Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Maahärra
Veteran
Postitusi: 1045
Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
Auto: Škoda Octavia
Asukoht: Eesti,
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas Maahärra » 03 Mär 2018, 19:50

marekerm kirjutas:
23 Dets 2015, 19:52
siLc kirjutas:Selline puitrool tundub olema mitte eriti levinud lisa. Kuidas sellisega on roolida versus tavaline plastikbaranka või nahkkattega rool?
Lihtsam puhtana hoida. Roolimine sama kui plastikjunnil. Auto oli Saksas eritellimusel kokku pandud. Sellest ka selline rool. Aga ma vahetan vist kogu puitdekoori alu vastu.
Vähemalt minu silmis teed autole selle vahetusega odavama välimuse.

marekerm
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat Variant 1.8 T
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas marekerm » 12 Sept 2018, 14:15

:wave: Nv sai roostega võideldud. Kõrvalistuja uks maha ja pukis külitsi uus kiht värvi. Peale seda avastasin et airbag põleb. Unustasin kokkupõrke anduri üldse ära kui õhtul ukseta autot garaaži ajasin. Kuna enam ei viitsi iga vea eest viiekat visata, ostsin 40 kohaliku eest miski vag juhtme. Airbagi viga kustutades avastasin lisaks aktiivse reana mikri lühise . :thumbdown: Kustutasin ära, aga tuli kohe tagasi.
20180907_120608.jpg
selline siis sügisel tekkinud mullist.
20180907_120608.jpg (593.84 KiB) Vaadatud 1763 korda
20180907_130153.jpg
roostesurm
20180907_130153.jpg (538.52 KiB) Vaadatud 1763 korda
20180907_184238.jpg
krunt
20180907_184238.jpg (489.1 KiB) Vaadatud 1763 korda
20180908_132358.jpg
värv
20180908_132358.jpg (311.88 KiB) Vaadatud 1763 korda
20180908_145351.jpg
lakk
20180908_145351.jpg (457.57 KiB) Vaadatud 1763 korda
20180909_173743.jpg
Lõpptulemus
20180909_173743.jpg (931.31 KiB) Vaadatud 1763 korda

ryan
Huviline
Postitusi: 1499
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A3 1,9 TDI ; vw Golf 3 1,9 GTD ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 25 korda

Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas ryan » 12 Sept 2018, 14:37

See mull on seal varem juba olnud , värskel kohal oleks ainult pindmine rooste , mille saad rellakaga uuesti haljaks lasta .
Sellise koha peab välja lõikama , seda ei saa enam korda , 1-2 aasta pärast on samasugune .
Epo krundiga üle teha , siis vast kestab kauem ka .
Sõbral oli samasugune passat , iga nurga pealt roostetas :lol:
Lihtsam oli maha müüa .
S-wagen 1,9 TDI

marekerm
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat Variant 1.8 T
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas marekerm » 12 Sept 2018, 14:50

:D Auto on plaanis veel 3a. kasutada. Siis liigun sujuvalt B8 kerele üle. Ausa inimesena ei hakka uuele omanikule petukaupa tegema. See uks võimalik muidugi uus panna, aga minul kestab 3a. niisamagi ja tegemist selle kere tüüpveaga.

marekerm
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat Variant 1.8 T
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas marekerm » 05 Nov 2018, 14:59

Pühapäeval kakkusin oma juhi istme maha. Tagumendi asemel on auto pikemalt ainult seljale ja reie külgedele kütet andnud. Samuti pole ostust saati töötanud see kang mis peaks istet üles ja alla liigutama. Kangi mehhanism on mitte parandatav, kellel veel sellega muresi. Seal sees on kõik peale ühe olulise mehhanismi metall. Aga see, mis peaks olema metall on miskipärast plastikust . See murdub ühel hetkel ja muudab kogu trummelduse vanarauaks
20181103_230100.jpg
Tõste seade seest.
20181103_230100.jpg (449.27 KiB) Vaadatud 1515 korda
Istmesoendusega lihtsam. Seal oli kaks juhet kut kääridega lõigatud. Tinutasin kinni ja rüü ümber. Istmekate sai tagasi elektriku nipukatega. Nüüd tagument soe.
20181103_232119.jpg
katki
20181103_232119.jpg (396.6 KiB) Vaadatud 1515 korda
20181103_235001.jpg
tagasi kokku
20181103_235001.jpg (291.4 KiB) Vaadatud 1515 korda
20181103_235710.jpg
20181103_235710.jpg (326.5 KiB) Vaadatud 1515 korda
Eelmine nädal sai kaskolaks esiklaasiga. Üle sissesõidu äärekivi veeredes käis muhe laks ja 455 eurine solar esiklaas oligi bronnis.
20181030_161920.jpg
Kummalise koha pealt ,nagu keegi oleks peaga esiklaasis käinud.
20181030_161920.jpg (234.54 KiB) Vaadatud 1515 korda

Kõige sitem oli see,et mul septembris ostetud viofo119s pardakas, mis ülla,ülla oli koostöö lõpetanud 30 sept. Seega ilus hetk jäi salvestamata aga tänu kaskole sai see nüüd ka garantii korras uus.

marekerm
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat Variant 1.8 T
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas marekerm » 29 Juun 2019, 01:11

Nii panen vahepeal meelespidamiseks ka kirja rõõmud ja mured.
Hooratas hakkas oli vist juba ostes vähe peetis , ent viimasel ajal kolises juba nii, et tõsine hirm hakkas.
Kuigi veljed said peale uusi rehve tasakaalu, oli tunda ebamäärast vibratsiooni 70+ km/h liikudes. Lootuses, et tegemist pole peetis valukatega vaatasin auto alla ja voilaa! Amordid õlised, kaitsekummid ribadeks. Pidurikettad vist tehase originaalid kui arvestada sellega, et kõik neli kelku olid keermeid pidi alumiiniumoksiiga kinni keevitunud. Kaheksast neli polti sai puruks keeratud ja tagumiste lahtikeeramisest üldse loobusin. Panin kettad alla vot nii:
Dsg sai uue õli. Ebay adapter ja ehitusmarketi voolik aitas alt sisse 5 litra . Pääle kasti 35 kraadi pääle sättimist valgus alumisest korgist nii 0.3 või 0.2 tagasi.
Talvel külmaga jäi kütuseluuk nii halval ajal kinni, et paanikahoos murdsin luugi naga puruks. Nüüd sai lammarist uus luuk ja forsist uus luugi avamis mootor koos varda ja keelega ostetud. Vaja veel mustaks värvida. Hetkel pruun. Esmasp plaan herr jyrisoo juurest mõned lisakilovatid hankida ja diagnostika teha.
Jäänud veel mure makiga, mis ühtegi satelliiti ei näe kuigi vcds väidab, et gps moodul korras. Nooled kelladel ka liiguvad aga näitavad aiateibaid võrreldes telefoni gps äpiga.
Väike häbihäbi ka autonavi.eele. Nimelt sai neilt tellitud uus makk, mis pidi 5 päevaga kohale jõudma. Makstud sai 17. Täna 12 päeva hiljem täielik vaikus ja meilile keegi ei vasta. Saab vist varsti oma ergo õigusabide kindlustust kasutama hakata.
Viimati muutis marekerm, 29 Juun 2019, 01:14, muudetud 1 kord kokku.

marekerm
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat Variant 1.8 T
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas marekerm » 22 Sept 2019, 21:52

Nii. Auto käis vahepeal Karla autos dpf pesu saamas. 136g tuhka oli hingamise raskeks teinud ja põletusprotsess aktiveeris end juba liiga tihti. Muidu kõik nunnu aga ikka põletab end liiga tihti. Kui enne olid pihustite korrektsioonid diagnostika järgi paigast ära, siis peale pesu on näidud sellised:
Smooth running control qty. cyl.1
-0,39mg
Smooth running control qty. cyl.2
0,21mg
Smooth running control qty. cyl.3
0,33mg
Smooth running control qty. cyl.4
-0,16mg
Particulate filter differ. pressure
10 mbar
>DPF differential press.;Dyn .offset
1 mbar
Diesel particulate filter charge
20%
Particulate filter ash content
1,0 g
Arve pesu eest, kui kedagi kotib oli 546,2 kohalikku.
Nüüd tuleb ette võtta uuesti õlivahetus, et hakata kütuse õli sisse sattumist uurima. See viimane on forsi diagnostika väide. Karla seda ei arvanud . Aga noh. hakkab siis jälgima. Kui see nüüd pihustite jama on, tuleb masin vist lihtsalt seina äärde sõita või juppideks lammutada, sest nii mahukat rahalist väljaminekut pole mõtet sellele autole enam teha. Suvel laotud 3000 ja hetkel 700 teevad juba meele mõruks. Minu kahjuks pole Karla auto jutu järgi nendele siemensi pihustitele ühtegi odavamat alternatiivi ja Eestis väidetavalt pole nende testimiseks ka pinki.Taastada väidetavalt ka korralikult ei saa. Korra võiks veel turbo torude lekke üle vaadata, sest oodatud ja saavutatud rõhk erinevad ikkagi, kuigi teoorias oleks pesu ja sellega hingamise parandamine pidanud asja parandama. Nv kakub egr korra lahti ja puhastab ära ja kui käpp ulatub, proovin seda geomeetria käppa ka liigutada turbo küljes. Kui need asjad ei aita ja lekkeid pole, jääb vist vaid pihusti või vaakum,kütuse pump?
Kui nüüd mõni foorumi entusiast nõu või jõuga abiks saaks olla, teeks meskit hääd välja küll, sest forsist ja Karlast hetkel nagu abi ei saanud.
Kes tänasid kasutajat marekerm selle postituse eest:
murka

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7347
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 131 korda
Kontakt:

Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas R36 » 22 Sept 2019, 22:16

Tartus Võru tn Dieselland suudab neid pihusteid stendida.
Kes tänasid kasutajat R36 selle postituse eest:
marekerm

marekerm
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat Variant 1.8 T
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas marekerm » 22 Sept 2019, 22:45

Väike lootus muidugi, et pihusti tihendid läbi.Netis sobrades jäi silma, et katkine pihusti tihend tekitab samuti kütuse lõhna õli korgi all ja turbo rõhu kadu. Vbl laseb need esimesena vahetada... Aga helistan homme diesellandi ka . Aitäh Magnus.

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1763
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 26 korda

Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 24 Sept 2019, 14:12

See DPF info päris huvitav. Mõnel kasutajal siin justkui tuha sisaldus piiri peal (80+g) aga sinu kogemus näitab ilmekalt, et sinna mahub ikka kuramuse palju seda nodi tegelikult. Ja et pesuga saab reaalselt pmtslt kogu selle tuha sealt kätte ka. Iseküsimus muidugi, et miks ta sul endiselt filtrit põletada uhab, kas siis andurid arvavad millegipärast, et filter täis ikkagi..
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3920
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 182 korda

Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas jussike » 24 Sept 2019, 16:59

Võin küll pada ajada, aga kuskilt nagu kõrvu jäänud, et autole tuleb arvutiga tead anda, et nö uus/tühi filter küljes.

Pooleli jäänud põletusprotsessid võivad ka kütust õli sisse pressida.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
marekerm
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

marekerm
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
Telefon: +37256948399
Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat Variant 1.8 T
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Passat B6 2.0Tdi dsg- 2008- marekerm

Lugemata postitus Postitas marekerm » 06 Okt 2019, 22:46

Niipalju võin update teha, et Karlas sai pihusti tihendid vahetatud , põhjad taastatud ja nii kütuse kui õli filter vahetatud. Kaasa arvatud õli vahetus. Mis muutus? 0len 300 eurot vaesem ja viga püsib. Ikka üritab end ligi 30 km pärast põletada ja eile lõi dpf tule jälle põlema. Käisin siis Tallinnast peaaegu Koseni filtrit põletamas. Täna tegin pikema otsa Tallinnast Rakverre ja tagasi , sest otsustasin b8 platformile üle minna. enamus teest 110 ala ja keskmine küttekulu tuli 6.7!!! Auto ostes suutis saavutada 4.9. <<<Tavaline oli 5.3. Hetkel vaatan kuidas liisinguga on ja kui teise liikuri ostan, proovin Magnuse idee ka ära ja saadan pihustid Tartusse. Hetkel ei taha müüagi, kuna ei taha uuele omanikule muresi, samas ise see aasta juba 4000 sisse matnud ja kopp ees.
Täna käisime naisega seda isendit vaatamas ja kui värv välja jätta, tundub tegemist olevat mõnusa kulguriga. Mis teie arvate?
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... 3644d4b755

Vasta

Mine “Huviliste autod”