VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 27 Sept 2013, 16:51
- Telefon: 56927697
- Auto: Lada 2106 . Vw Golf 2 .
- Asukoht: Elva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Väga huvitav värvilahendus ja üldse kogu progress mis oled teinud , edu ja jaksu edasipidi.
Tee tööd ja näe vaeva, muidu tuleb armastus.
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 01 Jaan 2015, 14:41
- Auto: Touareg, Caddy MK1
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 11 korda
Re: VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Eile üritasin ARK-is värvimuutuse sisse kanda aga järjekorrad olid üle mõistuse pikad nii Tallinnas kui Sauel. Esmaspäeval on nüüd broneeritud aeg. Lähinädalatel teen axle flipi ära ja siis hakkan tasapisi õhkvedrustust otsima. Väike pilt eilsest seisukorrast:
Viimati muutis JanisR44, 29 Apr 2015, 07:44, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 01 Jaan 2015, 14:41
- Auto: Touareg, Caddy MK1
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 11 korda
Re: VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Nädalavahetusel sai siis caddy praktilist poolt proovitud. Tsikliveoks ma ta ostsin ja läks nagu ikka suuremaks projektiks kui alguses plaanitud. Keerasin esimesed coilid üles, et GTI lisa vastu maad ei käiks. Autol on nii esi- kui tagasild väga jäik, (odavad Ta Technixid). Kõlan võibolla pehmona aga mulle ei meeldi mõõda linna ringi "põrgata", seega tellisin ette uued Sachsi amordid koos Golf I GTI vedrudega. On madalamad kui originaalid ja vajadusel lõikab natukene lühemaks. Tagavedrustusega hetkel plaanis axle flip ja üks lehtedest kas siis lühemaks lõigata või üldse eemaldada. Kas kellegil kogemusi milline ta jääb ühe lehega, liiga "vedel"? Hetkel on tagumik sama jäik kui esimene ots coilidega. Nii et lähipäevil tuleb turule Golf I Ta Technixi coilid! Paar pilti ka jutule lisaks:
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Pildil tehase supermoto pill?
Huvitav mul on ainult 1 leht ja siis abilehtmis pole selle põhi lehe küljeski
Tagasillale saad teha aukudega plaadid
Need saad panna tagumise vedrusilma ja kere vahele, mul on 10 mm vahega augud, e siis saad tõsta/langetada 10mm kaupa
A madaldades tagasilda, pead kindlasti amordid ära vahetama!
Huvitav mul on ainult 1 leht ja siis abilehtmis pole selle põhi lehe küljeski
Tagasillale saad teha aukudega plaadid
Need saad panna tagumise vedrusilma ja kere vahele, mul on 10 mm vahega augud, e siis saad tõsta/langetada 10mm kaupa
A madaldades tagasilda, pead kindlasti amordid ära vahetama!
Viimati muutis tito, 11 Mai 2015, 10:48, muudetud 2 korda kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Klubiline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 20 Jaan 2014, 01:11
- Telefon: 5227433
- Auto: VW Caddy Mk1 1990
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Uskumatu asja oled ikka sellest autost teinud:) Väga okei masin. Ei tea kas ma enda omaga elu sees nii kaugele jõuan..
Jõudu igatahes.
Jõudu igatahes.
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 01 Jaan 2015, 14:41
- Auto: Touareg, Caddy MK1
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 11 korda
Re: VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Martin54: Aitäh ja edu sullegi projektiga.
Tito: Pildidl ei ole tehase supermoto, Kawasaki ei tooda sm-e. Selle ratta ehitamine oli üks põhjuseid miks caddy tegemine vahepeal venis.
Tagavedrustus on mul samasugune, ma mõtlesin selle tugi lehe eemaldamist, et kas on jumet. Lühemad amordid on juba riiulis täitsa olemas.
Igatahes täna õhtul sai uut nodi külge kruvitud. Võtsin ette terve esisilla: puksid, vevõlliotsad, amordid, vedrud, tugilaagrid jne. GTI vedru oli ca 20 mm lühem kui mu vana äravajunud vedru. Aga kui lõpuks ratastele sai siis peab tõdema, et on ikka inetult kõrge, lootsin et jääb nagu minu viimastel piltidel aga ei. Sõita oli vähemalt mugav Aga ilmselgelt pean hakkama tagasilla tegemisega kiirustama. Plaan on selline, et teen axle flipi ja vaatan milline tagumik jääb ning vastavalt sellele proovin esimest otsa vedru lõikamisega alla tuua. Tuleks kompromiss mugavuse ja välimuse vahel saavutada. Hetkel on ainsaks takistuseks hirm, et mõni vedru kammidest avamisel murdub. Tahan kindlasti enne tegema hakkamist mõned varuks kõrvale võtta. Koodide järgi uurides tundub, et peaks olema 71x12x133 U-polt (keegi teab kinnitada?). Hetkel variant ise teha või siis poode kammida. Mingitel mitsubishidel on ka selles mõõdus aga hind on ulmeline. Ja käigukasti vahetuse peale pean ka mõtlema hakkama. 4 käiku maanteel kruiisimiseks hea ei ole. Ilma piltideta pasundada ei ole mõtet, nii et:
180.-
Tito: Pildidl ei ole tehase supermoto, Kawasaki ei tooda sm-e. Selle ratta ehitamine oli üks põhjuseid miks caddy tegemine vahepeal venis.
Tagavedrustus on mul samasugune, ma mõtlesin selle tugi lehe eemaldamist, et kas on jumet. Lühemad amordid on juba riiulis täitsa olemas.
Igatahes täna õhtul sai uut nodi külge kruvitud. Võtsin ette terve esisilla: puksid, vevõlliotsad, amordid, vedrud, tugilaagrid jne. GTI vedru oli ca 20 mm lühem kui mu vana äravajunud vedru. Aga kui lõpuks ratastele sai siis peab tõdema, et on ikka inetult kõrge, lootsin et jääb nagu minu viimastel piltidel aga ei. Sõita oli vähemalt mugav Aga ilmselgelt pean hakkama tagasilla tegemisega kiirustama. Plaan on selline, et teen axle flipi ja vaatan milline tagumik jääb ning vastavalt sellele proovin esimest otsa vedru lõikamisega alla tuua. Tuleks kompromiss mugavuse ja välimuse vahel saavutada. Hetkel on ainsaks takistuseks hirm, et mõni vedru kammidest avamisel murdub. Tahan kindlasti enne tegema hakkamist mõned varuks kõrvale võtta. Koodide järgi uurides tundub, et peaks olema 71x12x133 U-polt (keegi teab kinnitada?). Hetkel variant ise teha või siis poode kammida. Mingitel mitsubishidel on ka selles mõõdus aga hind on ulmeline. Ja käigukasti vahetuse peale pean ka mõtlema hakkama. 4 käiku maanteel kruiisimiseks hea ei ole. Ilma piltideta pasundada ei ole mõtet, nii et:
180.-
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Ma nendest supermotodest midagi ei tea, aga stiil mulle meeldib ja kodus endalgi pikale veninud projekt käsil ( kastikameeste põhi teema ongi vist siin klubis mingit laadi moto sõiduki vedu )
Mis puutub axleflip i, siis tagaots kukub korralikult ikka....
vs
► Näita Spoilerit
vs
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 01 Jaan 2015, 14:41
- Auto: Touareg, Caddy MK1
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 11 korda
Re: VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Nii sellel ajal kui kõik kruiisisid tegin mina caddy vedrustust. Axle flip ja tugilehe eemaldus - 105mm. Nüüd vedrutab ka. Amordid lühemad ja jäigemad. Sain täpselt soovitud tulemuse. Esimesed vedrud lõikasin 2 keerdu maha, tulemus -70mm. Ja toimivad ilusti ning ei "põrka". kell 9 õhtul alustasime ja üle kivide ning kändude saime 5 hommikul printerist sillaregulli paberi kätte. Kõik hea ja sirge. Mis kõigeparem autoga võimalik ka vabalt garaazimäel sõita. Pilte ka:
Enne flipi:
Pärast:
Enne flipi:
Pärast:
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Väga hea tulemus ja see plekk kilbiga sobib sinna nagu rusikas silmaauku.
Vot selline peab Caddy välja nägema!
Vot selline peab Caddy välja nägema!
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
- Asukoht: Tallinn//Saku
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
- Kontakt:
Re: VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Kilbiga tõesti isegi sobib se kõik ilusti sinna alla ja väga kena tundub piltidelt
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
-
- Klubiline
- Postitusi: 900
- Liitunud: 27 Veebr 2005, 21:02
- Auto: G1 Cabrio - Passat B7 -G5 GTI
- Asukoht: Tallinn-Viimsi-Keila
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
kui tõesti ON vaja minuga rääkida ja TÕESTI tahaks miskit tarka öelda siis tel: 56639927
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 01 Jaan 2015, 14:41
- Auto: Touareg, Caddy MK1
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 11 korda
Re: VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Sealt need sõrmejäljed nägin ka sinist caddy müüa kirjaga. Tegelikult peaksin lõpuks salongi ette võtma. Viisakam helisüsteem, helisolatsioon ja uus vaip mis kataks ka valge tagaseina. Tagumine pleksist klaas vajab poleerimist ning toonkilet. Päike seljatagant kuklasse häirib. Vahepeal juhtus äpardus tagaluugiga, toestus tross murdus ning väänas luugi nurga ära. Hetkel kiir parandus foxi logoga kleepsuga. Peab uuesti värvima.
-
- Klubiline
- Postitusi: 900
- Liitunud: 27 Veebr 2005, 21:02
- Auto: G1 Cabrio - Passat B7 -G5 GTI
- Asukoht: Tallinn-Viimsi-Keila
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
sõrmelälgi ei saanud jääda sest kvaliteetseid asju ei saa ilma kinnasteta katsudaJanisR44 kirjutas:Sealt need sõrmejäljed .
PS: salongis jah nati riivas silma see valge originaal värv mis paistis aga tulemus vääga ilus, edu edas-pidiseks
kui tõesti ON vaja minuga rääkida ja TÕESTI tahaks miskit tarka öelda siis tel: 56639927
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 01 Jaan 2015, 14:41
- Auto: Touareg, Caddy MK1
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 11 korda
Re: VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
sai kuidagi hilja avastatud et oldschool tulemas. Võtsin siis kolmapäev kõlarite kaabelduse ette ning neljapäev pärast tööd hakkasime sõbraga salongis tagaseina viisakamaks tegema. Selline ajutine lahendus. Kumbki polnud muidugi varem midagi sellist teinud. Lõpetasime 12 tundi hiljem, tuleb tore reede pilti ka:
Kõik paneelid on eemaldatavad. Need pruunikad nired valge peal on kasti pigipesust, mitte rooste
Kõik paneelid on eemaldatavad. Need pruunikad nired valge peal on kasti pigipesust, mitte rooste
-
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 29 Juun 2013, 16:29
- Telefon: 53791691
- Auto: Skoda Octavia 74kw tdi, Bora 74kw tdi 4motion ja mõned muud volkarid.
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Caddy MK1 1.6 - 88 - JanisR44
Ma uurisin ka oma caddy pealt et mis sinna taha saab ehitada. Minu pikkus kahjuks ei lase sinna midagi teha, originaal iste oli kõige tagumises asendis ja siis oli alles mugav see istuda.