VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Moderaator: etnies858
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5294
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Uus tuledelüliti ostetud ja ka juba küljes. Küll toprani oma aga loodetavasti kestab. Uuel tuledelülitil ka esimeste udutulede funktsioon, selle alla võiks ka kunagi midagi välja mõelda
Juba paar nädalat tagasi ka ostetud genekarihma pinguti, tutikas koos vedruga. Peaks ära millalgi vahetama ja siis saaks ehk rihma sirgelt jooksma ja käginast lahti.
Ahjaa... Raadio ka vahepeal korralikult mängima saanud. Tellisin ebayst antennijala koos piitsaga millest hetkel läks kasutusse ainult piits ja jalaks panin orginaali millel juhe otse sisse joodetud (uut jalga oleks pidanud ka nagunii silikoniga tihendama ja seal oli samuti juhe otse joodetud). Nüüd igastahes raadio mängib jälle üle aastate korralikult. Selleks sai siis vahetatud, antennikaabel ja piits, otsejuhe oli juba enne jala sees kuigi kokkuvõttes oli arvatavasti võimendi ka korras aga antennikaabel oli lühises.
Peab ka aega leidma (arvatavasti lähi nädalate jooksul) ja antennikaabli juhi poolt vedama nagu orginaalis ning laepolstri tagasi toppima.
Juba paar nädalat tagasi ka ostetud genekarihma pinguti, tutikas koos vedruga. Peaks ära millalgi vahetama ja siis saaks ehk rihma sirgelt jooksma ja käginast lahti.
Ahjaa... Raadio ka vahepeal korralikult mängima saanud. Tellisin ebayst antennijala koos piitsaga millest hetkel läks kasutusse ainult piits ja jalaks panin orginaali millel juhe otse sisse joodetud (uut jalga oleks pidanud ka nagunii silikoniga tihendama ja seal oli samuti juhe otse joodetud). Nüüd igastahes raadio mängib jälle üle aastate korralikult. Selleks sai siis vahetatud, antennikaabel ja piits, otsejuhe oli juba enne jala sees kuigi kokkuvõttes oli arvatavasti võimendi ka korras aga antennikaabel oli lühises.
Peab ka aega leidma (arvatavasti lähi nädalate jooksul) ja antennikaabli juhi poolt vedama nagu orginaalis ning laepolstri tagasi toppima.
Viimati muutis J.Aru, 12 Dets 2014, 18:36, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Hmm, kus kohast see antennikaabel lühisesse saab minna?
Tegu oli siis mingi B osa piitsaga? Endal sai paar aastat tagasi see antennijalg ära vahetatud, kuid see siis velle selle plaadiga st pole midagi otse pandud. Prooviks millalgil panna uue piitsa, kui ei aita, siis peab vist ikka juhtmed otse jootma jalas. Kui ka see ei aita siis vist uue juhtme ostma. Kuskil asulate vahelisel alal ikka jama, isegi Viljandi ja Imavere vahelisel lõigul vahepea ei mängi korralikult jaamu.
Tegu oli siis mingi B osa piitsaga? Endal sai paar aastat tagasi see antennijalg ära vahetatud, kuid see siis velle selle plaadiga st pole midagi otse pandud. Prooviks millalgil panna uue piitsa, kui ei aita, siis peab vist ikka juhtmed otse jootma jalas. Kui ka see ei aita siis vist uue juhtme ostma. Kuskil asulate vahelisel alal ikka jama, isegi Viljandi ja Imavere vahelisel lõigul vahepea ei mängi korralikult jaamu.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5294
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Ei ole hetkel täpsemalt seda antennikaablit hetkel uurinud aga muidu oli antennikaabel raadio tagant mõõtes lühises. Kui tuhatoosi juurest plastikute alt pistiku lahti võtsin kadus ka lühis, nii mõtlesingi, et kus see viga mujal ikka olla saab kui antennijalas ja jootsin juhtme otse (ei tulnud sellepeale, et siis ka kontrollida kas on lühises või mitte). Igastahes peale seda kui sai kokku lapatud oli ikka kaabel lühises ja nüüd viimasel korral avastasin, et viga pole ka antennijalas, järelikult peab juhe kuskilt lihtsalt lühises olema, seda ma küll ei tea mis väe võimuga...
Antennipiitsadega on selline teema, et orginaal oli pudi ja kukkus maha ning läks pooleks, ostsin autoeksperdist uue lühikese ja see ei püüdnud korralikult laineid. Nüüd see mis ebayst tellitud hiinakas on orginaal pikkusega ja töötab ilusti.
Antennipiitsadega on selline teema, et orginaal oli pudi ja kukkus maha ning läks pooleks, ostsin autoeksperdist uue lühikese ja see ei püüdnud korralikult laineid. Nüüd see mis ebayst tellitud hiinakas on orginaal pikkusega ja töötab ilusti.
Viimati muutis J.Aru, 12 Dets 2014, 21:18, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Ok, eks uurima siis asja, pole viisinud selle asjaga vahepeal eriti tegelda, sest kuulan plaati niikuinii suht palju, aga vahest võiks raadiot kah olenemata asukohast
Diesel Power KEEPS ME GOING
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5294
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
See kontrollimine jah lihtne, mõõdad testriga lihtsalt raadio tagant korra kaabli üle, ainult peab väikse takistuse peal mõõtma kuna muidu vist hakkab võim töötama ja on ikka mingi takistus olemas. Passatil muidu ei mänginud enam raadio ültse normaalselt sõidu ajal ja ei olnud vahet kas antennipiits oli katusel või mitte, kohapeal mängis veel enam-vähem.
Viimati muutis J.Aru, 12 Dets 2014, 21:31, muudetud 1 kord kokku.
- Nirgid
- Klubiline
- Postitusi: 769
- Liitunud: 09 Apr 2012, 08:04
- Auto: VW Passat Variant Bluemotion 2.0 TDI 110 kW 2016
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
no meie kandis nüüd POWER raadio levimas enam pole plaate vajacopilot kirjutas:Ok, eks uurima siis asja, pole viisinud selle asjaga vahepeal eriti tegelda, sest kuulan plaati niikuinii suht palju, aga vahest võiks raadiot kah olenemata asukohast
Tervitades Annika ja Mart
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5294
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Täna oli tegus päev. Panin laepolstri lõpuks autosse tagasi, pesin ukse tihendite küljes olevad heledad ribad puhtaks ja antenni kaabli vedasin juhi poolt. Nüüd salong koos ja ilus puhas, ning raadio töötab ka ilusti.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5294
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Tegin mõne pildi ka enne laepolstri paigaldust.
► Näita Spoilerit
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5294
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Üks hommik kui siin 18 kraadi külma oli tundus, et starter ei vea mootorit just eriti reipalt ringi. Täna sai aku üle mõõdetud, ei oskagi kohe öelda mis selle asja nimi on, igastahes koormab akut ja näitab mis seisukorras aku on ja tulemus väga hea! Järelikult veel 2007 aasta orginaal aku päris hea.
Peaks millalgi kaaliga vaatama mis pöörded starter välja veab aga vist eriti hästi näha pole kuna mootor läheb paari pöörde pealt juba käima... Kahtlustan, et vb starter veidi väsinud ja tahaks hooldust või siis lihtsalt tundub, et võiks mootorit vähe kiiremini ringi vedada.
Peaks millalgi kaaliga vaatama mis pöörded starter välja veab aga vist eriti hästi näha pole kuna mootor läheb paari pöörde pealt juba käima... Kahtlustan, et vb starter veidi väsinud ja tahaks hooldust või siis lihtsalt tundub, et võiks mootorit vähe kiiremini ringi vedada.
Viimati muutis J.Aru, 09 Jaan 2015, 20:34, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5294
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Täna sai jälle õlifilter ja õli vahetatud. Kui juba autokallal tegutsesime ja varjualune olemas oli vahetasime ka geneka rihmapinguti koos rihmaga ära. Nüüd jookseb rihm ilusti sirgelt ja see käuksumine ka kadunud. Enne oli juba tükk maad eemalt kuulda kui Passat käis Kuna genekas ja viskosidur tuli selle pinguti vahetamiseks eest ära võtta võtsime ka visko siduril labad otsast ära.
Lisaks autoall käies avastasin, et käigukastil õlitilgad all. Tuleb välja, et veovõlli flantsi vahelt lekib. Õlitase ka juba umbes cm jagu langenud (kontrollisime kohe üle, et päris kuival poleks). Oskab keegi öelda kuidas see flants käigukasti külge kinnitub ja kui suur töö see tihendi vahetamine on?
Edit: Ls. 263390km
► Näita Spoilerit
Lisaks autoall käies avastasin, et käigukastil õlitilgad all. Tuleb välja, et veovõlli flantsi vahelt lekib. Õlitase ka juba umbes cm jagu langenud (kontrollisime kohe üle, et päris kuival poleks). Oskab keegi öelda kuidas see flants käigukasti külge kinnitub ja kui suur töö see tihendi vahetamine on?
Edit: Ls. 263390km
Viimati muutis J.Aru, 19 Veebr 2015, 20:15, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Veovõlli flants peaks nr 6 sisekuuskandiga kinnituma. Võin küll eksida aga üldjuhul nii on.J.Aru kirjutas:Täna sai jälle õlifilter ja õli vahetatud. Kui juba autokallal tegutsesime ja varjualune olemas oli vahetasime ka geneka rihmapinguti koos rihmaga ära. Nüüd jookseb rihm ilusti sirgelt ja see käuksumine ka kadunud. Enne oli juba tükk maad eemalt kuulda kui Passat käisKuna genekas ja viskosidur tuli selle pinguti vahetamiseks eest ära võtta võtsime ka visko siduril labad otsast ära.► Näita Spoilerit
Lisaks autoall käies avastasin, et käigukastil õlitilgad all. Tuleb välja, et veovõlli flantsi vahelt lekib. Õlitase ka juba umbes cm jagu langenud (kontrollisime kohe üle, et päris kuival poleks). Oskab keegi öelda kuidas see flants käigukasti külge kinnitub ja kui suur töö see tihendi vahetamine on?
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5294
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Mõtled seda, et sisemine veovõlliots kinnitub käigukasti flantsi külge nr. 6 sisekuuskandiga poltidega? Nendega pole probleemi, küsimus just selles, et kuidas see flants käigukastist välja tuleb?ardiilves kirjutas:Veovõlli flants peaks nr 6 sisekuuskandiga kinnituma. Võin küll eksida aga üldjuhul nii on.J.Aru kirjutas:Täna sai jälle õlifilter ja õli vahetatud. Kui juba autokallal tegutsesime ja varjualune olemas oli vahetasime ka geneka rihmapinguti koos rihmaga ära. Nüüd jookseb rihm ilusti sirgelt ja see käuksumine ka kadunud. Enne oli juba tükk maad eemalt kuulda kui Passat käisKuna genekas ja viskosidur tuli selle pinguti vahetamiseks eest ära võtta võtsime ka visko siduril labad otsast ära.► Näita Spoilerit
Lisaks autoall käies avastasin, et käigukastil õlitilgad all. Tuleb välja, et veovõlli flantsi vahelt lekib. Õlitase ka juba umbes cm jagu langenud (kontrollisime kohe üle, et päris kuival poleks). Oskab keegi öelda kuidas see flants käigukasti külge kinnitub ja kui suur töö see tihendi vahetamine on?
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 643
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Ma arvan, et Ardi mõtles ikkagi seda flantsi keskel olevat 6.st kuuskanti, keerad sisemise veovõlli flantsi küljest ära ja siis seal flantsi keskel on kuuskant.
Lugupidamisega
Risto
Risto
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
täpselt nii. seda võib olla keeruline näha kui on lahtine veovõlli ots ja flants seest tavotti täis.Ristotu kirjutas:Ma arvan, et Ardi mõtles ikkagi seda flantsi keskel olevat 6.st kuuskanti, keerad sisemise veovõlli flantsi küljest ära ja siis seal flantsi keskel on kuuskant.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5294
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Selge, suured tänud teile! Pole kunagi sisemist veovõlli otsa sellel autol eemaldanud ja ei teadnudki, et keskel polt. Nüüd mõtlema hakates siis 6mm kuuskant on nendele poltidele "natuke" suur ka mida mina mõtlesin
Paar küsimust veel, kas kui see polt lahti siis tulebki flants lihtsalt käigukastist välja tõmmata ja pärast uuesti sisse tagasi ning mingeid nippe või nõkse pole? Eks õli peab vist enne välja laskma aga nagunii käigukasti õlivahetus ka plaanis.
Teiseks mis tihend seal vahel on ja ehk oskab keegi ka mõõte öelda? Ise ETKA-st ei leidnud, arvatavasti ta seal olemas ikka on aga lihtsalt ei oska vaadata.
Paar küsimust veel, kas kui see polt lahti siis tulebki flants lihtsalt käigukastist välja tõmmata ja pärast uuesti sisse tagasi ning mingeid nippe või nõkse pole? Eks õli peab vist enne välja laskma aga nagunii käigukasti õlivahetus ka plaanis.
Teiseks mis tihend seal vahel on ja ehk oskab keegi ka mõõte öelda? Ise ETKA-st ei leidnud, arvatavasti ta seal olemas ikka on aga lihtsalt ei oska vaadata.
Viimati muutis J.Aru, 19 Veebr 2015, 20:52, muudetud 2 korda kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7862
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Kasti küljest pead alguses m10 peaga poldid lahti laskma. Midagi välja tõmbama ei pea.http://volksweb.relitech.com/tech/clutch/cvbolt.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5294
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Flantsi peab ju ikka välja tõmbama, et tihendit vahetada?golfi_vend kirjutas:Kasti küljest pead alguses m10 peaga poldid lahti laskma. Midagi välja tõmbama ei pea.http://volksweb.relitech.com/tech/clutch/cvbolt.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis J.Aru, 19 Veebr 2015, 21:23, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1681
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Ikka peab välja tõmbama, muidu ei saagi seda tihendit aka simmerit vahetada. Arvan et selle simmeri saad forssist mõnede sentide eest. Soovitan ka vaadata ka kohe veovõlli kummid ka üle ja kõik siis ühekorraga vahetada. 1 tegemine. Ehk siis veovõlli kummid ja simmerid. Mõlemalt poolt. Vana simmer eebliga või kruvikaga nikerdades välja ja uus siis padruniga õrnalt haamriga kopsides sisse.J.Aru kirjutas:Flantsi peab ju ikka välja tõmbama, et tihendit vahetada?golfi_vend kirjutas:Kasti küljest pead alguses m10 peaga poldid lahti laskma. Midagi välja tõmbama ei pea.http://volksweb.relitech.com/tech/clutch/cvbolt.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5294
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Veovõlli välimised kummid on mõlemad vahetatud (sügisel, kõrvalistujapool koos otsaga) ja sisemised ka katki ei olnud ehk siis neid hetkel vist näppima ei pea. Nagu aru saan siis simmer jääb käigukasti külge? Forssi küll pole Rakvere kandis aga usun, et oskab ka näiteks autoekspert mind selle simmeri kohapealt aidata.murkamarko kirjutas:Ikka peab välja tõmbama, muidu ei saagi seda tihendit aka simmerit vahetada. Arvan et selle simmeri saad forssist mõnede sentide eest. Soovitan ka vaadata ka kohe veovõlli kummid ka üle ja kõik siis ühekorraga vahetada. 1 tegemine. Ehk siis veovõlli kummid ja simmerid. Mõlemalt poolt. Vana simmer eebliga või kruvikaga nikerdades välja ja uus siis padruniga õrnalt haamriga kopsides sisse.J.Aru kirjutas:Flantsi peab ju ikka välja tõmbama, et tihendit vahetada?golfi_vend kirjutas:Kasti küljest pead alguses m10 peaga poldid lahti laskma. Midagi välja tõmbama ei pea.http://volksweb.relitech.com/tech/clutch/cvbolt.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Selle M10 poldiga on ka see, et minul on ühel pool M10 ja teisel pool 6ne kuuskant. Flants tuleb ikkagi välja tõmmates ja simmer jääb kasti poole. Ei viitsi hetkel etkat käima ajada teises arvutis, et välja otsida.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Midagi sassi ei aeta praegu?
Passati 5 käigulisel kastil ei hoia ükski polt flantsi kinni.
Küll aga on flantsi laagrid mõõduka istuga. Välja tirimiseks sobivad samad sisemise pooltelje poldid. Paned mingi asja käigukasti vastu alla ja keerad näiteks 2 poldiga flantsi välja kastist.
Passati 5 käigulisel kastil ei hoia ükski polt flantsi kinni.
Küll aga on flantsi laagrid mõõduka istuga. Välja tirimiseks sobivad samad sisemise pooltelje poldid. Paned mingi asja käigukasti vastu alla ja keerad näiteks 2 poldiga flantsi välja kastist.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5294
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Et hoopis nii siis. Aga kuidas pärast tagasi selle flantsi saab, haamriga sisse koputada?ivohi kirjutas:Midagi sassi ei aeta praegu?
Passati 5 käigulisel kastil ei hoia ükski polt flantsi kinni.
Küll aga on flantsi laagrid mõõduka istuga. Välja tirimiseks sobivad samad sisemise pooltelje poldid. Paned mingi asja käigukasti vastu alla ja keerad näiteks 2 poldiga flantsi välja kastist.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5294
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
Eks katsun teha, kuigi käed koguaeg mustad ja ei taha mitte telefoni näppida. Kõigepealt tuleb töökäik selgeks teha ja see tihend ka minna otsida, lisaks uus käigukasti õli ja siis saab töö kallale asuda. Spets võti juba ammu olemas aga pole käigukastiõlivahetusele pihta saanud, tuleb välja, et ongi hea.Smm kirjutas:Tegemiseks läheb, tee pilte ka. Endalgi kergelt niiske sealt.
-
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 24 Mai 2014, 20:12
- Telefon: 5230047
- Auto: BMW 320d 2005; Toyota LandCruiser HJ61 1989 4.0d; VW Passat 1998 1.9d
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru
ple kunagi ühegi poolteje eemaldamiseks diffri korpusest tööriista kasutama. Lihtsalt nõksuga välja tõmmanud. Surud kokku ja tõmbad järsku välja. Tagasi lihtsalt lükkad sisse. Fikseerib tega nuudil olev stopper rõngas mis suurema koormuse all soone sisse ära mahub.
Simmerlingi tagasi pannes pane kindlasti ka nn, mokkade vahele määret, kestab kauem. Kui võllil sooned sees olen natuke asendidt muutnud, kas siis sisse või väljapoole, oleneb olukorrast.
EDU
Simmerlingi tagasi pannes pane kindlasti ka nn, mokkade vahele määret, kestab kauem. Kui võllil sooned sees olen natuke asendidt muutnud, kas siis sisse või väljapoole, oleneb olukorrast.
EDU