Vw Golf mk1 2.0 83.a - K.Siim
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
Audi 80 support istus küll käändmiku otsa, see oli siis a la 83 aasta audi 80, mul need suppordid alles muidu. Suuremad pidurid olid originaalis juba 1.5 l mootoril, need kandilised 1.3 ja 1.1 peal, 85 kW juba ulme võimsus võrreldes 44-ga. Ega pidama saab vast ikka aga lihtsalt ma usun et suurema piduriga on mõnusam pidurdada ja muidugi saab lühema pidurdusmaaga hakkama
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
Okei. Aga on sul terve komplekt alles neid pidureid? support ja sadul. Kui on siis võimalik et oleks täitsa mõeldav ära osta kui on müügiks. Vast saaks tõesti parem kui need kandilised. Otsisin ka uusi supporte nende kandiliste jaoks aga ei leidnud. Suht kõik juba need uuemad.golfimees kirjutas:Audi 80 support istus küll käändmiku otsa, see oli siis a la 83 aasta audi 80, mul need suppordid alles muidu. Suuremad pidurid olid originaalis juba 1.5 l mootoril, need kandilised 1.3 ja 1.1 peal, 85 kW juba ulme võimsus võrreldes 44-ga. Ega pidama saab vast ikka aga lihtsalt ma usun et suurema piduriga on mõnusam pidurdada ja muidugi saab lühema pidurdusmaaga hakkama
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
Pole veel unustuste hõlma vajunud, küll aga on sees olnud väga pikk paus.
Tasapisi edasi enda unistuste poole !
Tasapisi edasi enda unistuste poole !
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
Tasapisi kokkupoole.
[attachment=0]20191026_181018.jpg[/attachment
[attachment=0]20191026_181018.jpg[/attachment
- Manused
-
- 20191026_181018.jpg (204.88 KiB) Vaadatud 12098 korda
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
Toetan selliseid projekte kahe käega, neid on nii väheks jäänud
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
Eile tahtsin esiosa koomale tõmmata ja kapoti ja tiivad külge panna. Saigi nii tehtud, tiivad külge ja kapott peale...aga siis suur üllatus, kapott käib kõvasti vastu esiklaasi vihma renni Ma ei saand aru absoluutselt milles kala seisneb, kuna auto oli ju koos enne värvimist, kõik toimis. Vahetasin siis igaks juhuks (isegi kui olen surmkindel endas et mõlemad hinged on samasugused, kuid pisikese painde erinevusega) hinged ära poolte suhtes, no ei miskit. Ühtäkki tuli meelde et mul 1 paar kapoti hingi veel. Egas midagi, tuleb storagest läbi käia ja kaasa võtta. Hommikul siis läksin ja panin need hinged kõrvuti ja voilaa, täiesti erineva nurga all, kuidas? miks?. Siis tuli meelde et need mis said värvitud ja külge pandud, olid GTI kere küljest, ja need mis riiulis vedelesid, olid selle enda auto küljest ja kokku sai ka pandud selle auto hingede järgi. Ja ongi müsteerium õnneks lahendatud ja sedavõrd targem, et KÕIK kapoti hinged EI ole sama paindega
-
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
- Auto: Golf 7.5
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 8 korda
Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
Hea näha, et asi ikka edeneb. Kevadel siis ilmselt võib juba Tartu tänavatel kohata ka. Jätka samas vaimus!
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
Täna said uksepolstrid külge ning uksed ja luugid vahatatud. Samas tahtsin ka rooli külge panna, aga probleem. Sammas ei ole niipalju väljas et rool külge läheks, samas süütelukk läheb külge ja sammas sealt väljapoole enam tulla ei saa, aga rool peale ei lähe sest nuut liiga sees . Samba kardaan käib hästi vähe alt vastu seina aga ülespoole ma seda enam tuua ei saa sest kinnitused ei lase. Praegu täis hämming selle koha pealt. Rooli sammas muidu koguaeg autol küljes olnud. Eks saab lähipäevil veel jebida sellega.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
Tekkis sama probleem kui roolilatti vahetasin ja rooli küljes polnud. Päris täpselt ei mäleta, kuidas see süsteem oli, aga samba sees olev nuudiga toru liigub, mingi vedru oli seal mis seda alla surub. Pm lase alt kardaan lahti ja idee poolest peaks ta jõuga üles liikuma, nii palju, et saad rooli külge.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
Oligi sama mõte, sest see suht ainus variant vist veel alles. Tuleb ära proovida. Kuigi teise auto pealt vaadates on need vedrud sama pinges praegu, lihtsalt ühel rool küljes aga sellel mitte.
Eks näis.
Eks näis.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
Jah, pole ühtegi lisaauku ka tehtud polstritele. Ukse sisse ei jookse ühtegi juhet ka
-
- Veteran
- Postitusi: 704
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
Kas sinna rooliluku laagripeale mitte ei käinud vedru ja üks stopper seib et vedru ära ei tuleks küljest?
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
See vedru on seal pool ainult siis kui on see vaheadapter küljes mis uuemate roolidega sobib. Vanadel ei käi seal pool midagi.
-
- Veteran
- Postitusi: 704
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
On ka vanematel vedru ainult et vedrudel erinevus. Vanemal tüübil see vedru pikem ja adapteriga uuemal vedru lühem. Ei taha enam nüüd õhtul pilti tegema minna ja ega ma nüüd täpselt ei tea kas mul neid vanemaid roolisambaid enam jäänud on et pilti teha. Aga neid vedrusid ning neid terasseibe olen ikka alles hoidnud.
Viimati muutis kevva, 06 Nov 2019, 21:29, muudetud 1 kord kokku.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
Vot seda enam 100% ei ütle, et seal vedru oleks olnud. Küll aga tean, et vedru mul silma pole enda asjade seas hakanud, seega usun et seal polnud miskit.
-
- Veteran
- Postitusi: 704
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
Kui poleks vedru seal siis hakkab ka see nuutidega toru süüteluku korpuses loksuma. Sellele nuutidega torule peaks käima selline kummist hülss sinna süüteluku korpuse vahele, siis läheb süüteluku korpus. Korpuse peale vedru ja vedru surud teraseibiga pingesse et tõmbab seda nuutidega toru ülespoole. Eks proovin hommikul nendest lisavidinatest pildi teha mis sinna käivad.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
- marco
- Huviline
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Dets 2006, 21:51
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 19 korda
Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
Allapoole lähevad vedru ja muid pudinaid. Üles läheb laager ja plastikpuks. See plastik hoiabki roolisammast senikaua paigal, kuni rooli paigaldad. Ilma puksita tõmbabki vedru roolisamba alla ja rool ei ulatu nuuti!
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
Täname tähelepanu eest. Peale mitut tundi nokitsemist ja mõtlemist ja möllamist sai asi selgeks. Sai terve sammas lahti lastud ja pisikese nurga alla viidud, et kardaan samba toruga kinnitada. Ja vot see plastikpuks mis see must on, see läheb PEALE lukku külge et rool vastu kange ei käiks. Aga pildilt on puudu lukk ja kangid. Ehk siis see ajas massiivselt segadusse (kuna see puks oli toru otsa lükatud ja justkui nagu peakski seal olema,detail nr 4 ja 12 üksühe küljes, kuigi ise ei mäleta et seda oleks teinud) ja teiseks ka see et miks ei ulatunud kardaan samba toruni. Seda viimast ei tea siiani, kuna järsku läks see lupsti külge. Igatahes, täna sain selle joru kokku aetud ja töötab kenasti. Saab jälle edasi liikuda järgmiste asjadega.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
Okei. Enam ei otsi istmeid.
- Manused
-
- 20191109_122450.jpg (177.93 KiB) Vaadatud 11206 korda
Viimati muutis K.Siim, 09 Nov 2019, 13:19, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim
Tiba aega möödas jälle agaaaa.... midagi saab tehtud ka. Natuke süvenemist jälle ja paar pudinat saab külge keeratud.
Veel mõned jubinad ootavad oma järjekorda.