Vw Golf 1 Projekt 2.0 1983.a - K.Siim

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
K.Siim
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Telefon: 56621075
Auto: G1 83.a, Passat B7, B5.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 24 Mai 2015, 20:35

Mõned päevad tagasi sain esi renni külge.
► Näita Spoilerit
Tänane töö.

Esi nurgad tina krundi alla:
► Näita Spoilerit
Ja tina peale.
► Näita Spoilerit
Bena luugi ümbrus.
► Näita Spoilerit
Kõrvalistuja külg.
► Näita Spoilerit

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5763
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv, 1 Bora mõni T4 ja muud kola
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas rako » 25 Mai 2015, 09:21

No targemad inimesed seletage mulle nüüd ära miks see tina parem on kui mikrofiiber pahtel näiteks?
Kuidas seda tina pärast töödelda on? Lihvida jne.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Maaparandus ja kaevetööd
Treileri teenused VW LT [ kuni 3200kg ] Järelhaagis [ kuni 2600kg ][ 0,5€/km]

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4106
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 91 korda

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas tito » 25 Mai 2015, 10:46

rako kirjutas:No targemad inimesed seletage mulle nüüd ära miks see tina parem on kui mikrofiiber pahtel näiteks?
Kuidas seda tina pärast töödelda on? Lihvida jne.
Noh, alustades algusest, siis see pasta mis alla käib on tsingi paasil pmst võime nimetada seda kuumtöötlust mingis mõttes tsinkimiseks, mis on juba hea :)
Erinevalt pahtlist ei võta tina mitte mingil määral endasse vett, mis on teine suur pluss.
Töötlemine on imelihtne, kasutatakse spetsiaalset rasplit millega antakse vastav kuju ja viimase puudumisel on ka lihvkettaga asi suht lihtsasti teostatav ikkagi.

Kindlasti on ka miinuseid, kuid plussid kaaluvad üle :D
ехали, ехали, ехали и приехали

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5763
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv, 1 Bora mõni T4 ja muud kola
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas rako » 25 Mai 2015, 10:50

tito kirjutas:
rako kirjutas:No targemad inimesed seletage mulle nüüd ära miks see tina parem on kui mikrofiiber pahtel näiteks?
Kuidas seda tina pärast töödelda on? Lihvida jne.
Noh, alustades algusest, siis see pasta mis alla käib on tsingi paasil pmst võime nimetada seda kuumtöötlust mingis mõttes tsinkimiseks, mis on juba hea :)
Erinevalt pahtlist ei võta tina mitte mingil määral endasse vett, mis on teine suur pluss.
Töötlemine on imelihtne, kasutatakse spetsiaalset rasplit millega antakse vastav kuju ja viimase puudumisel on ka lihvkettaga asi suht lihtsasti teostatav ikkagi.

Kindlasti on ka miinuseid, kuid plussid kaaluvad üle :D
Siinkohal ootan ka miinuseid :)
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Maaparandus ja kaevetööd
Treileri teenused VW LT [ kuni 3200kg ] Järelhaagis [ kuni 2600kg ][ 0,5€/km]

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4106
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 91 korda

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas tito » 25 Mai 2015, 11:42

rako kirjutas:
Siinkohal ootan ka miinuseid :)
Noh teema algataja mainis selle kõige suurema ära, peale mökerdamine on kunst omaette :D
Siis veel on liiga vähese kuumutamise tulemusena mingi oksiidi kiht sinna rõõmuga tekkima ja kui see juhtub sinna jääma, läheb sealt kiirelt rooste. Muud suurt miskit :roll:
ехали, ехали, ехали и приехали

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5763
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv, 1 Bora mõni T4 ja muud kola
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas rako » 25 Mai 2015, 11:50

Olgu. Ühesõnaga jään mina oma fiibri juurde ka edaspidi :)

Aga edu projektiga! Ootan väga mis välja tuleb.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Maaparandus ja kaevetööd
Treileri teenused VW LT [ kuni 3200kg ] Järelhaagis [ kuni 2600kg ][ 0,5€/km]

K.Siim
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Telefon: 56621075
Auto: G1 83.a, Passat B7, B5.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 26 Mai 2015, 20:55

Nii. Lühidalt tina panemisest :P :

Krundi peale kandmine( pinna tegin nii puhtaks kui sain, keevise kohad lasin hoolsasti trelli otsa käiva pehmema traatkettaga puhtaks)
Tõmbasin natuke laiemalt krunti kui oli plaanis tinutada, kasutasin pisikest pintslit.
Kohati jäi krundi kiht paksem, kohati õhem, kus paksem, sealt tuli rohkem räbu välja mis on ka loogiline.
Kuumutasin krunti kuni räbu tekkeni. Jõudes hest otsast teise, oli räbu juba jahtunud.
Kuumutasin pinda uuesti ja kasutasin halli ja punast karukeelt et rämps pealt maha pühkida.
Keeviseliidestesse käi ikkagi seda räbuollust sisse, seega karukeel ja õrnalt traatketast kasutades sain puhtaks.
Kuumutasin pinda seni kuni pinna värvus muutus(näha ilusti kui krunti kuumutad). Hõõrusin tina liitekohtadesse ja seejärel selle ümber.
Liikusin mööda detaili edasi kuni lõpuni.
Kuumutasin otsast peale et tina siledaks tõmmata (kasutasin paksemat kummist....mingit jummijuppi)
Tekkisid poorid, täitsin need nii kuidas sain. Samas tundus nagu vahepeal ei sulanud tina mõnda poori sisse.
Jahtudes kasutasin freesi otsa käivat lihvpaberi ketast. Lihvisin servad siledaks. Vahepeal oli kohtasi kus tina ei võtnud kinni, kuna krunti polnud all, seega lihvisin kuni krundi servani.


Plussid:
Sulab kergelt
Rooste kaitse.

Miinused:
Küljele peale kandmine on keerukas kui liiga palju kuuma anda. Kasutasin leeklambi asemel kuumaõhu püssi. Palju mõistlikum.
Nagu eelpool mainiti selle rooste koha pealt.. siis..tekib küll jah. Vot ei tea millest kuid ümber tinavälja tekkis hästi õhuke roostekiht, kuid mitte igale poole.

Eks kui keegi proovib siis saab teada.

G1C
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 27 Aug 2009, 09:02
Telefon: 51903880
Auto: VW Golf Mk1 1974, VW Golf mk1 1976
Asukoht: Võru/Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas G1C » 28 Mai 2015, 20:20

Tina panemise plussid veel pahtliga võrreldes on see, et sulatina valgub vedelal kujul igalepoole booridesse, täites ära õhuvahed ja võimalikud niiskuse(rooste) tekkekohad.
Tina peale kandmine on täiesti harjumise asi, mina olena kasutanud enamjaolt puidust tehtud niiöelda talda, millega lihvin kuumaks aetud tina sirgeks....saab kasutada ka pahtlilabidat, just selliselt et kuumutad tagantpoolt pahtlilabidat ja selle soojenedes sulab kere ja pahtlilabida vaheline tina ilusti voolavaks, seejärel saab seda vormida ja voolida ja erinevalt (pahteldada). Külgedega on natuke keerulisem, kuid siiski teostatav ja mitme masina järel on asi päris käpas. Mina eelistasin siiski pisikest leeklampi, mis saab poest osta(väikse ballooniga), kuna selle kuumust sai ilusti suunata konkreetsele kohale, föön aga hajutas minu arust selle kuumuse natuke laiali ja seejärel eelnevalt töödeldud koht hakkas taas sulama.... Need on minu kogemused päris mitme auto jagu. vanadel autodel eelistan siiski tina kasutamist, kui teeks müügiks või oleks mingi uuema poolsem auto, siis pahteldaks rõõmuga nii et seda nägu.

Edu tööde tegemisel.

K.Siim
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Telefon: 56621075
Auto: G1 83.a, Passat B7, B5.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 10 Juun 2015, 18:43

Mõni uuendus üle mitme nädala. Kuna puhkus, siis natukene nokitsen ka auto kallal. Nimelt sain liivapritsile vajalikud asjad ja sai moodustatud liivakast. Esiraami ka ukse lasin vajalikud kohad ära, täna siis sai kere tagumine pool tehtud, esimene osa on veel vaja pritsida. Sai täiendatud ka esi nurkasi, loodan et saab hea. Samas juhiuks on täitsa enam vähem, kuid kõrvalistuja poolset on juba keevitatud ja mässatud. On olemas ka varuvariant, teine uks võtta mis on olemas, kuid ei ole kindel kui sirge too uks on. Homme saab vast teada.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit

K.Siim
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Telefon: 56621075
Auto: G1 83.a, Passat B7, B5.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 15 Juun 2015, 19:35

Teine uks oli kõver ja ei jäänud muud üle kui tolle ukse küljest alumine osa võtta ning valgele uksele panna.
► Näita Spoilerit
Uue jupi siseserv, väga kena. Vanast ei hakand pilti tegema kuna esimese pildi peal näeb juba ära et ega seal midagi head ei olnud.
► Näita Spoilerit
Sai külge proovitud.
► Näita Spoilerit
Panain täna paari punktiga kinni, homme saab täiesti külge ja saab hakata esitiibasi ja kapotti timmima. Vahed kuidagimoodi vaja kenaks ajada.

K.Siim
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Telefon: 56621075
Auto: G1 83.a, Passat B7, B5.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 07 Juul 2015, 19:51

Üllatus. Tagapaneel ikkagi pole veel valmis.
► Näita Spoilerit
Asendus.
► Näita Spoilerit
Peallist ei saa enne külge panna kui seest plekk kaitstud.
► Näita Spoilerit

K.Siim
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Telefon: 56621075
Auto: G1 83.a, Passat B7, B5.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 12 Juul 2015, 20:41

Käisin garaazis. Tegin üht teist. Keevitasin pealmise pleki ära. Panin luugi külge ning tuled taha, et vahed paika saada. Sai ka tagaots ära lihvitud kruntimiseks. Seda transpordi krunti ei ole mõtet alla jätta.
► Näita Spoilerit
Esimest korda aasta jooksul kui tagant nii hea välja näeb :D
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit

K.Siim
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Telefon: 56621075
Auto: G1 83.a, Passat B7, B5.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 25 Juul 2015, 19:54

Täna jõudsin tagatiiva happe alla panna ning ust natuke timmida.

Pilt
Viimati muutis K.Siim, 25 Juul 2015, 19:54, muudetud 1 kord kokku.

K.Siim
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Telefon: 56621075
Auto: G1 83.a, Passat B7, B5.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 24 Sept 2015, 19:57

Kuna ajad on olnud väga kiired, teen kiire update siia.

Vahepeal saanud tiiva krunti ja teise krundivalmis peaaaegu.
Ukse ja tiiva vahed jooksma.
Proovitud võret ja tulesi.
Tagaluugi alumist serva keevitatud ja puhastatud.


Pilt
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Tasapisi edasi, Vasti kui maalril aega on siis hakkame maalritööga pihta!

K.Siim
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Telefon: 56621075
Auto: G1 83.a, Passat B7, B5.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 01 Mär 2016, 18:58

Jälle pikk aeg möödas kuid natuke ka edusamme, pole midagi pooleli jäänud!

Kere pritspahtli all ning soetatud rool. Täna sain ka sellise huvitava asja. Ehk siis "Louvre".

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Paluks arvamusi ning kas keegi teab midagi head/halba/asjalikku öelda selle vidina kohta.
Kannatan ka kriitikat :D

Päikest!

Tenz
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 04 Mai 2003, 02:18
Auto: T4 Multivan; Golf 1 GTI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas Tenz » 01 Mär 2016, 19:47

Minuarust sobib hästi -väga ajastu kohane tuning :)

Rahapesukaru
Klubiline
Postitusi: 756
Liitunud: 27 Veebr 2005, 21:02
Auto: G1 Cabrio - Passat B6
Asukoht: Tallinn-Viimsi-Keila
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas Rahapesukaru » 01 Mär 2016, 21:47

Tenz kirjutas:Minuarust sobib hästi -väga ajastu kohane tuning :)
olen näinud sellise tootega vw liikumas ja sellele isendile sobib see hästi :thumbup:
kui tõesti on vaja minuga rääkida ja miskit tarka öelda siis tel: 56639927

Post
Huviline
Postitusi: 396
Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
Telefon: 5510911
Auto: Golf mk1, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
Asukoht: Viljandi- Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas Post » 02 Mär 2016, 06:07

See toode sobiks minu autole rohkem :D, kuid nooh jäin tsipa hiljaks.
Viimati muutis Post, 02 Mär 2016, 18:26, muudetud 1 kord kokku.
Stuck in the 70's

Kriisa
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
Auto: Jetta(typ 16) 1500 LS
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas Kriisa » 02 Mär 2016, 09:27

Wow, üsna rare leid see kapsariiv. Hinda küsitakse selle eest ikka megalt tavaliselt. Kindlasti jäta enda omale külge ja värskenda ära. Ülikhuul asi mumeelest :D Mis veljeplaan autole on, kui oled sellele juba mõelnud ?
Kiidan tööd ja edu sulle. Loodetavasti näeme varsti tartus teid mõõtmas seda pilli!
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."

Post
Huviline
Postitusi: 396
Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
Telefon: 5510911
Auto: Golf mk1, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
Asukoht: Viljandi- Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas Post » 02 Mär 2016, 18:25

Tuiska nüüd värv ka peale, aitab küll lakkumisest, tahaks tulemust näha juba.
Stuck in the 70's

K.Siim
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Telefon: 56621075
Auto: G1 83.a, Passat B7, B5.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 02 Mär 2016, 18:55

No velgedele olen paar korda juba mõelnud ja proovinud laiasi plekke kui ka pirelli p slotte, kuid ausalt öelda ei ole leidnud sobivat ka müüdavate hulgast. Eelistaksin siiski BBS-e. Värviga on see asi, et vaja enne paar projekti eest ära saada, siis peaks minema minu oma värvi. Loodan suvel ikka sõitma saada selle vanuri. Kui kellegil on miskit vanakooli velge müüa siis võib julgelt pakkuda mulle!

K.Siim
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Telefon: 56621075
Auto: G1 83.a, Passat B7, B5.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 26 Juun 2016, 15:33

Üle üpika aja natuke tegemist.

Upitasin mootori peale.

Ühe kinnituse pidi ise tegema. Teised sobisid pisikese modi abil.

Pilt

Pilt

K.Siim
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Telefon: 56621075
Auto: G1 83.a, Passat B7, B5.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 20 Sept 2016, 20:01

Maru kiire on igasuguste asjadega. Täna sain lõpuks midagi teha peale tööd. Kruttisin ventolt pidurid ära ja proovisin külge.

Pilt

Pilt

Vr6 käändmik
golf 3 coil
rooliots? Veel ei tea kas sobib vr6 oma või mitte.
sarniir läheb vr6 oma, paar auku tuleb tiba suuremaks teha ja üks juurde,
amordipadi peaks minema g1 oma.

Hetkel keerates käib koopasse, sest rehv liiga suur. Ehk siis vastu karbi valtsi nurka.

CD-R
Huviline
Postitusi: 422
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas CD-R » 20 Sept 2016, 20:40

Selliste käändmike paigaldamisel pidi rooli geomeetria paigast ära minema, bump steer pidi probleemseks saama. Niet vaata üle kriitilise pilguga rooliotsa asukoht ja võrdle seda originaaliga.

K.Siim
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Telefon: 56621075
Auto: G1 83.a, Passat B7, B5.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 03 Okt 2016, 18:56

Tegin tiba kapotialust.
paika sai vaakumvõimendi ja ka pedaaliga ära ühendatud. Süütepool ja radiaator ning kütuse aurude kopsik. Juhtmed veetud niiöelda ära, et kust nad peaksid jooksma. Teisel pildil näha probleem siduritrossiga. Peab mingi lahenduse välja mõtlema.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis K.Siim, 03 Okt 2016, 18:58, muudetud 2 korda kokku.

Vasta

Mine “Huviliste autod”