VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
- Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Täna tuli siis Møllerist positiivne vastus DSG sidurite kohta. Tehas kompenseerib varuosad ja mina pean tasuma töötundide eest. Mind selline lahendus igal juhul rahuldab. Nii et tasub ka peale garantii lõppu esinduses käia. Lisaks on autot pärast ka lihtsam müüa, kui on kindel ajalugu ette näidata.
Viimati muutis chulo, 15 Sept 2015, 11:21, muudetud 3 korda kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3372
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 808 korda
- Tänatud: 131 korda
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Seda arvas ka elevant!chulo kirjutas:Nii et tasub ka peale garantii lõppu esinduses käia. Lisaks on autot pärast ka lihtsam müüa, kui on kindel ajalugu ette näidata.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Veteran
- Postitusi: 3372
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 808 korda
- Tänatud: 131 korda
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Arvestades palju ta omast taskust oma B6 mattis siis vist enam mitte jah!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
- Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
No minul igatahes positiivne kogemus olemas. Kui tuleb viiendik summast maksta, siis mul pole selle vastu midagi.
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 803
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 53 korda
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Minu kogemus lõppes Mustamäe Mölleri poolt sellega, et nad ise ka ei tea, mida nad teevad, vahetame lihtsalt vahetamise pärast. Minu auto jõnksutas(jõnksutab tegelikult siiani) nagu konn, kohalt minnes. Esiteks, vahetame mehaatroonikaploki, selles on viga. Mehhatroonika plokk vahetatud, viga justkui kadus, siis avastasi järgmise vea. Rsk, sidureid libistab, sellepärast ka viga kadunud. Möllerisse tagasi, kalibreerime sidurid ära, okei, sidurid kalibreeritud, ja voilaa, algne konn on autol tagasi. Järgmisena pakkumine vahetame sidurid ära. Aitäh, järgmine 700€ + iga kord sõit Paidest Tallinnasse ja tagasi.
Hiljem käisin käigukastiõli vahetamas Kadrinas Hõbenooles, sealsed mehed ütlesid esimese asjana, et kui üldse hakata midagi vahetama, alusta siduritest. Kui ma ütlesin, et mul mehhatroonika plokk juba vahetatud, ei muutunud midagi, öeldi, et vales kohas käisid remondis. Lõpuks sain mujalt info, et kogu viga ongi sidurites.
Kokku olen tampinud oma b6'te 2 aasta jooksul 3500€, tahaks veel saada ca 1000€'st investeeringut, siis hakkaks see auto normaalselt tööle ka. Samas tõenäoliselt jõuab enne miski jälle laiali minna.
Minu auto aastast 2007.
Hiljem käisin käigukastiõli vahetamas Kadrinas Hõbenooles, sealsed mehed ütlesid esimese asjana, et kui üldse hakata midagi vahetama, alusta siduritest. Kui ma ütlesin, et mul mehhatroonika plokk juba vahetatud, ei muutunud midagi, öeldi, et vales kohas käisid remondis. Lõpuks sain mujalt info, et kogu viga ongi sidurites.
Kokku olen tampinud oma b6'te 2 aasta jooksul 3500€, tahaks veel saada ca 1000€'st investeeringut, siis hakkaks see auto normaalselt tööle ka. Samas tõenäoliselt jõuab enne miski jälle laiali minna.
Minu auto aastast 2007.
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
- Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Nojah, see 6ne kast, millel sidurid märjad? Minul alustati kohe sidurite vahetusega. Peale kalibreerimist oli kusjuures asi kõige hullem. Nüüdseks on see väristamine praktiliselt kadunud. Aga vahetan sidurid ikkagi ära.
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 803
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 53 korda
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Mul märg 6'ne jah. Käisin Jõujaamas lasin kasti softi natuke ümber ka kirjutada. Lasin selle hirmsa teise käigu libistamise välja kirjutada, minu auto kasutab nüüdsest rohkem esimest käiku. Sõit läks küll ummikutes natukene ebamugavamaks, sest mootoripidur on päris äkiline, kui 2>1 vahetab, aga noh vähemalt ei tambi sidureid.
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
- Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Lugesin täna autolehe artiklit DSG-käigukastidest. Ei tea kas nutta või naerda. Iseenesest tänuväärne, et selline artikkel on võetud vaevaks kirjutada, kuid seda on ikka väga poole persega tehtud. Välja on toodud spetsialistide seisukohad, kes väidavad, et asi polegi hull, aga vastukaaluks on foorumist vaid mõned lõigud toodud. Oleks võinud siis võtta ühendust Lätis asuva Recro tehasega, kes on väga hästi nende kastide eludega kursis ja avaldab ehk vähe objektiivsemat arvamust kui tehase esindaja. See, et margiesindaja on oma toote poole kallutatud on ju siililegi selge. Tundub, et enne 100-150 tuhandet DSG sidurite vahetust vajav kast on pigem reegel kui erand 7se kuivkasti puhul, aga artiklist seda küll välja ei loe. Eriti tigedaks teeb see, et VW ise reklaamis seda kasti esitlusel, kui hooldevaba kasti, mille eluiga on 2 milli.... naerukoht!
Ei tea.... Võib-olla on tehtud mingi edasiminek uuemate siduripakettide puhul materjalikasutuse osas, aga kipun arvama, et mingit revolutsiooni selles vallas tehtud pole.
http://tarbija24.postimees.ee/1774291/v ... -lounasook" onclick="window.open(this.href);return false;
Refereerides artiklit:
Ei tea.... Võib-olla on tehtud mingi edasiminek uuemate siduripakettide puhul materjalikasutuse osas, aga kipun arvama, et mingit revolutsiooni selles vallas tehtud pole.
http://tarbija24.postimees.ee/1774291/v ... -lounasook" onclick="window.open(this.href);return false;
Refereerides artiklit:
Ei tea kas mul on kuni 2000000 kilomeetri läbimiseni õigus tehaselt kompensatsiooni nõuda!?Olgu, aga mis teeb kõnealuse käigukasti revolutsiooniliseks? Volkswagen on oma 226 inseneri töö kvaliteedis sedavõrd kindel, et lubab oma täielikult hooldusvabale «seitsmelisele» DSG-le elueaks vähemalt kaks miljonit kilomeetrit!
Viimati muutis chulo, 24 Sept 2015, 08:26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
- Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Ei tea.... Võib-olla on tehtud mingi edasiminek uuemate siduripakettide puhul materjalikasutuse osas, aga kipun arvama, et mingit revolutsiooni selles vallas tehtud pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 14 Juul 2010, 20:54
- Auto: VW Passat Variant B6 R-Line 1.4 TSI EcoFuel 110kW DSG 2010 ja VW Caravelle T5.1 2.0 TDI 103kW DSG 2014
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Sain eile Møllerist hoolduse käigus teada, et mu masinal ka ikkagi 135 010 km peal novembris 2012 DSG-l sidurid vahetatud garantii korras.
Aga 2 milli km???!??... Hästi!
Aga 2 milli km???!??... Hästi!
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
- Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Nonii...
Üks jama ajab teist taga. Eile õhtul sõitsin sõbra poole Harkusse ja mõtlesin, et käiks ühtlasi ka gaasi tankimas Mustamäel, kuna see oli nii kui nii otsakorral. Saigi gaas enne tanklasse jõudmist otsa keset järvevana teed. See peale hakkas auto, aga õrkuma ja ei liikunud ei peast ega persest. Armatuuris süttis nii EPC tuluke ja esialgu vilksatas ka paar korda mootori tuluke. Veel enne kui gaasitanklasse jõudsin jõudis ka mootori tuli lõplikult süttida ja põlema jäädagi. Tankisin gaasi ära ja mootor töötas gaasi peale ümber lülitudes jälle nagu kulda, aga selle vahega, et avarii reziimis pöörded üle 4000 ei lähe ja mingi imelik kõrvaline heli juures. Ega midagi, vedasin veel õhtul mölleri hoovi ja panin ka VAG-COMi järgi, et ise üle vaadata. Vigu, mis mootori mälus oli, oli mitmeid: 3 silinder missfire, railis liiga madal rõhk jne. Asi kulmineerus sellega, et Møller tuvastas täna, et bensiini kõrgsurvepump on õhtal. Õnneks pakuti lõpuks ikkagi mõistlik lahendus selle väljavahetamiseks välja, võin ikkagi lõpplahendusega rahule jääda, aga siit tekib küsimus - mis järgmisena?
Üks jama ajab teist taga. Eile õhtul sõitsin sõbra poole Harkusse ja mõtlesin, et käiks ühtlasi ka gaasi tankimas Mustamäel, kuna see oli nii kui nii otsakorral. Saigi gaas enne tanklasse jõudmist otsa keset järvevana teed. See peale hakkas auto, aga õrkuma ja ei liikunud ei peast ega persest. Armatuuris süttis nii EPC tuluke ja esialgu vilksatas ka paar korda mootori tuluke. Veel enne kui gaasitanklasse jõudsin jõudis ka mootori tuli lõplikult süttida ja põlema jäädagi. Tankisin gaasi ära ja mootor töötas gaasi peale ümber lülitudes jälle nagu kulda, aga selle vahega, et avarii reziimis pöörded üle 4000 ei lähe ja mingi imelik kõrvaline heli juures. Ega midagi, vedasin veel õhtul mölleri hoovi ja panin ka VAG-COMi järgi, et ise üle vaadata. Vigu, mis mootori mälus oli, oli mitmeid: 3 silinder missfire, railis liiga madal rõhk jne. Asi kulmineerus sellega, et Møller tuvastas täna, et bensiini kõrgsurvepump on õhtal. Õnneks pakuti lõpuks ikkagi mõistlik lahendus selle väljavahetamiseks välja, võin ikkagi lõpplahendusega rahule jääda, aga siit tekib küsimus - mis järgmisena?
Viimati muutis chulo, 30 Sept 2015, 15:51, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 09 Sept 2012, 19:26
- Auto: Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI EcoFuel 110kw 2010 aasta (Kulgen Maagaasiga)
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Seda nüüd muidugi ei saa jälle gaasi auto veaks nimetada, kuna tegu pole gaasisüsteemiga.
Aga mis ja kui palju see viisakas lahendus siis maksma läheb, sest tõenäoliselt endal sama jama ees ja arvatavasti kohe siis kui ilmad külmaks lähevad
Mul ka bensu peal jukerdab, ja ei taha liikuda, samas niisama läheb küll pöördesse.
Kohe kui gaasi peale muidugi ümber lülitub, sõidab nagu kulda.
Kuna päris tee peale pole jäänud siis pole viitsinud ka süveneda, aga arvasin samamoodi, et mingi pump jamab.
Kas on sul mingi pakkumine äkki millest pilt teha, või mingid pumba varuosa kood öelda, saan kah vähe uurida mis värk sellega on ja kui keeruline seda vahetada ise oleks näiteks, kui viitsin sahmerdada sellega muidugi.
Aga mis ja kui palju see viisakas lahendus siis maksma läheb, sest tõenäoliselt endal sama jama ees ja arvatavasti kohe siis kui ilmad külmaks lähevad
Mul ka bensu peal jukerdab, ja ei taha liikuda, samas niisama läheb küll pöördesse.
Kohe kui gaasi peale muidugi ümber lülitub, sõidab nagu kulda.
Kuna päris tee peale pole jäänud siis pole viitsinud ka süveneda, aga arvasin samamoodi, et mingi pump jamab.
Kas on sul mingi pakkumine äkki millest pilt teha, või mingid pumba varuosa kood öelda, saan kah vähe uurida mis värk sellega on ja kui keeruline seda vahetada ise oleks näiteks, kui viitsin sahmerdada sellega muidugi.
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
- Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
No minul makstakse varuosa jällegi täies ulatuses kinni, kuna auto läbisõit on nii väike ja auto suhteliselt uus. Ja kolmandik töörahadest hüvitatakse ka. Siiani pole olnud väga põhjust Mölleris selle koha pealt pettuda. Viimased korrad olen seal kokku puutunud Eero nimelise teenindajaga ja siiani on olnud kogemus meeldiv.
http://www.vagfans.infost" onclick="window.open(this.href);return false; sain koodi 03C127026D. Selle koodiga varuosa maksis h2.ee-s tsirka 260€. Paikneb ta kusagil mootori taga, sisselaske all või lähedal, sealt kostis igatahes see heli. Kuna mul on teine auto olemas, siis ei ole auto Mölleri hoovile jätmine eriline valu. Teisipäeval läheb nii kui nii DSG ketaste vahetuseks, siis vahetatakse ka see pump ära.
Teenindaja jutust tuli välja, et see ongi mingi üldine TSI mootorite teema. Mõnel autol olevat seda pumpa juba 30000 km peal vahetatud, teisel jälle mittekunagi.
Sõbral on B6 diisel, millel pidavat mingi rauapuru kõrgsurve pumbas olema, väidetavalt ka mingi tüüpviga jälle. Emal samuti B6 diisel nelivedo, ei tea kas peaks ka profülaktika mõttes kõrgsurve pumpa hakkama lahkama?! Ma ei tea kuidas VW insenerid niimodi feilivad oma konstruidega viimasel ajal. Eelmine auto oli mul BMW E46 320d. Sõitsin autoga seitsme aastaga 300000 ise ja enne mind oli ta sõitnud 350000. Mitte kordagi ei tulnud mul tegeleda selliste probleemidega, mis niimodi kukalt paneks kratsima. Kui midagi peeti läks, siis oli aru saada, et see on loomuliku kulumise tulem. Seda enam, et väideti, et see 2 liitrine diisel on neil üks ebaõnnestunumaid. Väidedi ka, et kõigil neil kukuvad sisselaske kollektoris olevad pöördklapid pähe jne.
http://www.vagfans.infost" onclick="window.open(this.href);return false; sain koodi 03C127026D. Selle koodiga varuosa maksis h2.ee-s tsirka 260€. Paikneb ta kusagil mootori taga, sisselaske all või lähedal, sealt kostis igatahes see heli. Kuna mul on teine auto olemas, siis ei ole auto Mölleri hoovile jätmine eriline valu. Teisipäeval läheb nii kui nii DSG ketaste vahetuseks, siis vahetatakse ka see pump ära.
Teenindaja jutust tuli välja, et see ongi mingi üldine TSI mootorite teema. Mõnel autol olevat seda pumpa juba 30000 km peal vahetatud, teisel jälle mittekunagi.
Sõbral on B6 diisel, millel pidavat mingi rauapuru kõrgsurve pumbas olema, väidetavalt ka mingi tüüpviga jälle. Emal samuti B6 diisel nelivedo, ei tea kas peaks ka profülaktika mõttes kõrgsurve pumpa hakkama lahkama?! Ma ei tea kuidas VW insenerid niimodi feilivad oma konstruidega viimasel ajal. Eelmine auto oli mul BMW E46 320d. Sõitsin autoga seitsme aastaga 300000 ise ja enne mind oli ta sõitnud 350000. Mitte kordagi ei tulnud mul tegeleda selliste probleemidega, mis niimodi kukalt paneks kratsima. Kui midagi peeti läks, siis oli aru saada, et see on loomuliku kulumise tulem. Seda enam, et väideti, et see 2 liitrine diisel on neil üks ebaõnnestunumaid. Väidedi ka, et kõigil neil kukuvad sisselaske kollektoris olevad pöördklapid pähe jne.
Viimati muutis chulo, 30 Sept 2015, 17:29, muudetud 1 kord kokku.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2487
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Pigem asi selles, et volkar tahab rohkem raha teenida. Kui g3-passat b4-golf4 tehtaks, siis vist oleks tehas pankrotis juba.
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
- Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
No oma heitgaaside huinjaaga "teenivad" nüüd päris hästi. Peale seda jama kõnnivad tükkaega kõrvadel.
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
- Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Kohati on tunne küll selline. Eks vaatab, parandan need jamad ära mis on. Kui jälle midagi nöökima hakkab ja oma taskust suuremaid summasid tuleb kulutama hakata, siis tuleb midagi kvaliteetsemat välja vaadata.
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
- Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
DSG-mure selleks korraks lahendatud ja sama võib öelda kõrgsurvepumba kohta. Kõrvaline heli kadus samuti koos pumba vahetusega. Probleemiks oli pumba kinni kiilunud plunser.
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 09 Okt 2015, 11:27
- Telefon: +3725267090
- Auto: VW Passat Ecofuel 2010
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Lihtsalt huvi pärast küsiks, et kust sa sinna oma tanklasse gaasi võtma hakkaksid ?chulo kirjutas: See pani aga mõtlema, et ehk peaks ise projekti kirjutama ja avama gaasi tankla, kliente oleks tegelikult piisavalt, et kasumlikult opereerida. Ma kujutan ette, et sellisel juhul ei lähe kaua, kuni Eesti Gaas hinna nii madalale laseb, et lihtsalt pole võimalik konkurentsis püsida.
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
- Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Tavalisest Eesti Gaasi madalsurve jaotusvõrgust.
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
- Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Nii... Hakkame talveks ettevalmistusi tegema. Täna sai esimene tükk Webasto paigaldamise tarbeks ära tellitud.
E-bays maksavad antud asjad ikka röögatut hinda, 250€ ja üles. Ei hakka saladust tegema, et koos saatmisega Eestisse, maksin antud tüki eest 120€ ja tellisin siit http://www.mihocar.cz/klimatronic-vw-pa ... 97925-p-4/" onclick="window.open(this.href);return false; Kellel soovi paigaldada, siis ärge laske end röövida, ka siin foorumis on mulle seda 250€ eest pakutud. Rootsi lammaritest saab 150-ga, millele lisandub muidugi saatmiskulu. Aga see on ligi poole odavam ikkagi.
E-bays maksavad antud asjad ikka röögatut hinda, 250€ ja üles. Ei hakka saladust tegema, et koos saatmisega Eestisse, maksin antud tüki eest 120€ ja tellisin siit http://www.mihocar.cz/klimatronic-vw-pa ... 97925-p-4/" onclick="window.open(this.href);return false; Kellel soovi paigaldada, siis ärge laske end röövida, ka siin foorumis on mulle seda 250€ eest pakutud. Rootsi lammaritest saab 150-ga, millele lisandub muidugi saatmiskulu. Aga see on ligi poole odavam ikkagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
- Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Nii... täna just jõudis tükk kohale. Kui keegi soovib oma B6 või B7 kliimapaneeli upgradeida MY2012 kliimapaneeliga, siis minu käest saab mõstliku hinnaga vanad nupud endale soetada. Samasugune nagu pildil, lihtsalt ilma webasto nuputa. Webasto nupu asemel on siis "off" nupp ja "off" nupu kohal on tühi koht. Plastik tuleb endal muretseda.
-
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 29 Juul 2013, 13:32
- Auto: B6 2.0TDI DSG 125kw
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo
Võimalik, et kuskilt menüüst saad valida, kuid otseselt eraldi nuppu selle jaoks ei ole.Holm kirjutas:Kas saad ise valida, millisel kütusel parasjagu töötab? (bensiin/CNG)
Natuke "risustaks" su teemat, loodetavasti kallale ei tule
Kas tanklates olev gaas ja kodudes ringlev maagaas on sama oktaaniarvuga? Et kui panna see kodune laadimisjaam, kas siis peaks kõik samaks jääma? Ennist siin öeldud, et saksas saab nn kahte erinevat tankida..