Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 14 Juun 2017, 16:41

Addx-i käest sain omale vähe uhkema kere ilma mootori ja salongita. Karbid tuleb ära vahetada, esipõll vähe sirgemaks ajada ja põhjas 3 väikest auku ära lappida. Esialgu jääb originaali värvi alla.
PiltDSC_0730 by Silver errr, on Flickr
Täna käisin vanarauast ühelt passatilt ketaspidureid tagant eemaldamas ja jäid mõned veljed ka silma. Exipid lähevad sõbrale ja pirellli originaal mk1 veljed jäävad endale.
PiltDSC_0756 by Silver errr, on Flickr
Viimati muutis CD-R, 09 Juul 2017, 21:44, muudetud 1 kord kokku.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 27 Juun 2017, 18:32

Mõni nädalavahetus tagasi poleerisin auto lõplikult üle ja alustasin esipõlle taastamisega. Ühelt täiesti surnud autolt maha lõigatud otsadest veidi mäda aga muidu sirge esipõll tuli lõpuks kasuks. Nurkasi tuleb veidi veel teha ja mõned keevitused üle käiata, muidu täitsa vaadatav ja värvitav. Sättisin ja tõmbasin nina ja ühe tiiva ka veidi sirgemaks mis sellest põlle paugust kannatada oli saanud. Võre liistud ja tuled hakkasid ka lõpuks vähe edukamalt istuma.
Mida esipõll endast esialgu kujutas, kõver ja mäda, nurkasi proovisin nii palju säilitada kui võimalik:
PiltDSC_0765 by Silver errr, on Flickr
Midagi hakkas isegi peegeldama:
PiltDSC_0772 by Silver errr, on Flickr
Suurem osa paika punktitud ja üks nurk ehitusel, pärast lõikasin ka "suure mootori" jahutusaugud esipõlle, pildil veel võrrimootori auguga:
PiltDSC_0779 by Silver errr, on Flickr
Viimati muutis CD-R, 09 Juul 2017, 21:46, muudetud 1 kord kokku.

kessu135
Veteran
Postitusi: 958
Liitunud: 07 Okt 2011, 19:49
Telefon: 58347**7
Skype: n.kerstin
Auto: Golf II 1.8 66kw 89 a.
Asukoht: Tallinn & Pärnu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas kessu135 » 07 Juul 2017, 08:52

Pildid ei tööta kahjuks enam.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 07 Juul 2017, 16:52

Peab vast jah uue koha leidma kuhu oma pilte üles laadida, tore lugu selle photobucketiga ikka. Proovin lähiajal korda teha.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 09 Juul 2017, 21:54

Lähiajal lõpetasin esipõlle ära, tegin mootori kinnituse ringi, plastik detailid said kuumapuhurit, sciro 16v pidurid ette muretsetud ja KR sissepritse sebitud. Lähiajal teeb karbid ära ja pean ka uue paagi koos kõriga ära tellima. Vaikselt tuleb ka gli esisild alla laduda ja piduri/kütuse torud uued vedada.
PiltDSC_0862 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0871 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0844 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0843 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0842 by Silver errr, on Flickr

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 16 Juul 2017, 22:24

Sain oma kütusepaagi, paagikõri ja sillakinnitus plekid kätte. Vana paak alt ära võetud koos sillatalaga mis asendub gli omaga ja auto grilli vahele. See nädalavahetus sai usinalt keretöid tehtud, hetkel on käsil siis tagasilla kinnitused.
PiltDSC_0893 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0895 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0896 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0897 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0905 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0904 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0891 by Silver errr, on Flickr
Kes tänasid kasutajat CD-R selle postituse eest:
Golfar1

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 23 Juul 2017, 22:27

Jätkatud karbi ja põhja tegemisega. Kogu karbi ja põhjavaheline liide sai uus tehtud, tehtud töö happekrunditatud ja värvitud. Põhi sai veel kihi kivikaitset koos paagi ja paagi kõriga. Uut karpi see nädalavahetus külge ei jõudnud panna.
Pigist ja muust jamast puhastatud põhi:
PiltDSC_0915 by Silver errr, on Flickr
Vana karp ja roostes serv maha lõigatud:
PiltDSC_0917 by Silver errr, on Flickr
Karbi sisu valmimas ja natuke põhja lapitud:
PiltDSC_0921 by Silver errr, on Flickr
Kivikaitse pärast värvi:
PiltDSC_0923 by Silver errr, on Flickr

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 30 Juul 2017, 21:20

Sain lõpuks karbi ka külge, nüüd saab teise külje keerata. Teine pool tundub karbi poolest veidi parem, sillakinnitust on ka ilmselt lihtsam üles teha, vähe paremini säilinud, samas saab veidi rohkem põhja teha. Tükk tegemist oli karbi sobitamisega. Must tehase krunt karbil sai ka täielikult maha nühitud, peale happekrunt, tavaline krunt, kivikaitse ja La3b värv. Pärast karbi sisse ja mujale õõnsustesse vaha.
PiltDSC_0940 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0943 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0947 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0950 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0942 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0924 by Silver errr, on Flickr

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 13 Aug 2017, 22:22

Teine sillakinnitus ka valmis, tuleb veel karbi sisemine alumine serv üles ehitada ja uus karp peale. Põhjas esiistme tala all olev auk osutus ka päris suureks, sisuliselt sai terve see alune uus voolitud, sellest kahjuks pilte ei teinud hetkel, läks juba kiireks.
PiltDSC_0969 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0970 by Silver errr, on Flickr
Vanarauast leidsin mingid Azev A-sugused veljed ka, 92 aastal toodetud ja väga heas seisukorras:
PiltDSC_0963 by Silver errr, on Flickr

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 21 Aug 2017, 19:45

Seekord kerega suurt midagi tehtud ei saanudki, sees istme alune kandur korda tehtud, keevitusliitmed liimiga üle ja põhi alt pigist puhastatud. Sain oma sillajubinad ja muud väiksemad pudinad pritsist kätte, suurem enamus läks neist musta värvi alla. Puksid jäävad sildadel kõik vist isegi originaalid, ilmselt säilivad need veel 2x kauem kui mingi kahtlane b-osa. Sarniirid, rooliotsad ja rattalaagrid koos rummudega lähevad ette uued. Tagasilla puhul on veel lahtine, et kas panen kettad või mitte, GLI-l oli originaalis piduriregulaator, aga see mis mul on vaevalt enam elus on, uuena seda vist ei saa enam. Peab proovima ehk saab mõne uuema auto oma sinna istuma panna või midagi muud kui ketaste kasuks ikkagi otsustan.
PiltDSC_0990 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0991 by Silver errr, on Flickr

ziimz
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 02 Mär 2014, 13:40
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas ziimz » 22 Aug 2017, 21:48

Japsil eemaldasin piduriregulaatori, sest ees on nagunii suuremad pidurid ja "kässari" pidurdus oht puudub. Vaja läheb natuke piduritoru ja üleminekuid. TÜV-i läbib ilusti.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 27 Aug 2017, 21:38

Kapotialuse probleem ka lahendatud, tõin ühe 86 aasta KR mootori, mida usinalt näpitud on, pordid on ikka väga avaraks aetud. Vaatan saaled üle ja lappan ilmselt nii nagu on kokku. Jõudsin ka sisekarbi osa valmis, järgmine kord saab ehk karbi külge. Veel käiasin põhjal esinevad roostekohad puhtaks, sinna happekrunt, krunt, värv ja kivikaitse siis juba tervele põhjale peale.
PiltDSC_1001 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0998 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_0995 by Silver errr, on Flickr
Originaal port 9a kaane port võrdluseks:
PiltDSC_0999 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1003 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1006 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1005 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1008 by Silver errr, on Flickr

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 04 Sept 2017, 19:40

Saabus kauaoodatud hetk kui auto grilli vahelt ära tuli. Suuremate keretöödega peaks nüüd natukeseks ajaks rahu majas olema. Alla läksid nüüd vana punase sillad, roolilatt tuleb veel ära vahetada ja vedrustusega midagi välja mõelda, keegi Eibachi madaldusvedrud on oma mk1-le alla pannud?
PiltDSC_1017 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1019 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1016 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1022 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1024 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1028 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1027 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1026 by Silver errr, on Flickr

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas penskar » 05 Sept 2017, 12:02

Väga tubli töö oled ära teinud ja uhke mootor tuleb ka vahele! :thumbup:

Selline küsimus ka, kust sa ette anti roll bari said? Tahaks enda masinale ka seda, aga netis küsitakse päris hullu hinda nende eest.

addx
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 29 Juun 2013, 16:29
Telefon: 53791691
Auto: Skoda Octavia 74kw tdi, Bora 74kw tdi 4motion ja mõned muud volkarid.
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas addx » 05 Sept 2017, 12:22

Gti'l ja Gli'l nad tulid tehasest juba. Esimene stabikas siis.
Aga ikka päris tore näha et vanake on ette võetud, ning saab ka korraliku mootori aiste vahele :D
Thumbs up!

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 05 Sept 2017, 17:03

See on jah heledama punase originaal stabikas, tagasild läks ka sellepärast teine kuna oli suuresti veel tehase musta värvi all ja küljes oli päris jäme stabikas.
Mis vedrustus sul kasutusel muidu on Penskar?

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas penskar » 06 Sept 2017, 08:22

Vedrustusena on mul ta tachnixu madaldusvedrud 60mm ja lühemad gaasiamordid. Jäikus on paras nii ringrajaks kui tänavasõiduks.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 29 Nov 2017, 21:12

Auto on hetkel talvitumas, hetkel olen juppide ostmisega tegelenud. Mootorit proovisin ka peale. Järgmisena tahan ära vahetada juhiukse hinged ja aknatõstuki mis ei tööta korralikult. Siis tahaks veel juhtmestiku üle kontrollida ennem salongi kokku panekut.
PiltDSC_1084 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1210 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1211 by Silver errr, on Flickr
Uued esituled, tänud jojoonasele:
PiltDSC_1173 by Silver errr, on Flickr
Üks rool ka lisaks:
PiltDSC_1170 by Silver errr, on Flickr

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 28 Jaan 2018, 10:52

Akna tõstuki ja hingedega pole tegelenud, garaazis liiga kitsas uksega tegelemiseks, elektrisüsteem üle testitud, algselt pm midagi ei töödanud. Kaevasin oma varu lülitite kasti välja ja käisin mõned kontaktid ja enamus tuled hakkasid tööle, hetkel veel kojamehed ja salongi puhur jäänud.
Esisild sai uued laagrid, sarniirid, roolilati, originaal uued rooliotsad ja roolilati lõpuks külge. Vedrustuseks Ta coilid ja tugilaagrid läksid need mis coilidega kaasa tulid, muidu ülejäänud on kas lemförderi või trw tooted. Esimeste pidurisupportide taastamine jäi pooleli hetkel kuna tellisin valed tolmukatted, üks kolvidest oli ikka väga visalt sees. Lõpuks tuli välja tavotipritsiga, kuumutamine,suruõhk ja füüsiline liigutamine ei aidanud.
Lisaks leidsin keskkonsooli näidikud ja ebays ühe retro tahoka.
PiltDSC_1296 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1297 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1321 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1295 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1266 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1267 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1259 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1258 by Silver errr, on Flickr

Kriisa
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
Auto: Golf 7.5
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas Kriisa » 02 Mär 2018, 09:00

Hea näha kaasvõitlejat Jetta ehitamisel. Ehk avaldad ka, kust kohast said uue paagi ning samuti ka roolilati? Defka kaup või liigub vabal turul täitsa ja kas tulid Eestist?
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 02 Mär 2018, 17:50

Roolilatt ja kütusepaak tuli Aeromotorsist. Paak on mul blici oma, mis oma sisu poolest pole kõige parem, just see vahepaagi osa. Klokkerholmi oma pidi parem olema.

Autol uuenduseks niipalju, et eest suppordid remonditud. Hetkel on kõik eest kokku laotud. Järgmiseks plaaniks on siis tagupiduritega tegelema hakata. Ostsin sinna uued 38mm mk4-ja suppordid. Manuaalne pidurdusjõuregulaator on tellitud, kui see saabub võiks olla juba sadulad tagant omal kohal et saaks valmis teha piduritorud.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 03 Mär 2018, 19:17

Täna panin siis kärjed alla, kuna eelmiste velgedega ei saanud coilid hästi läbi, käisid vastu. Kärgedele läksid peale Toyo T1R 195/50 rehvid, hetkel velgede ilusaks tegemiseks aega pole kahjuks.
Tagant eemaldasin trummelpidurid, kartsin natuke nende käändmiku kinni hoidvate poltide pärast, sõber just keeras omal gti-l need pooleks, aga õnneks tulid mõlemad poolt väga ilusti lahti. Üleüldiselt kõik mis selle väga mäda kerega punase küljest pärit on tuleb alati ilusti lahti. Hetkel on puudu üks suppordi kandur, tegelikult võiks mõlemad kuskilt uued leida, sest see mis olemas on pole kõige paremas seisukorras. Kui kellegil G2-G3 või passati küljest neid, siis võib mulle kirjutada. Poldid neile peab ka ilmselt esindusest uued vaatama, mingi lollaka keermega poldid käivad sinna.

Kärjed auto all, auto kõrgus jääb ka selline, tagant ei peaks coili alla panemagi:
PiltDSC_1367 by Silver errr, on Flickr
Eest istuvad päris hästi:
PiltDSC_1368 by Silver errr, on Flickr
Kettad külge pandud:
PiltDSC_1371 by Silver errr, on Flickr
Vanaraud:
PiltDSC_1372 by Silver errr, on Flickr
Eesti pidurid lõplikult koos:
PiltDSC_1344 by Silver errr, on Flickr

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 11 Mär 2018, 19:49

See nädalavahetus vahetasin ära piduripeasilindri koos võimendiga, asemele läks mk2 oma, kuna on kompaktsem ja saab külge panna erineva mõõduga peasilindreid kui peaksin tulevikus suuremaid pidureid tahtma. Tuli ringi teha hoob mis pedaali külge läks, muidu sobis ilusti.
PiltDSC_1379 by Silver errr, on Flickr
Taha panin sadulad külge ja coilid alla:
PiltDSC_1380 by Silver errr, on Flickr
Ja mootor sai peale pandud:
PiltDSC_1381 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1386 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1387 by Silver errr, on Flickr
Mootoripadja poltidega oli veidi tegemist, et ilusti keermesse hakkaks:
PiltDSC_1383 by Silver errr, on Flickr

SEN
Huviline
Postitusi: 442
Liitunud: 26 Jaan 2004, 15:43
Telefon: 56930622
Auto: Passat B7 4motion, Audi B5 TQ
Asukoht: Eesti, Jüri
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas SEN » 14 Mär 2018, 10:50

Väga äge tegemine. Olnud palju erinevaid neliveolisi turboga Audisi aga süda tuksub ikka kuidagi vanakooli terava 16v peale. Müüma hakakd siis anna teada :)

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 22 Apr 2018, 20:24

Vahepealne uuendus ka. Uued esituled on ees küljes, kõik tuled olen ilusti tööle saanud, kojamehed tööle saadud. Kojameestel olid varred täiesti kinni mädanenud ja mootor oli täiesti surnud, lõpuks sai 3-mest kojamehe hoovastikust üks tehtud. Hetkel on veel jäänud elektripoolelt salongipuhur ja ilmselt on ka spidoplokiga mingid hädad. Piduritorud on enamuses veetud, hetkel jäi ühest torust veidi puudu,mistõttu see veel pooleli jäi. Kütusetorud veetud, 8mm vask, kütusepumbaks bosch 044 ja paaki läks sisse tutikas VDO paagitaseme andur. Käiguhoovastik läks ka külge, sinna kuhu vaja uued puksid ja poldid/mutrid. Tahokas leidis ka oma koha, augu poolest ei tasu muretseda, valisin oma varudest juba eelnevalt augulise armatuuri, saan oma fantaasiat seal peal välja elada ilma et kahju oleks. Paigaldasin veel A piilaritele originaal tuulesuunajad.
Juppide poolest tellisin omale Ta-technixi strutbari kiti, mis ootab hetkel paigaldamist. Minujaoks parima osa juurde ka siis, tõin siin foorumis varuosadeks olevalt jettalt omale mõned viimased vaja minevad jubinad ja BBS esilisa, mis küll veidi katki. Hetkel panin ta külge ära kuigi lõplikult tuleb ta siiski ära lappida ja ära värvida.
Mõned pildid:
PiltDSC_1495 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1497 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1512 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1514 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1480 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1504 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1509 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC_1510 by Silver errr, on Flickr
Kes tänasid kasutajat CD-R selle postituse eest:
santospwnd

Vasta

Mine “Huviliste autod”