VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 24 Nov 2014, 12:09

Tere kõik see Volkswageni pere!

Üsna pea (2 nädala pärast) asun ka Volkswageni omanike ridadesse.
Süüdlaseks antud juhul VW Passat (B7) Ecofuel '12 Masters viimistustasemega. Õli segab käigukastis minu asemel mehhatroonika. Tegelik tootmiskuupäev on 2011/12 ja esimest korda võis liikluses seda isendit kohata 03/2012 Rootsis. Kulgenud on ta sellest ajast saadik pisut üle 43000 km, mida kinnitab ka väljavõte VW esinduses. Tuttav, kes töötab esinduses pakkus välja variandi, et antud sõidukile oleks võimalik ka lisagarantii veel osta, näiteks kuni 120000km ja 4 aastat alates esmasest registreerimisest.

Üleminek baierlaselt VW ridadesse tuli just CNG ja selle pakutud kütusekulude säästu pealt. Päevas tuleb keskmiselt sõita 120-130km.

Mõni klõps müügikuulutusest.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Varustuses midagi erilist märkida pole:
DSG
Nahast sportistmed
BiXenonid
Ilma navita aga suure ekraaniga multimeediaseade, mis ilmselt asendub üsna pea Android seadmega.
16" veljed talverehvidega ja 17" suverehvidega

Tegemist vajavad asjad:
1 Võti puudu
Täke esiklaasis
2 väiksemat mõlki ja kriimustust mille saab õnneks ilma värvimatta ää ravida
2 kaks tõsisemat kriimustust mis poleerimisele ei allu ja tuleb ilmselt värvida


Teadmiseks neile, kes Rootsist endale autot soovivad tuua, siis transiitnumbri saamiseks tuleb esitleda taotlus mille rahuldamiseks kulub 8-14 päeva.
Viimati muutis chulo, 24 Nov 2014, 14:13, muudetud 4 korda kokku.

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 16 Dets 2014, 21:13

Nii, tänaseks olen autoga maha kihutanud pisut üle 1200 kilomeetri ja tundub, et ost on ennast õigustanud. Esimese CNG paagitäiega sai pisut üle 480km sõidetud ja teisega 465. Viimane paagitäis kulus umbes 35% linnasõiduga. Suhtusin esialgu pisut skeptiliselt sellesse, et ühe tankimisega 500km täis venitab, aga tundub täiesti reaalne isegi Rapla-Tallin-Rapla liinil. Sellel lõigul on pidevalt tarvis kiirendada ja aeglustada, nii et pole ilmselt kõige parem ökosõidu tee, aga tundub, et ka sellel lõigul on võimalik 500 km täis saada. Hetkel on kellal 265km ja täpselt pool paaki CNG-d veel järel, kompuutri järgi keskmine kulu 4,2kg/100km ja 260km veel võimalik sõita. Käivitub hommikuti kohe gaasiga ja praegu polegi rohkem bensiiniga saanud sõita kui mõni kilomeeter peale tankimast.

Tänase seisuga on autol parandatud kivitäke tuuleklaasis, tellitud puuduv võti ja Möllerisse jaanuari kusse 45000 hooldusesse planeeritud. Lisaks avastasin veel ühe puuduse. Nimelt, puudub tagumine parem peatugi. Hetkel uut tellima ei hakanud, kuna seal on nii kui nii lapse turvatool ja see jääks lihtsalt ette.
Ilmselt paigaldan paari kuu jooksul masinale ka Webasto ja saan ise esmakordselt ka masinale käed külge.

Auto ise on seest üllatavalt vaikne. Olen enne samasuguse diisli roolis olnud ja selles kostis mootori ja rehvimüra palju tugevamalt salongi, ehk on swentsonid mingit lisa mürasummustust paigaldanud või midagi. DSG-ga sõit oli alguses veidi harjumatu, seni olen ainult tavaliste planetaarülekandega automaatidega sõitnud, kuid ei midagi hullu, paari päevaga harjub ära küll. DSG ise toimetab seni laitmatult. Enne selle auto ostu käisin mõne Eestis müügis oleva isendiga ka proovisõitu tegemas ja nendel viskas kohati paigaltvõtul või teisele käigule vahetades kerge värina sisse.

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas dub1 » 17 Dets 2014, 12:35

palju voti maksma läheb, kui saladus pole?
VäikeWürst - VW

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas vredestein » 17 Dets 2014, 12:54

Väga hea ost!
vabandan ot pärast aga sellise auto võti uus maksaks ca130€
Viimati muutis vredestein, 17 Dets 2014, 12:55, muudetud 1 kord kokku.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 26 Aug 2015, 19:38

Mõtlesin, et postitaks ka vahepeal midagi siia. Tänaseks on autoga läbitud 79000 km, ehk siis minu kasutuses on autol juba 36000km hinge all. Suuremaid probleeme pole olnud, regulaarsed hooldused ainult. Vahepeal kahtlustasin, et gaasiballoonidega on mingi teema, kuna lasnamäel ei tankinud päris pikalt kordagi üle 16-16,5kg täiesti tühjade balloonidega, aga selgus, et hoopis lasnamäe tankla paneb villast. DSG on hakanud vahest teisele käigule vahetades väristama. Tundub, et see viga kaob kui autole mõnd aega kõvasti pähe anda, aga lasen kindlasti septembri alguses üle vaadata, siis läheb nö 75000 hooldusesse. Auto 100s töötav tuttav nimetas seda nende kastide "vanaema sündroomiks", ehk siis kui sõidad nagu vanaema tekib siduriketastele glasuurikiht ja kukubki väristama. Tema soovitus oligi autot veidi piinata ja "normaalselt" sõita. Tundub, et see toimib ka, aga lasen Mölleris uuesti kalibreerida sellegi poolest ja kontrollida. kui vajabki vahetust, siis nõuan tehase poolset kompensatsiooni.
45000 hooldus ei olnud midagi erilist 190€ ja vahetati kõik filtrid ja õli, 60000 peal vahetati juba ka küünlad, pidurivedelik ning teostati diagnostika, viimast tehti ka gaasiseadmele. Kuna 60 tuhande hooldusesse viisin ise kõik filtrid, küünlad ja õli, juut nagu ma olen, siis pääsesin 390€ väljamineku asemel ca 260€-ga (sisaldas poolast odavalt saadud kuluosi ja Mölleri tööd). Seni olen iga hooldusega ca 1000-1500km "üle lasknud" tegelikult, arvestades seda, et osades regioonides sõidab täpselt samas seades auto sama õliga 30000km siis süda verd igal juhul ei tilgu.
Ahjaa.. kas Möllerautol ongi kombeks iga jumala hooldus pakkuda vahetust tagumiste piduriketaste ja klotside vahetuseks?! Iga kord kui ma seal olen käinud, siis nad seda pakuvad. Olen ise sellele järgnevalt ka kriitilise pilguga üle vaadanud olukorra, kuid mingit vajadust reaalseks vahetuseks pole täheldanud. Sama juttu on ka mu sõber rääkinud, et iga jumala kord soovitavad pidurikettaid ja klotse vahetada, kuigi tegelikult häda pole.

Arvutasin veidi ka kütusekulusid kokku.
Pangaväljavõtte järgi on mul tänase päevani kulunud 1215,45€, mis tähendab keskmiseks 1560,27kg kütust ja 4,33kg sajale kulu. Ehk siis kokkuvõtvalt 3,38€/100km. Lisaks pean märkima, et viimased kaks nädalat olen sõitnud 215/50R17 rehvidega 235/45 asemel ja pardakompuutri järgi on kulu ca 0,2 kg/100-le kukkunud. Kuid see võib tulla ka sellest, et enne uute rehvide alla panemist lasin ka sillad üle reguleerida. Umbes 400-500km olen ka bensiiniga sõitnud ja selle võtsin läbitud kilomeetrite hulgast maha.

Ahjaa, oleks peaaegu unustanud. Läbu ussi emmi ajasin endale välja ka nendele autodele Rootsis teostatava kampaania gaasiballoonidele. Esialgu võtsin ühendust Møller Ülemistega ja sealt saadeti mind läbi lillede kuu peale. Neil ei olevat selleks ei juhendeid, ega ka võimalust. Mind see ei rahudanud, kuna kampaania on siiski aktiivne, tähendab see, et probleem on aktuaalne ja üleüldse ei saa ma aru, miks kampaania siia ei laiene. Meie kliima ja lumetõrje meetodid on veel hullemad nendele balloonidele korrosiooni mõttes kui Rootsis. Kuna korduv kirjavahetus nendega vilja ei kandnud, siis kirjutasin otse VW kliendi toele, vastust tuli sealt küll pea kuuaega oodata, kuid lõpuks see ikkagi tuli. Paluti endale lähimasse VW esindusse aeg panna ja kui numbri valisin, et aeg kirja panna oldi ülemistel juba teadlikud, et selline auto peaks tulema.
Viimati muutis chulo, 26 Aug 2015, 20:15, muudetud 9 korda kokku.

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 04 Sept 2015, 15:19

Nonii... tenindus tehtud ja diagnoos DSG vahetus. Esmaspäeval saan teada palju tehas kompenseerib. Ebareaalne 80k kilomeetrit ja DSG vahetus. Pettunud olen VW insenerides.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7837
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 177 korda

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas GTI » 04 Sept 2015, 16:06

DSG vahetuse all pead silmas siis mida - käigukasti vahetust?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas vredestein » 04 Sept 2015, 16:49

ära pettu niimoodi kohe :o
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

AllanA
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 29 Mär 2010, 13:47
Asukoht: TLN
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas AllanA » 04 Sept 2015, 17:08

Sul ilmselt 7käiguline? Sellel on vahetatud sidureid 30-40tuh läbsõidu juures ka. Remont oli vist 800€?
A.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas MartenL » 05 Sept 2015, 09:03

DSG sidurikettad on täiesti tavapärane protseduur. Kui täielik esinduse ajalugu on lahendus väga mõistlik. Peres olev teine passat on ls 210000 ja pole kunagi vahetatud ja pole veel märkigi. Maanteesõidu auto, mis on väga vähe teist käiku kasutanud.

impsik
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 05 Sept 2015, 11:03
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas impsik » 05 Sept 2015, 11:08

Tervist,

Kevadel sai ostetud 2011a Passat, CNG gaasiseadmega. Müügimees väitis, et hea oleks 4x gaasiga sõita ja üks kord paagitäie bensiiniga ( 4:1 tsükkel).
Paraku ma ei ole suutnud internetiavarustest tema väitele kinnitust leida. Oskavad ehk siinsed foorumlased seda kuidagi kinnitada/ümber lükata?
Hetkel ei meenu ka mis argumendid tal olid. Midagi rääkis "määrimise" kohta.
Tänud ette vastuste eest.
Viimati muutis impsik, 05 Sept 2015, 11:27, muudetud 1 kord kokku.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas MartenL » 05 Sept 2015, 11:30

Auto sõidab ju peale igakordset CNG tankimist 2 km bensuga.

impsik
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 05 Sept 2015, 11:03
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas impsik » 05 Sept 2015, 11:33

Just, tekibki küsimus, et millest tal selline väide. Kui tema jutu järgi käituda, siis pean gaasiballoonid tühjaks sõitma peale neljandat tankimist ja siis bensiiniga sõitma kuniks ka selle paak tühi ning siis alles gaasi tankima.
Pole varem gaasiseadmega autot omanud, aga selline jutt tekitas kerget imestust.

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 06 Sept 2015, 17:33

See bensiiniga sõitmise jutt tuleb vanadest ümberehitatud LPG autodest. Neile pannakse veel lisa määrimise seade, et klappe ära ei põletaks. CNG-ga veidi teine lugu, need mootorid on juba tehasest selle kütuse jaoks ehitatud. Kolvid hoopis teised ja plokikaas ka pisut muudetud. Peale igat tankimist ca 0.7-1,2 km sõidab bensiniga, kuni toimub CNG kvaliteedi kontroll, mina veel kaht kilomeetit pole välja venitanud. Olen täheldanud, et kui kohe peale tankimist teha lühike sõit, siis järgmine kord startides lülitab ka alguses bensiini peale. Talvel kui temperatuur on alla -15 lülitas samuti esialgu bensiinile.
Eks see DSG sidurite lugu veidi pettumust valmistab, aga ma ei tea mida autoga enne mind tehti. Tundub, et tegu oligi vaid linnasõidu pilliga ja foori tagant foori taha suudeti see DSG sidurite pakett peaaegu lõpuni sõita. Ise sõidan põhiliselt maanteed, aga see ei tähenda, et teise käiguga madalalt kiiruselt startimist poleks. Pea iga teine ristmik on selline ja just siis see väristamine välja lööbki. Ise-enesest muid vigureid ei ole, lihtsalt teise käiguga madalal kiirusel startides kipub väristama. Algul tegi seda vahest, nüüd pm koguaeg, aga ma juba tean kuidas neid situatsioone vältida ja olen üritanud oma sõidu harjumusi muuta. Loodan, et tehas oma otsusega mitte kompenseerida järjekordset pettumust ei valmista.

impsik
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 05 Sept 2015, 11:03
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas impsik » 06 Sept 2015, 17:45

chulo, tänud info eest!
See valeinfo siis ümber lükatud. Kui kirjutasid väristamisest, siis meenub, et ka minu oma on nii teinud. Ei osanud alguses seda kuidagi selgitatagi. Provva kes põhiliselt rooli keeramas, talle ütlesin et võtku kohapealt tiba rahulikumalt ära. Probleem kadunud sellega.
Aga talv tulemas, näis mis siis saab. Hetkel küll masinaga väga rahul. EDIT:
Tõsi, üle 16,5kg paakidesse ei lähe gaasi. Hetkel tihedam tankimine ei häiri kuidagi. Tankla kohe kõrval - ei vasta tõele.
Provva oli tankinud ca 16,5€ eest - seega pole ka seda muret.
chulo - vabandan, et su teemat sedasi reostasin!
Viimati muutis impsik, 06 Sept 2015, 18:00, muudetud 1 kord kokku.

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 06 Sept 2015, 18:11

Praegu avastasin, et pole ise autost ühtki pilti teinud. Parandasin selle vea kohe jooksvalt. Ühtlasi on siis kohe ka mingid pildid kohe olemas, et vihaga kohe auto müüki paisata. :D :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

See kuramuse lasnamäe tankla käib juba ajudele. Üks päev surus mingi 12kg ainult sisse ja seda ka mega aeglaselt, kuna selle ajasin pm päevaga sirgeks, siis järgmine päev surus sama tankla 16kg sisse ja seda jällegi aeglaselt.
Mingi paar nädalat tagasi võtsin vaevaks kirjutada Eesti Gaasi, et kas neil on seoses turu hindade korrektsiooniga plaanis ka tanklates hindasid langetada, kuid mingit vastust sealt ootuspäraselt ei tulnudki. Seepeale võtsin kokku ja kirjutasin konkurentsiametile, et uurida kas selline tegevus on üldse legaalne. Põhimõtteliselt on ju tegemist siiski monopoliga, vastus oli järgmine.
Tere

Kuigi autode surugaas (CNG) on oma keemiliselt koostiselt maagaas, siis maagaasiseadus selle hinnastamist ning kasutamist ei reguleeri.

Maagaasiseaduse § 1 lg 1 sätestab, et maagaasiseadus reguleerib maagaasi (edaspidi gaas) impordi, ülekande, jaotamise ja müügiga seonduvaid tegevusi gaasivõrgu (edaspidi võrk) kaudu ning võrguga liitumist.

Eelneva põhjal puudub Konkurentsiametil ka seaduslik võimalus ettevõtja tegevuse hindamiseks maagaasiseaduse alusel osas, mis puudutab võimalikku surugaasi hinna ülevaatamist.

Siinkohal soovime rõhutada, et autodes kasutatav surugaas on konkureerivaks kütuseks bensiini ja diislikütusega ning tema hind kujuneb vabaturu tingimustes (pakkumine-nõudlus, konkurentsitingimused jms).


Lugupidamisega

XXX
Peaspetsialist
Konkurentsiamet
http://www.gaas.ee/maagaasi-hind-alates-01-07-2015/" onclick="window.open(this.href);return false;
See pani aga mõtlema, et ehk peaks ise projekti kirjutama ja avama gaasi tankla, kliente oleks tegelikult piisavalt, et kasumlikult opereerida. Ma kujutan ette, et sellisel juhul ei lähe kaua, kuni Eesti Gaas hinna nii madalale laseb, et lihtsalt pole võimalik konkurentsis püsida.
Vaadates hinnatabelit, tuleks gaasi hind juba ainuüksi minu enda tarbimisega kolmandasse kategooriasse. Selle kategooria järgi tuleks 1m3 hind 0,38706€ ja kuna 1m3 on tsirka 0,68kg, siis kg hinnaks tuleks 0,569€/kg. Nii et siit võite ise arvutada, palju Eesti Gaas iga teie tankimise pealt teenib. Tõsi, gaasitankla väljaehitamine pole just odav lõbu, aga olukorras kus gaasi hinnad on reaalselt langenud võiks ka surugaasi hinda samal määral langetada.

Peaks oma kooli lõputöö hoopis sellel teemal tegema. Mul küll juba pool tehtud, aga see tundub palju põnevam teema. Teeks ühe põhjalikuma uurimuse ja uuriks ühtlasi välja, mis toetusi on võimalik saada, et luua alternatiivse kütuse tankimise jaama.
Viimati muutis chulo, 06 Sept 2015, 18:49, muudetud 2 korda kokku.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3375
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 811 korda
Tänatud: 131 korda

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 06 Sept 2015, 18:50

Esimesed kümme aktsiat võid mulle müüa! :D
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

impsik
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 05 Sept 2015, 11:03
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas impsik » 06 Sept 2015, 18:55

Kuuldavasti pidid ka maksud tõusma gaasi osas? Kõlakas (vist müüja poolne häma), et ka Statoil pidi gaasitanklaid rajama?

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 06 Sept 2015, 19:07

Statoili gaasitanklatest ei tea midagi. Tean et Statoil on pigem LPG vastu, CNG kohta ei tea öelda.
Maksud tõusidki see aasta ma ei mäleta kas 15% VMS. Kuna maksud on nii kui nii marginaalne osa hinnast, siis polnud ka kasv märgatav, märgata oli pigem gaasi turuhinna langus kui aktsiisi tõus. Samas on olnud kõlakad, et tahetakse maksustada veeldatud maagaasi. Maagaasi aktsiisi on veidi keerulisem tõsta, kuna siis tõuseksid märgatavalt ka kodukulud. Hetkel ei usu, et meie valitsevad poliitikud veel kord sellesse ämbrisse on valmis astuma.
Viimati muutis chulo, 06 Sept 2015, 19:11, muudetud 2 korda kokku.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas MartenL » 06 Sept 2015, 21:27

1m3 hind 0,38706€
Sellele lisanduvad trassivaldajate tasud, kui on EG-st erinev omanik. Mul tuleb koju gaasiarve+võrgutasu teiselt ettevõtjalt eraldi.

USAs on kodulaadimisjaamad ning koos paigaldusega tuleks kodulaadija ca 5000€. Selle raha eest siis laeb ööotsa ja lisandub elekter. Mis sest et gaasiküte on sees ja liitumist teha ei ole vaja, siis mina loobusin :mrgreen:

Ausaltöeldes ei kujuta ette kui palju üks EG jaam maksab ja kui palju hooldusele kulub. Arvan et 3-4x rohkem kui üks n.ö. sarnane väiksem bensukas.

Randoks
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 09 Okt 2014, 20:56
Auto: vr6 dsg
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas Randoks » 07 Sept 2015, 00:57

Nii palju siis oligi kasu selle gaasiga ökotamisest. Palju uus kast maksma läheb?
Viimati muutis Randoks, 07 Sept 2015, 00:57, muudetud 1 kord kokku.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas dellu » 07 Sept 2015, 09:34

No samas Eesti on hetkel üldse üks odavama gaasiga riikidest. Lätis pidavat olema 1 eur/kg (pole ise õnnestunud sinna tanklasse veel sisse saada, aga juhised on olemas ja koht peaaegu leitud). Saksas on miski nn high ja low kvaliteediga gaas, kus hind 0.9-1.0 eur kehval ja 1.1-1.2 nn heal. Rootsis oli suisa 1.6 euro kanti äkki, Taanit ei mäleta enam, aga Rootsiga võrreldes oli odavam.
Ma tegin eelmine aasta sügisel sisuliselt ringi peale kui viisin siit läbi Rootsi - Taani ühe Tourani Saksa ja tulin sealt Golfiga mööda maad tagasi. Paar CNG autot olen veel toonud.

Samas suvel oli uudis, et EAS peaks toetama mingi 15-20 gaasitankla rajamist, k.a ilmselt võivad need hakata paiknema mõne teise tankla juures. Ilmselt pigem seab piiri, et kust trass jookseb. Seega ma ei usu et pikas perspektiivis EG monopol säilib, kuigi ei saa välistada ju et toetused saab hoopis EG, kui suudab tingimusi paremini täita. Rootsis näiteks tankisin küll Statoilis, Saksas on ka gaasitanklad enamasti ikka bensuka osa, päris eraldi gaasitanklaid on vähe.
Viimati muutis dellu, 07 Sept 2015, 09:34, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 07 Sept 2015, 11:53

Gaasiga ökotamisest on juba kasu nii kui nii. DSG sidurite vahetus läheb kehvemal juhul maksma 1000€, aga selle raha olen ma juba tegelikult ammu kokku hoidnud. Kui ma oleksin pidanud vana autoga edasi sõitma, siis oleksin tänaseks päevks ligi 2000€ rohkem kulutanud. Need DSG-d on täpselt samamoodi ka bensukatel peal, nii et ma ei pea seda kuidagi CNG veaks. Ise tahtsin automaati, kepiga õlide segamine mulle ei sobi iga päeva liikuri juures. Täna peaks kuulma, palju siis tehas on nõus kompenseerima, töö raha tuleb ilmselt nii kui nii ise maksta, aga kui varuosadki tasuta või märgatavalt odavamalt saab on juba bro.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas MartenL » 07 Sept 2015, 13:29

79000 km ja täielik tehase margiesindue ajalugu. Arvan et saad sidurite osas päris hea diili. Sel põhjusel ei soovitaks mina mujal hoolduses käiagi.

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12 - chulo

Lugemata postitus Postitas chulo » 07 Sept 2015, 13:41

No ma ise loodan ka ja just sellel põhjusel olengi nende juures käinud. Igasugused kampaaniad ja kõikvõimalikud hüved, mis sellega kaasnevad on väga head. See ei tähenda loomulikult, et kõike seal peaks tegema. Tagumised piduriklotsid vahetasin näiteks ise ära, kuna tuli 5x odavam nii ja endal on selleks ka võimalused olemas. kindlasti tuleb autot müües samamoodi korralik hooldusajalugu kasuks.
Viimati muutis chulo, 07 Sept 2015, 13:42, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Huviliste autod”