VW Passat B5 Driftcar. 2.8T RWD . Mjergo
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Klubiline
- Postitusi: 776
- Liitunud: 28 Veebr 2009, 18:16
- Telefon: 56643833
- Auto: Passat B7, HIGHLINE; OhtlikPeldikEestiLiikluses; BMW 535d
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Pole seda teemat siin enne lugenud,aga täna kiigates,tean et nägin silmanurgast seda autot eile-üleeile kuskil hoovi,või platsi peal seismas,aga ei suuda meenutada,kus.
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Kas Kadrinas PMC Hoovipeal, või Kodus (Tamsalus) õuepeal embkumb, mujal hetkel praegu liikunud vist ei olejürts kirjutas:Pole seda teemat siin enne lugenud,aga täna kiigates,tean et nägin silmanurgast seda autot eile-üleeile kuskil hoovi,või platsi peal seismas,aga ei suuda meenutada,kus.
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Klubiline
- Postitusi: 776
- Liitunud: 28 Veebr 2009, 18:16
- Telefon: 56643833
- Auto: Passat B7, HIGHLINE; OhtlikPeldikEestiLiikluses; BMW 535d
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Kui su kodu hoov Rakvere-Kullenga-Tamsalu tee pealt näha,siis vist nägin seal jah.Käisin nimelt Roosnal oma sõidukal järgi sõbraga.Sõitsin küll ka Kadrinast päevas mitu korda läbi,aga arvan,et pigem jäi silma Tamsalu kandis.
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Siis kodus jah, ristipeal punane maja, roheline katus ja hall pikk garaažjürts kirjutas:Kui su kodu hoov Rakvere-Kullenga-Tamsalu tee pealt näha,siis vist nägin seal jah.Käisin nimelt Roosnal oma sõidukal järgi sõbraga.Sõitsin küll ka Kadrinast päevas mitu korda läbi,aga arvan,et pigem jäi silma Tamsalu kandis.
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 1378
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Ma nägin reedel kadrinas seda seismas kirju võtab vaatama küll
VäikeWürst - VW
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 09 Jaan 2006, 18:06
- Telefon: 56215259
- Auto: VW Golf 3 GTI 16V, Audi A4 B5 4.2 V8 Quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
ABZ mootor ehk 4.2 V8 220kw ?Mjergo kirjutas:Kauaoodatud kallikene
► Näita Spoilerit
Läheb automaadina käiku siis?
Viimati muutis VwBoy, 10 Sept 2016, 16:42, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Tsiteerida ei tohi pilte, kui tsiteerite, siis tuleb pilt lisada spoilerisse!
Põhjus: Tsiteerida ei tohi pilte, kui tsiteerite, siis tuleb pilt lisada spoilerisse!
Golf saab valmis siis kui ta valmis on, mitte varem!
-
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 09 Jaan 2006, 18:06
- Telefon: 56215259
- Auto: VW Golf 3 GTI 16V, Audi A4 B5 4.2 V8 Quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
ABZ mootor ehk 4.2 V8 220kw ?madgreyrat kirjutas:Mjergo kirjutas:► Näita Spoilerit
Läheb automaadina käiku siis?
Viimati muutis madgreyrat, 10 Sept 2016, 15:01, muudetud 2 korda kokku.
Golf saab valmis siis kui ta valmis on, mitte varem!
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Manuaaliks ikka, kast oli lihtsalt hinna sees ja sai kaasa võetud.madgreyrat kirjutas:ABZ mootor ehk 4.2 V8 220kw ?madgreyrat kirjutas:Mjergo kirjutas:► Näita Spoilerit
Läheb automaadina käiku siis?
Jah, 220kw
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 09 Jaan 2006, 18:06
- Telefon: 56215259
- Auto: VW Golf 3 GTI 16V, Audi A4 B5 4.2 V8 Quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Mina loobusin sellest mootorist, sest seda pole manuaalina toodetud, seega aju tarkvaraga tekib probleem. PRJ-l oli variant nullist ise tarkvara kirjutada aga hind oli üüratu. Lihtsam oli võtta mootor millele on manuaal kasti tehasest paigaldatud.
Korralikult sa seda mootorit käima orig. ajuga ei saa väidetavalt (nii paljud kes on üritanud on seda ka öelnud).
Aga soovin edu.
Korralikult sa seda mootorit käima orig. ajuga ei saa väidetavalt (nii paljud kes on üritanud on seda ka öelnud).
Aga soovin edu.
Golf saab valmis siis kui ta valmis on, mitte varem!
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
madgreyrat kirjutas:Mina loobusin sellest mootorist, sest seda pole manuaalina toodetud, seega aju tarkvaraga tekib probleem. PRJ-l oli variant nullist ise tarkvara kirjutada aga hind oli üüratu. Lihtsam oli võtta mootor millele on manuaal kasti tehasest paigaldatud.
Korralikult sa seda mootorit käima orig. ajuga ei saa väidetavalt (nii paljud kes on üritanud on seda ka öelnud).
Aga soovin edu.
Ega mõtlesin reaalselt Ms-i vms peale, kuna originaal ajuga vist väga ülerõhku ei lase
Tööd on palju, uus hooratas vaja ehitada ( arvatavasti alumiiniumist) kangem ketas ja tugevam korv, kuna juba selle 2.8-ga suutsin korvi pooleks lasta, mis see siis selle 4.2 teha on.
Plaane jagub ja loodetavasti 2017. avalaksul saab küljetada
Ps. Esisilla lahendus on olemas
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 09 Jaan 2006, 18:06
- Telefon: 56215259
- Auto: VW Golf 3 GTI 16V, Audi A4 B5 4.2 V8 Quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Orig. ajud on tegelt suht palju moditavad , aga pigem jah MS vms, saaks ehk lihtsamalt hakkama. Ma ei ole 2.8 korvi veel laiali lasknud 4.2 all, aga ma pole launchimist ka harrastanud. Tagaveolisena tuleb siis pole hullu, kuna nagunii käib tühja .Mjergo kirjutas:madgreyrat kirjutas:Mina loobusin sellest mootorist, sest seda pole manuaalina toodetud, seega aju tarkvaraga tekib probleem. PRJ-l oli variant nullist ise tarkvara kirjutada aga hind oli üüratu. Lihtsam oli võtta mootor millele on manuaal kasti tehasest paigaldatud.
Korralikult sa seda mootorit käima orig. ajuga ei saa väidetavalt (nii paljud kes on üritanud on seda ka öelnud).
Aga soovin edu.
Ega mõtlesin reaalselt Ms-i vms peale, kuna originaal ajuga vist väga ülerõhku ei lase
Tööd on palju, uus hooratas vaja ehitada ( arvatavasti alumiiniumist) kangem ketas ja tugevam korv, kuna juba selle 2.8-ga suutsin korvi pooleks lasta, mis see siis selle 4.2 teha on.
Plaane jagub ja loodetavasti 2017. avalaksul saab küljetada
Ps. Esisilla lahendus on olemas
Golf saab valmis siis kui ta valmis on, mitte varem!
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Siduriga sain juba hakkama 3. Käiku oli burnoudiks natukene palju vistmadgreyrat kirjutas:Orig. ajud on tegelt suht palju moditavad , aga pigem jah MS vms, saaks ehk lihtsamalt hakkama. Ma ei ole 2.8 korvi veel laiali lasknud 4.2 all, aga ma pole launchimist ka harrastanud. Tagaveolisena tuleb siis pole hullu, kuna nagunii käib tühja .Mjergo kirjutas:madgreyrat kirjutas:Mina loobusin sellest mootorist, sest seda pole manuaalina toodetud, seega aju tarkvaraga tekib probleem. PRJ-l oli variant nullist ise tarkvara kirjutada aga hind oli üüratu. Lihtsam oli võtta mootor millele on manuaal kasti tehasest paigaldatud.
Korralikult sa seda mootorit käima orig. ajuga ei saa väidetavalt (nii paljud kes on üritanud on seda ka öelnud).
Aga soovin edu.
Ega mõtlesin reaalselt Ms-i vms peale, kuna originaal ajuga vist väga ülerõhku ei lase
Tööd on palju, uus hooratas vaja ehitada ( arvatavasti alumiiniumist) kangem ketas ja tugevam korv, kuna juba selle 2.8-ga suutsin korvi pooleks lasta, mis see siis selle 4.2 teha on.
Plaane jagub ja loodetavasti 2017. avalaksul saab küljetada
Ps. Esisilla lahendus on olemas
Mis hooratast kasutasid V8 peal ?
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Reaalselt on mootor seibideks ja jääb ootama pesupäeva, peale seda tihendid/rihmad/veepump ja muu hooldus teema.
Ms2 ka välja vaadatud ja teoreetiliselt tellitud.
Custom hooratas joonestatud(Alu), tuleb vaid cnc-se saata.
Järgmiseks vaja teist gardaani, millest lukuga diffrile paras jupp teha, siis saab rahumeeli uued kinnitused teha ja alla suruda.
Pooltelgede kohta pole veel midagi mõelnud, eks ta paras keberniit ole.
Hetkeks kõik.
A, kui keegi sisu vastu huvi tunneb siis võib vahetust pakkuda 2x korv istmele ja vöödele. Kuigi sellega veel aega on.
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 09 Jaan 2006, 18:06
- Telefon: 56215259
- Auto: VW Golf 3 GTI 16V, Audi A4 B5 4.2 V8 Quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Mul on hetkel 2.8 30v orig kahemassiline hooratas koos 2.8 siduriga. Nüüdseks aasta hiljem hakkab sidur vaikselt otsa saama. Siis läeb ühemassiline kergemaks treitud hooratas 2.2T mootori otsast.Mjergo kirjutas: Siduriga sain juba hakkama 3. Käiku oli burnoudiks natukene palju vist
Mis hooratast kasutasid V8 peal ?
Sinul on see vanatüübi V8 millele käib 10poldiga hooratas ja sellele manuaali hooratast leida on raske ning hinnad on üüratud.
Golf saab valmis siis kui ta valmis on, mitte varem!
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Njääh, selleks ongi loodud frees ja treipingidmadgreyrat kirjutas:Mul on hetkel 2.8 30v orig kahemassiline hooratas koos 2.8 siduriga. Nüüdseks aasta hiljem hakkab sidur vaikselt otsa saama. Siis läeb ühemassiline kergemaks treitud hooratas 2.2T mootori otsast.Mjergo kirjutas: Siduriga sain juba hakkama 3. Käiku oli burnoudiks natukene palju vist
Mis hooratast kasutasid V8 peal ?
Sinul on see vanatüübi V8 millele käib 10poldiga hooratas ja sellele manuaali hooratast leida on raske ning hinnad on üüratud.
Jama tekib ainult sellega, et sinna võiks mingi termopasta kuidagi alu ja terase vahele saada... muidu võib tekkida kuumakott ja ohhseda jama mis seal võib saada...
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Jep, originaal Differ sai otsa.
Mis kõige masendavam, 5nda käiguga 90-95km/h ja omastarust ei vajutanud gaasi.
Mis kõige masendavam, 5nda käiguga 90-95km/h ja omastarust ei vajutanud gaasi.
Viimati muutis Mjergo, 18 Sept 2016, 20:21, muudetud 1 kord kokku.
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Beebid tuttu
Mootori pesu kiirelt Ära ja saab kokku laduda, uus tihendi kompott külge ja peab meeldima.
Mootor sisupoolest nagu värskelt tehtud, saaled ilusad ja kenad.
Seniks külma närvi ja lootust,et teine Differ veel niipea laiali ei pudene
Viimati muutis Mjergo, 21 Sept 2016, 20:52, muudetud 1 kord kokku.
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Taaskord teavitan katkise diffri olemasolust.
Tundub, et ta armastab neid hommikusöögiks süüa ja mind mitte tööle viia.
Seekord jäi satelliitide võll terveks, kuid üks hammakas on millegi pärast kadunud ja teol ka kaks hammast välja tõmmanud.
Siinkohal tänan Ardit kes loovutas mulle keevitatud diffri, mida ma nüüd isuga alla topin.
Kes ei usu, et RWD passat on Hästi juhitav ja seda enam suurtel kiirustel, siis eksimus on ränk.
SideWays to the liquor store. Im out.
Tundub, et ta armastab neid hommikusöögiks süüa ja mind mitte tööle viia.
Seekord jäi satelliitide võll terveks, kuid üks hammakas on millegi pärast kadunud ja teol ka kaks hammast välja tõmmanud.
Siinkohal tänan Ardit kes loovutas mulle keevitatud diffri, mida ma nüüd isuga alla topin.
Kes ei usu, et RWD passat on Hästi juhitav ja seda enam suurtel kiirustel, siis eksimus on ränk.
SideWays to the liquor store. Im out.
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
- TanelN
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 14 Nov 2013, 10:46
- Auto: VW Golf R Mk7, Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Kas saan õigesti aru, et laiali läinud differ oli lahtine? Audi S4 B5 kemppi differ on 2 drifti hooaega väga hästi vastu pidanud ja jõu numbrid on oluliselt suuremad. Seal olid probleemiks pigem veovõllid, kuid see mure kadus siis, kui tagasild jäigaks/jäigemaks sai. Ja räägid äkki esisilla lahendusest ka lähemalt?
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
Seekord taaskord lahtine ( lootsin, et talvise driftiga laiali ei lenda, aga tutkit...)TanelN kirjutas:Kas saan õigesti aru, et laiali läinud differ oli lahtine? Audi S4 B5 kemppi differ on 2 drifti hooaega väga hästi vastu pidanud ja jõu numbrid on oluliselt suuremad. Seal olid probleemiks pigem veovõllid, kuid see mure kadus siis, kui tagasild jäigaks/jäigemaks sai. Ja räägid äkki esisilla lahendusest ka lähemalt?
Hetkel esisillaga pole tegelenud, aga arvatavasti proovin esimese variandi plasmas lõigatuna teha, kuna see toru värk jääb natuke kahtlane( lähtun piiroja esisillast, et ristikeerates lööb velje vastu õõtsa)
Kui sellega midagi ei muutu, siis hakkan E46 õõtsade peale mõtlema ja mingid kahtlased lahendused veel.
Peab ka tagasillaga tegelema hakkama, kuna kole vedel on see stock värk. Kardaani pukk tuleks mingi teise autopealt vaadata mis oleks tugevam.
Mootori ja kasti padjad tuleks ka vist hokilittrite peale üle viia
V8 seisab siiani samamoodi nurgas, pole lihtsalt aega.
Piiiish ✌
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
No snow, no engine. Saadeti hulgim valesid juppe, alustades veepumbast, lõpetades radikast.
Leidsin ka "paar" muud viga mis takistasid mootori tööd.
Lahkab need ka lahti ja vaatab mis edasi saab.
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 , 2.8 142kw RWD . Mjergo
"Damn, where'r my brakes"
Peale kaht nädalat seismist kadusid pidurid Ära
Targapeaga lendasin kohe tankima ka ja pooleteepeal avastasin, et pidama ei saa...
Nojah, homme hakkab seda jama lahkama.
Muidu, nüüd Näeb salongist temperatuuri ka
Rihmavahetusega oli keegi eelnevalt komöödiat teinud, vasak püstak oli 2 hammast paigast sõites küll tunda ei andnud.
Põhja all vedeleb hetkel 2.5" Straight + Japstyle millele peab kohe resokaid lisama hakkama, nii ei kannata endal ka sõita enam
Always Sideways, nagu kombeks ...
Peale kaht nädalat seismist kadusid pidurid Ära
Targapeaga lendasin kohe tankima ka ja pooleteepeal avastasin, et pidama ei saa...
Nojah, homme hakkab seda jama lahkama.
Muidu, nüüd Näeb salongist temperatuuri ka
Rihmavahetusega oli keegi eelnevalt komöödiat teinud, vasak püstak oli 2 hammast paigast sõites küll tunda ei andnud.
Põhja all vedeleb hetkel 2.5" Straight + Japstyle millele peab kohe resokaid lisama hakkama, nii ei kannata endal ka sõita enam
Always Sideways, nagu kombeks ...
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors