Esi nurgad tina krundi alla:
Vw Golf mk1 2.0 83.a - K.Siim
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Mõned päevad tagasi sain esi renni külge.
Tänane töö.
Esi nurgad tina krundi alla:
Ja tina peale.
Bena luugi ümbrus.
Kõrvalistuja külg.
► Näita Spoilerit
Esi nurgad tina krundi alla:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
No targemad inimesed seletage mulle nüüd ära miks see tina parem on kui mikrofiiber pahtel näiteks?
Kuidas seda tina pärast töödelda on? Lihvida jne.
Kuidas seda tina pärast töödelda on? Lihvida jne.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Noh, alustades algusest, siis see pasta mis alla käib on tsingi paasil pmst võime nimetada seda kuumtöötlust mingis mõttes tsinkimiseks, mis on juba hearako kirjutas:No targemad inimesed seletage mulle nüüd ära miks see tina parem on kui mikrofiiber pahtel näiteks?
Kuidas seda tina pärast töödelda on? Lihvida jne.
Erinevalt pahtlist ei võta tina mitte mingil määral endasse vett, mis on teine suur pluss.
Töötlemine on imelihtne, kasutatakse spetsiaalset rasplit millega antakse vastav kuju ja viimase puudumisel on ka lihvkettaga asi suht lihtsasti teostatav ikkagi.
Kindlasti on ka miinuseid, kuid plussid kaaluvad üle
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Siinkohal ootan ka miinuseidtito kirjutas:Noh, alustades algusest, siis see pasta mis alla käib on tsingi paasil pmst võime nimetada seda kuumtöötlust mingis mõttes tsinkimiseks, mis on juba hearako kirjutas:No targemad inimesed seletage mulle nüüd ära miks see tina parem on kui mikrofiiber pahtel näiteks?
Kuidas seda tina pärast töödelda on? Lihvida jne.
Erinevalt pahtlist ei võta tina mitte mingil määral endasse vett, mis on teine suur pluss.
Töötlemine on imelihtne, kasutatakse spetsiaalset rasplit millega antakse vastav kuju ja viimase puudumisel on ka lihvkettaga asi suht lihtsasti teostatav ikkagi.
Kindlasti on ka miinuseid, kuid plussid kaaluvad üle
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Noh teema algataja mainis selle kõige suurema ära, peale mökerdamine on kunst omaetterako kirjutas:
Siinkohal ootan ka miinuseid
Siis veel on liiga vähese kuumutamise tulemusena mingi oksiidi kiht sinna rõõmuga tekkima ja kui see juhtub sinna jääma, läheb sealt kiirelt rooste. Muud suurt miskit
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Olgu. Ühesõnaga jään mina oma fiibri juurde ka edaspidi
Aga edu projektiga! Ootan väga mis välja tuleb.
Aga edu projektiga! Ootan väga mis välja tuleb.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Nii. Lühidalt tina panemisest :
Krundi peale kandmine( pinna tegin nii puhtaks kui sain, keevise kohad lasin hoolsasti trelli otsa käiva pehmema traatkettaga puhtaks)
Tõmbasin natuke laiemalt krunti kui oli plaanis tinutada, kasutasin pisikest pintslit.
Kohati jäi krundi kiht paksem, kohati õhem, kus paksem, sealt tuli rohkem räbu välja mis on ka loogiline.
Kuumutasin krunti kuni räbu tekkeni. Jõudes hest otsast teise, oli räbu juba jahtunud.
Kuumutasin pinda uuesti ja kasutasin halli ja punast karukeelt et rämps pealt maha pühkida.
Keeviseliidestesse käi ikkagi seda räbuollust sisse, seega karukeel ja õrnalt traatketast kasutades sain puhtaks.
Kuumutasin pinda seni kuni pinna värvus muutus(näha ilusti kui krunti kuumutad). Hõõrusin tina liitekohtadesse ja seejärel selle ümber.
Liikusin mööda detaili edasi kuni lõpuni.
Kuumutasin otsast peale et tina siledaks tõmmata (kasutasin paksemat kummist....mingit jummijuppi)
Tekkisid poorid, täitsin need nii kuidas sain. Samas tundus nagu vahepeal ei sulanud tina mõnda poori sisse.
Jahtudes kasutasin freesi otsa käivat lihvpaberi ketast. Lihvisin servad siledaks. Vahepeal oli kohtasi kus tina ei võtnud kinni, kuna krunti polnud all, seega lihvisin kuni krundi servani.
Plussid:
Sulab kergelt
Rooste kaitse.
Miinused:
Küljele peale kandmine on keerukas kui liiga palju kuuma anda. Kasutasin leeklambi asemel kuumaõhu püssi. Palju mõistlikum.
Nagu eelpool mainiti selle rooste koha pealt.. siis..tekib küll jah. Vot ei tea millest kuid ümber tinavälja tekkis hästi õhuke roostekiht, kuid mitte igale poole.
Eks kui keegi proovib siis saab teada.
Krundi peale kandmine( pinna tegin nii puhtaks kui sain, keevise kohad lasin hoolsasti trelli otsa käiva pehmema traatkettaga puhtaks)
Tõmbasin natuke laiemalt krunti kui oli plaanis tinutada, kasutasin pisikest pintslit.
Kohati jäi krundi kiht paksem, kohati õhem, kus paksem, sealt tuli rohkem räbu välja mis on ka loogiline.
Kuumutasin krunti kuni räbu tekkeni. Jõudes hest otsast teise, oli räbu juba jahtunud.
Kuumutasin pinda uuesti ja kasutasin halli ja punast karukeelt et rämps pealt maha pühkida.
Keeviseliidestesse käi ikkagi seda räbuollust sisse, seega karukeel ja õrnalt traatketast kasutades sain puhtaks.
Kuumutasin pinda seni kuni pinna värvus muutus(näha ilusti kui krunti kuumutad). Hõõrusin tina liitekohtadesse ja seejärel selle ümber.
Liikusin mööda detaili edasi kuni lõpuni.
Kuumutasin otsast peale et tina siledaks tõmmata (kasutasin paksemat kummist....mingit jummijuppi)
Tekkisid poorid, täitsin need nii kuidas sain. Samas tundus nagu vahepeal ei sulanud tina mõnda poori sisse.
Jahtudes kasutasin freesi otsa käivat lihvpaberi ketast. Lihvisin servad siledaks. Vahepeal oli kohtasi kus tina ei võtnud kinni, kuna krunti polnud all, seega lihvisin kuni krundi servani.
Plussid:
Sulab kergelt
Rooste kaitse.
Miinused:
Küljele peale kandmine on keerukas kui liiga palju kuuma anda. Kasutasin leeklambi asemel kuumaõhu püssi. Palju mõistlikum.
Nagu eelpool mainiti selle rooste koha pealt.. siis..tekib küll jah. Vot ei tea millest kuid ümber tinavälja tekkis hästi õhuke roostekiht, kuid mitte igale poole.
Eks kui keegi proovib siis saab teada.
-
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 27 Aug 2009, 09:02
- Telefon: 51903880
- Auto: VW Golf Mk1 1974, VW Golf mk1 1976
- Asukoht: Võru/Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Tina panemise plussid veel pahtliga võrreldes on see, et sulatina valgub vedelal kujul igalepoole booridesse, täites ära õhuvahed ja võimalikud niiskuse(rooste) tekkekohad.
Tina peale kandmine on täiesti harjumise asi, mina olena kasutanud enamjaolt puidust tehtud niiöelda talda, millega lihvin kuumaks aetud tina sirgeks....saab kasutada ka pahtlilabidat, just selliselt et kuumutad tagantpoolt pahtlilabidat ja selle soojenedes sulab kere ja pahtlilabida vaheline tina ilusti voolavaks, seejärel saab seda vormida ja voolida ja erinevalt (pahteldada). Külgedega on natuke keerulisem, kuid siiski teostatav ja mitme masina järel on asi päris käpas. Mina eelistasin siiski pisikest leeklampi, mis saab poest osta(väikse ballooniga), kuna selle kuumust sai ilusti suunata konkreetsele kohale, föön aga hajutas minu arust selle kuumuse natuke laiali ja seejärel eelnevalt töödeldud koht hakkas taas sulama.... Need on minu kogemused päris mitme auto jagu. vanadel autodel eelistan siiski tina kasutamist, kui teeks müügiks või oleks mingi uuema poolsem auto, siis pahteldaks rõõmuga nii et seda nägu.
Edu tööde tegemisel.
Tina peale kandmine on täiesti harjumise asi, mina olena kasutanud enamjaolt puidust tehtud niiöelda talda, millega lihvin kuumaks aetud tina sirgeks....saab kasutada ka pahtlilabidat, just selliselt et kuumutad tagantpoolt pahtlilabidat ja selle soojenedes sulab kere ja pahtlilabida vaheline tina ilusti voolavaks, seejärel saab seda vormida ja voolida ja erinevalt (pahteldada). Külgedega on natuke keerulisem, kuid siiski teostatav ja mitme masina järel on asi päris käpas. Mina eelistasin siiski pisikest leeklampi, mis saab poest osta(väikse ballooniga), kuna selle kuumust sai ilusti suunata konkreetsele kohale, föön aga hajutas minu arust selle kuumuse natuke laiali ja seejärel eelnevalt töödeldud koht hakkas taas sulama.... Need on minu kogemused päris mitme auto jagu. vanadel autodel eelistan siiski tina kasutamist, kui teeks müügiks või oleks mingi uuema poolsem auto, siis pahteldaks rõõmuga nii et seda nägu.
Edu tööde tegemisel.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Mõni uuendus üle mitme nädala. Kuna puhkus, siis natukene nokitsen ka auto kallal. Nimelt sain liivapritsile vajalikud asjad ja sai moodustatud liivakast. Esiraami ka ukse lasin vajalikud kohad ära, täna siis sai kere tagumine pool tehtud, esimene osa on veel vaja pritsida. Sai täiendatud ka esi nurkasi, loodan et saab hea. Samas juhiuks on täitsa enam vähem, kuid kõrvalistuja poolset on juba keevitatud ja mässatud. On olemas ka varuvariant, teine uks võtta mis on olemas, kuid ei ole kindel kui sirge too uks on. Homme saab vast teada.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Teine uks oli kõver ja ei jäänud muud üle kui tolle ukse küljest alumine osa võtta ning valgele uksele panna.
Uue jupi siseserv, väga kena. Vanast ei hakand pilti tegema kuna esimese pildi peal näeb juba ära et ega seal midagi head ei olnud.
Sai külge proovitud.
Panain täna paari punktiga kinni, homme saab täiesti külge ja saab hakata esitiibasi ja kapotti timmima. Vahed kuidagimoodi vaja kenaks ajada.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Üllatus. Tagapaneel ikkagi pole veel valmis.
Asendus.
Peallist ei saa enne külge panna kui seest plekk kaitstud.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Käisin garaazis. Tegin üht teist. Keevitasin pealmise pleki ära. Panin luugi külge ning tuled taha, et vahed paika saada. Sai ka tagaots ära lihvitud kruntimiseks. Seda transpordi krunti ei ole mõtet alla jätta.
Esimest korda aasta jooksul kui tagant nii hea välja näeb
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Täna jõudsin tagatiiva happe alla panna ning ust natuke timmida.
Viimati muutis K.Siim, 25 Juul 2015, 19:54, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Kuna ajad on olnud väga kiired, teen kiire update siia.
Vahepeal saanud tiiva krunti ja teise krundivalmis peaaaegu.
Ukse ja tiiva vahed jooksma.
Proovitud võret ja tulesi.
Tagaluugi alumist serva keevitatud ja puhastatud.
Tasapisi edasi, Vasti kui maalril aega on siis hakkame maalritööga pihta!
Vahepeal saanud tiiva krunti ja teise krundivalmis peaaaegu.
Ukse ja tiiva vahed jooksma.
Proovitud võret ja tulesi.
Tagaluugi alumist serva keevitatud ja puhastatud.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Jälle pikk aeg möödas kuid natuke ka edusamme, pole midagi pooleli jäänud!
Kere pritspahtli all ning soetatud rool. Täna sain ka sellise huvitava asja. Ehk siis "Louvre".
Paluks arvamusi ning kas keegi teab midagi head/halba/asjalikku öelda selle vidina kohta.
Kannatan ka kriitikat
Päikest!
Kere pritspahtli all ning soetatud rool. Täna sain ka sellise huvitava asja. Ehk siis "Louvre".
Paluks arvamusi ning kas keegi teab midagi head/halba/asjalikku öelda selle vidina kohta.
Kannatan ka kriitikat
Päikest!
-
- Klubiline
- Postitusi: 900
- Liitunud: 27 Veebr 2005, 21:02
- Auto: G1 Cabrio - Passat B7 -G5 GTI
- Asukoht: Tallinn-Viimsi-Keila
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
olen näinud sellise tootega vw liikumas ja sellele isendile sobib see hästiTenz kirjutas:Minuarust sobib hästi -väga ajastu kohane tuning
kui tõesti ON vaja minuga rääkida ja TÕESTI tahaks miskit tarka öelda siis tel: 56639927
-
- Huviline
- Postitusi: 401
- Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
- Telefon: 5510911
- Auto: Golf mk1, T3+ T3 syncro, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
See toode sobiks minu autole rohkem , kuid nooh jäin tsipa hiljaks.
Viimati muutis Post, 02 Mär 2016, 18:26, muudetud 1 kord kokku.
Stuck in the 70's
-
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
- Auto: Golf 7.5
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Wow, üsna rare leid see kapsariiv. Hinda küsitakse selle eest ikka megalt tavaliselt. Kindlasti jäta enda omale külge ja värskenda ära. Ülikhuul asi mumeelest Mis veljeplaan autole on, kui oled sellele juba mõelnud ?
Kiidan tööd ja edu sulle. Loodetavasti näeme varsti tartus teid mõõtmas seda pilli!
Kiidan tööd ja edu sulle. Loodetavasti näeme varsti tartus teid mõõtmas seda pilli!
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."
-
- Huviline
- Postitusi: 401
- Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
- Telefon: 5510911
- Auto: Golf mk1, T3+ T3 syncro, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Tuiska nüüd värv ka peale, aitab küll lakkumisest, tahaks tulemust näha juba.
Stuck in the 70's
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
No velgedele olen paar korda juba mõelnud ja proovinud laiasi plekke kui ka pirelli p slotte, kuid ausalt öelda ei ole leidnud sobivat ka müüdavate hulgast. Eelistaksin siiski BBS-e. Värviga on see asi, et vaja enne paar projekti eest ära saada, siis peaks minema minu oma värvi. Loodan suvel ikka sõitma saada selle vanuri. Kui kellegil on miskit vanakooli velge müüa siis võib julgelt pakkuda mulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Üle üpika aja natuke tegemist.
Upitasin mootori peale.
Ühe kinnituse pidi ise tegema. Teised sobisid pisikese modi abil.
Upitasin mootori peale.
Ühe kinnituse pidi ise tegema. Teised sobisid pisikese modi abil.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Maru kiire on igasuguste asjadega. Täna sain lõpuks midagi teha peale tööd. Kruttisin ventolt pidurid ära ja proovisin külge.
Vr6 käändmik
golf 3 coil
rooliots? Veel ei tea kas sobib vr6 oma või mitte.
sarniir läheb vr6 oma, paar auku tuleb tiba suuremaks teha ja üks juurde,
amordipadi peaks minema g1 oma.
Hetkel keerates käib koopasse, sest rehv liiga suur. Ehk siis vastu karbi valtsi nurka.
Vr6 käändmik
golf 3 coil
rooliots? Veel ei tea kas sobib vr6 oma või mitte.
sarniir läheb vr6 oma, paar auku tuleb tiba suuremaks teha ja üks juurde,
amordipadi peaks minema g1 oma.
Hetkel keerates käib koopasse, sest rehv liiga suur. Ehk siis vastu karbi valtsi nurka.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Selliste käändmike paigaldamisel pidi rooli geomeetria paigast ära minema, bump steer pidi probleemseks saama. Niet vaata üle kriitilise pilguga rooliotsa asukoht ja võrdle seda originaaliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Tegin tiba kapotialust.
paika sai vaakumvõimendi ja ka pedaaliga ära ühendatud. Süütepool ja radiaator ning kütuse aurude kopsik. Juhtmed veetud niiöelda ära, et kust nad peaksid jooksma. Teisel pildil näha probleem siduritrossiga. Peab mingi lahenduse välja mõtlema.
paika sai vaakumvõimendi ja ka pedaaliga ära ühendatud. Süütepool ja radiaator ning kütuse aurude kopsik. Juhtmed veetud niiöelda ära, et kust nad peaksid jooksma. Teisel pildil näha probleem siduritrossiga. Peab mingi lahenduse välja mõtlema.
Viimati muutis K.Siim, 03 Okt 2016, 18:58, muudetud 2 korda kokku.