VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf
Tere!
Kuna "olude sunnil" taas VW kasutaja ning ühtegi B8 põlvkonna esindajat siin ei tundu olema, siis lisan oma liikuri ka siia. Mingit tjuuningut ja muud aretust antud autoga ei hakka tulema, lihtsalt selline kasutaja päevik kuhu aegajalt sissekandeid teha stiilis "mis meeldib ja mis mitte". Varasem kokkupuude VW-ga - Golf II 1.3 ja VW Caravelle T4 1.9D. Viimane oli kunagi tööauto. Ahjaa, tarne viibimise tõttu anti nädalaks tutikas Jetta asenduseks. Natuke sai sellega ka vuratud.
Auto tellimus sai esitatud 18.02 ja kohale jõudis 07.07 ning täna sai salongist välja veeretatud. Kokku siis 20 nädalat ooteaega ja oi kui pikad need nädalad tundusid. Eriti need mis esialgsest tarneajast üle jooksid.
Aga autost endast:
Mudel: Passat B8 sedaan 1.8TSI (132KW) DSG-7
Varustus: Highline - ei hakka siin pikalt välja kirjutama, igaüks saab Molleri hinnakirjast vaadata mis seal sees
Värv: Tungsten Silver metallik
Sisu: Alcantara/Vienna nahast istmekatted, toon Titanium Black
Lisaks standardvarustusele:
Executive pakett:
- navi "Discover Pro"
- LED-esituled koos dünaamiliste pöördtuledega ja eraldi LED-päevatuledega
- võtmeta lukustus- ja käivitus "Keyless Access"
- tahavaatekaamera "Rear View"
- tumendatud tagaklaasid
lisaks veel:
- nahkkatte ja soojendusega multifunktsionaalrool koos käiguvahetushoobadega
- elektrisoojendusega esiklaas
- elektriliselt avatav/suletav pakiruumiluuk
- elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid, juhi poolel isetumenev
- massaažifunktsioon juhiistmel
- varuratas valuveljel 17"
- kummimatid
- mootoritähise eemaldamine
Nipet-näpet oleks veel tahtnud, aga kahjuks tuli hinnalimiit ette.
1 pilt ka siis esimesest päevast:
Kuna "olude sunnil" taas VW kasutaja ning ühtegi B8 põlvkonna esindajat siin ei tundu olema, siis lisan oma liikuri ka siia. Mingit tjuuningut ja muud aretust antud autoga ei hakka tulema, lihtsalt selline kasutaja päevik kuhu aegajalt sissekandeid teha stiilis "mis meeldib ja mis mitte". Varasem kokkupuude VW-ga - Golf II 1.3 ja VW Caravelle T4 1.9D. Viimane oli kunagi tööauto. Ahjaa, tarne viibimise tõttu anti nädalaks tutikas Jetta asenduseks. Natuke sai sellega ka vuratud.
Auto tellimus sai esitatud 18.02 ja kohale jõudis 07.07 ning täna sai salongist välja veeretatud. Kokku siis 20 nädalat ooteaega ja oi kui pikad need nädalad tundusid. Eriti need mis esialgsest tarneajast üle jooksid.
Aga autost endast:
Mudel: Passat B8 sedaan 1.8TSI (132KW) DSG-7
Varustus: Highline - ei hakka siin pikalt välja kirjutama, igaüks saab Molleri hinnakirjast vaadata mis seal sees
Värv: Tungsten Silver metallik
Sisu: Alcantara/Vienna nahast istmekatted, toon Titanium Black
Lisaks standardvarustusele:
Executive pakett:
- navi "Discover Pro"
- LED-esituled koos dünaamiliste pöördtuledega ja eraldi LED-päevatuledega
- võtmeta lukustus- ja käivitus "Keyless Access"
- tahavaatekaamera "Rear View"
- tumendatud tagaklaasid
lisaks veel:
- nahkkatte ja soojendusega multifunktsionaalrool koos käiguvahetushoobadega
- elektrisoojendusega esiklaas
- elektriliselt avatav/suletav pakiruumiluuk
- elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid, juhi poolel isetumenev
- massaažifunktsioon juhiistmel
- varuratas valuveljel 17"
- kummimatid
- mootoritähise eemaldamine
Nipet-näpet oleks veel tahtnud, aga kahjuks tuli hinnalimiit ette.
1 pilt ka siis esimesest päevast:
Viimati muutis murf, 22 Veebr 2017, 16:36, muudetud 5 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 907
- Liitunud: 28 Sept 2013, 11:48
- Auto: Buumer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Väga kena, et ka kohe teema tuli. Tulevastele ostjatele kindlasti hea ülevaade, mis head vead esinevad.
Üllatus oli see, et isegi Passatil tarneraskused. Ma küll oodata ei viitsiks. Sellise ajaga juba suudavad nad facelift ´ga välja tulla ja sama hinna eest pakkuda
Aga lugedes jääb mulje, et ratastel hotell Müstika ikka, et nad (vanemate aegade mõistes) mikromootoritest sellist võimsust suudavad välja pigistada.
Muretuid km.
Üllatus oli see, et isegi Passatil tarneraskused. Ma küll oodata ei viitsiks. Sellise ajaga juba suudavad nad facelift ´ga välja tulla ja sama hinna eest pakkuda
Aga lugedes jääb mulje, et ratastel hotell Müstika ikka, et nad (vanemate aegade mõistes) mikromootoritest sellist võimsust suudavad välja pigistada.
Muretuid km.
Viimati muutis Tannu19, 10 Juul 2015, 20:55, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Kena!
Tannule- 1.8T on varemgi 132kw olnud ja seda pole üldse palju... Täiesti normaalne on 100kw per 1 liiter.
Muretuid km uue Passatiga !
Tannule- 1.8T on varemgi 132kw olnud ja seda pole üldse palju... Täiesti normaalne on 100kw per 1 liiter.
Muretuid km uue Passatiga !
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
-
- Huviline
- Postitusi: 528
- Liitunud: 10 Veebr 2013, 21:22
- Telefon: 56782346
- Skype: Kristjan Velleste
- Auto: Golf MK 3, 2x MK 2, BMW E46 330D 150kw.
- Asukoht: Saku/Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Väga huvitav masin!! Endale väga meeldib b8 disain, seega loodan, et auto on ikka hea, vastupidav ja murevabaülari:) kirjutas:Kena!
Tannule- 1.8T on varemgi 132kw olnud ja seda pole üldse palju... Täiesti normaalne on 100kw per 1 liiter.
Muretuid km uue Passatiga !
Aga muidu Tannule ja Ülarile, et see 100kw on juba minevik Foorumis ka juba teema, kus vw näitas uusi jõuallikaid. 1l, 3 silindrine mootor ja toodab 272 hp ( 202 KW )
Teema link ka: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=43&t=125735" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis q2800, 10 Juul 2015, 22:05, muudetud 2 korda kokku.
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Esialgne tarneaeg pidi olema nädal 21, tuli siis 7 nädalat hiljem. Täna tellides pidi tarne juba uude aastasse jääma. Euroopas suur nõudlus ja Baltikumi kvoot täis müüdud, Hansude puhkused jne vist teemaks. Aga noh, mis mul sellest enam
-
- Huviline
- Postitusi: 907
- Liitunud: 28 Sept 2013, 11:48
- Auto: Buumer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Seda küll, aga loogiliselt võttes, väiksest kubatuurist, midagi erakordset välja pigistada ei ole normaalne. Mõistan, et ajud targemad, komponendid kergemad ning tugevamad, geomeetriad, ülelaadimised jne, aga eks kõik see selgub siin kui need üle chipitud mootorid hakkavad kokku jooksma Kui keegi kaigast tahab vedada või mulle seda lahti seletada, siis PS. Ei ole mõtet teise mehe kapsaaeda solkida.q2800 kirjutas:Aga muidu Tannule ja Ülarile, et see 100kw on juba minevik Foorumis ka juba teema, kus vw näitas uusi jõuallikaid. 1l, 3 silindrine mootor ja toodab 272 hp ( 202 KW )
Teemaalgatajale ka. Kas mingit muud veljevalikut ei olnud? Minu silmis iga masina A&O ikka velg...kui minna pealiskaudsuse teed.
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Oli ikka aga see oleks läinud ca 800€ kallimaks ja siis oleksin pidanud mingitest lisadest loobuma, sest mul oli hinnalimiit kuhu pidin mahtuma. Seetõttu tuli 18" veljest loobuda ja leppida standard 17" veljega. Teised 17" nägid minu silmis koledamad väljaTannu19 kirjutas: Teemaalgatajale ka. Kas mingit muud veljevalikut ei olnud? Minu silmis iga masina A&O ikka velg...kui minna pealiskaudsuse teed.
-
- Huviline
- Postitusi: 1378
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
miks on mootoritähsed eemaldatud? või tähendab seda et luuk sellest puhas?
VäikeWürst - VW
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Kena
Kuidas siis sõita on sellisega?
Kuidas siis sõita on sellisega?
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Sõita on hea, B7-ga on vahe ikka suur. Kuigi mõõtudelt peaks samad olema, siis tunne on hoopis suurema ja kallima auto moodi ja kulgen nagu pensionär ringiworldonfire kirjutas:Kena
Kuidas siis sõita on sellisega?
Aga mingi kotermann on ka sees, kell jääb iga ööga mingi 25-30 minutit maha.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Peab vist ise ka kunagi käima kuskil esinduses proovisõidul...murf kirjutas:Sõita on hea, B7-ga on vahe ikka suur. Kuigi mõõtudelt peaks samad olema, siis tunne on hoopis suurema ja kallima auto moodi ja kulgen nagu pensionär ringiworldonfire kirjutas:Kena
Kuidas siis sõita on sellisega?
Aga mingi kotermann on ka sees, kell jääb iga ööga mingi 25-30 minutit maha.
Selle viimase vastu oskab vast esindus aidata
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5364
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Seda kella maha jäämist olen juba mitmest kohast kuulnud, väidetavalt ainult analoog osa jääb maha, digitaalne pidi õieti käima. Küll varsti mingi update tehasest tulekul.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Õigestijussike kirjutas:Seda kella maha jäämist olen juba mitmest kohast kuulnud, väidetavalt ainult analoog osa jääb maha, digitaalne pidi õieti käima. Küll varsti mingi update tehasest tulekul.
Aga B7 kell teeb ju sama pulli.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Ma pole veel täheldanud, et kell maha jääks, isegi algul ilma lin liinita oli kogu aeg õigeR36 kirjutas:Õigestijussike kirjutas:Seda kella maha jäämist olen juba mitmest kohast kuulnud, väidetavalt ainult analoog osa jääb maha, digitaalne pidi õieti käima. Küll varsti mingi update tehasest tulekul.
Aga B7 kell teeb ju sama pulli.
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Kõik kellad näitavad hommikul ühte aegajussike kirjutas:Seda kella maha jäämist olen juba mitmest kohast kuulnud, väidetavalt ainult analoog osa jääb maha, digitaalne pidi õieti käima. Küll varsti mingi update tehasest tulekul.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Oli ka au sellisega paar päeva tagasi sõita. Ütleks, et kõva edasiminek võrreldes eelmise mudeliga, isegi Comfortline on mõnusam, kui vana highline. Võiksid mõned pildid rohkem panna, ka sisust.
Ruumi poolest tundub suurem küll, kuigi pearuumi on uuel sedaanil sama nagu vanal CC-l. Vähemalt kohapeal proovides oli mu pea tagaistmel laes, vanal sedaanil ega universaalil seda polnud, CC-l oli. Jalaruumi on samas küllaga. Juhiiste oli minu järgi(190 pikk) ja taga proovides oli mul jalgadel ruumi laialt.
Kas 1.8 mootoril lülitab ka ühtlaselt sõites 2 silindrit välja või see on ainult 1.4 teema?
Ruumi poolest tundub suurem küll, kuigi pearuumi on uuel sedaanil sama nagu vanal CC-l. Vähemalt kohapeal proovides oli mu pea tagaistmel laes, vanal sedaanil ega universaalil seda polnud, CC-l oli. Jalaruumi on samas küllaga. Juhiiste oli minu järgi(190 pikk) ja taga proovides oli mul jalgadel ruumi laialt.
Kas 1.8 mootoril lülitab ka ühtlaselt sõites 2 silindrit välja või see on ainult 1.4 teema?
Viimati muutis KuldarA, 15 Juul 2015, 21:34, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Pilte saab kunagi hiljem. Hetkel auto vahatamises ja muudes protseduurides ning reedel tuleb puhkus ja ärasõit. Kui ükskord tagasi, siis teen mõne klõpsu juurde.
1,8-l seda aktiivsilindrite pulli õnneks pole, see ainult väiksema mootori teema. Pearuumi ei oska hinnata, ise mahun mõlemas tagapingile, aga ma natuke lühem kah. Aga B8 peaks madalam küll olema jah.
1,8-l seda aktiivsilindrite pulli õnneks pole, see ainult väiksema mootori teema. Pearuumi ei oska hinnata, ise mahun mõlemas tagapingile, aga ma natuke lühem kah. Aga B8 peaks madalam küll olema jah.
- karlj.
- Huviline
- Postitusi: 447
- Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
- Auto: Golf 7.5 R
- Asukoht: Tallinn/Kiili
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Kas mitte bluemotion juba kõikidel uutel peal pole? Minu G7 gti lükkab ka 2 silindrit maanteel kruiisides välja niiet ei ole midagi ainult väikeste mootorite teema.
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
See pole Bluemotion teema, ACT nimelisand näitab silindrite väljalülitamisvõimalustkarlj. kirjutas:Kas mitte bluemotion juba kõikidel uutel peal pole? Minu G7 gti lükkab ka 2 silindrit maanteel kruiisides välja niiet ei ole midagi ainult väikeste mootorite teema.
-
- Huviline
- Postitusi: 298
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Silindrite väljalülitamine on tõesti ainult ja ainult 1.4TSI mootorite teema(103 ja nüüd 110) ning pakuti ainult Golfi luukpärale ja Passatile.murf kirjutas:See pole Bluemotion teema, ACT nimelisand näitab silindrite väljalülitamisvõimalustkarlj. kirjutas:Kas mitte bluemotion juba kõikidel uutel peal pole? Minu G7 gti lükkab ka 2 silindrit maanteel kruiisides välja niiet ei ole midagi ainult väikeste mootorite teema.
Aga mida see auto vajab on pisut võimulisa tõesti! Oettinger pakub ju 192kW / 400Nm ja igati arvestatava 2-aastase garantiiga. Võimalusel võta ühendust ja saan aidata.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Huvitav kuidas DSG sellele valule vastu peab? On ju DSG puhul vääne kohitsetud 250Nm peale, manuaaliga on 320Nmmargus kirjutas: Aga mida see auto vajab on pisut võimulisa tõesti! Oettinger pakub ju 192kW / 400Nm ja igati arvestatava 2-aastase garantiiga. Võimalusel võta ühendust ja saan aidata.
Viimati muutis murf, 16 Juul 2015, 21:26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 298
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Ja just see teema ongi hetkel uurimise all. Sisuliselt on olemas ka DSG upgrade package saadaval, mis lubab kuni 550Nm ja timmib veel pisut kasti eripärasid(kõrgem redline, kiirem käiguvahetus, eraldi teemad D, S ja M asendis).murf kirjutas:Huvitav kuidas DSG sellele valule vastu peab? On ju DSG puhul vääne kohitsetud 250Nm peale, manuaaliga on 320Nmmargus kirjutas: Aga mida see auto vajab on pisut võimulisa tõesti! Oettinger pakub ju 192kW / 400Nm ja igati arvestatava 2-aastase garantiiga. Võimalusel võta ühendust ja saan aidata.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf
Kellamüsteerium sai lahendatud kui kell navi peale lülitada. Korra seda proovisin aga siis kerus kell ennast 2h tagasi. Nüüd suutsin ka selle koha üles leida kus saab ajavööndi määrata ning kell näitab nüüdsest õiget aega. Ühesõnaga "tumb user" oli probleemiks