VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4717
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 75 korda

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 05 Veebr 2019, 00:03

Vaadates neid kaapimise ja üldse pilte, siis kas Jeepil varilock ikka töökorras? Hetkel tundub, et Jeep suht ühe-kaheveoline olevat? Lund pole s'ittagi ju? Eelmine nv. sai enda omaga jahis pea karpideni lumes lastud, kui siidi.
Passati ja paadi suhe takerdub kliirentsi ja massi, mitte jõu taha.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 889
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 61 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas aus » 05 Veebr 2019, 00:18

Kõik töökorras ja kes too üheveolist Jeepi üldse ostab nagu? :D Aga pildilt raske aru saada, tegelt oli ta kõrgemalt teelt ära vajunud, ninapidi kraavis ja sealt enam üles ei roninud.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4717
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 75 korda

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 05 Veebr 2019, 00:42

aus kirjutas:
05 Veebr 2019, 00:18
Kõik töökorras ja kes too üheveolist Jeepi üldse ostab nagu? :D
Ära sa ütle, mul siin paar huvilist käinud Jeepi proovimas ja oleme käinud ikka lumes proovimas ka, et kontrollida nelikut 8) , kuid see varilock on nö. LSD süsteemiga ja kui piisavalt kulunud, siis ongi Dacia Logan valmis :D
P.S ei tee kuidagi su Passatit maha...igati tubli üritus :thumbup:

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 889
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 61 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas aus » 08 Juun 2019, 00:47

Veidike aega teemas küll vaikus olnud, aga tegemist on toimunud küll nii ratastel kui ilma.

Autoremondiettevõtted on ühed huvitavad kohad. Lähed sinna, omaarust on auto täitsa OK, tuled tagasi - oi, mis kõik katki on?! :lol: Nali naljaks, tegelikult lihtsalt ise ju ei näe iga päev selliseid asju. Muidugi eks igaühel on oma usaldustase ja -krediit, mille põhjal siis otsuseid teha. Kes ütleb, et mekaanik 500 euro, kõik on katki; kes ütleb, et järgmine kord võiks ette võtta selle ja selle töö.

Igatahes paar hooldust tagasi mainiti, et ees parem amort on õliniiske, too hetk veel eriti midagi aru saada sõidust polnud, seega ei kippunud ka kiirustama.
Aeg muudkui möödus ja mõeldud-tehtud vahele jäi päris mitu head päeva, aga nüüd võib lugeda lõpetatuks - sain komplekti DCC amorte hea hinnaga ning vahetusse nad läksidki.
Lisaks veel eesmised tugilaagrid ja ülemised amordipadjad, tagumised vedrud (kuna keegi raske on taga istunud?!). Ja see pole veel kõik! :shock:
Vahetatud said ka ees mõlemad veovõlli sisemised otsad. Parempoolsel oli lõtk sees ja vahetusega sai talle natuke liialt liiga tehtud. :oops:
Lisaks veel tagumised stabilisaatori vardad ning mootori tugipadi.

Lisaks said hoolduse suveveljed (18" Kansas). Kuna nii minu kasutuses kui ka varasemalt oli aeg (autocorrect: äärekivi) oma jälje velgedele jätnud, siis sai veljed korda tehtud ja üle värvitud.
Värviks valisin hyper silver, kuna noh tundus edevam kui standard-hall-metallik. Värvivalikut ma otseselt ei kahetse, aga teine kord valiksin nii teise(d) tegija(d) kui värvi.

Pilt
► Näita Spoilerit
Velgedele peale said juba tuttava mudeliga uued PointS rehvid standardmõõduga.

Lähiajal on plaan ka veel paar viimast muudatust teha. Õigemini panused on juba tehtud, nüüd on vaja jälle "mõeldud-tehtud" faasi jõuda, mis kõigi eelduste kohaselt peaks juhtuma selle kuu lõpus. Ja olgu teaser'ina öeldud, et tegu ei ole "upgraadisin softi ja vahetasin klaasipuhasteid" stiilis muudatustega. :thumbup:
Ometigi ma ju ütlesin, et enam ei tuuni, aga tundub, et tuleb klassifitseerida taaskord hoolduseks! ;)
Kes tänasid kasutajat aus selle postituse eest:
Mindfreak
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 88
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7
Asukoht: Puhja
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 08 Juun 2019, 08:46

Mul sama teema velgedega plaanis. Kus teha lasid ja miks järgmine kord teise tegija valiksid, või hoopis soovitad kedagi :?:

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 666
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Arteon
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 59 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas Mindfreak » 09 Juun 2019, 14:12

aus kirjutas:
08 Juun 2019, 00:47
Ja olgu teaser'ina öeldud, et tegu ei ole "upgraadisin softi ja vahetasin klaasipuhasteid" stiilis muudatustega. :thumbup:
Kas tuleb parkimiskella hoidja A-piilarile?
Kes tänasid kasutajat Mindfreak selle postituse eest:
Golhv
Aitan VW-de diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 889
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 61 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas aus » 10 Juun 2019, 07:52

ViljarKaurla kirjutas:
08 Juun 2019, 08:46
Kus teha lasid ja miks järgmine kord teise tegija valiksid, või hoopis soovitad kedagi :?:
Mul olid suuremad ootused ja tehtud töö ei vastanud ootustele. Kuna aga saime kokkuleppele, siis ma nimesid ei nimetaks ja peale kaklust rusikatega ei vehi, nagu öeldakse. Tegijaid on n+1. Lisaks mida ma teistele soovitaks - võtke töö tegija endale lähedal, mitte teisel pool Eestit. ;) Oleks kodule lähemal olnud, oleks ehk teisiti läinud. Oleks-poleks.
Võib-olla velje värv tuleb paremini mõne teise auto värviga esile, võib-olla on vaja, et @SanderSPS natukene oma musta maagiat auto peal teeb, ma ei tea... :D Aga Instagramis tundus värv ägedam. Muidugi nüüd võiks panna kõrvuti originaal-halli ja minu värvi ja tuleb mulle ka valgustatus ning võib mu värvitaju maha kanda. :lol:
Mindfreak kirjutas:
09 Juun 2019, 14:12
aus kirjutas:
08 Juun 2019, 00:47
Ja olgu teaser'ina öeldud, et tegu ei ole "upgraadisin softi ja vahetasin klaasipuhasteid" stiilis muudatustega. :thumbup:
Kas tuleb parkimiskella hoidja A-piilarile?
:o you can do that? :lol:
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Klubiline
Postitusi: 722
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Telefon: 58000330
Skype: sander.sinkevicius
Auto: Volkswagen Passat B8 R-line MY18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 84 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 10 Juun 2019, 09:54

aus kirjutas:
10 Juun 2019, 07:52
ViljarKaurla kirjutas:
08 Juun 2019, 08:46
Kus teha lasid ja miks järgmine kord teise tegija valiksid, või hoopis soovitad kedagi :?:
Mul olid suuremad ootused ja tehtud töö ei vastanud ootustele. Kuna aga saime kokkuleppele, siis ma nimesid ei nimetaks ja peale kaklust rusikatega ei vehi, nagu öeldakse. Tegijaid on n+1. Lisaks mida ma teistele soovitaks - võtke töö tegija endale lähedal, mitte teisel pool Eestit. ;) Oleks kodule lähemal olnud, oleks ehk teisiti läinud. Oleks-poleks.
Võib-olla velje värv tuleb paremini mõne teise auto värviga esile, võib-olla on vaja, et @SanderSPS natukene oma musta maagiat auto peal teeb, ma ei tea... :D Aga Instagramis tundus värv ägedam. Muidugi nüüd võiks panna kõrvuti originaal-halli ja minu värvi ja tuleb mulle ka valgustatus ning võib mu värvitaju maha kanda. :lol:
Mindfreak kirjutas:
09 Juun 2019, 14:12
aus kirjutas:
08 Juun 2019, 00:47
Ja olgu teaser'ina öeldud, et tegu ei ole "upgraadisin softi ja vahetasin klaasipuhasteid" stiilis muudatustega. :thumbup:
Kas tuleb parkimiskella hoidja A-piilarile?
:o you can do that? :lol:

Olles neid velgi ise näinud, siis ÄKKI paremaks veidi saab, aga ideaalis oleks vaja ikkagi otsast peale kogu see asi teha. Pulbervärvi poleerida on väga raske. Värv on lihtsalt hii haigelt kõva. Näis. Kunagi kuskile reisile perega lähed pealinnast üle mere, võid auto mu kätte jätta. Vaatab mis teha annab.
Ninjas, Pirates, Lasers & Sh*t

MartenL
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas MartenL » 10 Juun 2019, 18:29

Olen ise lasknud kaks jooksu teha ühe Tallinna tegija juures ja ülimalt rahul.
Täpset tehnoloogiat ei tea, aga kas on nii et pulber alla ja püstoliga lakk peale?
Mis asjaoludel ta krobeliseks võib tõmmata :?:
Minu velg:
IMG_20180118_170853.jpg
IMG_20180118_170853.jpg (160.44 KiB) Vaadatud 2023 korda
Referents, selle põhjal julgesin viia :mrgreen:
IMG_20170810_152314.jpg
IMG_20170810_152314.jpg (192.21 KiB) Vaadatud 2021 korda
Viimati muutis MartenL, 10 Juun 2019, 18:33, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 889
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 61 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas aus » 01 Juul 2019, 23:14

Et ausalt kõik ära rääkida, siis pean alustama algusest.

Peale vedrude vahetust oli kuidagi silmale valus autot vaadata - esi- ja tagakoopavahe oli erinev. Mõeldud-tehtud, tellitud A-osa vedrud ning kokkulepitud hoolduse ajal tööna kirja pandud.
Vahe 2 cm B osa kahjuks.
Tänu- ja kiitus Tartu Forsi pädevatele ja kiiretele ning kvaliteetsetele töötajatele! :thumbup:

Suhteliselt tavalise hoolduse käigus, kui vahetusse läksid õlid ja filtrid, sai lisaks veel ees vasakul stabika varras ära vahetatud ning arvutiga paika pandud DLA tuled ja täidetud kliimasüsteem.
Tuled olid üsnagi paigas, üks vajas õige pisut korrigeerimist, because OCD kicks in, yo.
Kliima täitmine oli hea mõte - tunda on, et vahe sees eelneva ja praeguse olukorraga. Seda kinnitab ka kviitung - ligi pool süsteemist oli tühi.

Siis aga.
Ühel laupäevasel päeval.
Ühes kenas paigas Eestimaal.
Said kokku 6 meest (ja 1 koer).
Ning sellest kokkusaamisest sai asja.
Pilt

Let the game begin!

Selleks, et midagi ehitada, on tihtipeale vaja lammutada - õnneks me oskame seda kenasti.
Pilt

Ja selleks, et uued kinnitused panna, on kõigepealt vaja vanad eest võtta
Pilt

Väga positiivse üllatusena - mind üldse imestab, kuidas me seda pole varem märganud - on mul topeltklaasid ja lisamürasummutus esiustel. Olen varustuse nimekirja vist rohkem kordi läbi käinud kui seal ridu oli originaalis ja ikka ei leia. Võib-olla on müstiline Travel comfort package või siis veel müstilisem XXX. Mine tea.
Igaljuhul järjekordne tõestus sellest, et ägedaid asju juhtub!
Pilt

Kui lõppeks kokku hakkasime lappima autot, siis üks (@R36) oli nii meeltesegaduses juba, et kukkus kruvima kruvisid, mida olemaski pole.
Aga samas, 5p selle eest, et ta suudab olla nii energiline ja rõõmus seda tehes. @worldonfire muidugi tahaks olla samal ajal kuskil mujal... :lol:
Pilt

Lõpptulemus:
DYNAUDIO helisüsteem (10-kõlariga) koos Discover Media PQ multimeediasüsteemile sobiva võimendiga!
Pilt

Kui juba autod ja inimesed ja tööriistad kokku on aetud, siis tuleb ka muud pooleliolevad asjad ära teha.

Ühel kenal päeval lakkas töötamast TPMS süsteem - õhtu veel töötas, hommiku - küpse. Erilist kiiret polnud ja kuna teada oli, et "ühel kenal päeval" lammutamiseks läheb, siis jäi see ootele seda sama päeva.
Sellest tuli ka juba sotsiaalmeedia vahendusel nali, et Active Trailer Sound System (ATSS) paigalduse jaoks on vaja stange maha võtta. ;) Aga TPMSu juhtmestikust avastasime ühelt juhtmelt väikese paigaldusdefekti, mis siis rõõmsasti ära oli oksüdeerunud ning ennäe imet - süsteem ei töötanudki.

Meanwhile elektriliste tööriistade ja õppinud meeste käes tehti ruttu ära RVC vahetus ja teostati pisike füüsiline modifikatsioon. Kaamerapilt on uue kaameraga parem ja avaram/laiem ja loomulikult pole mul sellest fototõestust, aga kui ma õigesti mäletan, siis teiste teemades on võrdlusmoment olemas.

Siiski tuleb öelda, et kuigi ma ütlesin, et postitus ei tule "uuendasin softi" stiilis, tuleb ära mainida, et ka Discover Media navigatsiooniseade sai nii uue andmebaasi kaartidest kui ka tarkvarast.

Ühe üllatuse sigaduse, millega @SanderSPS hakkama sai, jätan veel ütlemata. Aga ikka selleks, et järgmine kord samahuvitav seda teemat lugeda oleks. ;)
Erilised tänusõnad Sandrile mingite imevahendite kasutamise eest salongis, et maha saada juba algusest peale seal olnud ... mustus? :D ning tükk aega laos seisnud küünelakipudelis värvi- ja lakiparanduskomplektil, et mõned defektid üle käia. ;)

Aitäh (saabumise järjekorras): @volkar, @R36, @worldonfire, @Mindfreak, @SanderSPS!

Pilt
Viimati muutis aus, 10 Okt 2019, 14:09, muudetud 5 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat aus selle postituse eest:
SanderSPSR36Mindfreak
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Klubiline
Postitusi: 722
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Telefon: 58000330
Skype: sander.sinkevicius
Auto: Volkswagen Passat B8 R-line MY18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 84 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 02 Juul 2019, 07:59

Üli mahe päev oli jah. Ainult head mõtted😂
Ninjas, Pirates, Lasers & Sh*t

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1167
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI 125kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 02 Juul 2019, 08:15

aus kirjutas:
01 Juul 2019, 23:14
Aga samas, 5p selle eest, et ta suudab olla nii energiline ja rõõmus seda tehes. @worldonfire muidugi tahaks olla samal ajal kuskil mujal... :lol:
Ma häbelik maapoiss, kaamera ees tagasihoidlik :mrgreen:

aus kirjutas:
01 Juul 2019, 23:14
Erilised tänusõnad Sandrile mingite imevahendite kasutamise eest salongis, et maha saada juba algusest peale seal olnud ... mustus? :D
Pole mingi imevahend, mingi suvaline "clean all" puhastusvaht :mrgreen:
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Kasutaja avatar
SanderSPS
Klubiline
Postitusi: 722
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Telefon: 58000330
Skype: sander.sinkevicius
Auto: Volkswagen Passat B8 R-line MY18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 84 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 02 Juul 2019, 08:43

worldonfire kirjutas:
02 Juul 2019, 08:15
aus kirjutas:
01 Juul 2019, 23:14
Aga samas, 5p selle eest, et ta suudab olla nii energiline ja rõõmus seda tehes. @worldonfire muidugi tahaks olla samal ajal kuskil mujal... :lol:
Ma häbelik maapoiss, kaamera ees tagasihoidlik :mrgreen:

aus kirjutas:
01 Juul 2019, 23:14
Erilised tänusõnad Sandrile mingite imevahendite kasutamise eest salongis, et maha saada juba algusest peale seal olnud ... mustus? :D
Pole mingi imevahend, mingi suvaline "clean all" puhastusvaht :mrgreen:
Seal oli mehes endas asi mitte vahendis😂 hea skilli puhul võib veega ka ime juhtuda😂😂
Ninjas, Pirates, Lasers & Sh*t

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 889
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 61 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas aus » 02 Juul 2019, 21:46

Ja nüüd siis selle va @SanderSPSi meistriteose juurde. Eks muidugi @volkar oli temaga samas paadis ja ma nüüd ei tea, kas see oli nende kättemaks mulle, et ma selle detaili ära vahetaks või on lihtsalt ka parimatel halvemaid päevi, aga ... Mis tehtud see tehtud. :lol:

Ma igaksjuhuks panen pildi spoilerisse, sest et see võtab ka kogenud kirurgil kõhu lahti.
► Näita Spoilerit
Tegelikult sai juba ühe korra imedemaalt uus nupustik tellitud, aga nagu ajalugu räägib, siis oli sellel paar PINi puudu, sisemine ehitus hoopis teine, nuppu ka ümber tõsta ei andnud, sest et see jäi sinna lihtsalt augutäiteks (st vajutada ei mahtunud) ja nupustik 1-1le algul minu hinnangul ei töötanud üldse. Hilisem testimine näitas seda, et SS nuppu pidi 3+ sekundit all hoidma, et nupp tööle hakkaks. See pole muidugi mingisugune lahendus ja niimoodi ei lähe mitte. :roll:

Uue nupustiku leidsime sel samal päeval peale seda kui ma olin avastanud mida mu natuke-kulunud-aga-käib-küll-nupustikuga tehtud oldi Fendernetist. Piltidelt paistis kena, tulnud auto läbisõit oli ka väike ja mõeldud-tehtud. Esmaspäeval käes, teisipäeval Tartus ja lõpptulemus on igatahes meeldiv:
Pilt
Kes tänasid kasutajat aus selle postituse eest:
argoR36SanderSPS
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Klubiline
Postitusi: 722
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Telefon: 58000330
Skype: sander.sinkevicius
Auto: Volkswagen Passat B8 R-line MY18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 84 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 02 Juul 2019, 22:18

See oli masterpiiiss änd juuu nou it. Mis sa hädaldad. Smaili oleks võinud ka peale teha😂

Lisaks jäi vahe etapp pildistamata. Koorisin nupu täiesti puhtaks, sest hiina ime ei toiminud ja umbes 7 korda ütlesin, et küll ma uue leian. Lisaks uiel nupul nüüd JN superhüper kaitsekile ka peal mis õigesti mõõtu lõigatud, niiet see nupp enam ei kaota tähti:)

Kitupunn😂
Viimati muutis SanderSPS, 02 Juul 2019, 22:21, muudetud 2 korda kokku.
Ninjas, Pirates, Lasers & Sh*t

links1
Klubiline
Postitusi: 474
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Tallatakso
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 31 korda

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas links1 » 03 Juul 2019, 06:35

Normaalne :lol:

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 889
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 61 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas aus » 06 Aug 2019, 22:07

Sai käidud ringreisil ca 1000 km, küttekulu ~10l/100km peale, seega minu esialgne puusalt 3-4 lisaliitrit pidas paika.

Pilt

Muidugi on vahe sõites sees, sest et lisa tonn on kaasas vaja vedada, aga hätta ei jäänud ei auto ega juht.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Klubiline
Postitusi: 722
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Telefon: 58000330
Skype: sander.sinkevicius
Auto: Volkswagen Passat B8 R-line MY18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 84 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 06 Aug 2019, 22:26

Nupu pealt tähed pole veel maha kulunud?😂
Ninjas, Pirates, Lasers & Sh*t

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 159
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas Pulku » 06 Aug 2019, 22:36

Ei tea, kuidas 1.4 peerupress selle tonni vedamisega hakkama saab? :think:

Kasutaja avatar
siLc
Klubiline
Postitusi: 1450
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 43 korda

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas siLc » 06 Aug 2019, 23:05

750kg täislastis haagise ja mõne kaasreisijaga sai kenasti hakkama 5-6kg maanteekuluga.
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
Pulku

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4134
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 93 korda

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas tito » 07 Aug 2019, 06:29

Seda karavani pilti vaadates tekkis küsimus kas haagisel olid katuseluugid sõidu ajal kinni või lahti? Ilmselt seda 10 l sajale need luugid mõjutaksid- kui lahti siis madalam haagis = väiksem tuuletakistus, mis omakorda kindlasti mõjuks kütusekulule :)
ехали, ехали, ехали и приехали

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 889
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 61 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas aus » 07 Aug 2019, 08:42

Haagisel (ja autol) olid kõik uksed-aknad-luugid sõidu ajal kinni. :thumbup:
Kilode mõttes oli kindlasti lisakilosid kaasas, mida vaja poleks olnud. Näiteks oleks võinud lapsevankri maha jätta, aga kuhu ma siis kõik need asjad oleks linnas jalutades pannud. :lol:
Pulku kirjutas:
06 Aug 2019, 22:36
Ei tea, kuidas 1.4 peerupress selle tonni vedamisega hakkama saab? :think:
Ega muud kui tuleb proovida. :D
SanderSPS kirjutas:
06 Aug 2019, 22:26
Nupu pealt tähed pole veel maha kulunud?😂
Nuppu ei julge kasutada, äkki kulub ära. :lol: Panen nüüd võtmega käima. :mrgreen:
Viimati muutis aus, 07 Aug 2019, 08:42, muudetud 1 kord kokku.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Klubiline
Postitusi: 722
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Telefon: 58000330
Skype: sander.sinkevicius
Auto: Volkswagen Passat B8 R-line MY18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 84 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 07 Aug 2019, 08:47

Ää põe. Panin kile peale ju
Ninjas, Pirates, Lasers & Sh*t

Kasutaja avatar
xen0n
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 01 Mär 2016, 13:33
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 6 korda

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas xen0n » 07 Aug 2019, 14:09

Pulku kirjutas:
06 Aug 2019, 22:36
Ei tea, kuidas 1.4 peerupress selle tonni vedamisega hakkama saab? :think:
Kuna suht tihti vean 1400 kg haagissuvilat, siis võin lubada, et hätta ei jää. Küll tuleb mingitel hetkedel ise käike lapata.
IMG_20190711_194734.jpg
IMG_20190711_194734.jpg (182.17 KiB) Vaadatud 1093 korda
Kes tänasid kasutajat xen0n selle postituse eest:
Pulku

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 889
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 61 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 130kW 4Motion - 2013 - aus

Lugemata postitus Postitas aus » 07 Aug 2019, 23:11

@Pulku, tonni vedamisega peaks siis su gaasiauto lendama nagu rakett kui @xen0n 1400kg haagisega hätta ei jää. :lol:

Aga käikudega sain minagi vahepeal mängida. Eriti just 90-95 lähedal ei tahtnud 5->6 peale vahetada, siis sai kaasa aidatud. Samuti linnas hoidsin pigem 3/4 sees olenevalt teest. Kohati kippus 5. peale vahetama, see aga jäi lahjaks.
Viimati muutis aus, 07 Aug 2019, 23:20, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat aus selle postituse eest:
Pulku
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Vasta

Mine “Huviliste autod”