VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 10 Juul 2015, 20:17

Tere!

Kuna "olude sunnil" taas VW kasutaja ning ühtegi B8 põlvkonna esindajat siin ei tundu olema, siis lisan oma liikuri ka siia. Mingit tjuuningut ja muud aretust antud autoga ei hakka tulema, lihtsalt selline kasutaja päevik kuhu aegajalt sissekandeid teha stiilis "mis meeldib ja mis mitte". Varasem kokkupuude VW-ga - Golf II 1.3 ja VW Caravelle T4 1.9D. Viimane oli kunagi tööauto. Ahjaa, tarne viibimise tõttu anti nädalaks tutikas Jetta asenduseks. Natuke sai sellega ka vuratud.
Auto tellimus sai esitatud 18.02 ja kohale jõudis 07.07 ning täna sai salongist välja veeretatud. Kokku siis 20 nädalat ooteaega ja oi kui pikad need nädalad tundusid. Eriti need mis esialgsest tarneajast üle jooksid.

Aga autost endast:

Mudel: Passat B8 sedaan 1.8TSI (132KW) DSG-7
Varustus: Highline - ei hakka siin pikalt välja kirjutama, igaüks saab Molleri hinnakirjast vaadata mis seal sees
Värv: Tungsten Silver metallik
Sisu: Alcantara/Vienna nahast istmekatted, toon Titanium Black

Lisaks standardvarustusele:
Executive pakett:
- navi "Discover Pro"
- LED-esituled koos dünaamiliste pöördtuledega ja eraldi LED-päevatuledega
- võtmeta lukustus- ja käivitus "Keyless Access"
- tahavaatekaamera "Rear View"
- tumendatud tagaklaasid

lisaks veel:
- nahkkatte ja soojendusega multifunktsionaalrool koos käiguvahetushoobadega
- elektrisoojendusega esiklaas
- elektriliselt avatav/suletav pakiruumiluuk
- elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid, juhi poolel isetumenev
- massaažifunktsioon juhiistmel
- varuratas valuveljel 17"
- kummimatid
- mootoritähise eemaldamine

Nipet-näpet oleks veel tahtnud, aga kahjuks tuli hinnalimiit ette.
1 pilt ka siis esimesest päevast:

Pilt
Viimati muutis murf, 22 Veebr 2017, 16:36, muudetud 5 korda kokku.

Tannu19
Huviline
Postitusi: 907
Liitunud: 28 Sept 2013, 11:48
Auto: Buumer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas Tannu19 » 10 Juul 2015, 20:55

Väga kena, et ka kohe teema tuli. :thumbup: Tulevastele ostjatele kindlasti hea ülevaade, mis head vead esinevad.
Üllatus oli see, et isegi Passatil tarneraskused. Ma küll oodata ei viitsiks. Sellise ajaga juba suudavad nad facelift ´ga välja tulla ja sama hinna eest pakkuda :)

Aga lugedes jääb mulje, et ratastel hotell :wink: Müstika ikka, et nad (vanemate aegade mõistes) mikromootoritest sellist võimsust suudavad välja pigistada.
Muretuid km.
Viimati muutis Tannu19, 10 Juul 2015, 20:55, muudetud 1 kord kokku.

VwBoy
Veteran
Postitusi: 1733
Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
Telefon: Kellel vaja see küsib!
Skype: -
Auto: Vw Bora
Asukoht: Paide
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas VwBoy » 10 Juul 2015, 21:01

Iluuuuus mulle meeldib !

ülari:)
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
Telefon: +358445588047
Skype: ulari.saaliste
Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas ülari:) » 10 Juul 2015, 21:56

Kena!

Tannule- 1.8T on varemgi 132kw olnud ja seda pole üldse palju... Täiesti normaalne on 100kw per 1 liiter.

Muretuid km uue Passatiga !
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D

q2800
Huviline
Postitusi: 528
Liitunud: 10 Veebr 2013, 21:22
Telefon: 56782346
Skype: Kristjan Velleste
Auto: Golf MK 3, 2x MK 2, BMW E46 330D 150kw.
Asukoht: Saku/Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas q2800 » 10 Juul 2015, 22:04

ülari:) kirjutas:Kena!

Tannule- 1.8T on varemgi 132kw olnud ja seda pole üldse palju... Täiesti normaalne on 100kw per 1 liiter.

Muretuid km uue Passatiga !
Väga huvitav masin!! Endale väga meeldib b8 disain, seega loodan, et auto on ikka hea, vastupidav ja murevaba :mrgreen:

Aga muidu Tannule ja Ülarile, et see 100kw on juba minevik :mrgreen: Foorumis ka juba teema, kus vw näitas uusi jõuallikaid. 1l, 3 silindrine mootor ja toodab 272 hp ( 202 KW ) :mrgreen:

Teema link ka: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=43&t=125735" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis q2800, 10 Juul 2015, 22:05, muudetud 2 korda kokku.
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 10 Juul 2015, 22:48

Esialgne tarneaeg pidi olema nädal 21, tuli siis 7 nädalat hiljem. Täna tellides pidi tarne juba uude aastasse jääma. Euroopas suur nõudlus ja Baltikumi kvoot täis müüdud, Hansude puhkused jne vist teemaks. Aga noh, mis mul sellest enam :mrgreen:

Tannu19
Huviline
Postitusi: 907
Liitunud: 28 Sept 2013, 11:48
Auto: Buumer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas Tannu19 » 10 Juul 2015, 22:58

q2800 kirjutas:Aga muidu Tannule ja Ülarile, et see 100kw on juba minevik :mrgreen: Foorumis ka juba teema, kus vw näitas uusi jõuallikaid. 1l, 3 silindrine mootor ja toodab 272 hp ( 202 KW ) :mrgreen:
Seda küll, aga loogiliselt võttes, väiksest kubatuurist, midagi erakordset välja pigistada ei ole normaalne. Mõistan, et ajud targemad, komponendid kergemad ning tugevamad, geomeetriad, ülelaadimised jne, aga eks kõik see selgub siin kui need üle chipitud mootorid hakkavad kokku jooksma 8) Kui keegi kaigast tahab vedada või mulle seda lahti seletada, siis PS. Ei ole mõtet teise mehe kapsaaeda solkida.

Teemaalgatajale ka. Kas mingit muud veljevalikut ei olnud? Minu silmis iga masina A&O ikka velg...kui minna pealiskaudsuse teed.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 11 Juul 2015, 00:13

Tannu19 kirjutas: Teemaalgatajale ka. Kas mingit muud veljevalikut ei olnud? Minu silmis iga masina A&O ikka velg...kui minna pealiskaudsuse teed.
Oli ikka aga see oleks läinud ca 800€ kallimaks ja siis oleksin pidanud mingitest lisadest loobuma, sest mul oli hinnalimiit kuhu pidin mahtuma. Seetõttu tuli 18" veljest loobuda ja leppida standard 17" veljega. Teised 17" nägid minu silmis koledamad välja

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas dub1 » 12 Juul 2015, 12:25

miks on mootoritähsed eemaldatud? või tähendab seda et luuk sellest puhas?
VäikeWürst - VW

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 12 Juul 2015, 14:00

Just, luugil ainult Passat

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1281
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 50 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 14 Juul 2015, 22:33

Kena :)

Kuidas siis sõita on sellisega? :)
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 15 Juul 2015, 10:52

worldonfire kirjutas:Kena :)

Kuidas siis sõita on sellisega? :)
Sõita on hea, B7-ga on vahe ikka suur. Kuigi mõõtudelt peaks samad olema, siis tunne on hoopis suurema ja kallima auto moodi ja kulgen nagu pensionär ringi :D
Aga mingi kotermann on ka sees, kell jääb iga ööga mingi 25-30 minutit maha.

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1281
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 50 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 15 Juul 2015, 14:46

murf kirjutas:
worldonfire kirjutas:Kena :)

Kuidas siis sõita on sellisega? :)
Sõita on hea, B7-ga on vahe ikka suur. Kuigi mõõtudelt peaks samad olema, siis tunne on hoopis suurema ja kallima auto moodi ja kulgen nagu pensionär ringi :D
Aga mingi kotermann on ka sees, kell jääb iga ööga mingi 25-30 minutit maha.
Peab vist ise ka kunagi käima kuskil esinduses proovisõidul... :)

Selle viimase vastu oskab vast esindus aidata :)
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5319
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas jussike » 15 Juul 2015, 19:25

Seda kella maha jäämist olen juba mitmest kohast kuulnud, väidetavalt ainult analoog osa jääb maha, digitaalne pidi õieti käima. Küll varsti mingi update tehasest tulekul.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas R36 » 15 Juul 2015, 19:34

jussike kirjutas:Seda kella maha jäämist olen juba mitmest kohast kuulnud, väidetavalt ainult analoog osa jääb maha, digitaalne pidi õieti käima. Küll varsti mingi update tehasest tulekul.
Õigesti :P

Aga B7 kell teeb ju sama pulli.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 1120
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 33 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas volkar » 15 Juul 2015, 19:49

R36 kirjutas:
jussike kirjutas:Seda kella maha jäämist olen juba mitmest kohast kuulnud, väidetavalt ainult analoog osa jääb maha, digitaalne pidi õieti käima. Küll varsti mingi update tehasest tulekul.
Õigesti :P

Aga B7 kell teeb ju sama pulli.
Ma pole veel täheldanud, et kell maha jääks, isegi algul ilma lin liinita oli kogu aeg õige :think:
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 15 Juul 2015, 20:51

jussike kirjutas:Seda kella maha jäämist olen juba mitmest kohast kuulnud, väidetavalt ainult analoog osa jääb maha, digitaalne pidi õieti käima. Küll varsti mingi update tehasest tulekul.
Kõik kellad näitavad hommikul ühte aega :(

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 15 Juul 2015, 21:34

Oli ka au sellisega paar päeva tagasi sõita. Ütleks, et kõva edasiminek võrreldes eelmise mudeliga, isegi Comfortline on mõnusam, kui vana highline. Võiksid mõned pildid rohkem panna, ka sisust.

Ruumi poolest tundub suurem küll, kuigi pearuumi on uuel sedaanil sama nagu vanal CC-l. Vähemalt kohapeal proovides oli mu pea tagaistmel laes, vanal sedaanil ega universaalil seda polnud, CC-l oli. Jalaruumi on samas küllaga. Juhiiste oli minu järgi(190 pikk) ja taga proovides oli mul jalgadel ruumi laialt.

Kas 1.8 mootoril lülitab ka ühtlaselt sõites 2 silindrit välja või see on ainult 1.4 teema?
Viimati muutis KuldarA, 15 Juul 2015, 21:34, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 15 Juul 2015, 22:04

Pilte saab kunagi hiljem. Hetkel auto vahatamises ja muudes protseduurides ning reedel tuleb puhkus ja ärasõit. Kui ükskord tagasi, siis teen mõne klõpsu juurde.
1,8-l seda aktiivsilindrite pulli õnneks pole, see ainult väiksema mootori teema. Pearuumi ei oska hinnata, ise mahun mõlemas tagapingile, aga ma natuke lühem kah. Aga B8 peaks madalam küll olema jah.

Kasutaja avatar
karlj.
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Golf 7.5 R
Asukoht: Tallinn/Kiili
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 79 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas karlj. » 15 Juul 2015, 23:13

Kas mitte bluemotion juba kõikidel uutel peal pole? Minu G7 gti lükkab ka 2 silindrit maanteel kruiisides välja niiet ei ole midagi ainult väikeste mootorite teema.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 15 Juul 2015, 23:27

karlj. kirjutas:Kas mitte bluemotion juba kõikidel uutel peal pole? Minu G7 gti lükkab ka 2 silindrit maanteel kruiisides välja niiet ei ole midagi ainult väikeste mootorite teema.
See pole Bluemotion teema, ACT nimelisand näitab silindrite väljalülitamisvõimalust

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas margus » 16 Juul 2015, 14:50

murf kirjutas:
karlj. kirjutas:Kas mitte bluemotion juba kõikidel uutel peal pole? Minu G7 gti lükkab ka 2 silindrit maanteel kruiisides välja niiet ei ole midagi ainult väikeste mootorite teema.
See pole Bluemotion teema, ACT nimelisand näitab silindrite väljalülitamisvõimalust
Silindrite väljalülitamine on tõesti ainult ja ainult 1.4TSI mootorite teema(103 ja nüüd 110) ning pakuti ainult Golfi luukpärale ja Passatile.

Aga mida see auto vajab on pisut võimulisa tõesti! Oettinger pakub ju 192kW / 400Nm ja igati arvestatava 2-aastase garantiiga. Võimalusel võta ühendust ja saan aidata.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 16 Juul 2015, 21:25

margus kirjutas: Aga mida see auto vajab on pisut võimulisa tõesti! Oettinger pakub ju 192kW / 400Nm ja igati arvestatava 2-aastase garantiiga. Võimalusel võta ühendust ja saan aidata.
Huvitav kuidas DSG sellele valule vastu peab? On ju DSG puhul vääne kohitsetud 250Nm peale, manuaaliga on 320Nm
Viimati muutis murf, 16 Juul 2015, 21:26, muudetud 1 kord kokku.

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas margus » 17 Juul 2015, 08:55

murf kirjutas:
margus kirjutas: Aga mida see auto vajab on pisut võimulisa tõesti! Oettinger pakub ju 192kW / 400Nm ja igati arvestatava 2-aastase garantiiga. Võimalusel võta ühendust ja saan aidata.
Huvitav kuidas DSG sellele valule vastu peab? On ju DSG puhul vääne kohitsetud 250Nm peale, manuaaliga on 320Nm
Ja just see teema ongi hetkel uurimise all. Sisuliselt on olemas ka DSG upgrade package saadaval, mis lubab kuni 550Nm ja timmib veel pisut kasti eripärasid(kõrgem redline, kiirem käiguvahetus, eraldi teemad D, S ja M asendis).
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Re: VW Passat B8 Highline 1.8TSI DSG7 - 2015 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 27 Juul 2015, 20:33

Kellamüsteerium sai lahendatud kui kell navi peale lülitada. Korra seda proovisin aga siis kerus kell ennast 2h tagasi. Nüüd suutsin ka selle koha üles leida kus saab ajavööndi määrata ning kell näitab nüüdsest õiget aega. Ühesõnaga "tumb user" oli probleemiks :D

Vasta

Mine “Huviliste autod”