VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 12 Dets 2014, 18:30

Uus tuledelüliti ostetud ja ka juba küljes. Küll toprani oma aga loodetavasti kestab. :) Uuel tuledelülitil ka esimeste udutulede funktsioon, selle alla võiks ka kunagi midagi välja mõelda :P

Juba paar nädalat tagasi ka ostetud genekarihma pinguti, tutikas koos vedruga. Peaks ära millalgi vahetama ja siis saaks ehk rihma sirgelt jooksma ja käginast lahti.

Ahjaa... Raadio ka vahepeal korralikult mängima saanud. :) Tellisin ebayst antennijala koos piitsaga millest hetkel läks kasutusse ainult piits ja jalaks panin orginaali millel juhe otse sisse joodetud (uut jalga oleks pidanud ka nagunii silikoniga tihendama ja seal oli samuti juhe otse joodetud). Nüüd igastahes raadio mängib jälle üle aastate korralikult. 8) Selleks sai siis vahetatud, antennikaabel ja piits, otsejuhe oli juba enne jala sees kuigi kokkuvõttes oli arvatavasti võimendi ka korras aga antennikaabel oli lühises.
Peab ka aega leidma (arvatavasti lähi nädalate jooksul) ja antennikaabli juhi poolt vedama nagu orginaalis ning laepolstri tagasi toppima.
Viimati muutis J.Aru, 12 Dets 2014, 18:36, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas copilot » 12 Dets 2014, 21:06

Hmm, kus kohast see antennikaabel lühisesse saab minna?

Tegu oli siis mingi B osa piitsaga? Endal sai paar aastat tagasi see antennijalg ära vahetatud, kuid see siis velle selle plaadiga st pole midagi otse pandud. Prooviks millalgil panna uue piitsa, kui ei aita, siis peab vist ikka juhtmed otse jootma jalas. Kui ka see ei aita siis vist uue juhtme ostma. Kuskil asulate vahelisel alal ikka jama, isegi Viljandi ja Imavere vahelisel lõigul vahepea ei mängi korralikult jaamu.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 12 Dets 2014, 21:18

Ei ole hetkel täpsemalt seda antennikaablit hetkel uurinud aga muidu oli antennikaabel raadio tagant mõõtes lühises. Kui tuhatoosi juurest plastikute alt pistiku lahti võtsin kadus ka lühis, nii mõtlesingi, et kus see viga mujal ikka olla saab kui antennijalas ja jootsin juhtme otse (ei tulnud sellepeale, et siis ka kontrollida kas on lühises või mitte). Igastahes peale seda kui sai kokku lapatud oli ikka kaabel lühises ja nüüd viimasel korral avastasin, et viga pole ka antennijalas, järelikult peab juhe kuskilt lihtsalt lühises olema, seda ma küll ei tea mis väe võimuga...

Antennipiitsadega on selline teema, et orginaal oli pudi ja kukkus maha ning läks pooleks, ostsin autoeksperdist uue lühikese ja see ei püüdnud korralikult laineid. Nüüd see mis ebayst tellitud hiinakas on orginaal pikkusega ja töötab ilusti. :)
Viimati muutis J.Aru, 12 Dets 2014, 21:18, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas copilot » 12 Dets 2014, 21:24

Ok, eks uurima siis asja, pole viisinud selle asjaga vahepeal eriti tegelda, sest kuulan plaati niikuinii suht palju, aga vahest võiks raadiot kah olenemata asukohast :D
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 12 Dets 2014, 21:30

See kontrollimine jah lihtne, mõõdad testriga lihtsalt raadio tagant korra kaabli üle, ainult peab väikse takistuse peal mõõtma kuna muidu vist hakkab võim töötama ja on ikka mingi takistus olemas. Passatil muidu ei mänginud enam raadio ültse normaalselt sõidu ajal ja ei olnud vahet kas antennipiits oli katusel või mitte, kohapeal mängis veel enam-vähem.
Viimati muutis J.Aru, 12 Dets 2014, 21:31, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Nirgid
Klubiline
Postitusi: 769
Liitunud: 09 Apr 2012, 08:04
Auto: VW Passat Variant Bluemotion 2.0 TDI 110 kW 2016
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 65 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas Nirgid » 13 Dets 2014, 19:27

copilot kirjutas:Ok, eks uurima siis asja, pole viisinud selle asjaga vahepeal eriti tegelda, sest kuulan plaati niikuinii suht palju, aga vahest võiks raadiot kah olenemata asukohast :D
no meie kandis nüüd POWER raadio levimas enam pole plaate vaja :lol:
Tervitades Annika ja Mart

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 26 Dets 2014, 21:47

Täna oli tegus päev. Panin laepolstri lõpuks autosse tagasi, pesin ukse tihendite küljes olevad heledad ribad puhtaks ja antenni kaabli vedasin juhi poolt. Nüüd salong koos ja ilus puhas, ning raadio töötab ka ilusti. :thumbup:

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 28 Dets 2014, 21:52

Tegin mõne pildi ka enne laepolstri paigaldust.
► Näita Spoilerit

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 09 Jaan 2015, 20:33

Üks hommik kui siin 18 kraadi külma oli tundus, et starter ei vea mootorit just eriti reipalt ringi. Täna sai aku üle mõõdetud, ei oskagi kohe öelda mis selle asja nimi on, igastahes koormab akut ja näitab mis seisukorras aku on ja tulemus väga hea! :thumbup: Järelikult veel 2007 aasta orginaal aku päris hea. :)

Peaks millalgi kaaliga vaatama mis pöörded starter välja veab aga vist eriti hästi näha pole kuna mootor läheb paari pöörde pealt juba käima... Kahtlustan, et vb starter veidi väsinud ja tahaks hooldust või siis lihtsalt tundub, et võiks mootorit vähe kiiremini ringi vedada.
Viimati muutis J.Aru, 09 Jaan 2015, 20:34, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 19 Veebr 2015, 19:43

Täna sai jälle õlifilter ja õli vahetatud. Kui juba autokallal tegutsesime ja varjualune olemas oli vahetasime ka geneka rihmapinguti koos rihmaga ära. Nüüd jookseb rihm ilusti sirgelt ja see käuksumine ka kadunud. Enne oli juba tükk maad eemalt kuulda kui Passat käis :D Kuna genekas ja viskosidur tuli selle pinguti vahetamiseks eest ära võtta võtsime ka visko siduril labad otsast ära.
Lisaks autoall käies avastasin, et käigukastil õlitilgad all. Tuleb välja, et veovõlli flantsi vahelt lekib. Õlitase ka juba umbes cm jagu langenud (kontrollisime kohe üle, et päris kuival poleks). Oskab keegi öelda kuidas see flants käigukasti külge kinnitub ja kui suur töö see tihendi vahetamine on?

Edit: Ls. 263390km
Viimati muutis J.Aru, 19 Veebr 2015, 20:15, muudetud 1 kord kokku.

ardiilves
Huviline
Postitusi: 1344
Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
Telefon: 5248471
Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas ardiilves » 19 Veebr 2015, 19:56

J.Aru kirjutas:Täna sai jälle õlifilter ja õli vahetatud. Kui juba autokallal tegutsesime ja varjualune olemas oli vahetasime ka geneka rihmapinguti koos rihmaga ära. Nüüd jookseb rihm ilusti sirgelt ja see käuksumine ka kadunud. Enne oli juba tükk maad eemalt kuulda kui Passat käis :D Kuna genekas ja viskosidur tuli selle pinguti vahetamiseks eest ära võtta võtsime ka visko siduril labad otsast ära.
Lisaks autoall käies avastasin, et käigukastil õlitilgad all. Tuleb välja, et veovõlli flantsi vahelt lekib. Õlitase ka juba umbes cm jagu langenud (kontrollisime kohe üle, et päris kuival poleks). Oskab keegi öelda kuidas see flants käigukasti külge kinnitub ja kui suur töö see tihendi vahetamine on?
Veovõlli flants peaks nr 6 sisekuuskandiga kinnituma. Võin küll eksida aga üldjuhul nii on.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 19 Veebr 2015, 20:00

ardiilves kirjutas:
J.Aru kirjutas:Täna sai jälle õlifilter ja õli vahetatud. Kui juba autokallal tegutsesime ja varjualune olemas oli vahetasime ka geneka rihmapinguti koos rihmaga ära. Nüüd jookseb rihm ilusti sirgelt ja see käuksumine ka kadunud. Enne oli juba tükk maad eemalt kuulda kui Passat käis :D Kuna genekas ja viskosidur tuli selle pinguti vahetamiseks eest ära võtta võtsime ka visko siduril labad otsast ära.
Lisaks autoall käies avastasin, et käigukastil õlitilgad all. Tuleb välja, et veovõlli flantsi vahelt lekib. Õlitase ka juba umbes cm jagu langenud (kontrollisime kohe üle, et päris kuival poleks). Oskab keegi öelda kuidas see flants käigukasti külge kinnitub ja kui suur töö see tihendi vahetamine on?
Veovõlli flants peaks nr 6 sisekuuskandiga kinnituma. Võin küll eksida aga üldjuhul nii on.
Mõtled seda, et sisemine veovõlliots kinnitub käigukasti flantsi külge nr. 6 sisekuuskandiga poltidega? Nendega pole probleemi, küsimus just selles, et kuidas see flants käigukastist välja tuleb?

Kasutaja avatar
Ristotu
EVWK juhatus
Postitusi: 643
Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
Telefon: 58151062
Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
Asukoht: Kose vald
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 69 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas Ristotu » 19 Veebr 2015, 20:29

Ma arvan, et Ardi mõtles ikkagi seda flantsi keskel olevat 6.st kuuskanti, keerad sisemise veovõlli flantsi küljest ära ja siis seal flantsi keskel on kuuskant.
Lugupidamisega
Risto

ardiilves
Huviline
Postitusi: 1344
Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
Telefon: 5248471
Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas ardiilves » 19 Veebr 2015, 20:50

Ristotu kirjutas:Ma arvan, et Ardi mõtles ikkagi seda flantsi keskel olevat 6.st kuuskanti, keerad sisemise veovõlli flantsi küljest ära ja siis seal flantsi keskel on kuuskant.
täpselt nii. seda võib olla keeruline näha kui on lahtine veovõlli ots ja flants seest tavotti täis.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 19 Veebr 2015, 20:51

Selge, suured tänud teile! Pole kunagi sisemist veovõlli otsa sellel autol eemaldanud ja ei teadnudki, et keskel polt. Nüüd mõtlema hakates siis 6mm kuuskant on nendele poltidele "natuke" suur ka mida mina mõtlesin :mrgreen:
Paar küsimust veel, kas kui see polt lahti siis tulebki flants lihtsalt käigukastist välja tõmmata ja pärast uuesti sisse tagasi ning mingeid nippe või nõkse pole? Eks õli peab vist enne välja laskma aga nagunii käigukasti õlivahetus ka plaanis.
Teiseks mis tihend seal vahel on ja ehk oskab keegi ka mõõte öelda? Ise ETKA-st ei leidnud, arvatavasti ta seal olemas ikka on aga lihtsalt ei oska vaadata.
Viimati muutis J.Aru, 19 Veebr 2015, 20:52, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7862
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas R36 » 19 Veebr 2015, 21:16

Kasti küljest pead alguses m10 peaga poldid lahti laskma. Midagi välja tõmbama ei pea.http://volksweb.relitech.com/tech/clutch/cvbolt.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 19 Veebr 2015, 21:23

golfi_vend kirjutas:Kasti küljest pead alguses m10 peaga poldid lahti laskma. Midagi välja tõmbama ei pea.http://volksweb.relitech.com/tech/clutch/cvbolt.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Flantsi peab ju ikka välja tõmbama, et tihendit vahetada? :think:
Viimati muutis J.Aru, 19 Veebr 2015, 21:23, muudetud 1 kord kokku.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1681
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 19 Veebr 2015, 21:45

J.Aru kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Kasti küljest pead alguses m10 peaga poldid lahti laskma. Midagi välja tõmbama ei pea.http://volksweb.relitech.com/tech/clutch/cvbolt.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Flantsi peab ju ikka välja tõmbama, et tihendit vahetada? :think:
Ikka peab välja tõmbama, muidu ei saagi seda tihendit aka simmerit vahetada. Arvan et selle simmeri saad forssist mõnede sentide eest. Soovitan ka vaadata ka kohe veovõlli kummid ka üle ja kõik siis ühekorraga vahetada. 1 tegemine. Ehk siis veovõlli kummid ja simmerid. Mõlemalt poolt. Vana simmer eebliga või kruvikaga nikerdades välja ja uus siis padruniga õrnalt haamriga kopsides sisse.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 19 Veebr 2015, 21:51

murkamarko kirjutas:
J.Aru kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Kasti küljest pead alguses m10 peaga poldid lahti laskma. Midagi välja tõmbama ei pea.http://volksweb.relitech.com/tech/clutch/cvbolt.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Flantsi peab ju ikka välja tõmbama, et tihendit vahetada? :think:
Ikka peab välja tõmbama, muidu ei saagi seda tihendit aka simmerit vahetada. Arvan et selle simmeri saad forssist mõnede sentide eest. Soovitan ka vaadata ka kohe veovõlli kummid ka üle ja kõik siis ühekorraga vahetada. 1 tegemine. Ehk siis veovõlli kummid ja simmerid. Mõlemalt poolt. Vana simmer eebliga või kruvikaga nikerdades välja ja uus siis padruniga õrnalt haamriga kopsides sisse.
Veovõlli välimised kummid on mõlemad vahetatud (sügisel, kõrvalistujapool koos otsaga) ja sisemised ka katki ei olnud ehk siis neid hetkel vist näppima ei pea. Nagu aru saan siis simmer jääb käigukasti külge? Forssi küll pole Rakvere kandis aga usun, et oskab ka näiteks autoekspert mind selle simmeri kohapealt aidata. :)

ardiilves
Huviline
Postitusi: 1344
Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
Telefon: 5248471
Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas ardiilves » 20 Veebr 2015, 00:37

Selle M10 poldiga on ka see, et minul on ühel pool M10 ja teisel pool 6ne kuuskant. Flants tuleb ikkagi välja tõmmates ja simmer jääb kasti poole. Ei viitsi hetkel etkat käima ajada teises arvutis, et välja otsida.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas ivohi » 20 Veebr 2015, 14:51

Midagi sassi ei aeta praegu?
Passati 5 käigulisel kastil ei hoia ükski polt flantsi kinni.
Küll aga on flantsi laagrid mõõduka istuga. Välja tirimiseks sobivad samad sisemise pooltelje poldid. Paned mingi asja käigukasti vastu alla ja keerad näiteks 2 poldiga flantsi välja kastist. :wink:

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 20 Veebr 2015, 14:58

ivohi kirjutas:Midagi sassi ei aeta praegu?
Passati 5 käigulisel kastil ei hoia ükski polt flantsi kinni.
Küll aga on flantsi laagrid mõõduka istuga. Välja tirimiseks sobivad samad sisemise pooltelje poldid. Paned mingi asja käigukasti vastu alla ja keerad näiteks 2 poldiga flantsi välja kastist. :wink:
Et hoopis nii siis. :D Aga kuidas pärast tagasi selle flantsi saab, haamriga sisse koputada?

Smm
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 28 Jaan 2015, 22:05
Auto: Passat
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas Smm » 20 Veebr 2015, 16:18

Tegemiseks läheb, tee pilte ka. Endalgi kergelt niiske sealt.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 20 Veebr 2015, 16:20

Smm kirjutas:Tegemiseks läheb, tee pilte ka. Endalgi kergelt niiske sealt.
Eks katsun teha, kuigi käed koguaeg mustad ja ei taha mitte telefoni näppida. :D Kõigepealt tuleb töökäik selgeks teha ja see tihend ka minna otsida, lisaks uus käigukasti õli ja siis saab töö kallale asuda. :wink: Spets võti juba ammu olemas aga pole käigukastiõlivahetusele pihta saanud, tuleb välja, et ongi hea. :)

kala555
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 24 Mai 2014, 20:12
Telefon: 5230047
Auto: BMW 320d 2005; Toyota LandCruiser HJ61 1989 4.0d; VW Passat 1998 1.9d
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas kala555 » 20 Veebr 2015, 21:07

ple kunagi ühegi poolteje eemaldamiseks diffri korpusest tööriista kasutama. Lihtsalt nõksuga välja tõmmanud. Surud kokku ja tõmbad järsku välja. Tagasi lihtsalt lükkad sisse. Fikseerib tega nuudil olev stopper rõngas mis suurema koormuse all soone sisse ära mahub.
Simmerlingi tagasi pannes pane kindlasti ka nn, mokkade vahele määret, kestab kauem. Kui võllil sooned sees olen natuke asendidt muutnud, kas siis sisse või väljapoole, oleneb olukorrast.

EDU

Vasta

Mine “Huviliste autod”