VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Sylver
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 24 Mär 2007, 09:37
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas Sylver » 08 Dets 2014, 23:49

Septembri lõpus sai see buss soetatud, kuna töö nõudis suuremat autot kui seda on Ford Escort :D

Tehnilised näitajad:
Mootor: 2.5 96kw
käigukast: Manuaal 5k
Kere: lühike
Istekohti: 7
Väljalaske aasta: 1997

Lisavarustusest:
Püsikiirusehoidja
Webasto taimeriga ja lisasoojendus sõidu ajal
Defa plokisoojendus koos lisa salongiküttega
El aknad ja peeglid
suvel 17" Audi valuveljed

Hetkel tehtud:
2014 oktoober vahetatud süütelukk
2014 november tagastange vahetatud (parklas tagurdati kergelt sisse)
2015 Tagapuksid vahetatud
2015 Vaakumpumba vahetus
2015 Rihm ja rullikud vahetatud
2016 Taga pidurikettad ja klotsid, käigukasti padi
2018 Parem esimene veovõll, väntvõlli leevendi, hammasrihm ja rullikud, temp andur


Hetkel üks pilt kui sai autot ostma mindud
Pilt
Viimati muutis Sylver, 14 Sept 2018, 10:46, muudetud 2 korda kokku.
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5173
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 231 korda
Tänatud: 273 korda

Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas tito » 09 Dets 2014, 15:05

Tere tulemast ridadesse!
Kas antud isendil tehtud südame operatsioon ja uuema põlvkonna mootor ?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Sylver
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 24 Mär 2007, 09:37
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas Sylver » 12 Dets 2014, 22:37

Kusjuures ei oskagi öelda, kas vahetatud või mitte. Kas selle saab mingi kerge moodusega kindlaks teha? Mootorikood või mõni äratuntav vahe?
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5173
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 231 korda
Tänatud: 273 korda

Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas tito » 15 Dets 2014, 09:51

Sylver kirjutas:Kusjuures ei oskagi öelda, kas vahetatud või mitte. Kas selle saab mingi kerge moodusega kindlaks teha? Mootorikood või mõni äratuntav vahe?
Mootorikood oleks teema jh :roll:
Viimati muutis tito, 15 Dets 2014, 09:51, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Sylver
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 24 Mär 2007, 09:37
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas Sylver » 18 Mär 2015, 21:18

Pole nüüd pikalt kirjutanud. Mootori poole pealt infoks, et tegemist 75kw mootoriga, mis tõenäoliselt Saksamaal chipitud ja ametlikult passi kirja pandud.

Siiamaani sai rahulikult sõidetud ilma probleemideta kuni nädal tagasi tekkis kahtlane heli mootori juures. Seejärel läksin kohe lähimasse remondi töökotta, kus arvati, et pihustid. Sealt edasi pihustitega tegelevasse remonditöökotta. Seal pakuti, et hooratas. Kuna nemad sellega ei tegelenud, liikusin edasi järgmisesse töökotta. Jätsin bussi sinna kuna ilmad ilusad ja rattaga ka tore sõita :D ning kindluse mõttes ei tahtnud bussiga sõita enne kui asi selge, milles asi.

Mõne päeva pärast tuli kõne, et ma olen õnnesärgis sündinud - nimelt kui auto jäi viimast korda seisma tõmbas mootoririhm üle ja järgmine käivitus oleks tähendanud mootoriremonti. Nii, et nüüd siis vahetatud: mootoririhmad, rullikud, veepump, õlivahetus ja salongiõhufilter.

Muidu kõik tore aga kahtlaseks teeb asja, et 67000km tagasi peaks olema mootoririhm vahetatud. Selle kohta tempel ja kinnitus ka saadud töökojast.
Kuid rihm ise ei paista välja, et oleks nii vähe sõitnud(võib olla eksin kuna siiamaani on kõik masinad olnud kettmootoriga ja kokkupuuted rihmaga mootoriga väikesed). Lisa pildid sellest rihmast ja kuna eeldasin siiamaani, et mootoririhm kestab hooldusvälba ära, siis ka siit küsimus, kas tuleks hakatagi seda iga 60k tagant vahetama? (Møller autos öeldi, et rihma hooldusvälp 120k aga kuna jõudu tõstetud, siis soovituslik 90-100k).
Pilt
Pilt

Ja üks pilt talvest:
Pilt
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5173
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 231 korda
Tänatud: 273 korda

Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas tito » 19 Mär 2015, 13:11

Siis joppas tõesti, olen pidnuad purunenud rihma tagajärgi klattima :D
Mis puutub rihma, siis mina vahetan enda bussil iga 60 tuhande tagant! Olen ennemgi näinud 70-80 tuhande juures kas purunenud või kahjustunud rihmasid :wink:
Ise kasutan Gatesi tooteid, soovitatakse kasutada originaal tooteid. Muud sinna eriti ei soovitaks pannagi.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Sylver
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 24 Mär 2007, 09:37
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas Sylver » 05 Apr 2015, 20:07

Nüüd siis välimus jälle viisakam sai 17" suvekad alla :D

Aga selline küsimus ka: Kas kuskil on olemas mingisugune leht, mis näitab, mis tüüpi pirn läheb nr laua valgustusele, mis salongi valgustusse jm?
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee

Sylver
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 24 Mär 2007, 09:37
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas Sylver » 19 Juul 2015, 16:00

Vahepealne update:
Mais sai edukalt läbitud ülevaatus. Mainiti ainult, et vaakumpump tuleks millalgi ära vahetada.
Juunis vahetasin vaakumpumba ära. Ja sisevalgustuses vahetasin kõik lambid LED-ide vastu - nüüd näeb ka midagi :)


Hetkel veel vaja vahetada üks tagumine puks ja esimese poolteile kaitsekumm
Ebayst tellisin käetoe parandustüki, siis saab käetoed ka korda.

Kui kellegil pakkuda käetugesid(1-2tk veel puudu) ja ees kõrvalistuja istme küljes olevat tervet topsihoidjat - siis oleks huvitatud.
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas Stollu » 19 Juul 2015, 16:43

Sylver kirjutas:
Aga selline küsimus ka: Kas kuskil on olemas mingisugune leht, mis näitab, mis tüüpi pirn läheb nr laua valgustusele, mis salongi valgustusse jm?
täitsa olemas autoks vali VW mitte Volkswagen - http://am-application.osram.info/en" onclick="window.open(this.href);return false;

Nuke
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 09 Sept 2012, 23:42
Auto: Golf III Variant
Asukoht: Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas Nuke » 26 Juul 2015, 19:00

Pumba hammasrihma rullikutega ei vahetatud samaaegselt?

Sylver
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 24 Mär 2007, 09:37
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas Sylver » 12 Okt 2016, 16:17

Vahepeal mõned detailid sillas vahetatud aga muidu ainult sõidetud.

Tekkis küsimus bussi webasto kohta. Kui Ebayst pult tellida, kas seda on väga keeruline paigaldada või käib lihtsalt pistikud külge?
Ning kust saaks teada milline sobib? Ei pea olema mingite displaydega vms. Lihtne On/off käib küll

Juhul kui Eestis tegeleb paigaldusega võib pakkumise ps-i panna :)
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee

Sylver
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 24 Mär 2007, 09:37
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas Sylver » 17 Mai 2017, 15:47

Ei ole pikalt kirjutanud.
Mõned silladetailid vahetatud ja genekas remonditud. Äsja sai ka ülevaatus läbitud.
Üks värskem kevadisem pilt:

Pilt
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee

Sylver
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 24 Mär 2007, 09:37
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas Sylver » 02 Mär 2018, 10:22

Jälle pea aasta möödas viimasest postitusest.
Enamasti ainult sõidetud kuid nüüd üks jama tekkinud. Nimelt mingis temp vahemikus ei lase süsteem eelsüüteküünaldele piisavalt kaua voolu peale ja seetõttu käivitamine raskendatud. Käisin teenenduses kuid sealt ei saanud abi. Ise pakuks ja olen lugenud foorumitest, et asi võib olla jahutusvedeliku temp andurites. Siit ka küsimus: kuna neid on kaks siis, kus need asuvad ja kumb neist seda tööd opereerib?
Relee(eelsüüteküünalde) on vahetatud, et see variant kõrvaldatud.
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas Siim » 02 Mär 2018, 11:13

Kas tarkvara uuendust ei oleks kasulikum teha? Tundub soe käivitus softi jama moodi ja foorumis siinsamas on teema ka selle kohta. Ühel volvol(103kw) sama motoga aitas pumba veidi varasemaks keeramine.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5173
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 231 korda
Tänatud: 273 korda

VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas tito » 02 Mär 2018, 16:58

Sylver kirjutas:
02 Mär 2018, 10:22
Jälle pea aasta möödas viimasest postitusest.
Enamasti ainult sõidetud kuid nüüd üks jama tekkinud. Nimelt mingis temp vahemikus ei lase süsteem eelsüüteküünaldele piisavalt kaua voolu peale ja seetõttu käivitamine raskendatud. Käisin teenenduses kuid sealt ei saanud abi. Ise pakuks ja olen lugenud foorumitest, et asi võib olla jahutusvedeliku temp andurites. Siit ka küsimus: kuna neid on kaks siis, kus need asuvad ja kumb neist seda tööd opereerib?
Relee(eelsüüteküünalde) on vahetatud, et see variant kõrvaldatud.
Pilt
Geneka taga, 4 klemmiga pistik, mälu järgi roheline andur.
Minul aitas sama jama vastu Siimu soovitus, tehti Jassi autotoas kui see veel Tallinnas tegutses :wink:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Sylver
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 24 Mär 2007, 09:37
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas Sylver » 05 Mär 2018, 11:57

Siim kirjutas:
02 Mär 2018, 11:13
Kas tarkvara uuendust ei oleks kasulikum teha? Tundub soe käivitus softi jama moodi ja foorumis siinsamas on teema ka selle kohta. Ühel volvol(103kw) sama motoga aitas pumba veidi varasemaks keeramine.
tito kirjutas:
02 Mär 2018, 16:58
http://www.vwt4forum.co.uk/picture.php? ... eid=123421
Geneka taga, 4 klemmiga pistik, mälu järgi roheline andur.
Minul aitas sama jama vastu Siimu soovitus, tehti Jassi autotoas kui see veel Tallinnas tegutses :wink:
Tänan vastuste eest! Kuna seda tarkvara uuendust ei saa ise teha, tuleb auto ikka viia spetsialistide juurde. Kas kellegil on soovitada mõnda kohta, mis jääks Õismäe/Mustamäe kanti ja saaks selle tööga hakkama?
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee

Sylver
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 24 Mär 2007, 09:37
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas Sylver » 04 Mai 2018, 16:00

Eelnev käivitusmure sai lahenduse seekord Mölleris, vahetati ära temperatuuri andur.

Seejärel sain ca kuu sõita kui sai otsa väntvõlli vibratsiooni pingutusrullik-leevendi (ei tea kuidas see täpselt eesti keeles on CRANKSHAFT-VIBRATION-DAMPER-PULLEY)
Pilt
Ehk seoses sellega jälle "kohustuslik" mootoririhma vahetus :)

Kuna see juhtus täpselt rehvivahetuse tipphoojal siis sai sunnitud korras sporti tehtud ja jalgrattaga 200km maha sõidetud :D
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5173
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 231 korda
Tänatud: 273 korda

VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas tito » 04 Mai 2018, 16:42

Sylver kirjutas:
04 Mai 2018, 16:00
Kuna see juhtus täpselt rehvivahetuse tipphoojal siis sai sunnitud korras sporti tehtud ja jalgrattaga 200km maha sõidetud :D
No muus osas kaastunne aga sport on saatanast, pole kunagi hästi lõppenud :D
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Sylver
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 24 Mär 2007, 09:37
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas Sylver » 12 Mär 2019, 16:19

See buss viib mind sedasi jätkates Tour de France-le :) Tuli jälle ratas välja ajada keset talve :D

Aga nüüd tekkinud mure mootoriga ehk oskab keegi nõu anda:
1) Tühikäigul pöörded kõiguvad tugevalt 725-775 rpm
2) Gaasi andes jõud nagu tekib ja kaob - jõnksutab kuni 2000rpm-in (ehk kuni turbo taha tuleb)
3) Käima läheb ilusti ja korraks kadus mure ära aga päev hiljem oli tagasi

Sai viidud diislikeskusesse seal prooviti mitmeid asju kuid korda ei saadud (kõrgsurvepump, pihustid, väntvõlli rihmaratas (logises kergelt) )
Viimati muutis Sylver, 12 Mär 2019, 16:23, muudetud 1 kord kokku.
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee

Sylver
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 24 Mär 2007, 09:37
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas Sylver » 26 Sept 2019, 15:04

Sylver kirjutas:
12 Mär 2019, 16:19
See buss viib mind sedasi jätkates Tour de France-le :) Tuli jälle ratas välja ajada keset talve :D

Aga nüüd tekkinud mure mootoriga ehk oskab keegi nõu anda:
1) Tühikäigul pöörded kõiguvad tugevalt 725-775 rpm
2) Gaasi andes jõud nagu tekib ja kaob - jõnksutab kuni 2000rpm-in (ehk kuni turbo taha tuleb)
3) Käima läheb ilusti ja korraks kadus mure ära aga päev hiljem oli tagasi

Sai viidud diislikeskusesse seal prooviti mitmeid asju kuid korda ei saadud (kõrgsurvepump, pihustid, väntvõlli rihmaratas (logises kergelt) )
Kokkuvõttes sai ise avastatud, et intercooler küljes olnud temperatuuri andur oli vigane. Ning peale selle vahetust kõik toimis.
Üleeile sai käidud Mölleris, kus reguleeriti paika hammasrihm. Tänu sellele käivitub auto külmaga palju paremini.

Lisaks sai vahetatud ära lisaaku ja nüüd on kõik talveks valmis :)
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1030
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 91 korda

VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver

Lugemata postitus Postitas links » 26 Sept 2019, 15:12

Aga see pole veel kõik :D

Vasta

Mine “Huviliste autod”