VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 07 Aug 2015, 11:08

Tänaseks esimesed 3000km täis. Nii erinevaid Eestimaa teid, Läti teeremonte (mis on 1 paras poriauk :twisted: ), Leedu kiirteid :thumbup: ja ka 1km Venemaa kruusakat ning esimesed muljed:

Meeldib:
Auto üldine olek - lihtne sõita ehk keerab, kiirendab, pidurdab nii nagu vaja. Tundub olekult kergem auto kui tegelikult on.
ACC kiirushoidik - naine fännab seda ja kasutab täiega. Ennast vahest häirib, sõidaks eesolijale veel lähemale enne möödasõitu/ümberreastumist, kuid süsteem juba pidurdab.
Start/stop süsteem - toimetab diskreetselt, vahest isegi väga. Nimelt mootor lülitub välja juba kiiruselt alla 7km/h ja see toimub nii vaikselt, et ei kipu märkama. Ülekäiguraja ees võtad hoo maha ja päris seisma ei jää ning siis kuuled kuidas mootor taas käivitub. Taaskäivitus ja kohaltminek väga sujuv, näiteks Octavia kipub vahest rapsima ja võtab kohalt järsult.
Interjöör - tõesti meeldiv koht kus olla. Avar, hubane, meeldiv valgustus jne
Navi - seni viinud eksimatult alati õigesse kohta. Klaipedas näitas ka uskumatuna tunduvaid teid, kuid need tõesti olid olemas.
Elektriline tagaluuk - mõnele tundub sedaani puhul liialdus, aga sigamugav kui ei pea ise seda hooga kinni tõmbama

Ei meeldi:
Iste - ei ole mina VW istmega sõbraks saanud. Parem kui B7 oma, kuid selg hakkab u. 1,5h järel siiski valutama. Kunagi poleks uskunud, et kiidaksin mõne jaapanlase istet, aga Accordi oma on minu jaoks endiselt üle prahi.
Vihmasensor - sobivat tundlikkuse astet pole leidnud, kas liiga aktiivne või vastupidi. Octavia oma toimetab ka paremini
LED esituled - kenad vaadata, aga valgustugevus võiks parem olla. Liiklusmärkidega ka kummaline, ühe valgustab ideaalselt ja kohe järgmise juures on tunne nagu tuled ei põlekski. B7 ksenoonid tundusid paremad mäletamist mööda.
Naginad - vasaku õhuvõre juurest armatuuris ja vasak tagaukse polster, midagi seal nagiseb aegajalt. Peab vist hambatikke vahele toppima :D
Navi - 1 miinus ka, aga äkki hoopis mina tumb user. Kas navi ilma raadiota ei tööta ja ainus võimalus on raadiol heli maha keerata?
VW lisvarustuse hinnad - uskumatu milline hinnavahe on sama kontserni markidel, Passat vs Superb - kummimatid, poripõlled jne

Vahepeal läks ka hands free omadega peeti, aga see tundub hoopis õunaga telefoni kala olevat.

2 huvitavat tähelepanekut ka:
Auto üleandmisel mainiti Mollerist, et hooldus 30tuh järel. Auto ise näitab aga "service" 30tuh ja "õlivahetus" 15tuh
Hinnakirjas märgitud Highline runflat rehvidega, minu oma aga tavalistega. Tea kas põhjuseks see, et sai ka varuratas võetud. Ega ma neid runflat rehve igatse, lihtsalt tähelepanek.

Kasutaja avatar
karlj.
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Golf 7.5 R
Asukoht: Tallinn/Kiili
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 79 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas karlj. » 07 Aug 2015, 14:48

Mu golfil on ka naginad teemas ja probleemiks ei olnud polstrid, nagu ma algusel arvasin, vaid tihendid mis tahavad umbes kord kuus silikooni saada.
Navi ilma raadiota saad näiteks nii, et vajuta korra media nuppu ning seejärel navi.

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas margus » 08 Aug 2015, 15:46

Rehvid ei ole mitte run-flat, vaid self-sealing. Need pisut erinevad teemad.

Ja hooldusega on sedasi, et kui sul hooldusraamatus kirjas QI6, siis peaks õlivahetusvälp olema max. 30 000km. Reeglina auto seda täis ei luba sõita ja kutsub u. 25-26 000km peal. Intervallhooldus on tõesti fikseeritud 30 000km. Sinu puhul on siis pigem sõiduki ettevalmistuse käigus seadistatud 15 000km peale hooldus. Aitab kui käid oma teemat esinduses kurtmas ja teevad kohe ümber.

Passati LEDid peaksid olema B7 ksenoonist u. 25% efektiivsemad, kuid LED ei peegeldu köigilt pindadelt samamoodi kui muud valgusallikad. Meie märgid on samuti üsna erineva pinnatöötlusega ja see ajab mõnikord hulluks. See ka põhjus, miks meil mingi hetk ei pakutud dynamic light assist lahendust.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 08 Aug 2015, 19:41

No näed, jälle targem.
Hooldusraamatut pole vaadanud, auto näitas neid andmeid. Mul 15tuh õlivahetusega probleemi pole, sobib hästi.

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 09 Veebr 2016, 23:20

Muutsin varasema "Passat B8 Highline 1.8TSI DSG" teema lihtsalt "Passat B8"-ks. Miks, sellest natuke hiljem.
Tänaseks on siis eelneva autoga (1.8 TSI DSG Highline, sedaan) hüvasti jäetud. Koos sai oldud 4 kuud ja 10 000+km ning mõõdetud lisaks kodumaale ka Läti, Leedu ja Soome teid. Lisaks ka mõni km Venemaa kruusakat. Kokkuvõttes oli hea auto, aga.... Aga isikupära antud autol nagu puudub. Teeb kõik ilusti ära, on üldiselt mugav (no juhiistme üle nurisen endiselt) ja vaikne, kiirendab mõnusalt ja meeldiva soundiga (näiteks 1.4 TSI Skoda kiirendab karjudes, Passat teeb seda mõnusalt sportliku soundi saatel) jne., aga sõiduemotsioon nagu puudub. Raske kirjeldada mida mõtlen, kuid ei tekkinud sõidurõõmu kui sellist - et läheks teeks ühe ringi veel.
Mis siis meelde jäi:
+ salong, mõnus hubane ja kvaliteetse üldmuljega, Superb näeb odav selle kõrval välja. Uude Skoda Superbi istusin korra ja sõitma ei tahtnudki minna
+ roolisoojendus, minu jaoks lisa mida valiks iga kord kui võimalus
+ esiklaasisoojendus, päris talve proovida ei jõudnud kuid esimeste külmade tekitatud jääkiht kadus sekunditega. Võimalusel valiks alati
+ keyless, sellega harjusin nii ära, et naise Skodat üritasin korduvalt võtmeta avada ja käivitada ka pärast Passati lahkumist:)
+ elektriline tagaluuk, väga mõnus ja vajalik lisa ka sedaankere korral. Kuigi aegajalt peksis segast ja keeldus sulguvat.
+ raadio + sound, pole mingi melomaan, aga kui varem sõitsin 95% ajast vaikuses, siis nüüd vastupidi
+ dünaamika, piisav ja meeldivalt sportliku hääle saatel
+ DSG, sujuv ja märkamatu, Skoda Octavia ikka rapsib selle kõrval aegajalt
+ kindlasti oli midagi veel
- välimus, liig konservatiivne ja isikupäratu. Superb näeb minu arust natuke ägedam välja, kuigi tuled on Passatil ägedamad ja Renault Talisman tundub kuidagi rohkem "Passat" olevat, lisa ainult ninasse VW logo
- ACC püsikas, VW logo must ja püsikas ei tööta:(
- keskonsoolil võiks olla mingi pehmendus või pehmemast materjalist. Põlv jääb jube valusaks selle vastas kui püsikaga sõita
- kindlasti midagi veel, mis hetkel ei meenu
+/- massaažifunktsioon juhiistmel, aitas valutava selja vastu hädakorral küll, aga no üldiselt on ikka jama lahendus
+/- vedrustus, üldiselt mugav aga mitte päris ootuspärane
+/- start/stop süsteem, vaikne ja märkamatu. Mootor jääb seisma nii, et ei märkagi ja kohalt startides ei suutnud kordagi tõmblema panna. Octavial ca 2x kümnest rapsib käivitades-startides. Aga natuke liiga agar, kiirus alla 7km/h ja juba suretab välja.
Need siis mõned muljed 1.8 TSI Highline mudeli kohta. Miks siis teemat muutsin? Sest tänaseks on minu kätte jõudnud järgmine Passat B8. Taaskord sedaan, kuid sedakorda 1.4 TSI ACT DSG ja Comfortline varustuses. Lisaks standardvarustusele siis:
- 17" Soho valukad
- "Business" pakett
- varurehv 17" valuveljel

Hetkel 800+km alles läbitud ja positiivselt üllatunud. Mõni aeg tagasi oli Top Gear Eesti väljaandes Superb'i erinevad versioonid proovimisel ja K.Soorsk kommentaar oli, et baasmudel on lõbusam sõita kui tippvarustuse L&K versioon. Kummaline küll, aga nõustun. Hetkel kasutada olev Passat 1.4 TSI ACT Comfortline, mis veel aegajalt 2 silindrit välja lülitab ja on siis töömahult väiksem kui mu tsikkel, on tõesti kuidagi lõbusam kui oli 1.8 TSI Highline versioonis. Ei okagi öelda mis otseselt selle põhjus on. Äkki see, et antud mootorile ja varustustasemele olid ootused väiksemad. Aga täitsa lahe oli sellega eelmisel kolmapäeval läbi taevast sadava lumeläga Riia-TLN otsa lasta ja homset vastupidi otsa lausa ootan. Mõningad puudused on ka sellel autol, keskkonsool teeb ikka põlve kangeks ja mitteelektrilise tagaluugi sulgemine sisesangast tõmmates on paras jõu ja kiiruse proov. 6,5" ekraan koos hõbedase keskkonsooli ja mustast tekstiilist istmetega ei tundunud varem piltidelt vaadates eriliselt kenad, aga tegelikult on täitsa söödav kompott. Ja istmete tekstiil on mõnusalt pehme ning soe. Ma pole täisnahksete istmete fänn ja kaifisin ka Highline alcantarat.
Ok, liig pikk jutt tuli juba. Eks lisan siia hiljem veel järgneva 3 nädala jooksul tekkivaid muljeid antud autost.

Ahjaa, mõnele äkki pakub kütusekulu number ka huvi. 1.8 TSI puhul sai 2x müüdetud n.ö. reaalset kulu, mitte usaldatud kompuutrit ja sõidetud paak suht tilgatuks, ühel korral siis kompu järgi oli allesjäänud range 0km ja sai veel edasigi lastud. Mõõtmised siis andsid 6,9 ja 7,1 l 100km kohta. Maantee/linn osakaal oli suht pooleks neil kordadel. Julma peenestamist ei toimunud ja mingit munemist ka mitte, tempokas sõit oli mõlemal korral. 1.4 TSI sööb hetkel oma esimest paagitäit alles ja ca 820km sõidetud ning 130km lubab veel. Riia-TLN ots koos tugeva külg- ja vastutuulega andis keskmiseks 5,9l.
Viimati muutis murf, 09 Veebr 2016, 23:24, muudetud 1 kord kokku.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 10 Veebr 2016, 01:40

ACT 1.4TSI on väga mõnus mootor, kui ei teaks mis kapoti all on siis pakuks suuremat kubatuuri ja kilovatte. Veab juba madalalt jõuliselt ja ühtlaselt. Ja seda kahepüti värki ei tunneta üldse, nõnda sujuv on see lülitus. Kütusekulu samas suht diisli kanti.

Mihkel52
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Nov 2015, 04:07
Auto: Passat B8 1.8TSI HIGHLINE
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas Mihkel52 » 10 Veebr 2016, 12:30

Ostsin ka mõned kuud tagasi B8 1.8 mootoriga. Käisin proovisin erinevaid mootoreid, siis mis mulle selle 1.4 juures ei meeldinud oli just maanteel kiirendamisel(möödasõidul) tekkiv müra, ehk üsna kõrgel pöördel käimine. Seetõttu valisin 1.8 ja mis on minu arust nagu vaiksem ja mõnusam. Linnasõidul pole minu arust neil mingit vahet, 1.4 kiirendab sama hästi kui 1.8.

Veel lisaks, mis sa nendest LED tuled tuledest arvad? Täis tuled on nagu OK, aga pooled näitavad minu arust nagu liiga ette.

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 10 Veebr 2016, 12:30

juhul kui saladus ple, siis millest selline vahetus? mootori veel elaks üle aga VW-l ainult highline sobib, see comfortline kuidagi veidi maitsetu...aga see muidugi ainult minu arvamus.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 10 Veebr 2016, 12:37

Maxpower kirjutas:juhul kui saladus ple, siis millest selline vahetus? mootori veel elaks üle aga VW-l ainult highline sobib, see comfortline kuidagi veidi maitsetu...aga see muidugi ainult minu arvamus.

Alates B7 on minu arust Comfortline väga viisakaks/talutavaks tehtud. B6 peal häirib Comfortline puhul välimus, kuigi istmed on kohati mugavamad kui highline "sportistmed". B7 pealt tuli highlinel muidugi valikusse, et kas tahad sport- või tavalisi istmeid. Ei tea kas see säilis ka B8 puhul.

Vaadates oma tutvusringkonda, siis 1.4 tundub ilmselgelt populaarseim valik B8 peal. Eks B7 pealt juba näha, et näiteks diislite puhul on järelturul 1.6 oluliselt levinum. Selle B8 1.4 puhul huvitab pigem, et kuidas ta vastu peab. Uuena ostes ilmselt ok, aga pean silmas just pikaealisust, kuna väike mootor, millest on päris palju välja võetud ja auto üsna suur ehk ei tundu kõige pikema eluaega combo.
Viimati muutis KuldarA, 10 Veebr 2016, 16:18, muudetud 3 korda kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 10 Veebr 2016, 15:12

Mihkel52 kirjutas: Veel lisaks, mis sa nendest LED tuled tuledest arvad? Täis tuled on nagu OK, aga pooled näitavad minu arust nagu liiga ette.
Milliseid LED-e silmas pead? Highlinel olid dünaamilised pöördtuled, Comfortlinel lihtsam versioon. Dünaamilised olid harjumatud, osasid liiklusmärke ei valgustanud piisavalt, teised särasid nagu jõulupuu. Praegused tunduvad ses osas paremad isegi. Lähitulede valgustus on minu arvates mõlemal nadi, igatahes ootasin enamat.
Maxpower kirjutas:juhul kui saladus ple, siis millest selline vahetus? mootori veel elaks üle aga VW-l ainult highline sobib, see comfortline kuidagi veidi maitsetu...aga see muidugi ainult minu arvamus.
Ei ole saladus, tegemist tööautodega. Kuna vahepeal sai töökohta vahetatud, siis Higline jäi minust maha. Uues kohas hetkel asendusauto, mis hiljem läheb Leetu üldse. Ma teen sissesõitu :D ja annan veebruari lõpus ära. Asemele tuleb aga juba miskit muud. Läti kolleeg sai 2.0 TSI DSG Higline esiveduse just nädal tagasi kätte. Esmapilgul linnavahel saanudki aru kas astub 1.8-st paremini edasi, eks maanteel ole paremini tunda.
KuldarA kirjutas:Selle B8 1.4 puhul huvitab pigem, et kuidas ta vastu peab. Uuena ostes ilmselt ok, aga pean silmas just pikaealisust, kuna väike mootor, millest on päris palju välja võetud ja auto üsna suur ehk ei tundu kõige pigema eluaega combo.
Seda minagi mõtlen, et kaua selline 1.4 turbokas oma start/stop ja silindrite väljalülitamisega vastu peab. Lõpuks maksad säästetud kütuseraha remondiarvena topelt tagasi. Aga kuna tööautod, siis who cares :mrgreen:

VwBoy
Veteran
Postitusi: 1733
Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
Telefon: Kellel vaja see küsib!
Skype: -
Auto: Vw Bora
Asukoht: Paide
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas VwBoy » 10 Veebr 2016, 17:03

Ilus ! Sellisega sõidaks isegi juba ! :thumbup:

Mihkel52
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Nov 2015, 04:07
Auto: Passat B8 1.8TSI HIGHLINE
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas Mihkel52 » 10 Veebr 2016, 17:14

murf kirjutas:Milliseid LED-e silmas pead? Highlinel olid dünaamilised pöördtuled, Comfortlinel lihtsam versioon. Dünaamilised olid harjumatud, osasid liiklusmärke ei valgustanud piisavalt, teised särasid nagu jõulupuu. Praegused tunduvad ses osas paremad isegi. Lähitulede valgustus on minu arvates mõlemal nadi, igatahes ootasin enamat.
Dünaamilisi LED-e mõtlesin jah. Lähituled on minu arust ka nadid, kuidagi väga lähedale valgustavad. Kaugtuled on enam-vähem aga võiks paremad olla.
Viimati muutis Mihkel52, 10 Veebr 2016, 17:16, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas aus » 10 Veebr 2016, 21:24

Kuidas võrreldes Passati xenoniga on? Kas B8-l üldse xenon-tulesid on või on kõik LEDid?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

mdt
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 31 Dets 2009, 14:58
Auto: VW Passat B8 1.4 TSI 2016a. < VW Jetta 1.4 TSI 2013a.
Asukoht: Kohila
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas mdt » 10 Veebr 2016, 21:40

murf kas esiklaasi soojendus oli traatidega variant või traatideta?

mdt
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 31 Dets 2009, 14:58
Auto: VW Passat B8 1.4 TSI 2016a. < VW Jetta 1.4 TSI 2013a.
Asukoht: Kohila
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas mdt » 10 Veebr 2016, 21:47

aus B8 on kõik tuled LED va Trendline. Ksenoone ei pakuta. Al. Comfortline-st on reflektoriga LED 1400.- eest saab juurde osta luubiga LED

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 10 Veebr 2016, 22:27

mdt kirjutas:aus B8 on kõik tuled LED va Trendline. Ksenoone ei pakuta. Al. Comfortline-st on reflektoriga LED 1400.- eest saab juurde osta luubiga LED

Milline reflektoriga LED on?

Kõik LED-id mu teada ikka luubiga. Reflektoriga ikka halogeen.

Võid pead silmas sellist:
Pilt
Viimati muutis KuldarA, 10 Veebr 2016, 22:28, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 10 Veebr 2016, 22:49

See viimane on jah nagu reflektoriga LED. Sellised on hetkel ja esmapilgul pidasin neid halogeenideks. Esinduses hops autosse ja Tallinna poole tuld. Sõidupealt märkasin, et tulede regull puudub. Wtf?! Kas tõesti oli siis midagi muud? Aga seisma ei viitsinud jääda. Kui pimedamaks tõmbas, siis sai aru et toon teine ja LED.
Esiklaas oli traatidega, kileversioon nõudis mingit Premium handsfreed veel lisaks. Ma võtsin selle raha eest hoopis el.tagaluugi. Natuke häirib see traat, aga kui otseselt esiklaasi ei vahi, siis ei sega. Vähemalt mind ei seganud ja harjub kiiresti sellega.
Viimati muutis murf, 10 Veebr 2016, 22:50, muudetud 1 kord kokku.

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 10 Veebr 2016, 22:53

Mihkel52 kirjutas:
Dünammilisi LED-e mõtlesin jah. Lähituled on minu arust ka nadid, kuidagi väga lähedale valgustavad. Kaugtuled on enam-vähem aga võiks paremad olla.
Peaks täitsa proovima neid 2 versiooni kõrvuti, et kumb pimedas paremini näitab. Hetkel tundub mulle odavam versioon isegi efektiivsem olevat.

mdt
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 31 Dets 2009, 14:58
Auto: VW Passat B8 1.4 TSI 2016a. < VW Jetta 1.4 TSI 2013a.
Asukoht: Kohila
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas mdt » 10 Veebr 2016, 22:59

KuldarA Natuke eksid.
Trendline tuleb halogeen tuledega, kus suunatuli on tules sisemises nurgas. Võimalik, et ka Comfortline on samade tuledega:
Pilt

900 raha eest on võimalik juurde osta reflektoriga LED tuled koos LED päevasõidu tuledega, selline jämedam LED riba, mis on ka suunatuli:
Pilt

No ja 1400 raha eest saab luubiga LED tuled koos dünaamiliste pöördetuledega:
Pilt
Viimati muutis mdt, 10 Veebr 2016, 23:05, muudetud 1 kord kokku.

mdt
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 31 Dets 2009, 14:58
Auto: VW Passat B8 1.4 TSI 2016a. < VW Jetta 1.4 TSI 2013a.
Asukoht: Kohila
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas mdt » 10 Veebr 2016, 23:12

murf Mis värv praegusel autol on?
Kas Soho veljed lives on kenad? Tellisin enda omale ka sellised, pildipeal tundusid ok aga kuidas elusast peast on ei tea. Tahtsin London valusi aga comfortlinel ei ole ettenähtud :evil:
Võiksid pildi ka lisada....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 10 Veebr 2016, 23:31

mdt kirjutas: Tahtsin London valusi aga comfortlinel ei ole ettenähtud :evil:
Kas uuena VW-d tellides, siis ei saa selliseid velgi alla, mida süda ihaldab (tehase pakutavatest loomulikult)? Bemmil ja Jeepil küll saab? :roll:

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 10 Veebr 2016, 23:42

mdt kirjutas:murf Mis värv praegusel autol on?
Kas Soho veljed lives on kenad? Tellisin enda omale ka sellised, pildipeal tundusid ok aga kuidas elusast peast on ei tea. Tahtsin London valusi aga comfortlinel ei ole ettenähtud :evil:
Võiksid pildi ka lisada....
Maitse asi. Ausalt öeldse pildilt ei meeldinud nad mulle üldse ja ka lives nähes tundusid imelikud varem. Kuid nüüd olen nädalaga ära harjunud ja täitsa OK tunduvad :D

Pilt
Viimati muutis murf, 10 Veebr 2016, 23:58, muudetud 1 kord kokku.

mdt
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 31 Dets 2009, 14:58
Auto: VW Passat B8 1.4 TSI 2016a. < VW Jetta 1.4 TSI 2013a.
Asukoht: Kohila
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas mdt » 10 Veebr 2016, 23:47

Lisavarustusena on saadaval 16" velgede asemele kahte sorti 17" veljed. Juurde kindlasti saab osta mida iganes aga siis hind on juba ala 300... velg, sellist hinda ei ole nõus maksma.

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 11 Veebr 2016, 00:01

16" velg näeb ikka mannetu Passati all välja, 17" peaks vähemalt olema. Ise oleks isegi 18" tahtnud eelmisele, aga kusagilt tuli kompromiss teha.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 11 Veebr 2016, 00:08

Ülalt lugedes, et kas sai õieti aru, et tegu töö/firma autoga? Kui jah, no mida sa tast mukid või tuunid? 3a. pärast hiljemalt tagastatakse liisingule või ostetakse uus :roll:

Vasta

Mine “Huviliste autod”