VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Väike uuendus ühe vana teema lahenduseks. Kurtsin suve poole, et nii kui auto märjaks saab, tekib autosse kassikuse hais. Salongifiltri vahetus ei aidanud. Otseselt kuskilt seda kusehaisu ei tuvastanud ka ja sai lõpuks proovitud sellist kraami:
https://www.stokker.ee/kliimaseadme-puh ... -853068789
See sussitab end 15 minuti jooksul autosse tühjaks. Auto käib ja kliima on siseõhu ringluse peal.
Esiteks soovitus, et kui kellelgi on tarvis sellist asja kasutada, siis plaanida see üritus soojale ajale ja nii, et oleks pärast võimalus autot päris pikalt tuulutada. Tegemist ikka suht vänge keemiaga vist ja mõtsin, et kas meeldiv nahktoa aroom asendubki selle rõveda keemia haisuga peale protseduuri , aga ei, paari päevaga ikka lahtus see hais ära. Mul oli vaja peale sussitamist perega 100km ots teha kohe ja see oli päris ebameeldiv Aga resultaat on see, et seda kusehaisu enam autos tuvastanud ei ole, nii et ju ikka kuskil torudes miski elas mis seal elama ei oleks pidanud.
https://www.stokker.ee/kliimaseadme-puh ... -853068789
See sussitab end 15 minuti jooksul autosse tühjaks. Auto käib ja kliima on siseõhu ringluse peal.
Esiteks soovitus, et kui kellelgi on tarvis sellist asja kasutada, siis plaanida see üritus soojale ajale ja nii, et oleks pärast võimalus autot päris pikalt tuulutada. Tegemist ikka suht vänge keemiaga vist ja mõtsin, et kas meeldiv nahktoa aroom asendubki selle rõveda keemia haisuga peale protseduuri , aga ei, paari päevaga ikka lahtus see hais ära. Mul oli vaja peale sussitamist perega 100km ots teha kohe ja see oli päris ebameeldiv Aga resultaat on see, et seda kusehaisu enam autos tuvastanud ei ole, nii et ju ikka kuskil torudes miski elas mis seal elama ei oleks pidanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Uus aasta, uued rõõmud ja mured Ilmade külmaks minnes tunnetasin, et see aasta tagumik jahe kuidagi. Aga kuidagi kinnitada või ümber lükata ka ei osanud. Selg samas läks kiirelt soojaks, just tagumiku alune oli kahtlane. Ja ennäe, sõber ostis soojuskaameraga telefoni, tore, kohe autosse katsetama. Ja mu kahtlused said koheselt kinnitust Kuna siin mehi kellel need istmed käivad üle päeva legoks, siis kõik mõtted teretulnud, et mis seal mäda võib olla ja kust otsast probleemi lahendama hakata. Piltidelt on näha, et vaid juhi tagumiku alune nöögib, muu tõmbas minutiga kuumaks. Eks ta kerge pettumus on, 7 aastat ja 125 000km ja Saksas tõenäoliselt need istmesoojad väga tööd ei saanud. Tõenäoliselt olen seal ise midagi ära lõhkunud kui autot koristades põlvili istmete peal sõtkuda saab vms.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Alumine soojendi on ühes tükis. Võimalik, et oled elemendi ülemineku juhtmed kuskil keskosas katki sõkkunud. Remont muidugi paras kumm-lõng.
Tõmba aga iste legoks ja vaata. Nahkistmetel tuleb soojendi koos nahaga
Tõmba aga iste legoks ja vaata. Nahkistmetel tuleb soojendi koos nahaga
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Mis telefon sellist kaamerat omab?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Mina lõpetasin juba aastaid tagasi istmetel põlvede või küünarnukkidega toetamise ära, kui sain BMW-l istme senormatti vahetada. Aga eks ta tagantjärele targutus ole, loodan, et saad asja korda.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Uuel CATil jah selline asi peal, täitsa tore mänguasi, näitab kraadid ja kõik jutud ära soojuspildil. Lisaks veel laser kaugusmõõdik jne, aga aitab müügijutust
R36, kas siis teoreetiliselt piisaks nö juhtme lappimisest kui leiaks murdumiskoha? Ja tagantjärgi tarkusena jah, oluliselt murevabam ja odavam on mitte istmete peal tallata
R36, kas siis teoreetiliselt piisaks nö juhtme lappimisest kui leiaks murdumiskoha? Ja tagantjärgi tarkusena jah, oluliselt murevabam ja odavam on mitte istmete peal tallata
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Panin tänan kaablit, eesmärgiga kontrollida DPF olukorda. Nii profülaktilises mõttes. Tundub, et vist niipea muret ei ole sellega. Kellal 125 000km. Enamasti lühemad linnasõidud, aga mõned korrad kuus pikemad otsad maanteel ka. Oskab keegi kommenteerida kumb näit adekvaatsem on, measured või calculated soot? Või vaatan üldse valet näitu ja tuleb ash näite vaadata?
Viimati muutis tobimarg, 09 Jaan 2019, 13:53, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Mul täna just kärsatas seda, kuid autost lahkudes jäi ilmselt pooleli.
Kust seda vaadata saab? vaataks ka üle, kuidas seis on, kuna mul ka linnasõitu väga palju.
Kust seda vaadata saab? vaataks ka üle, kuidas seis on, kuna mul ka linnasõitu väga palju.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Vaata Engine- advanced measuring values ja otsi sealt 300 kandist particle filteri näidud üles. Kui see kriitiline number on oil ash volume, siis mul seis ikka nii roosiline vist ei ole. Ei tea täpselt kui palju sinna seda mahub. Soot ehk tahm püütakse kinni ja põletatakse regulaarselt ash'iks ehk tuhaks ja tuhk ei kao filtrist kahjuks kuhugi. Teab keegi mis need kriitilised numbrid sel puhul olla võiks?
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
300km linnasõitu ilma põletamata üsna karm. Soovitan aegajalt ikka maanteele ka sattuda natuke pikemalt.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Ei nii hull asi pole, selle 300 sees oli 200km maanteed
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Siis isegi hea. B7-l pole väga täheldanud, aga B8 põletab ka linnas õnneks, et selliseid suuremaid ummistumisi väga ei teki.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 52 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
põletab ka b7 (ja isegi b6) linnas, kui vähegi tingimused sobivad.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Just. Ma olen just linnas tähelepannud, et mingi 2..3x on küll omamise ajast põletanud, kuid jah, jääb ilmselt pooleli, kuna vahemaad lühikesed.worldonfire kirjutas: ↑09 Jaan 2019, 14:32põletab ka b7 (ja isegi b6) linnas, kui vähegi tingimused sobivad.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Eks vaata "soot" näidud üle, ehk palju põletamata tahma on. Kui need üle paarikümne grammi pole, siis ei tohiks hullu olla. Kui on sealkandis, siis tasuks minna maanteele põletama. Kammisin seda teemat veidike. Tundub, et mul veel pikk tee minna- ptüi, ptü, ptüi. Mehed seal 300 000km kandis viimastes postides ja oil ash volume näit üle 200ml originaal DPFga. Minu 39ml veel poisike Aga endiselt- võib-olla saan täiesti valesti aru kogu sellest loogikast.
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 67&page=40
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 67&page=40
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Kilomeeter ei määra. Täitumist peab jälgima. Põletab alles 20% juures niikuinii.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 53 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Võibolla targemad kommenteerivad aga millise ladestunud tuha massi (grammides) juures hakkab auto nõudma DPF väljavahetamist (B7, B8)?
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Ei seda küll, eks sõitmise tingimused on väga erinevad erinevatel kasutajatel, aga julgen oletada, et kui 125 000km jooksul tekkis 40ml tuhka, siis edaspidi võiks umbes samas rütmis (igal juhul mitte drastiliselt rohkem) seda juurde tekkida, kui kasutustingimused jäävad sarnaseks. Kui midagi mootoris peetis, siis võib muidugi oluliselt kiireneves tempos pang täis saada (pihustid kusevad, rõhulekked jms mured, mis mootori tossama ajavad ja DPF vatti hakkab saama).
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Kas VCDS annab grammid ka kätte, ise ainult ml näinud. Maailma kasutajatel tundub, et kuni 150ml läheb probleemideta sisse. Keissid on muidugi erinevad. Huvitav oleks teada küll palju siin kõvematel sõitjatel tuhka sees on juba, kel üle 300k ja nii kellal.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 53 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
VCDS seda ei anna.
Aga sai võrreldud 2.0 TDI 110kw Golf7 ja B8 Passatit. Mõlemal sama mootorikood (CRLB). Golf tootis kolmandiku vähem tahma. Eks kere ka kergem ja igasugu mootorit koormavat kraami vähem.
Tahm on see, mida regulaarselt ära põletatakse, tuhk see, mis ladestub DPF-i ja põhjustab ummistust.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Huvitav võrdlus kahtlemata, päris suur vahe Golfi ja Passati vahel. Eks "luksusega" võrdeliselt läheb jalajälg ka suuremaks
-
- Huviline
- Postitusi: 51
- Liitunud: 27 Sept 2015, 19:49
- Auto: Passat B7 2.0TDI 103KW
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Kuidas sellest aru saada et põletus toimub? Olen täheldanud sellist piduri kärsa haisu vahepeal, kas selline võibki olla? Veljed küll kuumaks ei ole läinud nii et pidurid asjasse segatud nagu ei oleks
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Jep. Sumpadest tuleb selline pidurikärsakat meenutav hais.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Jep, seesama hais ongi. Mootoripööre ka gramm kõrgem, 1000 kandis kui seisma jääd. Kui jaole saad, siis tasuks lasta põletamine lõpule viia. Ma reegline olen siis jaole saanud, kui juba autost välja tulen ja seda haisu tunnen Aga ma väga ei põe, sest lisaks aktiivsele regenreerimisele toimub ka passiivne, ehk maantesõidul saabki väljalase ja DPF piisavalt kuumaks, et tahm hakkaks iseenesest põlema, ilma, et käivitataks lisakütusega pidulik regenereerimisprotsess. Seega kui ikka paari nädala jooksul korra maanteel paarsada kilti teen, siis minu meelest on kõik joonel. Ja kui auto näeb, et passiivsest põlemisest ei piisa, siis küll ta teeb oma aktiivse sessiooni ka. Jamaks kisub siis kui kuude viisi auto ainult linnatsüklis ja tal ei lasta kunagi oma tööd lõpule viia.