VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Kui ma peaks lahkuma mingil põhjusel, siis on. Ahjaa, eelmises kohas jäi vabaks kui lahkusin, aga maha magasite.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7863
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Ma tööd ei taha aga auto võtaks küll
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1075
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 112 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Mis tööd sa üldse teed, et selliste asjadega ringi sõidad?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Läheb liiga OT-ks ära, aga tööd teen suuga ja peaga. Noh kätega ei oska lihtsalt midagi asjalikku teha
Vastutan mingi kaubamärgi müügi eest Eestis.
Vastutan mingi kaubamärgi müügi eest Eestis.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 608 korda
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Huvitav, ma pole seda kaubamärki mingil kummalisel põhjusel veel proovinudki. Peaks proovima, äkki hakkab meeldimamurf kirjutas:Läheb liiga OT-ks ära, aga tööd teen suuga ja peaga. Noh kätega ei oska lihtsalt midagi asjalikku teha
Vastutan mingi kaubamärgi müügi eest Eestis.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Juss, milles probleem? Toon sulle mõned näidised värava taha? Anna PS-is teada mida vaja, noh mis kujul. Saad aru küll
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Ei leia ma sel kasutusmõtet ja tegelt on suht kole see klaasitükk seal nina ees. Oleks otse tuuleklaasile projetseerimine...zadar kirjutas:Miks siis head up ei tasu tellimist?
No kui päris aus olla, siis äkki korra 2 kuu jooksul kasutan seda. Pimedas pikka maad sõites on vahest hea kiirust sealt jälgida, kuna spido on väikse displei peal tavaliselt ja sellelt kellalt ei jõua kiirelt vaadates aru saada mida seier täpselt näitab ning diginumbri vaatamine võtab ka kuidagi hetke kauem.
A muidu on kasutu vidin.
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Üldjuhul on inimesed kes osatavad selliseid juba korraliku finants kindlustusega.aus kirjutas:Mis tööd sa üldse teed, et selliste asjadega ringi sõidad?
Mõni minusugune teeks sama tööd veel võibolla 15 aastat enne kui saaks niikalli auto!
Ja kui mul oleks niipalju raha tagataskus, siis ka paremaid valikuid kui pühapäeval kirikusse minekuks autosid osta!
Ära solvu kuna võimaluse korral hangiks ka alltracki!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Sel nädalal sai uue rekordi kütusekulu vallas. TLN-Riia kesklinn ots oli 6,7L. Senine parim on olnud 7,2L. Rahulik sõit, maanteel püsikas 100 peal ja möödasõidud ka tavalisemast rahulikumalt. Tagasitee ots 6,9L. A siis sai juba natuke Riia ummikut, lisaks tehtud kõrvalepõige ja Iklast keeratud Vana-Pärnu trassi peale ning Pärnu linnast ka läbi põigatud ja 5 peatust seal erinevates kohtades tehtud.
Seega tehase keskmise saab kätte, kui ainult maanteel sõita
Seega tehase keskmise saab kätte, kui ainult maanteel sõita
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Kellele ema ja kellele tütar, nagu öeldaksePRR24 kirjutas:Murf, sa oled nüüd päris paraja koguse erinevaid B8-id läbi proovinud, tahaksid mingit kogemuspõhist võrdlust jagada (moorotid, veoskeemid, vedrustused jm)?
Minu kogemus on ainult bensukatega ja diisli osas ei oska sõna võtta. Ok, tegelt olen 150hp diisliga ka alla 100km sõitnud, aga see oli veel täitsa toores ehk läbisõit oli ainult 500km ringis. Ei meeldinud, nats traktor oli.
Kui ise peaks ostma, siis valiks arvatavasti 1.8TSI + DSG. See kombo töötas kuidagi kõige sujuvamalt ja jõudu oli piisavalt. Start/stop oli sujuv, ei mingit rapsimist, peaaegu märkamatult käis see värk. Kuulda oli ainult mootori käivitumist. Kiirendab piisavalt, sound selle juures ka täitsa meeldiv. 0-100 kiirenduse juures on põhihäda DSG uimasus ehk peale pedaali põrandasse surumist jääb selline hetk, kus kast umbes küsib su käest üle - PÄRISELT W? OLED IKKA KINDEL? Aga kui saab su kindlast soovist aru, siis edasi on ok. Lihtsalt algmoment on viivitusega ja see on kõigi mootoritega nii.
1.4TSI on ka täitsa tubli putukas, vaikne ja sujuv. Aga maanteel möödasõidud ei käi nii kärmelt ja kui oled juba kiiremaga harjunud, siis jääb see segama. Muidu ei ütle midagi halba selle kohta, soojaks läheb ka ilusti.
2.0TSI on muidugi tore. Aga tuleb 6-se DSG kastiga ja esiveolist versiooni hinnakirjas pole, seega ei tea palju ta hinnavahe 1.8TSI-ga on. Seda peab Mollerist küsima, tellida saab igatahes. Lippab küll hästi, aga ma paneks siiski selle hinnavahe pigem varustusse ning võtaks 1.8TSI. 4motion versioonis on muidugi hinnavahe juba täitsa liig.
4motion on talvel tore, suvel pole eriti vahet. Esiveolisel tõmbab ratta kergemalt ringi, eriti märjaga ja kui rool pole otse ehk rattad on välja pööratud, siis kukub lõhkuma. Aga 4motion puhul häirib see viivitus, mille järel ta tagasilla tööle saab. Eks see on harjutamise asi ning tuleb vast konkreetsem ja agressiivsem olla, kuid mul ikka lähevad mõned kurvid pikaks alajuhitavusega ja vahest saavad "munad" ka enne otsa See aasta oli talve ka vähe, et seda harjutada või üldse 4motion eelist kasutada.
Tavavedrustus ja 17" velg kombinatsioon on liiga pehme. Kurvides vajub ikka korralikult. Ses osas on DCC hea, kuid klobiseb jällegi natuke tavavedrustusest rohkem mingites olukordades. Minu valik oleks DCC + 18" velg. 19" on kena küll, aga müra on tuntavalt suurem ja ma teeks kompromissi. 17"-sega on hea ja vaikne sõita, kuid näeb natuke alamõõduline välja.
Eks võimalikud valikud sõltuvad alati mingitest eelistustest ja eelarvest. Ma saan anda ainult omapoolse arvamuse, mida ma võtaks või jätaks ja miks ning mis seni meeldib või ei meeldi auto juures. Kui midagi veel soovid teada, siis võid PS ka kirjutada.
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
huvitav on see et 2,0TSI võimsused on erinevad passatil (206kw) ja alltrackil (162kw), korralik vahe ikka...2,0TDI on sama võimsusega
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Passatist on esivedusena 162kw versioon ka olemas. Miskipärast seda hinnakirjas pole, aga saab tellida kui küsida.Maxpower kirjutas:huvitav on see et 2,0TSI võimsused on erinevad passatil (206kw) ja alltrackil (162kw), korralik vahe ikka...2,0TDI on sama võimsusega
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Nullist minnes ikka kiire. See viivitus on sõiduajal, kuna kast hoiab teise siduriga järgmist käiku sees ja alla vahetusel peab seda muutma ja sealt ka see viivitus.murf kirjutas: 0-100 kiirenduse juures on põhihäda DSG uimasus ehk peale pedaali põrandasse surumist jääb selline hetk, kus kast umbes küsib su käest üle - PÄRISELT W? OLED IKKA KINDEL? Aga kui saab su kindlast soovist aru, siis edasi on ok. Lihtsalt algmoment on viivitusega ja see on kõigi mootoritega nii.
Pead siis päris kannatamatu olema, kui vähem kui 100 millisekundine reageerimisaeg pikaks jääb Mu kogemusel töötab juba paar generatsiooni vanem haldex nii intuitiivselt, et suurt vahet enam pole, kas on pidev nelik või see "poolik" lahendus. Kohalt minnes on ta nagunii koguaeg nelikveoline.murf kirjutas: Aga 4motion puhul häirib see viivitus, mille järel ta tagasilla tööle saab.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
0-100 ei ole kiire, mingi hetk jääb tühja viivitust sisse.KuldarA kirjutas:Nullist minnes ikka kiire. See viivitus on sõiduajal, kuna kast hoiab teise siduriga järgmist käiku sees ja alla vahetusel peab seda muutma ja sealt ka see viivitus.murf kirjutas: 0-100 kiirenduse juures on põhihäda DSG uimasus ehk peale pedaali põrandasse surumist jääb selline hetk, kus kast umbes küsib su käest üle - PÄRISELT W? OLED IKKA KINDEL? Aga kui saab su kindlast soovist aru, siis edasi on ok. Lihtsalt algmoment on viivitusega ja see on kõigi mootoritega nii.
Pead siis päris kannatamatu olema, kui vähem kui 100 millisekundine reageerimisaeg pikaks jääb Mu kogemusel töötab juba paar generatsiooni vanem haldex nii intuitiivselt, et suurt vahet enam pole, kas on pidev nelik või see "poolik" lahendus. Kohalt minnes on ta nagunii koguaeg nelikveoline.murf kirjutas: Aga 4motion puhul häirib see viivitus, mille järel ta tagasilla tööle saab.
Ma ei oska öelda kaua see reageerimsiaeg tehaseandmetes on või kiirelt veojõu osakaalu esi- ning tagasilla vahel ümber jagama peaks, kuid häirivalt alajuhitav on esimene hetk. Kuid äkki minus probleem, esimene 4motion ja pole harjunud ning ootan rohkem veojõudu tagasillale.
Kas paigaltvõtt on alati 4wd? Palju tagasillale peaks minema paigaltvõtul?
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Ma ei tea palju ta paigaltvõtul taha suunab. Tavaolekus on taga ca 10% ja vajadusel lükkab kuni 100%
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Klubiline
- Postitusi: 2200
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Tee mida sa tahad aga sellise veoskeemiga ei olegi võimalik rohkemat saada.ivohi kirjutas:Alltrackile vist ägedamat haldexit ei ole pandud ja maximum ikka 50:50 vedu?
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Minu jaoks on üliraske leida veebist adekvaatset infi nelivedude kohta. Tootjad ajavad ebamäärast marketingi-juttu, videomehed näitavad rullikuid ja lumes-libedal-mägedes müttamist. Ma olen päris kindel, et Passati H5 on adekvaatne reaktiivne 4veo-süsteem, st kui esirattad libisevad, siis on tagarattad korralikult abiks.
Mind huvitaks rohkem proaktiivsus, aga ma ei suuda leida kuskilt usaldusväärset infi, ntx
- milline on veojaotus normaalsel sirgel ühtlasel sõidul? Kas 100:0, 95:5, 90:10 või midagi muud?
- paigalt startides on alati 4wd (nagu Quattro Ultra lubab) või see sõltub millestki?
- Kui ma sisenen kurvi, kas ja mis juhul 4wd ühendub taha? Ainult siis, kui juba libiseb või ka siis kui ntx temp alla 5C või ... ?
- Kas XDS vektordab rohkem vedu pöördel välimistele ratastele (nii ette kui taha) või mitte?
- jne.
Kui siin foorumis on mõni VW fänn/tehnik, kes asja kulisside tagust teab, ole meheks, jaga.
Mind huvitaks rohkem proaktiivsus, aga ma ei suuda leida kuskilt usaldusväärset infi, ntx
- milline on veojaotus normaalsel sirgel ühtlasel sõidul? Kas 100:0, 95:5, 90:10 või midagi muud?
- paigalt startides on alati 4wd (nagu Quattro Ultra lubab) või see sõltub millestki?
- Kui ma sisenen kurvi, kas ja mis juhul 4wd ühendub taha? Ainult siis, kui juba libiseb või ka siis kui ntx temp alla 5C või ... ?
- Kas XDS vektordab rohkem vedu pöördel välimistele ratastele (nii ette kui taha) või mitte?
- jne.
Kui siin foorumis on mõni VW fänn/tehnik, kes asja kulisside tagust teab, ole meheks, jaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Ennastki huvitaks sellised küsimused. Müügimees ka väitis kunagi, et Alltrackil peaks tagumised pidevalt vedavad olema. Aga kui palju sinna suunatud on tavaoludes, seda ei teadnud. Samuti paigalt startides.
Näiteks vanal CRV-l oligi see probleem, et seni kuni tagumised tööle jõudsid hakata, olid esimesed ennast juba sisse kaevanud. Viimane mudel stardib nüüd alati 4WD reziimis. Kuna korralikku lund ja libedust viimasel talvel ei näinud, siis polegi korralikult Alltracki katsetada saanud. Eelmisel kevadel veel paar põlluteed leidsin kus paksem lumi oli ja proovisin sumpamist ja põllult teele välja ronimist. Mulje jäi, et esimesed käivad ikka tühja ära ja siis tulid tagumised jõudsamalt järele ja ronis küll. Ehk stardis võivad nad vedavad olla, aga kui seal ainult 5-10% veojõust on, siis auk tekib.
Näiteks vanal CRV-l oligi see probleem, et seni kuni tagumised tööle jõudsid hakata, olid esimesed ennast juba sisse kaevanud. Viimane mudel stardib nüüd alati 4WD reziimis. Kuna korralikku lund ja libedust viimasel talvel ei näinud, siis polegi korralikult Alltracki katsetada saanud. Eelmisel kevadel veel paar põlluteed leidsin kus paksem lumi oli ja proovisin sumpamist ja põllult teele välja ronimist. Mulje jäi, et esimesed käivad ikka tühja ära ja siis tulid tagumised jõudsamalt järele ja ronis küll. Ehk stardis võivad nad vedavad olla, aga kui seal ainult 5-10% veojõust on, siis auk tekib.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Paigalt startides on näide siin:
https://www.youtube.com/watch?v=mhH9gEuXRFg
Suht kohe rakendub tagasild.
https://www.youtube.com/watch?v=mhH9gEuXRFg
Suht kohe rakendub tagasild.