VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 02 Veebr 2016, 16:50

Automark Volkswagen
Mudel: Passsat B3
Aasta; 1989-90
Litraaži 2.0 16V DOHC
Läbisõit 231000km (tegelikult ilmselt 331000)

Pilt

Panen ka oma auto teema siis püsti. Esimese hooga midagi väga tarka kirjutada ei oska aga annan endast parima.

Olenevalt andmebaasist on ta kas 1989 või 1990 tehtud. Passis on küll 1989 kirjas aga see ei pruugi lõplik tõde olla. Alustas oma elu Prantsusmaal,toodi eestisse 2004(eestis on edasimüüjad maha kerinud 100000 km) ja on seni vaid ühe inimese käes olnud. Mingeid väga üle mõistuse elektri lisasid,peale katuseluugi ja elektrilise tabloo. Aknad käivad väntadega ja konditsioneeri ka pole. Aga ma nendest väga puudust ei tunne. Mootor on siis 16V 2.0 DOHC ja selle kere baasil,mitte väga levinud.
Tüüpilised vead on ukselingid ja soojendus. Hetkel kõik töötab ja toimib aga kevadel läheb tõsisemaks ehitamiseks lahti.
Ütlen ausalt mingeid erilisi plaane pole,peale tehnilise poole üle vaatamisele. Mulle meeldib ta nii nagu ta on, isegi kui tal on kotiriide sisu ja makk,mis vaid kassette mängib. :mrgreen:

NB! Täpne valmistamise aasta 05-1989
Viimati muutis TDN, 02 Juul 2018, 18:33, muudetud 1 kord kokku.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 03 Veebr 2016, 14:44

Küsimus targematele. Kas Passatil on 14" valuvelgi originaalis või on see vaid VR-6 ja Syncro mudeli rida? Neil peaks vist üldse 15" veljed olema?

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas dub1 » 03 Veebr 2016, 15:02

TDN kirjutas:Küsimus targematele. Kas Passatil on 14" valuvelgi originaalis või on see vaid VR-6 ja Syncro mudeli rida? Neil peaks vist üldse 15" veljed olema?
Ei oska seda öelda, aga mul ühed golf 3 omad vedelevad . kuulutus ka velgede müügi all, kui huvi ja oskus tingida siis on võimalik need alla panna.
VäikeWürst - VW

Kriisa
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
Auto: Golf 7.5
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas Kriisa » 03 Veebr 2016, 17:31

Minumeelest ei lähe sul sinna esisillale 14" alla, suppordi vastu läheb. Kui juppe vaja, siis küsi, mul sama passat väga paljude lisadega osandamiseks.
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas dub1 » 03 Veebr 2016, 17:52

Kriisa kirjutas:Minumeelest ei lähe sul sinna esisillale 14" alla, suppordi vastu läheb. Kui juppe vaja, siis küsi, mul sama passat väga paljude lisadega osandamiseks.
14" plekk mahub aga 14" valu ei mahu? Huvitav!!!
Oeltades,et hetkel on 14" plekkid all
VäikeWürst - VW

Gull
Moderaator
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Okt 2014, 19:56
Auto: Passat VR6 '95 / A4 B5 '97
Asukoht: L-Virumaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas Gull » 03 Veebr 2016, 19:53

TDN kirjutas:Küsimus targematele. Kas Passatil on 14" valuvelgi originaalis või on see vaid VR-6 ja Syncro mudeli rida? Neil peaks vist üldse 15" veljed olema?
Nii 14 kui ka 15 tollised originaalid on B3-le olemas, 15 tollised jõudsid vist ainult G60 mudelitele kui ei eksi

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 03 Veebr 2016, 19:54

Uurin sellepärast,et pakuti 14" velgesid mulle aga ma ei suuda kusagilt leida,et Passatil oleks 14" valuvelgi olnud?

Ausalt piirduksin isegi korralikke plekk velgedega,kuhu saab suverehvid peale väänata aga siis vajan ka kilpe sinna. Need järelturu kilbid viskan ilmselt prügikasti.

Kriisa, kui sul mõni salongi jupp on ja küljepeegel siis teeme kaupa :)

crister
Huviline
Postitusi: 533
Liitunud: 09 Juun 2006, 17:24
Telefon: 58136077
Auto: 3xG2,3xT3,T2,2xCaddy Mk1, B3,B5
Asukoht: Viljandi-Kolga-Jaani
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas crister » 03 Veebr 2016, 22:46

Selliseid olen pea igal kolmandal all näinud.
Pilt
"I think the digifiz is the gadget of gadgets for the mk2." VwVortex.com

Dejavu
Klubiline
Postitusi: 482
Liitunud: 10 Aug 2011, 11:15
Telefon: 58877695
Auto: 2x vw passat b5.5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas Dejavu » 04 Veebr 2016, 09:43

Gull kirjutas:
TDN kirjutas:Küsimus targematele. Kas Passatil on 14" valuvelgi originaalis või on see vaid VR-6 ja Syncro mudeli rida? Neil peaks vist üldse 15" veljed olema?
Nii 14 kui ka 15 tollised originaalid on B3-le olemas, 15 tollised jõudsid vist ainult G60 mudelitele kui ei eksi
g60 ja vr6 kui täpsem olla

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 04 Veebr 2016, 18:34

cristeri postitatud pilt on täitsa tuttav vaatepilt. Nädalavahetusel saab selgeks,kas välja valitud valuveljed osutuvad sobivateks või ei.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 07 Veebr 2016, 14:57

Eile nägin kurja vaeva. Nimelt ei tahtnud enam juhiuks lahti tulla. Keskluku sain toimima teiselt poolt aga uks oli lukkus ,mis lukkus. Siis sain kuidagi traadiga kida eest, maha lükatud,mis lukustid kinni hoiab. Ja sain ukse lahti aga sellega veel asi ei piirdunud. Vajuta sisemist ja välimist linki palju tahad. Ukse lukusti enam lahti ei tule. Lõpuks kruvisin, ukselingi ja luku maha ja lasin break cleaneriga sinna kogunenud sodi minema ja sain ukse ilusti käima.
Tean,et see on Passatite tüüp häda. Samas ei mõista ma,kas viga on sodis,mis koguneb hoobade ja vedrude vahele või väsivad sisemised mehhanismid vanadusest ära?
Kuna kõik kisuvad neid ukselinke jõuga siis on nad puru minema üsna kerged.

Nii selliseid VW valuvelgi pakuti 14" aga ei meenu,et Passatil oleks kusagil selliseid all näinud?

Pilt
Viimati muutis TDN, 07 Veebr 2016, 18:17, muudetud 1 kord kokku.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 10 Veebr 2016, 16:09

Panen siis natuke rohkem pilte ka autost. Suurem osa asju veel algupärased.

Pilt
Pilt

Mootori osa
Pilt

Salong kotiriie ja ei midagi erilist isegi armatuuris.
Pilt
Huvitaval kombel pole autol isegi ABS pidurisüsteemi?

crister
Huviline
Postitusi: 533
Liitunud: 09 Juun 2006, 17:24
Telefon: 58136077
Auto: 3xG2,3xT3,T2,2xCaddy Mk1, B3,B5
Asukoht: Viljandi-Kolga-Jaani
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas crister » 10 Veebr 2016, 23:12

Avus Snowflakes-i leiab põhiliselt scirocco ja golf 1 cabrio alt. :)
"I think the digifiz is the gadget of gadgets for the mk2." VwVortex.com

GTI
Moderaator
Postitusi: 7832
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas GTI » 11 Veebr 2016, 10:49

TDN kirjutas:Huvitaval kombel pole autol isegi ABS pidurisüsteemi?
ABS oli selle põlvkonna autodel pigem erand kui reegel.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 11 Veebr 2016, 13:04

crister kirjutas:Avus Snowflakes-i leiab põhiliselt scirocco ja golf 1 cabrio alt. :)
Mootor on päris vinge :mrgreen: oleks see auto Golf või Scirocco oleks selle auto kiirus võrreldav,reaktiiv lennuki omaga. Samas isegi Passati kohta suudab rasket kere liigutada 16V mootor,väga eduliselt. :thumbup:

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 25 Veebr 2016, 15:43

Vahepeal juhtus seda,et niiskete ilmadega kippus mootoril, üks silinder ära kaduma ja mitu korda jäin ristmikul seisma.
Võtsin jagaja kaane maha ja selline vaatepilt oli ,et 3 silindri klemm paksult oksiidi täis.
Pilt
Paistab,et pean uue jagaja kaane ostma. Selle kaanega enam pikka pidu pole.

Teine asi,kas keegi oskab öelda,kust käib 16V mootoril karteri tuulutuse toru? Vahest tunnen vingu salongis ja kuna õlikorgi ümbrus on ka natuke tatine,võib arvata,et toru ise on,kes teab,mida täis. :mrgreen:

rlend
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 28 Juul 2013, 19:27
Auto: GS 300
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas rlend » 26 Veebr 2016, 17:09

Karterituulutus lõdvik jookseb pildil märgitud august õhufiltrikorpusesse
► Näita Spoilerit

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 27 Veebr 2016, 12:46

Tänud leidsin üles vooliku. Arvasin,et see on paksult miskit õlivahtu täis aga ei olnud. Küll aga on kuskilt kas torud katki või mingi muu jama,kuna tuleb vingu salongi sisse kergelt. Eriti seistes.
Samuti õlikorgi ümbrus oli tatiseks läinud,mistõttu arvasingi,et karterituulutuse voolik on kinni. Aga voolik oli seest ise üsna puhas.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 27 Mär 2016, 17:56

Vahepeal on vaikus olnud aga nüüd on põhjust ,natuke häält tõsta.
Esmalt siis üks tehniline probleem:
Pilt
Kuidas saada tööle katuseluuk? Üles tõstab aga taha ei taha kohe mitte liikuda. Korra õnnestus tööle saada aga enamuse ajast, lülitusrelee klõpsib ja kui liigub siis vaid 1cm edasi tagasi.
Kas mootor on kinni või on seal midagi muud viga?
NB! lahtine riie on nuhtuls aga ma ei tea,kuidas seda saaks lakke tagasi kinnitada.

Teine küsimus,kas see on VR6 originaal torustik? Idee poolest sobib ka minu Passatile. Kas katalüsaator töökorras on ei tea veel.
Pilt

Kuna kevad käes ja ilmad soojemad hakkan tõsisemalt tegelema, minu jaoks tüütute vigade kõrvaldamisega.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7832
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas GTI » 27 Mär 2016, 19:49

Katuseluugil mehanism kinni, võib proovida puhastada, määrida aga liigsel väänamisel kipuvad kergsulamist detailid purunema. Kui luuk ka ühest nurgast ebaühtlaselt liigub või kisub on miskit ikka puru.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 28 Mär 2016, 08:33

Luuk ei kisu ja korra ta isegi liikus taha lõppu aga nüüd enam ei tee midagi. Kuidas selle katuseluugi mootori puhastamine muidu välja näeb?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7832
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas GTI » 28 Mär 2016, 10:38

TDN kirjutas:Luuk ei kisu ja korra ta isegi liikus taha lõppu aga nüüd enam ei tee midagi. Kuidas selle katuseluugi mootori puhastamine muidu välja näeb?
Mootoris ei tohiks asi olla, võid muidugi mootori küljest võtta ja vaadata kas see töötab (kinnitub kruvidega) aga muidu on mehanismi vaja puhastada ja määrida. Mootori juures on kuuskant auk kus saad vastava kuuskant võtmega ka käsitsi luuki avada-sulgeda, proovi kui kergelt sealt see asi liigub, kui ikka raskelt siis jõuga pole mõtet kallalae minna, asjad hakkavad puruks minema. Mul oli sama mure, põhjus küll rem. tööde käigus luugivahele sattunud liiv, kasut. korras luuk maksis 15€ ja ei hakanudki vanaga mässama.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 28 Mär 2016, 12:26

Mootor on korras ja hammasratas ka ei ole kulunud aga kus see kuuskandin ava on? Ma ei suuda seda kuskilt mootoripealt leida?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7832
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas GTI » 28 Mär 2016, 13:58

TDN kirjutas:Mootor on korras ja hammasratas ka ei ole kulunud aga kus see kuuskandin ava on? Ma ei suuda seda kuskilt mootoripealt leida?
See on mootori kõrval mehanismi küljes, kõrvalelükatava väikese plastkatte all, tavaliselt on katuseluugil ka vastav kuuskantvõti seal mootori kõrval olemas.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 28 Mär 2016, 14:52

GTI kirjutas:
TDN kirjutas:Mootor on korras ja hammasratas ka ei ole kulunud aga kus see kuuskandin ava on? Ma ei suuda seda kuskilt mootoripealt leida?
See on mootori kõrval mehanismi küljes, kõrvalelükatava väikese plastkatte all, tavaliselt on katuseluugil ka vastav kuuskantvõti seal mootori kõrval olemas.
Ma kas olen pime, tähelepanematu või seda kohta minu autol ei olegil :mrgreen:
Paneme pildi siia ja nii palju kui ma seda mootori ümbrust uurisin pole sellist kohta,kuhu kuuskant võti torgata. On vaid üks plastik nupp,mis ära ei käi, järsku seal all on see keeramise koht?
Pilt

Vasta

Mine “Huviliste autod”