Volkswagen Passat B3 ''US-Spec'' - Mermo
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 03 Jaan 2011, 21:25
- Telefon: 55654483
- Auto: Vw Golf 3 1.8 66kw 93a
- Asukoht: Kivi-Vigala
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Golf II 1.9TD - Mermo.
Tere!
Selle auto puhul on vaja lihtsalt korralikku seadistamist! Kui see auto veel minu käes oli siis 110kw golf 3 gti eest ära ei läinud.
Nii mootori plokk ja kaas on 1.9tdi 66kw 93a g3 pealt, kütusepump on 1.9td 55kw täpset aastat ei mäleta.
Mina sõitsin selle autoga rõhu poolest 1,2-1,4 bar ja kütust oli ka ilusti peale keeratud, ja ennem kui see auto müüki läks olid seal peal pihustid millel olid audi 2,5tdi r5 103kw pihusti otsad ja auto liikus väga edukalt edasi!
Aga edu autoga!
Selle auto puhul on vaja lihtsalt korralikku seadistamist! Kui see auto veel minu käes oli siis 110kw golf 3 gti eest ära ei läinud.
Nii mootori plokk ja kaas on 1.9tdi 66kw 93a g3 pealt, kütusepump on 1.9td 55kw täpset aastat ei mäleta.
Mina sõitsin selle autoga rõhu poolest 1,2-1,4 bar ja kütust oli ka ilusti peale keeratud, ja ennem kui see auto müüki läks olid seal peal pihustid millel olid audi 2,5tdi r5 103kw pihusti otsad ja auto liikus väga edukalt edasi!
Aga edu autoga!
Viimati muutis AntiA, 19 Nov 2014, 22:06, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 957
- Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
- Auto: 2
- Asukoht:
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Volkswagen Golf II 1.9TD - Mermo.
Laupäeval läks auto siis nn talveseadesse. Talverehvideks läksid kasutatud 175/65 r14 nankangi rehvid. Siiani on olnud tunne, nagu sõidaks plastik rehvidega. Kuid loodame et karedama ilmaga on nad oma asja väärt. Naljakas oli vaadata ainult, et nii 14, 15 kui ka 16'' veljega, jäi kõrgus samaks. 14 puhul siis eelmainitud rehvid, 15 puhul 195/50, ja 16 puhul 195/45. Ei käi ükski mõõt kuskile vastu + auto ei tundu ka niivõrd kõrge.
Vahepeal kadus laadimine ära, vigaseks osutus genekast akule minev kaabel, mis esiteks oli liiga peenike, ja teiseks liiga hõre, ehk siis laadimine oli pm. puudulik.
Muidu polegi väga palju tõrkunud/tujutsenud teine.
Lisaküsimuseks: Ostsin kaspar2 käest esimese kui ka tagumise shaved stange. suunatuled ja nrmärgi koht kaotatud. Kuidas lahendada suunatulede osa?
Ise käisin peas läbi idee, et võtta nn USA sidemarkerid käiku, et viia siis suunatuled esimese tiiva peale.
Sidebar: Paljukest see Eesti Politseid huvitaks? Kas esiosas peab kindlalt olema nähtav pöörde nn indikaator?
Mermo.
Vahepeal kadus laadimine ära, vigaseks osutus genekast akule minev kaabel, mis esiteks oli liiga peenike, ja teiseks liiga hõre, ehk siis laadimine oli pm. puudulik.
Muidu polegi väga palju tõrkunud/tujutsenud teine.
Lisaküsimuseks: Ostsin kaspar2 käest esimese kui ka tagumise shaved stange. suunatuled ja nrmärgi koht kaotatud. Kuidas lahendada suunatulede osa?
Ise käisin peas läbi idee, et võtta nn USA sidemarkerid käiku, et viia siis suunatuled esimese tiiva peale.
Sidebar: Paljukest see Eesti Politseid huvitaks? Kas esiosas peab kindlalt olema nähtav pöörde nn indikaator?
Mermo.
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Golf II 1.9TD - Mermo.
Kui siledad stanged siis jah üsna keeruline head suunatulede lahendust leida.
Ise mõtleks kahele variandile.
Kui paneks stangese ikkagi nt udutuled, siis ehitaks suunatuled udukate sisse eraldi.
Ja/või siis hoopis esitulede sisse. Parktule asemele.
Aga noh eks see peaks siis käima nii, et nt kui põlevad udutuled, siis vilguks suunad esituledes ja kui põlevad esituled siis võiks vilkuda udukates
Ise mõtleks kahele variandile.
Kui paneks stangese ikkagi nt udutuled, siis ehitaks suunatuled udukate sisse eraldi.
Ja/või siis hoopis esitulede sisse. Parktule asemele.
Aga noh eks see peaks siis käima nii, et nt kui põlevad udutuled, siis vilguks suunad esituledes ja kui põlevad esituled siis võiks vilkuda udukates
-
- Huviline
- Postitusi: 957
- Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
- Auto: 2
- Asukoht:
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Volkswagen Golf II 1.9TD - Mermo.
Siin neid võimalusi on palju. Usa foorumitest pole ka hetkel midagi silma jäänud veel. Kuid kuna suund on ikkagi tulevikus miskise ''usa spec'' golfi poole, siis suunakad külgedel oleks ideaalsed. Samas alati saab need suunatule kohad tagasi tuua, ja jättagi ainult numbrimärgi koht shaved'iks. Õnneks on talv läbi aega mõelda ja tegutseda.--keit-- kirjutas:Kui siledad stanged siis jah üsna keeruline head suunatulede lahendust leida.
Ise mõtleks kahele variandile.
Kui paneks stangese ikkagi nt udutuled, siis ehitaks suunatuled udukate sisse eraldi.
Ja/või siis hoopis esitulede sisse. Parktule asemele.
Aga noh eks see peaks siis käima nii, et nt kui põlevad udutuled, siis vilguks suunad esituledes ja kui põlevad esituled siis võiks vilkuda udukates
edit:
► Näita Spoilerit
Viimati muutis Mermo, 23 Nov 2014, 22:52, muudetud 1 kord kokku.
- TanelP
- Huviline
- Postitusi: 1341
- Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
- Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: Volkswagen Golf II Must, metallik, diisel - Mermo.
kahetulega võrel saad suunad panna ju esivõre taha tulede kõrvale sisse poole, nagu usakatel ikka on
you know you are doing something right when the haters come out.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: Volkswagen Golf II Must, metallik, diisel - Mermo.
Aga kõik muu on seal, hall, metallik ,diisel...
Edu uue autoga
Edu uue autoga
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 957
- Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
- Auto: 2
- Asukoht:
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Volkswagen Golf II Must, metallik, diisel - Mermo.
Might bring back the 4-eye again. Selletõttu ma peangi midagi välja mõtlema. Samas võiks ka siis sidemarkerid ära osta ja euro tiibadest valmis teha. Parim oleks ikkagi usast shippida need usa tiivad.TanelP kirjutas:kahetulega võrel saad suunad panna ju esivõre taha tulede kõrvale sisse poole, nagu usakatel ikka on
-
- Huviline
- Postitusi: 374
- Liitunud: 10 Veebr 2010, 20:09
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Golf II Must, metallik, diisel - Mermo.
Kas sa muidu TDI mootorile olen mõelnud?
Soomest ostes ei maksa Toledo 1L palju raha ja asjad sobivad Plug&Play. Ei pea mitte ühtegi juhet jootma, ega kronsat valmistama. Lased Toledo alt terve esisilla koos ammortidega alla, veeretad Golfi alla ja keerad poldid kinni.
Tervitades Kappo
Soomest ostes ei maksa Toledo 1L palju raha ja asjad sobivad Plug&Play. Ei pea mitte ühtegi juhet jootma, ega kronsat valmistama. Lased Toledo alt terve esisilla koos ammortidega alla, veeretad Golfi alla ja keerad poldid kinni.
Tervitades Kappo
-
- Huviline
- Postitusi: 957
- Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
- Auto: 2
- Asukoht:
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Volkswagen Golf II Must, metallik, diisel - Mermo.
Attensiooooneee, genekat oleks vajaaa!Ehk kellelgi on üle üks 1.9 55kw'se genekas? võib olla täiesti 70A'ne, rohkemat vaja nagunii pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 957
- Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
- Auto: 2
- Asukoht:
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Volkswagen Golf II Must, metallik, diisel - Mermo.
Korras naljanumber ikka. Auto läheb ilmselt detsembrist talveunne. Kevadel vaatab siis mootoriosa põhjalikult üle, ehk tuleb mingi pisem downgrade üldse.
Talveks käivad mõtted mingi odavam roim osta millest väga kahju ka pole, kui mõni kurv pikemaks läheb. Samas oleks vaja ka sellist autot, mis veaks tööle-tagasi ära. Hinna lagi oleks mingi 300€ siis.
Talveks käivad mõtted mingi odavam roim osta millest väga kahju ka pole, kui mõni kurv pikemaks läheb. Samas oleks vaja ka sellist autot, mis veaks tööle-tagasi ära. Hinna lagi oleks mingi 300€ siis.
-
- Huviline
- Postitusi: 957
- Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
- Auto: 2
- Asukoht:
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Volkswagen Golf II Must, metallik, diisel - Mermo.
Golf seisab. Olen hetkel kahevahel otsustega. Kas võtta uus mootor, tõsta peale, ja kevadel nautida. Või teha eelnevat, ja võtta asenduseks miskine bensukas, lihtsalt talveks. Kuna põhimõtteliselt on doonor olemas, isik kes töö teostab ka. Kuid käis peast läbi ka mõte, et juba seibideks lükata.
On vahet ka, kui mootoril on peal elektriline kõrgsurvepump, või mehhaaniline? Kumba pooldate? Kuna endal hetkel mehhaaniline peal, tulevasel aga elektriline.
On vahet ka, kui mootoril on peal elektriline kõrgsurvepump, või mehhaaniline? Kumba pooldate? Kuna endal hetkel mehhaaniline peal, tulevasel aga elektriline.
-
- Huviline
- Postitusi: 957
- Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
- Auto: 2
- Asukoht:
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Volkswagen Golf II Must, metallik, diisel - Mermo.
Ajan taga siiski ökot, selletõttu ka vana sitakamber oma tee manalasse leiabki. Mõttetu on ka otsida juppe mingi kolme erineva automargi/mudeli järgi.Siim kirjutas:Suure plunzriga mehhaniline ja suur turbo, vähem nussi - rohkem rõõmu.
Peal peaks originaalis olema vist kkk k03? või mingi sarnase koodiga turbo? Ükski teine nn suurem turbo ei istu vist ilma kolleka ümbertegemiseta samale flantsile?
Samas, kui hakatagi midagi taga ajama, siis millest alustada? Pean silmas siis jõu ja kilovati numbreid. Chip? suurem turbo, pihustite vahetus, anything else?
-
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 30 Mär 2010, 21:53
- Auto: Golf MK1 81'
- Asukoht: Tallinn&Ida-viru
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Golf II Must, metallik, diisel - Mermo.
Chipi panek läheb küll keeruliseks kui ikka AAZ motost jutt
Lihtsam tõesti TDI peale minna kohe, aga kui huvi seda aretada, siis esmalt kõik märgid piinlikult korralikult paika, pihustirõhud ühtlaseks, governor mod(1.6td pumba boost pin) ja kütet peale, ühtlasi rõhku juurde ja intercooler vahele, korralik downpipe vaba väljalaskega ja kui puudu jääb siis muutuva geomeetriaga turbo aretada. Igatahes sellest mootorist on edukalt võetud 200heppa, aga see juba väga kulukas ettevõtmine. Löö googlisse sisse AAZ improvements või midagi laadset ja infi pressib ohtralt peale, enda vähesed teadmised sealt pärinevad. Ise sõidan hetkel stock seades, va kat läinud ja 2" väljalase+koonus ja G1 peal on juba väga ok, kuid tahaks sinna 80-90kw ligi saada tulevikus.
Igatahes jõudu!
Lihtsam tõesti TDI peale minna kohe, aga kui huvi seda aretada, siis esmalt kõik märgid piinlikult korralikult paika, pihustirõhud ühtlaseks, governor mod(1.6td pumba boost pin) ja kütet peale, ühtlasi rõhku juurde ja intercooler vahele, korralik downpipe vaba väljalaskega ja kui puudu jääb siis muutuva geomeetriaga turbo aretada. Igatahes sellest mootorist on edukalt võetud 200heppa, aga see juba väga kulukas ettevõtmine. Löö googlisse sisse AAZ improvements või midagi laadset ja infi pressib ohtralt peale, enda vähesed teadmised sealt pärinevad. Ise sõidan hetkel stock seades, va kat läinud ja 2" väljalase+koonus ja G1 peal on juba väga ok, kuid tahaks sinna 80-90kw ligi saada tulevikus.
Igatahes jõudu!
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Volkswagen Golf II Must, metallik, diisel - Mermo.
100 korda rohkem vaeva näha + siin nimekirjas ju rohkem kui 3 auto juppe vaja..Obey kirjutas:Chipi panek läheb küll keeruliseks kui ikka AAZ motost jutt
Lihtsam tõesti TDI peale minna kohe, aga kui huvi seda aretada, siis esmalt kõik märgid piinlikult korralikult paika, pihustirõhud ühtlaseks, governor mod(1.6td pumba boost pin) ja kütet peale, ühtlasi rõhku juurde ja intercooler vahele, korralik downpipe vaba väljalaskega ja kui puudu jääb siis muutuva geomeetriaga turbo aretada. Igatahes sellest mootorist on edukalt võetud 200heppa, aga see juba väga kulukas ettevõtmine. Löö googlisse sisse AAZ improvements või midagi laadset ja infi pressib ohtralt peale, enda vähesed teadmised sealt pärinevad. Ise sõidan hetkel stock seades, va kat läinud ja 2" väljalase+koonus ja G1 peal on juba väga ok, kuid tahaks sinna 80-90kw ligi saada tulevikus.
Igatahes jõudu!
otsi 66kw plokk, viska juhtmestik nahhui koos ajuga ja meh. pump peale(55kw). Turboks k24/6200 ja rõõmu laialt, kindlasti on ta öko.
Kui mingit ulme ökot tahad, siis otsi 1.9 47kw ja sõida lihtsalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 374
- Liitunud: 10 Veebr 2010, 20:09
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Golf II Must, metallik, diisel - Mermo.
V6i k6ige m6istlikum, soodsam ja töökindlam variant, kaasarvates heade piduritige, Mark20 ABSi ja konditsioneeriga, püsikiirusehoidja.
Olen sinule seda vist juba ükskord selgitanud.
Seat Toledo 1L 66kW v6i 81kW peale "Facelifti". Kui sa ei vaata just väikest läbis6itu saab neid autosi Skandinaaviast väga soodsalt. Kuna 1L p6hineb Jetta/Golf 2 p6hjal, kaasarvates tulemüür on paigaldus/ringi t6stmine kerge. Lasen terve esisillatala koos ammortide ja mootori/kastiga alla, lükkad Golfi peale, keerad 6 polti kinni ja keerad v6ttit
Tervitades Kappo
Olen sinule seda vist juba ükskord selgitanud.
Seat Toledo 1L 66kW v6i 81kW peale "Facelifti". Kui sa ei vaata just väikest läbis6itu saab neid autosi Skandinaaviast väga soodsalt. Kuna 1L p6hineb Jetta/Golf 2 p6hjal, kaasarvates tulemüür on paigaldus/ringi t6stmine kerge. Lasen terve esisillatala koos ammortide ja mootori/kastiga alla, lükkad Golfi peale, keerad 6 polti kinni ja keerad v6ttit
Tervitades Kappo
-
- Huviline
- Postitusi: 957
- Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
- Auto: 2
- Asukoht:
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Volkswagen Golf II Must, metallik, diisel - Mermo.
Heh, rääkisime sel teemal jah. Kuid kuna hetkel on 66kw valmidus täiesti olemas, siis mõtlen ikkagi võtta siitsamast omale doonor, visata tavaline 66kw'ne vahele ning hakata oma enda tahte järgi siis vastavalt asju paremaks tegema. Siiani pole väga leidnud ka neid 81kw'seid. Küll on toledosid just 66kwsena jäänud hulganisti silma.Kappo kirjutas:V6i k6ige m6istlikum, soodsam ja töökindlam variant, kaasarvates heade piduritige, Mark20 ABSi ja konditsioneeriga, püsikiirusehoidja.
Olen sinule seda vist juba ükskord selgitanud.
Seat Toledo 1L 66kW v6i 81kW peale "Facelifti". Kui sa ei vaata just väikest läbis6itu saab neid autosi Skandinaaviast väga soodsalt. Kuna 1L p6hineb Jetta/Golf 2 p6hjal, kaasarvates tulemüür on paigaldus/ringi t6stmine kerge. Lasen terve esisillatala koos ammortide ja mootori/kastiga alla, lükkad Golfi peale, keerad 6 polti kinni ja keerad v6ttit
Tervitades Kappo
Hetkel ongi sarnane combo peal, et 66kw plokk, 55kw pump. ja mingi 2.4 td turbo.Siim kirjutas:100 korda rohkem vaeva näha + siin nimekirjas ju rohkem kui 3 auto juppe vaja..Obey kirjutas:Chipi panek läheb küll keeruliseks kui ikka AAZ motost jutt
Lihtsam tõesti TDI peale minna kohe, aga kui huvi seda aretada, siis esmalt kõik märgid piinlikult korralikult paika, pihustirõhud ühtlaseks, governor mod(1.6td pumba boost pin) ja kütet peale, ühtlasi rõhku juurde ja intercooler vahele, korralik downpipe vaba väljalaskega ja kui puudu jääb siis muutuva geomeetriaga turbo aretada. Igatahes sellest mootorist on edukalt võetud 200heppa, aga see juba väga kulukas ettevõtmine. Löö googlisse sisse AAZ improvements või midagi laadset ja infi pressib ohtralt peale, enda vähesed teadmised sealt pärinevad. Ise sõidan hetkel stock seades, va kat läinud ja 2" väljalase+koonus ja G1 peal on juba väga ok, kuid tahaks sinna 80-90kw ligi saada tulevikus.
Igatahes jõudu!
otsi 66kw plokk, viska juhtmestik nahhui koos ajuga ja meh. pump peale(55kw). Turboks k24/6200 ja rõõmu laialt, kindlasti on ta öko.
Kui mingit ulme ökot tahad, siis otsi 1.9 47kw ja sõida lihtsalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 957
- Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
- Auto: 2
- Asukoht:
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Volkswagen Golf II Must, metallik, diisel - Mermo.
Ka diisleid saab ehitada ''go'' jaoks, lihtsalt veidike kulukamalt. Küll see aeg ka tuleb kunagi.Kahvel kirjutas:Show no go siis
-
- Huviline
- Postitusi: 957
- Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
- Auto: 2
- Asukoht:
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Volkswagen Golf II Must, metallik, diisel - Mermo.
*mõttepaus*
...Jätkates sealt, kust asi poolikuks jäi.
Uus mootor on hoovis, täitsa töötab ja puha. Nüüd olengi kahevahel, kas võtta pühade ajal töö ise ette, või kannatada kuni kaasmaalased aega leiavad.
Uueks tuli siis täiskompotina 66kw'ne kone stock as f*ck [VW Bot: "Keel korda!"],hea kohe alustada tegutsemist. Küsimus aga selles, et kui nüüd ajuga mootor peale läheb, siis tuleb ka lisajuhtmestiku juurde omajagu. Kas ka salongijuhtmestikku too muutus mõjutab? Ntks kellaplokk jms, et kas saab ka olemasoleva g2 süsteemiga hakkama, või peab ilmtingimata panema g3 armatuuri kogu kupatusega?
Samalajal ajan ka vaikselt Golf II USA juppe kokku, kel midagi on pakkuda, saatke PS'i. Vaja oleks veel usa ''sidemarkereid'' ja ideepoolest ka tagatulesid.
...Jätkates sealt, kust asi poolikuks jäi.
Uus mootor on hoovis, täitsa töötab ja puha. Nüüd olengi kahevahel, kas võtta pühade ajal töö ise ette, või kannatada kuni kaasmaalased aega leiavad.
Uueks tuli siis täiskompotina 66kw'ne kone stock as f*ck [VW Bot: "Keel korda!"],hea kohe alustada tegutsemist. Küsimus aga selles, et kui nüüd ajuga mootor peale läheb, siis tuleb ka lisajuhtmestiku juurde omajagu. Kas ka salongijuhtmestikku too muutus mõjutab? Ntks kellaplokk jms, et kas saab ka olemasoleva g2 süsteemiga hakkama, või peab ilmtingimata panema g3 armatuuri kogu kupatusega?
Samalajal ajan ka vaikselt Golf II USA juppe kokku, kel midagi on pakkuda, saatke PS'i. Vaja oleks veel usa ''sidemarkereid'' ja ideepoolest ka tagatulesid.