VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 16 Dets 2015, 20:00

Kodudesse leviv maagaas on täpselt sama. See on lihtsalt madalama survega.

Aga auto teemat ka. Rikked ikka kummitavad ka peaaegu uusi autosid. Laupäeval lõi armatuuri igast ilusaid kollaseid tulukesi täis. Egas midagi, diagnostika juhe järele ja veakoode lugema. Parem tagumine ABS andur "intermittent". Andurite graafikud ette ja proovisõidule. Selguski, et parem tagumine andur viskab täiesti lampi graafikusse piike sisse, nagu aeglustaks ratas vahepeal pöörlemiskiirust. Tundus väga laagri vea moodi. Sai paari inimesega konsulteeritud ja laager ära tellitud. Nüüd jälle auto korras, aga jääb üle vaid nentida, et see VW on ikka üks paras sai küll. 90k sõitnud autolt sellist jama ei ootaks. Ootan huviga, mis järgmiseks.

Enne auto ostu põdesin ma veidi selle CNG värgenduse pärast, aga nüüd ma kardan volksvageneid!
Viimati muutis chulo, 16 Dets 2015, 20:02, muudetud 1 kord kokku.

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 16 Dets 2015, 20:01

Enne auto ostu põdesin ma veidi selle CNG värgenduse pärast, aga nüüd ma kardan volksvageneid!

Martty
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 15 korda

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas Martty » 16 Dets 2015, 21:44

chulo kirjutas:Kodudesse leviv maagaas on täpselt sama. See on lihtsalt madalama survega.

Aga auto teemat ka. Rikked ikka kummitavad ka peaaegu uusi autosid. Laupäeval lõi armatuuri igast ilusaid kollaseid tulukesi täis. Egas midagi, diagnostika juhe järele ja veakoode lugema. Parem tagumine ABS andur "intermittent". Andurite graafikud ette ja proovisõidule. Selguski, et parem tagumine andur viskab täiesti lampi graafikusse piike sisse, nagu aeglustaks ratas vahepeal pöörlemiskiirust. Tundus väga laagri vea moodi. Sai paari inimesega konsulteeritud ja laager ära tellitud. Nüüd jälle auto korras, aga jääb üle vaid nentida, et see VW on ikka üks paras sai küll. 90k sõitnud autolt sellist jama ei ootaks. Ootan huviga, mis järgmiseks.

Enne auto ostu põdesin ma veidi selle CNG värgenduse pärast, aga nüüd ma kardan volksvageneid!
Aga ega teised uuemad autod ka paremad pole ;)

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 16 Dets 2015, 22:13

Ma ei tea... Lähikonnas tehtud uuringutele toetudes võin öelda, et kontrollitud taustaga autode suhtes see väga ei kehti. Töökaaslasel on umbes samasuguse läbisõiduga (ca 110000) F30 320d ja sõidab probleemideta hooldusest hooldusesse, ei ühtki garantii keissi ega muud anomaaliat. Teisel on Volvo V70, mis on pea 200000 läbinud ja ka selliseid lolle vigu ei esine. Ainuke hullem keiss on vist kolmanda töökaaslase Citroen DS5, mis on müstika omaette. Samas ülejäänud sõidavad oma suhteliselt uute Subarutega ja kulgevad ka vaid teenindusest teenindusse, pole nagu kunagi kuulnud kedagi kurtmas. Ühe tuttava järjekordne näide B7 varalt on kohe jälle võtta. 150k sõitnud 103kw diisel, tuled viled kõik vilguvad, DPF vead sees jne... Õnneks piisas sel korral rõhuanduri ja õhukulu lugeja vahetusest. Jäin sinisilmi uskuma foorumite lugusid B7 kvaliteedi kohta ja kui palju parem see on kui B6. Võin käsi südamele pannes väita, et pole see halligii parem. Sama si** mis oli B6s on säilinud ka B7 rauas, pakend on lihtsalt teise kujuga.

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 16 Dets 2015, 22:24

Eelnevatele vastates.
Kas saab valida millise kütuse pealt töötab?
Sisuliselt mitte. Kui paagi tühjaks sõidad, siis töötab bensiinilt. Kui paagid gaasi täis tangid, siis alguses töötab bensiinilt mingi miutikese või isegi vähem. Alla -15C käivitub samuti bensiinilt, kuid mõne aja möödudes lülitub taas ringi kui gaasiballoonides on gaasi. Nii et kui gaasiballonnides on gaasi pole muud võimalust ringi lülitada, kui diagnostikaseadmega sekkudes või gaasiballonnide mähiste kaitse välja tõmmata.

Õnneks on selle gaasiga ikkagi nii ingli [VW Bot: "Keel korda!"] odav sõita, et si** pole head veel üles kaalunud. Kui tegemist oleks tavalise dislaga, poleks mul seda autot juba ammu.

impsik
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 05 Sept 2015, 11:03
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas impsik » 04 Jaan 2016, 21:02

chulo, ega ei oleks pakkuda inglisekeelset manuaali VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG kohta? Sain autoga ainult rootsikeelse ja seda ma tõesti ei oska.
Interneedus ei paista seda pakkuvat. http://www.volkswagen.co.uk/owners/manuals" onclick="window.open(this.href);return false; peale sarnase isendi reg. numbri sisse lüües küll pakutakse mingit õudsed veebiversiooni, aga oleks soovi PDF näiteks saada.
Kui muud varianti pole, siis laen kogu selle kupatuse alla ja vormin PDF'i ümber. Aga ehk on juba olemas.
Viimati muutis impsik, 04 Jaan 2016, 21:09, muudetud 1 kord kokku.

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 14 Aug 2016, 11:35

Tere jälle!

Mõtlesin, et kui juba siin olen, siis postitaks midagi millest ka teistel kasu võiks olla.

Lühidalt üritas sel korral minuga töölepingut lõpetada rooli kellavedru, spiraalkaabel või nimetage seda kuidas tahate.
Ühel hetkel rooli keerates hakkas see kuidagi imelikult kägisema/ragisema ja tundus, nagu miski takistaks selle vaba liikumist. Ei tulnudki kaua momenti ooodata, mil see kaua kardetud "raks" käis, süttis airbagi tuli ja rooli ainsaks funktsiooniks jäi sõiduki esirataste soovitud sõidusuunda reguleerimine. Ei näinud pointi asja üle pikalt juurelda ja igasugune diagnostika tundus antud situatsioonis aja raiskamine, hakkasin kohe uut tükki otsima. Valikus oli algselt 3 varianti: variant A - originaal varuosa forsist/esindusest pea 300€ eest tellida, variant B - osta ebayst uus osa 150€ (+transport 9€), variant C - osta röövkapitalistist kasutatudvaruosademüüja käest 100€-ga. Viimane tundus veel eriti mõttetu arvestades, et tutikas varuosa pole kuigi palju kallim ebayst tellides. Seda enam, et veidi interneti avarustes tuhnides selgus, et see viga pidi tegelikult lausa haigus olema, mida vaktsineeriti jänkide maal tehase tagasikutsumisega. Igaks juhuks uurisin ka Molleri teenindusest, aga nemad ei teadnud sest midagi, nagu arvata võis.
Kuna nendest variantidest mulle tegelikult ükski ei meeldinud, siis otsustasin leida variandi X - eemaldada rooli aju koos kellavedruga ja kurja juur isiklikult ette võtta. Kaabel oli katki umbest sentimeetri kauguselt aju poolsest otsast ja olukord täpselt selline nagu USA foorumist lugesin, mikrokiud (juuksed) olid pääsenud korpuse pragude vahelt sisse ja sellest piisas, et lindi suunajad (kummist hammastega lindid) läheksid puseriti, jääksid kinni ja rikuksid lintkaabli. Tundub, siiski, et pole vaid USA turu eripäraga.
Kaabel käib mooduli korpusest suhteliselt lihtsalt välja ja teda on üpris lihtne vahetada. Lõikasin antud kaabli umbes 2 cm lühemaks kui ta originaalis oli, puhastasin sees peituvad rajad isolatsioonist ja jootsin tagasi otsa külge. Panin mooduli kokku tagasi, kustutasin veakoodi ja algupärased funktsioonid on kõik taastunud.
Ma ei imestaks, kui see kaabel on täpselt samasugune ka ilma roolinuppudeta rooli aju sees, tundub väga mõttetu projekterida nii lihtsat osa mitmes erinevas variandis. Selle tüki hind on ilmselt nii marginaalne, et odavam on toota üht osa massiliselt, kui mitut modifikatsiooni, aga see on pelgalt minu arvamus.

Teie kaaskannataja,
Chulo
Viimati muutis chulo, 14 Aug 2016, 11:36, muudetud 1 kord kokku.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 14 Aug 2016, 12:19

Ma kui turvavööde mettalist osade stantsimis rakiste hooldajana tean, et ühelt poolt on universalne hoidik kuhu teiselt poolt läheb igale vw'le (tootmis maade järgi ka veel erinevaid) modifikatsioone juppe.
Ja ma üldse ei imestaks kui mingi jupp vw'l on sama mis ka teistel vw mudelitel, aga vastavalt autole on varuosa kood teine.

Mõni kuu tagasi ostis üks mees enda passatile (b5.5) mu ema golfist (mk4) tulnud keskelektroonika aju.
Eelnevalt oli keegi juba mk4 aju passatisse pannud ja mu sama koodiga aju läks sinna asemele üks ühele! :D
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas R36 » 14 Aug 2016, 17:44

Kuna moodul ja spiraal on kokku ehitatud, siis ilma multiroolita võib elektroonikas puududa multirooli jaoks vajalik.
Äsja kuulsin just sama juhtumit Uus-Meremaal, kus täpselt sama asi juhtus.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 14 Aug 2016, 21:56

Elektroonika võib vabalt erineda. Spiraal käib moodiulist väga lihtsalt välja. Mitte midagi ei ole vaja joota, murda, kangutada ega pärast liimida, et see kätte saada. Võiks täitsa eraldi varuosana saada olla. Ei tundu eriti mõistlik hakkata tootma lahendust, kus paar rada vähem sees on, sellel ei oleks majanduslikku kasutegurit.

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 21 Aug 2016, 14:00

On kellegil kogemusi BCM (09) mooduli byte 18 kodeerimisega? Praegu on see eepromi pealt ja ei julge ise näppdia.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas R36 » 21 Aug 2016, 14:15

Mis teha tahad?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 21 Aug 2016, 19:21

Tahaksin tagumised ledid esimestega koos põlema saada. Olen linnapeal näinud osadel tagumisi välimisi lede põlemas koos eesmistega.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas R36 » 21 Aug 2016, 19:30

Võid proovida väärtust 42, kui see hulluks ajab võid proovida 4B väärtust, mis peaks olema orig.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 22 Aug 2016, 10:39

Väärtus 42 toimib,aga tagumist udukat pole. 4B tundub tõesti originaal olevat.

Leidsin ka mingi listi võimalikest väärtustest, aga ei suuda seda oma talupojamõistusega dekodeerida
http://www.pjruane.com/jm/Byte18.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis chulo, 22 Aug 2016, 13:17, muudetud 2 korda kokku.

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 23 Aug 2016, 18:19

Vene foorumist leidsin ka listi mis pisut asja lahti seletab.
http://skodapilot.com/2013/11/06/about-bcm-18-byte/" onclick="window.open(this.href);return false;

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 24 Aug 2016, 15:00

Väärtus 91 viis lähemale, aga pole ka 100% see.
Kõik tagumised ledid ei allu heleduse reguleerimisele, luugipealsed põlevad koguaeg 50% ja pidurituled süttivad vaid kerepealsetel tuledel, luugi peal süttib vaid lisa pidurituli.

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 15 Juul 2017, 08:46

Ohohh... Viimane post pea aasta aega tagasi.
Vahepeal pole midagi revolutsiooniliselt olulist sündinud. 130tkm on ette kerinud ja tekkis idee kastis ja mehhatroonika plokis õli vahetada.
Gaasiballoonid vahetas Møller paar kuud kuud tagasi ära ja päev enne seda lasin ka kõik klapid gaznetis välja vahetada. Üks tõrkus koguaeg ja lasin igaks juhuks ka ülejäänud teha, kuna ka need ei olevat "õiget häält" teinud.

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 30 Nov 2018, 03:02

Nonii... vahepeal sai kõvasti veermiku remonditud. 150tkm kestis ilma suuremate probleemideta, aga nüüd sai ette amordid, selle laagrid ja padjas, õõtsapuksid, tagumised väiksed õõtsad, vedrud ja palju veel vahetatud. Lisaks sai ka mehatroonikat remonditud. Kurikuulus "p17bf" - mõra hüdroaku korpuses. Tellisin uue korpuse, mis on ka tugevdatud ja tihendid, ning vahetasin ära ja töötab nagu kulda jälle. Ühtlasi sai ka kast ja mehatroonika uue õli.
Aga just siis kui ma mõtlesin, et kõik on hästi, andis kompressori elektromagnet sidur otsad. Ja eelmisest veepumba vahetusest on 2 nädalat rohkem kui kaks aastat möödas. Vaikselt hakkab isu täis saama sest kotletist...

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 13 Mai 2019, 19:27

Kellegil on olnud probleeme paakide üliaeglase täitumisega? Alguses kahtlustasin tankla viga, aga juba teises tanklas sama anomaalia kordub. Ise kahtlustan auto poolse kiirliite defekti, aga ehk on kellegil kogemusi.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 13 Mai 2019, 20:27

Kui palju üle on kuipalju?
Ma viimased tankimised saanud koguaeg 22 kilo täis.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 897
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 80 korda

VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas Pulku » 13 Mai 2019, 21:10

üliaeglane on siis ajaliselt mis?
Viimati muutis Pulku, 13 Mai 2019, 22:16, muudetud 2 korda kokku.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas MartenL » 13 Mai 2019, 21:10

On kogemus. Gaznetis läks uus täiteava ja asi korras. Praktikas olid nad vahetanud juba mitmeid täiteavasid.
Täismaht ei ole siin oluline, see omab tähtsust siis kui mõni klapp on kinni

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 13 Mai 2019, 21:33

Lugesin valesti andestage mu väsinud pea! :D
Kui aeglane on aeglane? Ma ei ole stopperiga aega võtnud, aga koguaeg sõidan paagid tühjaks ja siis lasen uuesti nullist täis.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 14 Mai 2019, 02:21

No sitaks aeglane. Nii umbes 1,5-2 kg minutis ma pakun. Kisun raipe laiali, kui paagid tühjaks saan. Interneeduse avaustest leidsin mingi lahtivõetud kujul seletuse ka asja kohta. Selle kiirliite sees on veel mingi sõel/filter avadega 20 mikronit.
Mis see kiirliide gaznetis maksab? Originaali hind on ca 280 eur.
Viimati muutis chulo, 14 Mai 2019, 02:23, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Huviliste autod”