VW Passat B5 Driftcar. 2.8T RWD . Mjergo
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Vahepeal sigines üks elukas veel minujuurde
Kiiremas korras korda teha, passat garaaži ja seibideks.
Saab ennem lume kadumist puuri sisse või ei
NB: kellelgil M47 mootor üle, siis võib mulle pakkuda.
Kiiremas korras korda teha, passat garaaži ja seibideks.
Saab ennem lume kadumist puuri sisse või ei
NB: kellelgil M47 mootor üle, siis võib mulle pakkuda.
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Aoi, pole ammu miskit toimunud.
Pikka juttu hetkel ei tee, aga silmaringi täiendamiseks selline olukord
Pikka juttu hetkel ei tee, aga silmaringi täiendamiseks selline olukord
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Aoi.
Pürgin ikka niikaugele, et jõuaks avalaksule. Kapotialune elu hakkab enamvähem looma, tagasild vaja veel alt kiskuda, org. Paak alt minema visata, vahesein kinniseks teha, ja turbo õli tagasivoolu pumpa oodata.
Esisilda veel seekord alla ei saa, niiet peab multilinki vägistama.
Ees FK streetline coilid, pärit E46 ja korrigeeritud passatile.
Taha oleks vaja veel mingeid esimesi coile ( jäigemaks )
Seekord kõik, vähem juttu rohkem tegu.
Pürgin ikka niikaugele, et jõuaks avalaksule. Kapotialune elu hakkab enamvähem looma, tagasild vaja veel alt kiskuda, org. Paak alt minema visata, vahesein kinniseks teha, ja turbo õli tagasivoolu pumpa oodata.
Esisilda veel seekord alla ei saa, niiet peab multilinki vägistama.
Ees FK streetline coilid, pärit E46 ja korrigeeritud passatile.
Taha oleks vaja veel mingeid esimesi coile ( jäigemaks )
Seekord kõik, vähem juttu rohkem tegu.
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Teoreetiliselt olen avakaks valmis.
Nibin nabin vaja veel sättida/näppida, aga nagu elu on nlidanud siis see auto ei saa kunagi valmis...
Tehtud- rear turbo kit ( Garrett Airesearch 0.9bar ) + Õlitagasivoolu pump (12v 17l min.)
Jäik tagasild (kapron puksid ja suht custom coilid)
Hüdrokas.
2.7Bit pihustid, külmalt ei tee üldse koostööd.( võimalik, et lendab terve juhtmestik peale)
Toruraam ette.
Uued kasti padjad + littrid mootori all.
Org. Paak alt kadunud (22l alu paak.
Üllatuseks ka must have drift spec tagatiib
Vast peab vastu
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 27 Mai 2015, 08:56
- Auto: Golf 3 Cabrio 66KW,
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B5 , 2.8T RWD . Mjergo
Neiu klõpsis mul pilte ja ennäe
Passat pover Ei tegelikult mulle väga naiss nurk ja tossu tootis ka. Edu edaspidises ja tahaks tõesti veel näha bemmide keskel näha toredar volksu.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Passat B5 , 2.8T RWD . Mjergo
Meie ka Ristotu-ga, olenemata taeva nugadest mis alla sadas, otsustasime ikka passati esimese ringi ära vaadata, et kaasa elada omadele Khool mõte passatist driftikas teha, aga miks see taguots nii kõrge on ?
Martin.
Martin.
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8T RWD . Mjergo
Tänan kõiki kaasaelajaid
Tagaots jäi seetõttu nii kõrge, et aega jäi väheks ja ei leidnud kuskilt taha enam coile. Sai ehitatud lihtsalt mingi kompunn taha, et võimalikult jäik jääks.
Esimene ring läks ikka väga lappe, kuna esimeses kurvis otsustas hüdrokas öelda, et ma ei tee koostööd ja kõik
Peale pidurite üleõhutamist sai asjad paika ja läks uuesti rajale. Lõppkokkuvõttes olen rahul, esimest korda rajal mis oli väga libe ! lund/vihma/lõrtsi/rahet kordamööda tehnika ka kestis ja töötas ilusti. Tähelepanu pälvis see auto kõikjalt Taaskord motivatsioon laes ja ootan järgmisi sõite ( ennem muidugi vägapalju asju vaja ringi teha ja esisild minema visata )
Tagaots jäi seetõttu nii kõrge, et aega jäi väheks ja ei leidnud kuskilt taha enam coile. Sai ehitatud lihtsalt mingi kompunn taha, et võimalikult jäik jääks.
Esimene ring läks ikka väga lappe, kuna esimeses kurvis otsustas hüdrokas öelda, et ma ei tee koostööd ja kõik
Peale pidurite üleõhutamist sai asjad paika ja läks uuesti rajale. Lõppkokkuvõttes olen rahul, esimest korda rajal mis oli väga libe ! lund/vihma/lõrtsi/rahet kordamööda tehnika ka kestis ja töötas ilusti. Tähelepanu pälvis see auto kõikjalt Taaskord motivatsioon laes ja ootan järgmisi sõite ( ennem muidugi vägapalju asju vaja ringi teha ja esisild minema visata )
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
- Harti
- Klubiline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 08 Jaan 2017, 23:34
- Telefon: 56884868
- Auto: Passat B5 4Motion, BMW 530dTu
- Asukoht:
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 10 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 Driftcar. 2.8T RWD . Mjergo
Mõnus pill äkki näitad ka kuidas sa selle turbo seal põhja all lahendasid plaanis endaomale ka jõudu juurde saada kas turbo või siis PES G2 sarnase lahendusega.
Jõudu sulle
Jõudu sulle
Nelivedu, kindel edu!
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 Driftcar. 2.8T RWD . Mjergo
2.8ga asi keerulisem. Kunagi tehti ka valmis kompressoreid sellele ( terve kit oli müügis )
Mul hetkel lihtsalt stock aju pealt, 2.7bit pihustid ja kütuseks 10L 98 + 2,5L 85. Rõhku 0.9bar. Külmalt käib nagu mudapump, aga kui temp 60+ jõuab hakkab liikuma
Driftiautoga asi lihtsam, viskad originaal paagi alt ära ja
Hetkel pole seal pildil tagasivoolu pumpa. Torustik jookseb läbi salongi ja suht kerge
Algul proovisin ka bagassi toppida, töötas küll, aga selle motoga jäi lägg kahjuks sisse. Mitte midagi väga hullu, aga võiks ikka suht 0 lähedal olla.
Kellel rohkem tahtmist ja mõllamist, võin julgelt kirjutada.
Mul hetkel lihtsalt stock aju pealt, 2.7bit pihustid ja kütuseks 10L 98 + 2,5L 85. Rõhku 0.9bar. Külmalt käib nagu mudapump, aga kui temp 60+ jõuab hakkab liikuma
Driftiautoga asi lihtsam, viskad originaal paagi alt ära ja
Hetkel pole seal pildil tagasivoolu pumpa. Torustik jookseb läbi salongi ja suht kerge
Algul proovisin ka bagassi toppida, töötas küll, aga selle motoga jäi lägg kahjuks sisse. Mitte midagi väga hullu, aga võiks ikka suht 0 lähedal olla.
Kellel rohkem tahtmist ja mõllamist, võin julgelt kirjutada.
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B5 Driftcar. 2.8T RWD . Mjergo
Olen kuulnud, et jõudu kannatavad ainult BMW differ ja kast. Isegi 4 veoliste all 800hp juures kannatavad ainult 10-20 korda kiirendamist kõige tugevamad vag originaal diffrid. kas torseni asemele keegi muffe ei tee?
midagi sellist mõtlen, see küll subarule ja esiveo jaoks
Veel üks variant [VW Bot: "Keel korda!"] on touaregi kast see on küll pikk aga sinna istub 4 vedu pulgad otsa ehk peaks olema kasti välised, saab manuaalina.
Jõudu pull projekt.
midagi sellist mõtlen, see küll subarule ja esiveo jaoks
Veel üks variant [VW Bot: "Keel korda!"] on touaregi kast see on küll pikk aga sinna istub 4 vedu pulgad otsa ehk peaks olema kasti välised, saab manuaalina.
Jõudu pull projekt.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 Driftcar. 2.8T RWD . Mjergo
Julgen vaielda. Wampiiroja driftteam ( audi s4, 2.7 biturbo) hetkel ~400kw? Sõidab juba aastaid ühe diffriga, mõned poolteljed läinud, aga jäigad puksid muutsid asja.
Tegu sama kasti ja diffriga mis minu autolgi kasutuses. Jah, kasti on suutnud ühekorra ära lõhkuda, aga siiski ainult 2. Käigu sünkro. Seegi oli minu teada omast lollusest
Diffriga asi lihtne, niikaua kuniks kinni keevitatud, lahtiseid ise 2tk laiali lasknud
Tuleviku plaanid niivõinaa mingi võimsama V8 peale minna ja siis kas tdsi või miskine tugevam kast.
Aga üldiselt driftis sa ju ainult libised mööda teatud trajektoori, lõhkumine toimub rohkem launchides ja suuna muutmisel. Arvestagem sellega ka, et selle auto tagumine ots ei kaalu enam midagi ( loe : kahekesi tõstab tiibadest üles )
Jõudu ja jaksu tarvis !
Tegu sama kasti ja diffriga mis minu autolgi kasutuses. Jah, kasti on suutnud ühekorra ära lõhkuda, aga siiski ainult 2. Käigu sünkro. Seegi oli minu teada omast lollusest
Diffriga asi lihtne, niikaua kuniks kinni keevitatud, lahtiseid ise 2tk laiali lasknud
Tuleviku plaanid niivõinaa mingi võimsama V8 peale minna ja siis kas tdsi või miskine tugevam kast.
Aga üldiselt driftis sa ju ainult libised mööda teatud trajektoori, lõhkumine toimub rohkem launchides ja suuna muutmisel. Arvestagem sellega ka, et selle auto tagumine ots ei kaalu enam midagi ( loe : kahekesi tõstab tiibadest üles )
Jõudu ja jaksu tarvis !
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 950
- Liitunud: 11 Jaan 2011, 14:19
- Telefon: 56340146
- Auto: Vw Passat 2.8
- Asukoht: Antsla
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 Driftcar. 2.8T RWD . Mjergo
Täitsa hakkas huvitama see turbo teema. Võiksid täpsemalt rääkida tööst ja pilte mootorist. Vb tuleb endal veel isu passat alles hoida.
Kahe pedaaliga on jalgratas,kiirel autol on manuaalkast!
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 Driftcar. 2.8T RWD . Mjergo
Otsin inimest kes painutaks turvakaare ja taguotsa torustikku, materjali toon ise ja vajadusel aitan kaasa.
Toru möödud 45x2.5/52x2.
Kui kellegil leidub, siis olen huvitatud ka 2.7biturbo mootorist ja sidurist. Samuti ka elektroonilisest roolivõimust, kuna tavapump ei ela üle isegi radikaga mitte.
Tuleb edasi ehitama hakata, kuna hetkeseisus rajale ei lasta ( turvakaar, taha vahesein, armatuur minema visata, juhtõmestikku kärpida, abs minema lennutada, esisilda leiutada jne )
Parimat : Mergo.
Toru möödud 45x2.5/52x2.
Kui kellegil leidub, siis olen huvitatud ka 2.7biturbo mootorist ja sidurist. Samuti ka elektroonilisest roolivõimust, kuna tavapump ei ela üle isegi radikaga mitte.
Tuleb edasi ehitama hakata, kuna hetkeseisus rajale ei lasta ( turvakaar, taha vahesein, armatuur minema visata, juhtõmestikku kärpida, abs minema lennutada, esisilda leiutada jne )
Parimat : Mergo.
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Passat B5 Driftcar. 2.8T RWD . Mjergo
Mjergo kirjutas:Otsin inimest kes painutaks turvakaare ja taguotsa torustikku, materjali toon ise ja vajadusel aitan kaasa.
Toru möödud 45x2.5/52x2.
Kui kellegil leidub, siis olen huvitatud ka 2.7biturbo mootorist ja sidurist. Samuti ka elektroonilisest roolivõimust, kuna tavapump ei ela üle isegi radikaga mitte.
Tuleb edasi ehitama hakata, kuna hetkeseisus rajale ei lasta ( turvakaar, taha vahesein, armatuur minema visata, juhtõmestikku kärpida, abs minema lennutada, esisilda leiutada jne )
Parimat : Mergo.
Saan aidata kirjuta PS.
Martin.
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 Driftcar. 2.8T RWD . Mjergo
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 Driftcar. 2.8T RWD . Mjergo
Taaskord kerega tegeletud. Esimesed tiivalaiendid (+40mm laiemad) järgmiseks vormid teha ja edaspidi fiiber tiibu kasutada. Tagumise osaga läheb asi samateed, kuid laiemaks.
Stanged lähevad tulevikus tiibadega kokku, kes teab millal sinnamaani jõuab. Cheers
Stanged lähevad tulevikus tiibadega kokku, kes teab millal sinnamaani jõuab. Cheers
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
- StreetWolf
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 27 Veebr 2010, 23:10
- Telefon: 56481752
- Auto: Vw Passat B5.5 1.9tdi
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 608
- Liitunud: 18 Mär 2010, 17:32
- Telefon: 58505708
- Auto: t4 :g4
- Asukoht: Kuusalu-Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B5 Driftcar. 2.8T RWD . Mjergo
Plaanid street klassi sõita ? Siis pole ju kaar lubatud.
Samas soovitan mitu korda reglementi lugeda, sealt saab igal korral midagi uut huvitavat.
Samas soovitan mitu korda reglementi lugeda, sealt saab igal korral midagi uut huvitavat.
CarSec/Ghost audio - multimeedia lahendused, turvaseadmed, klaaside toonimine, müraisolatsioon, parkimisseadmed, kaamerad ja palju muud kasuliku ja huvitavat teie autole
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 Driftcar. 2.8T RWD . Mjergo
Streeti kindlasti mitte, tegu pole enam grammiväärtki originaal autoga, rääkimata legaalsusest (mitte, et ma ei taha seda kunagi tänavatele tagasi tuua )
Pro-am. Reeglid muutuvad jah iga tunni tagant vist, aga eks paistab kas hooaja lõpus saab midagi, plaan ikka mootori vahetus ära teha.
Tänaseks vahesein sees, esimesed tiivad laiemad ja tagatipuks keegi 2 ukselist passatit on näinud? Mina ka mitte, aga proovin ära teha
Pro-am. Reeglid muutuvad jah iga tunni tagant vist, aga eks paistab kas hooaja lõpus saab midagi, plaan ikka mootori vahetus ära teha.
Tänaseks vahesein sees, esimesed tiivad laiemad ja tagatipuks keegi 2 ukselist passatit on näinud? Mina ka mitte, aga proovin ära teha
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 Driftcar. 2.8T RWD . Mjergo
Kuna VAG grupist ühtegi mõistlikut mootorit ei leia ( va 2.7BT ja 2.2T) , siis lähen BMW tehnika peale.
Ootuses m50b25, kuid nende saadavus juba suht nullilähedane, siis teine valik m52b28. Küll aga alumiinium blokiga mis kardab kuuma, kuid sellele leiame ka rohtu. Kuidas ja mis saama hakkab selgub varsti.
Ootuses m50b25, kuid nende saadavus juba suht nullilähedane, siis teine valik m52b28. Küll aga alumiinium blokiga mis kardab kuuma, kuid sellele leiame ka rohtu. Kuidas ja mis saama hakkab selgub varsti.
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 09 Jaan 2006, 18:06
- Telefon: 56215259
- Auto: VW Golf 3 GTI 16V, Audi A4 B5 4.2 V8 Quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B5 Driftcar. 2.8T RWD . Mjergo
mis siis v8 plaanist sai ?
Golf saab valmis siis kui ta valmis on, mitte varem!
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 Driftcar. 2.8T RWD . Mjergo
Suur, neliku kast raske, hooratast leida suht võimatu (kui034 motospordi hooratas välja jätta), alusil silindrid ja kardab kuuma niiet vähe pole. (Jukka (stalker racing team) on kõik läbi elanud juba )
Vabalthingavana saaks asja, aga ülelaadimist ei kannata väga.
Igal asjal omad miinused
Tuleb minna lihtsamat teed, nagu keskmine eesti driftikas
Vabalthingavana saaks asja, aga ülelaadimist ei kannata väga.
Igal asjal omad miinused
Tuleb minna lihtsamat teed, nagu keskmine eesti driftikas
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
- mkendra
- Huviline
- Postitusi: 203
- Liitunud: 01 Aug 2005, 20:52
- Telefon: 5620kuuskümmend58
- Auto: VW GOLF II 2.0 16V
- Asukoht: Malta
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B5 Driftcar. 2.8T RWD . Mjergo
Kui BMW tehnika huvi pakub, siis Quarry Motors uk'st pakuv huvitavaid komplekte alustades M54B30A täiskomplektiga ja lõpetades S85B50A täiskomplektiga - LINK
-
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 09 Jaan 2006, 18:06
- Telefon: 56215259
- Auto: VW Golf 3 GTI 16V, Audi A4 B5 4.2 V8 Quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B5 Driftcar. 2.8T RWD . Mjergo
Uuema tüübi ehk 40v mootori võtad siis saab 2.8 siduri kasvõi külge panna. Ühemassilisena endal kasutusel 2.2t r5 oma, 3B koodiga moto või 9A jms. Sobivad. Orig. S6 ja S8 moto peaks 0.6bari kannatama stock sisuga. Kangema sisuga kindlasti saab kuni 800hpni ja sealt edasi plokk väidetavalt ei pea vastu mingi hetk.Mjergo kirjutas:Suur, neliku kast raske, hooratast leida suht võimatu (kui034 motospordi hooratas välja jätta), alusil silindrid ja kardab kuuma niiet vähe pole. (Jukka (stalker racing team) on kõik läbi elanud juba )
Vabalthingavana saaks asja, aga ülelaadimist ei kannata väga.
Igal asjal omad miinused
Tuleb minna lihtsamat teed, nagu keskmine eesti driftikas
Kast on raske kaalujaotuse tõttu raske põhjusega . Aga kindlasti saaks ala bmw kasti otsa panna vms
Golf saab valmis siis kui ta valmis on, mitte varem!