'94 VW Corrado 16V--->VR6 - Tuunikala
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
- Telefon: +37253585562
- Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala
Eh, noh, asjad siiski aeglaselt liikunud. Poolteljed said kokku uue otstega, kliimaahi sai sisse pandud ilusti. Nüüd peab järgmist nädalavahetust ootama, kus saab loodetavasti ära teha ülejäänud asjad, mis hetkel ootavad ja seisavad. Nädalavahetuse rikkus ära "uus" liiklusvahend, millest siis vastavas teemas ka juttu.
Viimati muutis Tuunikala, 01 Aug 2016, 08:10, muudetud 1 kord kokku.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"
-
- Huviline
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
- Telefon: +37253585562
- Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala
Asjad veidi liikunud siis.
Salong paljas seest, et eemaldada üleliigsed juhtmed ja uusi juurde vedada.
Aiste vahele sai uus mootor ära tõstetud ja on kinni keeratud, käiguhoovastik kinni ja proovitud. ABS minema visatud, läheb asemele tavaline pidurivõimendi. Sai pildi puhtamaks ja üleliigseid juhtmeid vähemaks.
Katsetatud külge nina ja rahul, et kõik siiski ilusti mahub ja sobib, k.a. Kapott, millega väike mure siiski oli. Nina ette jäetud, et saaks alustada juhtmetega tegelemist.
Sain endale ka tasuta sellise komplekti ja lisaks ka Parroti hands-free. Võetud vastu otsus, et antud makk läheb sisse. Paigaldan siis ka 15" subwooferi, millele teen kasti tagumise istme taha. Vahetusse lähevad ka kõlarid mingis osas mingil hetkel.
Hetkeks kõik.
Salong paljas seest, et eemaldada üleliigsed juhtmed ja uusi juurde vedada.
Aiste vahele sai uus mootor ära tõstetud ja on kinni keeratud, käiguhoovastik kinni ja proovitud. ABS minema visatud, läheb asemele tavaline pidurivõimendi. Sai pildi puhtamaks ja üleliigseid juhtmeid vähemaks.
Katsetatud külge nina ja rahul, et kõik siiski ilusti mahub ja sobib, k.a. Kapott, millega väike mure siiski oli. Nina ette jäetud, et saaks alustada juhtmetega tegelemist.
Sain endale ka tasuta sellise komplekti ja lisaks ka Parroti hands-free. Võetud vastu otsus, et antud makk läheb sisse. Paigaldan siis ka 15" subwooferi, millele teen kasti tagumise istme taha. Vahetusse lähevad ka kõlarid mingis osas mingil hetkel.
Hetkeks kõik.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"
-
- Huviline
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
- Telefon: +37253585562
- Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala
No, eks näha ole. Töökorras ta polnud niiehknii, viskas pidurivõimendi viga. Majanduslikult mõistlikum otsus oli ABS eemaldada, aga säilitades sealjuures pidurdusvõime. Plaan minna ka suurematele piduritele ühel hetkel, ehk siis tehes turvalisemaks seda kupatust.
Aga vaatame, mis saab.
Aga vaatame, mis saab.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala
Kui se on tehtud lohakalt stiilis: andurite juhtmed läbi lõigatud, lahtised pistikud kapoti all, märgutuli armatuuris põleb siis pole jah ime et nii võib juhtuda. Autode puhul mida toodeti ka ilma abs-ta ning kus eemaldamine on tehtud viisakalt ei tohiks ju probleeme tekkida. Vaevalt et ülevaatajad auto vin-st või varustuse koodidest oskavad välja lugeda et autol oli tehasest abs peal. Samas see igaveseks ülevaatusest ilmajätmine on huvitav erijuhus - kas Maanteeameti andmebaasi tehti vastav märge et auto igaveseks teeliiklusest eemaldada või kanti auto suisa maha?jürts kirjutas:Tean juhuseid,kus ABS eemaldamisega ÜV-st ilma jäädud...igaveseks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Klubiline
- Postitusi: 776
- Liitunud: 28 Veebr 2009, 18:16
- Telefon: 56643833
- Auto: Passat B7, HIGHLINE; OhtlikPeldikEestiLiikluses; BMW 535d
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 0
Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala
Tuttaval oligi juhus,et maanteeameti julgad tegid tee peal kontrolli ja avastati,et ABS maha kruvitud.Samas kõik muu pandud originaal jupid,mis pärit nonabs auto pealt.Probleemiks olid ka paar roostekohta.Vend tegi roostetõrje ära ja läks korduvale ÜV-le.Nigu üv onu auto nr.arvutisse lõi,helises üv.onu telefon.Helistati maanteeametist.Pandi südamele,et KÕIK kirjas olnud puudused peavad olema kõrvaldatud,muidu üv.läbida ei saa.Viimastel andmetel vana käib praegu margiesindusele pinda,et sealt saada mingi tõend,et asi ohutult ja vastavalt nõuetele ümber ehitatud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala
Vana olukorra taastamine e. abs pealepanek nagu see tehasest oli pole ju mingi ümberehitus? Arvatavasti pandud autole teeliikluses osalemise keeld või mingi veel karmim tõkend.jürts kirjutas:Viimastel andmetel vana käib praegu margiesindusele pinda,et sealt saada mingi tõend,et asi ohutult ja vastavalt nõuetele ümber ehitatud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
- Telefon: +37253585562
- Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala
Eemaldamine tehtud nii, et midagi enam alles ei jäänud. Ei juhtmeid ei midagi, isegi mitte diagnostipistikut. Antud mudeli puhul ABS oma elektroonilise pidurivõimendiga on tegelikkuses minu silmis ohtlikum, kui seda on tavalise pidurivõimendiga ABS. Sellest tingitult ka selline asi tehtud. Tavalist ABS-i sinna külge pookida palju keerulisem ja ka ilmselt ohtlikum. Pidurid on asi lihtsalt, kus ma ei taha jääda lootma mingisuguse elektroonika peale. Kui asi mehhaaniline, on minu silmis turvalisem kõik.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"
-
- Huviline
- Postitusi: 73
- Liitunud: 06 Nov 2010, 13:02
- Auto: golf 4 1,9 TDI 2002.a.
- Asukoht: Tapa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala
Väike ot aga ma vist jürts tean kellest juttjürts kirjutas:Tuttaval oligi juhus,et maanteeameti julgad tegid tee peal kontrolli ja avastati,et ABS maha kruvitud.Samas kõik muu pandud originaal jupid,mis pärit nonabs auto pealt.Probleemiks olid ka paar roostekohta.Vend tegi roostetõrje ära ja läks korduvale ÜV-le.Nigu üv onu auto nr.arvutisse lõi,helises üv.onu telefon.Helistati maanteeametist.Pandi südamele,et KÕIK kirjas olnud puudused peavad olema kõrvaldatud,muidu üv.läbida ei saa.Viimastel andmetel vana käib praegu margiesindusele pinda,et sealt saada mingi tõend,et asi ohutult ja vastavalt nõuetele ümber ehitatud.
Viimati muutis helvis78, 16 Aug 2016, 14:09, muudetud 1 kord kokku.
..,,,:::...""!!!????""" marss kohtadele :D
ei ole just pädevaim kirjavahemärkide panija :D
ei ole just pädevaim kirjavahemärkide panija :D
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 07 Veebr 2007, 16:49
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala
Vääga huvitav, eluaeg igasugustel rahvaspordis kasutatavatelt autodelt ABS-e eemaldatud ning pole kuskil probleemi olnud. Et maanteamet maanteel Vini alusel kontrolli teostab...ulme. Nad on küll põhjalikud, aga teemaks on pigem ikka visuaalne välimus, lekked ja originaaldetailid.
G2 1.6
-
- Huviline
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
- Telefon: +37253585562
- Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala
No, 17" peal olid ja siiamaani on 225/55. Rõvedalt käis vastu Ventol.
Vanadel 17" oli peal 205/40, vastu ei käinud ja nüüd lähevad 195/40 Corradole alla.
Sa ostsid selle 2.9 rohelise endale, mis foorumis figureeris siin? Mul ehk mingeid juppe pakkuda, mis mul endal üle jäävad, kui huvi on.
Vanadel 17" oli peal 205/40, vastu ei käinud ja nüüd lähevad 195/40 Corradole alla.
Sa ostsid selle 2.9 rohelise endale, mis foorumis figureeris siin? Mul ehk mingeid juppe pakkuda, mis mul endal üle jäävad, kui huvi on.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"
-
- Huviline
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
- Telefon: +37253585562
- Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala
Häbematult kaua pole midagi kirjutanud, kuna midagi pole ka juhtunud. Eile sain veidi tegeleda autoga, pesin vähemalt tolmukorra maha ära, et endal parem vaadata oleks. Siis tegelesin enda uue igapäevaautoga, et too ilusti puhas oleks ja läigiks. Lisaks ka töökoda korrastatud, et üldse oleks midagi võimalik seal teha.
Mõlemat tehtud alla 100 000 ühiku, mõlemast ei tea keegi eriti midagi, mõlemat pole näha liikumas eriti meie teedel ja mõlemaga sõitmine tekitab mõnusa sooja ja positiivse tunde. Pealtnäha erinevad autod aga samas ka nii sarnased..
Mõlemat tehtud alla 100 000 ühiku, mõlemast ei tea keegi eriti midagi, mõlemat pole näha liikumas eriti meie teedel ja mõlemaga sõitmine tekitab mõnusa sooja ja positiivse tunde. Pealtnäha erinevad autod aga samas ka nii sarnased..
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"
-
- Klubiline
- Postitusi: 776
- Liitunud: 28 Veebr 2009, 18:16
- Telefon: 56643833
- Auto: Passat B7, HIGHLINE; OhtlikPeldikEestiLiikluses; BMW 535d
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 0
Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala
No see,miks alfat meie teedel näha pole,on üldteada.Nad kõik on lihtsalt katki koguaeg
-
- Huviline
- Postitusi: 73
- Liitunud: 06 Nov 2010, 13:02
- Auto: golf 4 1,9 TDI 2002.a.
- Asukoht: Tapa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala
isegi sinu OPEL tegi kruiisi kaasajürts kirjutas:No see,miks alfat meie teedel näha pole,on üldteada.Nad kõik on lihtsalt katki koguaeg
Viimati muutis helvis78, 20 Sept 2016, 19:32, muudetud 1 kord kokku.
..,,,:::...""!!!????""" marss kohtadele :D
ei ole just pädevaim kirjavahemärkide panija :D
ei ole just pädevaim kirjavahemärkide panija :D
-
- Huviline
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
- Telefon: +37253585562
- Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala
Ma ei tea, nende kruiisidega läheb ikka korralikult aia taha. Nüüd vaatasin ka. Öökruiis. Jube luks, ise Tallinnas, kõik eeldused olemas jne, aga naise sünnipäev Eesti teises otsas samal ajal. Ju siis veel ei ole mõeldud mulle kruiise.
Viimati muutis Tuunikala, 28 Sept 2016, 10:15, muudetud 1 kord kokku.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala
Tere. No päris huvitav Corrado ehitus, jälgin huviga! Jõudu ja jaksu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
- Telefon: +37253585562
- Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
'94 VW Corrado 16V - Tuunikala
Kirjutaks ka vahepeal siia.
Pildid on maas, nendega pean tegelema. Ilmselt nüüd ajapikku sean nad korda.
Aga, auto on seisnud. Kõik see aeg, Vahepeal nokitsesin veidi kliimapaneeli kallal, kuid sellega ka asi piirdus. Kuid, nüüd on ehk lootust.
Asi seisab mul hetkeseisul kapotialuse juhtmestiku taga. No ei ole kuskilt saada VR6 juhtmestikku Passat B4 pealt. Vento oma aga kuidagi ei taha sobida ilma suuremate ümberehitusteta.
Kuid asjad muutuvad. Tegin südame kõvaks ja tellisin Ebayst endale juhtmestiku. VR6 Corrado pealt. Aga, ma nüüd ainult ei tea, mis vahe on kapotialusel juhtmestikul Coilpacki ja jagaja vahel. Ei taha eriti uskuda, et Corradol oli coilpackiga mootor. Või eksin?
Lisaks panin riiuli üles ning nüüd hakkan nimekirja tegema, mida tellida vaja. Teen seest tühjaks hetkeseisul, puhastan ära istmed, panen pigimati paika, vaiba tagasi sisse. Ning siis hakkan tegutsema juhtmepoolega. Loodan hetkel ka, et 2.0 kütusepumbad toidavad ära selle VR6, kasvõi senikauaks et ära proovida, kas ta käivitub pärast kahte aastat seismist.
Nimekiri on ise-enesest selline:
Toledo kliimaradikas, jahutusradiaator ning ventilaatorid 1.9TDI pealt
Tagumised pidurisadulad
Tagumised kettad+klotsid
Käsipiduritrossid
Piduritorud paigaldada
Kütusetorud paigaldada
Poolteljed paigaldada
Uurida immo olemasolu, vajadusel paigaldada/likvideerida
Summuti
Näidikute plokk
Lisakellad salongi
Tagatuled korrastada
Stanged
Ja siis võiks ehk ARK-s vormistada mootorivahetus ning sõita veidi.
Ei tundugi kõige hullem nimekiri, vajadusel saab asju siis lisada+maha tõmmata. Eks hoian kursis, kui miskit võiks toimuda.
Pildid on maas, nendega pean tegelema. Ilmselt nüüd ajapikku sean nad korda.
Aga, auto on seisnud. Kõik see aeg, Vahepeal nokitsesin veidi kliimapaneeli kallal, kuid sellega ka asi piirdus. Kuid, nüüd on ehk lootust.
Asi seisab mul hetkeseisul kapotialuse juhtmestiku taga. No ei ole kuskilt saada VR6 juhtmestikku Passat B4 pealt. Vento oma aga kuidagi ei taha sobida ilma suuremate ümberehitusteta.
Kuid asjad muutuvad. Tegin südame kõvaks ja tellisin Ebayst endale juhtmestiku. VR6 Corrado pealt. Aga, ma nüüd ainult ei tea, mis vahe on kapotialusel juhtmestikul Coilpacki ja jagaja vahel. Ei taha eriti uskuda, et Corradol oli coilpackiga mootor. Või eksin?
Lisaks panin riiuli üles ning nüüd hakkan nimekirja tegema, mida tellida vaja. Teen seest tühjaks hetkeseisul, puhastan ära istmed, panen pigimati paika, vaiba tagasi sisse. Ning siis hakkan tegutsema juhtmepoolega. Loodan hetkel ka, et 2.0 kütusepumbad toidavad ära selle VR6, kasvõi senikauaks et ära proovida, kas ta käivitub pärast kahte aastat seismist.
Nimekiri on ise-enesest selline:
Toledo kliimaradikas, jahutusradiaator ning ventilaatorid 1.9TDI pealt
Tagumised pidurisadulad
Tagumised kettad+klotsid
Käsipiduritrossid
Piduritorud paigaldada
Kütusetorud paigaldada
Poolteljed paigaldada
Uurida immo olemasolu, vajadusel paigaldada/likvideerida
Summuti
Näidikute plokk
Lisakellad salongi
Tagatuled korrastada
Stanged
Ja siis võiks ehk ARK-s vormistada mootorivahetus ning sõita veidi.
Ei tundugi kõige hullem nimekiri, vajadusel saab asju siis lisada+maha tõmmata. Eks hoian kursis, kui miskit võiks toimuda.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
'94 VW Corrado 16V - Tuunikala
ABV mootor Corrado pealt on ju coilpackiga mootor. Sellel mootoril on ju lisaks veel nuka andur. Suurem erinevus tuleb obd1 või obd2 juhtmestikul, kus viimane on elektrilise segusiibriga (bypass klapp puudub).Tuunikala kirjutas: ↑13 Jaan 2018, 23:29Kuid asjad muutuvad. Tegin südame kõvaks ja tellisin Ebayst endale juhtmestiku. VR6 Corrado pealt. Aga, ma nüüd ainult ei tea, mis vahe on kapotialusel juhtmestikul Coilpacki ja jagaja vahel. Ei taha eriti uskuda, et Corradol oli coilpackiga mootor. Või eksin?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
- Telefon: +37253585562
- Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
'94 VW Corrado 16V - Tuunikala
Eks vajadusel vean mõned lisajuhtmed: Vento juhtmestik olemas, mille pealt vaadata olemasolevaid/puuduolevaid klemme. Corradol peaks ka ventilaatori juhtmestik vist eraldi ka olema, mitte koos aju juhtmetega?
Aga täna vaatasin peale, tõstsin asju riiulile ja pidin tõdema, et ega ei mäleta mitte kui midagi sellest, mis kuhu käis. Hunnikutes juhtmeid igal pool, kuid miski ei meenu. Õnneks Corrado piibel olemas, ilmselt vaja seal hakata ühel hetkel järge ajama, et mis pistik kuhu läheb, pärast vast see paigaldamise osa lihtne.
Lisaks vaja peoga igast kruve, tüübleid jms tuua. Sorteerides meenus, et sellel olid salongis kõik kruvid erinevad. Need võiks ikkagi paika saada.
Aga täna vaatasin peale, tõstsin asju riiulile ja pidin tõdema, et ega ei mäleta mitte kui midagi sellest, mis kuhu käis. Hunnikutes juhtmeid igal pool, kuid miski ei meenu. Õnneks Corrado piibel olemas, ilmselt vaja seal hakata ühel hetkel järge ajama, et mis pistik kuhu läheb, pärast vast see paigaldamise osa lihtne.
Lisaks vaja peoga igast kruve, tüübleid jms tuua. Sorteerides meenus, et sellel olid salongis kõik kruvid erinevad. Need võiks ikkagi paika saada.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
'94 VW Corrado 16V--->VR6 - Tuunikala
Tore näha, et lõpuks oled hakanud jälle tegelema. Ma just mingi nädal kaks tagasi mõtlesin, et mis Corrist saanud on, et kas kirjutan ja uurin et äkki tahad müüa .
2.0 9A kütusepump on suurema survega kui 2.8 AAA, häguselt mäletan, et toidab ära küll, aga kas see suurem surve oli probleemiks või mitte, seda ei tea.
Immot minu teada sellel corril polnud, ainult see puldiga kesklukk.
Juhtmestik peaks ju kõik lihtne olema, sest mootori pool ju eraldi pistikute ja asjadega ning läheb kaitsme karpi plug and play. Aju juhtmetega vb tekib raskusi, aga ma ei usu, et seal midagi üle mõistuse on. Vahet pole kas vento või corri oma, sobitama saab ikka panna. Teine asi on jah see kas obd1 või obd2, seal rohkem tegemist.
Juhtme majandusel on see leht A ja O http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html
2.0 9A kütusepump on suurema survega kui 2.8 AAA, häguselt mäletan, et toidab ära küll, aga kas see suurem surve oli probleemiks või mitte, seda ei tea.
Immot minu teada sellel corril polnud, ainult see puldiga kesklukk.
Juhtmestik peaks ju kõik lihtne olema, sest mootori pool ju eraldi pistikute ja asjadega ning läheb kaitsme karpi plug and play. Aju juhtmetega vb tekib raskusi, aga ma ei usu, et seal midagi üle mõistuse on. Vahet pole kas vento või corri oma, sobitama saab ikka panna. Teine asi on jah see kas obd1 või obd2, seal rohkem tegemist.
Juhtme majandusel on see leht A ja O http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html
-
- Huviline
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
- Telefon: +37253585562
- Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
'94 VW Corrado 16V--->VR6 - Tuunikala
No, juhtmestik mille ostsin on see. Ja kuna müüja oli sakslane, siis niipalju ta ütles ainult, et sobib AAA mootorile, ning otsustasin lükke ära teha.
https://www.ebay.de/itm/Motorkabelbaum- ... 1438.l2649
Tean, et saaks ka Vento juhtmestiku sobima panna. Aga sel juhul peaksin kokku ehitama kolmest juhtmestikust ühe. Corradolt kapotialune elu, Ventolt mootori juhtimine ja Passatilt kliimasüsteem. Ja otsustasin minna lihtsamat teed.
Corradol polnudki immot, kuid Ventol oli. Mul võti on, kuid ei võtnud juhtmestikku ning teisi asju. Immo karbi vist võtsin ka. Kuid enam ei mäleta täpselt.
Aga vahepeal isegi mõlkus mõttes, et ehk peaks maha müüma, kuna aega ei ole lihtsalt. Aga hetkel vähemalt otsustasin end kokku võtta. Ega nende turg on ka selline, et pooliku auto eest ei pakuta väga miskit. Sõitvana pole aga põhjust enam müüa. Siis enam naine ei lubaks müüa ka..
https://www.ebay.de/itm/Motorkabelbaum- ... 1438.l2649
Tean, et saaks ka Vento juhtmestiku sobima panna. Aga sel juhul peaksin kokku ehitama kolmest juhtmestikust ühe. Corradolt kapotialune elu, Ventolt mootori juhtimine ja Passatilt kliimasüsteem. Ja otsustasin minna lihtsamat teed.
Corradol polnudki immot, kuid Ventol oli. Mul võti on, kuid ei võtnud juhtmestikku ning teisi asju. Immo karbi vist võtsin ka. Kuid enam ei mäleta täpselt.
Aga vahepeal isegi mõlkus mõttes, et ehk peaks maha müüma, kuna aega ei ole lihtsalt. Aga hetkel vähemalt otsustasin end kokku võtta. Ega nende turg on ka selline, et pooliku auto eest ei pakuta väga miskit. Sõitvana pole aga põhjust enam müüa. Siis enam naine ei lubaks müüa ka..
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"
-
- Huviline
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
- Telefon: +37253585562
- Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
'94 VW Corrado 16V--->VR6 - Tuunikala
Juhtmestik on OBD1. Corradot ei tehtud OBD2-ga. Mootor on mul OBD2.
Kuna aju on näpitud, siis tolle tahaks samaks jätta. Mis siis oleks tarvis teha ning kas on üldse lootust saada see OBD2-na tööle või lihtsam osta teine OBD1 mootor kõrvale?
Kuna aju on näpitud, siis tolle tahaks samaks jätta. Mis siis oleks tarvis teha ning kas on üldse lootust saada see OBD2-na tööle või lihtsam osta teine OBD1 mootor kõrvale?
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda