VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Moderaator: etnies858
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Mul pole ülevaatusega probleemi, sest tegemist on tehase originaalsüsteemiga ja kõikide kõrgusandurite ja tulepesuritega.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Isegi kui see oleks võimalik, siis
- ei tahaks isegi teada palju need võiks maksta
- pole otsest vajadust nende välja vahetamiseks
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5354
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Polnudki nad väga ulme hinnaga, 646,54€ tükk kõigest
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 2570
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 31 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Toodetakse varuosi ca.35A. Ei ole tarkpea,kuid Njuu beetlele 1972. Omanik tellis kummi ringi. Sai tehtud kere remont . Alusraam ja kere on ju eraldi. Aga kummi detailid tulid kohale,her. Jussike.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5354
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Tõesti, kui keegi uunikumile kuskil varuosi toodab, siis saab neid ka tellida. Kuid kui keegi neid enam ei tooda, siis ei saa neid ka mitte kuidagi tellida. Nii lihtne see ongi. Milleks vaielda ja targutada iga vastuse peale.
Muide 72a ei olnud Njuu beetlest arvatavasti isegi mitte mõtteid ega jooniseid veel olemas. See tegelane tekkis alles 90-te lõpus.
Muide 72a ei olnud Njuu beetlest arvatavasti isegi mitte mõtteid ega jooniseid veel olemas. See tegelane tekkis alles 90-te lõpus.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Ah pole ta midagi nii kõva liimiga. Korraks ahju ja tuleb kyll.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Kui tule laiali võtad (peaks Boral lihtsam olema) tee palun projektorist pilte ja võta nii palju mõõte kui võimalik.
Näiteks nende skeemide alusel (vt pildid), need pole muidugi selle projektori mõõdud lihtsalt näidis.
Ehk õnnestub näiteks uus reflektor koos bi-xenon katikuga ja vana läätse hoidja kokku aretada kuigi optimaalne see muidugi poleks ...
Ruumipuuduse tõttu oleks ehk isegi lihtsam leida mõni väike bi-LED projektor aga sellega võib ÜV jama tulla.
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Oled Golf IV OEM xenon-i (Gen 2 ehk ballastid tule taga) nii lahti saanud?
Xenoni tootja AL/Bosch, halogeen oli kui ma ei eksi Valeo.
Üldiselt enamus allikaid ütleb, et permaseal ja soovitus, et lihtsam vana klaasi puruks lüüa ja uus panna.
Ei saa muidugi välistada, et olenevalt tootmisaastast seda liimi muudeti.
Bora seevastu peaks olema butyl ehk 5 minutit kuumaõhufööni ja lahti.