Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Esimene tiir on juba tänaval tänase seisuga tehtud, küll pooliku seadega ja augutäiteks käega paar keeret kinni keeratud lambda andur jäi pärast tänavale maha. Viimati sai sõidetud mk1 jettaga 15+ aastat tagasi ema süles, seetõttu emotsioonid oli loomulikult laes. Vedrustuse poolest on väga tihe ja veereb nagu uus auto.
Nimekiri asjadest mis ei tööta täienes ka, spido ei tööta, temp näidik lõpetas töö ja ebays retro fancy tahokast sain vist ka kuidagi jagu, igastahes see enam ei tee midagi. Muutusid siis vahepeal mootori setup, sellega kolis ka aku pagassi, hetkel veel kinnitused tegemata. Kunagi Golfi peale mõeldud Vems aju saadi ka lõpuks korda, siis lappasin sellele autole ehitatud itb-de setupi Jetta vahele.Golfi vahel sissesõit ka ilusti ära tehtud, õli enam ei võta ja silindrites surved 15bar. Mootor siis raua poolest 2042cc stroker, surveaste 11.5, 272 kraadi nukad, porditud abfi kaas. Triggerid on vända simmeri küljes olev 58 hambaga primary ja jagajast tehtud secondary, hetkel siis järjestikku kütusepihustamine ja süüde. Süüteks on kasutusel TFSI süütepoolid, pihustid 391cc@3bar 4barise regulaatoriga. Õhku aitavad sisse saada Suzuki GSXR750 46mm-sed drosselid koos Pipercrossi õhufiltriga ja välja ajavad homemade torukolle mis inspireeritud G3 Vwmotorsport kit caride pealt. Toru läbimõõt on 2.25 tolli, kasutusel on hetkel G2 16v pütid millele tegin roostevabast uued otsad. Radiaator on honda civicult Spali ventikaga, sees 70 kraadine termostaat. Ma kardan et see radikas tuleb ikkagi millegi vähe suurema vastu välja vahetatada, hetkel küll kapott lahti tühikäigul tiksudes hoidis ventikaga 80-82 kraadi aga väljas oli üsna jahe, soojade ilmadega seistes läheb ilmselt keeruliseks.
Hetkel veel selle seadega väga proovida pole tahtnud, aga pöördesse käib küll väga usinalt ja kurja häälega.
DSC_1624 by Silver errr, on Flickr
DSC_1625 by Silver errr, on Flickr
DSC_1627 by Silver errr, on Flickr
DSC_1646 by Silver errr, on Flickr
DSC_1652 by Silver errr, on Flickr
DSC_1623 by Silver errr, on Flickr
DSC_1653 by Silver errr, on Flickr
DSC_1527 by Silver errr, on Flickr
Nimekiri asjadest mis ei tööta täienes ka, spido ei tööta, temp näidik lõpetas töö ja ebays retro fancy tahokast sain vist ka kuidagi jagu, igastahes see enam ei tee midagi. Muutusid siis vahepeal mootori setup, sellega kolis ka aku pagassi, hetkel veel kinnitused tegemata. Kunagi Golfi peale mõeldud Vems aju saadi ka lõpuks korda, siis lappasin sellele autole ehitatud itb-de setupi Jetta vahele.Golfi vahel sissesõit ka ilusti ära tehtud, õli enam ei võta ja silindrites surved 15bar. Mootor siis raua poolest 2042cc stroker, surveaste 11.5, 272 kraadi nukad, porditud abfi kaas. Triggerid on vända simmeri küljes olev 58 hambaga primary ja jagajast tehtud secondary, hetkel siis järjestikku kütusepihustamine ja süüde. Süüteks on kasutusel TFSI süütepoolid, pihustid 391cc@3bar 4barise regulaatoriga. Õhku aitavad sisse saada Suzuki GSXR750 46mm-sed drosselid koos Pipercrossi õhufiltriga ja välja ajavad homemade torukolle mis inspireeritud G3 Vwmotorsport kit caride pealt. Toru läbimõõt on 2.25 tolli, kasutusel on hetkel G2 16v pütid millele tegin roostevabast uued otsad. Radiaator on honda civicult Spali ventikaga, sees 70 kraadine termostaat. Ma kardan et see radikas tuleb ikkagi millegi vähe suurema vastu välja vahetatada, hetkel küll kapott lahti tühikäigul tiksudes hoidis ventikaga 80-82 kraadi aga väljas oli üsna jahe, soojade ilmadega seistes läheb ilmselt keeruliseks.
Hetkel veel selle seadega väga proovida pole tahtnud, aga pöördesse käib küll väga usinalt ja kurja häälega.
DSC_1624 by Silver errr, on Flickr
DSC_1625 by Silver errr, on Flickr
DSC_1627 by Silver errr, on Flickr
DSC_1646 by Silver errr, on Flickr
DSC_1652 by Silver errr, on Flickr
DSC_1623 by Silver errr, on Flickr
DSC_1653 by Silver errr, on Flickr
DSC_1527 by Silver errr, on Flickr
- jojoonas
- Huviline
- Postitusi: 226
- Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
- Auto: Golf 7.5 Variant R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 54 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Pole midagi head millega filmida, telefon ei suuda seda suurepärast sisselaske häält jäädvustada.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Kuskil ~80km läbitud, korra maalt linna ja siis korra tanklast läbi hüpates tööle. Esialgu maalt linna sõites oli küttekulu ca 18L sajale. Hetkeseisuga on wideband lambda ära ühendatud ja küttesegust ca 35% kütet vähemaks võetud madal koormusel, põhjagaasil erilisi muudatusi pole teinud, segu lambda voltide järgi ca 0,6-0,7 põhjagaasiga ja süüde tagasihoidlikud 25 kraadi, aga liigub sellegi poolest juba päris viisakalt originaal 1.3-e kohta,mis vahele läks ikkagi,et kõik ilusti seaduslik oleks.
Hetkel tegelen igast pisiasjadega mis ülevaatust takistavad, et youngtimeritele legaalselt jõuda, politsei onudele viimase kehtiva üv aeg väga ei meeldi mis on ca 12 aastat tagasi. Hetkel on vaja ühed viisakad 13 tolli rehvid leida/laenata 175/70 möödus et üv-ks alla panna ja üv punktis ette nähtud pööretel gaasid õigesse vahemikku.
Täna keerasin ka külge värskelt värvitud esilisa külge, augud ja mõrad remonditud terosoni stange liimiga.
Coilid ka väga ei meeldi hetkel, on vist vähe madalamale disainitud minu sõidukõrguse jaoks, hakkan raha kõrvale panema normaalse vedrustuse jaoks, mis võiks sisaldada bilstein b12 komplekti ja polü pukse.
Hetkeseisust siis mõned pildid ka.
Pildid eemaldatud
Hetkel tegelen igast pisiasjadega mis ülevaatust takistavad, et youngtimeritele legaalselt jõuda, politsei onudele viimase kehtiva üv aeg väga ei meeldi mis on ca 12 aastat tagasi. Hetkel on vaja ühed viisakad 13 tolli rehvid leida/laenata 175/70 möödus et üv-ks alla panna ja üv punktis ette nähtud pööretel gaasid õigesse vahemikku.
Täna keerasin ka külge värskelt värvitud esilisa külge, augud ja mõrad remonditud terosoni stange liimiga.
Coilid ka väga ei meeldi hetkel, on vist vähe madalamale disainitud minu sõidukõrguse jaoks, hakkan raha kõrvale panema normaalse vedrustuse jaoks, mis võiks sisaldada bilstein b12 komplekti ja polü pukse.
Hetkeseisust siis mõned pildid ka.
Pildid eemaldatud
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Üle pika aja vaikus, auto on küll vaikselt edasi arenenud. Eelnevas postituses vingutud coilid asendusid suvel eibachi vedrude ja bilsteini amortidega. Vahetatud sai ka lõpupütt, olgugi et vana nägi äge välja ei olnud tema kvaliteet(plärises) ja mürasummutus piisav. Kokku sai sõidetud ilmselt umbes 4000km. Hetkel korjan ka juppe, et valmistuda tulevikus auto ülevärvimiseks, enamvähem viisakate uste ring on koos ja roostevaba kapoti sain ka. Hetkel veel tunnen puudust sirgest ja roostevabast tagaluugist, kolmest olemas olevast ei taha ühtegi külge panna. Armatuuri tahaks ka siis vanatüübi oma peale ringi teha, sattus näppu üks varajase gti armatuur koos spidoga, mis hetkeseisuga võiks autosse minna. Kapotialune on ka muutusi saanud järjekordselt. Üleüldiselt on suur muutus olnud "racecar-ist" väheke rahulikuma auto peale millega kannataks ka vajadusel pikemaid otsi teha.
Youngtimeritel sai autoga käidud:
IMG_20180728_104110 by Silver errr, on Flickr
Vana ja uus:
IMG_20180726_192947 by Silver errr, on Flickr
IMG_20180726_192958 by Silver errr, on Flickr
IMG_20180726_125144 by Silver errr, on Flickr
IMG_20180726_125128 by Silver errr, on Flickr
Vedrustuse upgrade:
IMG_20180818_175659 by Silver errr, on Flickr
IMG_20180818_181224 by Silver errr, on Flickr
Mootor vähe originaalsema välimusega, roostevaba EFI latt.
IMG_20181120_212853 by Silver errr, on Flickr
G2 õhufiltri korpus mida on plaanis kasutada.
IMG_20181120_213046 by Silver errr, on Flickr
Vanatüübi armatuur, huvitav on kütusekulu näidik:
IMG_20181120_181008 by Silver errr, on Flickr
IMG_20181120_181024 by Silver errr, on Flickr
Ajastukohane makk:
IMG_20181009_202543 by Silver errr, on Flickr
Youngtimeritel sai autoga käidud:
IMG_20180728_104110 by Silver errr, on Flickr
Vana ja uus:
IMG_20180726_192947 by Silver errr, on Flickr
IMG_20180726_192958 by Silver errr, on Flickr
IMG_20180726_125144 by Silver errr, on Flickr
IMG_20180726_125128 by Silver errr, on Flickr
Vedrustuse upgrade:
IMG_20180818_175659 by Silver errr, on Flickr
IMG_20180818_181224 by Silver errr, on Flickr
Mootor vähe originaalsema välimusega, roostevaba EFI latt.
IMG_20181120_212853 by Silver errr, on Flickr
G2 õhufiltri korpus mida on plaanis kasutada.
IMG_20181120_213046 by Silver errr, on Flickr
Vanatüübi armatuur, huvitav on kütusekulu näidik:
IMG_20181120_181008 by Silver errr, on Flickr
IMG_20181120_181024 by Silver errr, on Flickr
Ajastukohane makk:
IMG_20181009_202543 by Silver errr, on Flickr
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Opsti, arengud missugused
Ja no Vaibaparadiisi ees tehtud CR-V pilt....
Ja no Vaibaparadiisi ees tehtud CR-V pilt....
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Ei jõudnud kahjuks kuhugile mujale pilte tegema minna, värv läks enne matiks See punane värv on üks nuhtlus ja rohkem seda poleerida ka ei kannata. Peab vaikselt ülevärvile mõtlema hakkama ja natuke mahukaid keretöid kaasneb ka sellega mis tegemata jäi kuna ei tahtnud kohe autot täiesti üle värvida.
Kapoti alt sain õhutoru veidi paremini istuma, 9A mootori põlv on veidi teise kujuga ja jääb vähe paremasse kohta.
IMG_20190105_160926 by Silver errr, on Flickr
Kütusefilter läks selline koos rõhuregulaatoriga, latil rõhuregulaatorit küljes polnud ja hiinakat sinna ei tahtnud. Hetkel siis läheb latti ainult pealevool.
IMG_20190115_184514 by Silver errr, on Flickr
Õnnestus leida ka autosse lõpuks sellised istmed nagu alati tahtnud olen, seisukorra poolest päris viisakad.
IMG_20181208_193948 by Silver errr, on Flickr
Sisselaske nukkvõllile reguleeritav ratas. Kuna nukad on mõlemad väljalaske nukkvõllide toorikutest tehtud siis on sisselase veidi vale koguaeg olnud.
IMG_20181128_193546 by Silver errr, on Flickr
Vanatüübi armatuur prooviks sisse pandud. Veidi erinevusi on võrreldes uuega, aga muidu isegi pistikud jne kõik klapivad. Ainuke loll lugu on tulelülitiga, muidu sama aga pistik on täpselt peegelpildis, pean selle kuskil otsima.
IMG_20190129_202926 by Silver errr, on Flickr
Armatuuri vahetuse ajal otsustasin ka veidi mürasummutust lisada. Eelnevalt polnud seda midagi. Ehk on sellest natukesest juba midagi kasu. Kaalu tuli ehk 5kg. Pildid on kuskil poole töö peal tehtud, lõpuks sai pm kõik kaetud ja jäi veidi ülegi.
IMG_20190129_192627 by Silver errr, on Flickr
IMG_20190129_192354 by Silver errr, on Flickr
Kapoti alt sain õhutoru veidi paremini istuma, 9A mootori põlv on veidi teise kujuga ja jääb vähe paremasse kohta.
IMG_20190105_160926 by Silver errr, on Flickr
Kütusefilter läks selline koos rõhuregulaatoriga, latil rõhuregulaatorit küljes polnud ja hiinakat sinna ei tahtnud. Hetkel siis läheb latti ainult pealevool.
IMG_20190115_184514 by Silver errr, on Flickr
Õnnestus leida ka autosse lõpuks sellised istmed nagu alati tahtnud olen, seisukorra poolest päris viisakad.
IMG_20181208_193948 by Silver errr, on Flickr
Sisselaske nukkvõllile reguleeritav ratas. Kuna nukad on mõlemad väljalaske nukkvõllide toorikutest tehtud siis on sisselase veidi vale koguaeg olnud.
IMG_20181128_193546 by Silver errr, on Flickr
Vanatüübi armatuur prooviks sisse pandud. Veidi erinevusi on võrreldes uuega, aga muidu isegi pistikud jne kõik klapivad. Ainuke loll lugu on tulelülitiga, muidu sama aga pistik on täpselt peegelpildis, pean selle kuskil otsima.
IMG_20190129_202926 by Silver errr, on Flickr
Armatuuri vahetuse ajal otsustasin ka veidi mürasummutust lisada. Eelnevalt polnud seda midagi. Ehk on sellest natukesest juba midagi kasu. Kaalu tuli ehk 5kg. Pildid on kuskil poole töö peal tehtud, lõpuks sai pm kõik kaetud ja jäi veidi ülegi.
IMG_20190129_192627 by Silver errr, on Flickr
IMG_20190129_192354 by Silver errr, on Flickr
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Kuna varudest otsitud radiaator lekkis õrnalt vanni vahelt ja paisupaak nägi väga rõve välja sai need asendatud. Radiaator on Nissensi oma ja paisupaak Febi. Ventilaatori koda sai sobima pandud Spali ventilaatoriga.
IMG_20190203_160303 by Silver errr, on Flickr
IMG_20190203_160257 by Silver errr, on Flickr
Aju poolne mootori juhtmestik on ka peaegu valmis, süütepooli ja gaasiklapi poteka pistik tuleb veel külge panna.
IMG_20190203_160318 by Silver errr, on Flickr
Ülejäänud vajab veel korrastamist. Eelnevalt kui autol progeaju peal oli sai kiiruga sobitatud golfi pealt juhtmesari, seetõttu kes autot kuskil nägid ei olnud ta kuskilt otsast viisakas, see jäi häirima. Vaja veel lisakellade anduri juhtmed ära vedada ja saab ka selle poole ära lõpetada.
IMG_20190203_160332 by Silver errr, on Flickr
Aju ja muude lisaseadme jaoks ostsin sellise kaitsmekarbi. Sinna karpi tulevad ajuga seonduvad kaitsmed, kütusepumba ja ventilaatori releed jne.
Hetkel veel lõpetamata.
IMG_20190203_160430 by Silver errr, on Flickr
IMG_20190203_160303 by Silver errr, on Flickr
IMG_20190203_160257 by Silver errr, on Flickr
Aju poolne mootori juhtmestik on ka peaegu valmis, süütepooli ja gaasiklapi poteka pistik tuleb veel külge panna.
IMG_20190203_160318 by Silver errr, on Flickr
Ülejäänud vajab veel korrastamist. Eelnevalt kui autol progeaju peal oli sai kiiruga sobitatud golfi pealt juhtmesari, seetõttu kes autot kuskil nägid ei olnud ta kuskilt otsast viisakas, see jäi häirima. Vaja veel lisakellade anduri juhtmed ära vedada ja saab ka selle poole ära lõpetada.
IMG_20190203_160332 by Silver errr, on Flickr
Aju ja muude lisaseadme jaoks ostsin sellise kaitsmekarbi. Sinna karpi tulevad ajuga seonduvad kaitsmed, kütusepumba ja ventilaatori releed jne.
Hetkel veel lõpetamata.
IMG_20190203_160430 by Silver errr, on Flickr
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Reguleeritava nukarattaga on hetkel olukord probleemne, saatsin selle hetkel tagasi müüjale, loodetavasti oli praak toode ja mul ei ole mingit imelikku one-off nukkvõlli. Nukaratas peaks nukkvõlli külge minema pressides, see mis sain võisin lihtsalt käega otsa lükata. Hetkel ei saa selle tõttu mootorit kokku laduda.
Juhtmestiku osa on sisuliselt valmis, salongi poolt saab kokku laduda vähemalt:
IMG_20190211_190613 by Silver errr, on Flickr
IMG_20190212_175423 by Silver errr, on Flickr
Siin pildil on alustatud lisakellade juhtmestiku tegemisega:
IMG_20190212_175500 by Silver errr, on Flickr
Uue tüübi süütepoolile tehtud väljund analoog tahomeetri jaoks, vemsiga mul viimati originaal kellasid ei õnnestunud tööle saada:
IMG_20190212_175409 by Silver errr, on Flick
Salong hakkab vaikselt kokku saama:
IMG_20190213_161259 by Silver errr, on Flickr
IMG_20190213_162048 by Silver errr, on Flickr
Armatuuri alune olukord, pedaalide peab uued kummist katted ostma ja üle värvima:
IMG_20190214_204822 by Silver errr, on Flickr
Õhufiltrikorpusesse lisatud sisselaske õhu temperatuuri andur:
IMG_20190210_150715 by Silver errr, on Flickr
Sain lõpuks ka oma Zender velgede komplekti kokku, eelnevalt oli mul neid 3, nüüd sain 2 juurde. Tuleb veljed nüüd ainult ilusaks teha:
IMG_20190217_141213 by Silver errr, on Flickr
IMG_20190217_140748 by Silver errr, on Flickr
Juhtmestiku osa on sisuliselt valmis, salongi poolt saab kokku laduda vähemalt:
IMG_20190211_190613 by Silver errr, on Flickr
IMG_20190212_175423 by Silver errr, on Flickr
Siin pildil on alustatud lisakellade juhtmestiku tegemisega:
IMG_20190212_175500 by Silver errr, on Flickr
Uue tüübi süütepoolile tehtud väljund analoog tahomeetri jaoks, vemsiga mul viimati originaal kellasid ei õnnestunud tööle saada:
IMG_20190212_175409 by Silver errr, on Flick
Salong hakkab vaikselt kokku saama:
IMG_20190213_161259 by Silver errr, on Flickr
IMG_20190213_162048 by Silver errr, on Flickr
Armatuuri alune olukord, pedaalide peab uued kummist katted ostma ja üle värvima:
IMG_20190214_204822 by Silver errr, on Flickr
Õhufiltrikorpusesse lisatud sisselaske õhu temperatuuri andur:
IMG_20190210_150715 by Silver errr, on Flickr
Sain lõpuks ka oma Zender velgede komplekti kokku, eelnevalt oli mul neid 3, nüüd sain 2 juurde. Tuleb veljed nüüd ainult ilusaks teha:
IMG_20190217_141213 by Silver errr, on Flickr
IMG_20190217_140748 by Silver errr, on Flickr
-
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
- Auto: Golf 7.5
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 8 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Hea vaadata su progressi selle autoga. Mis mõõtudega veljed on ?
Tundub, et ma polegi siis enam ainus siin, kellel mk1 jetta all need veljed on
Tundub, et ma polegi siis enam ainus siin, kellel mk1 jetta all need veljed on
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
15x7 ja et on uutel umbes 25, uued mis pildil on on veidi laiema randiga kui need mis mul eelnevalt olemas on. Saab ette kitsamaga panna ja taha laiema randiga.
Tohohh mootor ja recarod peaks ka päris sarnased tunnused olema
Tohohh mootor ja recarod peaks ka päris sarnased tunnused olema
-
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
- Auto: Golf 7.5
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 8 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Neid tehti jah mitmeid erinevaid variatsioone. Samuti aastate lõikes olid erinevad ka poldid/imitatsioonid ja kapslite erinevus ning offsetid. Tõeliselt ajastutruu ja äge velg minu silmis. Pean enda omad ka kunagi viisakaks tegema. Mul vist oli ka kõik päris hea ET-ga.
Tundub, et meil lihtsalt üsna sarnane maitse mitmete asjade osas
Edu sulle igaljuhul. See on üks ainsaid teemasid, millel pingsalt silma peal hoian, sest samastumine on tuntav.
Kriisa
Tundub, et meil lihtsalt üsna sarnane maitse mitmete asjade osas
Edu sulle igaljuhul. See on üks ainsaid teemasid, millel pingsalt silma peal hoian, sest samastumine on tuntav.
Kriisa
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Nukaratta kohta pole uudised saanud, ilmselt pole müüja kätte veel saanud. Veljed läksid pritsi, varsti saab neid tegema hakata. Pritsi läksid ka üks varu tagaluuk ja tagauks, lastakse alt valtsi ääred mõlemad puhtaks. Väike plaan on kui kõik hästi läheb kevadel auto üle värvida, toon jääks hetkel samaks.
Hetkel ladusin mootori ka kokku tavaliste KR nukkadega niikauaks kui selle nukaratta teema lahendatud saab. Saab nendega käima panna jne vaadata kas kõik toimib. Värskendasin ka mõned detailid mootoriruumis ära, sisselase sai värvi jne.
IMG_20190305_170728 by Silver errr, on Flickr
Teipisin sisselaske alt fooliumteibiga ära, ehk hoiab mootorist tulevat kuumust natuke tagasi:
IMG_20190228_124804 by Silver errr, on Flickr
Ja tegin väljalaskele alumiiniumist katte:
IMG_20190228_195227 by Silver errr, on Flickr
Veel tegelesin roolilati puksidega, korra eelmise aasta suvel ma neid vahetasin, olin sinna meeltesegaduses mingid vanad puksid pannud ja latt sõitis pm 1cm edasi-tagasi. Siis sai küll veidi parem,aga tahtsin et oleks veidi jäigemalt latt küljes ja tellisin powerflexi puksid. Nende vahetus kõige lõbusam asi pole kui mootor peal. Nüüd tundub et sai hea. Puksidest veel ootavad tagasillatala puksid vahetust, leidsin lõpuks ebayst uued, eestist ei leidnud:
IMG_20190304_154317 by Silver errr, on Flickr
IMG_20190304_164406 by Silver errr, on Flickr
IMG_20190304_164421 by Silver errr, on Flickr
Vanad aga siiski üsna korralikud originaalid, ilmselt selle esialgse punase GLI küljest:
IMG_20190304_164505 by Silver errr, on Flickr
Hetkel ladusin mootori ka kokku tavaliste KR nukkadega niikauaks kui selle nukaratta teema lahendatud saab. Saab nendega käima panna jne vaadata kas kõik toimib. Värskendasin ka mõned detailid mootoriruumis ära, sisselase sai värvi jne.
IMG_20190305_170728 by Silver errr, on Flickr
Teipisin sisselaske alt fooliumteibiga ära, ehk hoiab mootorist tulevat kuumust natuke tagasi:
IMG_20190228_124804 by Silver errr, on Flickr
Ja tegin väljalaskele alumiiniumist katte:
IMG_20190228_195227 by Silver errr, on Flickr
Veel tegelesin roolilati puksidega, korra eelmise aasta suvel ma neid vahetasin, olin sinna meeltesegaduses mingid vanad puksid pannud ja latt sõitis pm 1cm edasi-tagasi. Siis sai küll veidi parem,aga tahtsin et oleks veidi jäigemalt latt küljes ja tellisin powerflexi puksid. Nende vahetus kõige lõbusam asi pole kui mootor peal. Nüüd tundub et sai hea. Puksidest veel ootavad tagasillatala puksid vahetust, leidsin lõpuks ebayst uued, eestist ei leidnud:
IMG_20190304_154317 by Silver errr, on Flickr
IMG_20190304_164406 by Silver errr, on Flickr
IMG_20190304_164421 by Silver errr, on Flickr
Vanad aga siiski üsna korralikud originaalid, ilmselt selle esialgse punase GLI küljest:
IMG_20190304_164505 by Silver errr, on Flickr
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Auto kallal väga palju teinud pole, käima läheb jne aga mõned väiksed kalad vaja veel ära lahendada. Põhiliselt olen velgedega tegelenud, hetkeseisuga on ootab üks veel värvi ja poleerin ilmselt korra veel üle ka.
Pritsitud velg:
Zender Sport by Silver errr, on Flickr
Kodukootud pink:
Zender Sport by Silver errr, on Flickr
Zender Sport by Silver errr, on Flickr
Zender Sport by Silver errr, on Flickr
Värvitud velg:
Zender Sport by Silver errr, on Flickr
Pritsitud velg:
Zender Sport by Silver errr, on Flickr
Kodukootud pink:
Zender Sport by Silver errr, on Flickr
Zender Sport by Silver errr, on Flickr
Zender Sport by Silver errr, on Flickr
Värvitud velg:
Zender Sport by Silver errr, on Flickr
-
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
- Auto: Golf 7.5
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 8 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Väga hea töö. Need veljed ikka poleeritud kujul midagi väga ilusat. Kuidas poldid kätte said ja kas paned tagasi ka ?
Mis mõõdus rehve plaanid ?
Edit: Näita veljevidinat ka (poleerpinki)
Mis mõõdus rehve plaanid ?
Edit: Näita veljevidinat ka (poleerpinki)
Viimati muutis Kriisa, 22 Apr 2019, 15:19, muudetud 1 kord kokku.
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."
- jojoonas
- Huviline
- Postitusi: 226
- Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
- Auto: Golf 7.5 Variant R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 54 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Pakun, et poldid olid liimitud imitatsioonid ja said juba pritsis otsa. Keskinitel vähemalt nii läks.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Uuematel ja laiematel velgedel olid alust sisse löödud imitatsioonid, vanematel m6 roostevabad sisekuuskant poldid. Umbes 30% neist eemaldus puurides, seetõttu hetkel pole midagi sinna tagasi panna ja on erinevad, seega jääb ilma. Muidu tulid keerates, isegi need sisse löödud imitatsioonid.
Rehvid tulevad 195/50. Pingist vist paremaid pilte pole, muidu on latt metalli kus on otsast tagumine piduriketas koos käändmikuga. Mootor on vist mingi vana nõuka pesumasina oma, rihm on G60, mootori rihmaratas geneka otsast ja pingutamine käib nii et lased mootori kruvidega õigele kaugusele puidu sisse mis on lati küljes. Raskuseks/aluseks on vana mõraga mootoriplokk.
Rehvid tulevad 195/50. Pingist vist paremaid pilte pole, muidu on latt metalli kus on otsast tagumine piduriketas koos käändmikuga. Mootor on vist mingi vana nõuka pesumasina oma, rihm on G60, mootori rihmaratas geneka otsast ja pingutamine käib nii et lased mootori kruvidega õigele kaugusele puidu sisse mis on lati küljes. Raskuseks/aluseks on vana mõraga mootoriplokk.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Vahepeal on auto veidi punasemaks läinud. Läks originaal tooni, ainukese erinevusega et laki alusena. Veidi heledam kahjuks tuli kui originaal, aga muidu üsna rahul. Ilma kambrita värvimise kohta sai väga uhke, ainult üks putukas ja paar väikest jooksu, tagaluuk jäi ka veidi apelsiini tekstuuri.
Arvuti taha saan lisan veidi rohkem pilte keretöödest ka, aknaäärega tuli üks suur üllatus, mida väljast pm näha polnud.
Arvuti taha saan lisan veidi rohkem pilte keretöödest ka, aknaäärega tuli üks suur üllatus, mida väljast pm näha polnud.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 62 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Aga sumpa ots on küll metsik
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Keset katust, õnneks vaevu märgatavas kohas, sumpa ots on stangega natuke tagasihoidlikum. Vana kaheraudne meeldis rohkem, aga lõpupütt vahetus vahepeal vähe vaiksema vastu. Ilmselt tuleb üksik 2.5 tolli rv toru sinna praeguse asemele. Sai meelega see mustaks värvitud, et vähem silma hakkaks.
Viimati muutis CD-R, 13 Juun 2019, 17:38, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Vaikselt hakkab kokku saama, vaja väljast triibud peale kleepida saab laiendid ja stange ka külge. Originaal roheline toonklaasi ring läks ka külge.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Väliselt koos nüüdseks, salongi vaja veel heli sisse saada ja mõned jupid korralikumad otsida.