VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Moderaator: etnies858
-
- Klubiline
- Postitusi: 2200
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Remondiblogi: vahetasin õhukulumõõtja ja lõpuks ka volla mis sisselaskesse läks originaal juppide vastu. Siiski teeb masin mingeid imelikke vigureid vahest. Järgmine asi siis vahetusse temperatuuri andur - internet räägib, et sellest võiks kasu olla. Samuti tellitud natuke paremini hingav paneel õhufilter.
Tasakesi paremuse poole.
Tasakesi paremuse poole.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2200
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Niisiis temperatuuri andur ka vahetatud. Siiski on tunne vahel, et miski pooks autot. Ei, Rom, see pole turbo. Otsin edasi.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2069
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Talveks on teised stanged või ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2069
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Talveks tuleks soola eest ära peita , MK4 on üldiselt mõnus roostekoll , suurema töö teeb just talv .
Siis on teine asi kui on plaanis lõpuni sõita
Siis on teine asi kui on plaanis lõpuni sõita
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2069
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Vahi
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Klubiline
- Postitusi: 2200
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Et igav ei hakkaks selle autoga, tuleb uusi asju välja mõelda ja proovida. Nimelt mingi kell sain teada, et kiireid roolilatte on erinevaid. Mõned keeravad natu paremini - seega tuleb see ära proovida. Leon Cupra R latt jõudis minuni. Peaks alla keerama ja vaatama kas on siis vahet või mitte.
Viimati muutis alkeemik, 08 Okt 2019, 14:52, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5342
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 607 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2069
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Eile sai pisut eksletud mustamäe kandis , ja siis tagurdades ühes parklas hakkas teine kohe silma , suvekad veel all ?
Ja mis vanast latist saab ? Mul oleks ühte vaja , lõtk sees .
Ja mis vanast latist saab ? Mul oleks ühte vaja , lõtk sees .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
ryan mul latt olemas müügiks .
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2069
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Okei , hea teada , et üle jääb .
Ma praegu passin , see kuu juba tonni eest juppe kokku ostnud
Imselt peab ravile minema
Ma praegu passin , see kuu juba tonni eest juppe kokku ostnud
Imselt peab ravile minema
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1030
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 91 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Mingit kap. remonti teed?
Talviti siis steiner ei liigugi?
-
- Klubiline
- Postitusi: 2200
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Tundub, et kõik uuendused viimasel ajal hakkavad samamoodi. Oli tegus päev Lõuna-Eestis.
Ehk siis uuendustest nii palju, et Kaido juures natuke aega veedetud taas. Masinale läks külge Cupra R pealt roolilatt, coilid kõrgeks keeratud ja tulesid natuke reguleeritud. Samuti läks V6 lisa külge. Nüüd auto täiesti talveseades. Sillastend tuleb ka ära teha, siis on ponks.
Tegelikult tuleb meelde, et uuendusi oli veel vahepeal. Vana mälu pettis mind ja mäletamist mööda normaalsed talvekad olid täiesti juustud. Seega uued lamellid velgedel õiges mõõdus 225-45-17, rehviks Pirelli Ice Zero R. Väga hea mulje jätnud hetkel vähemalt. Pidamist korralikult ja vaiksed.
Samuti said 2 talvevelge korrastust - nüüd kõik heas korras.
Ja üks asi veel - veljekapslid sain ka uued - nüüd nagu päris.
Roolilatist. Tundub, et internetiavarustes liigub ka õiget infot - tõesti on see latt kiirem, keerab paremini, kuid vajab natuke harjumist.
Nüüd on küll kõik.
Ehk siis uuendustest nii palju, et Kaido juures natuke aega veedetud taas. Masinale läks külge Cupra R pealt roolilatt, coilid kõrgeks keeratud ja tulesid natuke reguleeritud. Samuti läks V6 lisa külge. Nüüd auto täiesti talveseades. Sillastend tuleb ka ära teha, siis on ponks.
Tegelikult tuleb meelde, et uuendusi oli veel vahepeal. Vana mälu pettis mind ja mäletamist mööda normaalsed talvekad olid täiesti juustud. Seega uued lamellid velgedel õiges mõõdus 225-45-17, rehviks Pirelli Ice Zero R. Väga hea mulje jätnud hetkel vähemalt. Pidamist korralikult ja vaiksed.
Samuti said 2 talvevelge korrastust - nüüd kõik heas korras.
Ja üks asi veel - veljekapslid sain ka uued - nüüd nagu päris.
Roolilatist. Tundub, et internetiavarustes liigub ka õiget infot - tõesti on see latt kiirem, keerab paremini, kuid vajab natuke harjumist.
Nüüd on küll kõik.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2200
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik
Hehee.
Tänane postitus ei hakkagi lausega, et oli tegus päev Lõuna-Eestis. Hoopis oli tegus trip Lõuna-Saksamaale. Selle käigus leidis tee autosse tagumine musta värvi aknalaud koos kardinaga, mis pole just kõige lihtsamini leitav jupp (nagu tavaliselt):
Ja kuna minu aastaid ja aastaid veninud istmeprojekt ei liikunud kuhugile, siis tulid tagasi ka heledad Recarod. Üks suurimaid põhjuseid miks aga see trip ette võtta, oli see, et käisin ja lasin spetsidel auto ajusid näppida. Kuna kunagisel Golfil tegid antud tüübid head tööd, siis otsustasin seekord samamoodi.
Custom-chips ja Zoran selle eesotsas on olnud pikalt eesrindlik oma NWT softiga (nockenwellen tuning). Ehk siis kui tavaliselt masina chippimisel muudetakse süüdet ja kütuse kogust, siis antud juhul muudetakse ka reguleeritavate nukarataste asendit. Selle tulemusel suudavad nad madalatel pööretel tõsta väänet vägagi tuntavalt. Samuti sai DSG uuendusi, peale mida on kast sujuvam, S asend tavaolukordades ka kasutatav ja tundub töötavat paremini mootoriga kooskõlas. Kahjuks ei ole mul hetkel düno tulemusi, sest lisa hind düno eest mida nad küsisid, ei mahtunud minu eelarvesse. Plaan minna kuhugile kohalikku stendi ja vaadata mis siis ikkagi juhtus . Kas TKTK düno on veel kasutatav?
Kokkuvõttes jäin tulemusega väga rahule, sest tavalisel linnatöristamisel on vahe tuntav.
Tänane postitus ei hakkagi lausega, et oli tegus päev Lõuna-Eestis. Hoopis oli tegus trip Lõuna-Saksamaale. Selle käigus leidis tee autosse tagumine musta värvi aknalaud koos kardinaga, mis pole just kõige lihtsamini leitav jupp (nagu tavaliselt):
Ja kuna minu aastaid ja aastaid veninud istmeprojekt ei liikunud kuhugile, siis tulid tagasi ka heledad Recarod. Üks suurimaid põhjuseid miks aga see trip ette võtta, oli see, et käisin ja lasin spetsidel auto ajusid näppida. Kuna kunagisel Golfil tegid antud tüübid head tööd, siis otsustasin seekord samamoodi.
Custom-chips ja Zoran selle eesotsas on olnud pikalt eesrindlik oma NWT softiga (nockenwellen tuning). Ehk siis kui tavaliselt masina chippimisel muudetakse süüdet ja kütuse kogust, siis antud juhul muudetakse ka reguleeritavate nukarataste asendit. Selle tulemusel suudavad nad madalatel pööretel tõsta väänet vägagi tuntavalt. Samuti sai DSG uuendusi, peale mida on kast sujuvam, S asend tavaolukordades ka kasutatav ja tundub töötavat paremini mootoriga kooskõlas. Kahjuks ei ole mul hetkel düno tulemusi, sest lisa hind düno eest mida nad küsisid, ei mahtunud minu eelarvesse. Plaan minna kuhugile kohalikku stendi ja vaadata mis siis ikkagi juhtus . Kas TKTK düno on veel kasutatav?
Kokkuvõttes jäin tulemusega väga rahule, sest tavalisel linnatöristamisel on vahe tuntav.
Viimati muutis alkeemik, 08 Okt 2019, 14:52, muudetud 2 korda kokku.