VW Golf mk1 1.8 GTI '83 - lawrence
Moderaator: etnies858
-
- Veteran
- Postitusi: 563
- Liitunud: 30 Apr 2003, 19:57
- Telefon: 5141494
- Auto: Vw T5 Multivan Higline 2,5TDI 128kw 2004a. , Vw Golf 1 2,0 16v 111kw. 1981a.
- Asukoht: Tallinn-Saue
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Toredad on sellised projektid.
Ma hakkasin ka sellist tegema aga teemat pole veel j?udnud teha.Aga ega see tulemata j??.Tuleb huvitav.
Aga sulle j?udu.Kere on ikka G1 suht kehva ja selle taastamiseks l?heb ikka p?ris hulk aega ja sitaks raha.J?udu ja jaksu sulle tulevaks aastaks.Ehk tuleb varsti teha G1 kogunemine neid ikka ehitatakse ka aga muidugi mitte nii palju kui G2 ja G3.Kui sul on vaja abi kere plekkide osas saan sind aidata norm. hinnetega ja pakkuda parimat.Edu siis
Ma hakkasin ka sellist tegema aga teemat pole veel j?udnud teha.Aga ega see tulemata j??.Tuleb huvitav.
Aga sulle j?udu.Kere on ikka G1 suht kehva ja selle taastamiseks l?heb ikka p?ris hulk aega ja sitaks raha.J?udu ja jaksu sulle tulevaks aastaks.Ehk tuleb varsti teha G1 kogunemine neid ikka ehitatakse ka aga muidugi mitte nii palju kui G2 ja G3.Kui sul on vaja abi kere plekkide osas saan sind aidata norm. hinnetega ja pakkuda parimat.Edu siis
UUS KOHT ON Liimi 3A UUED RUUMID
Avatud uus kodukas meil :) www.sadulsepp.ee
Avatud uus kodukas meil :) www.sadulsepp.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
malloc ja rudolf, ?rge p?dege, et ilma j?ite. selle auto juures on ilmselt tegemisr??mu rohkem kui teile meeldiks . peaaegu iga n?dal leian m?ne ?llatuse. samas, kuna mul on sellise auto koha pealt juba paar aastat s?gelenud, siis sai suht k?hku ja suuresti emotsioonide p?hjal ?ra v?etud.
eile sain uue k?igukasti ka. j?lle saab natuke mudida.
eile sain uue k?igukasti ka. j?lle saab natuke mudida.
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
esispoiler on Almelost tellitud, millal kohale j?uab... eks n?is. ?ldiselt ikka m??akse nii vanu juppe ka, k?simus on lihtsalt tarneajas. esipaneeliga oli selline ?nnelik juhus, et sain j?rgmisel p?eval k?tte.
lammarites pole ise k?inud, aga karta on, et G1 on Eestis juba nii eksoot, et selle juppe naljalt ei leia. GTI aksessuaaridest r??kimata.
lammarites pole ise k?inud, aga karta on, et G1 on Eestis juba nii eksoot, et selle juppe naljalt ei leia. GTI aksessuaaridest r??kimata.
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
juba on natuke auto moodi ehk pool selle talve eesm?rkidest t?idetud
saaks veel natuke vaba aega ja puuduva k?igukasti toe, siis polekski tulevik v?ga tume
saaks veel natuke vaba aega ja puuduva k?igukasti toe, siis polekski tulevik v?ga tume
Viimati muutis lawrence, 01 Juul 2019, 20:49, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
puuduv k?igukasti tugi: eesmine (kinnitub vasaku lanseka k?lge aku aluse alla) 020 viiek?igulisele kastile (horisontaalsete poltidega).
spoiler: almelost ja hind oli natuke ?le 400. ma ei tea, mis materjalist originaal on, aga see on tavaline k?va plastmass. ja esipaneelis pidin kinnitusauke natuke viilima, muidu ei istunud h?sti ette, aga see on vist tihti b-osade ?nnetus.
spoiler: almelost ja hind oli natuke ?le 400. ma ei tea, mis materjalist originaal on, aga see on tavaline k?va plastmass. ja esipaneelis pidin kinnitusauke natuke viilima, muidu ei istunud h?sti ette, aga see on vist tihti b-osade ?nnetus.
- Pikksilm
- Veteran
- Postitusi: 2260
- Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
- Auto: G2, T2b
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 7 korda
Algselt postitas: v?ngster
kui saladus ei ole siis palju su esispoiler maksis ka?
v?ga kena igatahes!
Algselt postitas: lawrence
spoiler: almelost ja hind oli natuke ?le 400. ma ei tea, mis materjalist originaal on, aga see on tavaline k?va plastmass. ja esipaneelis pidin kinnitusauke natuke viilima, muidu ei istunud h?sti ette, aga see on vist tihti b-osade ?nnetus.
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
nonii, peaks hakkama j?lle vaikselt autot mudima. seoses sellega paar k?simust.
kunagi k?is siit foorumist vist l?bi mingi teema, kus oli juttu veermikut??dest, mida tuleb teha nii, et autol rattad maas on (?kki amortide viimane pingutamine vms???), aga ei suuda seda enam leida. kas keegi oskab ?kki viidata v?i teab kohe vastata.
millise voolikuga ja kuidas julgeks lappida bensiinitoru? v?i noh, kust sellist saada (peab vist olema mingi spets k?tuse/?li voolik ja vastu pidama bensiinipumba t??survele (palju see G1 GTI-l ?ldse olla v?iks))? ja kuidas ?hendada tuleks, et mingi aasta jooksul sealt plehku ei paneks ega lekkima ei hakkaks?
last but not least: lugesin mingist Spies-Heckeri happekrundist, mis pidi plekile hea s?ber olema. kas seda on nii purgis kui aerosoolina ja kust (soodsalt) saada? ja Buvanoli oleks ka vist vaja. v?i seda saab igast ehitus/rauapoest?
kunagi k?is siit foorumist vist l?bi mingi teema, kus oli juttu veermikut??dest, mida tuleb teha nii, et autol rattad maas on (?kki amortide viimane pingutamine vms???), aga ei suuda seda enam leida. kas keegi oskab ?kki viidata v?i teab kohe vastata.
millise voolikuga ja kuidas julgeks lappida bensiinitoru? v?i noh, kust sellist saada (peab vist olema mingi spets k?tuse/?li voolik ja vastu pidama bensiinipumba t??survele (palju see G1 GTI-l ?ldse olla v?iks))? ja kuidas ?hendada tuleks, et mingi aasta jooksul sealt plehku ei paneks ega lekkima ei hakkaks?
last but not least: lugesin mingist Spies-Heckeri happekrundist, mis pidi plekile hea s?ber olema. kas seda on nii purgis kui aerosoolina ja kust (soodsalt) saada? ja Buvanoli oleks ka vist vaja. v?i seda saab igast ehitus/rauapoest?
-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Kui ma ei eksi, siis jutt k?is esimestest amortidest. Seal viga selles, et vedru ei istu lahtiselt h?sti taldrikusse ja v?ib viltu alla minna.Algselt postitas: lawrence
kunagi k?is siit foorumist vist l?bi mingi teema, kus oli juttu veermikut??dest, mida tuleb teha nii, et autol rattad maas on (?kki amortide viimane pingutamine vms???), aga ei suuda seda enam leida. kas keegi oskab ?kki viidata v?i teab kohe vastata.
-
- Veteran
- Postitusi: 2242
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 13 korda
Pakuks omalt poolt tagaamortide alumisi pukse.kunagi k?is siit foorumist vist l?bi mingi teema, kus oli juttu veermikut??dest, mida tuleb teha nii, et autol rattad maas on
Bensiinitoru mina lappima ei hakkaks, asendaks selle nt. sobiva l?bim??duga vasktoruga.
Spies-Heckeri kraami olen mina Pintav?ri Eesti O?-st ostnud (Vilde tee 150 - see on siis teisel pool Akadeemia teed, st sealpool, kus trollide l?pp-peatus on).
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
kas keegi oskab maakeeli lahti seletada, milleks on hea pildil olev s?steem? sinises ringis olev "gravity valve" paikneb tagumises rattakoopas umbes tankimisava k?rgusel. ja talvega olen suutnud ?ra unustada, kuhu oli torgatud punases ringis olev vooliku ots. lihtsalt torgata kuhugi, nii et see hingata saaks?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7823
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 173 korda
Gravity Valve on klapp mis teoorias peaks v?ltima k?tuse v?ljavoolamist paagist kui autoga ?le katuse k?id.
Pilt peaks olema selline:
http://www.elcats.ru/vw/img.asp?mdl=007&unit=A48007B5" onclick="window.open(this.href);return false;
[Muudetud: 22-6-2006 GTI]
Pilt peaks olema selline:
http://www.elcats.ru/vw/img.asp?mdl=007&unit=A48007B5" onclick="window.open(this.href);return false;
[Muudetud: 22-6-2006 GTI]
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
?hes?naga, sai siis juhtmed (loodetavasti ?igesti) paika, mahlad sisse ja eneselegi ?llatuslikult mootori pikema pingutuseta t??le. ainuke probleem t?hik?ik, mis kusagil 2500 p??rde peal vuristab. hakkan siis uurima, kust seda kruttida saab ja etskae... t?hik?igu kruvi asemel paljas auk. no mis sa h?daga ikka teed, uus kruvi vaja tellida. n?dalake ootamist ja asi olemas. hakkan siis paika panema ja - ?&?#% - ei l?he, midagi on ees.
ilmselt vana kruvi ?ra murdunud ja jupp sisse j?etud. ja kuidas ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma selle sealt n??d k?tte saan? kruvi auk on mootoriruumi seinast mingi 5 cm kaugusel t?iesti pimedas nurgas. ilmselt muidu ei p??se kui tuleb see kollektori-otsast-junn ("throttle body"?) maha keerata?
abistavad kommentaarid teretulnud
natuke masendunud, kuid siiski teotahteline
lauri
ilmselt vana kruvi ?ra murdunud ja jupp sisse j?etud. ja kuidas ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma selle sealt n??d k?tte saan? kruvi auk on mootoriruumi seinast mingi 5 cm kaugusel t?iesti pimedas nurgas. ilmselt muidu ei p??se kui tuleb see kollektori-otsast-junn ("throttle body"?) maha keerata?
abistavad kommentaarid teretulnud
natuke masendunud, kuid siiski teotahteline
lauri