VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Moderaator: etnies858
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Nüüd jõudsid ka tagaluugi mikrolüliti probleemid selle autoni... Täna õhtul suutis kolm korda karjuma hakata, õnneks tuli kohe idee, et laseks istme alla ja vaataks, ega pagassis tuli põlema ei jää. Esialgsel vaatlusel küll kustus ära peale luugi uuesti sulgemist aga pärast tuli välja, et jäi ikkagi värelema. Võtsin luugi polstri maha ja tõmbasin pistiku tagant ära, pistik oli ka mingi jamaga koos, vist oksiid, kuigi klemmid tundusid enam-vähem olema.
Tundub, et kurjajuureks vesi luugi sees. On ehk kellelgi kogemust kuidas saab vesi luugi sisse, numbritulede plastiku juurst? Ammu juba täheldanud, et vahest luuki avades jookseb luugi seest vett välja aga siiani pole rohkem tähelepanu pööranud, nüüd aga tulemus käes.
Hea, et see kõik mõni päev varem ei juhtunud, kui auto päevad läbi omaette parklas seisis.
Tundub, et kurjajuureks vesi luugi sees. On ehk kellelgi kogemust kuidas saab vesi luugi sisse, numbritulede plastiku juurst? Ammu juba täheldanud, et vahest luuki avades jookseb luugi seest vett välja aga siiani pole rohkem tähelepanu pööranud, nüüd aga tulemus käes.
Hea, et see kõik mõni päev varem ei juhtunud, kui auto päevad läbi omaette parklas seisis.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Kusjuures mul sama teema aga mul universaal. Käin pesulas ära ja kui luuk ülesse tõsta tuleb mõlemist servast ikka päris sirinalt vett. Luuki mitukorda ülesse/alla liigutada siis tuleb suurem vesi välja. Tõmbasin suvel samuti polstri maha ja lasin igale pistikule ja mehanismidele WD-40 vahele/peale. Luugi enda servadesse lasin mingit vedelmääret, et hoida ära mingit rooste tekkimist. Muidu oli samamoodi, et hakkas lampi karjuma aga peale seda suht vaikus olnud sellega.J.Aru kirjutas:Nüüd jõudsid ka tagaluugi mikrolüliti probleemid selle autoni... Täna õhtul suutis kolm korda karjuma hakata, õnneks tuli kohe idee, et laseks istme alla ja vaataks, ega pagassis tuli põlema ei jää. Esialgsel vaatlusel küll kustus ära peale luugi uuesti sulgemist aga pärast tuli välja, et jäi ikkagi värelema. Võtsin luugi polstri maha ja tõmbasin pistiku tagant ära, pistik oli ka mingi jamaga koos, vist oksiid, kuigi klemmid tundusid enam-vähem olema.
Tundub, et kurjajuureks vesi luugi sees. On ehk kellelgi kogemust kuidas saab vesi luugi sisse, numbritulede plastiku juurst? Ammu juba täheldanud, et vahest luuki avades jookseb luugi seest vett välja aga siiani pole rohkem tähelepanu pööranud, nüüd aga tulemus käes.
Hea, et see kõik mõni päev varem ei juhtunud, kui auto päevad läbi omaette parklas seisis.
Ka ei tea kust se vesi sisse tungib. Mõni räägib kui klaas on vahetatud siis paljudel sellega probleem tekkinud.
Sinul sedaanil klaasi pole aga ikkagi vesi on
Kunagi sai ühel Volvo V40 proovitud nii, et üks istus kabassis ja teine valas vett peale ja siis peaks olema näha kust sisse tuleb.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Universaali puhul oleks nagu jah rohkem neid kohti kust vesi võiks sisse tulla. Suvel tundus, et vesi tuli vist sõiduga kuidagi sisse, peale mitu päeva vihma ei jooksnud vett luugi seest välja aga kui sõidetud oli siis jälle tuli. Samas 100% kindle ka pole. Ise plaanin nädalavahetusel selle plastiku korra maha üritada kiskuda ja vaadata kas sealt võib see vesi luugi sisse saada. Muud kohta nagu loogiliselt võttes rohkem ei saagi sedaani puhul olla, vähemalt ise ei suuda välja mõelda.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Tagaluugiga pole tegeleda jõudnud, lisaks vaja kerehermeetikut vms. ka osta.
Üleeile oli aga tegusam päev. Vahetatud said nii rattalaager, veovõlliotsa stopper ja õli. Õli ja rattalaagri vahetus kulges kiiresti, kaks tundi oli möödunud kui õli oli vahetatud, käänmik küljest ära võetud ja juba uus laagergi sees. Vanat laagrit keerutades oli kohe õrna kõrinat kuulda kui veovõlli ja pidurit küljes polnud. Samas liugpinnad ja kuulid olid üsna ilusad. Seejärel aga hakkasime veovõlliotsa splinti vahetama ja seal üks suur nöök pihta hakkas...
Kõigepealt ei tulnud veovõlliots ära, proovisime suruõhu püssiga polti keerata. Tulemuseks rikutud keere veovõlli otsal (tagus poldi otsa jämedaks ja sai jõuga välja keeratud) ja endiselt otsa lahti ei saanud. Seejärel ei jäänud muud üle kui terve veovõll autoalt ära võtta ja pressiga veovõll otsa seest välja pressida. Stoprist jäid ainult jupid alles, vb oli ka juba enne juppideks. Lisaks olid veovõlli nuudid peale stoprit ära venitatud kuidagi ja veerand hammastest oli ültse ümmarguseks ära loksutatud. Tagapool olid õnneks nuudid korralikud ja peale keermelõikajaga veovõlli otsal keerme korda tegemist, otsa puhastamist ja uue stopri paigaldamist läksid samad jupid koos laagrimäärdega tagasi (õiget määret ei olnud).
Tulemus sai üsna hea. Enam laager ei ulu, kuigi tundub, et midagi siiski vaikselt teeb häält, ise kahtlustan kõveraid pidurikettaid või teisepoole rattalaagrit. Seda kolinat pole ka enam kuulnud. Ringi peal sõites mingi väiksem kobin oli olnud aga mitte midagi hullu.
Eile said ka alla uued talverehvid, valituks osutusid Hankook Winter i*Pike RS W419. Mõõduks endiselt 195/65 R15.
Ls:284 750km
Pilte tegin kahjuks ainult kaks remondi käigust
Üleeile oli aga tegusam päev. Vahetatud said nii rattalaager, veovõlliotsa stopper ja õli. Õli ja rattalaagri vahetus kulges kiiresti, kaks tundi oli möödunud kui õli oli vahetatud, käänmik küljest ära võetud ja juba uus laagergi sees. Vanat laagrit keerutades oli kohe õrna kõrinat kuulda kui veovõlli ja pidurit küljes polnud. Samas liugpinnad ja kuulid olid üsna ilusad. Seejärel aga hakkasime veovõlliotsa splinti vahetama ja seal üks suur nöök pihta hakkas...
Kõigepealt ei tulnud veovõlliots ära, proovisime suruõhu püssiga polti keerata. Tulemuseks rikutud keere veovõlli otsal (tagus poldi otsa jämedaks ja sai jõuga välja keeratud) ja endiselt otsa lahti ei saanud. Seejärel ei jäänud muud üle kui terve veovõll autoalt ära võtta ja pressiga veovõll otsa seest välja pressida. Stoprist jäid ainult jupid alles, vb oli ka juba enne juppideks. Lisaks olid veovõlli nuudid peale stoprit ära venitatud kuidagi ja veerand hammastest oli ültse ümmarguseks ära loksutatud. Tagapool olid õnneks nuudid korralikud ja peale keermelõikajaga veovõlli otsal keerme korda tegemist, otsa puhastamist ja uue stopri paigaldamist läksid samad jupid koos laagrimäärdega tagasi (õiget määret ei olnud).
Tulemus sai üsna hea. Enam laager ei ulu, kuigi tundub, et midagi siiski vaikselt teeb häält, ise kahtlustan kõveraid pidurikettaid või teisepoole rattalaagrit. Seda kolinat pole ka enam kuulnud. Ringi peal sõites mingi väiksem kobin oli olnud aga mitte midagi hullu.
Eile said ka alla uued talverehvid, valituks osutusid Hankook Winter i*Pike RS W419. Mõõduks endiselt 195/65 R15.
Ls:284 750km
Pilte tegin kahjuks ainult kaks remondi käigust
► Näita Spoilerit
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Lõpuks jälle Passati kallal midagi liigutatud. Kõigepealt sai garaaži aetud ja alustatud tagaluugi veelekke peatamisega.
Liistu eemaldades selgus, et kaks keskmist liistu kinnihoidvat mutrit olid lahti, küllap olekski ainult nende kinni keeramine aidanud. Kindluse huvides said aga kõik detailid korralikult puhtaks pestud ja kerehermeetikut tihendi kohtadele vahele pandud.
Kui luuk kuivama jäi (panin puhuri pagass) hakkasin lammutama juba korra tehtud asja. Ehk salongifiltri korpust, mille vahelt endiselt vett lekkis. Nüüd läheb kerehermeetikuga tagasi aga salongifiltri korpust eemaldades selgus, et nii libedalt töö ei lähe. Värv kobrutas ja alt roostes.
Lähipäevadel üritan dremeli abiga sealt ära puhastada ja esmaspäeval peab käima värvipoes, saab sprei värvi ja krundiga parem ikka kui enne.
Ja panen ka kaks pilti mis veel tulemas on.
► Näita Spoilerit
Kui luuk kuivama jäi (panin puhuri pagass) hakkasin lammutama juba korra tehtud asja. Ehk salongifiltri korpust, mille vahelt endiselt vett lekkis. Nüüd läheb kerehermeetikuga tagasi aga salongifiltri korpust eemaldades selgus, et nii libedalt töö ei lähe. Värv kobrutas ja alt roostes.
Lähipäevadel üritan dremeli abiga sealt ära puhastada ja esmaspäeval peab käima värvipoes, saab sprei värvi ja krundiga parem ikka kui enne.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Kas see viimane pilt on ka kuidagi natuke sellega seoses, et ma keldris pidin käima?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Jah see pilt on kohe päris palju sellega seotud, kuna muidu seda ideed teostada poleks saanud. Jäigi kirjutamata, et suured tänud ka sulle nende katkiste puhurirestide eest!TiitRE kirjutas:Kas see viimane pilt on ka kuidagi natuke sellega seoses, et ma keldris pidin käima?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Võta heaks. Ma arvasin tegelikult juba, et olin need prükkarisse loopinud, kuid vaat kui hea, kui läksid hoopis taaskasutusseJ.Aru kirjutas:Jah see pilt on kohe päris palju sellega seotud, kuna muidu seda ideed teostada poleks saanud. Jäigi kirjutamata, et suured tänud ka sulle nende katkiste puhurirestide eest!TiitRE kirjutas:Kas see viimane pilt on ka kuidagi natuke sellega seoses, et ma keldris pidin käima?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Vahepeal jälle paar kuud möödunud aga juhtunud väga palju pole. Tagaluuki enam vesi sisse ei tule ja salongifiltri korpuse ümbruse sain samuti korda.
Eile sai üle mindud suvehooajale ja seoses sellega üle pooleteist aasta uuesti valuveljed alla (eelmine aasta veeres terve suvi plekkidel), samuti survekaga suurem jama maha pestud, tahtsin korralikult puhtaks pesta aga käsn oli kadunud. Seoses rehvivahetusega avastasin juhipoolse veovõlli kattekummi lõdvad klambrid, peaaegu otsas oleva juhipoolse sisemise piduriklotsi ja kõrvalistuja poolt koliseva sisemise piduriklotsi. Klambrite mure sai kiiresti tangidega lahendatud ja pidurklotsid ostu nimekirja koos õli ja filtritega lisatud.
Täna oli Tartu ots ja tagasitulles 10km enne kodu peatust tehes otsustas genekas endas märku andma hakata ehk laadimise ära kaotada. Kuna vahepeal tuli tagasi ja kadus siis jälle uuesti kahtlustasin kohe geneka harju ja kodus lammutades see kahtlus ka tõeks osutus. Hetkel ajutise lahendusena sai harju natuke pikemaks venitatud, töötab. Homme lähen uue pingeregulaatori jahile (pingeregulaator koos harjadega), koos eelneva ostu nimekirjaga. Loodetvasti ei saja, kuna läheb poe ees remondiks.
Peab jälle autot kiitma ja ütlema, et väga õige aja oskab vigade välja näitamiseks valida, üsna kellad kui enne Tartu minekut oleks otsustanud töölepingu genekas lõpetada. Lisaks teele pole kunagi nende aastate jooksul jätnud (ptui, ptui, ptui).
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Peab jälle autot kiitma ja ütlema, et väga õige aja oskab vigade välja näitamiseks valida, üsna kellad kui enne Tartu minekut oleks otsustanud töölepingu genekas lõpetada. Lisaks teele pole kunagi nende aastate jooksul jätnud (ptui, ptui, ptui).
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Lõpuks suudan ette võtta teema uuendamise.
Geneka harjad sai lõpuks uued. Kohe järgneval päeval eelmisest postitusest ei saanudki pingeregulaatorit koos harjadega, kuna ergutusklemm oli puudu. Aga ülejärgmiseks päevaks olid harjad olemas ning sai kenasti ära vahetatud. Kontaktrõngad tundusid ka üsna kulunud olema, neid aga autoeksperdist saada polnud. Nüüd Raicx'i Passati genekale juppe uurima hakates avastasin, et genekad täpselt samad ning tellin koos tema Passati geneka juppidele ka meie omale kontaktrõngad.
Eelmisel reedel vahetasin kõrvalistuja poolt esimesed piduriklotsid ära, kuna vanad vilistasid ja kolisesid. Juhipoolt jäi kahjuks vahetamata, kell läks kaugele ja ei olnud viitsimist üksi kella kümneni garaažis istuda.
Lisaks üks garaažipilt
Pühapäeval vahetasin õli, õlifiltri, mootori õhufiltri ja salongi õhufiltri. Seekord sai ka vahetatatud õli marki, peaks samuti hea õli olema ning normidele vastab.
Ls: 294 260
Geneka harjad sai lõpuks uued. Kohe järgneval päeval eelmisest postitusest ei saanudki pingeregulaatorit koos harjadega, kuna ergutusklemm oli puudu. Aga ülejärgmiseks päevaks olid harjad olemas ning sai kenasti ära vahetatud. Kontaktrõngad tundusid ka üsna kulunud olema, neid aga autoeksperdist saada polnud. Nüüd Raicx'i Passati genekale juppe uurima hakates avastasin, et genekad täpselt samad ning tellin koos tema Passati geneka juppidele ka meie omale kontaktrõngad.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Viimati muutis J.Aru, 04 Aug 2016, 20:56, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Naljakas.. Sul ka cooleri esine võre "pool kinni".J.Aru kirjutas:► Näita Spoilerit
Olin hiljuti selle pikema võre otsingul, et korralikum leida endale. 2 tükki pakuti ja mõlemad TDI pealt, aga samasugused kinnised võred.
Mul originaal terves pikkuses avatud. Pilt
Ei tea mis teema on.
Viimati muutis ivohi, 03 Mai 2016, 09:58, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
See on päris huvitav teema jah, et mille järgi neid jagati. Sugulasel (JaanusA) samuti B5 sama mootoriga ja ka eest võred terves pikkuses avatud.ivohi kirjutas:Naljakas.. Sul ka cooleri esine võre "pool kinni".J.Aru kirjutas:► Näita Spoilerit
Olin hiljuti selle pikema võre otsingul, et korralikum leida endale. 2 tükki pakuti ja mõlemad TDI pealt, aga samasugused kinnised võred.
Mul originaal terves pikkused avatud. Pilt
Ei tea mis teema on.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
100% kinnised need pole ju ? Otsad lahtised ja intercooleri radikale õhuvool tagatud.EiX kirjutas:Enda masinal ka täies pikkuses avatud, vabalthingavatel peaks kinnised olema. Jupi valmistamiskuupäev äkki toob selgust?
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Endalgi sama nagu Joonasel. Nukas ainult auk ja cooler sealt ilusti paista. Järelikult asi õige.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Raicx'i Passatil on ka samuti ainult nurgas augud.maikl369 kirjutas:Endalgi sama nagu Joonasel. Nukas ainult auk ja cooler sealt ilusti paista. Järelikult asi õige.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Aega autoga kahjuks eriti tegeleda polnud, kuna ühe teise Passati remont kogu pea viimase kuu aja vaba aja võtnud. Isegi juhipoolsed piduriklotsid on vahetamata
Igastahes vahepeal hakkas kojameeste relee nöökima, kojamehed enam seisma ei jäänud, või kui jäid siis keset klaasi. Teise releega toimis asi kenasti, üle nädala aja. Eile jootsin relee üle (olidki mõrad joodetel sees) ja täna siis otsustas asi kärssama minna. Õnneks isa sõitis ja tõmbas akuklemmi maha, kuigi vist oleks aidanud ka süüte välja keeramisest. Igastahes kojameeste relee pidi olema natuke sulanud ja peale selle eemaldamist enam kärssama ei hakanud, ehk siis läks õnneks.
Nüüd järgmise relee otsinguil, loodetavsti juhtmetele häda ei teinud.
Igastahes vahepeal hakkas kojameeste relee nöökima, kojamehed enam seisma ei jäänud, või kui jäid siis keset klaasi. Teise releega toimis asi kenasti, üle nädala aja. Eile jootsin relee üle (olidki mõrad joodetel sees) ja täna siis otsustas asi kärssama minna. Õnneks isa sõitis ja tõmbas akuklemmi maha, kuigi vist oleks aidanud ka süüte välja keeramisest. Igastahes kojameeste relee pidi olema natuke sulanud ja peale selle eemaldamist enam kärssama ei hakanud, ehk siis läks õnneks.
Nüüd järgmise relee otsinguil, loodetavsti juhtmetele häda ei teinud.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Nii võis halb sõita küll olla
Sellesse asendisse kojamehed nii pool kogemata jäid, ehk enne kui asi kärsama läks, hakkasid kojamehed tööle ja just sellesse asendisse nad juhtusid süüdet välja keerates jääma... Nii tuligi sedasi paar päeva ringi sõita, kuna teist releed polnud kohe võtta.
Täna võtsin korraks ka plastiku maha ja vaatasin, et relee pesa ja juhtmed korras.
Ning relee vahetusega sellel korral mure laheneski, tõestus ka
► Näita Spoilerit
Täna võtsin korraks ka plastiku maha ja vaatasin, et relee pesa ja juhtmed korras.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Uuendaks lõpuks ka selle teema ära. Vahepeal olen vahetanud generaatoril kontaktrõngad ära (jäid harjade vahetusel mitte kõige nooruslikuma olukorraga silma), juhipoolsed esimesed piduriklotsid lõpuks ja kõrvalistujapoolt alumised õõtsad. Varsti tahaks õli vahetamist ja mõne aja pärast hammasrihm. Muus osas on hetkel sild vaikne (ainult veovõlli ots raksub) ja sõidab hästi.
Panen generaatori kontaktrõngaste vahetusest pildid ka
Panen generaatori kontaktrõngaste vahetusest pildid ka
► Näita Spoilerit
- Nirgid
- Klubiline
- Postitusi: 769
- Liitunud: 09 Apr 2012, 08:04
- Auto: VW Passat Variant Bluemotion 2.0 TDI 110 kW 2016
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 65 korda
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Võin eksida aga vist oli 3€ sentidega ehk siis mitte midagi märkimisväärset.audivana kirjutas:Palju rõngad maksid?
Pole probleemi, juhipoolne on muideks minu vahetatud.Vieta89 kirjutas:MA tean kes mul hakkab kõrvalistuja ukse mikrolülitit vahetama
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Nädalavahetusel, täpsemalt 01.10.16 vahetasin lõpuks õli ära, läbisõitu näitas 308625. Varem ei leidnud kuidagi aega.
Vigadeks hetkel undav rattalaager mis juba vaikselt närvidele käima hakkab (uus tellitud), loodetavasti pole läbi alles millalgi kõrvalistujapoolt vahetatud SKF-i laager. Alguses tundus hääl kunde poolt tulema aga nüüd enam pole kindel.
Vigadeks hetkel undav rattalaager mis juba vaikselt närvidele käima hakkab (uus tellitud), loodetavasti pole läbi alles millalgi kõrvalistujapoolt vahetatud SKF-i laager. Alguses tundus hääl kunde poolt tulema aga nüüd enam pole kindel.