VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 23 Veebr 2017, 11:32

Kui ma peaks lahkuma mingil põhjusel, siis on. Ahjaa, eelmises kohas jäi vabaks kui lahkusin, aga maha magasite. :mrgreen:

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7863
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas R36 » 23 Veebr 2017, 12:39

Ma tööd ei taha aga auto võtaks küll :D
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas aus » 23 Veebr 2017, 12:40

Mis tööd sa üldse teed, et selliste asjadega ringi sõidad? :D
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 23 Veebr 2017, 13:11

Läheb liiga OT-ks ära, aga tööd teen suuga ja peaga. Noh kätega ei oska lihtsalt midagi asjalikku teha :mrgreen:
Vastutan mingi kaubamärgi müügi eest Eestis.

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 23 Veebr 2017, 13:32

R36 kirjutas:Ma tööd ei taha aga auto võtaks küll :D
:thumbup:

zadar
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 25 Jaan 2011, 15:51
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas zadar » 23 Veebr 2017, 20:54

Miks siis head up ei tasu tellimist?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5351
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 608 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas jussike » 23 Veebr 2017, 21:08

murf kirjutas:Läheb liiga OT-ks ära, aga tööd teen suuga ja peaga. Noh kätega ei oska lihtsalt midagi asjalikku teha :mrgreen:
Vastutan mingi kaubamärgi müügi eest Eestis.
Huvitav, ma pole seda kaubamärki mingil kummalisel põhjusel veel proovinudki. Peaks proovima, äkki hakkab meeldima :wink:
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 23 Veebr 2017, 21:28

Juss, milles probleem? Toon sulle mõned näidised värava taha? Anna PS-is teada mida vaja, noh mis kujul. Saad aru küll :D

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 24 Veebr 2017, 02:53

zadar kirjutas:Miks siis head up ei tasu tellimist?
Ei leia ma sel kasutusmõtet ja tegelt on suht kole see klaasitükk seal nina ees. Oleks otse tuuleklaasile projetseerimine...
No kui päris aus olla, siis äkki korra 2 kuu jooksul kasutan seda. Pimedas pikka maad sõites on vahest hea kiirust sealt jälgida, kuna spido on väikse displei peal tavaliselt ja sellelt kellalt ei jõua kiirelt vaadates aru saada mida seier täpselt näitab ning diginumbri vaatamine võtab ka kuidagi hetke kauem.
A muidu on kasutu vidin.

mdt
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 31 Dets 2009, 14:58
Auto: VW Passat B8 1.4 TSI 2016a. < VW Jetta 1.4 TSI 2013a.
Asukoht: Kohila
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas mdt » 24 Veebr 2017, 18:23

worldonfire kirjutas:
aus kirjutas:Teil vabu töökohti pole?
:thumbup: :D
Lisaks ennast ka järjekorda 8)

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3375
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 811 korda
Tänatud: 131 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 24 Veebr 2017, 22:12

aus kirjutas:Mis tööd sa üldse teed, et selliste asjadega ringi sõidad? :D
Üldjuhul on inimesed kes osatavad selliseid juba korraliku finants kindlustusega.
Mõni minusugune teeks sama tööd veel võibolla 15 aastat enne kui saaks niikalli auto! :)

Ja kui mul oleks niipalju raha tagataskus, siis ka paremaid valikuid kui pühapäeval kirikusse minekuks autosid osta! :D
Ära solvu kuna võimaluse korral hangiks ka alltracki! :wink:
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 31 Mär 2017, 14:29

Sel nädalal sai uue rekordi kütusekulu vallas. TLN-Riia kesklinn ots oli 6,7L. Senine parim on olnud 7,2L. Rahulik sõit, maanteel püsikas 100 peal ja möödasõidud ka tavalisemast rahulikumalt. Tagasitee ots 6,9L. A siis sai juba natuke Riia ummikut, lisaks tehtud kõrvalepõige ja Iklast keeratud Vana-Pärnu trassi peale ning Pärnu linnast ka läbi põigatud ja 5 peatust seal erinevates kohtades tehtud.
Seega tehase keskmise saab kätte, kui ainult maanteel sõita :mrgreen:

PRR24
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Apr 2017, 19:52
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas PRR24 » 20 Apr 2017, 16:11

Murf, sa oled nüüd päris paraja koguse erinevaid B8-id läbi proovinud, tahaksid mingit kogemuspõhist võrdlust jagada (moorotid, veoskeemid, vedrustused jm)?

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 21 Apr 2017, 11:07

PRR24 kirjutas:Murf, sa oled nüüd päris paraja koguse erinevaid B8-id läbi proovinud, tahaksid mingit kogemuspõhist võrdlust jagada (moorotid, veoskeemid, vedrustused jm)?
Kellele ema ja kellele tütar, nagu öeldakse :D
Minu kogemus on ainult bensukatega ja diisli osas ei oska sõna võtta. Ok, tegelt olen 150hp diisliga ka alla 100km sõitnud, aga see oli veel täitsa toores ehk läbisõit oli ainult 500km ringis. Ei meeldinud, nats traktor oli.
Kui ise peaks ostma, siis valiks arvatavasti 1.8TSI + DSG. See kombo töötas kuidagi kõige sujuvamalt ja jõudu oli piisavalt. Start/stop oli sujuv, ei mingit rapsimist, peaaegu märkamatult käis see värk. Kuulda oli ainult mootori käivitumist. Kiirendab piisavalt, sound selle juures ka täitsa meeldiv. 0-100 kiirenduse juures on põhihäda DSG uimasus ehk peale pedaali põrandasse surumist jääb selline hetk, kus kast umbes küsib su käest üle - PÄRISELT W? :shock: OLED IKKA KINDEL? Aga kui saab su kindlast soovist aru, siis edasi on ok. Lihtsalt algmoment on viivitusega ja see on kõigi mootoritega nii.
1.4TSI on ka täitsa tubli putukas, vaikne ja sujuv. Aga maanteel möödasõidud ei käi nii kärmelt ja kui oled juba kiiremaga harjunud, siis jääb see segama. Muidu ei ütle midagi halba selle kohta, soojaks läheb ka ilusti.
2.0TSI on muidugi tore. Aga tuleb 6-se DSG kastiga ja esiveolist versiooni hinnakirjas pole, seega ei tea palju ta hinnavahe 1.8TSI-ga on. Seda peab Mollerist küsima, tellida saab igatahes. Lippab küll hästi, aga ma paneks siiski selle hinnavahe pigem varustusse ning võtaks 1.8TSI. 4motion versioonis on muidugi hinnavahe juba täitsa liig.
4motion on talvel tore, suvel pole eriti vahet. Esiveolisel tõmbab ratta kergemalt ringi, eriti märjaga ja kui rool pole otse ehk rattad on välja pööratud, siis kukub lõhkuma. Aga 4motion puhul häirib see viivitus, mille järel ta tagasilla tööle saab. Eks see on harjutamise asi ning tuleb vast konkreetsem ja agressiivsem olla, kuid mul ikka lähevad mõned kurvid pikaks alajuhitavusega ja vahest saavad "munad" ka enne otsa :mrgreen: See aasta oli talve ka vähe, et seda harjutada või üldse 4motion eelist kasutada.
Tavavedrustus ja 17" velg kombinatsioon on liiga pehme. Kurvides vajub ikka korralikult. Ses osas on DCC hea, kuid klobiseb jällegi natuke tavavedrustusest rohkem mingites olukordades. Minu valik oleks DCC + 18" velg. 19" on kena küll, aga müra on tuntavalt suurem ja ma teeks kompromissi. 17"-sega on hea ja vaikne sõita, kuid näeb natuke alamõõduline välja.
Eks võimalikud valikud sõltuvad alati mingitest eelistustest ja eelarvest. Ma saan anda ainult omapoolse arvamuse, mida ma võtaks või jätaks ja miks ning mis seni meeldib või ei meeldi auto juures. Kui midagi veel soovid teada, siis võid PS ka kirjutada.

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 21 Apr 2017, 14:47

huvitav on see et 2,0TSI võimsused on erinevad passatil (206kw) ja alltrackil (162kw), korralik vahe ikka...2,0TDI on sama võimsusega

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 21 Apr 2017, 14:49

Maxpower kirjutas:huvitav on see et 2,0TSI võimsused on erinevad passatil (206kw) ja alltrackil (162kw), korralik vahe ikka...2,0TDI on sama võimsusega
Passatist on esivedusena 162kw versioon ka olemas. Miskipärast seda hinnakirjas pole, aga saab tellida kui küsida.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 23 Apr 2017, 21:26

murf kirjutas: 0-100 kiirenduse juures on põhihäda DSG uimasus ehk peale pedaali põrandasse surumist jääb selline hetk, kus kast umbes küsib su käest üle - PÄRISELT W? :shock: OLED IKKA KINDEL? Aga kui saab su kindlast soovist aru, siis edasi on ok. Lihtsalt algmoment on viivitusega ja see on kõigi mootoritega nii.
Nullist minnes ikka kiire. See viivitus on sõiduajal, kuna kast hoiab teise siduriga järgmist käiku sees ja alla vahetusel peab seda muutma ja sealt ka see viivitus.
murf kirjutas: Aga 4motion puhul häirib see viivitus, mille järel ta tagasilla tööle saab.
Pead siis päris kannatamatu olema, kui vähem kui 100 millisekundine reageerimisaeg pikaks jääb :) Mu kogemusel töötab juba paar generatsiooni vanem haldex nii intuitiivselt, et suurt vahet enam pole, kas on pidev nelik või see "poolik" lahendus. Kohalt minnes on ta nagunii koguaeg nelikveoline.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 23 Apr 2017, 23:30

KuldarA kirjutas:
murf kirjutas: 0-100 kiirenduse juures on põhihäda DSG uimasus ehk peale pedaali põrandasse surumist jääb selline hetk, kus kast umbes küsib su käest üle - PÄRISELT W? :shock: OLED IKKA KINDEL? Aga kui saab su kindlast soovist aru, siis edasi on ok. Lihtsalt algmoment on viivitusega ja see on kõigi mootoritega nii.
Nullist minnes ikka kiire. See viivitus on sõiduajal, kuna kast hoiab teise siduriga järgmist käiku sees ja alla vahetusel peab seda muutma ja sealt ka see viivitus.
murf kirjutas: Aga 4motion puhul häirib see viivitus, mille järel ta tagasilla tööle saab.
Pead siis päris kannatamatu olema, kui vähem kui 100 millisekundine reageerimisaeg pikaks jääb :) Mu kogemusel töötab juba paar generatsiooni vanem haldex nii intuitiivselt, et suurt vahet enam pole, kas on pidev nelik või see "poolik" lahendus. Kohalt minnes on ta nagunii koguaeg nelikveoline.
0-100 ei ole kiire, mingi hetk jääb tühja viivitust sisse.
Ma ei oska öelda kaua see reageerimsiaeg tehaseandmetes on või kiirelt veojõu osakaalu esi- ning tagasilla vahel ümber jagama peaks, kuid häirivalt alajuhitav on esimene hetk. Kuid äkki minus probleem, esimene 4motion ja pole harjunud ning ootan rohkem veojõudu tagasillale.
Kas paigaltvõtt on alati 4wd? Palju tagasillale peaks minema paigaltvõtul?

suzi
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 04 Aug 2016, 14:27
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas suzi » 24 Apr 2017, 05:30

Oli vist nii, et alates Haldex 4-st stardib alati 4WD-na.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 24 Apr 2017, 09:28

Ma ei tea palju ta paigaltvõtul taha suunab. Tavaolekus on taga ca 10% ja vajadusel lükkab kuni 100%
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas ivohi » 24 Apr 2017, 10:45

Alltrackile vist ägedamat haldexit ei ole pandud ja maximum ikka 50:50 vedu? :roll:

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 24 Apr 2017, 11:35

ivohi kirjutas:Alltrackile vist ägedamat haldexit ei ole pandud ja maximum ikka 50:50 vedu? :roll:
Tee mida sa tahad aga sellise veoskeemiga ei olegi võimalik rohkemat saada.

PRR24
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Apr 2017, 19:52
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas PRR24 » 25 Apr 2017, 19:06

Minu jaoks on üliraske leida veebist adekvaatset infi nelivedude kohta. Tootjad ajavad ebamäärast marketingi-juttu, videomehed näitavad rullikuid ja lumes-libedal-mägedes müttamist. Ma olen päris kindel, et Passati H5 on adekvaatne reaktiivne 4veo-süsteem, st kui esirattad libisevad, siis on tagarattad korralikult abiks.
Mind huvitaks rohkem proaktiivsus, aga ma ei suuda leida kuskilt usaldusväärset infi, ntx
- milline on veojaotus normaalsel sirgel ühtlasel sõidul? Kas 100:0, 95:5, 90:10 või midagi muud?
- paigalt startides on alati 4wd (nagu Quattro Ultra lubab) või see sõltub millestki?
- Kui ma sisenen kurvi, kas ja mis juhul 4wd ühendub taha? Ainult siis, kui juba libiseb või ka siis kui ntx temp alla 5C või ... ?
- Kas XDS vektordab rohkem vedu pöördel välimistele ratastele (nii ette kui taha) või mitte?
- jne.

Kui siin foorumis on mõni VW fänn/tehnik, kes asja kulisside tagust teab, ole meheks, jaga.

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 26 Apr 2017, 13:07

Ennastki huvitaks sellised küsimused. Müügimees ka väitis kunagi, et Alltrackil peaks tagumised pidevalt vedavad olema. Aga kui palju sinna suunatud on tavaoludes, seda ei teadnud. Samuti paigalt startides.
Näiteks vanal CRV-l oligi see probleem, et seni kuni tagumised tööle jõudsid hakata, olid esimesed ennast juba sisse kaevanud. Viimane mudel stardib nüüd alati 4WD reziimis. Kuna korralikku lund ja libedust viimasel talvel ei näinud, siis polegi korralikult Alltracki katsetada saanud. Eelmisel kevadel veel paar põlluteed leidsin kus paksem lumi oli ja proovisin sumpamist ja põllult teele välja ronimist. Mulje jäi, et esimesed käivad ikka tühja ära ja siis tulid tagumised jõudsamalt järele ja ronis küll. Ehk stardis võivad nad vedavad olla, aga kui seal ainult 5-10% veojõust on, siis auk tekib.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 389
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas evald112 » 26 Apr 2017, 13:13

Paigalt startides on näide siin:
https://www.youtube.com/watch?v=mhH9gEuXRFg

Suht kohe rakendub tagasild.

Vasta

Mine “Huviliste autod”