VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Moderaator: etnies858
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Kuidagi vaikseks jäänud, auto ikka alles ja sõidab ?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 01 Jaan 2015, 14:41
- Auto: Touareg, Caddy MK1
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 11 korda
Re: VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Hetkel caddy poleerimises ja lakkimises . Ühe hoone katust tehti ja tuul kandis mingi komposiidi pritsmeid autole. Pidin just too päev Caddyga tööl olema kuna Touareg oli remondis. Nüüd loodan pöidlad pihus, et tulemus jääb vähemalt sama hea kui enne.
Pean seni vaikselt plaani uued ilukilbid teha, tahaks selliseid mis kataks terve velje keskosa. Tegin kiirelt arvutis mudeli.
Pean seni vaikselt plaani uued ilukilbid teha, tahaks selliseid mis kataks terve velje keskosa. Tegin kiirelt arvutis mudeli.
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 01 Jaan 2015, 14:41
- Auto: Touareg, Caddy MK1
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 11 korda
VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Põhjust taaskord teemat uuendada. Juba algusest peale on hinge kriipinud kapotialuse ja salongi olukord. Kaalunud erinevaid mootoreid ja lahendusi. Kuna tahan asja ametlikult ajada, ei olegi mingit muud valikut kui 2.0 8V 85kw. Pika otsimise peale leidsin doonoriks 1995 passati. 184000 originaal km, väga põhjaliku hooldusraamatuga, üks omanik, iga aasta kõik käsitsi hooldusraamatusse kirjutanud. Passat on ülevaatusega, töötab ja sõidab hästi ning mootor on kuiv. Ideaalne doonor. Panin siis caddyle eelmise nädala alguses korraks naelad alla ja sõitsin graažist töökotta, loputasin kiirelt soola maha ja hakkasin lammutama. Nüüdseks on kõik kastist ettepoole, paljas kere. Eesmärk salong ja kapotialune üle värvida ja sealt siis edasi puhtalt lehelt ehitama hakata. Teadsin koguaeg, et mul põhi enamvähem korralik, paar murekohta siin seal. Aga oh üllatust, tuli välja, et parempoolne õõtsakinnitus oli täiesti läbi ja kunagi kellegi poolt kõvasti lapitud ja pigimattide ning mastiksiga ära peidetud, edasise süvenemisega selgus, et ka juhi alune põrand on mitmest kohast kruvikaga lüües läbitav. Tellisin klokkeri uued põrandaplekid, õnneks oli kohe soomest võtta. Nüüdseks on põranda plekid täielikult välja vahetatud, parem õõtsa kinnitus uus ehitatud ja koopad ning sisemised karbid üle käidud. Uued poolraamid sai painutatud 1,5mm teraslehest, nüüd kannataks tõsta sealt. Sai ka kiirelt leiutatud paar pressi tööriista millega õõtsa kinnitus plekile tugevusvaltse vajutada. Hetkel on kereliimiga üle käidud ja homme läheb happekrundi alla. Loodetavasti järgmise nädala alguses saab liigutada värvitöökotta. Seal siis salongi ja kapotialuse värvimine ja põhja katmine mastiksiga. Nüüd on väga hea ligipääs kõikidele kere õõnsustele ja saab kerevahaga toimetada. Sealt edasi on juba ehituse lõbusam osa
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Noh, kui ikka makaronis jõudu, võib kruvika läbistada ka korralikust plekist
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 01 Jaan 2015, 14:41
- Auto: Touareg, Caddy MK1
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 11 korda
VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Jätkuvalt on teema uuendamine auto ehitamise kõrvalt unarusse jäänud.
Vahepealne progress:
2.0 8V on passati vahelt eemaldatud
Kõik plokile kinnituv maha võetud
Plokk sai värske kihi värvi
Kohale on jõudnud ka mitu kasti mootoriruumiga seotud varuosasid
Kõikvõimalikud tihendid, andurid, jagaja, küünlajuhtmed, veepump, hammasrihma komplekt, karterituulutus, sidurikomplekt jnejne
Karter sai samuti uus tellitud, kuna vana on roostes ja selle taastamine tundus mõtetu
Koos autoga läks värvi ka klapikambrikaas, et uuel mootoril natukene kodusem tunne tekiks
Sisselaske kollektor sai puhastatud ja gaasidüüside avad kinni keevitatud (passatil oli gaasiseade)
Auto on värvist tagasi, katuses olev antenni ava on nüüd kadunud ja kasutan aktiivantenni
Üle värviti katus, salong, kapotialune ja tagaluuk (kunagine kahjustus seoses luugi trossi purunemisega, kui mootorratast sai peale pandud)
Hüdrosidur sai pika sobitamisega paika, kasutasin passati peasilindrit, keevitasin pidurivõimu kronsteinile selleks koha, samuti sai passati siduripedaalilt ära lõigatud kronstein kuhu peasilindri võll kinnitub. Caddy siduripedaalile sai tehtud C kronstein mis liigutab varda kinnituse vasakule poole roolikardaani. Ruumi on seal vähe ja pika sättimise peale õnnestus saada kogu siduripedaali liikumise ulatuse peale samamoodi toimima ka passati peasilinder. Eks praktika näitab aga hetkel tundub toimivat. Caddy pidurivõimu ja peasilindri asendasin passati omadega, passati pidurivedeliku anumal on ka väljund siduri jaoks. Kuna caddy pidurituled kasutavad peasilindri küljes olevaid rõhuandureid, tuli nüüd laenata passatilt mehaanilist lülitit ja see piduri pedaalile sobitada, nüüd paar juhet vähem mootoriruumis. Piduritorud vedasin kõik uued ja kasutan caddy kummi kinnituste asemel juba modernsemaid plastik clipse, olid taaskord doonorilt kohe võtta. Algust olen teinud ka mootorijuhtmestikuga. ECU leidis koha aknapleki all, kunde pool.
Kaitsmekarpi lisanduvad releed, kütusepumba ja mootori juhtimiseks. Hetkel rohkem kaabeldusega edasi ei tee, enne on vaja mootor vahele tõsta, et siis kõik kaabeldus õigesse pikkusesse teha.
Vahepealne progress:
2.0 8V on passati vahelt eemaldatud
Kõik plokile kinnituv maha võetud
Plokk sai värske kihi värvi
Kohale on jõudnud ka mitu kasti mootoriruumiga seotud varuosasid
Kõikvõimalikud tihendid, andurid, jagaja, küünlajuhtmed, veepump, hammasrihma komplekt, karterituulutus, sidurikomplekt jnejne
Karter sai samuti uus tellitud, kuna vana on roostes ja selle taastamine tundus mõtetu
Koos autoga läks värvi ka klapikambrikaas, et uuel mootoril natukene kodusem tunne tekiks
Sisselaske kollektor sai puhastatud ja gaasidüüside avad kinni keevitatud (passatil oli gaasiseade)
Auto on värvist tagasi, katuses olev antenni ava on nüüd kadunud ja kasutan aktiivantenni
Üle värviti katus, salong, kapotialune ja tagaluuk (kunagine kahjustus seoses luugi trossi purunemisega, kui mootorratast sai peale pandud)
Hüdrosidur sai pika sobitamisega paika, kasutasin passati peasilindrit, keevitasin pidurivõimu kronsteinile selleks koha, samuti sai passati siduripedaalilt ära lõigatud kronstein kuhu peasilindri võll kinnitub. Caddy siduripedaalile sai tehtud C kronstein mis liigutab varda kinnituse vasakule poole roolikardaani. Ruumi on seal vähe ja pika sättimise peale õnnestus saada kogu siduripedaali liikumise ulatuse peale samamoodi toimima ka passati peasilinder. Eks praktika näitab aga hetkel tundub toimivat. Caddy pidurivõimu ja peasilindri asendasin passati omadega, passati pidurivedeliku anumal on ka väljund siduri jaoks. Kuna caddy pidurituled kasutavad peasilindri küljes olevaid rõhuandureid, tuli nüüd laenata passatilt mehaanilist lülitit ja see piduri pedaalile sobitada, nüüd paar juhet vähem mootoriruumis. Piduritorud vedasin kõik uued ja kasutan caddy kummi kinnituste asemel juba modernsemaid plastik clipse, olid taaskord doonorilt kohe võtta. Algust olen teinud ka mootorijuhtmestikuga. ECU leidis koha aknapleki all, kunde pool.
Kaitsmekarpi lisanduvad releed, kütusepumba ja mootori juhtimiseks. Hetkel rohkem kaabeldusega edasi ei tee, enne on vaja mootor vahele tõsta, et siis kõik kaabeldus õigesse pikkusesse teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 01 Jaan 2015, 14:41
- Auto: Touareg, Caddy MK1
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 11 korda
VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
vahelduseks progressist pilte ka siia:
Jahutustemperatuuri andur läks originaal mootori pealt, kuuldavasti passati takistus ei sobi caddy näidikuga, lahendasin jahutuse flantsi pimedale avale paigutamisega. Treisin alumiiniumist adapteri
Mootor sai selline, hamamsrihma kate ei sobi MK1 mootoripadjaga, kasutan caddy alumist katet ja ülemise teen custom lahenduse originaal plekist kattest.
Jahutustemperatuuri andur läks originaal mootori pealt, kuuldavasti passati takistus ei sobi caddy näidikuga, lahendasin jahutuse flantsi pimedale avale paigutamisega. Treisin alumiiniumist adapteri
Mootor sai selline, hamamsrihma kate ei sobi MK1 mootoripadjaga, kasutan caddy alumist katet ja ülemise teen custom lahenduse originaal plekist kattest.
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 01 Jaan 2015, 14:41
- Auto: Touareg, Caddy MK1
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 11 korda
VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Vahepeal toimunud tiigrihüpe ja mootor on paigas, juhtmestik valmis ja hääled käes.
Selleks, tuli teha kütusepumbale ja filtrile custom kinnitused põhja alla ja pump ära ühendada. Armatuurlaud koos juhtmestikuga tagasi omale kohale suunata ning kõvasti pead vaevata väljalaske tegemisega. Nimelt kogu väljalase 2,5" torust. Tõrked algasid juba üsna ees otsas kus Passati originaal katalüsaator ei tahtnud kuidagi mk1 olematusse summuti tunnelisse ära mahtuda, küll ma sättisin ja modifitseerisin seda. Kord oli liiga madal siis jälle liiga lähedal kerele, seal tuli leida parim kompromiss ja pean veel kuuma plekid paigaldama, et põhja üles ei sulataks. Edasi võiks juba lihtsamalt minna, aga kohe tuli ette trossidega käiguvahetuse süsteem, mis on tunduvalt suurem kui varrastega kuliss. Sealt tuli S sisse teha ja trippi koht veel ära mahutada. Jõudsin oma torutöödega resoni ja otsustasin motivatsiooni tõstmiseks mootorit käivitada. Läks koheselt käima ja nii kui võtme vabastasin suri välja, mitu korda järjest. Juba käisid mõtted peast läbi, et varsti tõmban kõik suure vaevaga tehtud juhtmestiku laiali. Vedasin kontrolliks otse voolud releede asemel ja ikka sama olukord. Loogilise arutelu käigus õnneks juhtmete katkumiseni ei jõudnud, sukeldusin hoopis passati armatuuri alla ja tõin immo mooduli koos süüteluku rõngaga, Otse ühendustega caddy külge ja tulemus on videost näha.Caddy esimene käivitus
Motivatsiooni sai ämbriga ja nüüd asi niikaugel, et jahutusvedelik sees, väljalase lõpuni tehtud (vaikne ja mahe hääl), tagapidurid tehtud ketastele.
Natukene jäänud veel veermiku monteerimistöid ja siis on viimane suur protsess milleks on salong. Uus mustast riidest lagi tuleb ja tagaseina ning kõlari osa plaanis uus teha. Lahendus jääb samaks, lihtsalt teostus tuleb loodetavasti parem. Vahepeal veel lasin pleksist tagaklaasi kergelt toonida autolakiga.
Veermik tuleb täielikult uus: pidurid, õõtsad, puksid, trossid, torud, amordid, kettad, klotsid, laagrid jne.
Selleks, tuli teha kütusepumbale ja filtrile custom kinnitused põhja alla ja pump ära ühendada. Armatuurlaud koos juhtmestikuga tagasi omale kohale suunata ning kõvasti pead vaevata väljalaske tegemisega. Nimelt kogu väljalase 2,5" torust. Tõrked algasid juba üsna ees otsas kus Passati originaal katalüsaator ei tahtnud kuidagi mk1 olematusse summuti tunnelisse ära mahtuda, küll ma sättisin ja modifitseerisin seda. Kord oli liiga madal siis jälle liiga lähedal kerele, seal tuli leida parim kompromiss ja pean veel kuuma plekid paigaldama, et põhja üles ei sulataks. Edasi võiks juba lihtsamalt minna, aga kohe tuli ette trossidega käiguvahetuse süsteem, mis on tunduvalt suurem kui varrastega kuliss. Sealt tuli S sisse teha ja trippi koht veel ära mahutada. Jõudsin oma torutöödega resoni ja otsustasin motivatsiooni tõstmiseks mootorit käivitada. Läks koheselt käima ja nii kui võtme vabastasin suri välja, mitu korda järjest. Juba käisid mõtted peast läbi, et varsti tõmban kõik suure vaevaga tehtud juhtmestiku laiali. Vedasin kontrolliks otse voolud releede asemel ja ikka sama olukord. Loogilise arutelu käigus õnneks juhtmete katkumiseni ei jõudnud, sukeldusin hoopis passati armatuuri alla ja tõin immo mooduli koos süüteluku rõngaga, Otse ühendustega caddy külge ja tulemus on videost näha.Caddy esimene käivitus
Motivatsiooni sai ämbriga ja nüüd asi niikaugel, et jahutusvedelik sees, väljalase lõpuni tehtud (vaikne ja mahe hääl), tagapidurid tehtud ketastele.
Natukene jäänud veel veermiku monteerimistöid ja siis on viimane suur protsess milleks on salong. Uus mustast riidest lagi tuleb ja tagaseina ning kõlari osa plaanis uus teha. Lahendus jääb samaks, lihtsalt teostus tuleb loodetavasti parem. Vahepeal veel lasin pleksist tagaklaasi kergelt toonida autolakiga.
Veermik tuleb täielikult uus: pidurid, õõtsad, puksid, trossid, torud, amordid, kettad, klotsid, laagrid jne.
Viimati muutis JanisR44, 30 Mai 2018, 07:13, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 01 Jaan 2015, 14:41
- Auto: Touareg, Caddy MK1
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 11 korda
VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Pole ammu postitanud, tegelikult on salong ammu valmis ja auto sõidab. Salong sai musta riidest lae ja seinad. Polo GTI nahast rool. Tagaklaas sai toonitud lakiga ja salong on pildistamiseks üsna tume. Proovin tulevikus paremad klõpsud teha.
Hetkel aga saan näidata velje valikut. Sai siin proovitud Borbet A 9jx16". Istusid ilusti aga kahjuks ei läinud kaubaks.
Seejärel jõudsid kohale BC coilid, sai altituut madalamale ja eest kergelt nurka sätitud.
Vahepeal ostsin MIM juventused 8jx16" ET10, kahjuks need ei sobinud kuna suuremad esipidurid käisid vastu kodaraid ja vajas 10mm flantsi, seega tuli ratas juba liiga välja.
Eile sai Lätist toodud Azev A 9jx16 ET15, vaja veel sättida flantse ja kõrgusi, aga need jäävad nüüd lõpp valikuks. Kui midagi muudaks siis võibolla vahetaks kellegiga ühe paari kitsamate vastu, kuna eest ehk natukene liiga väljas.
Hetkel aga saan näidata velje valikut. Sai siin proovitud Borbet A 9jx16". Istusid ilusti aga kahjuks ei läinud kaubaks.
Seejärel jõudsid kohale BC coilid, sai altituut madalamale ja eest kergelt nurka sätitud.
Vahepeal ostsin MIM juventused 8jx16" ET10, kahjuks need ei sobinud kuna suuremad esipidurid käisid vastu kodaraid ja vajas 10mm flantsi, seega tuli ratas juba liiga välja.
Eile sai Lätist toodud Azev A 9jx16 ET15, vaja veel sättida flantse ja kõrgusi, aga need jäävad nüüd lõpp valikuks. Kui midagi muudaks siis võibolla vahetaks kellegiga ühe paari kitsamate vastu, kuna eest ehk natukene liiga väljas.
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 01 Jaan 2015, 14:41
- Auto: Touareg, Caddy MK1
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 11 korda
VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Vedru 5k. Lõigatud vedrudega ja Ta technixitega võrreldes on ikka väga hea sõita. Neelab ilusti teekonarusi ja ei ole ebameedlivat põrkumist.
Kõrgust saab reguleerida amordijala pikkusega mitte vedru pingega ning pealt on võimalik keerata amordi kiirust. See löögisummutus kiiruse reguleerimine reaalselt toimib ka. Leian et need on oma hinda väärt.
Kõrgust saab reguleerida amordijala pikkusega mitte vedru pingega ning pealt on võimalik keerata amordi kiirust. See löögisummutus kiiruse reguleerimine reaalselt toimib ka. Leian et need on oma hinda väärt.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Mulle pakub ka huvi , kui on pehmemad kui Ta technik .
Kas vedrusi saab eraldi ka osta ja Ta technikutele külge kruvida ?
Või kust saab rohkem infi
Kas vedrusi saab eraldi ka osta ja Ta technikutele külge kruvida ?
Või kust saab rohkem infi
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- Sunbunny
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
- Telefon: 56477274
- Auto: VR6 x3 & GTI jubi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Mul on Azev A erilaiused 16 tolli e30 all Ma olen mõelnud just kuidas nii istuks kui kõik laiad oleks.Mul samas esimesed kitsamad e30 alla ilma flantsita ei lähe.
Ilus caddy!
Ilus caddy!
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 01 Jaan 2015, 14:41
- Auto: Touareg, Caddy MK1
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 11 korda
VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Ma ei ole seda teemat kaua aega uuendanud aga see eest olen vahepeal caddyga palju tööd teinud. Kõige põnevam vast on eelmisel talvel tehtud tööd mille tulemusena on caddy passis nüüd 1.8 132kw.
Doonoriks ostsin sõitva, manuaalkastiga Seat leon cupra AUQ mootoriga 1.8T 132kw.
Kere oli viisakas seisukorras ja sealt sai sõber hulgi keredetaile enda sama värvi leonile.
Ehitust alustasin hoopis kastialuse ja tagasilla korrastamisega. Kuna kütusepaak oli jube roostes ja lehtede puksid tahtsid vahetamist ning lisaks soov tagasosa veidi veel madalamaks teha. Kui juba põhi paljas siis sai see puhtaks kraabitud ja Drinitoli musta vahaga üle lastud. Eks kunagi peab võtma ette ka kastipõhja ning talade vahetuse, siis saab juba mõelda ka silla varrastele tegemisele. Esialgu aga läksid silladetailid liivapritsi ja pulbervärvi.
Madaldamiseks tegin vaheklotsid mis omakorda liigutavad ka veidi sillatala asukohta, kuna peale madaldamist ei olnud enam ratas koopa keskel.
Uut originaalpaaki kodukandis ei leidunud ja ega ma väga vaimustuses ei ole ka terasest paagist. Ostsin 40L, AN liitmikega, alumiinium paagi. Paagile keevitasin täitekõri jaoks toru ning täiteluugi asemele keevitasin alumiinium lehe millele lõikasin sisse originaal kütusetaseme anduri jaoks ava. Kuna paagi kõrgus praktiliselt sama mis originaalil siis tasemeandur toimib kenasti.
Tegin messingu lehest uued vitsad ning isoleerisin vibratsiooni ja keemiliste protsesside vältimiseks PDM tihendiga.
Valmistasin kütuse vahepaagi ning kinnitasin selle koos pumpadega ühele alusele. Alus ise paigutub siis salongi seinale. Üks on madalsurve pump mis toidab vahepaaki ja sealt omakorda kõrgsurve pump toidab mootorit. Kütusevooliku valik madalsurvele on eksperimentaalne, kuna viimasel ajal ei ole hydroscandi kütuse voolikutega rahule jäänud, kipuvad väga kiirelt kivistuma.
Mootor sai uued kuluosad ja tihendid. Kuna plaan oli kindlalt selle aasta hooajaks sõitma saada siis otsustasin et jätan eelmise swapi ajal pandud 02A kasti. Seega pidin ümber tegema ainult parempoolse mootoripadja. Üldiselt oli paigaldus lihtne ja mahub kapoti alla kenasti. Eesmärk oli jätta kogu väljanägemine võimalikult "tehas" ehk paika läks originaal õhufiltri korpus. Selleks pidin ümber kolima ka paisupaagi. Kasutasin Seati paisupaaki ja lisaks sinna kõrvale ka paagi tuulutuse kanister. Pildil on näha ka varem tehtud strutbar, mis õnneks ei jäänud mootorile ette.
Õhuvõtutoru on Seati pealt ja selleks pidin liigutama aku kergelt paremale. Otsustasin teha alumiiniumist aku karbi kuhu omakorda kinnitub seati pealt kaitsmekarp. Sinna karpi sain ühendada ka helivõimendi kaablid ning kadusid ära koledad läbipaistvad kaitsmed.
Väljalaske torustiku tegin 2,5" roostevaba. Lõpupütt simonsi ovaal, kuna mul oli see juba eelnevalt all ning see on veel värske siis ei hakanud roostevaba ostma, samuti taaskasutasin Seati peal olnud "race" cat-i.
Eelmiste piltide peal on näha ka varasemalt tehtud custom sillatugevdus raam. ning lisaks on näha, et väljalase jookseb salongi all sirgelt, selleks oli vaja viia käiguvahetus kuliss salongi. Selle eeliseks oli ka see, et kang liikus mugavamale kõrgusele. Miinuseks pidin tooma trossid läbi tulemüüri.
Sai ehitatud ka kekskonsool ning lõpuks ka koht kohvitopsile mis varem pidi püsima käspidurikangi ja istme vahel.
Sain ka õmblusmasinaga käe valgeks.
Kütusetorudeks kasutasin seati plastiktorusid. Kuna MK1-l jooksevad need ümber poolraami ja plastiktorude pikkus ei andnud välja siis sai need viidud läbi poolraami.
Kahjuks lipuvärvid ei ole õiges järjekorras aga nii nad jooksma peavad.
Gaasipedaal Seati pealt DBW.
Turbo cooleriks kasutasin esialgu originaali, millelt eemaldasin plastik paagid ja ehitasin alumiiniumist uued kus siis torud vaatavad juba sinna kuhu vaja. Cooler mahtus täpselt originaal radika kõrvale. Radika vendi vahetasin välja ja panin ettepoole, et teha ruumi akule. Kogu see kompott on ajutine ja plaanis on paigaldada suur cooler ja custom jahutusradikas. Eks peab siis kas aku väiksema vastu vahetama või ümber kolima,
TB ja cooleri vaheline ühendus on väga lühike aga kuna mootor on jäikadel patjadel siis sellega probleeme ei tekkinud.
Alumise turbo toru jaoks kasutasin Seati lapikut roostevaba toru. Selleks lõikasin ta pooleks ja keevitasin 180 kraadi pööratult tagasi kokku ning pikendasin kuni coolerini.
Klaasipesu paak tuli 2L ja paigutus parema tiiva taha.
Nüüd jõuan selle talve plaanideni, milleks on siis Seati 6 käigulise 02M paigaldamine ja varem mainitud cooleri/radika kombo, Plaan on mootorile natukene jõudu juurde keerata, esialgu lasen originaal aju seadistada. Kuna 5 käiguline 02A ei ole just kõige tugevam siis ei ole veel julgenud pidamisega tegeleda ning lisaks ülekanded ei sobi selle mootoriga, Unistus oli DSG panna aga esialgu hoiaksin budgetit kontrolli all ja alustan olemasoleva manuga.
Selleks et 02m sobitada, pean tegema uued mootori kinnitused, custom veovõllid ning lahendama elektroonilise spidomeetri väljakutse.
Kasutan Seati veovõlli otsasid (välimised/sisemised). Panen MK2 käändmikud koos šarniiridega, et saaksin suurema laagri 40mm ID. Lisaks vaja modifitseerida amordi kinnitust ja õõtsasid. Rummud tulevad seatilt ja 5x100 valemile puurin lisaks 3 ava, et saaksin 4x100 velgi kasutada. pidurid olid mul juba varem passati pealt ja need peaksid MK2 käändmikkele sobima.
Spidomeetriga tegin juba algust, võtsin Seati kellad ja disainisin uue korpuse mis sobiks MK1 stiiliga. Spidomeeter on niipalju suurem, et pean modifitseerima ka armatuuri. Tulelüliti tuleb ümber kolida, esialgu tundub, et vana toorekangi koht on hea plaan. Pildil siis näha MK2 kellad mis ma olin varem taho saamiseks paigaldanud ning seati kellad ilma esimese korpuseta. Suuruse vahe märgatav.
Veel üks pilt, et näidata probleemi olemust.
Tegin koduse 3d printeriga kolmest osast koosneva proto.
Ja siis tellisin juba MJF tehnoloogiaga prinditud ühes tükis PA12-st. Klaas koduste vahenditega lõigatud ja painutatud 3mm pleksist.
Saaga läheb edasi ja loodetavasti suudan teemat edaspidi tihedamini uuendada!
Doonoriks ostsin sõitva, manuaalkastiga Seat leon cupra AUQ mootoriga 1.8T 132kw.
Kere oli viisakas seisukorras ja sealt sai sõber hulgi keredetaile enda sama värvi leonile.
Ehitust alustasin hoopis kastialuse ja tagasilla korrastamisega. Kuna kütusepaak oli jube roostes ja lehtede puksid tahtsid vahetamist ning lisaks soov tagasosa veidi veel madalamaks teha. Kui juba põhi paljas siis sai see puhtaks kraabitud ja Drinitoli musta vahaga üle lastud. Eks kunagi peab võtma ette ka kastipõhja ning talade vahetuse, siis saab juba mõelda ka silla varrastele tegemisele. Esialgu aga läksid silladetailid liivapritsi ja pulbervärvi.
Madaldamiseks tegin vaheklotsid mis omakorda liigutavad ka veidi sillatala asukohta, kuna peale madaldamist ei olnud enam ratas koopa keskel.
Uut originaalpaaki kodukandis ei leidunud ja ega ma väga vaimustuses ei ole ka terasest paagist. Ostsin 40L, AN liitmikega, alumiinium paagi. Paagile keevitasin täitekõri jaoks toru ning täiteluugi asemele keevitasin alumiinium lehe millele lõikasin sisse originaal kütusetaseme anduri jaoks ava. Kuna paagi kõrgus praktiliselt sama mis originaalil siis tasemeandur toimib kenasti.
Tegin messingu lehest uued vitsad ning isoleerisin vibratsiooni ja keemiliste protsesside vältimiseks PDM tihendiga.
Valmistasin kütuse vahepaagi ning kinnitasin selle koos pumpadega ühele alusele. Alus ise paigutub siis salongi seinale. Üks on madalsurve pump mis toidab vahepaaki ja sealt omakorda kõrgsurve pump toidab mootorit. Kütusevooliku valik madalsurvele on eksperimentaalne, kuna viimasel ajal ei ole hydroscandi kütuse voolikutega rahule jäänud, kipuvad väga kiirelt kivistuma.
Mootor sai uued kuluosad ja tihendid. Kuna plaan oli kindlalt selle aasta hooajaks sõitma saada siis otsustasin et jätan eelmise swapi ajal pandud 02A kasti. Seega pidin ümber tegema ainult parempoolse mootoripadja. Üldiselt oli paigaldus lihtne ja mahub kapoti alla kenasti. Eesmärk oli jätta kogu väljanägemine võimalikult "tehas" ehk paika läks originaal õhufiltri korpus. Selleks pidin ümber kolima ka paisupaagi. Kasutasin Seati paisupaaki ja lisaks sinna kõrvale ka paagi tuulutuse kanister. Pildil on näha ka varem tehtud strutbar, mis õnneks ei jäänud mootorile ette.
Õhuvõtutoru on Seati pealt ja selleks pidin liigutama aku kergelt paremale. Otsustasin teha alumiiniumist aku karbi kuhu omakorda kinnitub seati pealt kaitsmekarp. Sinna karpi sain ühendada ka helivõimendi kaablid ning kadusid ära koledad läbipaistvad kaitsmed.
Väljalaske torustiku tegin 2,5" roostevaba. Lõpupütt simonsi ovaal, kuna mul oli see juba eelnevalt all ning see on veel värske siis ei hakanud roostevaba ostma, samuti taaskasutasin Seati peal olnud "race" cat-i.
Eelmiste piltide peal on näha ka varasemalt tehtud custom sillatugevdus raam. ning lisaks on näha, et väljalase jookseb salongi all sirgelt, selleks oli vaja viia käiguvahetus kuliss salongi. Selle eeliseks oli ka see, et kang liikus mugavamale kõrgusele. Miinuseks pidin tooma trossid läbi tulemüüri.
Sai ehitatud ka kekskonsool ning lõpuks ka koht kohvitopsile mis varem pidi püsima käspidurikangi ja istme vahel.
Sain ka õmblusmasinaga käe valgeks.
Kütusetorudeks kasutasin seati plastiktorusid. Kuna MK1-l jooksevad need ümber poolraami ja plastiktorude pikkus ei andnud välja siis sai need viidud läbi poolraami.
Kahjuks lipuvärvid ei ole õiges järjekorras aga nii nad jooksma peavad.
Gaasipedaal Seati pealt DBW.
Turbo cooleriks kasutasin esialgu originaali, millelt eemaldasin plastik paagid ja ehitasin alumiiniumist uued kus siis torud vaatavad juba sinna kuhu vaja. Cooler mahtus täpselt originaal radika kõrvale. Radika vendi vahetasin välja ja panin ettepoole, et teha ruumi akule. Kogu see kompott on ajutine ja plaanis on paigaldada suur cooler ja custom jahutusradikas. Eks peab siis kas aku väiksema vastu vahetama või ümber kolima,
TB ja cooleri vaheline ühendus on väga lühike aga kuna mootor on jäikadel patjadel siis sellega probleeme ei tekkinud.
Alumise turbo toru jaoks kasutasin Seati lapikut roostevaba toru. Selleks lõikasin ta pooleks ja keevitasin 180 kraadi pööratult tagasi kokku ning pikendasin kuni coolerini.
Klaasipesu paak tuli 2L ja paigutus parema tiiva taha.
Nüüd jõuan selle talve plaanideni, milleks on siis Seati 6 käigulise 02M paigaldamine ja varem mainitud cooleri/radika kombo, Plaan on mootorile natukene jõudu juurde keerata, esialgu lasen originaal aju seadistada. Kuna 5 käiguline 02A ei ole just kõige tugevam siis ei ole veel julgenud pidamisega tegeleda ning lisaks ülekanded ei sobi selle mootoriga, Unistus oli DSG panna aga esialgu hoiaksin budgetit kontrolli all ja alustan olemasoleva manuga.
Selleks et 02m sobitada, pean tegema uued mootori kinnitused, custom veovõllid ning lahendama elektroonilise spidomeetri väljakutse.
Kasutan Seati veovõlli otsasid (välimised/sisemised). Panen MK2 käändmikud koos šarniiridega, et saaksin suurema laagri 40mm ID. Lisaks vaja modifitseerida amordi kinnitust ja õõtsasid. Rummud tulevad seatilt ja 5x100 valemile puurin lisaks 3 ava, et saaksin 4x100 velgi kasutada. pidurid olid mul juba varem passati pealt ja need peaksid MK2 käändmikkele sobima.
Spidomeetriga tegin juba algust, võtsin Seati kellad ja disainisin uue korpuse mis sobiks MK1 stiiliga. Spidomeeter on niipalju suurem, et pean modifitseerima ka armatuuri. Tulelüliti tuleb ümber kolida, esialgu tundub, et vana toorekangi koht on hea plaan. Pildil siis näha MK2 kellad mis ma olin varem taho saamiseks paigaldanud ning seati kellad ilma esimese korpuseta. Suuruse vahe märgatav.
Veel üks pilt, et näidata probleemi olemust.
Tegin koduse 3d printeriga kolmest osast koosneva proto.
Ja siis tellisin juba MJF tehnoloogiaga prinditud ühes tükis PA12-st. Klaas koduste vahenditega lõigatud ja painutatud 3mm pleksist.
Saaga läheb edasi ja loodetavasti suudan teemat edaspidi tihedamini uuendada!
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 01 Jaan 2015, 14:41
- Auto: Touareg, Caddy MK1
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 11 korda
VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Vahepeal on mitu suurt väljakutset ületatud.
02m 6-käiguline kast on paigas koos trossi majandusega. Õnneks ei pidanud varem tehtud keskkonsooli väga palju ringi tegema.
Sai lastud valmistada custom veovõllid, mis on sama nuudiga nagu doonoril aga lühemad. Võllid täismaterjalist ja termotöödeldud.
Lasin MK2 käändmike amordi kinnitused õhemaks freesida ning paigaldasin sinna seati rummudele sobivad laagrid.
Rummudel keevitati paar ava kinni ning puuriti 4x100 valemile. Lisaks kasutan MK2 šarniire ja rooliotsasid (pikemad).
Paika sai suurem cooler ja mk2 aftermarket "performance" radiaator mida siis omakorda sai modifitseeritud.
Radiaator toetub alumiinium raamile mis omakorda tugevdab lansekate vahelist karpi, läbi selle raami külge keevitatud plaadi kinnitub ka esimene mootorikäpp.
Seati originaal cooler versus uus
Suutsin mahutada kaks võimalikult õhukest jahutusventilaatorit, väga palju hingamise ruumi sinna ei jäänud ja loodetavasti poly mootoripadjad on piisavalt jäigad
Radika paigutamisel pidin võtma lisa ka aku alusest ning sellega seoses oli vaja leida akule väiksem alternatiiv. Kuna nina peale tuli päris palju lisa kaalu 6-se kasti ja cooleri näol siis otsustasin ära katsetada Liitium aku. Kaaluvahe on märgatav, originaal 15kg liitium 1kg.
Seatilt laenatud kaitsmekarp istus ilusti aku peale
Veidi torutöid
Kapoti alune näeb välja selline:
180 kraadi silikoon põlv sobis cooleri ja TB vahele ilma igasuguse lõikamiseta nagu tehase detail:
Spido plokki ümbritseva kattega oli omajagu käsitööd, otsustasin lahendada selle alumiiniumist. Seekord CAD joonist ei teinud, kuna ei hakanud kõiki kumerusi sisse mõõtma, seega pidi viilile valu andma ja laserist eellõigatud detaile ei tellinud.
Juhtmestiku väljakutse
Ja lõpuks kõik paigas ning voolud peal
Esimene kord voolud peal oli ehmatus päris suur, ei teadnudki et instrumendi paneelil on oma kõlar ja see piiksub päris valjult.
ABS mooduli puudumine pani piduri indikaatori vilkuma, samuti puudub mul klaasipesu taseme andur aga jätsin juhtme alles, et kui tulevikus peaks tahtmine tekkima. Sai asja uuritud ning õnneks on võimalik läbi VCDS-i ABS, Airbag, seatbelt warning, klaasipesu tase, EPC jne välja lülitada.
Sain piiksumisest ja hoiatustuledest lahti. Mootoritule jätsin alles, lasen sealt veel välja programmeerida SAI jms üleliigse. Nüüd jääb veel kütusetaseme anduri kalibreerimine mis peaks olema lihtne läbi vcds-i aga pean laskma paagi tühjaks ja valama reservi jagu sisse (7L) enne kui kalibreerima hakkan. Maadlen veel ukse signaaliga mis tuleb originaalis läbi comfort module E21. Hetkel jätab süüte välja keerates kella ja odo näidu ette kuigi need peaksid seatil peale ukse sulgemist ära kustuma.
MFA kasutamiseks on mul ajastu truu MK2 kang aga cruise control jaoks tegin esialgu kunagi ostetud spidoga kaasa tulnud MK1 kangist ja seati kangist kombo.
Nüüd veel salong lõpuni koostada ja sild enamvähem jooksma sättida, et saaksin pinki sõita ning lodoetavasti võib sellele hooajale vastu minna.
02m 6-käiguline kast on paigas koos trossi majandusega. Õnneks ei pidanud varem tehtud keskkonsooli väga palju ringi tegema.
Sai lastud valmistada custom veovõllid, mis on sama nuudiga nagu doonoril aga lühemad. Võllid täismaterjalist ja termotöödeldud.
Lasin MK2 käändmike amordi kinnitused õhemaks freesida ning paigaldasin sinna seati rummudele sobivad laagrid.
Rummudel keevitati paar ava kinni ning puuriti 4x100 valemile. Lisaks kasutan MK2 šarniire ja rooliotsasid (pikemad).
Paika sai suurem cooler ja mk2 aftermarket "performance" radiaator mida siis omakorda sai modifitseeritud.
Radiaator toetub alumiinium raamile mis omakorda tugevdab lansekate vahelist karpi, läbi selle raami külge keevitatud plaadi kinnitub ka esimene mootorikäpp.
Seati originaal cooler versus uus
Suutsin mahutada kaks võimalikult õhukest jahutusventilaatorit, väga palju hingamise ruumi sinna ei jäänud ja loodetavasti poly mootoripadjad on piisavalt jäigad
Radika paigutamisel pidin võtma lisa ka aku alusest ning sellega seoses oli vaja leida akule väiksem alternatiiv. Kuna nina peale tuli päris palju lisa kaalu 6-se kasti ja cooleri näol siis otsustasin ära katsetada Liitium aku. Kaaluvahe on märgatav, originaal 15kg liitium 1kg.
Seatilt laenatud kaitsmekarp istus ilusti aku peale
Veidi torutöid
Kapoti alune näeb välja selline:
180 kraadi silikoon põlv sobis cooleri ja TB vahele ilma igasuguse lõikamiseta nagu tehase detail:
Spido plokki ümbritseva kattega oli omajagu käsitööd, otsustasin lahendada selle alumiiniumist. Seekord CAD joonist ei teinud, kuna ei hakanud kõiki kumerusi sisse mõõtma, seega pidi viilile valu andma ja laserist eellõigatud detaile ei tellinud.
Juhtmestiku väljakutse
Ja lõpuks kõik paigas ning voolud peal
Esimene kord voolud peal oli ehmatus päris suur, ei teadnudki et instrumendi paneelil on oma kõlar ja see piiksub päris valjult.
ABS mooduli puudumine pani piduri indikaatori vilkuma, samuti puudub mul klaasipesu taseme andur aga jätsin juhtme alles, et kui tulevikus peaks tahtmine tekkima. Sai asja uuritud ning õnneks on võimalik läbi VCDS-i ABS, Airbag, seatbelt warning, klaasipesu tase, EPC jne välja lülitada.
Sain piiksumisest ja hoiatustuledest lahti. Mootoritule jätsin alles, lasen sealt veel välja programmeerida SAI jms üleliigse. Nüüd jääb veel kütusetaseme anduri kalibreerimine mis peaks olema lihtne läbi vcds-i aga pean laskma paagi tühjaks ja valama reservi jagu sisse (7L) enne kui kalibreerima hakkan. Maadlen veel ukse signaaliga mis tuleb originaalis läbi comfort module E21. Hetkel jätab süüte välja keerates kella ja odo näidu ette kuigi need peaksid seatil peale ukse sulgemist ära kustuma.
MFA kasutamiseks on mul ajastu truu MK2 kang aga cruise control jaoks tegin esialgu kunagi ostetud spidoga kaasa tulnud MK1 kangist ja seati kangist kombo.
Nüüd veel salong lõpuni koostada ja sild enamvähem jooksma sättida, et saaksin pinki sõita ning lodoetavasti võib sellele hooajale vastu minna.
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Väga suur töö ära tehtud, kiidame.
Kui rohkem näppida ühe ratta vedu kummi vilistama ei jää?
Kui rohkem näppida ühe ratta vedu kummi vilistama ei jää?
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
- HendrikSilm
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Juul 2022, 21:06
- Telefon: 58633663
- Auto: VW Golf V Kombi
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 0
VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Enne suuri töid näinud seda Caddy linna peal, selline maasikas Jälgin huviga!
Soodsad varuosad Poolast ja Leedust - https://www.xdalys.lt/en/
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 15 korda
VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Bump steeri (mis G2 käänmike panekul G1 esisilda paratamatult tekib) korrigeerimiseks ka midagi ette võtsid?
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 01 Jaan 2015, 14:41
- Auto: Touareg, Caddy MK1
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 11 korda
VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Eks ole näha, kuidas peale sillastendis käiku jääb.
Pigem peaks bump steer kohapealt paremaks minema. Mul auto tehase seadest tunduvalt madalam ja kui enne vaatasid roolivardad üles siis nüüd on horisontaalsed. MK2 käändmikel camber ka teine aga mul coilid ülevalt reguleeritavad ja saan kompenseerida.
Pigem peaks bump steer kohapealt paremaks minema. Mul auto tehase seadest tunduvalt madalam ja kui enne vaatasid roolivardad üles siis nüüd on horisontaalsed. MK2 käändmikel camber ka teine aga mul coilid ülevalt reguleeritavad ja saan kompenseerida.