VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 27 Mai 2017, 23:11

kui saad teada mis sellist "huvitavat" häält teeb, siis anna teistele ka teada...lugedes sinu sümptomeid, siis võimalik et mul sama "heli" teemaks. Ma ise mõtlesin ka et äkki mootoripadjad, aga krm unustasin õigel ajal esindusel lasta kontrollida :? , kuigi lasin just hiljuti teha 180tuh hoolduse

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 29 Mai 2017, 11:58

Jah kindlasti annan teada. Olles veidi uurimistööd teinud, võiks pisut ka nelikvedu kahtlustada, täpsemalt kardaani või selle muhvi (nimetatakse vist nii?). Aga ei ole ise pädev nende detailide seisukorda hindama ja ei ole lihtne leida mehaanikut kes viitsiks süveneda ja vea üles leiaks.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas R36 » 29 Mai 2017, 12:19

Õlitasemed normis? Oli just juhus, kus vahekasti madal õlitase väidetavalt põhjustas vibratsiooni. Peale täitmist enam polevat.
Samuti kõik liikuvad osad üle vaadata. Hooratas, kardaan tasakaalust väljas, veovõlli otsad jne... .
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 29 Mai 2017, 13:17

Vahekasti näide oli lihtsalt näide, B7'l ju vahekasti kui sellist ei ole eks? Seal saab kontrollida haldexi ja diffrite õlitaset? Eks tuleb nimekiri teha, veekord mehaaniku juurde kapata ja järjest kõik koos läbi käia, siis on asi kindel:

*mootori ja käigukasti padjad
*summuti sukk
*veovõllid
*hooratas (mis siiski täitsa vaikne)
*kardaan ja muhv ja mis seal veel on
*ülekandes õlitasemed

Ja kui ei leia viga siis võiduka lõpuni lasta misiganes see seda kuminat/häält/vibra tekitab :)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas R36 » 29 Mai 2017, 13:20

Vahekast ikka on. Parempoolse veovõlli asemel on vahekast, mis võtab ülekande peaülekandest ja läbi mille jookseb võll parempoolsele veovõllile/rattale.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 29 Mai 2017, 15:45

Aitäh harimast :) Veel veidi taustainfot, et Saksa poistel siin paljudel kustub 4MOTIONitel kardaani muhv (endiselt- kas nimetan seda jurakat õigesti?) juba alates 35 000km mõnel ekstreemsemal juhul. Üldiselt siiski hiljem. Ja sümptomid väga sarnased. Võtan selle asja luubi alla.

Saksakeelset arutelu- https://www.motor-talk.de/forum/4motion ... 05547.html

Kõnealune jupp:
https://www.google.ee/search?q=hardysch ... y4gsPhpzKM:

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 01 Juun 2017, 08:58

Käisin täna diffris, vaatasime kõik üle, 2x! Ja kõik oli ideaalne :think: Mis iseenesest on positiivne. Ei tea, las siis jääda see paranoia. Kui läheb hullemaks, siis peab viga välja paistma ka hakkama. Mootori ja kasti padjad tihked ja terved, kardaanil on 2 muhvi, need tihked ja terved. Ok, tagumisel väga hea ettekujutuse korral ehk mingid imeväiksed praod leiaks, aga kindlasti on see detail veel heas seisus, lõtke jms ei ole. Haldex ja vahekast kuivad. Sukk terve ja puhas. Vevõllidel lõtke ei ole. "Remonditööna" määrisime vasakut esimest nivooandurit, mis endiselt aegajalt viga annab. Nägi kahtlane välja, oli kuidagi paindunud, ei saagi aru mis seal juhtunud on, ehk munakad kinni jäänud ja siis hoovastikku painutanud.. Igal juhul vaatab kuda ta nüüd käitub ja kui ikka streigib siis läheb uus külge.

editionone
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 05 Sept 2007, 15:02
Auto: passat
Asukoht: raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas editionone » 12 Juun 2017, 14:21

tobimarg kirjutas:Vahepeal on ühtteist toimunud. Kuna sügis ei ole majanduslikus mõttes kõige õigem aeg talverehvide soetamiseks, siis sai see asi juba nüüd kevadel korda aetud. Soetasin originaal volkari valukad 17'', äkki isegi B7 omad originaalis, ei tea. Ja velgedele läksid uued 215/50 Kumho lamellid. Vast tuleb veeremine pisut pehmem kui see talv 18'' 225/45 lamellidega :) Ja muidugi väga mugav on kodus rattaid vahetada ja ei pea selle eest kellelegi 2x aastas maksma.
► Näita Spoilerit
Aga veel olulisema asjana saab remondipäevikusse ühe väga olulise sissekande teha. Nimelt läbisõidul 73 000km sai auto eile tuttuue DSG kasti. Mis siis vanal viga oli. Õigupoolest kasutusmugavuse seisukohalt nagu väga polnudki. Kõik toimis hästi ja sujuvalt. Aga mingi hetk tekkis kasti ajusse veakood, et kast üritab õlirõhku hoida ja teeb seda lubatud adaptsiooni piiril. Tegin seejärel kastile kalibreerimise. Läks halvemaks. Veakood küll kadus, aga hakkas vahetevahel tagurdades neutrali peale viskama. Aja jooksul jäi see küll vähemaks, aga vahel esines siiski. Muidu olid käiguvahetused sujuvad. Mis aga veel häiris oli väikestel kiirustel edas- ja tagurpidi nagu kolksud veo taasrakendamisel. Ja tagurdama hakates piduri vabastades väiksemagi takistuse korral ei olnud autol nn creep'i (veeremist), tahtis kohe gaasi saada. Igal juhul läksin Möllerisse näitama, tehti testid ja tõdeti, et kastis ei püsi töörõhk ja tehase juhendi kohaselt vajab kast vahetust. Midagi oletama ei hakatud, võis olla korpuses mõra, õlipump vigane, mehhatroonika jne. Kes teab. Kuna läbisõit on väike ja ajalugu korrektne siis saime kokkuleppele ja eile saingi auto kätte. Kõik toimib laitmatult, väga tihke ja sile on :thumbup: Nüüd peaks vast pikka aega muretu olema. Et DSG-mehed öösel magada ei saaks, siis uus kast maksab 5800 eurot :wtf:
tervist, selline küsimus, kas teil näitas ross-tech kaabel ka veakoodi? Endal on dsg 6 kuu jooksul teinud peale möödasõitu nii et visanud lambist käigu välja, muidu toimib okilt, ross-tech mingit viga ei näita.
Viimati muutis VwBoy, 20 Okt 2017, 16:44, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler!
GTI Power

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 13 Juun 2017, 13:21

Jah minul oli veakood ka sees, õnneks, kasti õlirõhu kohta. Et kast üritab rõhku hoida, aga teeb seda suutlikkuse piiril niiöelda. Aga see veakood pole niivõrd määrav, mine esindusse ja lase neil kasti test teha. Ei tea kuda see käib, aga test annab tulemuse kas kasti tööparameetrid vastavad tehase etteantule. Kui ei vasta siis miskit mäda. Vaevalt, et see test väga kallis on.
Aga mul see käigu väljaloopimine tekkis peale seda kui tegin sidurite kalibreerimise kaabliga. Kasti töö läks üleüldiselt ka halvemaks. Ehk siis peetis kasti see kalibreerimine ei ravi. Kui käigu välja viskas siis hakkas armatuuris väike mutrivõtmeke vilkuma seal kohapeal kus muidu valitud käigu number. Ja mul viskas neutrali väga väikestel kiirustel- tagurdades või siis 1. ja 2. käiguga.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 20 Okt 2017, 09:53

Väike update vahepeal. Mõned nädalad tagasi keris ette maagiline läbisõit 100 000km. Pildile ei saanud, jäin 50km hiljaks :) Sai lahendatud ka üks suurem probleem mis juba kevadest saati kummitanud on ja mida siin varasemalt kirjeldanud olen. Nimelt kumin/vibratsioon autos konkreetses pöörete vahemikus 2000-2500rpm. Sai autot nii esinduses kui Diffris kui Sakste autos (et saada võimalikult laiapõhjaline arvamus) põhja alt uuritud, kõik tundus väga hea, keegi probleemi ei leidnud. Tehti proovisõit, konstanteeriti fakti, et asi pole õige, aga põhjust ei leitud. Ise kahtlustasin terve aja kardaani tagumist leevendit, aga öeldi ikka, et näib terve ja mis sa lampi vahetad ja see ei saa seda vibra tõenäoliselt tekitada. Tellisin selle kuramuse leevendi ikkagi ära (Swag, leti alt 127 eurot, originaal 400 alla) ja vahetati paar päeva tagasi ES-Racingus ära. Auto lihtsalt transformeerus :) Sümptomid on täielikult kadunud ja väga mõnus on sõita. Enne ei saanud diisli väänet nautida, nii rõvedalt käristas-kumistas läbi auto seal kõige magusamas pööretevahemikus. See investeering tasus ennast igati ära. Selline asi võib juhtuda igasugusel läbisõidul. Minu puhul oli leevendi katki. Üldiselt ta nii kiiresti ei kustu ja muutub aja jooksul lihtsalt jäigaks ja ei leevenda enam vibratsiooni. Seda saab edukalt leevendit katsudes kontrollida.
Muus osas on auto end kenasti ülal pidanud ja sõit jätkub.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 17 Nov 2017, 16:12

Pean küsima ühe veidi piinliku küsimuse. Nimelt juba mõnda aega tagasi tõdesin, et iga kord kui auto saab märjaks, näiteks pesulas või vihma hakkab sadama, viskab salongi mõneks ajaks kassikuse haisu. Ehk mingis kass kuramus on kuskil kusel käinud. On kellelgi kogemusi või arvamus, kust see tulla võiks, mida uurida jne. Minumeelest mul on auto peale selle haisu tekkimist juba korralises hoolduses käinud, ehk salongifilter on vahetatud. Samas varsti taas hooldus, ehk saab uuesti vahetatud. See jama hakkas pihta pmtslt päevapealt. Ja ei ole mingi lihtsalt kopitand hais vms, vaid ikka päris kindlasti kassi kusi. Kuivema ilmaga mõnus naha lõhn salongis, aga nii kui sajab siis korraks alguses kassikusekas sees. Paari minutiga samas laabub ära. No kuramus... :)

Beluuga
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 28 Aug 2012, 10:40
Telefon: 58383262
Auto: Golf 4 2001 2,0 85 kw manuaal
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas Beluuga » 17 Nov 2017, 20:35

Mingil asjal ajas mul kont mingit ligilähedast haisu sisse aga nii ta jäigi läks müüki :) Kui konti järgi ei võtnud oli kõik ok .

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 20 Nov 2017, 09:56

Ei kliimast/kondist see olla ei saa, kliima sisselülitamine mingit haisu salongi ei erita, kõik kena ja värske. Pole veel vist nii vana auto ka. Oskab keegi öelda kus on B7 Passatil strateegilised vee äravoolud, mida ehk annaks puhastada, vbla kuskil see kassikuse loiguke pidama jäänud ja saaks veega läbi uhtuda vms. Kui nüüd nii mõelda, et kust kass üldse ligi saaks häda tegema, siis kapotialla ta vast ei pääse, seal põhjakate ja kõik suht tihedalt suletud. Jääb vaid kojameeste juurde sirtsutamine.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 11 Dets 2017, 09:33

Passat näitas mulle esimest korda mootorituld üks hommik. Mõtlesin, et kuramus, mis see siis nüüd olla võib. Kõik muidu toimis ja seega sõitsin 100km Tallinnasse ära- olin linnast väljas. Panin kaabli kohe samal õhtul sappa ja selgus, et esimene eelsüüteküünal läbi. Ostsin uue küünla (Bosch ja vana oli sees täpselt samasugune) ja vahetasin ise ära. Väga lihtne töö- piip maha, kruti vana välja 10-se pika padruniga ja uus sisse. Kõige selle juures tasub olla hell ja mitte liigset jõudu rakendada :) Küünla eluiga oli seega pea täpselt 100 000km. Vahetasin hetkel vaid selle mis küpse oli. Küünaldega on nii ja naa praktikat. Mõni ütleb, et ei kõik tuleb ikka korraga vahetada, teised jälle, et vaheta need mis läbi on. Küünal ju iseenesest nagu lambi pirn, et kas töötab või mitte. Ok, mingil määral ehk tema efektiivsus väheneb aja jooksul enne kui ta päris ära küpseb. Aga mina otsustasin, et vahetan küünlaid siis kui auto ütleb, et nüüd on selleks aeg.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 04 Jaan 2018, 10:40

Navi sai uusimad kaardid peale, enam ei pea mööda Kalaranna teed raudtee peal koju sõitma :thumbup: Tänud kasutajale Mindfreak ;) Ja et siia juurde käis veel tiir 3.6 VR6 CC-ga, siis mis sa hing veel ihkad :D

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 84 korda
Tänatud: 107 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas Mindfreak » 04 Jaan 2018, 13:28

tobimarg kirjutas:
04 Jaan 2018, 10:40
Navi sai uusimad kaardid peale, enam ei pea mööda Kalaranna teed raudtee peal koju sõitma :thumbup: Tänud kasutajale Mindfreak ;) Ja et siia juurde käis veel tiir 3.6 VR6 CC-ga, siis mis sa hing veel ihkad :D
Ikka täis teenus :thumbup:
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 10 Veebr 2018, 22:51

Kui talv tuli hakkasin kasutama aegajalt webastot eelsoojendina (üldiselt auto maja all soojas garaažis ja ahju pole vaja kuumaks ajada) ja märkasin, et kui eelmine talv läks kohe ahju puldil ON nuppu vajutades roheline LED põlema (ehk ahi läks kütte), siis nüüd esimese vajutuse peale vilgub paar sekundit kiirelt punane LED. Teisel vajutusel läheb alati roheline LED paariks sekundiks põlema ja ahi hakkab tööle. Oskab keegi arvata mida pult mulle öelda tahab? Nö leviprobleem olla ei saa, teeb ta nii 10 meetri kaugusel autost kui ka paarisaja meetri kaugusel autost. Puldi patarei seisukorda ei oska kommenteerida, sain 2015 lõpp Saksast auto ostes uue ahju puldi ja pole seda kordagi avanud. Muus osas toimib ahi laitmatult, nii eel- kui sõidusoojendina. Ei suitse ega midagi ja auto on kiirelt soe.

PS. tegemist T91 puldiga.

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 1123
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 34 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas volkar » 11 Veebr 2018, 11:37

siis hakkab patarei otsa saama

Pilt
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 12 Veebr 2018, 09:31

volkar kirjutas:
11 Veebr 2018, 11:37
siis hakkab patarei otsa saama
► Näita Spoilerit
Ma seda juhendit vaatasin ka mingi hetk, aga minu keiss ei vastanud nagu päris 100% ühelegi seal kirjeldatud stsenaariumile :) Aga pole probleem see patarei ära vahetada ja on kohe näha, kas on muutust.
Viimati muutis VwBoy, 12 Veebr 2018, 12:13, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler!

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 20 Mär 2018, 11:40

Selline asi, et talvel külmemate ilmadega on hakanud salongi vent veidi häält tegema. Ei vuhista niisama õhku vaid undab või iniseb vaikselt. Ja huvitav on see, et kui pidurdad, ehk mõjuvad mingisugused raskusjõud asjale, siis on sel hetkel vait. Asi pole üldse hull veel, aga on vaikselt kuulda ja eelmine talv sellist häält polnud. On kellelgi kogemust, et mis seal teha annaks. Kas esiteks proovida määrida kuskilt otsast venti kui see üldse võimalik on? Laagrid seal ju olema peavad, ehk on kuivaks jäänud..Vahetama veel ei kipuks seda kobakat.

Beluuga
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 28 Aug 2012, 10:40
Telefon: 58383262
Auto: Golf 4 2001 2,0 85 kw manuaal
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas Beluuga » 20 Mär 2018, 14:48

Kui seal on üldse laagrid , äkki niisama puksid ja need kulunud ja annabki vibra sisse ja siis teeb häält.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas R36 » 20 Mär 2018, 15:07

Puksid on.

Tahtmise korral saab 5w-40 üle niisutada.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 20 Mär 2018, 15:09

Kiiresti kuluvad siis küll kuramused. On omatud autosid mis sadu tuhandeid läbi ajanud ja ei ole ventilaatoriga probleeme olnud. Oskab keegi öelda kas B7 Passatil ka tõesti nii lihtne ligi pääseda sellele mootorile nagu alltoodud videos? Tundub, et seal kuhugi määrimise mõttes küll väga ligi ei saa, suht kinnine tükk.. Peab välja võtma mootori ja uurima.

https://www.youtube.com/watch?v=GaPPepaXFRo

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 02 Mai 2018, 21:55

Tegin autole taas üle pika aja nahahooldust. Vaatasin, et lapse turvatool teeb nahkistmetele liiga- hõõrub nahka ja pressib sisse sooned mis sealt naljalt välja ei tule. Teab ehk keegi soovitada mingit alust mille saaks turvatoolile alla panna, et istet kaitsta? Kindlasti on paremaid variante kui mingi kalts vms :)

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 807 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 02 Mai 2018, 22:20

B7 oem lapseistmed leia kuskilt. ;)

Vaatasin ise ka, et need alused pressivad sisse, aga mõte parema totus pinnaga aluseid leida.
Või siis natuke veel ja lapsed mul niipalju suured, et pole enam vajagi ehk mingi aeg. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Vasta

Mine “Huviliste autod”