VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1559
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 22 Aug 2018, 14:43

ViljarKaurla kirjutas:
22 Aug 2018, 14:42
mida see led seal klaasitõstukil segab ... huvi oleks terve komplekti vastu
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 08 Okt 2018, 21:32

Jälle pisut vett merre voolanud vahepeal. Auto on end kenasti ülal pidanud. Läbisõidul 122 000km sai tehtud Haldex hooldus ja profülaktika mõttes ka ees ja taga ükekandes mahlad vahetatud. Sel rindel peaks nüüd 3-4 aastat vaikus olema, kui nii kaua selle autoga sõidan. DSGd hetkel ei näppinud, kuna selle välp ei käi nelikveoga ühte jalga - käigukast alles 45 000km sõitnud. Olen seda autot nüüd peaaegu kolm aastat omanud ja selle ajaga läbisõitu kogenenud minu käes 45 000km,ehk selline keskmise eestlase aastane läbisõit tuleb. Ja peab ütlema, et B7 Passatil pole häda midagi, täitsa asjalik auto on ja töökindlus pole ka laita 8) Loodame, et see on edaspidi ka nii.

miilits
Huviline
Postitusi: 2189
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas miilits » 08 Okt 2018, 21:40

tobimarg kirjutas:
08 Okt 2018, 21:32
Jälle pisut vett merre voolanud vahepeal. Auto on end kenasti ülal pidanud. Läbisõidul 122 000km sai tehtud Haldex hooldus ja profülaktika mõttes ka ees ja taga ükekandes mahlad vahetatud. Sel rindel peaks nüüd 3-4 aastat vaikus olema, kui nii kaua selle autoga sõidan. DSGd hetkel ei näppinud, kuna selle välp ei käi nelikveoga ühte jalga - käigukast alles 45 000km sõitnud. Olen seda autot nüüd peaaegu kolm aastat omanud ja selle ajaga läbisõitu kogenenud minu käes 45 000km,ehk selline keskmise eestlase aastane läbisõit tuleb. Ja peab ütlema, et B7 Passatil pole häda midagi, täitsa asjalik auto on ja töökindlus pole ka laita 8) Loodame, et see on edaspidi ka nii.
3a ja 45tuhat vaid? Milleks sulle üldse autot vaja on :D selle koguse võid linnas jalutada :D
Sul seda rehvide hambakulumist pole märgata?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 08 Okt 2018, 22:17

Ah, tead, lastega veits ebamugav jalutada, auto võiks ikka garaažis olemas olla :) Eks ta ikka sõidab ka, suvel rohkem, talvel vähem. Rehvidest rääkides siis sai veel nüüd just eelmine nädal vastu talve uued suverehvid Kansastele peale aetud :) Nagu vanarahvastki ütles- rege rauta ikka suvel :D Siis see kulu tehtud ja kevadel hooleta. Hambasse kulumist polnud suvekatel, aga olin tagumised liig kõrge rõhuga keskelt pastlaks ajanud. Esimesi oli veel küll, aga tundus ikka mõistlik kõik 4 vahetada. 4MOTIONil muidu tolerants sildade vahel kuni 3% ratta diameetrist. Aga talvekate puhul mainis küll rehvivend seda trepivärki. Millest see tuleb?

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 08 Okt 2018, 22:19

Väike korrektuur- kui ostes oli 65 000km ja nüüd saab 125 000km,siis see teeb ikka 60 000 läbisõitu :) Hiline aeg arvutamiseks vist..

miilits
Huviline
Postitusi: 2189
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas miilits » 09 Okt 2018, 07:47

tobimarg kirjutas:
08 Okt 2018, 22:17
Ah, tead, lastega veits ebamugav jalutada, auto võiks ikka garaažis olemas olla :) Eks ta ikka sõidab ka, suvel rohkem, talvel vähem. Rehvidest rääkides siis sai veel nüüd just eelmine nädal vastu talve uued suverehvid Kansastele peale aetud :) Nagu vanarahvastki ütles- rege rauta ikka suvel :D Siis see kulu tehtud ja kevadel hooleta. Hambasse kulumist polnud suvekatel, aga olin tagumised liig kõrge rõhuga keskelt pastlaks ajanud. Esimesi oli veel küll, aga tundus ikka mõistlik kõik 4 vahetada. 4MOTIONil muidu tolerants sildade vahel kuni 3% ratta diameetrist. Aga talvekate puhul mainis küll rehvivend seda trepivärki. Millest see tuleb?
Ei teagi, minu masinal ja töökaaslasel trepi häda just suvekatega. Mõlemal meil eri rhvid. Eks nüüd paista ole, kui rehvivahetus tuleb, olen enda omal kõik jupid, vedrud ja amordid taga vahetanud suvel, kas on tulnud juurde kulumist v mitte. Töökaaslasel samuti, kõik korras, aga hammas sees.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas aus » 09 Okt 2018, 08:09

See probleem on nagu hälve geenides - seda ei paranda. :)
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1559
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 09 Okt 2018, 14:36

miilits kirjutas:
09 Okt 2018, 07:47
tobimarg kirjutas:
08 Okt 2018, 22:17
Ah, tead, lastega veits ebamugav jalutada, auto võiks ikka garaažis olemas olla :) Eks ta ikka sõidab ka, suvel rohkem, talvel vähem. Rehvidest rääkides siis sai veel nüüd just eelmine nädal vastu talve uued suverehvid Kansastele peale aetud :) Nagu vanarahvastki ütles- rege rauta ikka suvel :D Siis see kulu tehtud ja kevadel hooleta. Hambasse kulumist polnud suvekatel, aga olin tagumised liig kõrge rõhuga keskelt pastlaks ajanud. Esimesi oli veel küll, aga tundus ikka mõistlik kõik 4 vahetada. 4MOTIONil muidu tolerants sildade vahel kuni 3% ratta diameetrist. Aga talvekate puhul mainis küll rehvivend seda trepivärki. Millest see tuleb?
Ei teagi, minu masinal ja töökaaslasel trepi häda just suvekatega. Mõlemal meil eri rhvid. Eks nüüd paista ole, kui rehvivahetus tuleb, olen enda omal kõik jupid, vedrud ja amordid taga vahetanud suvel, kas on tulnud juurde kulumist v mitte. Töökaaslasel samuti, kõik korras, aga hammas sees.
Ohh. Leidsin oma kaaskannatajad üles. Mul on ka tagumised rehvid saelehte läinud. Siseküljed siis.
Googeldades on see viga üpris paljudel ja esindus ütleb, et teab veast - vaheta rehvid ära. Uurisin siit sealt teistest kohtadest ka ja väidetavalt pidi olema viga seotud kehvasti disainitud tagasillaga.

Ma lähen viskan oma suvekad nüüd minema ja kevadeks sebin uued. Talvekate alla panekuga lasen sillastendi ära teha ja kevadel 18 alla pannes taaskord. Täitsa huvitav oleks teada kas see viga jääb või on lihtsalt kehv regull?
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

miilits
Huviline
Postitusi: 2189
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas miilits » 09 Okt 2018, 14:48

SanderSPS kirjutas:
09 Okt 2018, 14:36
miilits kirjutas:
09 Okt 2018, 07:47
tobimarg kirjutas:
08 Okt 2018, 22:17
Ah, tead, lastega veits ebamugav jalutada, auto võiks ikka garaažis olemas olla :) Eks ta ikka sõidab ka, suvel rohkem, talvel vähem. Rehvidest rääkides siis sai veel nüüd just eelmine nädal vastu talve uued suverehvid Kansastele peale aetud :) Nagu vanarahvastki ütles- rege rauta ikka suvel :D Siis see kulu tehtud ja kevadel hooleta. Hambasse kulumist polnud suvekatel, aga olin tagumised liig kõrge rõhuga keskelt pastlaks ajanud. Esimesi oli veel küll, aga tundus ikka mõistlik kõik 4 vahetada. 4MOTIONil muidu tolerants sildade vahel kuni 3% ratta diameetrist. Aga talvekate puhul mainis küll rehvivend seda trepivärki. Millest see tuleb?
Ei teagi, minu masinal ja töökaaslasel trepi häda just suvekatega. Mõlemal meil eri rhvid. Eks nüüd paista ole, kui rehvivahetus tuleb, olen enda omal kõik jupid, vedrud ja amordid taga vahetanud suvel, kas on tulnud juurde kulumist v mitte. Töökaaslasel samuti, kõik korras, aga hammas sees.
Ohh. Leidsin oma kaaskannatajad üles. Mul on ka tagumised rehvid saelehte läinud. Siseküljed siis.
Googeldades on see viga üpris paljudel ja esindus ütleb, et teab veast - vaheta rehvid ära. Uurisin siit sealt teistest kohtadest ka ja väidetavalt pidi olema viga seotud kehvasti disainitud tagasillaga.

Ma lähen viskan oma suvekad nüüd minema ja kevadeks sebin uued. Talvekate alla panekuga lasen sillastendi ära teha ja kevadel 18 alla pannes taaskord. Täitsa huvitav oleks teada kas see viga jääb või on lihtsalt kehv regull?
Mina käisin erinevates sildades, asjad paigas. Siis sai igast juppe vahetud ja miskit. Viimasena läksid uued amordid ja vedrud, eks näga, kui rehvivahetus kuu pärast, mis siis alles on. Hakkan ise kahtlustama hetkel, et kõik kellel mina olen kokku puutunud sellega, on see nö sportvedrustus vms,se nats jäigem
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1559
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 09 Okt 2018, 14:52

miilits kirjutas:
09 Okt 2018, 14:48
SanderSPS kirjutas:
09 Okt 2018, 14:36
miilits kirjutas:
09 Okt 2018, 07:47

Ei teagi, minu masinal ja töökaaslasel trepi häda just suvekatega. Mõlemal meil eri rhvid. Eks nüüd paista ole, kui rehvivahetus tuleb, olen enda omal kõik jupid, vedrud ja amordid taga vahetanud suvel, kas on tulnud juurde kulumist v mitte. Töökaaslasel samuti, kõik korras, aga hammas sees.
Ohh. Leidsin oma kaaskannatajad üles. Mul on ka tagumised rehvid saelehte läinud. Siseküljed siis.
Googeldades on see viga üpris paljudel ja esindus ütleb, et teab veast - vaheta rehvid ära. Uurisin siit sealt teistest kohtadest ka ja väidetavalt pidi olema viga seotud kehvasti disainitud tagasillaga.

Ma lähen viskan oma suvekad nüüd minema ja kevadeks sebin uued. Talvekate alla panekuga lasen sillastendi ära teha ja kevadel 18 alla pannes taaskord. Täitsa huvitav oleks teada kas see viga jääb või on lihtsalt kehv regull?
Mina käisin erinevates sildades, asjad paigas. Siis sai igast juppe vahetud ja miskit. Viimasena läksid uued amordid ja vedrud, eks näga, kui rehvivahetus kuu pärast, mis siis alles on. Hakkan ise kahtlustama hetkel, et kõik kellel mina olen kokku puutunud sellega, on see nö sportvedrustus vms,se nats jäigem
Hmm...Kas R-Linel on tõesti mingi sport vedrustus? Tobimargil on 4mot lisaks no R-Line. See on vast kere pakett eksole. Ausaltöeldes ma ei kujuta ette mis asi see sport vedrustus on ja millistel eksemplaridel see on? Päris karm viga ikkagi tegelikult. Arvestades, et poolteist hooaega ja viska jooks minema. Paneb mõtlema mingite odavate kärakas rehvide peale. Iga aasta uued alla ja korras.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

miilits
Huviline
Postitusi: 2189
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas miilits » 09 Okt 2018, 14:56

seline vedru, 3C0511115BB , pidi sport olema. võibolla see nö sport tähendab jäikust, ei tea.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1559
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 09 Okt 2018, 15:27

miilits kirjutas:
09 Okt 2018, 14:56
seline vedru, 3C0511115BB , pidi sport olema. võibolla see nö sport tähendab jäikust, ei tea.
Vin räägib sellist juttu:
3C0 511 115 AE
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 17 Okt 2018, 00:11

Selline jama kummitanud viimastel nädalatel, et juhipoolne peegel on nagu kuidagi õigest "soonest väljas". Peegel on nagu paar milli kõrgemale tõusnud ja normaalasendis ei ole nö lukus, lötendab nagu tallejalg kergelt tuule käes. Kui suruda peegel täitsa kokku klapitud asendisse või täiesti ette väljapoole, siis klõpsatab nagu õigesse asendisse ja langeb paar milli alla, aga sealt ei saa teda jälle normaalasendisse tagasi, siis tõuseb ta jälle õigest soonest välja. Kui ta on selles lötendavas asendis, siis ei haagi mootor ka ja klappimist kuhugi suunas ei toimi. On kellelgi kogemust, kuidas sellele klappimis mehhanismile läheneda, kas saab väljastpoolt lahti võtta ja ligi või tuleb uksepolster maha võtta ja seest poolt peegel lahti lasta?

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1559
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 17 Okt 2018, 07:14

tobimarg kirjutas:
17 Okt 2018, 00:11
Selline jama kummitanud viimastel nädalatel, et juhipoolne peegel on nagu kuidagi õigest "soonest väljas". Peegel on nagu paar milli kõrgemale tõusnud ja normaalasendis ei ole nö lukus, lötendab nagu tallejalg kergelt tuule käes. Kui suruda peegel täitsa kokku klapitud asendisse või täiesti ette väljapoole, siis klõpsatab nagu õigesse asendisse ja langeb paar milli alla, aga sealt ei saa teda jälle normaalasendisse tagasi, siis tõuseb ta jälle õigest soonest välja. Kui ta on selles lötendavas asendis, siis ei haagi mootor ka ja klappimist kuhugi suunas ei toimi. On kellelgi kogemust, kuidas sellele klappimis mehhanismile läheneda, kas saab väljastpoolt lahti võtta ja ligi või tuleb uksepolster maha võtta ja seest poolt peegel lahti lasta?
.

Viska jutu juurde pilt ka ja siis suudab kaasa mõelda.:)


Edit:

Muidugi enne kui peeglit lammutama hakkad, peaksid mõned plastikud varuks võtma. Neil kipub suunatule see kõrv ära murduma. Lähebema peaksid ikka peegli enda poolt. Suunad peegli ühest servast nii välja kui saad. Palud jumalat ja kangutad klaasi küljest. Sealt peaksid ligi pääsela muudele detailidele.

Ära murdub siis see suunatule plastik suure tõenäosusega.
20181017_085903.jpg
20181017_085903.jpg (388.1 KiB) Vaadatud 11878 korda
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 17 Okt 2018, 14:59

Pärast saan auto ligi, siis teen paar pilti :)

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 17 Okt 2018, 15:53

Ära tahavad murduda need pisikesed junnid seal jah, kuid muidu pole peegliklaasi eemaldamine mingi teadus, jumalat pole ka vaja paluda :D Ma enda omal vist 3x neid klaase eemaldanud.

Abimeheks hea:

Pilt

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1559
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 17 Okt 2018, 17:00

TiitRE kirjutas:
17 Okt 2018, 15:53
Ära tahavad murduda need pisikesed junnid seal jah, kuid muidu pole peegliklaasi eemaldamine mingi teadus, jumalat pole ka vaja paluda :D Ma enda omal vist 3x neid klaase eemaldanud.

Abimeheks hea:
► Näita Spoilerit

Mis sa neist peeglitest kolm korda ära kakkunud oled kui saladus pole?
Viimati muutis VwBoy, 23 Okt 2018, 14:34, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler!
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 17 Okt 2018, 17:06

SanderSPS kirjutas:
17 Okt 2018, 17:00

Mis sa neist peeglitest kolm korda ära kakkunud oled kui saladus pole?
Korpuseid värvisin :wink:

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 28 Okt 2018, 00:23

Vaja veidi netidiagnoosi jälle suksule, enne kui arstile jõuame millalgi :) Sõitsin eile Tallinnast Rakveresse rehve vahetama. Tunnen ühtäkki, et vibra on autos. Täpselt selline tunne nagu ratas oleks korralikult tasakaalust väljas. Mõtlesin, et äkki tee treppis, aga ei- vibra jätkus ka teistel lõikudel. Välistasin oma peas rataste tasakaalu teema, kuna paar nädalat tagasi kui Kansastele uusi suvekaid panin kiitis rehvimees veljed sirgeks ja heaks. Ootasin huviga Tallinnasse tagasisõitu, et kas vibra teiste ratastega ka alles ja oli loomulikult alles :evil: Nii et rataste mitte tasakaalus olemise võiks justkui täielikult välistada. Vibra hakkab tundma umbes alates 80kmh ja kõige intensiivsem on ta 90 juures ja hiljem tunneb lihtsalt vähem kuna kiiruse kasvades selle kloppimise sagedus kasvab. Vibra tunneb rohkem kui vedu on taga, nt püsikaga väiksemagi tõusu puhul läheb kloppimine kohe intensiivsemaks. Tunneb läbi rooli ja tagumikuga ka, naine kõrval selgelt tundis seda. Mis mõtted, kogemused on sellise vibra osas? Internet kirjeldab vigastest stabika kontidest kardaanide ja veovõllideni välja. Muidu sild vaikne ja tihe, aga vaikselt on hakanud eest mingit klobinat jälle kostma, aga see pigem siuke tüüpiline "iga-aastane" šarniiri ja stabika kondi ring :) Rattalaagrid on vaiksed ja ei ulu.

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 803
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas Elevant » 28 Okt 2018, 00:37

Kuna mainid, et vibra on koormusest sõltuv, siis veovõllid või kardaan, panustaks esimesele.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1559
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 28 Okt 2018, 07:32

tobimarg kirjutas:
28 Okt 2018, 00:23
Vaja veidi netidiagnoosi jälle suksule, enne kui arstile jõuame millalgi :) Sõitsin eile Tallinnast Rakveresse rehve vahetama. Tunnen ühtäkki, et vibra on autos. Täpselt selline tunne nagu ratas oleks korralikult tasakaalust väljas. Mõtlesin, et äkki tee treppis, aga ei- vibra jätkus ka teistel lõikudel. Välistasin oma peas rataste tasakaalu teema, kuna paar nädalat tagasi kui Kansastele uusi suvekaid panin kiitis rehvimees veljed sirgeks ja heaks. Ootasin huviga Tallinnasse tagasisõitu, et kas vibra teiste ratastega ka alles ja oli loomulikult alles :evil: Nii et rataste mitte tasakaalus olemise võiks justkui täielikult välistada. Vibra hakkab tundma umbes alates 80kmh ja kõige intensiivsem on ta 90 juures ja hiljem tunneb lihtsalt vähem kuna kiiruse kasvades selle kloppimise sagedus kasvab. Vibra tunneb rohkem kui vedu on taga, nt püsikaga väiksemagi tõusu puhul läheb kloppimine kohe intensiivsemaks. Tunneb läbi rooli ja tagumikuga ka, naine kõrval selgelt tundis seda. Mis mõtted, kogemused on sellise vibra osas? Internet kirjeldab vigastest stabika kontidest kardaanide ja veovõllideni välja. Muidu sild vaikne ja tihe, aga vaikselt on hakanud eest mingit klobinat jälle kostma, aga see pigem siuke tüüpiline "iga-aastane" šarniiri ja stabika kondi ring :) Rattalaagrid on vaiksed ja ei ulu.
Kirjeldus kõlab suht 1:1 Worldonfire kirjeldusele. Mine lase kardaanileevendi üle kontrollida. Enne seda mina tema teemasse ja loe tema lugu leevendist läbi. :)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 28 Okt 2018, 08:35

Sander, leevendi välistaks, ma ise seda Jaagule soovitasin, ma vahetasin selle endal eelmine aasta :) Selle sümptomid on pisut teistsugused , leevend annab rohkem sellist kumina laadset tihedat vibra teatud pööretel, mul hetkel kiirusest sõltuv ja siuke kloppiv vibra.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 27 Nov 2018, 09:40

Väike vahepost selle uue vibratsiooni osas millest vahepeal kurtsin. Rattaid ei kahtlustanud, sest kevadel oli kõik timmis kui talverattad alt võtsin. Samuti tundus, et vibras ka Kansastega millele olid värskelt tutikad suvekad peale saanud. Käisin ülevaatuspunktis silda uurimas, kõik oli tip-top ( see on tore :) ) , veovõllid olid ka vaiksed (sellise LS juures ei eeldaks ka, et juba pudenema hakkavad), mõistus oli otsas. Käisin siis ikkagi tuttava rehvimehe juures, tasakaalustasime igaks juhuks rattad ära ja panime tagumised ette (oli nüüd sügisel talvekaid alla pannes rattaid roteerinud esimesed <-> tagumised. Rehvimees veel ütles, et rattad on jumala head, et see küll tõenäoliselt seda vibra ei tekita, üks tahtis vist 15g tina äkki..Sain nüüd nädalavahetusel maanteele ja voila- vibra kadunud :D Tasub ikka alustada alati lihtsamatest asjadest :) Aga siit tekib nüüd muidugi palju vastamata küsimusi- et miks mulle tundus, et suvekatega ka vibra oli, mis siis lõpuks aitas- kas tagarattad olid ikkagi treppi kulunud ja neid ette pannes andis see niivõrd palju tunda, või mängis see 15g tina nii palju rolli... Ah, las need küsimused jäävad teiseks korraks, hetkel vaikus majas :D

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 803
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas Elevant » 27 Nov 2018, 10:36

15g tina annab juba 100 juures päris palju tunda. 5g on selline, mis meie teedel tunda ei anna(annab, aga pole võimalust nii kiiresti sõita).

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 27 Nov 2018, 15:46

Vat ei tea jah miks ta arvas, et see ei mõjuta, aga mõjutas. Ega tal polnud muidugi aimu ka kui tugevast vibrast ma räägin. Keskmine vana loksuga sõitja tõenäoliselt ütleks, et vau kui siidine ja vaikne masin :D Aga minu jaoks oli vibra olemas.

Vasta

Mine “Huviliste autod”