VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Karbi lagunemise eest mind hoiatati aga see tuli kahjuks nagu enamus,ootamatuid asju. Kõige kehvemal ajal,mis üldse võimalik.
Ilmselt lähiajal läheb karp vahetusse,sellise karbiga pikalt sõita ei ole just tervislik. Seda võttes auto enda seisukohast. Samas,mida sa ikka soovid 28.a vana Saksa auto küljest saada.
Tuttavad FB sõbralistis,kukkusid seda pilti nähes üsna huvitavaid lahendusi välja pakkuma. Üks neist on liistude ringi eemaldamine. Minu arust on asi vastupidi. Kui poleks neid liiste,siis ilmselt poleks enam karpe ammu ollagi seal. Mitut autot olen näinud,millel on paljad metall karbid ja ussitavad samamoodi pealt ja hullemini. Mina ei kavatse lisaliistudest loobuda,kui nad on olnud las olla edasi. Ära visata küljest kerge aga katsu neid asemele saada!
Kütuse kulu on nüüd kukkunud 10l-12l pealt 8l peale ja tundub,et torude ning katalüsaatori vahetus mõjus, väga hästi.
Ilmselt lähiajal läheb karp vahetusse,sellise karbiga pikalt sõita ei ole just tervislik. Seda võttes auto enda seisukohast. Samas,mida sa ikka soovid 28.a vana Saksa auto küljest saada.
Tuttavad FB sõbralistis,kukkusid seda pilti nähes üsna huvitavaid lahendusi välja pakkuma. Üks neist on liistude ringi eemaldamine. Minu arust on asi vastupidi. Kui poleks neid liiste,siis ilmselt poleks enam karpe ammu ollagi seal. Mitut autot olen näinud,millel on paljad metall karbid ja ussitavad samamoodi pealt ja hullemini. Mina ei kavatse lisaliistudest loobuda,kui nad on olnud las olla edasi. Ära visata küljest kerge aga katsu neid asemele saada!
Kütuse kulu on nüüd kukkunud 10l-12l pealt 8l peale ja tundub,et torude ning katalüsaatori vahetus mõjus, väga hästi.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Vahepeal pole suurt miskit juhtunud. Piduriosad on ostetud ja karp ka aga ära pole midagi teha jõudnud.Lihtsalt ilma pole ja aega pole ka teha olnud.
Küll aga saan autot pesta tihedalt,sest provintsi teed on nagu nad on. Kohati löökauke ja siis poriga vaheldumisi. Aga peab ütlema,et 100kw mootor on suutnud mind nii mõnestki kohast läbi vedada,kus lahjema mootoriga autod on pidanud alla vanduma. Küll aga on halvad teed mul tagaamordid ära lõhkunud,mis pole ka ime,arvestades,et viimasest amortide vahetusest on juba väga pikk aeg möödas.
Muret aga teevad esituled,nimelt ei näe nendega üldse pimedas sõita. Päeval valgustvad hästi,kuigi palju ka hämaras aga kui pimedus tuleb,peab lausa kaugtulede ja kohati ka udutuledega koos sõitma,muidu ei näe mitte midagi teepeale. Olen erinevaid 55W pirne proovinud aga ei tundu asi selles olema. Samuti on kontrollitud generaatori laadimine üle,mis on 14V! Kas siis on reflektori elemendid nii palju kulunud,et ei peegelda enam või kehv pirn. Mitte ei saa ma aru.
Küll aga saan autot pesta tihedalt,sest provintsi teed on nagu nad on. Kohati löökauke ja siis poriga vaheldumisi. Aga peab ütlema,et 100kw mootor on suutnud mind nii mõnestki kohast läbi vedada,kus lahjema mootoriga autod on pidanud alla vanduma. Küll aga on halvad teed mul tagaamordid ära lõhkunud,mis pole ka ime,arvestades,et viimasest amortide vahetusest on juba väga pikk aeg möödas.
Muret aga teevad esituled,nimelt ei näe nendega üldse pimedas sõita. Päeval valgustvad hästi,kuigi palju ka hämaras aga kui pimedus tuleb,peab lausa kaugtulede ja kohati ka udutuledega koos sõitma,muidu ei näe mitte midagi teepeale. Olen erinevaid 55W pirne proovinud aga ei tundu asi selles olema. Samuti on kontrollitud generaatori laadimine üle,mis on 14V! Kas siis on reflektori elemendid nii palju kulunud,et ei peegelda enam või kehv pirn. Mitte ei saa ma aru.
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Ilmselt reflektor läbi, vanad tuled juba ju.
Tasuks teisi esitulesid proovida, mul pakkuda korralike reflektoritega korralike esitulesid.
Tasuks teisi esitulesid proovida, mul pakkuda korralike reflektoritega korralike esitulesid.
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Lisaks soovitan paigaldada tuledele releed vahele. Teeb ka oluliselt asja paremaks. Läbi kaitsmeploki ja eriti lülitite läheb pingelang suht suureks. Erinevus vägagi hoomatav.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Ma kahjuks elektrisüsteemide osas liiga rumal. Ehk kellegil on joonis,kuhu see relee kinnitada ja kust,mis juhe vedada?
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
osadel juhtudel on releepesas ainult Ltäheline sild sinna pandud kuhu saab paigaldada tulede rele (tavaline 4 otsaga relee)
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Volbripäeval kadus roolivõimendi ära ehk muutus järjest nõrgemaks,kuni kohapeal peaaegu üldse lakkas tööd tegemast(seda eelkõige tühikäigul).
Siis otsustasin,et kuna rihmad libisesid,tuure andes. Võtan vahetan need ära aga selgus,et see pole niisama lihtne tegevus:
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=sa1kCyo778I[/bbvideo]
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=gX0np5PB-jI[/bbvideo]
Kuna ka originaal rihmaseib hakkas sisse käima,ülemisele rihmaseibile. Siis uurisin,et mis jama seal on,et ennem nagu töötas nüüd mitte.
Uurisin veidi VAG originaal kataloogi jooniseid ja silmasin sellist asja:
Olgu öeldud,et 9A mootorile see pole ettenähtud aga,mis moodi siis seib peaks saama teisest rihmarattast eemale,tekitas minus küsimusi.
Tegelikult asi ilmselt nii: algselt võis minu mootor tulla selle seibiga aga kuna seda pole viitsitud tagasi panna siis jäi ta ilma. Ma lahendasin probleemi 8 vedruseibiga ja sellega tuli rihmaratas eemale ja rihm läks sirgeks.
Nüüd rahvas küsib,et oota aga ennem vana rihmaga ju ei käinud vastu,miks nüüd? Asi selles,et kuna pump ja rihm olid nii põhja keeratud,et seal enam midagi pingutada ei andnud siis läks rihmaratas(mm mäng) niipalju eemale,et ei käinud teisele sisse.
Rihmad ise olid iidvanad ehk julgelt 15-20a vanad, roolivõimu oma isegi vaata,et veel vanem.
Isegi lasin vana roolivõimendi õli välja ,kuna kes teab,kuna see vahetatud on. Vanameeste juttu ei saa kunagi tõsiselt võtta.
Aga tundub,et vist asjatu oli kogu see töö,sest nüüd teeb pump häält ja rool on ikkagi kohapeal ikkagi kangevõitu. Eks ma uurin asja aga tundub,et see saaga veel läbi ei ole.
Siis otsustasin,et kuna rihmad libisesid,tuure andes. Võtan vahetan need ära aga selgus,et see pole niisama lihtne tegevus:
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=sa1kCyo778I[/bbvideo]
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=gX0np5PB-jI[/bbvideo]
Kuna ka originaal rihmaseib hakkas sisse käima,ülemisele rihmaseibile. Siis uurisin,et mis jama seal on,et ennem nagu töötas nüüd mitte.
Uurisin veidi VAG originaal kataloogi jooniseid ja silmasin sellist asja:
Olgu öeldud,et 9A mootorile see pole ettenähtud aga,mis moodi siis seib peaks saama teisest rihmarattast eemale,tekitas minus küsimusi.
Tegelikult asi ilmselt nii: algselt võis minu mootor tulla selle seibiga aga kuna seda pole viitsitud tagasi panna siis jäi ta ilma. Ma lahendasin probleemi 8 vedruseibiga ja sellega tuli rihmaratas eemale ja rihm läks sirgeks.
Nüüd rahvas küsib,et oota aga ennem vana rihmaga ju ei käinud vastu,miks nüüd? Asi selles,et kuna pump ja rihm olid nii põhja keeratud,et seal enam midagi pingutada ei andnud siis läks rihmaratas(mm mäng) niipalju eemale,et ei käinud teisele sisse.
Rihmad ise olid iidvanad ehk julgelt 15-20a vanad, roolivõimu oma isegi vaata,et veel vanem.
Isegi lasin vana roolivõimendi õli välja ,kuna kes teab,kuna see vahetatud on. Vanameeste juttu ei saa kunagi tõsiselt võtta.
Aga tundub,et vist asjatu oli kogu see töö,sest nüüd teeb pump häält ja rool on ikkagi kohapeal ikkagi kangevõitu. Eks ma uurin asja aga tundub,et see saaga veel läbi ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Seiklused jätkuvad,ehk vaatame,mis siis seal kaane all ka sünnib. Peale üleliigse tahma ja ära surnud tihendi ei miskit erilist.
Küll aga on kunagi kas sisselaske kollektor, kas propeller olnud või on keegi seda oma oskuste piires lihvinud. Igatahes korralikud käija jäljed on sees.
Siis ei maksa imestada,miks mootoril vahepeal tühikäik,koos pööretega, lendu läks.
Ja siis veel toredaid üllatusi..
Õnneks asenduses olid riiulist võtta, peale pistiku.
Ning kui juba läks tihendite asendamiseks,võtsin ka pihustid välja.
Vaatepilt just kõige hullem pole. Aga kummitihendite parim enne,oli ammu möödas.
Ja kokkuvõttes,auto juba sõitis õhtul ja päev otsa higistamist ei olnud asjata. Igasugused tühikäigu ja pöörete anomaaliad on kadunud.
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/whCOuKwZH_c[/bbvideo]
Varsti asun esisilla kallale,ootan huviga,mis üllatusi sealt tulema hakkab.
Küll aga on kunagi kas sisselaske kollektor, kas propeller olnud või on keegi seda oma oskuste piires lihvinud. Igatahes korralikud käija jäljed on sees.
Siis ei maksa imestada,miks mootoril vahepeal tühikäik,koos pööretega, lendu läks.
Ja siis veel toredaid üllatusi..
Õnneks asenduses olid riiulist võtta, peale pistiku.
Ning kui juba läks tihendite asendamiseks,võtsin ka pihustid välja.
Vaatepilt just kõige hullem pole. Aga kummitihendite parim enne,oli ammu möödas.
Ja kokkuvõttes,auto juba sõitis õhtul ja päev otsa higistamist ei olnud asjata. Igasugused tühikäigu ja pöörete anomaaliad on kadunud.
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/whCOuKwZH_c[/bbvideo]
Varsti asun esisilla kallale,ootan huviga,mis üllatusi sealt tulema hakkab.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Lõin,eelmine pühapäev kapotti lahti ja hakkasin õnnetust, nimega esisild parandama. Peale hunniku roostes asjade ja muu jama,mis ette tuli.
Pean tõdema,et netist ei tasu osta asja,kui on kirjas asendustoode ja sobivus 1:1 ja isegi kood kattub. Siin on näha siis 9A mootori esisilla stabika kont vs. siis see,mida kaubandusvõrgust saab.
Ma ei tea,kas 9A mootoriga masina esisild peab,siis jämedama stabika vardaga olema. Kuid ilmselt nii on. Üheski kataloogis ei olnud märget,et 9A mootoril on teistmoodi stabilisaatori kondid.
Peale pikka otsimist suutsin õiged leida. Isegi poemüüjal oli tükk mõtteainet,kuid silmaga on näha, selged erinevused.
Sain siis esisilla kokku ära,kuid roostes asju andis lahti leotada ja nagu näha,tuli isegi raske kahurvägi appi võtta.
Tõeline üllatus aga oli tagasillas,kus lahtivõttes selgus,et kõik oli praktiliselt kutu.
Pole midagi kosta,aeg on töö teinud, rooste võimutseb ja eks siit ole näha,et porised ja tolmused teed on, ketaspidurite surm. Mistõttu olen ise eelistanud nende asendamist trummel piduritega. Seekord otsustasin jääda siiski selle juurde,mis all oli,seda eelkõige seetõttu,et mul pole riiulist,trummelpidureite komplekti võtta. Samas provintsi teed,mida mööda sõidan on ka sellised nagu miini väli ning kuna kasutan seda töö masinana,siis on aega mul tihti vähe,et seda sättida. Aga nii moodi vead ja tööde hulk, kasvab vaid eksponentsiaalselt.
Vanad kettad ja muu kraam on ikka täiesti läbi, võib öelda,et lõpuni ära tarbitud.
Küll aga ,milleks sellised ajad ketastele?
Ei hakka siin suurt nutulaulu kirjutama vaid pakun, pilte värvitud ja puhastatud asjadest.
Nagu näha sai kõik ära vahetatud,ka vana peapump sai asendatud. Käsipiduritross on hetkel küljest ära,kuna ma ei taha auto all roomata,vaid teha seda,veidi inimlikumates tingimustes. Kuid,kas sellest piisab,et TÜV ära teha? Ausalt ei ole kindel,sest sõidupidur tundub vedel ja isegi korduvalt õhutatuna on vajutades vaid keskosast hakkab pedaal võtma miskit. Kas see peab nii olema,või on see riiulist võetud peapump samasugune utiil nagu eelmine oli?
Kokkuvõttes:
...hullumeelsus?
Ei See on VW
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Nii aga senikaua kuni ma üritan leida,palju on siis lubatud vabakäik piduripedaalil. Küsiks,et kas 9A mootori, roolivõimendi pump võib olla teistmoodi kinnitusega ,või muud moodi võimsama tootlikusega? Küsimus tekib,kuna visuaalselt on paljud pumbad samasugused,kuid ülemine hüdrovooliku kinnitus on teine. Mõnes epoes on, uue pumba juures ka märgitud,et konkreetselt 9A mootorile. Seega huvitab,mis siis seal teistmoodi on?
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Taaskord tuleb juttu teha vw seonduvast ehk siis sõita on hea. Kuid sellega kaasnevad ka vahest mõned ebameeldivused.
Nimelt nädal tagasi tunnen,et auto sidur võtab imelikult. See n.ö imelik võtmine on olnud tükk aega aga ma ei pannud seda väga tähele. Kuid see muutus järjest tüütumaks ja lahutamine oli aina kehvem. Siis hakkasin mõtlema,et mida teha,kas lasta sügiseni edasi (ehk vedada seanahka) või teha asi ära. Otsustasin,et enda ohutuse ja autotehno seisundi nimel ei tasu venitada enam.
Niisiis hakkasin lahtivõtma seda kapotialust juba neljandat korda sellel aastal. Kuna plaanis oli nagu nii teiste osade vahetus siis üks töö mõtlesin.
Kasti mahasaamine ei olnud kerge,sest üksinda on seda ikka väga nüri kätte saada alt. Aga alt ära tuli ja vähemalt saab puhtaks.
Tehase raamat soovitab võtta pooltelje otsad lahti aga minul on torx peaga poldid nii mädad,et keerasin 2 tk kohe siledaks. Lõpuks tuli poolteljed füüsiliselt kastist eemaldada,et saaksin kasti üldse kätte. Õnneks B3 on seda võimalik teha
Kuid sõbra abiga sain kätte aga nagu võis arvata,ketas ja survelaager kutud. Eriti huvitav on see,et survelaager on kinni jäänud ja ei ole tagasi tulnud,seega ilmselt on siduri üks pumpadest ka omadega läbi. Korv on ka "suurem" kui tavalistel Passatitel ja meenutab VR6 korvi?
Need,mis mul riiulis on ei sobi ükski sinna DOHC mootori otsa. Samas kirjade järgi ei ole DOHC ja VR6 sama sidur aga mul on???
Eriline üllatus on see lisatugi mootoripadja all,mille otstarbest saan aru aga see lahendus vist ei tööta ikkagi kui eesmärk on mootori liikumist takistada, padja peal.
Üks murekoht on veel ja need on rihmaseibid. Mõtlesin,et mul on veepump õhtul aga tuleb välja,et see teine rihmaseib,mis kaasa libiseb on lõtkuga.
Esimene rihmaseib on kõver ja sisse kulunud.Kuna rihmaseibe uuena ei ole saada kaubandusvõrgus siis olen natuke nõutu,mida teha. Lammutustes neid ka ei leidu ja kahtlen,et kellegil vedeleb riiulis või autoküljes.
PS! Pidurid said korda,õhk jäi regulaatorisse ja TÜV sai edukalt ja legaalselt läbitud. Samuti on mul nüüd uus roolivõimendi pump peal
Nimelt nädal tagasi tunnen,et auto sidur võtab imelikult. See n.ö imelik võtmine on olnud tükk aega aga ma ei pannud seda väga tähele. Kuid see muutus järjest tüütumaks ja lahutamine oli aina kehvem. Siis hakkasin mõtlema,et mida teha,kas lasta sügiseni edasi (ehk vedada seanahka) või teha asi ära. Otsustasin,et enda ohutuse ja autotehno seisundi nimel ei tasu venitada enam.
Niisiis hakkasin lahtivõtma seda kapotialust juba neljandat korda sellel aastal. Kuna plaanis oli nagu nii teiste osade vahetus siis üks töö mõtlesin.
Kasti mahasaamine ei olnud kerge,sest üksinda on seda ikka väga nüri kätte saada alt. Aga alt ära tuli ja vähemalt saab puhtaks.
Tehase raamat soovitab võtta pooltelje otsad lahti aga minul on torx peaga poldid nii mädad,et keerasin 2 tk kohe siledaks. Lõpuks tuli poolteljed füüsiliselt kastist eemaldada,et saaksin kasti üldse kätte. Õnneks B3 on seda võimalik teha
Kuid sõbra abiga sain kätte aga nagu võis arvata,ketas ja survelaager kutud. Eriti huvitav on see,et survelaager on kinni jäänud ja ei ole tagasi tulnud,seega ilmselt on siduri üks pumpadest ka omadega läbi. Korv on ka "suurem" kui tavalistel Passatitel ja meenutab VR6 korvi?
Need,mis mul riiulis on ei sobi ükski sinna DOHC mootori otsa. Samas kirjade järgi ei ole DOHC ja VR6 sama sidur aga mul on???
Eriline üllatus on see lisatugi mootoripadja all,mille otstarbest saan aru aga see lahendus vist ei tööta ikkagi kui eesmärk on mootori liikumist takistada, padja peal.
Üks murekoht on veel ja need on rihmaseibid. Mõtlesin,et mul on veepump õhtul aga tuleb välja,et see teine rihmaseib,mis kaasa libiseb on lõtkuga.
Esimene rihmaseib on kõver ja sisse kulunud.Kuna rihmaseibe uuena ei ole saada kaubandusvõrgus siis olen natuke nõutu,mida teha. Lammutustes neid ka ei leidu ja kahtlen,et kellegil vedeleb riiulis või autoküljes.
PS! Pidurid said korda,õhk jäi regulaatorisse ja TÜV sai edukalt ja legaalselt läbitud. Samuti on mul nüüd uus roolivõimendi pump peal
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Kui ma hakkan kasti tagasi tõstma,kas peaks vähemalt ühe siseflantse paika panema,et saaks hiljem poolteljed kenasti omale kohale lükata?
Õlikadude pärast ma ei muretse. Kätte õnnestus saada nii,et õli praktiliselt välja ei loksunud.
Õlikadude pärast ma ei muretse. Kätte õnnestus saada nii,et õli praktiliselt välja ei loksunud.
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Ma paneks flantsid ennem külge. Poolteljed saab ka nii paika, et pöörad õhus rattaid ja meelitad nad oma kohale, vähemalt nii on mul õnnestunud. Oli ka tegu 9A B3-ga
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Ilmselt ma midagi pean tegema. Ühe pooltelje flantse saaksin paika panna,seda ulatub keerama kinni. Parempoolne on jube problemaatiline keerata kinni kui auto alla ei pääse. Samuti ma ei teagi,kas jätta torx peaga poldid pooltelgede kinnituseks edaspidi või minna 12.2 tugevusega sisekuuskandile? Vanad torx pead on nii mädad,et ainult vene torutang võtab neid lahti. Aga torx võtti ei keera enam. Kui siis kas tuleb kohe lahti või läheb pea siledaks,seespoolt.
Rihmaseibide osas see,kaasajooksev seib tuleb vist vaskplekkiga ära tihendada,mina ausalt ka muud sinna ei oska panna. Jäik seib võib sobida aga samas hakata murdma generaatori ankrut ja vibratsiooniga lammutab veel veepumba ka laiali. Seega peab see seal olema.
Vene foorumis on juba seda teemat lahatud: http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=164142
Uusi on saada aga jah need on Ebays sellise hinnaga,et selleks peaks olema juba vähe korralikum auto olema,et osta sealt sellise hinnaga nagu nad müüvad seal.
Rihmaseibide osas see,kaasajooksev seib tuleb vist vaskplekkiga ära tihendada,mina ausalt ka muud sinna ei oska panna. Jäik seib võib sobida aga samas hakata murdma generaatori ankrut ja vibratsiooniga lammutab veel veepumba ka laiali. Seega peab see seal olema.
Vene foorumis on juba seda teemat lahatud: http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=164142
Uusi on saada aga jah need on Ebays sellise hinnaga,et selleks peaks olema juba vähe korralikum auto olema,et osta sealt sellise hinnaga nagu nad müüvad seal.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
RV pumba teemal oskan niipalju rääkida, et pm ilma eest sain enda 1.8 pumba aga ei sobinud, sest otsa flants kuhu seib kinnitub oli vist lühem või pikem. Sai see asendatud vanaga. Ehk ilmselt pumbad kõik samad aga see seibi flants muudab asja, äärmisel juhul erilisema kujuga seib isegi.
Edu pasteediga!
Edu pasteediga!
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Edu tarvis
Minu arust 9A mootoril on väga vähe asju,mis tava passatiga samad on. Juba rihmade endi vahetamine on väga keeruliseks aetud.
Roolivõimendi pump on 9A peaaegu sama tavalise 1.8 ja 2.0 passatiga aga otsaflantse on tõesti väljapoole,muidu hakkavad rihmarattad sisse käima üksteisele nagu ma ühes videos olen seletanud. Hetkel seda probleemi ei ole aga tõsi kõik on millimeetrite mäng,ruumi eksimiseks väga ei ole.
Minu arust 9A mootoril on väga vähe asju,mis tava passatiga samad on. Juba rihmade endi vahetamine on väga keeruliseks aetud.
Roolivõimendi pump on 9A peaaegu sama tavalise 1.8 ja 2.0 passatiga aga otsaflantse on tõesti väljapoole,muidu hakkavad rihmarattad sisse käima üksteisele nagu ma ühes videos olen seletanud. Hetkel seda probleemi ei ole aga tõsi kõik on millimeetrite mäng,ruumi eksimiseks väga ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Kunagi endal vahetasin tavalise rv pumbal selle flantsi ära kuna polnud väga kuskilt võtta 9a omat. Maha pressida mõlemal pumbal, külge pannes lasin flantsi lihtsalt soojaks ja panin otsa. Selle laagri peal oleva rihmaratta keevitasin kunagi endal jäigaks, hakkas samuti häält tegema. Jäigaks tegemisega mingeid probleeme ei olnud. Mingist aasta käigust kadus see üldse sealt ära ja roolivõim jooksis ainult väntvõlli rihmaratta pealt, vähemalt mu ühel 92 aasta 9a mootoril oli see nii lahendatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Eks see vabajooksu rihmaratas selline pool eksperimentaalne asi oli.
Kaldun arvama,et ta on mõeldud selleks,et konditsioneeriga masinal oleks vähem rihmadest tulenevad vibratsiooni? Ma ei ole veel konditsioneeri süsteemi saanud aga põhimõtteliselt saaksin selle tulevikus peale instaleerida,kui soovi on.
Osadel masinatel on soonrihmaga lahendatud generaatori ja veepumba ülekanne aga need peaks juba 1993.a ja uuemad Passatid olema?
Ega kellegil joonist pole,milline see 1992.a 9A rihmade asetus välja näeb? Ilmselt rihmad ise ka on veidi teiste mõõtudega juba.
Kaldun arvama,et ta on mõeldud selleks,et konditsioneeriga masinal oleks vähem rihmadest tulenevad vibratsiooni? Ma ei ole veel konditsioneeri süsteemi saanud aga põhimõtteliselt saaksin selle tulevikus peale instaleerida,kui soovi on.
Osadel masinatel on soonrihmaga lahendatud generaatori ja veepumba ülekanne aga need peaks juba 1993.a ja uuemad Passatid olema?
Ega kellegil joonist pole,milline see 1992.a 9A rihmade asetus välja näeb? Ilmselt rihmad ise ka on veidi teiste mõõtudega juba.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Täna saabus esimene osa juppe. Vähemalt siduri saan kokku progress seegi.
Küll aga selgus amortidega tegeldes,et need,mis ma sain on täiesti teistmoodi kui need,mis alt tulid.
Võrdluseks. Vasakul originaal VAG amort,paremal siis KYBe tänapäevane.
Vasakpoolne säär 22mm, parem 20mm
Vsakpoolne pikkus 60cm ,parempoolne 58.
Lisaks on ka vedrud ja kalde reguleerimine täiesti teises kohas.
Kirjade järgi peaks all olema amord koodiga 357413031C neid on kaubandusvõrgus saada aga tuleb,ilmselt klienditeenindusega suhelda,et saaksin ikka õiged amortisaatorid.
Taaskord tuleb tõdeda,et tutvusringkonna, kõige kõvemad passati asjatundjatest on vaid 2 inimest,keda tasub uskuda. Üks neist on kindlasti foorumi kasutaja vrenstein. Kuid amortide erinevus tuli ka talle üllatusena nagu mullegi.
Küll aga selgus amortidega tegeldes,et need,mis ma sain on täiesti teistmoodi kui need,mis alt tulid.
Võrdluseks. Vasakul originaal VAG amort,paremal siis KYBe tänapäevane.
Vasakpoolne säär 22mm, parem 20mm
Vsakpoolne pikkus 60cm ,parempoolne 58.
Lisaks on ka vedrud ja kalde reguleerimine täiesti teises kohas.
Kirjade järgi peaks all olema amord koodiga 357413031C neid on kaubandusvõrgus saada aga tuleb,ilmselt klienditeenindusega suhelda,et saaksin ikka õiged amortisaatorid.
Taaskord tuleb tõdeda,et tutvusringkonna, kõige kõvemad passati asjatundjatest on vaid 2 inimest,keda tasub uskuda. Üks neist on kindlasti foorumi kasutaja vrenstein. Kuid amortide erinevus tuli ka talle üllatusena nagu mullegi.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Teemasse amordid:
Alates 09.1993 on amortisaatorite ja kääntelgede osas muudatus tulnud,mistõttu varasema ja sellest hilisema B3 silla osad ei ole vahetavad.
vot siis tõde.
Nüüd küsimus suurele ringile,kas flantsed peavadki kasti küljest nii palju välja jääma,või on kaelustihend mul liiga sügavale sisse saanud?
Alates 09.1993 on amortisaatorite ja kääntelgede osas muudatus tulnud,mistõttu varasema ja sellest hilisema B3 silla osad ei ole vahetavad.
vot siis tõde.
Nüüd küsimus suurele ringile,kas flantsed peavadki kasti küljest nii palju välja jääma,või on kaelustihend mul liiga sügavale sisse saanud?
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Tundub jah, et sul tihendid seespool, muidu peaks servaga tasa olema. Kui flantsid on fikseerunud ja õli ei leki pole hullu midagi, ongi värskem pind ehk
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Amortide koha pealt ka jah, ilmselt on kataloogid nii vanade autode suhtes ebatäpseks läinud. Oli ka juhus et b3 müüdi valed amordid ja siis oli nalja kui palju kui alla pandi, nina oli lennus ja sõita oli väga jäik. Ka pooltelje välimiste kaitsekummidega on olnud probleeme, et need mis poest saad ja kindlasti lähevad teps mitte ei istu.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Tundub et need zimmerid on ikka liiga sees - võllide tihendpinnad läigivad vastu. Koonustega vedrudiffritel on rohelised zimmerid suisa väljaspool korpust. Kas flantsid käivad kergesti ära? Ühel Escortil oli samasugune jama et läksid liiga sügavale ja muu ei aidanud kui koputasime teised zimmerid veel lisaks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..