Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1031
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 91 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas links » 28 Juun 2019, 21:49

Mis need korralikumad jupid on?

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 28 Juun 2019, 22:00

Uksepolster juhi oma, nende ülemised liistud, juhipeegel jne. Tegevust selle autoga jagub, vähemalt väljast võib rahule jääda.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1733
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 402 korda
Tänatud: 194 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 28 Juun 2019, 22:03

:o :o :o
kõva töö ära tehtud :thumbup: :thumbup:
Näeb väga vinge välja

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 15 Apr 2020, 17:44

Esimesed ringid tänasega tehtud.
Talvitumise ajal vahetasin käigukasti teise vastu, kuna ülekanded olid mnt-l veidi liiga karmid. Algselt oli siis FM koodiga golf 1 gti kast, 90 kanti töristades oli peaegu 3400 rpm. Uue kasti panin mitmest kokku, sisu peale viienda käigu tuli ühest kastist mis ma kunagi golfile ehitasin ja diffri laiali lasin, käigurida oli FM kastist pärit. Viiest käik tuli 9a koodiga kastist ja peaülekanne seekord siis 3.6. Uus kast on 90-ga sõites kuskil 2900rpm, ehk üsna mõistlik sellele mootorile.
Kui kast maas oli vahetasin ka SRE ketta tavalise Sachsi ketta vastu, nüüd saab veidi rahulikumalt kohalt ära minna. Vahetasin ka ära väntvõlli simmeri kuna see oli millegi pärast lekkima hakanud.
Veel peaks ära vahetama parema mootoripadja, tuleb loota, et seekord kestab see veidi kauem kui paar kuud. Vasakule õnneks leidsin korraliku originaali. Saab ehk üleliigsest mootori vibratsioonist lahti, kummist osa on täiesti lahti sees juba.
Üks pilt ka, auto on väga tolmune seismisest.
PiltJetta mk1 GLI by Silver errr, on Flickr

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 28 Juun 2021, 12:31

Auto endiselt liigub, midagi suurt ehitanud ei ole.
Autol on nüüdseks ka uus tühimass passis- 1045kg(eelnevalt siis 820kg). Kui sealt siis juht 75kg maha arvestada kaalub ta 970kg 2.0 mootoriga täis vedelikkudega ja muu varustusega. Kaalu tõttu jäin ka ühest tagumisest istekohast ilma.
Mootori setup on ka tegelikult muutunud, kuigi see juhtus juba eelmine aasta. Lõpuks jäi ikkagi peale vana hea KE-Jetronic Motronic sissepritse, Usast sai tellitud custom chip sellele ajule ja töötab nii nagu peab. Uue chipiga siis piiraja tõstetud 7400rpm peale, kütusesegu pärast 6000rpm on oluliselt parem, varasemalt läks lahjaks ja pärast 6500rpm mingit jõudu enam polnud, nüüd tõmbab ilusti üle 7000rpm. Nukad on ka vahetunud KR 1.8 102kw omade vastu, nendega on alla 3000rpm elu ikka oluliselt parem ja lõpus tunde järgi väga midagi hullult ei kaota.
Talvel plaanis amordid ära vahetada Bilstein B8-te vastu ja ehk ka torsen differ kasti. Sumpale tahaks ka keskele tunnelise uue normaalse kinnituse teha, katalüsaator sulatab keskmise sumpa tripi üles ja ilma selleta käib vastu tunnelit.

Spec list siis ka:
Plokk 2.0 85kw ADY
Kepsud 2.0 85kw 2E ringi tehtud kolvisõrme puksidega
Väntvõll 1.9 55kw AAZ
Plokikaas 2.0 110kw ABF
Kolvid 2.0 100kw 9A
Nukad 1.8 102kw KR
Ta-technix torukolle mille otsas on originaal kat
Väljalase Simonsi 2 tolline.
Techtonics tuning custom chip
Käigukastis FM kasti 1-4käiku ja 9A kasti 5-s, 3.6 peaülekanne. 90mm veovõllid.
Sidur on SRE korv ja tavaline Sachsi ketas.

Kuna tekkis huvi mis veerand miili aega see auto sõita võiks, sai ära käidud Avalaksul. Parimaks ajaks jäi 15.19@147,5km/h. Ilmselt saaks seda parandada driver modi ja jahedama ilmaga. Kuumaga muutub see mootor üsna laisaks, või vähemalt tunde järgi käib ta minuarust jahedaga ikka oluliselt paremini edasi.
PiltIMG_20210626_121737 by Silver errr, on Flickr

Lisaks sain teada, et mu auto originaal esiklaas polnud kilega. Õhtul sain kivi, hommikul oli katki, õnneks sõiduajal soolaks ei läinud.
PiltIMG_20210604_201250 by Silver errr, on Flickr
Kes tänasid kasutajat CD-R selle postituse eest:
MustVälkAht0tito

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas ryan » 29 Juun 2021, 21:33

Auto on ilus!
Jõudu ja jaksu edaspidiseks 8)
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas TanelP » 01 Juul 2021, 19:09

Mis moodi see kaal nii palju tõusis?
you know you are doing something right when the haters come out.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 01 Juul 2021, 21:06

Ega ta nii väga ebareaalne pole, kuigi ma olen suht kindel, et tehase andmed nendel autodel on ilma juhi 75kg-ta. Tehasest kõige raskem Jetta mk1 minu uurimuse järgi tulebki sinna ca 920-950kg tühimassiga, niiet 970kg raskema mootori, raskemate istmete ja velgedega ei kõla väga ebareaalne. Mürasummutus on mul ka vist praeguseks hetkeks rohkem kui tehasest.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Vw Jetta GLI mk1 - CD-R

Lugemata postitus Postitas CD-R » 01 Aug 2023, 19:07

Mõned uuendused mis siis vahepeal toimunud on.

Vedrustuse poole pealt on alla jõudnud KW v1 coilid, nendele panin ka nüüd külge PMC reguleeritavad tugilaagrid, tänu millele sai pikkikalle viidud 3 kraadi peale. Rool läks küll raskemaks, aga juhitavus on nüüd oluliselt tänapäevasem. Lisaks vahepeal sai katsetatud ka "roll center correction kit-i" mis siis sisuliselt sarniiri pikendus ja rooliotsade flip kit on, minul läks sellega bump steer veel hullemaks, niiet läksid lõpuks originaalid külge tagasi. Tulevikus tahaks kindlalt tagasilla tala puksid mingid kangemad panna, tunda on kuidas nagu auto tagant keeraks. Ilmselt ka siis ette õõtsade sisse ka midagi jäigemat panna. Kui kuskilt kogu komplekti saaks siis vist paneks ka roolivõimu külge, kellel miskit pakkuda, andku teada.

Kuna originaal 239mm vent GTI/GLI pidurid said suht kiirelt Audrus ära küpsetatud, siis esipidurid said ka uuenduse Opel Calibra sadulate ja 256mm ketase näol. Tulevikus on ilmselt plaan kas Wilwoodi kit osta või siis 280mm VAG-i kraam külge tuunida. Piduriklotside valik on üsna nadi nendel Opeli piduritel, aga hea upgrade tänava sõiduks muidu, istub otse külge. Peasilinder sai ära vahetatud, kuna see mis kunagi autot ehitades uue külge panin jooksis pidurivõimu sisse tühjaks.

Eelmine suvi lõppes otsa käigukast, lahti ei ole võtnud, aga ilmselt teise käigu hambad on siledad. Ajutiselt sai alla pandud üks close ratio FM koodiga kast, et hooaja lõpuni sõita. See aasta siis valmis torseniga ACD kast- lühikeste käikudega 3.6 peaülekanne, uued laagrid jne. Kurvides on täitsa vahva asi see torsen, muidu nagu väga aru ei saagi. Tulevikus tahaks proovida Epyteci tagumist käigukasti patja, oleks vaja kuidagi mootor koos kastiga vähe jäigemalt kere külge saada. Loodetavasti väga palju vibratsiooni see keresse edasi ei kanna. Hetkel teatud tingimustel käib sisselase õrnalt vastu kapotti.

Mootorile pole suurt midagi teinud. Karter sai pandud plekist, ise tehtud vaheseinadega, et kurvides nälga ei jääks ja sisse läks 10w60 motuli õli. Lisatud sai ka see windage tray-ga tihend mis enamasti 55kw td-l küljes on. Võimalik, et persedüno valetab, aga pärast seda uuendust oleks nagu kõrgel pöördel rohkem jõudu ja mootor läheb oluliselt meelsamalt 7400rpm-ni. Lähiajal plaanin ära vahetada hüdrotõukurid, kuna vanad on ilmselt 90-ndatest kuskil motos elanud ja teevad juba üsna palju häält. Kollektor tahab ka keevitust saada, kahel keskmisel silindril toru ja flantsi keevituses mõrad sees. Sumpaga pole ka endiselt täiesti rahul, hääl on mõistlik, aga käib endiselt vastu kere, lekib ja dünaamika nimel võiks toru diameeter ka suurem olla. 2 tolli on veidi pisike, eriti kui tehasest 16v-l on juba 2.25 tolli. Selle viimasega prooviks talvel tegeleda kindlasti.

Suureks visuaalselt uuenduseks on siis uued veljed. Custom 2 osalised siis, täpselt ei teagi mis firma velg see esialgselt oli, logo oleks nagu RG. Igastahes sai kasutatud OZ racing lip-e ja polte. Veljed said siis kodus ise värvitud ja rantidega poleerimisega aitas tuttav. Poldid said uuesti üle tsingitud. Tasakaalustamisel keerati üks velg veidi värvi poolest tuksi ja ideaalses maailmas tuleks see uuesti üle värvida, aga hetkel ei ole jaksu sellega tegeleda. Eemalt on viisakas ja autol nagunii igast iluvigu igal nurgal. Rehvid läksid ka uued - Accelera 651 sport 195/50R15 Treadwear 100.

PiltDSC04526 by Silver errr, on Flickr
PiltDSC04494 by Silver errr, on Flickr
Kes tänasid kasutajat CD-R selle postituse eest:
pppp

Vasta

Mine “Huviliste autod”