud ega käega katsunud ühtegi Jetta syncrot aga tean et tehas on tootnud sedaan (4 ust) syncrot ,milline tal see istme tagus on lahendatud ei tea,aga mul on üks pilt cupe syncro Jettast kus on istme tagune küljes:
cupee syncro.jpg
Rainer
Viimati muutis franz, 04 Juul 2022, 19:27, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat franz selle postituse eest:
RAKSIGOLFpppp
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 05 Juul 2022, 18:16

Nüüd küsimine suurele ringile. Miks MK2 golf jetta le ei antud ka diisleid. Mis siis,et sünkro. Nelivedu ,,raiskab,, kordades rohkem kütet ,kui bens VS.diisel. Nelivedu niigi.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas jussike » 05 Juul 2022, 18:57

t6nis3 kirjutas:
05 Juul 2022, 18:16
Nüüd küsimine suurele ringile. Miks MK2 golf jetta le ei antud ka diisleid. Mis siis,et sünkro. Nelivedu ,,raiskab,, kordades rohkem kütet ,kui bens VS.diisel. Nelivedu niigi.
Ise soiud kogu aeg, et foorumi keel on EESTI keel, siis miks sa seda ise ei kasuta?
Suvaliste eesti keelsete sõnade suvalises järjekorras kasutamine ei ole eesti keel.
Paluks tõlget sellele ollusele.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
etnies858tofetometsekkRahapesukaru
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas ryan » 05 Juul 2022, 22:39

Vanasti ei olnudki rohkem kui kaheksa klassi.
..ja kellel see aeg oli? Tööle oli vaja minna, viis aastat tuli kahe aastaga ära teha :mrgreen:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

pppp
Veteran
Postitusi: 2242
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 13 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas pppp » 06 Juul 2022, 12:58

Hariduse- ja keeleteemadelt tagasi Jetta juurde :mrgreen:
franz kirjutas:
04 Juul 2022, 19:26
Ma ise ei ole näinud ega käega katsunud ühtegi Jetta syncrot aga tean et tehas on tootnud sedaan (4 ust) syncrot ,milline tal see istme tagus on lahendatud ei tea,aga mul on üks pilt cupe syncro Jettast kus on istme tagune küljes:
Põhjanaabrite tehase Jetta Syncro, millele hiljem Golf Rallye tehnika vahele tõsteti:
https://pajalle.com/category/autot/jetta_g60/
Nii head pilti kui see Coupe oma tagaistme tagusest pole, aga mingi ettekujutuse peaks vast saama. Kui on huvi...
Viimati muutis pppp, 06 Juul 2022, 13:05, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat pppp selle postituse eest:
franz

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 22 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 06 Juul 2022, 17:05

Ma saan aru, et Tõnis küsib, miks ei toodetud Golf II diiselmootori ja nelikveolisena. Ma ise arvan, et kaheksakümnendate alguses oli diiselmootor sõiduauto peal uus asi, vähemalt VW puhul. Alles kombati turgu, kui palju võiks diiselmootoriga sõiduautosid kaubaks minna. Golf II toodeti esiveolisena 1,6 liitrise diiselmootoriga, millel oli võimsust üsna napilt (40-59 kw). Sellise võimsuse juures ilmselt arvati, et mis see nelikvedu ikka juurde annab, kui võimsust napilt. Teiseks oli äkki mingi tehniline probleem, miks ei saadud sellest 1,6 diislist nelikvedu teha (miski ei mahtunud kuhugi ära vms)?

franz
Klubiline
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
Telefon: 51 901 801
Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 46 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas franz » 06 Juul 2022, 20:57

franz kirjutas:
04 Juul 2022, 19:26
pppp kirjutas:
04 Juul 2022, 12:12
franz kirjutas:
01 Juul 2022, 21:28
Täna jõudsin väheke Jetta kallal nokitseda,selleks et pääseda ligi pagassi põhjale tuli kõigepealt eemaldada taga istme seljatagune sein ,see läheb pärast tagasi.
Mahub see Syncro pagassipõhja korral tagasi? Tehase Jetta Syncrodel seda ei olnud, üleval mütsiriiuli ääres oli mingi tugevdustala ja kasutati Golfi tagaistet.
Tere.
Ma ise ei ole näinud ega käega katsunud ühtegi Jetta syncrot aga tean et tehas on tootnud sedaan (4 ust) syncrot ,milline tal see istme tagus on lahendatud ei tea,aga mul on üks pilt cupe syncro Jettast kus on istme tagune küljes:
cupee syncro.jpg
Rainer
Tere.
Hakkasin väheke rohkem uurima ja leidsin tõesti et syncro Jettal ei käi tagaistme tagust plekki aga võib panna kuna mahub ilusti ära ja aknalaua ääres on mingisugune lisa tugitala :
Hõiva13.JPG
Hõiva14.JPG
Rainer
Viimati muutis franz, 06 Juul 2022, 20:59, muudetud 1 kord kokku.
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.

franz
Klubiline
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
Telefon: 51 901 801
Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 46 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas franz » 19 Sept 2022, 17:02

Tervitus.
Pole mõndaaega siia midagi lisanud ,kuna pole palju edasi liikunud aga siiski midagi:
nimelt sai roostest puhastatud külge minev pagaasniku põhi ja krunditud ,siis Raksigolfi abiga panime taga lanzeronide külge need külje kõrgendused (kruvidega) ja pagaasniku põhja ka kruvidega ,et vaadata kas kõik sobib ja siis alles keevitada kinni.
P7010027.JPG
P7010029.JPG
P8210042.JPG
P8210043.JPG
P9180121.JPG
P9180122.JPG
P9180123.JPG
P9180124.JPG
P9180128.JPG
P9180130.JPG
Rainer
Viimati muutis franz, 19 Sept 2022, 17:38, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat franz selle postituse eest:
ppppRAKSIGOLF
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.

franz
Klubiline
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
Telefon: 51 901 801
Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 46 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas franz » 19 Sept 2022, 17:23

Lisan veel pilte:
P9180133.JPG
P9180134.JPG
P9180135.JPG
P9180136.JPG
mingi aeg sai ka soetatud projektile doonor ,mootori pärast ja selleks on g3 1.9 tdi 81kw . see mootori valik jäi ka sellepärast et on endal olemas juba syncro käigukast ja tagasild 1.9 tdi oma (aga nendest kunagi hiljem kirjutan )
Suured tänud Germole kasutaja fo1l kelle käest sai soetatud doonor.
P9170088.JPG
mõni pilt veel kui proovisin liivapritsi (sai mingiaeg tehtud ei viitsinud enam joosta koguaeg detailidega liivapritsi)
P9180148.JPG
võtsin ühe taga õõtsa
P9180138.JPG
puhastatud:
P9180141.JPG
krunditud:
P9190149.JPG
Rainer
Viimati muutis franz, 19 Sept 2022, 17:37, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat franz selle postituse eest:
ppppRAKSIGOLF
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.

vjanno
Klubiline
Postitusi: 332
Liitunud: 31 Dets 2005, 10:59
Auto: vw jetta mk2 ,passat b4 ,passat b2 ja b1
Asukoht: kohila
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 11 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas vjanno » 19 Sept 2022, 19:33

liivaprits on sul ise tehtud .kas kompressor lahjaks ei jää.mõtlen seda et õhku jääks väheks.

franz
Klubiline
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
Telefon: 51 901 801
Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 46 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas franz » 19 Sept 2022, 19:52

vjanno kirjutas:
19 Sept 2022, 19:33
liivaprits on sul ise tehtud .kas kompressor lahjaks ei jää.mõtlen seda et õhku jääks väheks.
Liivaprits on enda tehtud, kompressoril on 500l paak ,hetkel on jätkunud ,ei ole nii palju asju korraga teinud ,enne kasutasin neid käsiliivaprits püstolt aga juba tülikas oli koguaeg liiva lisada, nüüd vähe lihtsam panen 2 kotti liiva sisse ja ok

Rainer
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.

franz
Klubiline
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
Telefon: 51 901 801
Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 46 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas franz » 27 Nov 2022, 19:44

Tervitus .
Teen siis väikse ülevaate tehtud töödest:
Sai tagasillad rivvi pandud: GOLF 2 1.8 , GOLF 3 1.9 TDI ja PASSAT B3 G60
P9170089.JPG
P9170090.JPG
ja mõõdetud ja uuritud nene mõõte ja erinevusi ja tulemus minujaoks oli huvitav ,et kõik kolme silla mõõdud on samad nii sillakinnitus avade vahe kui ka õõtsade ja pooltelgede pikkused laiused.Erinevused on ainult sillatala puksi mõõtudes G2 on 52mm ja G3 ja B3 on 62mm
P9170111.JPG
P9170112.JPG
P9170113.JPG
passati ja g3 sillatala küljes on veel summuti kinnitus kõrvad,veel on erinevus õõtsades G2 ja B3 on ketaspidurite paigaldamise võimalus s.t et on olemas suporti kinnitus „kõrvad“ aga G3 puuduvad need ja on ainult trummelpidusi jaoks,
P9170093.JPG
P9170094.JPG
P9170095.JPG
veel on erinevus rattalaagri mõõtudes olenevalt aastakäigust ja kas trummel pidur või suport on kahte mõõtu 39x68x37 ja 40x72x37,

.........järgneb

Rainer
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.

franz
Klubiline
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
Telefon: 51 901 801
Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 46 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas franz » 27 Nov 2022, 19:50

....järg


Erinevad on ka taga tifri tagumine kinnitus.
P9170107.JPG
P9170108.JPG
P9170109.JPG
Suurem erinevus on aga kere külge käivatel sillakinnitus plaatidel G2 ja G3 on välimuselt sarnased aga on kõrguse vahe 10mm ,paigaldasin prooviks mõlemad varjandid aga ei saanud aru kas on kuskil mingi mõõduvahe s.t. sild istuks nagu mõlema kinnitusega samal kohal aga B3 on hoopis teistsugune ja ei sobi mk 2
PB270048.JPG
PB270050.JPG
PB270052.JPG
Hetkel sai Passat B3 tagasilatala liivapritsitud ja krunditud ja panin prooviks autokülge ja taga tiffer on G3 TDI õõtsad ka B3 omad nihuke kooslus peaks jääma kuna ei leidnud erinevusi
PB270057.JPG
PB270062.JPG
PB270065.JPG
PB270054.JPG
Rainer
Kes tänasid kasutajat franz selle postituse eest:
GTIpppp
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.

pppp
Veteran
Postitusi: 2242
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 13 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas pppp » 28 Nov 2022, 12:53

Ega pole teada, kas G3 tagasild on luukpära või universaali alt tulnud?

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 28 Nov 2022, 18:07

Vahet pole. Erinevusel on tugevdus varu. Mõõdud sillatalas klapivad. Sillatala läheb 1 1 alla. mõõtutest. G2. Ja G3. Sillatala puksid on erinevad.Mõõtudest. Vaata G2. tagasilla puksi mõõtu . Võrdle siis G3 pukse.

franz
Klubiline
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
Telefon: 51 901 801
Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 46 korda

VW JETTA MK2 Projekt---Syncro

Lugemata postitus Postitas franz » 28 Nov 2022, 18:34

pppp kirjutas:
28 Nov 2022, 12:53
Ega pole teada, kas G3 tagasild on luukpära või universaali alt tulnud?
tere.
golf 3 tagasild tuli universaali alt

Rainer
Viimati muutis franz, 28 Nov 2022, 18:36, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat franz selle postituse eest:
pppp
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.

Vasta

Mine “Huviliste autod”