'94 VW Corrado 16V--->VR6 - Tuunikala

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 07 Veebr 2016, 23:16

No, ma need tuled kruvisin külge reedel kella 7 paiku õhtul ja siiamaani auto suht-koht ainult sõidus olnud, pole aega olnud mahakiskumiseks. Kuid mingil hetkel selle maha kisun.
Aga siiamaani pole probleeme olnud, sinivalged ikka vastu sõitnud, kuid ümber pole keeranud veel. *ptuiptuiptui*
Hetkel aga las see kile olla, maha kisun ilmselt siis, kui tuled uuesti korra maha tulevad, vaja releede peale ümber ehitada nad.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 11 Veebr 2016, 16:41

Täna sai koolis korra auto ette võetud, täpsemalt siis starter sai maha võetud, puhastatud, määritud ja tagasi kokku pandud, kuna alati ei tahtnud järgi võtta. Nüüd loodetavasti sai veidi eluiga pikendatud tal.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 14 Veebr 2016, 10:43

Paisupaagi kork avastasin, et vigane. Nimelt ennem ventilaatori töölehakkamist otsustas too hakata end üle keetma ja mulises ülevoolust välja. Korgivahetus VR6-ga parandas selle vea. Nüüd korras kõik.
Aga naljakal kombel rakendub vent siis, kui temp on kella järgi nõksa üle 100 kraadi, ning siis ka rakendub esimene aste..
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas ryan » 15 Veebr 2016, 21:12

Jahutusega oli sellel enne ka probleeme .
Oota ! Suvi ja soojad ilmad alles teel :mrgreen:

Ma ise pean ka sellega midagi ette võtma , dislal lohistab ka ainult esimest astet .
Paisupaagi all olev must karp võib selle juhtimisel süüdi olla .
Minu mäletamist mööda jooksid juhtmed sinna .
Ja kui üle ajas paisupaak , siis otse selle peale .
Mul vahepeal oli tänu sellele probleemiks peale süüte välja keeramist uuesti tööle rakenduv ventikas , peale kuivamist viga kadus .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Siim » 15 Veebr 2016, 21:27

mul pold seda küljeski(must karp) ja töötas väga hästi 1.9 td'l. Maitea mis moodi ainult :mrgreen:

dcshoes
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 26 Mär 2009, 23:21
Auto: vw passat b6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas dcshoes » 16 Veebr 2016, 10:08

Ma ise arvasin et akki andur juba läbi kuna tunne jargi lülitas ta teise astme ainult. Ehk siis esimene mis läheb peale 90 ei funkanud. Samuti mõned väitsid et paljudel kuni 100ni läheb ja see on normalne. Ei tea aga jah palavusega sa alles saad teada misasi see jahutus on. Selle vastu tehtud seal lisa lüliti ventikale ja ilma selleta polnud mingit võimalust jahutada seda autot.
nissan 300zx z32
vw touran 2010

Kasutaja avatar
MarioC
Huviline
Postitusi: 169
Liitunud: 26 Jaan 2009, 23:58
Auto: Volkswagen Corrado 16v, Subaru Impreza 94' STI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas MarioC » 16 Veebr 2016, 18:08

Läheb endal sama moodi 100c ja veidi pealegi. Töötavad kõik ventika astmed ja ei lähe keema, ka mitte +30c väljas. Pidavat tõesti normaalne olema selle mootori puhul, ise pole rohkem uurinud selle kohta aga kindlasti on võimalik vent varem ka tööle saada.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas GTI » 16 Veebr 2016, 18:24

MarioC kirjutas:Läheb endal sama moodi 100c ja veidi pealegi. Töötavad kõik ventika astmed ja ei lähe keema, ka mitte +30c väljas. Pidavat tõesti normaalne olema selle mootori puhul, ise pole rohkem uurinud selle kohta aga kindlasti on võimalik vent varem ka tööle saada.
Paned teise radikaanduri, neid mitme lülitustemp.-ga saadaval.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 19 Veebr 2016, 16:28

No, eks näis, millal ja kas üldse sellega tegeleb.
Täna koolis, kuna sain veidi Corradot teha, tegin ära mõned asjad.
Esiteks panin süüte paika. Oli 3 kraadi enne ülemist surnud seisu, panime paika siis 8 kraadi peale, et vähe äkilisem oleks. On tuntav vahe ka isegi.
Siis tegin korda ühe tule reguleerimiskinnituse ja panin tuled paika. Lisaks mõõtsin ära pingelangu, oli tervelt 2V, ehk siis vaja hakata releedele ümber ehitama.
Aga enne seda kõike vaatasin üle, mis näoga küünlad on.. Kõik olid valged ja ühel olid tugevad jahutusvedeliku jäägid peal. Ehk siis kaanetihend jahe, lekib põlemiskambrisse.
Kuna plaanid siin muutuvad igas suunas, siis hetkel vaatab, mis saab. Kõige tõenäolisem on, et läheb vahele VR6, Vento sildadega, kõik polüpuksidele ja ehk ka coilid välja vahetada kõvemate vastu.
Siis vaatab edasi. Eks õhtul selgub, mis suunas projekt minema hakkab.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 24 Veebr 2016, 22:58

Kuna 2 päeva saanud haige olla, siis võtsin härjal sarvist ja alustasin.
Esiteks siis algmaterjal:
Pilt
Lõpptulemus:
Pilt
Ja alustatud ka töödega:
Pilt
Eks näis, mis välja tuleb.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 25 Veebr 2016, 14:22

Pilt
Pilt
See siis tuli välja. Pärast vaatan, mis seisus silindrite seinad.
Viimati muutis Tuunikala, 25 Veebr 2016, 17:55, muudetud 1 kord kokku.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 15 Mär 2016, 12:31

No, igatahes. Kõik paistis ok, masin nüüd mul Kutsehariduskeskuse juures, kus saab tehtud suur hulk töid. Kui suur, selgub aja möödudes, igatahes uuendusi hakkab tulema.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 31 Mär 2016, 00:23

Okei, päris suur hulk siiski tehtud ei saa, kuid veidi siiski.
Esimese asjana mu US stanged tehakse ära. Pilti pole teinud, kuid paistavad tulevat täitsa head.
Teiseks, sai vahetatud ära väntvõlli otsasimmer:
Pilt
Paigaldatud plokikaas:
Pilt
Tehtud viisakamaks klapikambrikaas, vahetatud hammasrihm koos pingutiga ja sisselase külge monteeritud (pildilt pool puudu)
Pilt
Järgmine nädal läheb sisse uus õli koos filtriga, ühendab ära viimased pistikud, trossid, lõdvikud jne, valab tosooli juurde ja loodab parimat!
Viimati muutis Tuunikala, 31 Mär 2016, 00:24, muudetud 1 kord kokku.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 24 Mai 2016, 21:02

Noh, see nüüd käib. US stanged ka värvitud, aga kuna ääretulesid ette pole, siis esimest külge panna ei saa. Kui kellelgi oleks neid pakkuda, oleks hea. Või kui keegi teab, mida sinna asemele panna saab, oleks ka hea.
Aga, mis siis edasi?
Kuna Vento kanti mul innukalt maha, siis lähevad siia alla nüüd 5x100 sillad. Esisillale remont tehtud, tagasillas vahetan ära suured puksid ja kui jõuan, siis panen ka MK4 sadulad taha. Ette tahaks ka teha pidurite upgrade-i, aga seda vaatab.
ABS-i vaatan. Kui saan tööle panna, siis teen seda. Ja kui ei, siis ei pane praegu tööle seda.
Edasi tuleb külge kliima Passat B4 pealt, selleks vaja uus paneel teha ja natukene mudida seda ilmselt.
Ning kõige tipuks siis läheb vahele VR6. Idee poolest peaks olema plug'n'play, kuid eks seda saab näha.
Kui jumal annab, siis kõik see, mis plaanis on, saab tehtud Oldschooli ajaks. Edasi aga saab ilmselt see, et autot kasutab ehk suve lõpuni. Edasi näitab aeg, mis saab. Mingi hetk tahaks teha ära keretööd, pidurite upgrade (ette siis 300+mm kettad, taha 240+ kettad), Tulevikus vaatab ka neliku poole.
Hetkel aga pole muud, kui pöialt hoida ja loota, et kõik, mis plaanitud on, saab õigeks ajaks tehtud ka. Seda siis muidugi Ristotu karmil käsul. :D
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 01 Juun 2016, 14:10

Nii. Töödega siis alustatud.
Veidi aega pärast tööde alustamist oli seis selline:
Pilt
Siis juba oli nii:
Pilt
Siis tegime nii:
Pilt
Siis üks mees tegi nii:
Pilt
Esimene suur samm tehtud:
Pilt
Ja lõpetades:
Pilt
Hetkel siis vajab tegemist:
Tagasild alt eemaldada Corradol. Juhtmestikud eemaldada. Corradol armatuur maha võtta. Tagasillale uued puksid sisse panna. Tagasild alla panna. Summuti ka muidugi vahepeal ära vahetada. Kütusetorustik kapoti alt ringi teha, juhtmestik paigaldada, radikad sebida, ventilaatorid sebida ja peaks saama hea, plaanide kohaselt.
Eks hoian kursis siis, mis ja kuis saab.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 03 Juun 2016, 11:11

No, eile sai veel veidi tehtud.
Corrado alt tagasild maas ja müüdud, Corrado mootor osandatud ja plokk müüdud koos kepsude, kolvide, õlifiltrijala ja karteriga. Muu kõik alles.
Alustasin ka tähtsat tööd, ehk siis coilide elustamist. Ühe esimese sain liikuma kenasti, võtsin mutrid maha. Teisega aga probleeme. Ühe mutri sain liikuma, teine aga jäi minust kinniseks. Leotasin teda küll, aga peab veel tegema seda, ilmselt lähen seda teed ja lasen uued mutrid treida kõigile.
Täna aga garaaži ei jõua, homme vast uuesti.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas aht » 03 Juun 2016, 17:44

Vento sillad lähevad kõik alla nagu arusaan?

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 03 Juun 2016, 23:49

Vento sillad jah lähevad alla, et teha täieõiguslik VR6 sellest.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 06 Juun 2016, 00:06

Täna sai ka veidi garaažis oldud. Võtsin Ventolt maha kapotialuse juhtmestiku. Nüüd vaja sealt vajalik välja urgitseda ja vajadusel sobitada Corrado juhtmestikuga. Tagasilla pukside jäänukid võtsime välja. Coilid said lõpuni osandatud. Vaja keermed üle käia, uued mutrid lasta teha ja siis peaks isegi hea olema. Tagumised on Racelandi omad, esimesi veel ei tea. Ehk tuleb veel kuskilt tootekood välja. Muidu isegi heas seisus. Ilmselt taastatb veidi ära ka, tagumisele coilidele laseb ka vedrudevahelise plastketta asendada metallist detailiga, esimestele laseb ka ehk uued teha.
Sai veidi ka poltide väljapuurimisega tegeletud, vast saab asja sellest.
Igatahes, veel on lootust. :D
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 10 Juun 2016, 21:17

No, täna jälle muterdatud veidi. Aga alustagem piltidega.
Pilt
Hommikune seis, kui laivi sai lennatud. Esiteks välja toodud uued jupid:
Pilt
Seal siis õlirõhukell, voltmeeter ja 2x16" el. ventilaatorid ette.
Pilt
Kõik poolteljeotsad ja pidurivoolikud (reedan ette, et sisemised poolteljeotsad valed ja esimesed piduritorud ka.. :D )
Aga, alustagem siis töödega. Esiteks kulutasin veidi aega coilidele.
Pilt
Siin siis väike puhastuskuur tehtud.
Pilt
Ja siin enne-pärast võrdlus.
Pilt
Siis lõuna.
Pilt
Ja saigi tagasild koos uute puksidega alla. Coilid ka all siis, edasi vaja piduritega tegeleda kindlasti, ning ehk miskit veel.
Pilt
Veidi põhjaaluseid töid
Pilt
Ja kuidas lõpetatud sai.
Tehtud siis: coilid üle käidud, puhastatud. 3 all, kõrvalistujapoolne veel panna. Poolteljed maha võetud, alustatud otste vahetusega. Originaal kastitugi paigaldatud. Tagasild all uute puksidega. Esisild lõplikult kinni. Rool uuesti ratastega ühendatud. Kindlasti miskit veel.
Homme paigaldab viimase coili, eemaldab armatuuri, jaurab seal all juhtmete ja kliimaga, ehk paigaldab mootori ja siis tegeleb edasi mootorijuhtmestiku ja muuga. Eks hoiab kursis.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Corra » 10 Juun 2016, 23:19

Tubli, hea näha kuidas mu kunagine mõte sellest autost vaikselt täide saab(oli ka plaanis vr6 vahele panna ja kere korda teha). Muide tagumised coilid on rokkorid, kunagi siit foorumist ostetud ühistellimuse käigus ja esimesed coilid on juba asko ajast all.
Ma ilmselt oleks jätnud 4x100 sillad, sest sobivad veljed olid olemas, aga 5x100 on lihtsam poldivalemi muutmis adaptreid panna ja siis on juba veljevalik ilmatu lai.

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 11 Juun 2016, 08:36

No, ma ise läksin 5x100 peale juba sellepärast, et sillale sai just remont tehtud, lisaks veel ka teadmine, et suurematele piduritele üleminek on lihtsam. Laiem rööbe ja tugevamad osad olid ainult boonus. :D
Tagumised olid Racelandi coilid koodi järgi, esimesed Ta-Technixi Mk1 Golf/Jetta/Scirocco omad.
Aga eks vaatame, mis saama edasi hakkab. Ideaalis läheks järgmine kevad keretöödesse, aga pead ei anna selle koha pealt.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 11 Juun 2016, 20:14

Täna siis sai suht vähe oldud. Aga, armatuur sai maha, soojendusahi sai maha. Külge läks 120A genekas, lisaks ka kliimapump. Suur osa juhtmeid maha kistud armatuuri alt, alustatud ka erinevate juhtmepuude riideteipi mässimisega. Viimane coil sai ka alla. Nüüd vaatab edasi, mis teeb.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 12 Juun 2016, 21:41

Hetkel aga jääb ehitus mõneks päevaks seisma, kuna üks selline asi tuli otsima abistavat kätt:
Pilt
Läheb siis mootoris kolvigrupi vahetuseks, kokku tagasi ja siis ehk lootust sõitma saada ja omanikule tagasi.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: '94 VW Corrado 16V - Tuunikala

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 15 Juul 2016, 10:40

Noh, pikalt vaikus olnud aga loodetavasti see nv asi muutub. Elukoht ja kõik muu muutunud, mis teeb auto tegemise raskeks (loe: ilma autota Tallinnas ja auto Jõgeval)
Ühtlasi ka suurel hulgal varuosi kogunenud, millest tahaks lahti saada, vastavad teemad tehtud ka ja eks neid tuleb ka juurde.
Oleks võimalus ka Tallinnas autot teha, siis suve lõpuks oleks ilmselt liikvel ka. Muidu aga ei oskagi öelda, eks näha ole, kuis asjad liikuma hakkavad.
Juhtmestik aga hetke kõige suurem takistus, vaja kokku kombineerida Corrado kapotialune + Vento kapotialune - mõlema ventikajuhtmestik + Passat B4 VR6 ventilaatorijuhtmestik. Tõotab tore tulla..
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

Vasta

Mine “Huviliste autod”