VW Golf III 1.9TDI - Andris
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 20 Mär 2014, 23:27
- Telefon: 5575024
- Auto: Golf mk3
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 1.9TDI - Andris
No tervist, olen küll juba autot omanud poolteist aastat aga teema tegemiseks leidsin alles nüüd mahti
Tegemist on siis 1994 aasta lihtsa GL versiooniga, millel tavline kalts sisu, vändaga aknad, kuid õnneks täiesti toimiv konditsioneer.
Ostetud sai ta hetk enne täisealiseks saamist ja üpris suure rahaga, kui vaadata keskmist turuväärtust antud mudelil. Kuid asi oli hinda väärt, nimelt: vahetatud olid karbid, esimesed tiivad, amordid, ABS andurid, mõned rihmad, külge olid kruvitud edevad suuna-, udu- ja tagatuled, kaasa teine paar udukaid, peegleid ja suundi, siis lisaks salongis väga võimekas helisüsteem, põhi keevitatud ja kaetud üleni mastiksiga, silmatorkavad valuveljed koos korralike suve- ja talverehvidega.
Läbisõit oli tal 240 000km, kindel pole, kas esialgne või juba teine ring.
Välja nägi siis selline, numbrimärk ühildub auto kõrgusega btw
Nagu noorele kukele omapärane siis vaja ju autot timmida, et ikka naised linnas pead pööraksid, kui mööda chllid. Nii siis saigi kohe tellitud GTI stangelisa ja vedrudel paar keedu maha tõmmatud kohe. Üllataval kombel ei põrganud ega midagi, amordid nõnda heas korras alles.
Hakkas ka mulle see moodne USA kultuur külge ja sai suunatuledesse oranžid parktuled hõõguma pandud.
Mingi aeg sain ulmelise pakkumise coilide osas ja sai need endale kiiresti krahmatud. Kohe külge ja madalaks ära aga pikka aega sõitsin rehvi hõõrudes, kuniks lõi mõistus pähe ja rullisin koopad ära, mis tegi elu märksa lõbusamaks.
Esimene lumi sai sõita coilidega ja tuli kohe otsus, et nii ei saa ja lükkasin talveks lõigatud amordid alla tagasi.
Ühel hetkel hakkasid tekkima igasugused probleemid nagu näiteks äkitselt oli kogu pidurisüsteem õlist tühi, mille põhjustas katkine piduripump. Okei sai uus ostetud ja lasin ka samas kohe piduritorud ära vahetada. Mingi aeg suutsin esitiiva ja tule ära mõlkida korralikult omast lollusest. Läks noorele kooliõpilasele korralikult maksma ja kogu teenitud raha läks remondi alla.
Talvel oli kõik korras aga peale talve hakkas auto jube halvasti käivituma. Siis sai kohe suurem hooldus ette võetud: uus õhu-, salongi-, küttefilter, uued pihustiotsad, eelsüüte küünlad, uus mootoririhm, kõik rullikud ja veepump ning pihustid said spetsi juures jälle jonksu aetud.
Kojamees lendas tagant minema
Ühedal toredal päeval ostis sõber(HelarA) omale golfi, millel juhuslikult juhtus olema enamvähem sama värvi vento nina küljes. Sai väike diil tehtud ja sain selle omale
Juba ammu olin näinud ühe tuttava garaažis seismas Borbet A velgi ja algul tundusid need justkui märg unistus aga aasta hiljem lõpuks võtsin julguse kokku ja küsisn, et kuule proovime alla mulle neid. Oiiii, kui hästi need seal all istusid ja just tol hetkel juhtus natuke vaba raha olema, kuid siiski jäi natuke puudu tema soovitud summast. Sai siis kõik võlglastest sõbrad läbi helistatud ja need välja nõutud aga kuna kripeldas nii kõvasti, keerasin need alla ja nagu tellitud tuli ilge lume periood peale kevadel. Nii ma siis uisutasin slick rehvidega lumes ringi aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"], nägu oli sellegipoolest naerul(umbes nii ), sest all on ikkagi ju 17x7,5jj Borbet A.
Ma nüüd ei teagi, kas ma olen ainuke siin mandril, kes 4x100 17 tolliste Borbsitega ringi veereb või ma pole lihtsalt kohanud neid veel.
Ahjaa, sidemarkerid sai ka e28 pealt.
Nagu näha siis tagumik on kahtlase koopaehituse pärast jube kõrgel.
Aga ei ole hullu, natuke modifitseerimist ja coili alla keerata ning mure kadunud.
Üks asi, mis jäi mainimata, et parema fitmendi mõttes said ette vanadest piduriketastest 7mm flantsid ja tagant tõin võlli koos kogu pidurisüsteemiga(säästab laagrit võrreldes flantsiga) 20mm välja poole.
Tegemist on siis 1994 aasta lihtsa GL versiooniga, millel tavline kalts sisu, vändaga aknad, kuid õnneks täiesti toimiv konditsioneer.
Ostetud sai ta hetk enne täisealiseks saamist ja üpris suure rahaga, kui vaadata keskmist turuväärtust antud mudelil. Kuid asi oli hinda väärt, nimelt: vahetatud olid karbid, esimesed tiivad, amordid, ABS andurid, mõned rihmad, külge olid kruvitud edevad suuna-, udu- ja tagatuled, kaasa teine paar udukaid, peegleid ja suundi, siis lisaks salongis väga võimekas helisüsteem, põhi keevitatud ja kaetud üleni mastiksiga, silmatorkavad valuveljed koos korralike suve- ja talverehvidega.
Läbisõit oli tal 240 000km, kindel pole, kas esialgne või juba teine ring.
Välja nägi siis selline, numbrimärk ühildub auto kõrgusega btw
Nagu noorele kukele omapärane siis vaja ju autot timmida, et ikka naised linnas pead pööraksid, kui mööda chllid. Nii siis saigi kohe tellitud GTI stangelisa ja vedrudel paar keedu maha tõmmatud kohe. Üllataval kombel ei põrganud ega midagi, amordid nõnda heas korras alles.
Hakkas ka mulle see moodne USA kultuur külge ja sai suunatuledesse oranžid parktuled hõõguma pandud.
Mingi aeg sain ulmelise pakkumise coilide osas ja sai need endale kiiresti krahmatud. Kohe külge ja madalaks ära aga pikka aega sõitsin rehvi hõõrudes, kuniks lõi mõistus pähe ja rullisin koopad ära, mis tegi elu märksa lõbusamaks.
Esimene lumi sai sõita coilidega ja tuli kohe otsus, et nii ei saa ja lükkasin talveks lõigatud amordid alla tagasi.
Ühel hetkel hakkasid tekkima igasugused probleemid nagu näiteks äkitselt oli kogu pidurisüsteem õlist tühi, mille põhjustas katkine piduripump. Okei sai uus ostetud ja lasin ka samas kohe piduritorud ära vahetada. Mingi aeg suutsin esitiiva ja tule ära mõlkida korralikult omast lollusest. Läks noorele kooliõpilasele korralikult maksma ja kogu teenitud raha läks remondi alla.
Talvel oli kõik korras aga peale talve hakkas auto jube halvasti käivituma. Siis sai kohe suurem hooldus ette võetud: uus õhu-, salongi-, küttefilter, uued pihustiotsad, eelsüüte küünlad, uus mootoririhm, kõik rullikud ja veepump ning pihustid said spetsi juures jälle jonksu aetud.
Kojamees lendas tagant minema
Ühedal toredal päeval ostis sõber(HelarA) omale golfi, millel juhuslikult juhtus olema enamvähem sama värvi vento nina küljes. Sai väike diil tehtud ja sain selle omale
Juba ammu olin näinud ühe tuttava garaažis seismas Borbet A velgi ja algul tundusid need justkui märg unistus aga aasta hiljem lõpuks võtsin julguse kokku ja küsisn, et kuule proovime alla mulle neid. Oiiii, kui hästi need seal all istusid ja just tol hetkel juhtus natuke vaba raha olema, kuid siiski jäi natuke puudu tema soovitud summast. Sai siis kõik võlglastest sõbrad läbi helistatud ja need välja nõutud aga kuna kripeldas nii kõvasti, keerasin need alla ja nagu tellitud tuli ilge lume periood peale kevadel. Nii ma siis uisutasin slick rehvidega lumes ringi aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"], nägu oli sellegipoolest naerul(umbes nii ), sest all on ikkagi ju 17x7,5jj Borbet A.
Ma nüüd ei teagi, kas ma olen ainuke siin mandril, kes 4x100 17 tolliste Borbsitega ringi veereb või ma pole lihtsalt kohanud neid veel.
Ahjaa, sidemarkerid sai ka e28 pealt.
Nagu näha siis tagumik on kahtlase koopaehituse pärast jube kõrgel.
Aga ei ole hullu, natuke modifitseerimist ja coili alla keerata ning mure kadunud.
Üks asi, mis jäi mainimata, et parema fitmendi mõttes said ette vanadest piduriketastest 7mm flantsid ja tagant tõin võlli koos kogu pidurisüsteemiga(säästab laagrit võrreldes flantsiga) 20mm välja poole.
Viimati muutis andris1995, 20 Mai 2015, 12:04, muudetud 4 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 190
- Liitunud: 06 Apr 2013, 12:12
- Auto: VW Golf III
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
Jaaaa tuligi ära. Terve aasta kirjutasid seda teemat.
väga kõva ja muheda golfiga on tegu! Öko, sile, ilus ja alati korras ja puhas nii seest kui ka väljast. Igatahes väga hästi hoitud ja viisakas. Mõned kriipsuf kraapsud on, üks kriim nagu sa räägid on minu tekitatud vist kui bemmiga kõrvale keerasin
Borbet A-d on soetatud kasutajalt radiotec.
väga kõva ja muheda golfiga on tegu! Öko, sile, ilus ja alati korras ja puhas nii seest kui ka väljast. Igatahes väga hästi hoitud ja viisakas. Mõned kriipsuf kraapsud on, üks kriim nagu sa räägid on minu tekitatud vist kui bemmiga kõrvale keerasin
Borbet A-d on soetatud kasutajalt radiotec.
Viimati muutis helara, 14 Mai 2015, 00:00, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
Väga kena Golf III! Tavaliselt mulle isiklikult Vento nina Golfi ees ei meeldi aga sellele autole sobib küll nagu valatult.
-
- Huviline
- Postitusi: 907
- Liitunud: 28 Sept 2013, 11:48
- Auto: Buumer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
Pole enne näinud, et ühe postitusega terve teema ammendatakse
Muidu väga kena ja sile tööriist.
Peab ikka kuldsete kätega olema, arvestades seda, et koolijüts ning foorumis pole möllanud. Juhul kui keegi muidugi kõrval õpetanud pole
Ise sügav linnainimene ning ei suuda numbritule pirni ka ilma foorumi abita vahetada
Edu ja kas mingeid suuremaid edasisi plaane ka ?
Muidu väga kena ja sile tööriist.
Peab ikka kuldsete kätega olema, arvestades seda, et koolijüts ning foorumis pole möllanud. Juhul kui keegi muidugi kõrval õpetanud pole
Ise sügav linnainimene ning ei suuda numbritule pirni ka ilma foorumi abita vahetada
Edu ja kas mingeid suuremaid edasisi plaane ka ?
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 20 Mär 2014, 23:27
- Telefon: 5575024
- Auto: Golf mk3
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
Edasine plaan on uus tagaluuk sebida ja nad koos kapotiga ära värvida ning siis terve auto poleerkettaga üle käia.
Kuna silmanähtavalt olid klotsid ikka väga kulunud, siis sai kell 1 öösel hakatud maja ees taskulambi valgel piduriklotse vahetama
Aa, see et udutuled said kollase kile peale, endale meeldib aga eks ma panen mingi aeg pildi ja ehk avaldate oma arvamust ka.
Kuna silmanähtavalt olid klotsid ikka väga kulunud, siis sai kell 1 öösel hakatud maja ees taskulambi valgel piduriklotse vahetama
Aa, see et udutuled said kollase kile peale, endale meeldib aga eks ma panen mingi aeg pildi ja ehk avaldate oma arvamust ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 20 Mär 2014, 23:27
- Telefon: 5575024
- Auto: Golf mk3
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
Hmm, tavatuled on ÜV punktis paika pandud aga udukad võivad küll häirivad olla jah. Kumbad sind pimestasid?Siim kirjutas:Regulli esituled ära, silma näitavad :d
-
- Huviline
- Postitusi: 190
- Liitunud: 06 Apr 2013, 12:12
- Auto: VW Golf III
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
Kas mitte su suur plaan polnud golf stockiks teha ja maha müüa, lisaks muu kraam eraldi ja siis omale e36 kupee osta?andris1995 kirjutas:Edasine plaan on uus tagaluuk sebida ja nad koos kapotiga ära värvida ning siis terve auto poleerkettaga üle käia.
Viimati muutis helara, 14 Mai 2015, 19:11, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
- Telefon: Kellel vaja see küsib!
- Skype: -
- Auto: Vw Bora
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
Ära nüüd susserda kõike ilusat ära oma bemmi jutuga !helara kirjutas:Kas mitte su suur plaan polnud golf stockiks teha ja maha müüa, lisaks muu kraam eraldi ja siis omale e36 kupee osta?
Andris muide borbet t velgedega on g3 teisik http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php? ... 0&start=50" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis VwBoy, 14 Mai 2015, 20:05, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 190
- Liitunud: 06 Apr 2013, 12:12
- Auto: VW Golf III
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
Ma räägin ka, et pangu kapslid külge. Talle ei meeldi need millegi pärast.Siim kirjutas:Läähikad pimestasid viimati, need on need vento tuled.
Borbetitega seoses, siis kapsleid oleks vaja sul, nagu näha.
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 20 Mär 2014, 23:27
- Telefon: 5575024
- Auto: Golf mk3
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
Niisama teloklõpsud ja pilt kollasest udukast. Valges mulle tegelikult väga ei meeldigi aga pimedas on päris edev.
Muidu, kui keegi julgeb siis võib pakkumise coilidele ja velgedele teha, kui normi raha eest juppidel ostjad olemas siis arvatavasti läheb auto stock seades müüki, kuna lähen sõjaväkke ja pole mõtet teda niisama ka seisma jätta ja sellisena nagu ta praegu on keegi mulle sellist hinda ei paku, mis rahuldaks. Ehk siis jupitades ei jää nii suurde miinusesse.
Muidu, kui keegi julgeb siis võib pakkumise coilidele ja velgedele teha, kui normi raha eest juppidel ostjad olemas siis arvatavasti läheb auto stock seades müüki, kuna lähen sõjaväkke ja pole mõtet teda niisama ka seisma jätta ja sellisena nagu ta praegu on keegi mulle sellist hinda ei paku, mis rahuldaks. Ehk siis jupitades ei jää nii suurde miinusesse.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
Samas Volvo V40-nel on juba tehasest ees ja taga stangedel kollased tuled.TiitRE kirjutas:Kas mitte tagumine ääretuli pidi punane ja esimene kollane olema?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
Bemm e60-l jälle ees kollased ja taga punased (asuvad põhitule välisservas).J.Aru kirjutas:Samas Volvo V40-nel on juba tehasest ees ja taga stangedel kollased tuled.TiitRE kirjutas:Kas mitte tagumine ääretuli pidi punane ja esimene kollane olema?
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 20 Mär 2014, 23:27
- Telefon: 5575024
- Auto: Golf mk3
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
Mingeid eeskirju, mis keelaks otseselt oranži gabariidi kasutamist tagaosas mu meelest pole.
Volvod ja väikebussid, mis kuuluvad B kategooriasse ju kasutavad üpris paljud ümberringi oranže.
Volvod ja väikebussid, mis kuuluvad B kategooriasse ju kasutavad üpris paljud ümberringi oranže.
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 26 Juun 2012, 23:15
- Auto: VW Touran 1,6 TDI DSG 2015
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
Gabariittuledest ehk ääretuledest rääkides on need seadusega määratletud ikka, nii paigutus kui ka värvus. Kel viitsimist võib lugeda määrust: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/11 ... KM42_lisa1(2014" onclick="window.open(this.href);return false;).pdf# , ääretulede teema on lehekülgedel 19 ja 20. Kollased või oranzid ääretuled on lubatud küljeääretuledena, tähistusega SM1 või SM2.
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 20 Mär 2014, 23:27
- Telefon: 5575024
- Auto: Golf mk3
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
Sai siis kapoti ja tagaluugi värvimiseks ära ostetud krunt, 600ml värvi, 700ml lakki ja siis kõvendit. Värv on suhteliselt keeruline, aparaat millega tuvastatakse nägi seda Alfa Romeo värvina ja kokku segati 9 erinevast toonist.
Ning niisama üks pilt kuradima laiast tagumikust.
Ning niisama üks pilt kuradima laiast tagumikust.
-
- Veteran
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
- Telefon: Kellel vaja see küsib!
- Skype: -
- Auto: Vw Bora
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
Vahtralehe võtaks ma tagastangelt ära ! Natuke häirib võibolla selle pärast et tausta pole lehel .
Viimati muutis VwBoy, 26 Mai 2015, 18:45, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 20 Mär 2014, 23:27
- Telefon: 5575024
- Auto: Golf mk3
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
No ütleme nii, et algul kui load sain siis pidevalt sai politseiga kembelda selle lehe puudumise pärast ja lõpuks, kui trahv ära tuli viskas kopa ette ja kleepisin selle igavaeseks sinna Esialgu oli taust ka aga siis hakkas see veel rohkem silma. Õnneks pole kaua veel jäänud, et auto saaks mõnusa sünge valimuse ja mingeid rohelisi plönne seal pole(ennast häirib ka jubedalt ).
-
- Huviline
- Postitusi: 528
- Liitunud: 10 Veebr 2013, 21:22
- Telefon: 56782346
- Skype: Kristjan Velleste
- Auto: Golf MK 3, 2x MK 2, BMW E46 330D 150kw.
- Asukoht: Saku/Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
Saad ilma selle valge taustata veel teise trahvi kaela. Nende mentidega sellepärast vaielnud küll ja küll, nii mina kui ka tuttavad. Seega ole ettevaatlik.andris1995 kirjutas:No ütleme nii, et algul kui load sain siis pidevalt sai politseiga kembelda selle lehe puudumise pärast ja lõpuks, kui trahv ära tuli viskas kopa ette ja kleepisin selle igavaeseks sinna Esialgu oli taust ka aga siis hakkas see veel rohkem silma. Õnneks pole kaua veel jäänud, et auto saaks mõnusa sünge valimuse ja mingeid rohelisi plönne seal pole(ennast häirib ka jubedalt ).
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
-
- Huviline
- Postitusi: 907
- Liitunud: 28 Sept 2013, 11:48
- Auto: Buumer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
Ma ka ei saa aru, miks vaja sellise väikse asja pärast huijaatama hakata. Pane ingli [VW Bot: "Keel korda!"] iga külje peale, siis ei ole mundrimeestel midagi öelda ja ega su masin sellega rohkem kõrgemaks ega koledamaks ei läheq2800 kirjutas:Saad ilma selle valge taustata veel teise trahvi kaela. Nende mentidega sellepärast vaielnud küll ja küll, nii mina kui ka tuttavad. Seega ole ettevaatlik.andris1995 kirjutas:No ütleme nii, et algul kui load sain siis pidevalt sai politseiga kembelda selle lehe puudumise pärast ja lõpuks, kui trahv ära tuli viskas kopa ette ja kleepisin selle igavaeseks sinna Esialgu oli taust ka aga siis hakkas see veel rohkem silma. Õnneks pole kaua veel jäänud, et auto saaks mõnusa sünge valimuse ja mingeid rohelisi plönne seal pole(ennast häirib ka jubedalt ).
Saan aru, et tegemist maakohaga, linnas võid sellega ilma matsu panemata ringi paarutada nii palju kui tahad, kedagi ei koti
Muidu, mõnusalt lai tundub küll tagant jah. Mul endal pea sama, aga ahter jube kõrgel
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 20 Mär 2014, 23:27
- Telefon: 5575024
- Auto: Golf mk3
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf III 1.9TDI - Andris
Nonii, sai siis need viimased roostekohad autolt eemaldatud. Nimelt tuli uus tagaluuk ja kapott läks lihtsalt uue värvi alla.
Kõigepealt hakkas ilge jama selle luugiga. Sõbral oli kaks luuki, üks toonklaasiga ja teine ilma, kuid GTI tiivaga. Noh lasin tal tuua siis tooniga, kuid nähes, milline porno see toon seal on ja võrreldes minu ülejäänud klaasidega olematu siis läksin tõin teise luugi, kõik tundus ok ja tõin koju ära aga luuki lahti lammutades alles märkasin tohutu suurt lohku/mõlki luugis ja nii ma jälle selle esialgse luugi järgi läksin . Kell oli selleks ajaks juba öö, kui mina kapotti lihvima ja kruntima hakkasin.
Teine päev kulus tagaluugi lihvimisele ja kruntimisele ja õhtuks, kui kuivand oli siis juba värvimisele ning pintsliga värvikahjustuste likvideerimisele üle terve auto . Jälle kell neli hommikul koju alles
Kolmas päev läks ära lakkimisele ja originaal vr6 stangelisa (ulme elastne asi) lappimisele. Ei tea kuidas aga keegi oli suutnud selle pealtnäha purunematu asja suutnud viiest kohast mõraseks sõita aga pole hullu, jootekolviga sai jälle kokku sulatada ja puuduvad tükid üles ehitada. Lisaks, et teda veel pehmemaks teha, kuna sõidan igast asjade pihta alati sellega, lõikasin alumise ääre ära. See osa, mis veits keerab põhja alla nagu.
Kuna millegi pärast püssi õiget rõhku sisse ei saand, voolik lekkis, siis selle tulemusena jäi tulemus suhteliselt apelsin. Lisaks olid ka arvatavasti valed töövõtted. Nimelt värvija, kelle käest värvi ostsin ja kes kunagi mu tiiba värvis, rääkis, et esimene kiht tuleks lasta ligumärjaks ligidalt ja kiirelt. Okei jäi esialgu väga hea, ülejäänud kihid käskis lasta juba uduna, kuid see võte tegi asja nii koledaks, et viimase kihi lasin jälle märjaks, kuid seda krobelust ta enam ära ei suutnud võtta ja tulemus jäi pettumust valmistav. Seega nüüd loodangi, et vesilihv ja poleerimine suudab asja parandada.
Neljas päev võttis enda alla luugijuhtmete vedamine ja juppide külge kruvimine. Suur tänu kasutajale HelarA, kes kogemusega selles vallas abiks oli.
Kuna kell juba jälle kolm oli saanud märkamatult ja järgmine päev vaja vara tööle minna, siis jäi luuk peale väga vildakalt.
Viiendal päeval läksin siis jälle luugile viimast lihvi andma. Panin kojamehe augu kinni. Viilisin augud, kuhu luuk kinnitub, ovaalsemaks, kuna luuk oli küll kõige ülemises otsas nii palju, kui andis aga ikkagi istus liiga all ja käis vasta stanget peaaegu.
Kogu selle ajuk***i lõpuks oli õnneks ka midagi positiivset. Kuna luugi sees sai kõik juhtmed ja jutud ära vooderda siis tümpsu kuulates enam häirivaid helisi ei teki. Uute numbritule klaasidega valgustava tavalised halogeenid nii hästi ja kenasti, et LED-i mõtteid enam pähe ei tulegi. Ning ilma toonita klaasiga on jube hea tagurdada ja näeb omamoodi kena välja ka siit maalt olen nüüd kahe heinakuhja vahel, kus mõtlen, kas toonida uuesti tagaaken ära või teha sootuks terve auto akvaariumiks.
Kõigepealt hakkas ilge jama selle luugiga. Sõbral oli kaks luuki, üks toonklaasiga ja teine ilma, kuid GTI tiivaga. Noh lasin tal tuua siis tooniga, kuid nähes, milline porno see toon seal on ja võrreldes minu ülejäänud klaasidega olematu siis läksin tõin teise luugi, kõik tundus ok ja tõin koju ära aga luuki lahti lammutades alles märkasin tohutu suurt lohku/mõlki luugis ja nii ma jälle selle esialgse luugi järgi läksin . Kell oli selleks ajaks juba öö, kui mina kapotti lihvima ja kruntima hakkasin.
Teine päev kulus tagaluugi lihvimisele ja kruntimisele ja õhtuks, kui kuivand oli siis juba värvimisele ning pintsliga värvikahjustuste likvideerimisele üle terve auto . Jälle kell neli hommikul koju alles
Kolmas päev läks ära lakkimisele ja originaal vr6 stangelisa (ulme elastne asi) lappimisele. Ei tea kuidas aga keegi oli suutnud selle pealtnäha purunematu asja suutnud viiest kohast mõraseks sõita aga pole hullu, jootekolviga sai jälle kokku sulatada ja puuduvad tükid üles ehitada. Lisaks, et teda veel pehmemaks teha, kuna sõidan igast asjade pihta alati sellega, lõikasin alumise ääre ära. See osa, mis veits keerab põhja alla nagu.
Kuna millegi pärast püssi õiget rõhku sisse ei saand, voolik lekkis, siis selle tulemusena jäi tulemus suhteliselt apelsin. Lisaks olid ka arvatavasti valed töövõtted. Nimelt värvija, kelle käest värvi ostsin ja kes kunagi mu tiiba värvis, rääkis, et esimene kiht tuleks lasta ligumärjaks ligidalt ja kiirelt. Okei jäi esialgu väga hea, ülejäänud kihid käskis lasta juba uduna, kuid see võte tegi asja nii koledaks, et viimase kihi lasin jälle märjaks, kuid seda krobelust ta enam ära ei suutnud võtta ja tulemus jäi pettumust valmistav. Seega nüüd loodangi, et vesilihv ja poleerimine suudab asja parandada.
Neljas päev võttis enda alla luugijuhtmete vedamine ja juppide külge kruvimine. Suur tänu kasutajale HelarA, kes kogemusega selles vallas abiks oli.
Kuna kell juba jälle kolm oli saanud märkamatult ja järgmine päev vaja vara tööle minna, siis jäi luuk peale väga vildakalt.
Viiendal päeval läksin siis jälle luugile viimast lihvi andma. Panin kojamehe augu kinni. Viilisin augud, kuhu luuk kinnitub, ovaalsemaks, kuna luuk oli küll kõige ülemises otsas nii palju, kui andis aga ikkagi istus liiga all ja käis vasta stanget peaaegu.
Kogu selle ajuk***i lõpuks oli õnneks ka midagi positiivset. Kuna luugi sees sai kõik juhtmed ja jutud ära vooderda siis tümpsu kuulates enam häirivaid helisi ei teki. Uute numbritule klaasidega valgustava tavalised halogeenid nii hästi ja kenasti, et LED-i mõtteid enam pähe ei tulegi. Ning ilma toonita klaasiga on jube hea tagurdada ja näeb omamoodi kena välja ka siit maalt olen nüüd kahe heinakuhja vahel, kus mõtlen, kas toonida uuesti tagaaken ära või teha sootuks terve auto akvaariumiks.