VW Golf mk1 1.8 GTI '83 - lawrence
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
nii, n??d tuleb siis see koht, kus pean tunnistama, et ei tea mootoritest (v?i ka autodest ?ldisemalt) suurt essugi. eks ma olen neid nagu legosid lahti ja kokku ladunud - mis ?htepidi lahti tuleb, peab t?pselt vastupidi kokku ka minema.
sai uus t?hik?igu kruvi paika, aga eriti ei m?ika. l?puni kinni keerates j??vad p??rded veel 1500 peale. niisiis, kus on viga?
vaakums?steem: k?ik otsad oleks justkui kinni ja voolikud terved... kui just kollektori tagant midagi rebenenud pole. no aga sinna taha n?evad/p??sevad ju ainult siuksed vennad, kes summuti kaudu s??tek??nlaid vahetavad. (t?esti ei taha kollektorit maha hakata keerama)
CO reguleerimise kruvi: see ei anna vist suurt mingit efekti.
andurid: kus, kuidas, miks, mismoodi jne k-jetronicul mingid andurid ?ldse on?
t?hik?igumootor: ???
lisaks: t?hik?ik l?ks tegelikult k?rgeks juba s?gisel, nii umbes 1800 peale ja juhtus see umbes t?pselt siis, kui ?kskord tavap?rase 95 asemel 98 tankisin. samas, kui hiljem j?lle 95 panin, j?i ikka k?rgeks.
m?istus otsas
sai uus t?hik?igu kruvi paika, aga eriti ei m?ika. l?puni kinni keerates j??vad p??rded veel 1500 peale. niisiis, kus on viga?
vaakums?steem: k?ik otsad oleks justkui kinni ja voolikud terved... kui just kollektori tagant midagi rebenenud pole. no aga sinna taha n?evad/p??sevad ju ainult siuksed vennad, kes summuti kaudu s??tek??nlaid vahetavad. (t?esti ei taha kollektorit maha hakata keerama)
CO reguleerimise kruvi: see ei anna vist suurt mingit efekti.
andurid: kus, kuidas, miks, mismoodi jne k-jetronicul mingid andurid ?ldse on?
t?hik?igumootor: ???
lisaks: t?hik?ik l?ks tegelikult k?rgeks juba s?gisel, nii umbes 1800 peale ja juhtus see umbes t?pselt siis, kui ?kskord tavap?rase 95 asemel 98 tankisin. samas, kui hiljem j?lle 95 panin, j?i ikka k?rgeks.
m?istus otsas
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
nonii G1 huvilised
j?rgmiseks ?nnestus puruks keerata parema esipiduri ?hutusnippel ja ?ritades p??sta, mis p??sta annab, keerasime asja t?iesti p***e. kuna pidurid on viimane asi, mille kallal hakata omaloomingut tegema, otsustasin hankida uue supporti. kuna G1-tedega, eriti GTI-dega on suht kitsas k?es, siis lammutusest ei leidnud. kirjade j?rgi peaks sobima ka G2 1.6 ja 1.8 mitteventileeritavate supportid, aga romulast leiti ikka natuke teistsugune.
siin on pildid sellest ?nnetust supportist, ?kki tuleb kellelegi tuttav ette ja oskab ?elda, milliste mudelite alt siukseid leida v?iks.
http://www.hot.ee/lawrence/vfoorum/pidurid.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ja t?hik?igu probleem on ka ikka aktuaalne...
j?rgmiseks ?nnestus puruks keerata parema esipiduri ?hutusnippel ja ?ritades p??sta, mis p??sta annab, keerasime asja t?iesti p***e. kuna pidurid on viimane asi, mille kallal hakata omaloomingut tegema, otsustasin hankida uue supporti. kuna G1-tedega, eriti GTI-dega on suht kitsas k?es, siis lammutusest ei leidnud. kirjade j?rgi peaks sobima ka G2 1.6 ja 1.8 mitteventileeritavate supportid, aga romulast leiti ikka natuke teistsugune.
siin on pildid sellest ?nnetust supportist, ?kki tuleb kellelegi tuttav ette ja oskab ?elda, milliste mudelite alt siukseid leida v?iks.
http://www.hot.ee/lawrence/vfoorum/pidurid.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ja t?hik?igu probleem on ka ikka aktuaalne...
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 24 Juul 2003, 12:33
- Auto: VW Golf MKI GTD '83; VW Golf MKII GTI '88
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Kui ma ?ieti m?letan, siis peakski GTI kodubensiin olema 98, mitte 95. Vanad mootorid k?ivad muidugi m?lemaga.
Aga kokkuv?ttes on mul tunne, et k?lmk?ivituse puhul aitav lisa?hu klapp on otsustanud Sul otsad anda.
Englishi oskajana v?id pikemalt lugeda siit: http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
?ks K-Jetronic Trouble Shooting k?lg annab sellise soovituse: Symptom: Idle speed cannot be adjusted (too high). Cause: Auxiliary air valve does not close Remedy: Check valve for correction function
Nii et alusta sealt.
Asp
Aga kokkuv?ttes on mul tunne, et k?lmk?ivituse puhul aitav lisa?hu klapp on otsustanud Sul otsad anda.
Englishi oskajana v?id pikemalt lugeda siit: http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
?ks K-Jetronic Trouble Shooting k?lg annab sellise soovituse: Symptom: Idle speed cannot be adjusted (too high). Cause: Auxiliary air valve does not close Remedy: Check valve for correction function
Nii et alusta sealt.
Asp
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
kolb on 48mm
v?ib-olla saan selle juba tallinnast, aga Sa v?id oma garaazis ka ringi vaadata. ja kui veel see k?igukasti tugi, millest eespool natuke juttu on, peaks silma j??ma...
aga vahelduseks m?ni pilt ka... pole eriti viitsinud nendega vaeva n?ha, kuna garaazis on valgusega nagu on ja ega siin v?limuses tegelikult suurt midagi muutunud ei ole.
[Muudetud: 24-9-2006 lawrence]
[Muudetud: 24-9-2006 lawrence]
v?ib-olla saan selle juba tallinnast, aga Sa v?id oma garaazis ka ringi vaadata. ja kui veel see k?igukasti tugi, millest eespool natuke juttu on, peaks silma j??ma...
aga vahelduseks m?ni pilt ka... pole eriti viitsinud nendega vaeva n?ha, kuna garaazis on valgusega nagu on ja ega siin v?limuses tegelikult suurt midagi muutunud ei ole.
[Muudetud: 24-9-2006 lawrence]
[Muudetud: 24-9-2006 lawrence]
Viimati muutis lawrence, 01 Juul 2019, 20:50, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
auto hetkel ei s?ida. asi seisabki (loodetavasti) ainult pidurite ja t?hik?igu taga. kange tahtmine oleks enne talve mingile rajap?evale ka j?uda, muidu kaotab see praegune kokkuladumine nagu m?tte.
kui juba kirjutamiseks l?ks: kui palju/mida/mismoodi annab juurde tagasilla stabikas? st, mida saab siuksele j?medale raudjurakale, nagu tagasild, pakkuda see suhteliselt peenike "pulk"? esisillast saan aru, aga taga...
kui juba kirjutamiseks l?ks: kui palju/mida/mismoodi annab juurde tagasilla stabikas? st, mida saab siuksele j?medale raudjurakale, nagu tagasild, pakkuda see suhteliselt peenike "pulk"? esisillast saan aru, aga taga...
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
ja ta liigub j?lle.
nipet-n?pet on veel teha, aga need on rohkem ilusajad.
tahaks j?rgmine p?hap?ev raplasse ka j?uda, aga enne kui registreerima hakata peaks paar p?eva testima, kas auto ikka ?hes t?kis p?sib.
kuna esimene s?it kestis napid 3km, sai l?puks ka voltmeeter paigaldatud. tahaks ?lir?hu n?idiku ka panna, aga pole veel kindlaks teinud kas/kus tal selle jaoks andur on.
k?igukast on ikka vana neljane. kuna tahtsin enne lund ikka korraks garaa?ist v?lja saada, ei hakanud sellega jebima. ja tarkusetera tulevaks talveks: pole m?tet nii palju asju suure hurraaga ette v?tta.
?levaatus sai ka t?itsa ausalt l?bitud.
nipet-n?pet on veel teha, aga need on rohkem ilusajad.
tahaks j?rgmine p?hap?ev raplasse ka j?uda, aga enne kui registreerima hakata peaks paar p?eva testima, kas auto ikka ?hes t?kis p?sib.
kuna esimene s?it kestis napid 3km, sai l?puks ka voltmeeter paigaldatud. tahaks ?lir?hu n?idiku ka panna, aga pole veel kindlaks teinud kas/kus tal selle jaoks andur on.
k?igukast on ikka vana neljane. kuna tahtsin enne lund ikka korraks garaa?ist v?lja saada, ei hakanud sellega jebima. ja tarkusetera tulevaks talveks: pole m?tet nii palju asju suure hurraaga ette v?tta.
?levaatus sai ka t?itsa ausalt l?bitud.
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
lihtsalt m?ned uuemad pildid:
ringraja kohta nii palju, et vedrustus on k?rge ja pehme, rehvid on kitsad v?i lihtsalt ei pea ja ise niiehknaa s?ita ei oska.
ringraja kohta nii palju, et vedrustus on k?rge ja pehme, rehvid on kitsad v?i lihtsalt ei pea ja ise niiehknaa s?ita ei oska.
Viimati muutis lawrence, 01 Juul 2019, 20:51, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 286
- Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
kuna praegu l?heb kogu aur koolile ja uues t??kohas sisseelamisele, siis enne talve suurt midagi ei toimu. v?ib-olla tekivad ilusa ilma korral m?ned pildid juurde.
kevadeks tahaks natuke veermikku kohendada ja rohkem plaane ei hakka l?hitulevikku v?tma. saaks j?rgmine suvi natuke s?ita ka, mitte ainult garaazis istuda.
kevadeks tahaks natuke veermikku kohendada ja rohkem plaane ei hakka l?hitulevikku v?tma. saaks j?rgmine suvi natuke s?ita ka, mitte ainult garaazis istuda.
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
tegelikult mitte. tahaks veel natuke keret?id teha, aga ilmselt mitte enne j?rgmist s?gist. salongikraam sai ka suht kiiresti sisse visatud, nii et hetkel natuke nagiseb ja logiseb (see kuulub siiski selle talve t??de nimekirja).Algselt postitas: anar
Auto muidu enam-v?hem tipp-topp?
lisaks on igasugu pisidetailid puudu, katki v?i halvas seisukorras. aga see pole loodetavasti enam suur probleem, kuna n?dalavahetusel sai pisut m??da eestimaad reisitud ja leidsin endale siukse varuosakeskuse
Viimati muutis lawrence, 01 Juul 2019, 20:53, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
tekkis paar k?simust:
1) leidsin mingi vene ?lir?hu n?idiku ja tahaks k?lge panna, aga seal on jube palju juhtmeid taga. ei tea, milline anduri k?lge k?ib. sellel on ainult 1 klemm. ?kki keegi vanakoolimees oskab vihjeid anda. n?idiku tagant juhtmete juurest leidsin sellised t?hised: "B", "BN", "H", "HN", "C".
2) piduriklotsid vajavad vahetamist. alguses m?tlesin ferodo premieri peale, aga tegelikult... kas on m?tet? s?idustiil on muidu nagu pension?ril, kuid paar korda aastas tahaks kihutada ka. olen lugenud, et ringrajal pidid odavamad klotsid viie ringiga juba kuumaks minema ja pind ?ra klaasistuma vms.
ja teine asi, et piduriketastel on v?limises servas umbes 5mm laiune rooste"r?ngas". vanad klotsid pole sinna ilmselt v?ga vastu k?inud. muidu k?ega katsudes on ketas kogu ulatuses p?ris sile ja paksust on ka veel piisavalt, nii et esialgu ei tahaks neid ?ra vahetada. kuid kas see rooste uusi klotse ?ra ei riku. ?kki on ses m?ttes targem esialgu mingi odavama klotsiga proovida?
natuke hetkeolukorrast ka.
tehtud:
- mitte midagi
olemas:
- uus v?iksem rool (Luisi)
- viiese k?igukast kronstein (mida peaaegu aasta aega otsisin)
- esimesed logarid ja porilapatsid (golf 2 omad, aga v?ikese modimisega sobivad k?ll)
- jooks 14" velgi (3tk oli varem olemas, viimast otsisin vahelduva eduga ligi 5 aastat )
- ?lifilter ja ?li (mobil 10W-40 pools?nt)
- sirge esistange
ootan:
- vedrusid
- tagumise stabika klambreid
- iluv?re d??bleid
plaanis veel:
- hammasrihma vahetus
- k?igukasti vahetus (selle k?igus selgub, kas peab siduriga ka midagi ette v?tma. mulle tundub igatahes juba pikemat aega, et libiseb)
- lasta summuti kontrollida ja vajadusel midagi vahetada/parandada (r??givad, et jube roostes ja teeb t?rts liiga k?va h??lt)
- juhiuksel natuke pahtlit ja roostet pleki vastu vahetada
- kui ?nnestub hankida, siis plastikust tiivakaared
1) leidsin mingi vene ?lir?hu n?idiku ja tahaks k?lge panna, aga seal on jube palju juhtmeid taga. ei tea, milline anduri k?lge k?ib. sellel on ainult 1 klemm. ?kki keegi vanakoolimees oskab vihjeid anda. n?idiku tagant juhtmete juurest leidsin sellised t?hised: "B", "BN", "H", "HN", "C".
2) piduriklotsid vajavad vahetamist. alguses m?tlesin ferodo premieri peale, aga tegelikult... kas on m?tet? s?idustiil on muidu nagu pension?ril, kuid paar korda aastas tahaks kihutada ka. olen lugenud, et ringrajal pidid odavamad klotsid viie ringiga juba kuumaks minema ja pind ?ra klaasistuma vms.
ja teine asi, et piduriketastel on v?limises servas umbes 5mm laiune rooste"r?ngas". vanad klotsid pole sinna ilmselt v?ga vastu k?inud. muidu k?ega katsudes on ketas kogu ulatuses p?ris sile ja paksust on ka veel piisavalt, nii et esialgu ei tahaks neid ?ra vahetada. kuid kas see rooste uusi klotse ?ra ei riku. ?kki on ses m?ttes targem esialgu mingi odavama klotsiga proovida?
natuke hetkeolukorrast ka.
tehtud:
- mitte midagi
olemas:
- uus v?iksem rool (Luisi)
- viiese k?igukast kronstein (mida peaaegu aasta aega otsisin)
- esimesed logarid ja porilapatsid (golf 2 omad, aga v?ikese modimisega sobivad k?ll)
- jooks 14" velgi (3tk oli varem olemas, viimast otsisin vahelduva eduga ligi 5 aastat )
- ?lifilter ja ?li (mobil 10W-40 pools?nt)
- sirge esistange
ootan:
- vedrusid
- tagumise stabika klambreid
- iluv?re d??bleid
plaanis veel:
- hammasrihma vahetus
- k?igukasti vahetus (selle k?igus selgub, kas peab siduriga ka midagi ette v?tma. mulle tundub igatahes juba pikemat aega, et libiseb)
- lasta summuti kontrollida ja vajadusel midagi vahetada/parandada (r??givad, et jube roostes ja teeb t?rts liiga k?va h??lt)
- juhiuksel natuke pahtlit ja roostet pleki vastu vahetada
- kui ?nnestub hankida, siis plastikust tiivakaared
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 15 korda
Ega sa Premieri ja DS Performance klotse segi ei aja? Viimaste puhul v?ib antud k?simus jah juba tekkida... Aga muidu on Ferodol veel "rohelised" klotsid kah olemas. Keegi oskab ?kki ?elda, palju need "punastest" odavamad on?Algselt postitas: lawrence
2) piduriklotsid vajavad vahetamist. alguses m?tlesin ferodo premieri peale, aga tegelikult... kas on m?tet?
p@premierid.ees
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
no see sai mulle juba ammu selgeks, et kaks korda aastas ringrajal k?imiseks pole DS Performance'il mingit m?tet. aga kahtluse Premier (= kvaliteedilt sisuliselt A-varuosa?) vs. Target (= B-osa?) tingis just piduriketaste olukord. see rooste ja v?rk. aga praegu said mingid no-name'id ostetud - eks paistab, kas lihvivad ketta ilusti haljaks v?i rikub ketas hoopis klotsid ?ra.Algselt postitas: pppp
Ega sa Premieri ja DS Performance klotse segi ei aja? Viimaste puhul v?ib antud k?simus jah juba tekkida... Aga muidu on Ferodol veel "rohelised" klotsid kah olemas. Keegi oskab ?kki ?elda, palju need "punastest" odavamad on?
p@premierid.ees
tellitud on veel uued ratta-kalde-sedamise-poldid (amordi k?lge, eksentrikud). kui need k?tte ja k?lge saaks, v?iks juba kindlustuse ja ?levaatuse peale m?elda.
siit ka k?simus: kas on mingi rusikareegel/nipp/kindel asend, millega saaks rattad enam-v?hem otse alla? et kannataks v?hemalt sillastendini s?ita. v?i lihtsalt proovin-kuni-on-enam-v?hem-silma-j?rgi-otse?
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
d?d?d?d?d?d?d?d?d?d?d?d?d?d?d?????...
kas keegi oskab pakkuda, mis v?iks niimoodi s?idu ajal unnata?
m?ni rattalaager? pidur(id)? diferentsiaal? veel midagi...?
ja miks on ?ks esiratas ikka sissepoole l??bakil, kuigi on reguleeritud maksimaalselt v?ljapoole kaldu? ??tshoova puksid l?bi? visuaalselt tundusid suht ok olevat.
m?ni s?na ka punase "varuosakeskuse" kohta. v?ikevend k?is koolivaheajal maal, viskas salongist v?lja poole auto jagu kaasa saadud juppe, t?stis k??nlajuhtmed jagaja peal ?igesti paika, ?tles, et liigub nagu loom ja s?itis sauna taha pisikse ralliraja sisse.
kuna tundub, et GTI-le omaseid jubinaid ja aksessuaare sealt v?ga palju v?tta ei ole, siis ehk saab sellestki v?ikse kerelappimise j?rel t?itsa s?itev ?ksus.
kas keegi oskab pakkuda, mis v?iks niimoodi s?idu ajal unnata?
m?ni rattalaager? pidur(id)? diferentsiaal? veel midagi...?
ja miks on ?ks esiratas ikka sissepoole l??bakil, kuigi on reguleeritud maksimaalselt v?ljapoole kaldu? ??tshoova puksid l?bi? visuaalselt tundusid suht ok olevat.
m?ni s?na ka punase "varuosakeskuse" kohta. v?ikevend k?is koolivaheajal maal, viskas salongist v?lja poole auto jagu kaasa saadud juppe, t?stis k??nlajuhtmed jagaja peal ?igesti paika, ?tles, et liigub nagu loom ja s?itis sauna taha pisikse ralliraja sisse.
kuna tundub, et GTI-le omaseid jubinaid ja aksessuaare sealt v?ga palju v?tta ei ole, siis ehk saab sellestki v?ikse kerelappimise j?rel t?itsa s?itev ?ksus.