VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 26 Apr 2017, 14:24

Igasugu marketingi videotes on ka kõik 5+. Aga talvel proovisin korra parkida kallakul asuvasse külgboksi. Kalle siis külgsuunas ja ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ei roni üles. Võtab mingi ratta ringi ja kõik. Gaasiga üle ka ei julge doseerida, sest kui kapoab minema, siis... Jupp aega sain nikerdada, enne kui üles ronis.

PRR24
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Apr 2017, 19:52
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas PRR24 » 26 Apr 2017, 18:33

murf kirjutas:Ennastki huvitaks sellised küsimused. Müügimees ka väitis kunagi, et Alltrackil peaks tagumised pidevalt vedavad olema.
Minu uusima arusaama järgi nimetatakse "pidevalt vedavateks" 4wd-ks tänapäeval kõiki masinaid, millel ei ole vahekasti, kust saab sildu käsitsi sisse-välja lülitada.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 26 Apr 2017, 22:39

Pidevalt vedav on eraldi kastiga masinad.
Kastita on subarul, aga seda ka teatud piirini pidevalt vedav.
Alltrack on ikka haldexiga ja jagatakse jõudu kuhu vaja ja pidurdatakse seda ratast millel pole pidamist.
Rohkem linna vahel saba liputamiseks, aga õkonoomsem enamus aega võrreldes minu masinaga! :D
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

PRR24
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Apr 2017, 19:52
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas PRR24 » 04 Mai 2017, 21:40

MustVälk, ma saan aru kül, mis on pidevalt vedav ja mis mitte. Ma räägin seda, et mida tähendab pidev nelivedu tänapäevases turunduskirjanduses :)

See Haldexi ökonoomsuse jutt on ka paras marketingi bull, IMO.
Kui nüüd tiba mõelda, siis H5 puhul
- kardaani keerutatakse pidevalt ringi (jõud mootorist)
- tagumised poolteljed keerlevad pidevalt ringi (jõud ratastelt)
- tagadiffer on pidevalt pooltelgedega ühendatud
Kõik see suurendab takistust ja võtab kütust. Ainus koht, kust (minu, kui mitteprofessionaali arusaamal) võit tuleb, on keskdifri puudumine ja sealsed kaod.

Aga selge on, et tootja peab optima hinda ja seda pakub H5 võrreldes alternatiividega ikka kamaluga.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 04 Okt 2017, 18:44

Teeks siis üle tüki aja ka ühe märke teemasse. Midagi põnevat pole küll juhtunud, sest vigu ei esine ja auto on korralikult poliitkorrektne ehk kalla-talla stiilis ilma emotsioonita. Ainus mis on juhtunud, on esiklaasi saadud kivi ja kuna Soomes kasutatakse ikka korralikku teravat graniiti, siis oligi selle klaasiga ühelpool. Kuna oil service kiri ennustas ka peatset Mölleri külastust, siis Jussike tõmbas natuke niite ning sai mulle ilusti klaasivahetuse ka samale päevale. Kokkuvõttes siis spidol ees 46 tuh km ja kuna 60 tuhande pealt peaks olema DSG õlivahetus, siis otsustati ka see juba praegu ära teha, sest järgmine orienteeruv hooldus oleks ajalugu vaadates tulnud kuhugi 70 tuhande kanti. Vahetusse läksid siis:
- õli + filter
- DSG õli
- küünlad
- õhufilter
- salongifilter
- esiklaas + kojamehed
- ning reguleeriti ka esituled

Kuna auto võeti sisuliselt terveks päevaks, siis vastu sain Golfi millel töömahtu ja kW-te täpselt poole vähem ning keegi oli 1 silindri ka tuuri pannud ja õli tuli segada kepiga. Well, see oli 999 cm3 puhast jõudu :mrgreen: Linna vahel täitsa ok ja ka maanteel ei pidanud kiirendust kalendriga mõõtma, aga muidu on ikka selline väga rahumeelse inimese auto. Päeva või siis lühikese rendiperioodi sõidab sellega täitsa ära, aga no igapäevaselt - tänan EI :D Muidu meeldivalt vaikne, vaiksem kui naise Octavia ning vedrustus mõnusalt vaikne ja pehme võrreldes 19" velgedega Passatiga. Kuid kütusekulu mida mina selle autoga nägin oli :? Linnatiir + maanteed, no sõitsin nii nagu enda autogagi, natuke piitsa ja start/stop funktsiooni ei kasuta pidevalt ning kompuuter väitis 10+. Kas paak oli nüüd silmini täis kui auto sain või mitte, aga ka tangitud liitrid andsid kütusekuluks 10L ringis. Ma saan Alltrackiga samasuguse dünaamikaga sõites samasuguse küttekulu. Kuhu need 3-silindrit seda vedelikku nii aplalt kulutasid?

stefan31
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas stefan31 » 18 Apr 2019, 13:31

Kas hoolduse käigus tulede reguleerimise järel ei jäänud hiljem muljet, et tuled on rohkem alla keeratud? Mul viimase hoolduse käigus reguleeriti ka ja oleks nüüd nagu kehvem kui varem.. Ja see pime ala, mis DLA poolt eessõitja või vastutulija ümber luuakse, tundub laiem must kast nüüd.
Kes tänasid kasutajat stefan31 selle postituse eest:
murf

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 18 Apr 2019, 20:42

stefan31 kirjutas:
18 Apr 2019, 13:31
Kas hoolduse käigus tulede reguleerimise järel ei jäänud hiljem muljet, et tuled on rohkem alla keeratud? Mul viimase hoolduse käigus reguleeriti ka ja oleks nüüd nagu kehvem kui varem.. Ja see pime ala, mis DLA poolt eessõitja või vastutulija ümber luuakse, tundub laiem must kast nüüd.
Näed siis, ma pole ainus :thumbup: On küll mulje, et lähikad näitavad vähem kui enne. Käisin isegi uuesti regullis, kuid Mölleri sõnul kõik korras ja nurk vastab tehase ettekurjutusele. Ma ei tea palju lähikad näitama peaks, aga vähem kui 1 teeäärtes olevate plastist postide vahe, mus on vist ~50m, tundub ingel [VW Bot: "Keel korda!"] vähe.
DLA-d mul pole.

Btw, like läks töntside näppude tõttu, püüdsin teist ikooni tabada :D

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 817
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 18 Apr 2019, 20:59

murf kirjutas:
18 Apr 2019, 20:42
stefan31 kirjutas:
18 Apr 2019, 13:31
Kas hoolduse käigus tulede reguleerimise järel ei jäänud hiljem muljet, et tuled on rohkem alla keeratud? Mul viimase hoolduse käigus reguleeriti ka ja oleks nüüd nagu kehvem kui varem.. Ja see pime ala, mis DLA poolt eessõitja või vastutulija ümber luuakse, tundub laiem must kast nüüd.
Näed siis, ma pole ainus :thumbup: On küll mulje, et lähikad näitavad vähem kui enne. Käisin isegi uuesti regullis, kuid Mölleri sõnul kõik korras ja nurk vastab tehase ettekurjutusele. Ma ei tea palju lähikad näitama peaks, aga vähem kui 1 teeäärtes olevate plastist postide vahe, mus on vist ~50m, tundub ingel vähe.
DLA-d mul pole.

Btw, like läks töntside näppude tõttu, püüdsin teist ikooni tabada :D
3.2.2. Tähispostide vahekaugus sirgel teelõigul ja nõgusal vertikaalkõveral peab olema 50 m. Kiirteel ja I klassi maanteel peavad tähispostid olema paigaldatud 100 m vahedega.

nii,et oleneb,mis teel sa seda mõõdad :wink:
Viimati muutis anonymous2, 18 Apr 2019, 21:00, muudetud 1 kord kokku.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 18 Apr 2019, 21:29

Suvalisel külateel, kus max. kiiruseks 70 km/h.

rraivo
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
Telefon: 5031096
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas rraivo » 04 Jaan 2020, 19:12

Olen omale ka Alltracki otsimas ja silma on jäänud üks 162kw bensumootoriga isend.
Uurin et mis see reaalne kütusekulu ka võiks linnas ka olla?
Lugesin et maanteel Sul ca 7 kandis keskmine kulu?

Kuna valikus on enamuses 140kw diislid, siis oleks huvitav võrrelda nende kahe tegelikku kulu.

Bens iseenesest meeldib mulle rohkem kuna on vaiksem, ei haise, ei tekita igasugu adblue probleeme jne jne. Aga ma ei teagi, ilmselt jooksvad hooldused jms on neil üsna sama hinnaga?
Viimati muutis rraivo, 04 Jaan 2020, 19:15, muudetud 1 kord kokku.
530

Holm
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 15 Veebr 2012, 19:37
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas Holm » 05 Jaan 2020, 10:17

murf kirjutas:
18 Apr 2019, 20:42
stefan31 kirjutas:
18 Apr 2019, 13:31
Kas hoolduse käigus tulede reguleerimise järel ei jäänud hiljem muljet, et tuled on rohkem alla keeratud? ...
Näed siis, ma pole ainus :thumbup: On küll mulje, et lähikad näitavad vähem kui enne. ...
Mul sama tähelepanek. Lisaks mingi veider kokkusattumus, et peale hoolduses reguleerimist hakkas DLA vastutulijaid pimestama. Viimane sai kordusreguleerimisega korda.

ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz » 05 Jaan 2020, 10:49

rraivo kirjutas:
04 Jaan 2020, 19:12
Olen omale ka Alltracki otsimas ja silma on jäänud üks 162kw bensumootoriga isend.
Uurin et mis see reaalne kütusekulu ka võiks linnas ka olla?
Lugesin et maanteel Sul ca 7 kandis keskmine kulu?

Kuna valikus on enamuses 140kw diislid, siis oleks huvitav võrrelda nende kahe tegelikku kulu.

Bens iseenesest meeldib mulle rohkem kuna on vaiksem, ei haise, ei tekita igasugu adblue probleeme jne jne. Aga ma ei teagi, ilmselt jooksvad hooldused jms on neil üsna sama hinnaga?
Osta nii võimas ja nii hea varustusega kui saad või leiad.
Kütus saab ükskord paagist otsa niikuinii ja katki lähevad nad ka kõik mingil moel kunagi.
Aga vähemalt on mugav nutta :)
Kes tänasid kasutajat ziilike-uduz selle postituse eest:
aus
elu on nautimiseks

ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz » 05 Jaan 2020, 21:08

murf kirjutas:
26 Apr 2017, 14:24
Igasugu marketingi videotes on ka kõik 5+. Aga talvel proovisin korra parkida kallakul asuvasse külgboksi. Kalle siis külgsuunas ja ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ei roni üles. Võtab mingi ratta ringi ja kõik. Gaasiga üle ka ei julge doseerida, sest kui kapoab minema, siis... Jupp aega sain nikerdada, enne kui üles ronis.
Kas keegi mõnda Haldexi softi on proovinud või siis mõnd uuemat versiooni originaalist?
Midagi sellist näiteks: http://unitedmotorsport.net/products/ha ... uctId=1491
Kirjelduse ja kuulduste järgi peaks hea olema, kallis ka muidugi.
elu on nautimiseks

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 06 Jaan 2020, 14:26

rraivo kirjutas:
04 Jaan 2020, 19:12
Olen omale ka Alltracki otsimas ja silma on jäänud üks 162kw bensumootoriga isend.
Uurin et mis see reaalne kütusekulu ka võiks linnas ka olla?
Lugesin et maanteel Sul ca 7 kandis keskmine kulu?

Kuna valikus on enamuses 140kw diislid, siis oleks huvitav võrrelda nende kahe tegelikku kulu.

Bens iseenesest meeldib mulle rohkem kuna on vaiksem, ei haise, ei tekita igasugu adblue probleeme jne jne. Aga ma ei teagi, ilmselt jooksvad hooldused jms on neil üsna sama hinnaga?
Linnakulu kohta eraldi ei oska öelda, mul linnasõitu suht harva ja enamus kordadel kui siit linna kõrvalt linna asja, siis satub ikka mingi jupp maanteed ka sisse. Ühesõnaga pole jälginud seda kulu, lisaks mul start-stop ka ei töötand mingi 2 aastat vist, kuni nüüd aku ära vahetati. Aga üldiselt ta mingi 10 kandis on olnud.
Tegelt ma ei jälgi üldse seda kulu, ainult TLN-Riia otsa huvi pärast vaatan 1x kuus. Aga sinu küsimusest ajendatuna vaatasin siis täna pikaajalist näitu ja oli 8,8 L/100km. Laupäeval sai tehtud TLN-Jõgeva-TLN ots ehk siis 98% maanteed (kokku mingi 350km) ja kuna vahetult enne seda olin tankinud, siis selle kuluks näitas 8,3L. Ok, laupäeval oli hommikul s.tt ilm kah, tuul oli päris räme koos lörtsilögaga ja püsikaga sõites näitas pidevalt 8-10 vahel kulu. Muidu on mingi 6-8 vahel tavaliselt.
Tea palju see mula nüüd sind aitas, aga ehk mingi ettekujutuse annab.

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas tofetome » 06 Jaan 2020, 14:42

Kusjuures mind aitas :D Kuna kütusekulul teema on, siis loodan, et pole OT.
murf kirjutas:
06 Jaan 2020, 14:26
rraivo kirjutas:
04 Jaan 2020, 19:12
Olen omale ka Alltracki otsimas ja silma on jäänud üks 162kw bensumootoriga isend.
Uurin et mis see reaalne kütusekulu ka võiks linnas ka olla?
Lugesin et maanteel Sul ca 7 kandis keskmine kulu?

Kuna valikus on enamuses 140kw diislid, siis oleks huvitav võrrelda nende kahe tegelikku kulu.

Bens iseenesest meeldib mulle rohkem kuna on vaiksem, ei haise, ei tekita igasugu adblue probleeme jne jne. Aga ma ei teagi, ilmselt jooksvad hooldused jms on neil üsna sama hinnaga?
Linnakulu kohta eraldi ei oska öelda, mul linnasõitu suht harva ja enamus kordadel kui siit linna kõrvalt linna asja, siis satub ikka mingi jupp maanteed ka sisse. Ühesõnaga pole jälginud seda kulu, lisaks mul start-stop ka ei töötand mingi 2 aastat vist, kuni nüüd aku ära vahetati. Aga üldiselt ta mingi 10 kandis on olnud.
Tegelt ma ei jälgi üldse seda kulu, ainult TLN-Riia otsa huvi pärast vaatan 1x kuus. Aga sinu küsimusest ajendatuna vaatasin siis täna pikaajalist näitu ja oli 8,8 L/100km. Laupäeval sai tehtud TLN-Jõgeva-TLN ots ehk siis 98% maanteed (kokku mingi 350km) ja kuna vahetult enne seda olin tankinud, siis selle kuluks näitas 8,3L. Ok, laupäeval oli hommikul s.tt ilm kah, tuul oli päris räme koos lörtsilögaga ja püsikaga sõites näitas pidevalt 8-10 vahel kulu. Muidu on mingi 6-8 vahel tavaliselt.
Tea palju see mula nüüd sind aitas, aga ehk mingi ettekujutuse annab.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

rraivo
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
Telefon: 5031096
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas rraivo » 06 Jaan 2020, 15:01

Tänud, ikka aitas :)
Käisin ühte diislikärakat täna proovimas ja isegi üllatas positiivses võtmes :) Et väga hullu laginat ei teinud ning liikus (140kw) üsna viisakalt.
Homme ehk saab bensukat minna kaema.
530

stefan31
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas stefan31 » 06 Jaan 2020, 22:35

Minu TSI Alltracki läbisõidust 80% on nädalavahetustele jäävad pikemad maantee otsad, seetõttu pikaajaline keskmine on hetkel 8.0L/100km (see on viimased ~3500km kilomeetrit, alates talveratastele üleminekust). Tööpäevadel liigun Tallinnas ~15-20km päevas, mootor sellega soojaks ei saa. Aga kuna kesklinna ja tipptunde õnnestub üldjuhul vältida, siis see linnasõidu keskmine on 10-11 l/100km kohta. Suvekuudel liiter vähem. Mõnel teisel kasutajal, kes ummikuid vältida ei saa, võib selle autoga vabalt ka 12-14 l/100-le TLN-a linnakulu tulla.
Maanteekulu kohapealt on suur vahe, kas sõidad poole tunnist otsa maakonna piires või pikka otsa teise Eesti serva. Sest ka otse maanteele startides läheb oma 30km, enne kui nelikveolisel kõik õlid on soojad, hetkekulu normaliseerub ja hakkab keskmist jõudsalt alla tõmbama. Auto enda keskmise kulu näidik on muuseas väga täpne, astub mul täitsa ühte sammu reaalsete tankimistega:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/897156.html

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas evald112 » 14 Jaan 2020, 18:17

Mina soovitaks ka nii võimast kui rahakott vähegi võimaldab. Mul 206 kW 2.0tsi ja pikaaegne keskmine 10,5. Kuskil 80% linna kilumeetrid, ülejäänud mnt. Tartu otsad jäävad tavaliselt 8.0 kanti.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 15 Jaan 2020, 09:20

Mul pikaajaline keskmine 8.1 ja 206kW variant. Samas sõbraga sai nv-l võrreldud ja maanteekulu tundub 162kW Alltrackil väiksem, kuna 95 peal on pöörded ca 200 rpm madalamad. Mu üllatuseks on nö lahjemale mootorile ehk 162kW pandud ka tugevam kast DQ500 ehk 7-käiguline märgsidur. 206kW mootoril on DQ250 ehk 6-ne märgsidur.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas Golhv » 15 Jaan 2020, 12:44

KuldarA kirjutas:
15 Jaan 2020, 09:20
Mul pikaajaline keskmine 8.1 ja 206kW variant. Samas sõbraga sai nv-l võrreldud ja maanteekulu tundub 162kW Alltrackil väiksem, kuna 95 peal on pöörded ca 200 rpm madalamad. Mu üllatuseks on nö lahjemale mootorile ehk 162kW pandud ka tugevam kast DQ500 ehk 7-käiguline märgsidur. 206kW mootoril on DQ250 ehk 6-ne märgsidur.
kast peaks olenema modelyearist

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 15 Jaan 2020, 13:06

206kW ja pikaajaline kulu 8.1 on küll hea. Ma oma 162kW-sega kuidagi sellist ei saa. Kuigi kuu kilometraazist 40-60% on TLN-Riia ja ülejäänud pole ka ainult linnas töristamine.
Muidugi maanteel möödasõitudel just tagasi ka ei hoia ehk kui kolonn on ees, siis pedal to the metal stiilis ma mööda lendan. Äkki seal probleem :roll: :mrgreen:

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 15 Jaan 2020, 13:23

Golhv kirjutas:
15 Jaan 2020, 12:44

kast peaks olenema modelyearist
162kW 4-mot Alltrackidel kõigil, mida vaadanud, olenemata aastast. DQ500 200/206kW peal pole näinud. 206kW B8 on DQ250. Arteonil, 200kW B8(SH Alltrackil) ja B8.5 on DQ381, mis on kompaktsem versioon DQ500-st, aga kannatab vähem väänet.
murf kirjutas:
15 Jaan 2020, 13:06
206kW ja pikaajaline kulu 8.1 on küll hea. Ma oma 162kW-sega kuidagi sellist ei saa. Kuigi kuu kilometraazist 40-60% on TLN-Riia ja ülejäänud pole ka ainult linnas töristamine.
Muidugi maanteel möödasõitudel just tagasi ka ei hoia ehk kui kolonn on ees, siis pedal to the metal stiilis ma mööda lendan. Äkki seal probleem :roll: :mrgreen:
Eks mul ka neid tühjaks vajutamise hetki tuleb. Arvutuslik kulu on ca 0.3-0.5 suurem, kuna kasutan webastot, mida kompuuter ei arvesta.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz » 15 Jaan 2020, 14:37

Kulu sõltub ikka nii palju kuidas sõidad ja mis tingimused jne.
Ma oma 176kW diisliga saan linnas 7-10 ja mnt 6-8 , esimese kuu vaatlusandmete põhjal.
elu on nautimiseks

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 15 Jaan 2020, 15:20

ziilike-uduz kirjutas:
15 Jaan 2020, 14:37
Kulu sõltub ikka nii palju kuidas sõidad ja mis tingimused jne.
Ma oma 176kW diisliga saan linnas 7-10 ja mnt 6-8 , esimese kuu vaatlusandmete põhjal.
Masuudipressid on OT :mrgreen:

ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz » 15 Jaan 2020, 21:47

:lol: Pean (tahma)filtri üle vaatama.
elu on nautimiseks

Vasta

Mine “Huviliste autod”