Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

marekerm
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat Variant 1.8 T
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas marekerm » 04 Nov 2015, 18:34

Tere siis üle aja. Otsustasin peale remontimist oma b5 passatiga hüvasti jätta ja müüsin maha. Kuna 1999 aasta ei hiilanud just lisavarustuse poolest,seadsin ostutingimuste alla kärukonksu,parkimisandurid,käed vabad ja automaatkasti.Samuti otsustasin uuemat autot valides teha midagi pöörast ja elus esimest korda proovida omanikuks olla masuudipressile. Kammides mööda autoportaale jäi kõigepealt silma Bmw 530d,Audi a6 ja Passat b6. Kõik siis aastast 2006-2008. Lõpuks sai otsustavaks siiski sisetunne ja see, et Passatis on kõige rohkem kärtsu rubla eest :thumbup: . Kuna ma eriline spets pole, et kõike peast kui müüri laon, panen lisad kirja nii nagu kuulutuses oli.

Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
elektrooniline seisupidur
12x turvapadi
kõrvalistuja turvapadja väljalülitamise võimalus
signalisatsioon
immobilisaator
stabiilsuskontroll
pidurdusjõukontroll
lisapidurituli
vihmasensor
turvavööde eelpingutid esiistmetel
automaatne paigalseismise funktsioon / mägistardi abi
Mugavusvarustus
kliimaautomaatik
4x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad)
automaatselt tumenevad peeglid (sees)
püsikiiruse hoidja
parkimisandurid (ees, taga)
automaatse parkimise funktsioon
toonitud klaasid
2x peeglid päikesesirmides (valgustusega)
uste sisevalgustus
kohtvalgustid
Coming-/Leaving-Home funktsioon
Sisustus
poolnahkpolster
sportistmed
1x elektriliselt reguleeritavad istmed
istmed reguleeritava kõrgusega (juhiiste, kõrvalistuja iste)
reguleeritava kumerusega seljatugi (juhiiste, kõrvalistuja iste)
4x istmesoojendused
Comfort istmed
taskud esiistmete seljatugedes
tagaistme seljatugi allaklapitav
multifunktsionaalne rool
reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
nahkkattega käigukanginupp
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga (laekaga)
topsihoidjad (ees, taga)
iluliistud salongis (puitdekoor)
jalamatid (tekstiilist)
Audio, video, kommunikatsioon
stereo (CD, MP3, mälukaardi pesaga, originaal)
helivõimendi
kõlarid
subwoofer
6 CD Box
ekraan (ees)
navigatsiooniseade (kaardiga)
autokompuuter
käed vabad süsteem
GSM antenn
Rehvid ja veljed
Nokian (18 tolli, VW) suverehvid
16 tolli eraldi valuvelgedel talverehvid (lamellrehvid)
tagavararatas
rehvirõhu kontrollsüsteem
Tuled
Xenon (lähituled, kaugtuled)
esitulede pesurid
kurvituled
päevasõidutulede automaatne lülitus
udutuled (eesmised, tagumine)
tulede korrektor
valgustuspakett
Muu varustus
katusereelingud
3x 12v pistikupesad
välistemperatuuri näidik
elektrilise soojendusega esiklaas
tagaklaasi soojendus
salongi ja pakiruumi eraldusvõrk
pagasikate
tagaklaasi puhasti
veokonks (teisaldatav)
reisiarvesti
Park-assist parkimisabi
Auto Hold funktsioon
4x istmesoojendus
6 CD-Box
mälukaardi pesa
AUX sisend
rehvirõhu kontroll
kurvituled
pöördetuled
Coming-/Leaving-Home funktsioon
teisaldatav veokonks
suurepärane Dynaudio helisüsteem
DVD mängija, saab vaadata ka sõidu ajal
ISOFIX lasteistme kinnitus.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ostueelses kontrollis tuli ilmsiks, et midagi on korrast ära käigukastiga. Omaniku käest saadud hooldusdokumentidel ilutses kuu aega tagasi Mölleris tehtud kasti diagnost ja hooldus.Helistasin siis Möllerisse, et mida hekki? Seda poliitkorrektset möla, mis vastuseks sain, ei hakka siia kirjutama. :roll: Nagu arvata, ei vastuta möller kuidagi enda tehtud hoolduse eest ja väitis, et kuu ajaga võib midaiganes kastis toimuda. Masin ju vahepeal tervelt 1000 km läbi uhanud. Mootoril oli miski kõrva häiriv kõrvalheli, kuid müüja kinnitas inglite keeli, et sellise häälega peabki üks korralik diisel olema. Eile selgus siiski Allservis, et saba oli andnud geneka rihmarullik ja kliima rihmapinguti. 125 Euri eest tegid poisid asja korda ja nüüd nurrub mootor kui kulda. Igaks juhuks kasutasin Jürisoo teenuseid veakoodide lugemisel ja koode muidugi ei olnud. Jürisoo muidugi hoiatas, et igaüks, kellel ligipääs vag kaablile, võib enne müüki koode kustutada. Seda, et kast pisut jõnksutab arvasin olema enda süü, et uue autoga veel sõita ei oska.Maanteel toimetas kast ilusti ja muidu on tegemist tiptop korras autoga. Ega siis midagi, tingisin omanikult pool arvatavat kasti remonti alla ja lõime käed. :D Eile sain kontakti tuuliku 2 tegutseva Heigoga, kes juba 50 aastat jutu järgi kaste parandab. Erialaks siis automaadid. Täna tehti proovisõit ja anti halvaendeline diagnoos. 1 käiguga seotud sidur ongi tõenäoline kandidaat. Remondi kulu umbes 1000 kohalikku.Vahetusse lähevad igaks juhuks mõlemad sidurid,uus filter ja õli :evil: Seega sain siis enne nädalast remondituuri olla õnnelikult 3 päeva auto omanik :cry:
Ahssoo. Lisan,et hooldus on väidetavalt selline:Garantiiga aku, hiljuti vahetatud hammasrihm koos veepumbaga, kütusepump koos filtriga, xenon pirnid, pihustid, mootoriõli koos õli-, õhu ja salongifiltriga, kontrollitud käigukasti õli.
Pihustite arvet pole miskipärast dokumentide hulgas. Peab eelmisele omanikule kõne tegema.

Esimene mulje siiski hea. Sellist mugavat pere autot, millel ka dünaamikat, annab selle raha eest otsida. Kevadel oodata meie perre lisa, niiet tundub hea valik. :D
Viimati muutis marekerm, 04 Nov 2015, 20:20, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2416
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Telefon: 57 411 411
Auto: A4 B8, e36 cabrio
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas Siim » 04 Nov 2015, 19:14

Lisasid vägevalt. Ilus auto, aga pildid oleks nagu kartuliga pildistatud. Sidurite kulumine täitsa normaalne selle ajastu DSG'del. Kas sellel on 7 või 6 käiguline kast? DSG'l ka ju 2 massiline hooratas, lase se ka üle vaadata kindlasti.
If u ain't scrapin, then u ain't low enough!

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7346
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 131 korda
Kontakt:

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas R36 » 04 Nov 2015, 19:15

Tonni eest sidurit vahetada peab küll rahapuu olema.

marekerm
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat Variant 1.8 T
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas marekerm » 04 Nov 2015, 20:19

Raha tuleb hädas maksta nii palju kui töömees küsib.Kuskil keegi vahetaks kaks sidurit, õlid,filtri odavamalt?. Möller alustaks mehhatroonika plokist, mis maksab 1200 ja jõuaks kindlasti käigukasti vahetuseni välja, mille hinnast ma ei taha undki näha. Pildid laadisin siin oleva pildilaaduriga. :problem: Kast peaks olema 6 käiguline.
Viimati muutis marekerm, 04 Nov 2015, 20:19, muudetud 1 kord kokku.

dub1
Klubiline
Postitusi: 964
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas dub1 » 04 Nov 2015, 20:31

Kui kallaku peal paned P peale , kas siis auto vajub ka, nagu manuaalil?
VäikeWürst - VW

marekerm
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat Variant 1.8 T
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas marekerm » 04 Nov 2015, 22:43

dub1 kirjutas:Kui kallaku peal paned P peale , kas siis auto vajub ka, nagu manuaalil?
Kurja küll. Kuna olin auto omanik alles 3 päeva ja andsin täna auto remonti, võis selline asi suurest erutusest kahe silma vahele jääda. Küll aga suutsin Statoili pesulast väljasõitu alustades mootori välja suretada. Poleks eales uskunud, et selline asi automaadiga üldse võimalik. :shock:

mauh
Huviline
Postitusi: 1151
Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
Telefon: +358401715165
Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas mauh » 04 Nov 2015, 23:05

ei taha su tuju rikkuda, aga arvan , et sidurite vahetusega su kasti jamad ei lõppe. oleks lätti viinud oleks arvatavasti ka korda tehtud ja ka gar antud. Aga ootame ja vaatame.
muidu jõudu masinaga.
Viimati muutis mauh, 04 Nov 2015, 23:07, muudetud 1 kord kokku.
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/

marekerm
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat Variant 1.8 T
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas marekerm » 04 Nov 2015, 23:12

mauh kirjutas:ei taha su tuju rikkuda, aga arvan , et sidurite vahetusega su kasti jamad ei lõppe. oleks lätti viinud oleks arvatavasti ka korda tehtud ja ka gar antud. Aga ootame ja vaatame.
muidu jõudu masinaga.
Kui see etapp nüüd ei aita, siis jätan su jutu meelde. Mis seal Lätis siis teistmoodi tehakse kui kohalikus töökojas? Millisest summast seal selle kasti korralikult toimetama saab? Auto on ise nii hää, et miski kastiprobleemi pärast küll tühja maha kandma ei hakka.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7346
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 131 korda
Kontakt:

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas R36 » 04 Nov 2015, 23:20

marekerm kirjutas:Raha tuleb hädas maksta nii palju kui töömees küsib.Kuskil keegi vahetaks kaks sidurit, õlid,filtri odavamalt?. Möller alustaks mehhatroonika plokist, mis maksab 1200 ja jõuaks kindlasti käigukasti vahetuseni välja, mille hinnast ma ei taha undki näha. Pildid laadisin siin oleva pildilaaduriga. :problem: Kast peaks olema 6 käiguline.
Võtame mõned numbrid jämedalt.

DSG6 sidurite komplekt 450 eurot
Õli 6Lx25= - see on nüüd originaalõli. SWAG õli peaks veel odavamalt saama.
Õlifiltri tihend 5 eurot - orig
Filter 25 - orig
Kõik kokku 630, mis omakorda kasti mahavõtu ja siduri vahetuseks 370 eurot, mis mina leian on veidi palju esiveolise kasti mahavõtmiseks. Need sidurid, seal ka eriline raketiteadus pole.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4678
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 Alltrack 4-motion 2.0 TDI DSG 2014; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 04 Nov 2015, 23:24

dub1 kirjutas:Kui kallaku peal paned P peale , kas siis auto vajub ka, nagu manuaalil?
Räägi lähemalt sellest "vajumisest"? Et teeb süüte välja keeramisel selle iseloomuliku jõnksu veel (nö. lukustab käimari) vms? Mul teevad nii Jetta, kui ka 29000km. sõitnud Jeep samuti väikse lukustus jõnksu mootori seiskamisel, kallakul? :roll:

marekerm
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat Variant 1.8 T
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas marekerm » 04 Nov 2015, 23:35

R36 kirjutas:

Kõik kokku 630, mis omakorda kasti mahavõtu ja siduri vahetuseks 370 eurot, mis mina leian on veidi palju esiveolise kasti mahavõtmiseks. Need sidurid, seal ka eriline raketiteadus pole.
Eks loll pea ole ikka ihu nuhtlus olnud. Kuna hüppasin selle auto valikuga ikka väga tundmatusse kolp ees, ei tea ei hindasi ega tööde keerukust. Eelmine passat 99´oli nii lihtne, et enamus asju sai ise vahetatud või kui mootori peavõlli polt maha otsustas joosta ja kogu mootori peeti keeras, lammaris kunagi töötanud sõbral lasta teha. Kas Tallinnas on reaalselt mõni vw klubi liige, kes selliseid asju teeb? Äkki peaks remondi tühistama ? Kaua selline jõnksutav kast toimetab enne hingedemaale lahkumist ja mis ta mootorile kahju teeb? Äkki targem suts raha koguda ja Lätis teha?

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1166
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI 125kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 05 Nov 2015, 10:32

marekerm kirjutas:
mauh kirjutas:ei taha su tuju rikkuda, aga arvan , et sidurite vahetusega su kasti jamad ei lõppe. oleks lätti viinud oleks arvatavasti ka korda tehtud ja ka gar antud. Aga ootame ja vaatame.
muidu jõudu masinaga.
Kui see etapp nüüd ei aita, siis jätan su jutu meelde. Mis seal Lätis siis teistmoodi tehakse kui kohalikus töökojas? Millisest summast seal selle kasti korralikult toimetama saab? Auto on ise nii hää, et miski kastiprobleemi pärast küll tühja maha kandma ei hakka.
Mingi hetk Recros (see samune läti firma millest mauh rääkis) kasti täielik rebuilt pidi 1600 eurot olema. Nagu aru sain, siis selle raha eest tehakse kõik korda.. sidurid, mehhatroonika, solenoidid jne... ühesõnaga kõik mis vaja vahetada :) Aga eks nad teevad seal kohapeal diagnosti ja vaatavad mis vaja teha... Tunduvad igaljuhul täitsa mõistlikud tüübid olevat... lisaks siis 2 aastat garantiid või 100 000 kui õigesti mäletan. Aga selle 2 aastaga on selline teema, et selle jooksul siis ise pole soovituslik kasti maha võtta... ehk kui hooratas peaks ka selline nii ja naa olema siis mõistlik see ka lasta neil ümber vahetada, või siis kuskil nende koostööpartneri juures lasta vahetada :)

Auto muidu kena ja lisaderohke sul :thumbup:

edit: Ei jäänud kuskil silma kas sul CR või PD mootor :)
Viimati muutis worldonfire, 05 Nov 2015, 11:29, muudetud 1 kord kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

dub1
Klubiline
Postitusi: 964
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas dub1 » 05 Nov 2015, 12:18

TiitRE kirjutas:
dub1 kirjutas:Kui kallaku peal paned P peale , kas siis auto vajub ka, nagu manuaalil?
Räägi lähemalt sellest "vajumisest"? Et teeb süüte välja keeramisel selle iseloomuliku jõnksu veel (nö. lukustab käimari) vms? Mul teevad nii Jetta, kui ka 29000km. sõitnud Jeep samuti väikse lukustus jõnksu mootori seiskamisel, kallakul? :roll:

Mul sama moodi ja arvan et sidur hakkab otsad andma... muidugi ma pole 100 prossa kindel selles. kui võrdlen enda autot nt tädi golf kuuega millel ka dsg siis tema oma nt nii palju ei vaju ja minul kui vajub ära siis ka kangi käib jõnksuga, raskemalt nt R või D peale.. targead voiks rohkem rääkida
VäikeWürst - VW

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4678
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 Alltrack 4-motion 2.0 TDI DSG 2014; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 05 Nov 2015, 15:38

dub1 kirjutas:
TiitRE kirjutas:
dub1 kirjutas:Kui kallaku peal paned P peale , kas siis auto vajub ka, nagu manuaalil?
Räägi lähemalt sellest "vajumisest"? Et teeb süüte välja keeramisel selle iseloomuliku jõnksu veel (nö. lukustab käimari) vms? Mul teevad nii Jetta, kui ka 29000km. sõitnud Jeep samuti väikse lukustus jõnksu mootori seiskamisel, kallakul? :roll:

Mul sama moodi ja arvan et sidur hakkab otsad andma... muidugi ma pole 100 prossa kindel selles. kui võrdlen enda autot nt tädi golf kuuega millel ka dsg siis tema oma nt nii palju ei vaju ja minul kui vajub ära siis ka kangi käib jõnksuga, raskemalt nt R või D peale.. targead voiks rohkem rääkida
No kui auto on kallakul nö. lukku vajunud, siis esimene tõmme tulebki tugevamalt ja jõnksuga...lukust vaja ju pinge all lahti tõmmata? Ma räägin, et mu 29000 km. LS-ga Jeebil on täpselt samuti. Usun, et selles probleemi ei ole. Muuseas, eelmise autom. passatiga oli sama pull, et vajus kallakul päris pikalt kohe "lukku".

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1204
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 05 Nov 2015, 17:27

Kallakul tuleb enne "P" asendisse lükkamist seisupidur rakendada. Siis ei lõhu sealt välja võttes kasti. Auto manualis peaks see isegi kirjas olema.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

marekerm
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat Variant 1.8 T
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas marekerm » 05 Nov 2015, 20:08

worldonfire kirjutas:
edit: Ei jäänud kuskil silma kas sul CR või PD mootor :)
Bmr oli maanteeameti vin kontrolli järgi. Käimakasti koodi pole veel jõudnud vaadata, sest andsin juba auto remonti :mrgreen:
Lisasi plaanis sutsu veel uuendada. Avastasin, et maki bluetooth süsteem on sitem kui mu eelmises autos ehitatud süsteem. Vanas autos sain läbi maki kuulata telefoni meediat, navigeerida, samuti võtta raadiot kuulates kõnesi vastu. Selle passatiga on lugu selline, et autoga ühendudes ei saa telefon iseseisvalt võrku, mis on suts paha kui tahaks waze navigeerimist kasutada. Aga kui ma õigesti aru sain, lahendab selle mure miski moodulbloki vahetus? :roll: Tagaluugi tahaks panna ise lahti-kinni käima puldist. No ja muidugi tagurduskaamera. Ma ei kujuta elu selleta ette. Kas parkimisandurite visuaali oleks kuidagi võimalik displeil ka kuvada? Pole harjunud veel aru saama kust tuleb see piiks, ehk milline andur reaalselt karjub. Webasto jääb vist esialgu kaugeks unistuseks veel seoses käimakasti suure remondi kuluga.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7346
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 131 korda
Kontakt:

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas R36 » 05 Nov 2015, 20:23

Pd siis.

BT on see et ploki jah pead vahetama kuid kuna sul punase displeiga kellad, siis see teeb asja veidi keerulisemaks.

Tagaluugi jaoks on eraldi moodul. Üks sakslane on teinud, müüa ta vist neid taha ja siis on kufatec firma. Sakslane kiidab oma paremaks aga mis kasu kui kasutada ei anna.

Park anduritega on uut plokki ja juhet vaja...kulu ka kõige suurem poöe.

marekerm
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat Variant 1.8 T
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas marekerm » 06 Nov 2015, 16:19

Huvitav. Täna käis miski lutt revalist oma hinnangut andma ja ütles,et külmalt ei jõnksuta eriti hullult. Saan nädalavahetuseks masina ajutiselt tagasi kuna 100 prossuliselt kindlat diagnoosi veel pole.

marekerm
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat Variant 1.8 T
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas marekerm » 08 Nov 2015, 14:05

Seoses selle kasti murega olen terve nädala erinevaid foorumeid kamminud. Üha rohkem jääb mulje,et siduritega pole suurt pistmist. Tõenäoliseim on ikka see va mehhatroonik. Võtsin nädalavahetuseks auto tagasi kuna remondikoht polnud veel kasti maha jõudnud võtta. Kas foorumlastest oleks keegi,kes mõistliku hinnaga sellise junni vahetuse ette võtaks kui Lätist äkki taastatud mehh tellida? Edit: kaalun Lätti sõitu.Tuuliku tänava koht ütles,et mehhatroonik on 1500 eurot. Siit käis läbi,et recost saab 420ga+ vahetus,õli ja filtrer. Remondifondi aga jätsin autot ostes 1300 jevrot :roll: :thumbdown:

Midagi toredat ka. Proovisin park assisti ära. Ülikõva. Häbi tunnistada aga parkis täpsemalt kui mina . Nüüd julgen naise südame rahuga rooli lasta kui vaja ka kodus maja ette parkida. :thumbup:
Viimati muutis marekerm, 08 Nov 2015, 21:20, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 649
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/MB S124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas Elevant » 10 Nov 2015, 23:27

Minu auto külmast peast ei jõnksuta(kui toores peal), kui pöörded alla laseb, siis hakkab konnama. Vahetasin mehhatroonika ploki, midagi ei juhtunud. Hõbenool andis soovituseks vahetada sidurid ja ütles, et DSG puhul sellest peakski alustama.

Samas mina õppisin enda autoga sõitmise nii ära, et ei tee konna. Tuleb lihtsalt kohalt minnes piisavalt tugevalt gaasi anda.

marekerm
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat Variant 1.8 T
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas marekerm » 11 Nov 2015, 15:48

Suured tänud Trans-rem meeskonnale! Kastis vahetati mechatronic ja õpetati kast uuesti käike vahetama. Kõik töötab nagu kulda. Mõned mured ka. Kast on septembris käinud kasti hoolduses kuid õli oli jäetud vahetamata. Kes klubilistest Mölleri poiss on? Diagnostika seade näitas, et kasti veakoode on enne ostu kustutatud. Kes iganes selle sigaduse tegi unustas, et kast loeb edukaid siduri kasutusi. Ju siis müüja teadlikult müüs katkise kastiga autot.
Koju sõites tundsin, et salongi puhub külma õhku. Kummalisel kombel näitab välis temp üle 84km/h kuni 54 celsiuse järgi. Niipea kui kiirus alla selle langes välistaks normi ja kliima paiskas salongi meeldivat sooja. Katsetasin mitu korda ja sama tulemusega. Kas nüüd välistemp andur juhib kliimat?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7346
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 131 korda
Kontakt:

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas R36 » 11 Nov 2015, 17:22

Muidugi juhib. Kuis ta muidu teab palju väljas temp on ja mis intensiivsusega soojendama/külmetama peab.

marekerm
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat Variant 1.8 T
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas marekerm » 11 Nov 2015, 18:10

Aga oskad äkki sellise anomaalia ära seletada, miks kiiruse kasvades temp õues tõuseb? Äkki andur kinnitusest lahti? Või tegemist mineva anduriga...

marekerm
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat Variant 1.8 T
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas marekerm » 12 Nov 2015, 19:55

Igatahes ostsin anduri ära ja homme krutib külge. Küsisin forsist tagurduskaamerale pakkumist. Kaamera ise pea 3 sotti ja targaks tegev vaheblokk teist samapalju. Ootame, vaatame. Äkki kuskilt saab soodsamalt.

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1166
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI 125kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 12 Nov 2015, 19:58

marekerm kirjutas:Igatahes ostsin anduri ära ja homme krutib külge. Küsisin forsist tagurduskaamerale pakkumist. Kaamera ise pea 3 sotti ja targaks tegev vaheblokk teist samapalju. Ootame, vaatame. Äkki kuskilt saab soodsamalt.
Ebayst "lolli" kaamera saab kuskil 200 euroga (neid liigub ka odavamalt ilmselt)... tark kaamera(kaamera + moodul) ebays võiks jääda kuskil 300-400 euro vahele.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Vasta

Mine “Huviliste autod”