VW Golf mk1 1.8 GTI '83 - lawrence

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

lawrence
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
Auto: G1 '83
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lawrence » 24 Juul 2006, 22:39

nii, n??d tuleb siis see koht, kus pean tunnistama, et ei tea mootoritest (v?i ka autodest ?ldisemalt) suurt essugi. eks ma olen neid nagu legosid lahti ja kokku ladunud - mis ?htepidi lahti tuleb, peab t?pselt vastupidi kokku ka minema.

sai uus t?hik?igu kruvi paika, aga eriti ei m?ika. l?puni kinni keerates j??vad p??rded veel 1500 peale. niisiis, kus on viga?

vaakums?steem: k?ik otsad oleks justkui kinni ja voolikud terved... kui just kollektori tagant midagi rebenenud pole. no aga sinna taha n?evad/p??sevad ju ainult siuksed vennad, kes summuti kaudu s??tek??nlaid vahetavad. (t?esti ei taha kollektorit maha hakata keerama)

CO reguleerimise kruvi: see ei anna vist suurt mingit efekti.

andurid: kus, kuidas, miks, mismoodi jne k-jetronicul mingid andurid ?ldse on?

t?hik?igumootor: ???

lisaks: t?hik?ik l?ks tegelikult k?rgeks juba s?gisel, nii umbes 1800 peale ja juhtus see umbes t?pselt siis, kui ?kskord tavap?rase 95 asemel 98 tankisin. samas, kui hiljem j?lle 95 panin, j?i ikka k?rgeks.

m?istus otsas

lawrence
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
Auto: G1 '83
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lawrence » 07 Aug 2006, 15:13

nonii G1 huvilised

j?rgmiseks ?nnestus puruks keerata parema esipiduri ?hutusnippel ja ?ritades p??sta, mis p??sta annab, keerasime asja t?iesti p***e. kuna pidurid on viimane asi, mille kallal hakata omaloomingut tegema, otsustasin hankida uue supporti. kuna G1-tedega, eriti GTI-dega on suht kitsas k?es, siis lammutusest ei leidnud. kirjade j?rgi peaks sobima ka G2 1.6 ja 1.8 mitteventileeritavate supportid, aga romulast leiti ikka natuke teistsugune.

siin on pildid sellest ?nnetust supportist, ?kki tuleb kellelegi tuttav ette ja oskab ?elda, milliste mudelite alt siukseid leida v?iks.

http://www.hot.ee/lawrence/vfoorum/pidurid.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ja t?hik?igu probleem on ka ikka aktuaalne...

Aspelund
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 24 Juul 2003, 12:33
Auto: VW Golf MKI GTD '83; VW Golf MKII GTI '88
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Aspelund » 07 Aug 2006, 15:27

Kui ma ?ieti m?letan, siis peakski GTI kodubensiin olema 98, mitte 95. Vanad mootorid k?ivad muidugi m?lemaga.

Aga kokkuv?ttes on mul tunne, et k?lmk?ivituse puhul aitav lisa?hu klapp on otsustanud Sul otsad anda.

Englishi oskajana v?id pikemalt lugeda siit: http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

?ks K-Jetronic Trouble Shooting k?lg annab sellise soovituse: Symptom: Idle speed cannot be adjusted (too high). Cause: Auxiliary air valve does not close Remedy: Check valve for correction function

Nii et alusta sealt.

Asp

lawrence
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
Auto: G1 '83
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lawrence » 07 Aug 2006, 22:28

kolb on 48mm
v?ib-olla saan selle juba tallinnast, aga Sa v?id oma garaazis ka ringi vaadata. ja kui veel see k?igukasti tugi, millest eespool natuke juttu on, peaks silma j??ma...;)

aga vahelduseks m?ni pilt ka... pole eriti viitsinud nendega vaeva n?ha, kuna garaazis on valgusega nagu on ja ega siin v?limuses tegelikult suurt midagi muutunud ei ole.


Pilt





[Muudetud: 24-9-2006 lawrence]

[Muudetud: 24-9-2006 lawrence]
Viimati muutis lawrence, 01 Juul 2019, 20:50, muudetud 1 kord kokku.

lawrence
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
Auto: G1 '83
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lawrence » 07 Aug 2006, 22:51

auto hetkel ei s?ida. asi seisabki (loodetavasti) ainult pidurite ja t?hik?igu taga. kange tahtmine oleks enne talve mingile rajap?evale ka j?uda, muidu kaotab see praegune kokkuladumine nagu m?tte.
kui juba kirjutamiseks l?ks: kui palju/mida/mismoodi annab juurde tagasilla stabikas? st, mida saab siuksele j?medale raudjurakale, nagu tagasild, pakkuda see suhteliselt peenike "pulk"? esisillast saan aru, aga taga...

lawrence
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
Auto: G1 '83
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lawrence » 10 Sept 2006, 21:18

ja ta liigub j?lle.

nipet-n?pet on veel teha, aga need on rohkem ilusajad.
tahaks j?rgmine p?hap?ev raplasse ka j?uda, aga enne kui registreerima hakata peaks paar p?eva testima, kas auto ikka ?hes t?kis p?sib.
kuna esimene s?it kestis napid 3km, sai l?puks ka voltmeeter paigaldatud. tahaks ?lir?hu n?idiku ka panna, aga pole veel kindlaks teinud kas/kus tal selle jaoks andur on.
k?igukast on ikka vana neljane. kuna tahtsin enne lund ikka korraks garaa?ist v?lja saada, ei hakanud sellega jebima. ja tarkusetera tulevaks talveks: pole m?tet nii palju asju suure hurraaga ette v?tta.
?levaatus sai ka t?itsa ausalt l?bitud.

lawrence
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
Auto: G1 '83
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lawrence » 24 Sept 2006, 21:05

lihtsalt m?ned uuemad pildid:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

ringraja kohta nii palju, et vedrustus on k?rge ja pehme, rehvid on kitsad v?i lihtsalt ei pea ja ise niiehknaa s?ita ei oska.
Viimati muutis lawrence, 01 Juul 2019, 20:51, muudetud 1 kord kokku.

lawrence
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
Auto: G1 '83
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lawrence » 30 Sept 2006, 21:38

eelmised olid lihtsalt ilupidid. n??d paar t?kki ka sellest, kuidas auto rajal k?itus.


Pilt

Pilt
Viimati muutis lawrence, 01 Juul 2019, 20:52, muudetud 1 kord kokku.

Neegripoiss
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Neegripoiss » 19 Okt 2006, 09:22

Upitaks teemat, et kas siis vahepeal midagi toimunud ka on?:P
Kena masin.

lawrence
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
Auto: G1 '83
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lawrence » 19 Okt 2006, 14:20

kuna praegu l?heb kogu aur koolile ja uues t??kohas sisseelamisele, siis enne talve suurt midagi ei toimu. v?ib-olla tekivad ilusa ilma korral m?ned pildid juurde.
kevadeks tahaks natuke veermikku kohendada ja rohkem plaane ei hakka l?hitulevikku v?tma. saaks j?rgmine suvi natuke s?ita ka, mitte ainult garaazis istuda.

anar
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 11 Veebr 2004, 19:13
Telefon: 5259040
Asukoht: Viljandi mk
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas anar » 19 Okt 2006, 15:06

Auto muidu enam-v?hem tipp-topp?

lawrence
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
Auto: G1 '83
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lawrence » 23 Okt 2006, 15:38

Algselt postitas: anar
Auto muidu enam-v?hem tipp-topp?
tegelikult mitte. tahaks veel natuke keret?id teha, aga ilmselt mitte enne j?rgmist s?gist. salongikraam sai ka suht kiiresti sisse visatud, nii et hetkel natuke nagiseb ja logiseb (see kuulub siiski selle talve t??de nimekirja).
lisaks on igasugu pisidetailid puudu, katki v?i halvas seisukorras. aga see pole loodetavasti enam suur probleem, kuna n?dalavahetusel sai pisut m??da eestimaad reisitud ja leidsin endale siukse varuosakeskuse :cool:

Pilt
Viimati muutis lawrence, 01 Juul 2019, 20:53, muudetud 1 kord kokku.

anar
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 11 Veebr 2004, 19:13
Telefon: 5259040
Asukoht: Viljandi mk
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas anar » 23 Okt 2006, 20:07

Ossa kust sa sellise asja leidsid?
Mis mootoriga isend on?

lawrence
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
Auto: G1 '83
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lawrence » 24 Okt 2006, 12:44

Algselt postitas: anar
Ossa kust sa sellise asja leidsid?
Mis mootoriga isend on?
see auto lihtsalt vedeles tartus ?he garaaži all. pmst aitasin eelmisel omanikul garaaži ?ra koristada.
mootor on 1.6 karburaatoriga.

igaks juhuks mainin ka ?ra, et m??a seda autot (v?hemalt niipea) plaanis ei ole.

lawrence
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
Auto: G1 '83
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lawrence » 03 Mär 2007, 16:08

tekkis paar k?simust:

1) leidsin mingi vene ?lir?hu n?idiku ja tahaks k?lge panna, aga seal on jube palju juhtmeid taga. ei tea, milline anduri k?lge k?ib. sellel on ainult 1 klemm. ?kki keegi vanakoolimees oskab vihjeid anda. n?idiku tagant juhtmete juurest leidsin sellised t?hised: "B", "BN", "H", "HN", "C".

2) piduriklotsid vajavad vahetamist. alguses m?tlesin ferodo premieri peale, aga tegelikult... kas on m?tet? s?idustiil on muidu nagu pension?ril, kuid paar korda aastas tahaks kihutada ka. olen lugenud, et ringrajal pidid odavamad klotsid viie ringiga juba kuumaks minema ja pind ?ra klaasistuma vms.
ja teine asi, et piduriketastel on v?limises servas umbes 5mm laiune rooste"r?ngas". vanad klotsid pole sinna ilmselt v?ga vastu k?inud. muidu k?ega katsudes on ketas kogu ulatuses p?ris sile ja paksust on ka veel piisavalt, nii et esialgu ei tahaks neid ?ra vahetada. kuid kas see rooste uusi klotse ?ra ei riku. ?kki on ses m?ttes targem esialgu mingi odavama klotsiga proovida?


natuke hetkeolukorrast ka.

tehtud:
- mitte midagi

olemas:
- uus v?iksem rool (Luisi)
- viiese k?igukast kronstein (mida peaaegu aasta aega otsisin)
- esimesed logarid ja porilapatsid (golf 2 omad, aga v?ikese modimisega sobivad k?ll)
- jooks 14" velgi (3tk oli varem olemas, viimast otsisin vahelduva eduga ligi 5 aastat :P)
- ?lifilter ja ?li (mobil 10W-40 pools?nt)
- sirge esistange

ootan:
- vedrusid
- tagumise stabika klambreid
- iluv?re d??bleid

plaanis veel:
- hammasrihma vahetus
- k?igukasti vahetus (selle k?igus selgub, kas peab siduriga ka midagi ette v?tma. mulle tundub igatahes juba pikemat aega, et libiseb)
- lasta summuti kontrollida ja vajadusel midagi vahetada/parandada (r??givad, et jube roostes ja teeb t?rts liiga k?va h??lt)
- juhiuksel natuke pahtlit ja roostet pleki vastu vahetada
- kui ?nnestub hankida, siis plastikust tiivakaared

Tarmps03
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 02 Apr 2006, 18:58
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Tarmps03 » 15 Mär 2007, 21:41

edu Lauri rinkal n?eme aga jah me teeme p?he sulle :D

kanglord
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 21 Sept 2004, 18:24
Auto: G3 1.9TDI 94,G3 GTI 16V 94, JETTA MK2 1.6 85,
Asukoht: Tallinn, Rapla, Stad Amsterdam
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas kanglord » 16 Mär 2007, 01:19

elame n?eme ;)
Best Regards, Yours and Drullllly Mr Kanglord. (Maasikas, Suss ja Tuisk)

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 15 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 16 Mär 2007, 09:44

Algselt postitas: lawrence
2) piduriklotsid vajavad vahetamist. alguses m?tlesin ferodo premieri peale, aga tegelikult... kas on m?tet?
Ega sa Premieri ja DS Performance klotse segi ei aja? Viimaste puhul v?ib antud k?simus jah juba tekkida... Aga muidu on Ferodol veel "rohelised" klotsid kah olemas. Keegi oskab ?kki ?elda, palju need "punastest" odavamad on?

p@premierid.ees

lawrence
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
Auto: G1 '83
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lawrence » 16 Mär 2007, 12:47

Algselt postitas: pppp

Ega sa Premieri ja DS Performance klotse segi ei aja? Viimaste puhul v?ib antud k?simus jah juba tekkida... Aga muidu on Ferodol veel "rohelised" klotsid kah olemas. Keegi oskab ?kki ?elda, palju need "punastest" odavamad on?

p@premierid.ees
no see sai mulle juba ammu selgeks, et kaks korda aastas ringrajal k?imiseks pole DS Performance'il mingit m?tet. aga kahtluse Premier (= kvaliteedilt sisuliselt A-varuosa?) vs. Target (= B-osa?) tingis just piduriketaste olukord. see rooste ja v?rk. aga praegu said mingid no-name'id ostetud - eks paistab, kas lihvivad ketta ilusti haljaks v?i rikub ketas hoopis klotsid ?ra.

tellitud on veel uued ratta-kalde-sedamise-poldid (amordi k?lge, eksentrikud). kui need k?tte ja k?lge saaks, v?iks juba kindlustuse ja ?levaatuse peale m?elda.

siit ka k?simus: kas on mingi rusikareegel/nipp/kindel asend, millega saaks rattad enam-v?hem otse alla? et kannataks v?hemalt sillastendini s?ita. v?i lihtsalt proovin-kuni-on-enam-v?hem-silma-j?rgi-otse?

lawrence
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
Auto: G1 '83
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lawrence » 31 Mär 2007, 15:50

d?d?d?d?d?d?d?d?d?d?d?d?d?d?d?????...

kas keegi oskab pakkuda, mis v?iks niimoodi s?idu ajal unnata?
m?ni rattalaager? pidur(id)? diferentsiaal? veel midagi...?

ja miks on ?ks esiratas ikka sissepoole l??bakil, kuigi on reguleeritud maksimaalselt v?ljapoole kaldu? ??tshoova puksid l?bi? visuaalselt tundusid suht ok olevat.


m?ni s?na ka punase "varuosakeskuse" kohta. v?ikevend k?is koolivaheajal maal, viskas salongist v?lja poole auto jagu kaasa saadud juppe, t?stis k??nlajuhtmed jagaja peal ?igesti paika, ?tles, et liigub nagu loom ja s?itis sauna taha pisikse ralliraja sisse.
kuna tundub, et GTI-le omaseid jubinaid ja aksessuaare sealt v?ga palju v?tta ei ole, siis ehk saab sellestki v?ikse kerelappimise j?rel t?itsa s?itev ?ksus.

Vasta

Mine “Huviliste autod”