VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Vahepeal on ühtteist toimunud. Kuna sügis ei ole majanduslikus mõttes kõige õigem aeg talverehvide soetamiseks, siis sai see asi juba nüüd kevadel korda aetud. Soetasin originaal volkari valukad 17'', äkki isegi B7 omad originaalis, ei tea. Ja velgedele läksid uued 215/50 Kumho lamellid. Vast tuleb veeremine pisut pehmem kui see talv 18'' 225/45 lamellidega Ja muidugi väga mugav on kodus rattaid vahetada ja ei pea selle eest kellelegi 2x aastas maksma.
Aga veel olulisema asjana saab remondipäevikusse ühe väga olulise sissekande teha. Nimelt läbisõidul 73 000km sai auto eile tuttuue DSG kasti. Mis siis vanal viga oli. Õigupoolest kasutusmugavuse seisukohalt nagu väga polnudki. Kõik toimis hästi ja sujuvalt. Aga mingi hetk tekkis kasti ajusse veakood, et kast üritab õlirõhku hoida ja teeb seda lubatud adaptsiooni piiril. Tegin seejärel kastile kalibreerimise. Läks halvemaks. Veakood küll kadus, aga hakkas vahetevahel tagurdades neutrali peale viskama. Aja jooksul jäi see küll vähemaks, aga vahel esines siiski. Muidu olid käiguvahetused sujuvad. Mis aga veel häiris oli väikestel kiirustel edas- ja tagurpidi nagu kolksud veo taasrakendamisel. Ja tagurdama hakates piduri vabastades väiksemagi takistuse korral ei olnud autol nn creep'i (veeremist), tahtis kohe gaasi saada. Igal juhul läksin Möllerisse näitama, tehti testid ja tõdeti, et kastis ei püsi töörõhk ja tehase juhendi kohaselt vajab kast vahetust. Midagi oletama ei hakatud, võis olla korpuses mõra, õlipump vigane, mehhatroonika jne. Kes teab. Kuna läbisõit on väike ja ajalugu korrektne siis saime kokkuleppele ja eile saingi auto kätte. Kõik toimib laitmatult, väga tihke ja sile on Nüüd peaks vast pikka aega muretu olema. Et DSG-mehed öösel magada ei saaks, siis uus kast maksab 5800 eurot
Aga veel olulisema asjana saab remondipäevikusse ühe väga olulise sissekande teha. Nimelt läbisõidul 73 000km sai auto eile tuttuue DSG kasti. Mis siis vanal viga oli. Õigupoolest kasutusmugavuse seisukohalt nagu väga polnudki. Kõik toimis hästi ja sujuvalt. Aga mingi hetk tekkis kasti ajusse veakood, et kast üritab õlirõhku hoida ja teeb seda lubatud adaptsiooni piiril. Tegin seejärel kastile kalibreerimise. Läks halvemaks. Veakood küll kadus, aga hakkas vahetevahel tagurdades neutrali peale viskama. Aja jooksul jäi see küll vähemaks, aga vahel esines siiski. Muidu olid käiguvahetused sujuvad. Mis aga veel häiris oli väikestel kiirustel edas- ja tagurpidi nagu kolksud veo taasrakendamisel. Ja tagurdama hakates piduri vabastades väiksemagi takistuse korral ei olnud autol nn creep'i (veeremist), tahtis kohe gaasi saada. Igal juhul läksin Möllerisse näitama, tehti testid ja tõdeti, et kastis ei püsi töörõhk ja tehase juhendi kohaselt vajab kast vahetust. Midagi oletama ei hakatud, võis olla korpuses mõra, õlipump vigane, mehhatroonika jne. Kes teab. Kuna läbisõit on väike ja ajalugu korrektne siis saime kokkuleppele ja eile saingi auto kätte. Kõik toimib laitmatult, väga tihke ja sile on Nüüd peaks vast pikka aega muretu olema. Et DSG-mehed öösel magada ei saaks, siis uus kast maksab 5800 eurot
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Väga tore, et sul selle kastiga õnnelikult läks!
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 907
- Liitunud: 28 Sept 2013, 11:48
- Auto: Buumer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
DSG kast pidi loojate jutu järgi alguses üldse miljon kilomeetrit suutma läbida
See si** ei pea vastu seda isegi siis kui sõidad manuaalkäigukastiga ja paned selle DSG endale pagasiruumi.
Aga sul läks küll õnneks. Mõnikord korrapärane esinduse remont tasub ennast ära.
See si** ei pea vastu seda isegi siis kui sõidad manuaalkäigukastiga ja paned selle DSG endale pagasiruumi.
Aga sul läks küll õnneks. Mõnikord korrapärane esinduse remont tasub ennast ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Ma päris nii drastiliselt ei ütleks. Paljudel foorumikasutajatel ju sõidavad DSG kastid juba 200 000+ km. Minu omal oli lihtsalt defekt. Eks nii võib iga asjaga juhtuda. Tehnikasport Eks mugavus maksab. Manuaalkast on kindlasti lollikindlam, samas on ta MANUAAL kast.Tannu19 kirjutas:DSG kast pidi loojate jutu järgi alguses üldse miljon kilomeetrit suutma läbida
See si** ei pea vastu seda isegi siis kui sõidad manuaalkäigukastiga ja paned selle DSG endale pagasiruumi.
Aga sul läks küll õnneks. Mõnikord korrapärane esinduse remont tasub ennast ära.
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 803
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 53 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Paljudel foorumikasutajatel ei tööta ka see kast nii nagu peab. Ma arvasin ka, et minu kast on pekkis ja mida kõike veel, pärast tuli välja, et mitmed kasutajad sõidavad veel hullema kastiga ja ei kurda üldse..
-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 31 Dets 2009, 14:58
- Auto: VW Passat B8 1.4 TSI 2016a. < VW Jetta 1.4 TSI 2013a.
- Asukoht: Kohila
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Mis hinnaga need valuveljed said ja kus kohast, kui saladus ei ole. Jahin ka hetkel valuvelgi talve rehvidega.tobimarg kirjutas:Vahepeal on ühtteist toimunud. Kuna sügis ei ole majanduslikus mõttes kõige õigem aeg talverehvide soetamiseks, siis sai see asi juba nüüd kevadel korda aetud. Soetasin originaal volkari valukad 17'', äkki isegi B7 omad originaalis, ei tea. Ja velgedele läksid uued 215/50 Kumho lamellid. Vast tuleb veeremine pisut pehmem kui see talv 18'' 225/45 lamellidega Ja muidugi väga mugav on kodus rattaid vahetada ja ei pea selle eest kellelegi 2x aastas maksma.
► Näita Spoilerit
Viimati muutis VwBoy, 27 Apr 2016, 19:05, muudetud 10 korda kokku.
Põhjus: Tsiteerida ei tohi pilte, kui tsiteerite, siis tuleb pilt lisada spoilerisse!
Põhjus: Tsiteerida ei tohi pilte, kui tsiteerite, siis tuleb pilt lisada spoilerisse!
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 84 korda
- Tänatud: 107 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Hea, et kastiga nii läks
Nüüd võiks need kilomeetrid eriti muretud olla.
Nüüd võiks need kilomeetrid eriti muretud olla.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
mdt- rehviprof Pärnus müüb kasutatud originaalvelgi mõistliku hinnaga. Konkreetsed maksid 450 ja sain 425ga. On ka odavamaid. Aga mingi plastiliinist replica maksab sama palju, seega kindlasti väärt ost.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
No eks kui on jamad siis tuleb nendega tegeleda. Nõus, et alati ei pruugi vea leidmine kõige lihtsam olla ja enne võib raha ja ind otsa saada kui asi korda saabElevant kirjutas:Paljudel foorumikasutajatel ei tööta ka see kast nii nagu peab. Ma arvasin ka, et minu kast on pekkis ja mida kõike veel, pärast tuli välja, et mitmed kasutajad sõidavad veel hullema kastiga ja ei kurda üldse..
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 803
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 53 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Minul lihtsalt sai tahtmine ja viitsimine otsa Mustamäe Mölleriga asjade ajamisega. Minul taheti ainult minu kuludega kõiki asju järjest vahetada, kuni auto korda saab, mingisugusest tehasepoolsest kompensatsioonist ei hakatud isegi mitte rääkima, kuigi auto ainult nende poolt hooldatud/remonditud. Aga noh, mul oli nendega probleeme nii kui nii.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Nüüd kus ilmad on soojaks läinud on rõõm tõdeda, et solar luuk toimib nii nagu peab. Kui päike paistab (võib-olla see ei ole eelduseks) ja sooja seal alates umbes 15c siis mühistab vaikselt välisõhku salongi. Ja auto on tõesti seest jahedam ja värskema õhuga Asi tundub toimivat täiesti automaatselt, ise ma seal midagi seadistada justkui ei saa. Töötab alati kui teatud tingimused on saavutatud. Webasto menüüs on valik "ventilation" olemas, aga see vist midagi muud, hakkab aku pealt ventikat käitama?
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Webasto ventilation on jah see, et saad puldist või taimeriga lülitada ja paneb vendi tööle, lihtsalt ahju jätab lülitamata. Muidugi ma ei oska öelda, kas on auto ka nii targaks tehtud, et kui seda varianti kasutad, et oskab Solar luugist ka samal ajal energiat ammutada.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Sissekanne remondipäevikusse. Auto sai vist esimese sillaremondi, läbisõidul 75000km. Kõrvalistuja stabika kondis oli õrn lõtk sees ja mulle tundus, et eriti halval teel nagu veits klõbises. Said mõlemale poole Lemförderi tükid asemele (kogueelarve 65 eurot, päris OK ma ütleks). Muus osas kõik väga hea- tangin, pesen ja veeren Varsti võiks vist jälle naha üle käia, seekord proovin Autoglymi tooteid.
Viimati muutis tobimarg, 04 Juun 2016, 10:14, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Taas sissekanne remondipäevikusse. Läbisõidul 83350km sai tehtud korraline hooldus- õli, õlifilter, õhufilter, salongifilter ja lisaks kütusefilter, mida sel autol veel vahetatud ei ole kuna Saksas välp 90 000km. Tehti ka üldine ülevaatus kõikide sõlmede osas mis intervallhoolduse osaks on- kõik oli hea. Probleeme on endiselt klaasipesuvedeliku taseme anduriga ja veakoodi on hakanud loopima vasak esimene nivooandur, mille tulemusena vahepeal lakkab töötamas DLA ja DCC, ehk siis lööb tuled pisut alla ja veermiku veits jäigemasse seadesse tagumiku järgi tunnetades. Mis seal ikka, tuleb uus andur osta, remontida ei ole seal midagi. Samas plaanin kindlasti vana andurit lahata, et tuvastada, miks ta aegajalt töötab ja aegajalt mitte. Uus maksab 140 euri, nii et mitte odavaim jupp. Esindusel palusin juhtmed ja pistikud ja asjad üle vaadata, et äkki äkki, aga kahjuks tehti vaid diagnostika (võibolla see sisaldabki eelnimetatut?), mille tulemusena konstateeriti, et võiks selle anduri ikka ära vahetada. Väga halvasti kulutatud 80 euri, üle poole uue anduri rahast, aga mis sa teed. Klaasipesu vedeliku taseme andurit väidetavalt eraldi ei saa Passatile, seega tuleb paagi alumine osa osta uus. Teab keegi midagi sellest, et kas see paak koosneb siis kahest osast?? Forssis maksab 42 euri, ei taha uskuda, et see terve paak on. Aga eks näen kui ostma lähen.
Muus osas kõik hea, "uus" DSG juba 10 000km sõitnud ja kuramuse hästi toimib Varsti talvekad alla, sild üle vaadata ja siis sillaregull. Vasakut esirehvi on veits närinud, seega päris õige seal asi ei ole.
Muus osas kõik hea, "uus" DSG juba 10 000km sõitnud ja kuramuse hästi toimib Varsti talvekad alla, sild üle vaadata ja siis sillaregull. Vasakut esirehvi on veits närinud, seega päris õige seal asi ei ole.
Viimati muutis tobimarg, 26 Okt 2016, 15:46, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7865
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Ei saa ja eraldi:
http://www.rokuspecial.hu/sites/default ... k=ME7jUsDN" onclick="window.open(this.href);return false;
See nii hästi disainitud ka, et ei anna sinna ümmargust auku puurida ja kasutada näiteks golf 5 oma.
Või ehk pistik hästi pinnalähedalt maha lõigata ja auk ikkagi puurida . Aga lõpuks see jamamine kulukam kui uus paak.
Passat B6 andur: 7M0 919 376
Ja tihend: 7M0 919 382
http://www.rokuspecial.hu/sites/default ... k=ME7jUsDN" onclick="window.open(this.href);return false;
See nii hästi disainitud ka, et ei anna sinna ümmargust auku puurida ja kasutada näiteks golf 5 oma.
Või ehk pistik hästi pinnalähedalt maha lõigata ja auk ikkagi puurida . Aga lõpuks see jamamine kulukam kui uus paak.
Passat B6 andur: 7M0 919 376
Ja tihend: 7M0 919 382
Viimati muutis R36, 26 Okt 2016, 15:58, muudetud 2 korda kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Vahepeal on ühtteist toimunud. Just siis kui olin novembri algul nädalavahetuseks võtnud plaani talverataste alla kruvimise, juhtus paar päeva enne seda väike apsakas, mis jättis mind kaheks nädalaks ilma Passatita. Ei provotseerinud ega midagi, lihtsalt ülehindasin pidamist ja alahindasin libedust. Keerasin ühel ristmikul natuke liiga äkiliselt peateele ja see äärekivi tuli nagu aegluubis. Kahju ei olnud õnneks suur ja oli lokaalne- õõtshoob, rattalaager, velje sirgestamine ja värvimine. Autol on loomulikult kasko peal, aga siiski mõttetu aja ja närvikulu.
Ratas paindus paugu tulemusel sellisesse asendisse. Kerge nelikroolimine oli peale seda, aga sain ikkagi lähimasse parklasse ära sõita puksiiri ootama.
Auto tehti kahe nädalaga kenasti korda, originaaljupid läksid alla ja sillastend ka tehtud. Nüüdseks talverattad autol all ja seal uued Kumho Wintercraftid peal. Mõõduks 17 tolli 215/50. Rool läks kergemaks, sõit pehmemaks. Vast ka pisut ökomaks. Pidamine muidugi väga hea Nüüd võib küll tali tulla.
Ratas paindus paugu tulemusel sellisesse asendisse. Kerge nelikroolimine oli peale seda, aga sain ikkagi lähimasse parklasse ära sõita puksiiri ootama.
Auto tehti kahe nädalaga kenasti korda, originaaljupid läksid alla ja sillastend ka tehtud. Nüüdseks talverattad autol all ja seal uued Kumho Wintercraftid peal. Mõõduks 17 tolli 215/50. Rool läks kergemaks, sõit pehmemaks. Vast ka pisut ökomaks. Pidamine muidugi väga hea Nüüd võib küll tali tulla.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Senimaani olen esinduses teinud. Õigemini- üks hooldus ongi vaid minukäes olnud. Uue aasta algul ootab ees pidurivedeliku vahetus. Kõik mida raamat käseb teen vast ikkagi lähiaastatel esinduses. Valus on küll võib-olla 2x kõrgemat (ei tea kas tuleks nii suur vahe) hinda maksta, aga mobiilsusgarantii, ajalugu, teatud privileegid- need võiks ju ikka olla. Mingi hetk ehk mõtlen ikkagi ringi. Mingeid puksikesi ja asju lasen Differ OÜs vahetada. Tublid poisid seal.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7865
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Alati on ju võimalus jupid ise viia, kuid siis ilmselt pole garantiid mingitel teatud tingimustel.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Ma kardan küll, et see mõjuks nt mobiilsusgarantiile. Me ei tule su autole järgi, kuna me pole kindlad, et ära ei pudenenud see jupp mille sa meile vahetamiseks ise tõid. Ma arvan, et umbes nii see oleks..R36 kirjutas:Alati on ju võimalus jupid ise viia, kuid siis ilmselt pole garantiid mingitel teatud tingimustel.
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
ma ise lasen ka tavahooldusi (viimati tegin lihtsalt õlivahetuse Mölleris, kuna 15tuh km sai täis ja tundus kuidagi õige aeg vahetada, minu jaoks on 30tuh kuidagi palju) teha ikka esinduses, et märk maas oleks ajaloo kohta...pärst lihtsam müüa, kui korralik hooldusraamat ette näidata! Samas juppe vahetan ikka mujal ka, Forssis sai u kuu tagasi rihmakompl vahetatud!tobimarg kirjutas:Senimaani olen esinduses teinud. Õigemini- üks hooldus ongi vaid minukäes olnud. Uue aasta algul ootab ees pidurivedeliku vahetus. Kõik mida raamat käseb teen vast ikkagi lähiaastatel esinduses. Valus on küll võib-olla 2x kõrgemat (ei tea kas tuleks nii suur vahe) hinda maksta, aga mobiilsusgarantii, ajalugu, teatud privileegid- need võiks ju ikka olla. Mingi hetk ehk mõtlen ikkagi ringi. Mingeid puksikesi ja asju lasen Differ OÜs vahetada. Tublid poisid seal.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Auto sai eile uue Exide AGM aku läbisõidul 85300km. Panin vähe kangema kui tehase poolt kapoti alla pandud Banner. Vana aku veel toimis, aga on juba 5 aastat vana ja ei tundunud enam see särts sees olevat mis peaks. Spetsialist arvas, et võiks laadimist katsetada, aga ma ei hakanud sellega jamama. Küll ta ikka ammendumas juba oli ja tahaks suuremate külmadega üllatusi vältida.
Kusjuures B7 TDI Passatil on aku vahetamine üllatavalt keeruline, no nt võrreldes Golf 4-ga millel kapoti all rohkem ruumi. Kui sul ei ole pika varrega magnetit, et akut hoidev polt ja kronsa kätte saada, siis on vajalik õhuvõtu süsteem eemaldada. Ja magneti olemasolulgi on oht, et jubinad kukuvad kuhugi alla käigukasti peale.
PS. viimase 3000km keskmine kulu oli 7.6l/100km. Keskmine kiirus umbes 30km/h, üle poole Tallinnas sõidetud. Eks nüüd päris "talvega" numbrid kindlasti kasvavad.
Kusjuures B7 TDI Passatil on aku vahetamine üllatavalt keeruline, no nt võrreldes Golf 4-ga millel kapoti all rohkem ruumi. Kui sul ei ole pika varrega magnetit, et akut hoidev polt ja kronsa kätte saada, siis on vajalik õhuvõtu süsteem eemaldada. Ja magneti olemasolulgi on oht, et jubinad kukuvad kuhugi alla käigukasti peale.
PS. viimase 3000km keskmine kulu oli 7.6l/100km. Keskmine kiirus umbes 30km/h, üle poole Tallinnas sõidetud. Eks nüüd päris "talvega" numbrid kindlasti kasvavad.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Pole ammu midagi kribanud. Ega midagi erilist vahepeal juhtunud ei ole ka. Auto sai taas kaheks aastaks ülevaatuse. Mõtlesingi, et hmm, auto on poolteist aastat alles Eestis olnud ja juba ülevaatus läbi. Tuli välja, et tal kehtis Saksa esialgne ülevaatus veel Muidu tunnistati kõik väga heaks, aga esiõõtsade suured puksid olid kahtlased. Läksid uued Lemförderid asemele ja sõit läks oluliselt tihkemaks. Enne oli teatud olukordades nagu mingi klõbin kuulda, see ka kadus. Silla regull sai ka otsa tehtud, nüüd kõik 5+ veermikus (tänud miilitsale kontakti eest!). Ei saa B7 Passati silla kohta midagi halba öelda- 93700km ees ja vahetusse läinud selle aja jooksul stabika otsakondid ja õõtsa puksid ehk siis eelarve mingi 150 euri vist Ja enamus aega veeretud 18'' 235/45 rehviga.
Pidurivedeliku vahetuse aeg jõudis ka kätte, lasin esinduses ära teha, et oleks korrektselt jälg maas. Üks mure on tegelikult ka kummitama hakanud mida esindusel uurida lasin, aga ei leitud midagi. Ühel hetkel hakkas auto tegema pööretel alates 2000rpm siukest karusemat häält. Raske kirjeldada. Ei ole siidine nagu varem, aga nagu selline vibratsioonirikkam ja kumisevam. Sõidad nt 6nda käiguga @1600 pööret, teed kerge kick-downi, pöörded kukuvad 2000 kanti ja nagu mootor teeb siukest kumisevat või valjemat häält kui tavaliselt. Samas ei pruugi see üldse mootorist tulla, võib-olla ülekandest või kust iganes. Alla 2000 pöörde kõik vaikne ja sile. Siinkohal kõik arvamused teretulnud. Diagnost ühtki viga ei näita, pihusti näidud kolm tk -0,25 kandis ja üks oli vist +0,25 vms, ehk siis peaks head olema. Hooratas on haudvaikne, igas asendis. Kiirendab ja töötab muidu väga hästi. Eks siinkohal peab mainima, et mu kõrv on teravam ka kui keskmisel autoomanikul võib-olla Aga noh, sõit jätkub, ei saa ju midagi remontida kui ei tea mida remontida ja eks ma veits mõtlen üle ka.
Paar kevadist klõpsu ka. Juba üle kuu aja taas Kansase klubis, endiselt meeldib see velg.
Pidurivedeliku vahetuse aeg jõudis ka kätte, lasin esinduses ära teha, et oleks korrektselt jälg maas. Üks mure on tegelikult ka kummitama hakanud mida esindusel uurida lasin, aga ei leitud midagi. Ühel hetkel hakkas auto tegema pööretel alates 2000rpm siukest karusemat häält. Raske kirjeldada. Ei ole siidine nagu varem, aga nagu selline vibratsioonirikkam ja kumisevam. Sõidad nt 6nda käiguga @1600 pööret, teed kerge kick-downi, pöörded kukuvad 2000 kanti ja nagu mootor teeb siukest kumisevat või valjemat häält kui tavaliselt. Samas ei pruugi see üldse mootorist tulla, võib-olla ülekandest või kust iganes. Alla 2000 pöörde kõik vaikne ja sile. Siinkohal kõik arvamused teretulnud. Diagnost ühtki viga ei näita, pihusti näidud kolm tk -0,25 kandis ja üks oli vist +0,25 vms, ehk siis peaks head olema. Hooratas on haudvaikne, igas asendis. Kiirendab ja töötab muidu väga hästi. Eks siinkohal peab mainima, et mu kõrv on teravam ka kui keskmisel autoomanikul võib-olla Aga noh, sõit jätkub, ei saa ju midagi remontida kui ei tea mida remontida ja eks ma veits mõtlen üle ka.
Paar kevadist klõpsu ka. Juba üle kuu aja taas Kansase klubis, endiselt meeldib see velg.
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 803
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 53 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Vaata summuti sukka. Minu VR6 lasi sukast läbi, samamoodi teatud pööretel oli kuulda.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Ok, peab üle vaatama. Mootori või käigukasti patju võiks ka justkui kahtlustada. Kuigi ma pole kunagi ammendunud patja kogenud, et millised sümptomid on sel puhul .