VW Golf mk1 1.8 GTI '83 - lawrence
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
ehhhhh...
tugilaagrid:
seal on mingid spacer sleeve'id, mis peaks hoolitsema ilmselt selle eest, et asi ikka vabalt p??rata saaks. kas need on ka kulumaterjal (forsis nad tugilaagritega komplektis n?iteks ei olnud)? minul on need igatahes nii l?hikesed, et kui amordile mutter peale keerata, poob t?iega kinni. eelmine omanik oli sinna otsa karteri ?lipunni vaskseibi pannud (l?bim??du poolest sobib ideaalselt), aga uute tugilaagritega on see lahendus natuke jama, sest n??d j??b asi natuke logisema ja see ka vist hea variant ei ole. ?hes?naga nokk kinni, saba lahti...
vibra:
parem esiratta laager undas. lasin ?ra vahetada. enam ei unda, aga n??d esineb isegi natuke nilbem anomaalia. vasakule p??rates on k?ik okei, otse s?ites on roolis (ja tegelikult kogu autos) v?ike vibra sees, paremale p??rates l?heb asi p?ris hulluks. ideid...?
muidu sai vahepeal 40mm madaldus alla pandud. ei j??nudki nii madal kui kartsin. nii et midagi positiivset ka. todo-list on niii pikkk, et ei hakka siia kirjutama.
tugilaagrid:
seal on mingid spacer sleeve'id, mis peaks hoolitsema ilmselt selle eest, et asi ikka vabalt p??rata saaks. kas need on ka kulumaterjal (forsis nad tugilaagritega komplektis n?iteks ei olnud)? minul on need igatahes nii l?hikesed, et kui amordile mutter peale keerata, poob t?iega kinni. eelmine omanik oli sinna otsa karteri ?lipunni vaskseibi pannud (l?bim??du poolest sobib ideaalselt), aga uute tugilaagritega on see lahendus natuke jama, sest n??d j??b asi natuke logisema ja see ka vist hea variant ei ole. ?hes?naga nokk kinni, saba lahti...
vibra:
parem esiratta laager undas. lasin ?ra vahetada. enam ei unda, aga n??d esineb isegi natuke nilbem anomaalia. vasakule p??rates on k?ik okei, otse s?ites on roolis (ja tegelikult kogu autos) v?ike vibra sees, paremale p??rates l?heb asi p?ris hulluks. ideid...?
muidu sai vahepeal 40mm madaldus alla pandud. ei j??nudki nii madal kui kartsin. nii et midagi positiivset ka. todo-list on niii pikkk, et ei hakka siia kirjutama.
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 72 korda
hmm.. v?ta aga lahti laiali kae mis on & proovi uusti kokku panna tagasi.. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] olen isegi sarnaseid "anomaaliaid (:D)" l?bi elanud.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
ausalt?elda pole viitsinud eriti pilte teha, kuna auto on praegu iga nurga alt natuke kole. ?he m??daminnes kl?psitud pildi siiski leidsin, mingi ettekujutuse ehk saab asjast. kunagi panen paremad.
vedrud ise on siuksed 2in1, ehk -60mm 1.1-1.6/-40mm GTI.
vedrud ise on siuksed 2in1, ehk -60mm 1.1-1.6/-40mm GTI.
Viimati muutis lawrence, 01 Juul 2019, 20:54, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Tundub rohkem nagu k?rgendusega ja normaal vedrustusega - jubedad kitsed olid autod omal ajal ikkaAlgselt postitas: lawrence
sai madaldusest pisut paremad pildid tehtud
enne:
p?rast:
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
"enne"-pildil on tagaots jah imelikult k?rge, sest seal on tavalise golfi vedrud, kuid ees peaks olema ikka GTI omad, sest uute vedrude puhul ei vajunud esiots kindlasti ?le 40mm, pigem isegi natuke v?hem.
aga enam madalamaks ei saa ma autot kindlasti lasta. niigi tuleb garaazi (maa all, kaldteega, teate k?ll) sosinal (peaaegu seistes) s?ita, muidu k?nnab esispoiler maad. teoorias peaks mu auto olema eest umbes sama madal kui Tenz'i VR6, mis ei ole just teab mis k?rge auto (sellesama kaldtee p?hjal). ja n?dalavahetusel ida-virumaal ja lahemaal seigeldes leidsin p?ris palju kiirusek?hmukesi, mille ?letamine v?ib madalama autoga keeruliseks osutuda. ja ?rge n??d soovitage esispoiler metsa visata. see ei aita... karteri p?hi on t?pselt sama madalal.
edit: ja ?ldse on G1 ilgelt kehva disainiga, ses m?ttes, et mootor on kabiini suhtes suht madalal. kui mingi hetk paneb karter madaldamisele piiri, siis kabiini p?hi j??b ikka suht k?rgele. lisaks on veel istmed k?rged nagu taburetid. oma "pereautos" - Audi 80 B2, standardvedrustusega - istun ma igatahes tee suhtes tuntavalt madalamal kui madaldatud Golfis.
[Muudetud: 10-7-2007 lawrence]
aga enam madalamaks ei saa ma autot kindlasti lasta. niigi tuleb garaazi (maa all, kaldteega, teate k?ll) sosinal (peaaegu seistes) s?ita, muidu k?nnab esispoiler maad. teoorias peaks mu auto olema eest umbes sama madal kui Tenz'i VR6, mis ei ole just teab mis k?rge auto (sellesama kaldtee p?hjal). ja n?dalavahetusel ida-virumaal ja lahemaal seigeldes leidsin p?ris palju kiirusek?hmukesi, mille ?letamine v?ib madalama autoga keeruliseks osutuda. ja ?rge n??d soovitage esispoiler metsa visata. see ei aita... karteri p?hi on t?pselt sama madalal.
edit: ja ?ldse on G1 ilgelt kehva disainiga, ses m?ttes, et mootor on kabiini suhtes suht madalal. kui mingi hetk paneb karter madaldamisele piiri, siis kabiini p?hi j??b ikka suht k?rgele. lisaks on veel istmed k?rged nagu taburetid. oma "pereautos" - Audi 80 B2, standardvedrustusega - istun ma igatahes tee suhtes tuntavalt madalamal kui madaldatud Golfis.
[Muudetud: 10-7-2007 lawrence]
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
tahtsin ka p?hap?eval ringrajale minna. aga loomulikult tuli ?ks tagasil??k teise otsa. vahetasin karteritihendi (ilge porno kui k?igukasti maha ei raatsi v?tta), kuid ikka on p?rast s?itu paar tilka auto all. ilmselt proovib veel korra pingutada ja kui see ka ei aita siis on minu m?istus j?lle otsas.
j?rgmiseks andis l?plikult alla tagap?tt. kuna uue saabumisajaks pakuti kuni paar kuud (okei, tegelikult oleks kalli raha eest ka paari p?evaga saanud, aga rott nagu ma olen...) sai pisut k?ep?rast (de)tjuuningut tehtud. sain ?he G2 (1.6/55kw) alt tagap?ti, mis v?idetavalt oli omakorda mingi G3 oma ja pisikese modimisega l?ks alla k?ll. ainuke n?anss oli see, et kui muidu k?ib tagap?tt ?le tagasilla tuleva toru ?mber, siis see l?ks t?pselt selle toru sisse .
muidu sai isegi kiiver soetatud ja reissing-rattad (mingid vanad 195/60/14 rehvid, aga v?rreldes 175-stega v?iks natuke efekti anda k?ll) valmis seatud, aga eks need j??vad paremaid aegu ootama.
vahepeal tehtud ka:
?livahetus
hammasrihma vahetus
v?ntv?lli ja veel_mingi_v?lli simmeri vahetus
esimesed pidurivoolikud vahetatud
tagastabikas k?lge pandud
j?rgmiseks andis l?plikult alla tagap?tt. kuna uue saabumisajaks pakuti kuni paar kuud (okei, tegelikult oleks kalli raha eest ka paari p?evaga saanud, aga rott nagu ma olen...) sai pisut k?ep?rast (de)tjuuningut tehtud. sain ?he G2 (1.6/55kw) alt tagap?ti, mis v?idetavalt oli omakorda mingi G3 oma ja pisikese modimisega l?ks alla k?ll. ainuke n?anss oli see, et kui muidu k?ib tagap?tt ?le tagasilla tuleva toru ?mber, siis see l?ks t?pselt selle toru sisse .
muidu sai isegi kiiver soetatud ja reissing-rattad (mingid vanad 195/60/14 rehvid, aga v?rreldes 175-stega v?iks natuke efekti anda k?ll) valmis seatud, aga eks need j??vad paremaid aegu ootama.
vahepeal tehtud ka:
?livahetus
hammasrihma vahetus
v?ntv?lli ja veel_mingi_v?lli simmeri vahetus
esimesed pidurivoolikud vahetatud
tagastabikas k?lge pandud
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
tagastabika toimimise kohta ei osaka veel eriti midagi ?elda, kuna peale selle paigaldamist pole kiiret s?itu teinud. aga vaadates eelmisel s?gisel rapla rajal tehtud pilte loodan, et natuke ta ikka muudab.
muidu seoses sellega
ehk viitsib keegi oma G1-el ?ra m??ta amortide ?lemiste otste vahelise kauguse ja ??tshoobade eesmiste kinnituspoltide vahelise kauguse. muidu oleks natuke nadi osta strut-barid ja siis avastada, et oih... n?ed ei sobigi, kuna kere k?ver.
[Muudetud: 9-10-2007 lawrence]
muidu seoses sellega
tekkis huvi, et kui k?ver v?i mitte-k?ver mu auto esiots v?iks olla.Algselt postitas: lawrence
ja miks on ?ks esiratas ikka sissepoole l??bakil, kuigi on reguleeritud maksimaalselt v?ljapoole kaldu? ??tshoova puksid l?bi? visuaalselt tundusid suht ok olevat.
ehk viitsib keegi oma G1-el ?ra m??ta amortide ?lemiste otste vahelise kauguse ja ??tshoobade eesmiste kinnituspoltide vahelise kauguse. muidu oleks natuke nadi osta strut-barid ja siis avastada, et oih... n?ed ei sobigi, kuna kere k?ver.
[Muudetud: 9-10-2007 lawrence]
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
nonii
hobiautohooaeg l?bi
kokkuv?ttes:
- tohutult palju asju tegemata
- l?bis?it umbes 3300 km
- keskmine k?tusekulu umbes 8,1 mis "neljak?igulise maanteekunni" kohta polegi v?ga hull
talvel:
- see ?nnetu 4-k?iguline kast l?puks v?lja vahetada (n??d on k?ik jupid ka reaalselt olemas, ehk mingeid ?llatusi ei tohiks enam olla)
- ette v?hemalt alumine strut-bar paigaldada, ?lemisega on veel pisut m?tlemist
- uus summuti
- pisihooldused ja l?petamata asjade l?petamine
ootame kevadet
hobiautohooaeg l?bi
kokkuv?ttes:
- tohutult palju asju tegemata
- l?bis?it umbes 3300 km
- keskmine k?tusekulu umbes 8,1 mis "neljak?igulise maanteekunni" kohta polegi v?ga hull
talvel:
- see ?nnetu 4-k?iguline kast l?puks v?lja vahetada (n??d on k?ik jupid ka reaalselt olemas, ehk mingeid ?llatusi ei tohiks enam olla)
- ette v?hemalt alumine strut-bar paigaldada, ?lemisega on veel pisut m?tlemist
- uus summuti
- pisihooldused ja l?petamata asjade l?petamine
ootame kevadet
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Nagu ikka, on k?ik j?lle katki ja minul m?istus otsas. Seekord siis suunatuled. Mureteema ise on siin: http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... 372#bottom
Seoses sellega - kas kellelgi on ?kki suunatulede l?litit proovimiseks anda? Kui viga peakski selles olema, siis on ka ostuhuvi olemas.
Numbrite j?rgi peaks sobima ka varasemate Golf 2-tede l?liti.
Edit: teise suunatule l?litiga ka ei hakanud t??le.
[Muudetud: 13-5-2008 lawrence]
Seoses sellega - kas kellelgi on ?kki suunatulede l?litit proovimiseks anda? Kui viga peakski selles olema, siis on ka ostuhuvi olemas.
Numbrite j?rgi peaks sobima ka varasemate Golf 2-tede l?liti.
Edit: teise suunatule l?litiga ka ei hakanud t??le.
[Muudetud: 13-5-2008 lawrence]
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Kunagi m?tlesin, et saab siia hea pika jutu kirjutada vahepeal tehtud t??dest kui auto j?lle t?navale j?uab. Aga tundub, et see hetk l?kkub pidevalt igasugu probleemide t?ttu edasi. Nii et v?ike update, muidu j??bki kirjutamata.
Suunatuled sai t??le, kuid elektrijamad on endiselt aktuaalsed. T?iesti suvalisel hetkel (s?idu pealt) kadusid n?idikuteblokist k?ik elektriga t??tavad tuled ja viled. Kuid mitte t?ielikult. Kui tuled ?ra kustutada, oleks k?ik justkui okei. Panen tuled p?lema, viskavad n?idikud j?lle pildi tasku. Ja kui s??de v?ljas on ja tuled p?lema panna, hakkavad p?lema aku ja ?li m?rgulambid. Ausalt?elda on mul hetkel sellest autost sajaga kopp ees.
Eelnevaga v?rreldes v?ib vist v?ikese ?lilekke karteri tihendi vahelt ja jahutusprobleemid (siin on tegu ilmselt vigase ventilaatori anduriga) pisivigade alla liigitada.
Et mitte ?dini negatiivset postitust teha, siis natuke ka edusammudest:
- kojameeste hoovastik hooldatud (ei laula enam t??tades)
- salongiventilaator vahetatud (ka n??d meeldivalt vaikne)
- alarm l?plikult paigaldatud (t?ielikust ?nnest veel puudu ainult kesklukumootorid ustest)
- uued esimese stabika otsapuksid
- ?ks roolilati kaitsetuutu vahetatud
- summuti keskmine ja tagumine osa vahetatud
- viiene k?igukast k?ljes (+ uus siduriketas)
- pisut esisilda ?gvendatud ja alumine strutbar paigaldatud (ingel [VW Bot: "Keel korda!"], ma olen oma auto racing-red tuuningjubinatega nii ?ra pimpinud, et ise ka ei usu )
Sellist vidinat soovitaks soojalt k?igile Golf 1 omanikele. Minu auto oli sellest kohast umbes 2 cm laiali vajunud, nii et paigaldamisprotsessis oli ?sna suur osa garaaziukse vahel kere kokkusurumisel. Ja kasu on kohe silmaga n?ha - parem esiratas on tunduvalt v?hem l??bakil kui enne. P?ris heaks siiski veel ei saanud, kuna ka amordikannud on oma esialgsetelt kohtadelt aja jooksul pisut nihkunud. Siinkohal ka suur t?nu Kingdiamondile, kes mind ?igete kerem??tudega varustas.
Pisut pusimist oli ka k?igukasti vahetamisega. Kuna kaks aastat tagasi keret?id teinud plekksepp tegi nii, et vasakul rattal kenasti ruumi p??rata oleks, ei tahtnud viiene kast kuidagi mootori ja sisetiiva vahele ?ra mahtuda. Aga nagu k?ik teavad, on relakas kuldav??rt t??riist...
Kokkuv?tteks ?tleks, et s?ita on iseenesest parem kui varem. Viies k?ik maanteel on ikka m?nus asi ja esimese hooga tundub, et ka eelmisel suvel painanud t?ristamine on esisillast kadunud (oli n??d suuremaks abiks k?igukasti vahetamine v?i kere ?gvendamine, ei oskagi ?elda).
Saaks veel ka ?lej??nud probleemidest jagu nii et julgeks ?levaatusele minna...
Suunatuled sai t??le, kuid elektrijamad on endiselt aktuaalsed. T?iesti suvalisel hetkel (s?idu pealt) kadusid n?idikuteblokist k?ik elektriga t??tavad tuled ja viled. Kuid mitte t?ielikult. Kui tuled ?ra kustutada, oleks k?ik justkui okei. Panen tuled p?lema, viskavad n?idikud j?lle pildi tasku. Ja kui s??de v?ljas on ja tuled p?lema panna, hakkavad p?lema aku ja ?li m?rgulambid. Ausalt?elda on mul hetkel sellest autost sajaga kopp ees.
Eelnevaga v?rreldes v?ib vist v?ikese ?lilekke karteri tihendi vahelt ja jahutusprobleemid (siin on tegu ilmselt vigase ventilaatori anduriga) pisivigade alla liigitada.
Et mitte ?dini negatiivset postitust teha, siis natuke ka edusammudest:
- kojameeste hoovastik hooldatud (ei laula enam t??tades)
- salongiventilaator vahetatud (ka n??d meeldivalt vaikne)
- alarm l?plikult paigaldatud (t?ielikust ?nnest veel puudu ainult kesklukumootorid ustest)
- uued esimese stabika otsapuksid
- ?ks roolilati kaitsetuutu vahetatud
- summuti keskmine ja tagumine osa vahetatud
- viiene k?igukast k?ljes (+ uus siduriketas)
- pisut esisilda ?gvendatud ja alumine strutbar paigaldatud (ingel [VW Bot: "Keel korda!"], ma olen oma auto racing-red tuuningjubinatega nii ?ra pimpinud, et ise ka ei usu )
Sellist vidinat soovitaks soojalt k?igile Golf 1 omanikele. Minu auto oli sellest kohast umbes 2 cm laiali vajunud, nii et paigaldamisprotsessis oli ?sna suur osa garaaziukse vahel kere kokkusurumisel. Ja kasu on kohe silmaga n?ha - parem esiratas on tunduvalt v?hem l??bakil kui enne. P?ris heaks siiski veel ei saanud, kuna ka amordikannud on oma esialgsetelt kohtadelt aja jooksul pisut nihkunud. Siinkohal ka suur t?nu Kingdiamondile, kes mind ?igete kerem??tudega varustas.
Pisut pusimist oli ka k?igukasti vahetamisega. Kuna kaks aastat tagasi keret?id teinud plekksepp tegi nii, et vasakul rattal kenasti ruumi p??rata oleks, ei tahtnud viiene kast kuidagi mootori ja sisetiiva vahele ?ra mahtuda. Aga nagu k?ik teavad, on relakas kuldav??rt t??riist...
Kokkuv?tteks ?tleks, et s?ita on iseenesest parem kui varem. Viies k?ik maanteel on ikka m?nus asi ja esimese hooga tundub, et ka eelmisel suvel painanud t?ristamine on esisillast kadunud (oli n??d suuremaks abiks k?igukasti vahetamine v?i kere ?gvendamine, ei oskagi ?elda).
Saaks veel ka ?lej??nud probleemidest jagu nii et julgeks ?levaatusele minna...
Viimati muutis lawrence, 01 Juul 2019, 20:56, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 1556
- Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
- Telefon: 53331514
- Skype: venekt
- Auto: Liiga palju autosid vist
- Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
r??m kuulda, et nokitsed oma masina kallal.
Aga ole hea, kirjuta kas siia v?i u2ute see m??t, mis seal poltidevahel olema peab, heameelega paneksin enda putukale ka selle alumise struti. ?ks k?s veel, et kustkohast sa selle ostsid ja palju maksis, samas ega seda keeruline ka ise teha ei ole.
Lugupidamisega
Uno
Aga ole hea, kirjuta kas siia v?i u2ute see m??t, mis seal poltidevahel olema peab, heameelega paneksin enda putukale ka selle alumise struti. ?ks k?s veel, et kustkohast sa selle ostsid ja palju maksis, samas ega seda keeruline ka ise teha ei ole.
Lugupidamisega
Uno
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Kui m?lu ei peta, on ?ige ??tsapoltide vahe 680mm (?htul kontrollin ?le ja kui selgub, et m?lu ikkagi pettis, parandan ?ra). Ostsin selle Tuning.ee-st ja maksis vist 950 v?i sinnakanti. Osavam metallit??mees teeks kindlasti ise ka sellise valmis, ainuke nipiga koht on difrikoja juures (minu autol j??b sinna umbes 3-4mm vahe). Sellep?rast see ka niisugune k?verik on.
EDIT: ?ige vahe on 683mm
[Muudetud: 30-5-2008 lawrence]
EDIT: ?ige vahe on 683mm
[Muudetud: 30-5-2008 lawrence]
-
- Veteran
- Postitusi: 1556
- Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
- Telefon: 53331514
- Skype: venekt
- Auto: Liiga palju autosid vist
- Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
T?nud info eest, kui sinna difrikoja vahele originaalil selline vahe j??b, siis ongi hea ise valmistada ega seal mingit hullu osavust tegelt vaja ei l?hegi, kui oled natuke keevitusaparaadi ja relakaga t??d ennem teinud, ainuke asi, et t?stuki peal peab seda tegema. Teen valmis, siis teen ka m?ned pildid
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Need ongi ikka nii m?eldud. Augud olid juba sees ja poldid-mutrid ka komplektis kaasas. Auto keresse tuleb k?ll augud ise puurida. Eks nende plaatide m?te ongi kogu konstruktsiooni stabliliseerida ja selleks peavad nad kindlalt kinnitatud olema. Samas, kui Sul ??tsapoldid korralikult kinni on, siis ma ei saa aru, kuidas ta s?idu ajal koliseda saab.
[Muudetud: 29-5-2008 lawrence]
[Muudetud: 29-5-2008 lawrence]Algselt postitas: Versus
Kas need tagumised l?ikivad poldid struti plaadi k?ljes on omalooming v?i mitte? Tundub hea lahendus, et kuidagi kinni fikseeritud, sest mul selline jurakas ka all ja koliseb kiirendusel ja kohalt minnes.
[Muudetud: 29-5-2008 lawrence]
-
- Veteran
- Postitusi: 1556
- Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
- Telefon: 53331514
- Skype: venekt
- Auto: Liiga palju autosid vist
- Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Pigem siis peaks hakkama viga otsima mootoripatjadest.Algselt postitas: lawrence
Need ongi ikka nii m?eldud. Augud olid juba sees ja poldid-mutrid ka komplektis kaasas. Auto keresse tuleb k?ll augud ise puurida. Eks nende plaatide m?te ongi kogu konstruktsiooni stabliliseerida ja selleks peavad nad kindlalt kinnitatud olema. Samas, kui Sul ??tsapoldid korralikult kinni on, siis ma ei saa aru, kuidas ta s?idu ajal koliseda saab.
Algselt postitas: Versus
Kas need tagumised l?ikivad poldid struti plaadi k?ljes on omalooming v?i mitte? Tundub hea lahendus, et kuidagi kinni fikseeritud, sest mul selline jurakas ka all ja koliseb kiirendusel ja kohalt minnes.
See strut ise koliseda mitte ei tohiks.
Sorry, et OT