VW Golf mk1 1.8 GTI '83 - lawrence
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Golf mk1 1.8 GTI '83 - lawrence
tegelikult polnud plaanis seda teemat enne teha, kui autot natuke korrastatud on, aga kuna selle k?igus tekib ilmselt p?ris palju h?mmingut ja k?simusi, v?iks need k?ik siia kokku koguda.
ja kuna ta saab t?na 22-aastaseks, oleks vist p?ris hea aeg alustamiseks.
auto on kunagi ette laksu saanud ja p?rast seda k?veralt kokku pandud. selle talve eesm?rk olekski eelk?ige nina sirgeks ajada. teine suurem tagasil??k on 4-k?iguline k?igukast. tahaks selle asja ka kevadeks jonksu saada.
muidu on...
- 1781 cm3, 82kw/112hj@5800rpm, 153Nm@3500rpm
- 175/70R13 mingid vanakooli Good Yearid + 13x5" plekid
- sportvedrud (v?imalik, et GTI originaalid), tagumised ilmselt suht l?bi omadega
- punane/must sportsisu
- kompuuter (kell, s?iduaeg, l?bis?it, k?tusekulu, v?listemperatuur, ?litemperatuur)
tahaks n?ha...
- esispoilerit
- 14" velgi
- n?ks madalam v?iks ka vist olla
pole erilisi tuuninguplaane p?he v?tnud. ?ritaks pigem korras/originaalil?hedasena hoida ja hea ilma korral m?ne kiirema tiiru teha.
terv, lauri
[Muudetud: 1-2-2006 lawrence]
ja kuna ta saab t?na 22-aastaseks, oleks vist p?ris hea aeg alustamiseks.
auto on kunagi ette laksu saanud ja p?rast seda k?veralt kokku pandud. selle talve eesm?rk olekski eelk?ige nina sirgeks ajada. teine suurem tagasil??k on 4-k?iguline k?igukast. tahaks selle asja ka kevadeks jonksu saada.
muidu on...
- 1781 cm3, 82kw/112hj@5800rpm, 153Nm@3500rpm
- 175/70R13 mingid vanakooli Good Yearid + 13x5" plekid
- sportvedrud (v?imalik, et GTI originaalid), tagumised ilmselt suht l?bi omadega
- punane/must sportsisu
- kompuuter (kell, s?iduaeg, l?bis?it, k?tusekulu, v?listemperatuur, ?litemperatuur)
tahaks n?ha...
- esispoilerit
- 14" velgi
- n?ks madalam v?iks ka vist olla
pole erilisi tuuninguplaane p?he v?tnud. ?ritaks pigem korras/originaalil?hedasena hoida ja hea ilma korral m?ne kiirema tiiru teha.
terv, lauri
[Muudetud: 1-2-2006 lawrence]
Viimati muutis lawrence, 01 Juul 2019, 20:46, muudetud 1 kord kokku.
-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
sellise aastaarvuga auto puhul k?ll. Lisaks teenib see auto raudselt v?lja oma hellitusnime - rabbit.Algselt postitas: pikksilmRETRO on moes ?Algselt postitas: han_wiz
Wow-bou, mis iludus t?esti! Sellele kroomitud stanged ja kroom-veljed. Lisaks retro katuseraam ja tsipa madalamaks. V?ga kena cruiser
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
ait?h positiivse vastukaja eest.
mootor on jah DX ja k?igukast peaks olema 9A, kuid miskip?rast on keegi otsustanud sinna 4-k?igulise alla kruvida. praegu otsingi, et mis kasti sinna alla saaks sobitada. kui kellelgi on mingit head linki v?i niisama infot, v?iks teada anda.
oleks auto aastast 76, siis v?iks t?esti kroomi ja v?rgi peale m?elda, kuid sellel on originaalis vist suurem osa aksessuaare mustad (stanged, liistud jne). ausalt?elda meeldib endale ka selle auto juures pigem must kui kroom.
mis ma veel oskan ?elda...
s?ita on m?nus j?ik, pidurid on natuke lahjad (eks ?levaatusel n?eb, millega talvel tegelema tuleb hakata), h??l on p?ris m?nna, kuid kiirendades teatud p??retel kuidagi "rullnokalikult" l?risev, v?idetavalt sellest, et tagumine p?tt on Passati oma. edasi liigub minu arust h?sti (v?rreldes 1.6-se Audiga ), eriti madalatel p??retel. 0-100 (spidomeetri j?rgi 110-ni) l?heb umbes 10 sekundiga, ei tea kui suur osa on selles 4-k?igulisel kastil, 100-ga s?ites on p??rded 3200-3300 ja ?komeetri "hoiatustuluke" s?rab koguaeg r??msalt n?kku (t?hendab vist, et k?tusekulu on ?le 7,5).
eks ma vaikselt vastavalt vabale ajale ja materiaalsetele v?imalustele ?ritan teda s?ttida. kuna tegu on ikka vanakesega ja roostegi hiilib siit-sealt ligi, siis talvel s?ita ei plaani. aga seda suurem peaks s?idur??m suvel olema
mootor on jah DX ja k?igukast peaks olema 9A, kuid miskip?rast on keegi otsustanud sinna 4-k?igulise alla kruvida. praegu otsingi, et mis kasti sinna alla saaks sobitada. kui kellelgi on mingit head linki v?i niisama infot, v?iks teada anda.
oleks auto aastast 76, siis v?iks t?esti kroomi ja v?rgi peale m?elda, kuid sellel on originaalis vist suurem osa aksessuaare mustad (stanged, liistud jne). ausalt?elda meeldib endale ka selle auto juures pigem must kui kroom.
mis ma veel oskan ?elda...
s?ita on m?nus j?ik, pidurid on natuke lahjad (eks ?levaatusel n?eb, millega talvel tegelema tuleb hakata), h??l on p?ris m?nna, kuid kiirendades teatud p??retel kuidagi "rullnokalikult" l?risev, v?idetavalt sellest, et tagumine p?tt on Passati oma. edasi liigub minu arust h?sti (v?rreldes 1.6-se Audiga ), eriti madalatel p??retel. 0-100 (spidomeetri j?rgi 110-ni) l?heb umbes 10 sekundiga, ei tea kui suur osa on selles 4-k?igulisel kastil, 100-ga s?ites on p??rded 3200-3300 ja ?komeetri "hoiatustuluke" s?rab koguaeg r??msalt n?kku (t?hendab vist, et k?tusekulu on ?le 7,5).
eks ma vaikselt vastavalt vabale ajale ja materiaalsetele v?imalustele ?ritan teda s?ttida. kuna tegu on ikka vanakesega ja roostegi hiilib siit-sealt ligi, siis talvel s?ita ei plaani. aga seda suurem peaks s?idur??m suvel olema
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
k?igepealt v?ike updaat ?he pildi n?ol
ja siis paar k?simust:
1. ega kellegi ei juhtu ?hte sellist velge ?le olema?
VAG originaalvelg 14x6", ET 45, keskava ilmselt 57.
v?i siis vufflit 2 t?kki, mis v?ivad natuke v?iksema offsetiga olla (no ?tleme 35...45). olen kuulnud, et Ronal on analoogseid velgi teinud.
2. kas k?igukast flantsid (r??gitakse 90 ja 100mm-st) on need "jullad", mis on k?igukasti ja pooltelgede vahel? minu loogika ?tleb, et v?iksid olla, kuid nende l?bim??du m??tmisel sain tulemuseks 93mm. v?i peabki see nii olema... ?hes?naga mul on 90mm flantsid?
kust kandist v?iks leida k?igukast t?hise?
3. kas golf 1 ja scirocco -91 on identse veermikuga? et kui kuskilt sortimendist puudub golf 1, v?ib vaadata scirocco vedrusid ja amorte?
[Muudetud: 1-2-2006 lawrence]
ja siis paar k?simust:
1. ega kellegi ei juhtu ?hte sellist velge ?le olema?
VAG originaalvelg 14x6", ET 45, keskava ilmselt 57.
v?i siis vufflit 2 t?kki, mis v?ivad natuke v?iksema offsetiga olla (no ?tleme 35...45). olen kuulnud, et Ronal on analoogseid velgi teinud.
2. kas k?igukast flantsid (r??gitakse 90 ja 100mm-st) on need "jullad", mis on k?igukasti ja pooltelgede vahel? minu loogika ?tleb, et v?iksid olla, kuid nende l?bim??du m??tmisel sain tulemuseks 93mm. v?i peabki see nii olema... ?hes?naga mul on 90mm flantsid?
kust kandist v?iks leida k?igukast t?hise?
3. kas golf 1 ja scirocco -91 on identse veermikuga? et kui kuskilt sortimendist puudub golf 1, v?ib vaadata scirocco vedrusid ja amorte?
[Muudetud: 1-2-2006 lawrence]
Viimati muutis lawrence, 01 Juul 2019, 20:47, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
sai t?na garaazis pisut m?ratud
tulemus polnud mitte meeltm??da
ei tea, kas neid paneele m??akse ainult kogu t?iega, v?i n?iteks ainult esimest otsa ka? esmasel torkimisel tundus, et rattakoobas, sellest tahapoole j??v osa ja amordi... see-koht-kuhu-?lemine-ots-kinnitub on t?itsa kobedad. v?i leidub ?kki kellelgi sellist doonorit, millelt vajaminev osa v?lja l?igata?
esipaneel vajaks ka vahetamist, v?hemalt ?lemine osa. ingel [VW Bot: "Keel korda!"], ma ei saa aru, kas neid m??akse ka kogu t?iega v?i saab esip?lle ja ?lemise osa eraldi osta.
jama on, et elcats.ru-s on imepisiksed ja kehva kvaliteediga pildid ja ei saa aru, mis jupid koos ja eraldi on. lisaks ei ?hildu elcats ja forsi varuosap?ring ja mujalt pole mul neid koode ja asju vaadata ka praegu.
kui keegi on midagi sarnast l?bi teinud, v?ib lahkelt kogemusi jagada
[Muudetud: 1-2-2006 lawrence]
tulemus polnud mitte meeltm??da
ei tea, kas neid paneele m??akse ainult kogu t?iega, v?i n?iteks ainult esimest otsa ka? esmasel torkimisel tundus, et rattakoobas, sellest tahapoole j??v osa ja amordi... see-koht-kuhu-?lemine-ots-kinnitub on t?itsa kobedad. v?i leidub ?kki kellelgi sellist doonorit, millelt vajaminev osa v?lja l?igata?
esipaneel vajaks ka vahetamist, v?hemalt ?lemine osa. ingel [VW Bot: "Keel korda!"], ma ei saa aru, kas neid m??akse ka kogu t?iega v?i saab esip?lle ja ?lemise osa eraldi osta.
jama on, et elcats.ru-s on imepisiksed ja kehva kvaliteediga pildid ja ei saa aru, mis jupid koos ja eraldi on. lisaks ei ?hildu elcats ja forsi varuosap?ring ja mujalt pole mul neid koode ja asju vaadata ka praegu.
kui keegi on midagi sarnast l?bi teinud, v?ib lahkelt kogemusi jagada
[Muudetud: 1-2-2006 lawrence]
Viimati muutis lawrence, 01 Juul 2019, 20:47, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 15 korda
Kinnitub poltidega. Nii G1-l kui ka G2-l, uuemate koha pealt ei hakka s?na v?tma, kuna neid ise lammutanud ei ole.Algselt postitas: riffgt
2. et kas esimene tiib kinnitub kere k?lge poltide , kruvide vms ..
Teemaalgatajale:
Kui juba suuremat sorti lansekate keevitamiseks l?heb, siis viska sellele teemale kah (veel korra) pilk peale (esmajoones Aspelundi poolt kirjutatule).
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
1. istmed on 99,9% t?en?osusega originaalid. ise pole neid parandanud ja olen ka veebis n?inud sellise mustriga istmeid, nii tavalisi kui sporte.Algselt postitas: riffgt
tekkis paar k?simust ...
2. originaalis kinnitub jah poltidega, kuid minu autol on keegi pidanud heaks m?tteks parem esitiib esip?lle k?lge kinni keevitada. aga see selleks, ma pakun, et selliseid ?llatusi on mind veel ootamas.
eks tast ?ks paras rotikas vist esialgu tuleb. v?lisele ilule ei tahaks enne t?helepanu p??rata kui k?ik korralikult ja korraga ?ra saab teha. praegu on ilmselt t?htsam lihtsalt rooste ?ra tappa, et edasi ei areneks.
tegelikult tahaks lihtsalt autot, millega julgeks ka kiiremaid tiire teha kartmata, et midagi murduks v?i ?ra kukuks.
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
kui siia 4-5 kuu p?rast samasuguse p?ris pildi saaks panna, oleks rahul.
et midagi asjalikku ka kirjutada, siis k?siks Arts555 k?est (kui juhtub lugema), kust Sa selle esipaneeli tellisid, kas kapoti lukustusmehhanism on kohe k?ljes ja mis kohtadest see paneel kere k?lge kinnitub (kui on mingid kindlad kohad)?
[Muudetud: 7-2-2006 lawrence]
Viimati muutis lawrence, 01 Juul 2019, 20:48, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 24 Juul 2003, 12:33
- Auto: VW Golf MKI GTD '83; VW Golf MKII GTI '88
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
GTI on originaalis k?rgem, umbes sama k?rge nagu esimestel piltidel. See viimane pilt on t??piline GI tuuningu k?rgus Saksas.
Efektne, aga meie kuumaastikele j??b see veidi madalaks, eriti kui arvestada, kuidas GI karteri p?hi on v?ga kaitsetu.
Mis puutub plekkide vahetamisse, siis k?i Forsist l?bi v?i saada neile l?bi kodulehe infop?ring. Mu k?simused on saanud kiire ja ammendava vastuse.
Asp
Efektne, aga meie kuumaastikele j??b see veidi madalaks, eriti kui arvestada, kuidas GI karteri p?hi on v?ga kaitsetu.
Mis puutub plekkide vahetamisse, siis k?i Forsist l?bi v?i saada neile l?bi kodulehe infop?ring. Mu k?simused on saanud kiire ja ammendava vastuse.
Asp
Algselt postitas: tuumik
Kas orig ongi gti nii madal nagu viimasel pildil?
K?eulatuses t?pselt samade n?itajatega masin.Loodetavasti kere korralikum.?kki saadad mulle ps peale hinna millega sa selle auto ostsid?