► Näita Spoilerit
Viljak kirjutas:Pole pikalt midagi kirjutanud siia. Enamus juba teab, et matsu tagajärjed on likvideeritud ja Golf on parem, kui varem. Tagant järele võib öelda, et ega ma tegelikult tahtsingi sirget kapotti ja musta stanget aga kas just nii ekstreemsel moel...
Suvepäevade nädalavahetus kujunes minul isklikult pikaks. 5 päeva pikaks. Kogu reis tuli 600 km ja marsruut oli Tartu-Kohila-Paunküla-Tapa-Käsmu-Rakvere-Haljala-Tartu ja Golf pidas ilusti vastu. Paagitäie peale tuli 760 km, mis teeb keskmiseks 6,8l/100km mis on sellele autole väga hea.
Paunkülla sõites käis raam korra asfaldilainetel vastu maad ära, kuid esmapilgul midagi ei muutunud. Alles Haljalast Tartu sõites hakkas 5. käik ära kaduma. Pidi natuke hoogsamalt sisse panema käigu. Tartus selgus, et käiguhoovastiku väike plastikust kont oli ühe muna juurest katki. Pole hullu, 4 euri ja vahetatud.
Proovides selgus, et viies käik on täiesti kadunud. Uuesti kapoti alla vaadates nägin, et käiguvalitsi otsas olevat muna ei ole enam seal, kus ta olema peaks. Pole hullu, 5 euri ja vahetatud, kuigi pukse ei antud kaasa ja ei tabanud ka küsida, kuna neid ei olnud ka enne.
Järgmine päev kuue ajal tööle sõites avastasin, et mul on järel 3 käiku (are you fucking kidding me?). Õnneks saab linnas 1.,3. ja rallikäiguga ilusti hakkama. Natuke nuputamist ja selgus, et käigukangi varda otsas asuv käiguvalitsi juhtkauss(?) on arvatavasti nihkunud ja asi puht füüsiliselt ei ulatu enam 5. käiguni. Pole hullu, saab ka sellest veast lahti kohe varsti. Kes linnas ikka 5. kasutab?
Lisaks sellele läks summuti pooleks ja tekkis harukordne võimalus see asendada korralikuga, kus on ka kat vahel.
Ei tea, ei viitsi rohkem kirjutada, sest korra ma juba selle sama jutu kirja panin pikemal kujul ning see haihtus õhku. Ja Forss pannakse ka tunni pärast kinni, niiet aega ka enam ei ole.
Pilti kah
Vanasõna: Vanale Golfile ära uusi juppe külge pane.