VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Igasugu marketingi videotes on ka kõik 5+. Aga talvel proovisin korra parkida kallakul asuvasse külgboksi. Kalle siis külgsuunas ja ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ei roni üles. Võtab mingi ratta ringi ja kõik. Gaasiga üle ka ei julge doseerida, sest kui kapoab minema, siis... Jupp aega sain nikerdada, enne kui üles ronis.
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Minu uusima arusaama järgi nimetatakse "pidevalt vedavateks" 4wd-ks tänapäeval kõiki masinaid, millel ei ole vahekasti, kust saab sildu käsitsi sisse-välja lülitada.murf kirjutas:Ennastki huvitaks sellised küsimused. Müügimees ka väitis kunagi, et Alltrackil peaks tagumised pidevalt vedavad olema.
-
- Veteran
- Postitusi: 3372
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 808 korda
- Tänatud: 131 korda
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Pidevalt vedav on eraldi kastiga masinad.
Kastita on subarul, aga seda ka teatud piirini pidevalt vedav.
Alltrack on ikka haldexiga ja jagatakse jõudu kuhu vaja ja pidurdatakse seda ratast millel pole pidamist.
Rohkem linna vahel saba liputamiseks, aga õkonoomsem enamus aega võrreldes minu masinaga!
Kastita on subarul, aga seda ka teatud piirini pidevalt vedav.
Alltrack on ikka haldexiga ja jagatakse jõudu kuhu vaja ja pidurdatakse seda ratast millel pole pidamist.
Rohkem linna vahel saba liputamiseks, aga õkonoomsem enamus aega võrreldes minu masinaga!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
MustVälk, ma saan aru kül, mis on pidevalt vedav ja mis mitte. Ma räägin seda, et mida tähendab pidev nelivedu tänapäevases turunduskirjanduses
See Haldexi ökonoomsuse jutt on ka paras marketingi bull, IMO.
Kui nüüd tiba mõelda, siis H5 puhul
- kardaani keerutatakse pidevalt ringi (jõud mootorist)
- tagumised poolteljed keerlevad pidevalt ringi (jõud ratastelt)
- tagadiffer on pidevalt pooltelgedega ühendatud
Kõik see suurendab takistust ja võtab kütust. Ainus koht, kust (minu, kui mitteprofessionaali arusaamal) võit tuleb, on keskdifri puudumine ja sealsed kaod.
Aga selge on, et tootja peab optima hinda ja seda pakub H5 võrreldes alternatiividega ikka kamaluga.
See Haldexi ökonoomsuse jutt on ka paras marketingi bull, IMO.
Kui nüüd tiba mõelda, siis H5 puhul
- kardaani keerutatakse pidevalt ringi (jõud mootorist)
- tagumised poolteljed keerlevad pidevalt ringi (jõud ratastelt)
- tagadiffer on pidevalt pooltelgedega ühendatud
Kõik see suurendab takistust ja võtab kütust. Ainus koht, kust (minu, kui mitteprofessionaali arusaamal) võit tuleb, on keskdifri puudumine ja sealsed kaod.
Aga selge on, et tootja peab optima hinda ja seda pakub H5 võrreldes alternatiividega ikka kamaluga.
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Teeks siis üle tüki aja ka ühe märke teemasse. Midagi põnevat pole küll juhtunud, sest vigu ei esine ja auto on korralikult poliitkorrektne ehk kalla-talla stiilis ilma emotsioonita. Ainus mis on juhtunud, on esiklaasi saadud kivi ja kuna Soomes kasutatakse ikka korralikku teravat graniiti, siis oligi selle klaasiga ühelpool. Kuna oil service kiri ennustas ka peatset Mölleri külastust, siis Jussike tõmbas natuke niite ning sai mulle ilusti klaasivahetuse ka samale päevale. Kokkuvõttes siis spidol ees 46 tuh km ja kuna 60 tuhande pealt peaks olema DSG õlivahetus, siis otsustati ka see juba praegu ära teha, sest järgmine orienteeruv hooldus oleks ajalugu vaadates tulnud kuhugi 70 tuhande kanti. Vahetusse läksid siis:
- õli + filter
- DSG õli
- küünlad
- õhufilter
- salongifilter
- esiklaas + kojamehed
- ning reguleeriti ka esituled
Kuna auto võeti sisuliselt terveks päevaks, siis vastu sain Golfi millel töömahtu ja kW-te täpselt poole vähem ning keegi oli 1 silindri ka tuuri pannud ja õli tuli segada kepiga. Well, see oli 999 cm3 puhast jõudu Linna vahel täitsa ok ja ka maanteel ei pidanud kiirendust kalendriga mõõtma, aga muidu on ikka selline väga rahumeelse inimese auto. Päeva või siis lühikese rendiperioodi sõidab sellega täitsa ära, aga no igapäevaselt - tänan EI Muidu meeldivalt vaikne, vaiksem kui naise Octavia ning vedrustus mõnusalt vaikne ja pehme võrreldes 19" velgedega Passatiga. Kuid kütusekulu mida mina selle autoga nägin oli Linnatiir + maanteed, no sõitsin nii nagu enda autogagi, natuke piitsa ja start/stop funktsiooni ei kasuta pidevalt ning kompuuter väitis 10+. Kas paak oli nüüd silmini täis kui auto sain või mitte, aga ka tangitud liitrid andsid kütusekuluks 10L ringis. Ma saan Alltrackiga samasuguse dünaamikaga sõites samasuguse küttekulu. Kuhu need 3-silindrit seda vedelikku nii aplalt kulutasid?
- õli + filter
- DSG õli
- küünlad
- õhufilter
- salongifilter
- esiklaas + kojamehed
- ning reguleeriti ka esituled
Kuna auto võeti sisuliselt terveks päevaks, siis vastu sain Golfi millel töömahtu ja kW-te täpselt poole vähem ning keegi oli 1 silindri ka tuuri pannud ja õli tuli segada kepiga. Well, see oli 999 cm3 puhast jõudu Linna vahel täitsa ok ja ka maanteel ei pidanud kiirendust kalendriga mõõtma, aga muidu on ikka selline väga rahumeelse inimese auto. Päeva või siis lühikese rendiperioodi sõidab sellega täitsa ära, aga no igapäevaselt - tänan EI Muidu meeldivalt vaikne, vaiksem kui naise Octavia ning vedrustus mõnusalt vaikne ja pehme võrreldes 19" velgedega Passatiga. Kuid kütusekulu mida mina selle autoga nägin oli Linnatiir + maanteed, no sõitsin nii nagu enda autogagi, natuke piitsa ja start/stop funktsiooni ei kasuta pidevalt ning kompuuter väitis 10+. Kas paak oli nüüd silmini täis kui auto sain või mitte, aga ka tangitud liitrid andsid kütusekuluks 10L ringis. Ma saan Alltrackiga samasuguse dünaamikaga sõites samasuguse küttekulu. Kuhu need 3-silindrit seda vedelikku nii aplalt kulutasid?
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
- Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Kas hoolduse käigus tulede reguleerimise järel ei jäänud hiljem muljet, et tuled on rohkem alla keeratud? Mul viimase hoolduse käigus reguleeriti ka ja oleks nüüd nagu kehvem kui varem.. Ja see pime ala, mis DLA poolt eessõitja või vastutulija ümber luuakse, tundub laiem must kast nüüd.
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Näed siis, ma pole ainus On küll mulje, et lähikad näitavad vähem kui enne. Käisin isegi uuesti regullis, kuid Mölleri sõnul kõik korras ja nurk vastab tehase ettekurjutusele. Ma ei tea palju lähikad näitama peaks, aga vähem kui 1 teeäärtes olevate plastist postide vahe, mus on vist ~50m, tundub ingel [VW Bot: "Keel korda!"] vähe.stefan31 kirjutas: ↑18 Apr 2019, 13:31Kas hoolduse käigus tulede reguleerimise järel ei jäänud hiljem muljet, et tuled on rohkem alla keeratud? Mul viimase hoolduse käigus reguleeriti ka ja oleks nüüd nagu kehvem kui varem.. Ja see pime ala, mis DLA poolt eessõitja või vastutulija ümber luuakse, tundub laiem must kast nüüd.
DLA-d mul pole.
Btw, like läks töntside näppude tõttu, püüdsin teist ikooni tabada
-
- Klubiline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 114 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
3.2.2. Tähispostide vahekaugus sirgel teelõigul ja nõgusal vertikaalkõveral peab olema 50 m. Kiirteel ja I klassi maanteel peavad tähispostid olema paigaldatud 100 m vahedega.murf kirjutas: ↑18 Apr 2019, 20:42Näed siis, ma pole ainus On küll mulje, et lähikad näitavad vähem kui enne. Käisin isegi uuesti regullis, kuid Mölleri sõnul kõik korras ja nurk vastab tehase ettekurjutusele. Ma ei tea palju lähikad näitama peaks, aga vähem kui 1 teeäärtes olevate plastist postide vahe, mus on vist ~50m, tundub ingel vähe.stefan31 kirjutas: ↑18 Apr 2019, 13:31Kas hoolduse käigus tulede reguleerimise järel ei jäänud hiljem muljet, et tuled on rohkem alla keeratud? Mul viimase hoolduse käigus reguleeriti ka ja oleks nüüd nagu kehvem kui varem.. Ja see pime ala, mis DLA poolt eessõitja või vastutulija ümber luuakse, tundub laiem must kast nüüd.
DLA-d mul pole.
Btw, like läks töntside näppude tõttu, püüdsin teist ikooni tabada
nii,et oleneb,mis teel sa seda mõõdad
Viimati muutis anonymous2, 18 Apr 2019, 21:00, muudetud 1 kord kokku.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
- Telefon: 5031096
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Olen omale ka Alltracki otsimas ja silma on jäänud üks 162kw bensumootoriga isend.
Uurin et mis see reaalne kütusekulu ka võiks linnas ka olla?
Lugesin et maanteel Sul ca 7 kandis keskmine kulu?
Kuna valikus on enamuses 140kw diislid, siis oleks huvitav võrrelda nende kahe tegelikku kulu.
Bens iseenesest meeldib mulle rohkem kuna on vaiksem, ei haise, ei tekita igasugu adblue probleeme jne jne. Aga ma ei teagi, ilmselt jooksvad hooldused jms on neil üsna sama hinnaga?
Uurin et mis see reaalne kütusekulu ka võiks linnas ka olla?
Lugesin et maanteel Sul ca 7 kandis keskmine kulu?
Kuna valikus on enamuses 140kw diislid, siis oleks huvitav võrrelda nende kahe tegelikku kulu.
Bens iseenesest meeldib mulle rohkem kuna on vaiksem, ei haise, ei tekita igasugu adblue probleeme jne jne. Aga ma ei teagi, ilmselt jooksvad hooldused jms on neil üsna sama hinnaga?
Viimati muutis rraivo, 04 Jaan 2020, 19:15, muudetud 1 kord kokku.
xc60
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 15 Veebr 2012, 19:37
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Mul sama tähelepanek. Lisaks mingi veider kokkusattumus, et peale hoolduses reguleerimist hakkas DLA vastutulijaid pimestama. Viimane sai kordusreguleerimisega korda.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Osta nii võimas ja nii hea varustusega kui saad või leiad.rraivo kirjutas: ↑04 Jaan 2020, 19:12Olen omale ka Alltracki otsimas ja silma on jäänud üks 162kw bensumootoriga isend.
Uurin et mis see reaalne kütusekulu ka võiks linnas ka olla?
Lugesin et maanteel Sul ca 7 kandis keskmine kulu?
Kuna valikus on enamuses 140kw diislid, siis oleks huvitav võrrelda nende kahe tegelikku kulu.
Bens iseenesest meeldib mulle rohkem kuna on vaiksem, ei haise, ei tekita igasugu adblue probleeme jne jne. Aga ma ei teagi, ilmselt jooksvad hooldused jms on neil üsna sama hinnaga?
Kütus saab ükskord paagist otsa niikuinii ja katki lähevad nad ka kõik mingil moel kunagi.
Aga vähemalt on mugav nutta
- Kes tänasid kasutajat ziilike-uduz selle postituse eest:
- aus
elu on nautimiseks
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Kas keegi mõnda Haldexi softi on proovinud või siis mõnd uuemat versiooni originaalist?murf kirjutas: ↑26 Apr 2017, 14:24Igasugu marketingi videotes on ka kõik 5+. Aga talvel proovisin korra parkida kallakul asuvasse külgboksi. Kalle siis külgsuunas ja ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ei roni üles. Võtab mingi ratta ringi ja kõik. Gaasiga üle ka ei julge doseerida, sest kui kapoab minema, siis... Jupp aega sain nikerdada, enne kui üles ronis.
Midagi sellist näiteks: http://unitedmotorsport.net/products/ha ... uctId=1491
Kirjelduse ja kuulduste järgi peaks hea olema, kallis ka muidugi.
elu on nautimiseks
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Linnakulu kohta eraldi ei oska öelda, mul linnasõitu suht harva ja enamus kordadel kui siit linna kõrvalt linna asja, siis satub ikka mingi jupp maanteed ka sisse. Ühesõnaga pole jälginud seda kulu, lisaks mul start-stop ka ei töötand mingi 2 aastat vist, kuni nüüd aku ära vahetati. Aga üldiselt ta mingi 10 kandis on olnud.rraivo kirjutas: ↑04 Jaan 2020, 19:12Olen omale ka Alltracki otsimas ja silma on jäänud üks 162kw bensumootoriga isend.
Uurin et mis see reaalne kütusekulu ka võiks linnas ka olla?
Lugesin et maanteel Sul ca 7 kandis keskmine kulu?
Kuna valikus on enamuses 140kw diislid, siis oleks huvitav võrrelda nende kahe tegelikku kulu.
Bens iseenesest meeldib mulle rohkem kuna on vaiksem, ei haise, ei tekita igasugu adblue probleeme jne jne. Aga ma ei teagi, ilmselt jooksvad hooldused jms on neil üsna sama hinnaga?
Tegelt ma ei jälgi üldse seda kulu, ainult TLN-Riia otsa huvi pärast vaatan 1x kuus. Aga sinu küsimusest ajendatuna vaatasin siis täna pikaajalist näitu ja oli 8,8 L/100km. Laupäeval sai tehtud TLN-Jõgeva-TLN ots ehk siis 98% maanteed (kokku mingi 350km) ja kuna vahetult enne seda olin tankinud, siis selle kuluks näitas 8,3L. Ok, laupäeval oli hommikul s.tt ilm kah, tuul oli päris räme koos lörtsilögaga ja püsikaga sõites näitas pidevalt 8-10 vahel kulu. Muidu on mingi 6-8 vahel tavaliselt.
Tea palju see mula nüüd sind aitas, aga ehk mingi ettekujutuse annab.
-
- Huviline
- Postitusi: 816
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 121 korda
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Kusjuures mind aitas Kuna kütusekulul teema on, siis loodan, et pole OT.
murf kirjutas: ↑06 Jaan 2020, 14:26Linnakulu kohta eraldi ei oska öelda, mul linnasõitu suht harva ja enamus kordadel kui siit linna kõrvalt linna asja, siis satub ikka mingi jupp maanteed ka sisse. Ühesõnaga pole jälginud seda kulu, lisaks mul start-stop ka ei töötand mingi 2 aastat vist, kuni nüüd aku ära vahetati. Aga üldiselt ta mingi 10 kandis on olnud.rraivo kirjutas: ↑04 Jaan 2020, 19:12Olen omale ka Alltracki otsimas ja silma on jäänud üks 162kw bensumootoriga isend.
Uurin et mis see reaalne kütusekulu ka võiks linnas ka olla?
Lugesin et maanteel Sul ca 7 kandis keskmine kulu?
Kuna valikus on enamuses 140kw diislid, siis oleks huvitav võrrelda nende kahe tegelikku kulu.
Bens iseenesest meeldib mulle rohkem kuna on vaiksem, ei haise, ei tekita igasugu adblue probleeme jne jne. Aga ma ei teagi, ilmselt jooksvad hooldused jms on neil üsna sama hinnaga?
Tegelt ma ei jälgi üldse seda kulu, ainult TLN-Riia otsa huvi pärast vaatan 1x kuus. Aga sinu küsimusest ajendatuna vaatasin siis täna pikaajalist näitu ja oli 8,8 L/100km. Laupäeval sai tehtud TLN-Jõgeva-TLN ots ehk siis 98% maanteed (kokku mingi 350km) ja kuna vahetult enne seda olin tankinud, siis selle kuluks näitas 8,3L. Ok, laupäeval oli hommikul s.tt ilm kah, tuul oli päris räme koos lörtsilögaga ja püsikaga sõites näitas pidevalt 8-10 vahel kulu. Muidu on mingi 6-8 vahel tavaliselt.
Tea palju see mula nüüd sind aitas, aga ehk mingi ettekujutuse annab.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
- Telefon: 5031096
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Tänud, ikka aitas
Käisin ühte diislikärakat täna proovimas ja isegi üllatas positiivses võtmes Et väga hullu laginat ei teinud ning liikus (140kw) üsna viisakalt.
Homme ehk saab bensukat minna kaema.
Käisin ühte diislikärakat täna proovimas ja isegi üllatas positiivses võtmes Et väga hullu laginat ei teinud ning liikus (140kw) üsna viisakalt.
Homme ehk saab bensukat minna kaema.
xc60
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
- Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Minu TSI Alltracki läbisõidust 80% on nädalavahetustele jäävad pikemad maantee otsad, seetõttu pikaajaline keskmine on hetkel 8.0L/100km (see on viimased ~3500km kilomeetrit, alates talveratastele üleminekust). Tööpäevadel liigun Tallinnas ~15-20km päevas, mootor sellega soojaks ei saa. Aga kuna kesklinna ja tipptunde õnnestub üldjuhul vältida, siis see linnasõidu keskmine on 10-11 l/100km kohta. Suvekuudel liiter vähem. Mõnel teisel kasutajal, kes ummikuid vältida ei saa, võib selle autoga vabalt ka 12-14 l/100-le TLN-a linnakulu tulla.
Maanteekulu kohapealt on suur vahe, kas sõidad poole tunnist otsa maakonna piires või pikka otsa teise Eesti serva. Sest ka otse maanteele startides läheb oma 30km, enne kui nelikveolisel kõik õlid on soojad, hetkekulu normaliseerub ja hakkab keskmist jõudsalt alla tõmbama. Auto enda keskmise kulu näidik on muuseas väga täpne, astub mul täitsa ühte sammu reaalsete tankimistega:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/897156.html
Maanteekulu kohapealt on suur vahe, kas sõidad poole tunnist otsa maakonna piires või pikka otsa teise Eesti serva. Sest ka otse maanteele startides läheb oma 30km, enne kui nelikveolisel kõik õlid on soojad, hetkekulu normaliseerub ja hakkab keskmist jõudsalt alla tõmbama. Auto enda keskmise kulu näidik on muuseas väga täpne, astub mul täitsa ühte sammu reaalsete tankimistega:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/897156.html
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Mina soovitaks ka nii võimast kui rahakott vähegi võimaldab. Mul 206 kW 2.0tsi ja pikaaegne keskmine 10,5. Kuskil 80% linna kilumeetrid, ülejäänud mnt. Tartu otsad jäävad tavaliselt 8.0 kanti.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Mul pikaajaline keskmine 8.1 ja 206kW variant. Samas sõbraga sai nv-l võrreldud ja maanteekulu tundub 162kW Alltrackil väiksem, kuna 95 peal on pöörded ca 200 rpm madalamad. Mu üllatuseks on nö lahjemale mootorile ehk 162kW pandud ka tugevam kast DQ500 ehk 7-käiguline märgsidur. 206kW mootoril on DQ250 ehk 6-ne märgsidur.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 898
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
kast peaks olenema modelyearistKuldarA kirjutas: ↑15 Jaan 2020, 09:20Mul pikaajaline keskmine 8.1 ja 206kW variant. Samas sõbraga sai nv-l võrreldud ja maanteekulu tundub 162kW Alltrackil väiksem, kuna 95 peal on pöörded ca 200 rpm madalamad. Mu üllatuseks on nö lahjemale mootorile ehk 162kW pandud ka tugevam kast DQ500 ehk 7-käiguline märgsidur. 206kW mootoril on DQ250 ehk 6-ne märgsidur.
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
206kW ja pikaajaline kulu 8.1 on küll hea. Ma oma 162kW-sega kuidagi sellist ei saa. Kuigi kuu kilometraazist 40-60% on TLN-Riia ja ülejäänud pole ka ainult linnas töristamine.
Muidugi maanteel möödasõitudel just tagasi ka ei hoia ehk kui kolonn on ees, siis pedal to the metal stiilis ma mööda lendan. Äkki seal probleem
Muidugi maanteel möödasõitudel just tagasi ka ei hoia ehk kui kolonn on ees, siis pedal to the metal stiilis ma mööda lendan. Äkki seal probleem
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
162kW 4-mot Alltrackidel kõigil, mida vaadanud, olenemata aastast. DQ500 200/206kW peal pole näinud. 206kW B8 on DQ250. Arteonil, 200kW B8(SH Alltrackil) ja B8.5 on DQ381, mis on kompaktsem versioon DQ500-st, aga kannatab vähem väänet.
Eks mul ka neid tühjaks vajutamise hetki tuleb. Arvutuslik kulu on ca 0.3-0.5 suurem, kuna kasutan webastot, mida kompuuter ei arvesta.murf kirjutas: ↑15 Jaan 2020, 13:06206kW ja pikaajaline kulu 8.1 on küll hea. Ma oma 162kW-sega kuidagi sellist ei saa. Kuigi kuu kilometraazist 40-60% on TLN-Riia ja ülejäänud pole ka ainult linnas töristamine.
Muidugi maanteel möödasõitudel just tagasi ka ei hoia ehk kui kolonn on ees, siis pedal to the metal stiilis ma mööda lendan. Äkki seal probleem
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Kulu sõltub ikka nii palju kuidas sõidad ja mis tingimused jne.
Ma oma 176kW diisliga saan linnas 7-10 ja mnt 6-8 , esimese kuu vaatlusandmete põhjal.
Ma oma 176kW diisliga saan linnas 7-10 ja mnt 6-8 , esimese kuu vaatlusandmete põhjal.
elu on nautimiseks
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Masuudipressid on OTziilike-uduz kirjutas: ↑15 Jaan 2020, 14:37Kulu sõltub ikka nii palju kuidas sõidad ja mis tingimused jne.
Ma oma 176kW diisliga saan linnas 7-10 ja mnt 6-8 , esimese kuu vaatlusandmete põhjal.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda