VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Moderaator: etnies858
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7861
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Kiirvalik vw service ja hädaabi. Worldonfire autol panin sinna mutrivõtme alla enda numbri
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2190
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 123 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Mis võrk see on mis tellisid?tobimarg kirjutas:Oskab keegi kommenteerida mis mustad nupud need laes on ja kas need Eestis ka toimivad? Eeldan, et mingi servisesse helistamine vms.. Enne küsin, siis näpin Netist ei leidnud isegi mitte pilti neist nuppudest.
► Näita Spoilerit
Muud huvitavat vahepeal ei ole toimunud kui et sai lastud auto puhtaks küürida ja vahatada. Tõdesime vahamehega, et kevade poole võiks hästi kerge poleeri ka teha. Sügavaid kriime, täkkeid või mõlke pole õnneks ühtegi, aga mingeid selliseid pindmisi kriimustusi on lambi kohtades, nagu keegi oleks paberiga linnusitta maha nühkinud vms Kuramuse sakslane. Pagasiruumi sai põrandale võrk ka ostetud ebayst, hea asi kossupalli jms veerevaid objekte vedades. Pagassi amordid jõudsid ka kohale, aga uurides ja tõdedes milline keberniit on nende vahetus, siis enne kevadet kuidagi ei sügele seda tööd ette võtma Kui kellelgi on selles vallas kogemusi, siis olen suur kõrv. Saan aru, et pagass tuleb ikka suht puhtaks lüüa nii põrandalt kui külgedelt, et amortidele ligi saada. Ega ta niivõrd keeruline olegi, aga mulle ei meeldi polstrite eemaldamine ilma detailseid juhiseid omamata. Liiga palju võib katki minna niimoodi kui lambist servast kangutama hakkad.
Hommik on raske, sain pihta juba mis maksid selle eest?
Leidsin selle ka, et suht kopikad
Viimati muutis kessu135, 04 Veebr 2016, 12:08, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: Tsiteerida EI TOHI pilte! Kui tsiteerite postitust, mis sisaldab pilti TULEB pilt lisada SPOILERISSE! VT reeglid: Postitamine
Põhjus: Tsiteerida EI TOHI pilte! Kui tsiteerite postitust, mis sisaldab pilti TULEB pilt lisada SPOILERISSE! VT reeglid: Postitamine
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Miilits- jah, just nii Ebay's neid lademes ja maksavad 5-6 euri. Ei haise isegi eriti toornafta järgi Kõige parem variant oleks vist need krõpsuga kinnituvad erineva kujuga kuubikud, aga need päris kallid.
R36- kas neid nuppe (ehk numbreid sinna alla) saab seadistada autokompuutrist? Pole nagu kohanud sellist valikut, samas pole ju otsinud ka selle pilguga..
R36- kas neid nuppe (ehk numbreid sinna alla) saab seadistada autokompuutrist? Pole nagu kohanud sellist valikut, samas pole ju otsinud ka selle pilguga..
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Numbreid saab seadistada vcds-iga aga mitte tavalise eesti nr formaadis Ma enam ei mäleta, aga convertima peab kuidagi millekskitobimarg kirjutas:
R36- kas neid nuppe (ehk numbreid sinna alla) saab seadistada autokompuutrist? Pole nagu kohanud sellist valikut, samas pole ju otsinud ka selle pilguga..
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Ok, juba läheb lappama Jäävad need nupud vist niisama seisma..
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
ma eelmin enädal vajutasin ühele nupule, telefon oli sinihambaga ühenduses. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] hakkas helistama 08008655792436 numbrile . Volkswagen Customer Care Center http://www.volkswagenag.com/content/vwc ... enter.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis VWM, 28 Jaan 2016, 11:21, muudetud 2 korda kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Ja, mul oli umbes sama teema, mõtsin, et äkki see MUTRIVÕTI teeb diagnostikat või midagi Aga hakkas midagi telefoniga toimetama, canceldasin kiirelt ära.VWM kirjutas:ma eelmin enädal vajutasin ühele nupule, telefon oli sinihambaga ühenduses. ingel hakkas helistama 08008655792436 numbrile ( kui numbrit vaadata siis telefoni valiku peal siis numbrid moodustavad " volkswagen " sõna )
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
kui ei eksi, siis need nupud peaks kuhugi saksa vw numbrile helistama
Kas mitte hexadecimal numbrina ei pea oma nr sinna sisestama. Oli vist kuskilt adaption channeli alt
Kas mitte hexadecimal numbrina ei pea oma nr sinna sisestama. Oli vist kuskilt adaption channeli alt
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
http://www.volkswagenag.com/content/vwc ... enter.html" onclick="window.open(this.href);return false; sinna helistas
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
No vat, sealt oleks saanud kohe otseallikast küsida, et mis värk selle petutarkvaraga on
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
jaajah a nääet. keegi on saanud neid numbreid seal muuta aga mingi kodeeringuga. viimasel leheküljel http://www.vwwatercooled.com.au/forums/ ... 338-3.html" onclick="window.open(this.href);return false;tobimarg kirjutas:No vat, sealt oleks saanud kohe otseallikast küsida, et mis värk selle petutarkvaraga on
ja siin miskit: http://www.vwwatercooled.com.au/forums/ ... 84197.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis VWM, 28 Jaan 2016, 11:41, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Krõpsudega asjadega saab põhjamati ilusti karvendamatobimarg kirjutas:Miilits- jah, just nii Ebay's neid lademes ja maksavad 5-6 euri. Ei haise isegi eriti toornafta järgi Kõige parem variant oleks vist need krõpsuga kinnituvad erineva kujuga kuubikud, aga need päris kallid.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Pole ammu midagi kribanud. Muidu on auto mind hästi teeninud, aga mõned nipet-näpet asjad on millega peab tegelema. Klaasipesuvedeliku lõppemise märguannet nt otsustas auto enam mitte ühel hetkel teatada. Jõle häiriv on kui saad kakase ilmaga keset pikka maanteesõitu teada, et sul on vedelik äkitselt täitsa otsas. Ühtki sellekohast veakoodi ei ole ja küllap vist ei peagi olema. Kellelgi ideid, tüüpvigu vms? Paagi alumine ots, ehk siis ka andur, on jõle hästi peidus, ei ole viitsinud lammutada, et uurida milles seal asi olla võib. Aga peaks seda vist ikkagi millalgi tegema, muidu koguneb selliseid väikseid lolle vigu ja ühel hetkel on neid juba liiga palju.
Juhiuks otsustas ka lampi ühest päevast hakata raskelt liikuma. Oled harjunud tavapärase jõuga ukse kinni "lööma" ja ühest hetkest enam sellest jõust ei piisa, nagu füüsiliselt poob. Naine juhtis ka tähelepanu, et miks juhiuks raskelt kinni läheb. Jällegi, ideid, tüüpvigu? Või piisab lihtsalt brake-cleaneriga hingede ja stopperi (või kuidas iganes seda nimetatakse) puhastamisest ja uuesti määrimisest? Mis määret kasutada? WD-40 tundub kuidagi "labane" aga äkki mõtlen üle.
Installimist ootavad uued pagassiamordid ja 4x LED jalavalgused. Ootan soojemaid ilmasid ja motivatsioonipuhangut, et need asjad ära teha Amordid kusjuures soojema ilmaga on jälle elama hakanud, see lükkab ka pisut mu motivatsioonipuhangut edasi. Usun, et suvel toimivad veel täitsa hästi, aga paratamatult tuleb see töö ära teha. Kitsaskohaks on siin info või remondi-manuali puudumine, et kuidas pagass laiali tõmmata (polstrid jms). Mulle ei meeldi katse-eksitus-katki meetodil tööd teha Kui keegi oskab midagi viidata siis oleks abiks.
DSG. Ühel hetkel tuli kasti ajusse õlirõhu veakood. Sai kast kalibreeritud omal käel. Enne töötas hästi, lihtsalt see veakood oli ajus ja pärast kalibreerimist vahel pole nagu õige. Kui asi on korras ja toimib siis ikka näpid ju Järgmine nädal käin Mölleris uurimas. Tahaks ikka 100% kindel olla, et asi korras ja võib muretult tallata. Fakt on see, et tühja koha pealt see rõhukood ei tulnud, seega väärib uurimist. Loodame parimat.
Et auto ikka hästi säiliks sai nädalavahetusel nahahooldus tehtud. Töövahendid, keemia ja meetodid vajavad veel täiendamist, aga esimese korra kohta sai päris hea ma arvan. Plaanin seda nüüd iga 3 kuu tagant teha.
Rool ja istmete nahk oli kohati juba läikivaks tõmmanud. See juhtub päris kiiresti.
Peale hoolikat puhastamist ja kreemitamist hoopis teine tera. Juhistmel mõned väiksed kortsukesed on, aga neid vist suht võimatu vältida. Kui auto uuena oleks ostnud ja ise hooldanud siis vist saaks ilma kortsudeta.
Rool tõmbab ikka päris kiiresti rasvaseks ja libedaks. Seda puhastan tihedamini, kui muud nahka. Tulemus on mõnus matt ja uuevääriline. Siinkohal soovitan lihtsalt sooja vett ja valget Vileda küürimisnuustikut (selline pehme tihe materjal, müüakse igas supermarketis). Liiga agressiivselt ei tasu muidugi peale lennata, muidu saab värvist ka lahti
Juhiuks otsustas ka lampi ühest päevast hakata raskelt liikuma. Oled harjunud tavapärase jõuga ukse kinni "lööma" ja ühest hetkest enam sellest jõust ei piisa, nagu füüsiliselt poob. Naine juhtis ka tähelepanu, et miks juhiuks raskelt kinni läheb. Jällegi, ideid, tüüpvigu? Või piisab lihtsalt brake-cleaneriga hingede ja stopperi (või kuidas iganes seda nimetatakse) puhastamisest ja uuesti määrimisest? Mis määret kasutada? WD-40 tundub kuidagi "labane" aga äkki mõtlen üle.
Installimist ootavad uued pagassiamordid ja 4x LED jalavalgused. Ootan soojemaid ilmasid ja motivatsioonipuhangut, et need asjad ära teha Amordid kusjuures soojema ilmaga on jälle elama hakanud, see lükkab ka pisut mu motivatsioonipuhangut edasi. Usun, et suvel toimivad veel täitsa hästi, aga paratamatult tuleb see töö ära teha. Kitsaskohaks on siin info või remondi-manuali puudumine, et kuidas pagass laiali tõmmata (polstrid jms). Mulle ei meeldi katse-eksitus-katki meetodil tööd teha Kui keegi oskab midagi viidata siis oleks abiks.
DSG. Ühel hetkel tuli kasti ajusse õlirõhu veakood. Sai kast kalibreeritud omal käel. Enne töötas hästi, lihtsalt see veakood oli ajus ja pärast kalibreerimist vahel pole nagu õige. Kui asi on korras ja toimib siis ikka näpid ju Järgmine nädal käin Mölleris uurimas. Tahaks ikka 100% kindel olla, et asi korras ja võib muretult tallata. Fakt on see, et tühja koha pealt see rõhukood ei tulnud, seega väärib uurimist. Loodame parimat.
Et auto ikka hästi säiliks sai nädalavahetusel nahahooldus tehtud. Töövahendid, keemia ja meetodid vajavad veel täiendamist, aga esimese korra kohta sai päris hea ma arvan. Plaanin seda nüüd iga 3 kuu tagant teha.
Rool ja istmete nahk oli kohati juba läikivaks tõmmanud. See juhtub päris kiiresti.
Peale hoolikat puhastamist ja kreemitamist hoopis teine tera. Juhistmel mõned väiksed kortsukesed on, aga neid vist suht võimatu vältida. Kui auto uuena oleks ostnud ja ise hooldanud siis vist saaks ilma kortsudeta.
Rool tõmbab ikka päris kiiresti rasvaseks ja libedaks. Seda puhastan tihedamini, kui muud nahka. Tulemus on mõnus matt ja uuevääriline. Siinkohal soovitan lihtsalt sooja vett ja valget Vileda küürimisnuustikut (selline pehme tihe materjal, müüakse igas supermarketis). Liiga agressiivselt ei tasu muidugi peale lennata, muidu saab värvist ka lahti
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Tavaliselt kipuvad CC-l uksed raskeks minema. Määri ikka normaalse määrdega. WD-40 on puhastusvahend
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Oskad midagi konkreerset soovitada? Ma ei ole eriline määrdemeesKuldarA kirjutas:Tavaliselt kipuvad CC-l uksed raskeks minema. Määri ikka normaalse määrdega. WD-40 on puhastusvahend
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5293
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Mina soovitaks DPFE Dry-d ehk kuiv teflonmääre. Ei võta saasta ligi ja siiani pole ka enam Passat B5-e ukselukkudega probleeme olnud mis sellega määritud.tobimarg kirjutas:Oskad midagi konkreerset soovitada? Ma ei ole eriline määrdemeesKuldarA kirjutas:Tavaliselt kipuvad CC-l uksed raskeks minema. Määri ikka normaalse määrdega. WD-40 on puhastusvahend
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Ei oska, midagi konkreetset soovitada. Kindlasti on esinduses mingi spetsmääre selle jaoks. Ma olen WD-40 puhtaks teinud ja siis määrde purgist määret võtnud ja vahele pannud. Siiani on toiminud.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
mul eelmine suvi läks juhi uks raskeks ja siis sai ära puhastatud,Kenti white grease peale lastud ja siis pärast veel mingi paksema Bardahli CAP HORN määre veel peale. algul tundus et ei mingit kasu aga veidi aja pärast hakkas ilusti vabalt käima. juu see valgumine võttis aega.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7861
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Kaua passid on rullid kinni ja oi siis seda lahti saamist...
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 84 korda
- Tänatud: 107 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Teeme need jalavalgused ära, pole probleemi
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Auto varustuse nimekiri täienes pühapäeval 4x LED-jalavalguste võrra. Siinkohal suured tänud Mindfreakile abi eest. Kahekesti tehes läks pea kolm tundi, üksinda oleks pusimist omajagu rohkem olnud. Ei ole B7't varem lammutanud ja juhendmaterjali ka ei olnud, seega ikka hiilid siit ja sealtpoolt enne kui jõudu rakendad mõne jupi puhul ja see kõik võtab aega. Aga tuled said installitud, kodeeritud ja töötavad. Veider oli see, et kaks lampi olid teisest kahest väiksema valgustugevusega, esialgu juhipoolsed. Tõstsime siis neid nii ringi, et ette jääks eredamad ja taha tumedamad. Ei teagi, kas see oli praak või oli nii mõeldud. Peab lampide müügikuulutusest uurima. Aga nii on ka täitsa Ok, peaasi, et ees on ühesugused ja taga on ühesugused.
Paar klõpsu ka. Telefon moonutab pisut valgust pimedas, tegelikult nii sinakas ei ole, on ikka valge ja nii ere ka ei ole. Eredus on hetkel 35% peale seatud.
Uksele leidsin valget määret, aga tundub, et ei teinud juhiukse liikumist eriti paremaks. Järgmine nädal läheb esindusse, eks siis kaevad mis seal on.
Veidi nõu oleks ka vaja. Üldiselt sai kõik vajalikud jupid valgustite paigaldamise käigus eemaldatud ja juhtmed ära peidetud, aga vat ei saanud aru kuidas juhi jalatoe kätte saaks? Tahaks juhtmed ajada selle jupi taha mille küljes kapoti avamise hoob on. Aga see detail tundub nagu ühes tükis olevat jalatoega. Jalatugi ise liikus veidi üles ja tuli selle taga olevatest kinnitustest lahti aga rohkem ei liigu kuna on selle vasakpoolse suurema polstri taga kinni. Tahaks selle sealt kõik lahti võtta ja juhtmed kenasti ära peita.
Paar klõpsu ka. Telefon moonutab pisut valgust pimedas, tegelikult nii sinakas ei ole, on ikka valge ja nii ere ka ei ole. Eredus on hetkel 35% peale seatud.
Uksele leidsin valget määret, aga tundub, et ei teinud juhiukse liikumist eriti paremaks. Järgmine nädal läheb esindusse, eks siis kaevad mis seal on.
Veidi nõu oleks ka vaja. Üldiselt sai kõik vajalikud jupid valgustite paigaldamise käigus eemaldatud ja juhtmed ära peidetud, aga vat ei saanud aru kuidas juhi jalatoe kätte saaks? Tahaks juhtmed ajada selle jupi taha mille küljes kapoti avamise hoob on. Aga see detail tundub nagu ühes tükis olevat jalatoega. Jalatugi ise liikus veidi üles ja tuli selle taga olevatest kinnitustest lahti aga rohkem ei liigu kuna on selle vasakpoolse suurema polstri taga kinni. Tahaks selle sealt kõik lahti võtta ja juhtmed kenasti ära peita.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
B6 puhul peab kapoti avamise hoova ära võtma (loodan et b7 ka sama eks targemad varsti räägivad), tõmbad hoovast kapoti lahti, sis seal taga on kinnitus, selle teed lahti ja peaks hoova kätte saama... siis seal hoova all on üks plastik kruvi, kõigepealt kate maha sellel, siis saad lahti keerata... siis peaks selle plastiku kätte saama. siis selle jalatoe paremas ääres on kruvi, selle keerad lahti ja siis lükkad jalatoe üles ja tuleb äratobimarg kirjutas: Veidi nõu oleks ka vaja. Üldiselt sai kõik vajalikud jupid valgustite paigaldamise käigus eemaldatud ja juhtmed ära peidetud, aga vat ei saanud aru kuidas juhi jalatoe kätte saaks? Tahaks juhtmed ajada selle jupi taha mille küljes kapoti avamise hoob on. Aga see detail tundub nagu ühes tükis olevat jalatoega. Jalatugi ise liikus veidi üles ja tuli selle taga olevatest kinnitustest lahti aga rohkem ei liigu kuna on selle vasakpoolse suurema polstri taga kinni. Tahaks selle sealt kõik lahti võtta ja juhtmed kenasti ära peita.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Ok, tänud info eest. Mulle tundub (kui mälu ei peta), et juba Golf IV puhul käis see majandus seal analoogselt ära. Ehk siis seda lahendust eriti uuendatud ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Väike sissekanne "remondipäevikusse" ka. Üks ksenoonpirn otsustas kustuda läbisõidul 71 300km, peale 4 aasta j 3 kuu pikkust kasutust (eeldan, et seal olid originaalid sees). 4 korda sähvatas ja oligi kõik, ei olnud värv muutunud ega midagi. Eile sai auto uued pirnid ette. Ei raatsinud mingit hüper-super kraami seekord panna, läksid lihtsad Philips Xenstart pirnid, 4300K, peaks vist originaalis ka sellised sees olema. Pole veel väga öösel sõita saanud, eks siis näis kas valgustavad ka. Vahetus oli tegelikult täitsa OK protseduur, valmistusin hullemaks netist leitud tagasiside põhjal. Siinkohal tänud kasutajale Martty juhiste jagamise eest. Kui mingi jämenäpp ei ole ja enam-vähem tead mida teed, siis saab asja max 10 minutiga tehtud ja mingit pahna kapotialt eemaldama ei pea. Kitsas on, aga ei midagi eriti hullemat kui teistel volkaritel on olnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Kes ei tööta, see ei söö Sama käib ka Passati kohta. Elektriline konks on väärt asi kui vaja vahel midagi vedada- muidu taguots diskreetne ja puhas ja vajadusel vajuta vaid nuppu. Metallikoormate jaoks on siiski üks vana B4 Passatirisu, uuem vend saab vaid õunapuu oksi tarida
Ja kui töö on tehtud, siis võib veits chillida ka ikka.
Ja kui töö on tehtud, siis võib veits chillida ka ikka.