murf kirjutas:No tuleb 162kw ja 350NM tehaseseades.
Noooo aga 221kW ja 460Nm on ju tummisem!
Peagi on oodata Tartus ühte 1.8TSI upgrade 192kW / 400Nm peale. Vastu kuiva perioodi kannatab ehk esiveoga sedasi ka sõita. Eks näis...
Moderaator: etnies858
murf kirjutas:No tuleb 162kw ja 350NM tehaseseades.
margus kirjutas:Sand Gold on tõesti värv, mis päriselus on vastuvõetavam kui pildil või näidise peal.
Aga millal siis mootorituuningu peale paned?
+60% väänet ja ca +50% kw? DSG peab ikka vastu selle?margus kirjutas: Peagi on oodata Tartus ühte 1.8TSI upgrade 192kW / 400Nm peale. Vastu kuiva perioodi kannatab ehk esiveoga sedasi ka sõita. Eks näis...
margus kirjutas: Peagi on oodata Tartus ühte 1.8TSI upgrade 192kW / 400Nm peale. Vastu kuiva perioodi kannatab ehk esiveoga sedasi ka sõita. Eks näis...
see Black Oak Brown on ikka ülikena, ükskõik kas B8 või CC-lmurf kirjutas:Usun, et velje osas tegid hea valiku. London näeb natuke igav lives välja. Aga kas sa tellisid nüüd B8 või CC? Mingis teemas kaalusid emba kumba.mdt kirjutas: Tahtsingi 16" asemele saada "London" veljed aga Comfortlinel ei ole ettenähtud. Eraldi ostes on liig kallid.
Ahjaa värvi küsisid. Esimene oli Tungsten Silver, hetkel Black Oak Brown ja järgmine tuleb Sand Gold. See viimane pole nüüd minu valitud ja on paratamatu
Kuna sinu teema, siis vastan sinu kommentaarilemurf kirjutas:+60% väänet ja ca +50% kw? DSG peab ikka vastu selle?margus kirjutas: Peagi on oodata Tartus ühte 1.8TSI upgrade 192kW / 400Nm peale. Vastu kuiva perioodi kannatab ehk esiveoga sedasi ka sõita. Eks näis...
Kas sellega säilib ka garantii?margus kirjutas: Jah, kui ei ole chip tuning, siis kannatab kast ära. Tegemist Oettingeri paralleelsüsteemiga, mis toimib koos orig. ajuga. Variant on ka tarkvara ümberkirjutamine(chip tuning), aga siis on küll soovitatav ka DSG upgrade. Kas ja milles lõpuks see vahe on, see jääb nende saladuseks, aga nii nad väidavad.
1.4TSI 110kW mootorile pakuvad 132kW ja 310Nm.
Oettinger annab garantii sarnastel tingimustel kui tehas ehk see ei laiene kuluosadele(sidur, pidurid jne). Maksimaalelt on garantii siis 3a või kuni 100 000km alates VW tehase süsteemis garantii avamisest.KuldarA kirjutas:Kas sellega säilib ka garantii?margus kirjutas: Jah, kui ei ole chip tuning, siis kannatab kast ära. Tegemist Oettingeri paralleelsüsteemiga, mis toimib koos orig. ajuga. Variant on ka tarkvara ümberkirjutamine(chip tuning), aga siis on küll soovitatav ka DSG upgrade. Kas ja milles lõpuks see vahe on, see jääb nende saladuseks, aga nii nad väidavad.
1.4TSI 110kW mootorile pakuvad 132kW ja 310Nm.
Võtame siis järjest:raulk89 kirjutas:Plaan ka endale tellida passat b8. Midagi sellist Passat B8 sedan, highline, 2.0TDI, 110kw, DSG-6, R-line (exterior & interior).....
Pool tööd ikka käsitsi. Ja tagaluuki Alltrackil miskipärast andurite ehk jalaviibutusega avanevat ei saa.tobimarg kirjutas:Kahtlemata väga äge ja kena kaarik Kas B8-l klapib elektriline konks juba täielikult elektriliselt lahti ja kokku või tuleb ka osa tööd käsitsi teha nagu B7-l?
Kitsega läks selles suhtes 100% hästi, et kannatada sai ainult tehnika ja seda ka väga väikeses ulatuses. Isegi värvida polnud midagi vaja. Tuli u. 100 pealt otse kümnesse, jõudsin ainult pidurdada ja signaali lasta. Laks käis ikka nii käbedalt, et kõike ei jõua märgatagi, kuid mälu järgi ta koperdas kuidagi auto ees ja seetõttu käis alt läbi. Oleks salongi tulnud,.... naine, laps ja ema olid ka autos.aus kirjutas: Ainult rõõm uutest autodest. Kitsega läks ka hästi, et salong terveks jäi.
Kuna sul mäletamist mööda kõik nad tööautod, siis kas varustust said ise valida (osaliselt?) või valis keegi teine või võeti laoauto?
aus kirjutas:Teil vabu töökohti pole?