VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
Moderaator: etnies858
VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
Septembri lõpus sai see buss soetatud, kuna töö nõudis suuremat autot kui seda on Ford Escort
Tehnilised näitajad:
Mootor: 2.5 96kw
käigukast: Manuaal 5k
Kere: lühike
Istekohti: 7
Väljalaske aasta: 1997
Lisavarustusest:
Püsikiirusehoidja
Webasto taimeriga ja lisasoojendus sõidu ajal
Defa plokisoojendus koos lisa salongiküttega
El aknad ja peeglid
suvel 17" Audi valuveljed
Hetkel tehtud:
2014 oktoober vahetatud süütelukk
2014 november tagastange vahetatud (parklas tagurdati kergelt sisse)
2015 Tagapuksid vahetatud
2015 Vaakumpumba vahetus
2015 Rihm ja rullikud vahetatud
2016 Taga pidurikettad ja klotsid, käigukasti padi
2018 Parem esimene veovõll, väntvõlli leevendi, hammasrihm ja rullikud, temp andur
Hetkel üks pilt kui sai autot ostma mindud
Tehnilised näitajad:
Mootor: 2.5 96kw
käigukast: Manuaal 5k
Kere: lühike
Istekohti: 7
Väljalaske aasta: 1997
Lisavarustusest:
Püsikiirusehoidja
Webasto taimeriga ja lisasoojendus sõidu ajal
Defa plokisoojendus koos lisa salongiküttega
El aknad ja peeglid
suvel 17" Audi valuveljed
Hetkel tehtud:
2014 oktoober vahetatud süütelukk
2014 november tagastange vahetatud (parklas tagurdati kergelt sisse)
2015 Tagapuksid vahetatud
2015 Vaakumpumba vahetus
2015 Rihm ja rullikud vahetatud
2016 Taga pidurikettad ja klotsid, käigukasti padi
2018 Parem esimene veovõll, väntvõlli leevendi, hammasrihm ja rullikud, temp andur
Hetkel üks pilt kui sai autot ostma mindud
Viimati muutis Sylver, 14 Sept 2018, 10:46, muudetud 2 korda kokku.
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
Tere tulemast ridadesse!
Kas antud isendil tehtud südame operatsioon ja uuema põlvkonna mootor ?
Kas antud isendil tehtud südame operatsioon ja uuema põlvkonna mootor ?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
Kusjuures ei oskagi öelda, kas vahetatud või mitte. Kas selle saab mingi kerge moodusega kindlaks teha? Mootorikood või mõni äratuntav vahe?
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
Mootorikood oleks teema jhSylver kirjutas:Kusjuures ei oskagi öelda, kas vahetatud või mitte. Kas selle saab mingi kerge moodusega kindlaks teha? Mootorikood või mõni äratuntav vahe?
Viimati muutis tito, 15 Dets 2014, 09:51, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
Pole nüüd pikalt kirjutanud. Mootori poole pealt infoks, et tegemist 75kw mootoriga, mis tõenäoliselt Saksamaal chipitud ja ametlikult passi kirja pandud.
Siiamaani sai rahulikult sõidetud ilma probleemideta kuni nädal tagasi tekkis kahtlane heli mootori juures. Seejärel läksin kohe lähimasse remondi töökotta, kus arvati, et pihustid. Sealt edasi pihustitega tegelevasse remonditöökotta. Seal pakuti, et hooratas. Kuna nemad sellega ei tegelenud, liikusin edasi järgmisesse töökotta. Jätsin bussi sinna kuna ilmad ilusad ja rattaga ka tore sõita ning kindluse mõttes ei tahtnud bussiga sõita enne kui asi selge, milles asi.
Mõne päeva pärast tuli kõne, et ma olen õnnesärgis sündinud - nimelt kui auto jäi viimast korda seisma tõmbas mootoririhm üle ja järgmine käivitus oleks tähendanud mootoriremonti. Nii, et nüüd siis vahetatud: mootoririhmad, rullikud, veepump, õlivahetus ja salongiõhufilter.
Muidu kõik tore aga kahtlaseks teeb asja, et 67000km tagasi peaks olema mootoririhm vahetatud. Selle kohta tempel ja kinnitus ka saadud töökojast.
Kuid rihm ise ei paista välja, et oleks nii vähe sõitnud(võib olla eksin kuna siiamaani on kõik masinad olnud kettmootoriga ja kokkupuuted rihmaga mootoriga väikesed). Lisa pildid sellest rihmast ja kuna eeldasin siiamaani, et mootoririhm kestab hooldusvälba ära, siis ka siit küsimus, kas tuleks hakatagi seda iga 60k tagant vahetama? (Møller autos öeldi, et rihma hooldusvälp 120k aga kuna jõudu tõstetud, siis soovituslik 90-100k).
Ja üks pilt talvest:
Siiamaani sai rahulikult sõidetud ilma probleemideta kuni nädal tagasi tekkis kahtlane heli mootori juures. Seejärel läksin kohe lähimasse remondi töökotta, kus arvati, et pihustid. Sealt edasi pihustitega tegelevasse remonditöökotta. Seal pakuti, et hooratas. Kuna nemad sellega ei tegelenud, liikusin edasi järgmisesse töökotta. Jätsin bussi sinna kuna ilmad ilusad ja rattaga ka tore sõita ning kindluse mõttes ei tahtnud bussiga sõita enne kui asi selge, milles asi.
Mõne päeva pärast tuli kõne, et ma olen õnnesärgis sündinud - nimelt kui auto jäi viimast korda seisma tõmbas mootoririhm üle ja järgmine käivitus oleks tähendanud mootoriremonti. Nii, et nüüd siis vahetatud: mootoririhmad, rullikud, veepump, õlivahetus ja salongiõhufilter.
Muidu kõik tore aga kahtlaseks teeb asja, et 67000km tagasi peaks olema mootoririhm vahetatud. Selle kohta tempel ja kinnitus ka saadud töökojast.
Kuid rihm ise ei paista välja, et oleks nii vähe sõitnud(võib olla eksin kuna siiamaani on kõik masinad olnud kettmootoriga ja kokkupuuted rihmaga mootoriga väikesed). Lisa pildid sellest rihmast ja kuna eeldasin siiamaani, et mootoririhm kestab hooldusvälba ära, siis ka siit küsimus, kas tuleks hakatagi seda iga 60k tagant vahetama? (Møller autos öeldi, et rihma hooldusvälp 120k aga kuna jõudu tõstetud, siis soovituslik 90-100k).
Ja üks pilt talvest:
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
Siis joppas tõesti, olen pidnuad purunenud rihma tagajärgi klattima
Mis puutub rihma, siis mina vahetan enda bussil iga 60 tuhande tagant! Olen ennemgi näinud 70-80 tuhande juures kas purunenud või kahjustunud rihmasid
Ise kasutan Gatesi tooteid, soovitatakse kasutada originaal tooteid. Muud sinna eriti ei soovitaks pannagi.
Mis puutub rihma, siis mina vahetan enda bussil iga 60 tuhande tagant! Olen ennemgi näinud 70-80 tuhande juures kas purunenud või kahjustunud rihmasid
Ise kasutan Gatesi tooteid, soovitatakse kasutada originaal tooteid. Muud sinna eriti ei soovitaks pannagi.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
Nüüd siis välimus jälle viisakam sai 17" suvekad alla
Aga selline küsimus ka: Kas kuskil on olemas mingisugune leht, mis näitab, mis tüüpi pirn läheb nr laua valgustusele, mis salongi valgustusse jm?
Aga selline küsimus ka: Kas kuskil on olemas mingisugune leht, mis näitab, mis tüüpi pirn läheb nr laua valgustusele, mis salongi valgustusse jm?
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
Vahepealne update:
Mais sai edukalt läbitud ülevaatus. Mainiti ainult, et vaakumpump tuleks millalgi ära vahetada.
Juunis vahetasin vaakumpumba ära. Ja sisevalgustuses vahetasin kõik lambid LED-ide vastu - nüüd näeb ka midagi
Hetkel veel vaja vahetada üks tagumine puks ja esimese poolteile kaitsekumm
Ebayst tellisin käetoe parandustüki, siis saab käetoed ka korda.
Kui kellegil pakkuda käetugesid(1-2tk veel puudu) ja ees kõrvalistuja istme küljes olevat tervet topsihoidjat - siis oleks huvitatud.
Mais sai edukalt läbitud ülevaatus. Mainiti ainult, et vaakumpump tuleks millalgi ära vahetada.
Juunis vahetasin vaakumpumba ära. Ja sisevalgustuses vahetasin kõik lambid LED-ide vastu - nüüd näeb ka midagi
Hetkel veel vaja vahetada üks tagumine puks ja esimese poolteile kaitsekumm
Ebayst tellisin käetoe parandustüki, siis saab käetoed ka korda.
Kui kellegil pakkuda käetugesid(1-2tk veel puudu) ja ees kõrvalistuja istme küljes olevat tervet topsihoidjat - siis oleks huvitatud.
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
täitsa olemas autoks vali VW mitte Volkswagen - http://am-application.osram.info/en" onclick="window.open(this.href);return false;Sylver kirjutas:
Aga selline küsimus ka: Kas kuskil on olemas mingisugune leht, mis näitab, mis tüüpi pirn läheb nr laua valgustusele, mis salongi valgustusse jm?
Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
Vahepeal mõned detailid sillas vahetatud aga muidu ainult sõidetud.
Tekkis küsimus bussi webasto kohta. Kui Ebayst pult tellida, kas seda on väga keeruline paigaldada või käib lihtsalt pistikud külge?
Ning kust saaks teada milline sobib? Ei pea olema mingite displaydega vms. Lihtne On/off käib küll
Juhul kui Eestis tegeleb paigaldusega võib pakkumise ps-i panna
Tekkis küsimus bussi webasto kohta. Kui Ebayst pult tellida, kas seda on väga keeruline paigaldada või käib lihtsalt pistikud külge?
Ning kust saaks teada milline sobib? Ei pea olema mingite displaydega vms. Lihtne On/off käib küll
Juhul kui Eestis tegeleb paigaldusega võib pakkumise ps-i panna
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
Re: VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
Ei ole pikalt kirjutanud.
Mõned silladetailid vahetatud ja genekas remonditud. Äsja sai ka ülevaatus läbitud.
Üks värskem kevadisem pilt:
Mõned silladetailid vahetatud ja genekas remonditud. Äsja sai ka ülevaatus läbitud.
Üks värskem kevadisem pilt:
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
Jälle pea aasta möödas viimasest postitusest.
Enamasti ainult sõidetud kuid nüüd üks jama tekkinud. Nimelt mingis temp vahemikus ei lase süsteem eelsüüteküünaldele piisavalt kaua voolu peale ja seetõttu käivitamine raskendatud. Käisin teenenduses kuid sealt ei saanud abi. Ise pakuks ja olen lugenud foorumitest, et asi võib olla jahutusvedeliku temp andurites. Siit ka küsimus: kuna neid on kaks siis, kus need asuvad ja kumb neist seda tööd opereerib?
Relee(eelsüüteküünalde) on vahetatud, et see variant kõrvaldatud.
Enamasti ainult sõidetud kuid nüüd üks jama tekkinud. Nimelt mingis temp vahemikus ei lase süsteem eelsüüteküünaldele piisavalt kaua voolu peale ja seetõttu käivitamine raskendatud. Käisin teenenduses kuid sealt ei saanud abi. Ise pakuks ja olen lugenud foorumitest, et asi võib olla jahutusvedeliku temp andurites. Siit ka küsimus: kuna neid on kaks siis, kus need asuvad ja kumb neist seda tööd opereerib?
Relee(eelsüüteküünalde) on vahetatud, et see variant kõrvaldatud.
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 6 korda
VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
Kas tarkvara uuendust ei oleks kasulikum teha? Tundub soe käivitus softi jama moodi ja foorumis siinsamas on teema ka selle kohta. Ühel volvol(103kw) sama motoga aitas pumba veidi varasemaks keeramine.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
Sylver kirjutas: ↑02 Mär 2018, 10:22Jälle pea aasta möödas viimasest postitusest.
Enamasti ainult sõidetud kuid nüüd üks jama tekkinud. Nimelt mingis temp vahemikus ei lase süsteem eelsüüteküünaldele piisavalt kaua voolu peale ja seetõttu käivitamine raskendatud. Käisin teenenduses kuid sealt ei saanud abi. Ise pakuks ja olen lugenud foorumitest, et asi võib olla jahutusvedeliku temp andurites. Siit ka küsimus: kuna neid on kaks siis, kus need asuvad ja kumb neist seda tööd opereerib?
Relee(eelsüüteküünalde) on vahetatud, et see variant kõrvaldatud.
Geneka taga, 4 klemmiga pistik, mälu järgi roheline andur.
Minul aitas sama jama vastu Siimu soovitus, tehti Jassi autotoas kui see veel Tallinnas tegutses
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
Tänan vastuste eest! Kuna seda tarkvara uuendust ei saa ise teha, tuleb auto ikka viia spetsialistide juurde. Kas kellegil on soovitada mõnda kohta, mis jääks Õismäe/Mustamäe kanti ja saaks selle tööga hakkama?tito kirjutas: ↑02 Mär 2018, 16:58http://www.vwt4forum.co.uk/picture.php? ... eid=123421
Geneka taga, 4 klemmiga pistik, mälu järgi roheline andur.
Minul aitas sama jama vastu Siimu soovitus, tehti Jassi autotoas kui see veel Tallinnas tegutses
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
Eelnev käivitusmure sai lahenduse seekord Mölleris, vahetati ära temperatuuri andur.
Seejärel sain ca kuu sõita kui sai otsa väntvõlli vibratsiooni pingutusrullik-leevendi (ei tea kuidas see täpselt eesti keeles on CRANKSHAFT-VIBRATION-DAMPER-PULLEY)
Ehk seoses sellega jälle "kohustuslik" mootoririhma vahetus
Kuna see juhtus täpselt rehvivahetuse tipphoojal siis sai sunnitud korras sporti tehtud ja jalgrattaga 200km maha sõidetud
Seejärel sain ca kuu sõita kui sai otsa väntvõlli vibratsiooni pingutusrullik-leevendi (ei tea kuidas see täpselt eesti keeles on CRANKSHAFT-VIBRATION-DAMPER-PULLEY)
Ehk seoses sellega jälle "kohustuslik" mootoririhma vahetus
Kuna see juhtus täpselt rehvivahetuse tipphoojal siis sai sunnitud korras sporti tehtud ja jalgrattaga 200km maha sõidetud
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
No muus osas kaastunne aga sport on saatanast, pole kunagi hästi lõppenud
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
See buss viib mind sedasi jätkates Tour de France-le Tuli jälle ratas välja ajada keset talve
Aga nüüd tekkinud mure mootoriga ehk oskab keegi nõu anda:
1) Tühikäigul pöörded kõiguvad tugevalt 725-775 rpm
2) Gaasi andes jõud nagu tekib ja kaob - jõnksutab kuni 2000rpm-in (ehk kuni turbo taha tuleb)
3) Käima läheb ilusti ja korraks kadus mure ära aga päev hiljem oli tagasi
Sai viidud diislikeskusesse seal prooviti mitmeid asju kuid korda ei saadud (kõrgsurvepump, pihustid, väntvõlli rihmaratas (logises kergelt) )
Aga nüüd tekkinud mure mootoriga ehk oskab keegi nõu anda:
1) Tühikäigul pöörded kõiguvad tugevalt 725-775 rpm
2) Gaasi andes jõud nagu tekib ja kaob - jõnksutab kuni 2000rpm-in (ehk kuni turbo taha tuleb)
3) Käima läheb ilusti ja korraks kadus mure ära aga päev hiljem oli tagasi
Sai viidud diislikeskusesse seal prooviti mitmeid asju kuid korda ei saadud (kõrgsurvepump, pihustid, väntvõlli rihmaratas (logises kergelt) )
Viimati muutis Sylver, 12 Mär 2019, 16:23, muudetud 1 kord kokku.
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
VW T4 Caravelle 2.5TDI 96kw - Sylver
Kokkuvõttes sai ise avastatud, et intercooler küljes olnud temperatuuri andur oli vigane. Ning peale selle vahetust kõik toimis.Sylver kirjutas: ↑12 Mär 2019, 16:19See buss viib mind sedasi jätkates Tour de France-le Tuli jälle ratas välja ajada keset talve
Aga nüüd tekkinud mure mootoriga ehk oskab keegi nõu anda:
1) Tühikäigul pöörded kõiguvad tugevalt 725-775 rpm
2) Gaasi andes jõud nagu tekib ja kaob - jõnksutab kuni 2000rpm-in (ehk kuni turbo taha tuleb)
3) Käima läheb ilusti ja korraks kadus mure ära aga päev hiljem oli tagasi
Sai viidud diislikeskusesse seal prooviti mitmeid asju kuid korda ei saadud (kõrgsurvepump, pihustid, väntvõlli rihmaratas (logises kergelt) )
Üleeile sai käidud Mölleris, kus reguleeriti paika hammasrihm. Tänu sellele käivitub auto külmaga palju paremini.
Lisaks sai vahetatud ära lisaaku ja nüüd on kõik talveks valmis
Militaar- ja matkakaubad: http://www.milshed.com
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee
Mootorratta, sõiduauto, maasturi, atv rehvid - http://www.grip.ee