VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN
Nädal on möödas, panin pumba alla ja hoidsin siis hinge kinni selles, osas,et kas asi jääb tööle või ei. Aga oh imet töötab ja vajab peen häälestust. Lekked sain pidama ja kinni. Paistab,et regulaatori puudumine sõitmist ei sega. Küll aga tahab küttesegu kangemaks timmimist.
Bensiin kindlasti on solk ja üritasin seda kätte saada aga see ei taha mitte välja tulla. Ainus võimalus on paak kuivaks sõita.
Ilmselt passat jääb kasutuseta mõneks ajaks ja teenib vaid varu autona. Lihtsalt peale seda viimast remondi saagat on mul närvid kergelt krussis.
Mis temast edasi saab ei oska öelda, müüa on keeruline,sest kas on kedagi ,kes oleks nõus 400-500eur maksma? Sügavalt kahtlen selles,vaadates turu hindasid. Paljuski on tahtjaid küll aga kõik tahavad mootorit saada. Hetkel ma väga masina ja mootor poolitamise poolt ei ole.
Bensiin kindlasti on solk ja üritasin seda kätte saada aga see ei taha mitte välja tulla. Ainus võimalus on paak kuivaks sõita.
Ilmselt passat jääb kasutuseta mõneks ajaks ja teenib vaid varu autona. Lihtsalt peale seda viimast remondi saagat on mul närvid kergelt krussis.
Mis temast edasi saab ei oska öelda, müüa on keeruline,sest kas on kedagi ,kes oleks nõus 400-500eur maksma? Sügavalt kahtlen selles,vaadates turu hindasid. Paljuski on tahtjaid küll aga kõik tahavad mootorit saada. Hetkel ma väga masina ja mootor poolitamise poolt ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN
Ammu aega pole siia midagi kirjutanud aga võin öelda,et VW on alles aga kahjuks ei osale aktiivselt enam ammu tänava liikluses. Põhjuseks on toitesüsteemi rikked. Suvel sain natuke sõita ja ka sügisel, kõik toimis aga esimene probleem lõi siis välja kui kütusepumbast hakkas lekkima kütust ja seda suures koguses. Terve 2019a kevad otsisin puuduvaid tükke ja sain asja kokku. Aga nüüd on uus probleem: mootor ei taha soojalt üldse käima minna. Probleem tundub olema kas liiga palju õhku või liiga vähe kütust. Ma olen kõikvõimalikke andureid proovinud ja vahetanud aga tundub,et miskit ei mõika. Küsiks laiemalt ringilt, kust saaks rõhukella, millega mõõdetakse toitesüsteemi rõhku? Kahtlustan,et kütusepump ise on juba õhtul vanadusest ja ei anna piisavalt survet enam välja. Vahepeal on täielik allaandmise meeleolu, sest isegi hobi autona on sellise mitte väga töökindla toitsesüsteemiga sõitmine ikka täielik peavalu.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN
Klots kahe torxiga ehk võõras keeles DPR ehk nahkas.Asub pritsepea küljepeal, 2pin pistik. Olen ka kuskil netist sellele klotsile ehk takistusi näinud? Tasub kindlasti uurida seda ja selle juhtmeid. Sealt saab ka nö küttesegu näppida, maha võtad siis seal all on kruvi, aga originaal seisus mootoril isiklikult seda ei näpiks, probleem on siiski mujal. Ilmselt saab ka asendada selle muude selle ajastu DPR-dega, kui kruvi vastavalt regullida.
Uuemal KE-Jetronicul see rõhuakumulaator ei ole vajalik. otseselt probleeme selle puudumisest pole märganud ise.
Kas see auto on motronic ajuga muidu? Olen kuulnud et varastel 9a-del võib seal osas veidrusi olla.
Võiks ka vaadata kuidas pihustid ise pihustavad, eriti pärast seda kui mingi solk küte läbi käinud on.
Uuemal KE-Jetronicul see rõhuakumulaator ei ole vajalik. otseselt probleeme selle puudumisest pole märganud ise.
Kas see auto on motronic ajuga muidu? Olen kuulnud et varastel 9a-del võib seal osas veidrusi olla.
Võiks ka vaadata kuidas pihustid ise pihustavad, eriti pärast seda kui mingi solk küte läbi käinud on.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN
Pole ammu teemat uuendanud , kuna Passat on jäänud lihtsalt seisma ja rohkem hobi masina staatuses edaspidi. Proovisin igasugu asju lõpuks jõudsin pihustiteni ja nagu kasutaja CD-R vihjas võis probleem olla pihustitega. Võtsin pihustid maha ja ainult 1 pihusti 4-st töötas teised kas lasid midagi läbi või olid nii kinni,et sealt ei tulnud enam midagi läbi. Muretsesin veel 4 pihustit ja panin nad kõik atsetooni ligunema. Muidu läbipaistev vedelik muutus täiesti kollakaks.
Peale nädalat seismist, proovisin break cleaneriga pihusteid ja ainult 2 pihustit 8-st teevad üldse midagi teised on kinni,mis kinni.
Ülejäänud 6 tk läksid siis uuesti ja uue atsetooni lahuse sisse ligunema.
Nende katsetamiseks peaks olema pihusti stend nagu diisel pihustite puhul aga see on ilmselt märksa teistmoodi ehitusega.
http://dev.msource.webfactional.com/sto ... le-cleaner
Mis edasi? Kuna kuskile ei kiirusta siis proovin julgelt kõik asjad läbi. Kaotada midagi ei ole ja võtan asja kui õppimise kogemust. Hullemaks enam nüüd minna ei saa. Uusi pihusteid on saada aga hetkel 50eur tk neid ostma ei kutsu. KUi aga vanadest pihustitest enam eluloomasid ei tule siis jääbki vaid üle uued osta.
Peale nädalat seismist, proovisin break cleaneriga pihusteid ja ainult 2 pihustit 8-st teevad üldse midagi teised on kinni,mis kinni.
Ülejäänud 6 tk läksid siis uuesti ja uue atsetooni lahuse sisse ligunema.
Nende katsetamiseks peaks olema pihusti stend nagu diisel pihustite puhul aga see on ilmselt märksa teistmoodi ehitusega.
http://dev.msource.webfactional.com/sto ... le-cleaner
Mis edasi? Kuna kuskile ei kiirusta siis proovin julgelt kõik asjad läbi. Kaotada midagi ei ole ja võtan asja kui õppimise kogemust. Hullemaks enam nüüd minna ei saa. Uusi pihusteid on saada aga hetkel 50eur tk neid ostma ei kutsu. KUi aga vanadest pihustitest enam eluloomasid ei tule siis jääbki vaid üle uued osta.
-
- Veteran
- Postitusi: 3371
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 805 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN
On ka firmasid kes neid puhastavad või taastavad.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN
Kuna tegemist on teraskorpusega pihustiga siis pärast näiteks ultraheli puhastust tuleks need võimalikult kiiresti auto peale panna ja käima. Muidu hakkab sees ussitama.
Korras pihustil on ka juba brakecleaneriga pihustuslehvik ilus, ei näe otsest vajadust pihusti stendi järgi. Vajadusel saab ju alati kütuse enda süsteemiga ühendada ja kuskile purki lasta, vaadata et kogused kõik võrdsed oleks jne ja lehvikud ilusad.
Korras pihustil on ka juba brakecleaneriga pihustuslehvik ilus, ei näe otsest vajadust pihusti stendi järgi. Vajadusel saab ju alati kütuse enda süsteemiga ühendada ja kuskile purki lasta, vaadata et kogused kõik võrdsed oleks jne ja lehvikud ilusad.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN
Ma ei ole toda võimalust kaalunud, kui võtsin googli abiks siis tundub,et eestis on olemas täiesti pädevad firmad seda tööd tegema.
http://www.estpresto.ee/index.php?action=page&id=263
CD-R ainult ühel pihustil on olemas korralik lehvik, 2 laseb nurka, 1 ei niristab midagi ja ülejäänud 4 on kinni,mis kinni.
Need,mis toimivad on 1992a Audi pealt ja 1 tollest reast on kinni. 9A mootori omadest 1 töötab ja 3 tk on kinni.
Pigem on teema, mis seal pihustis umbes on? Sisuliselt tegu on ju mehaanilise vedru ja klapiga,mis surve all avaneb.
Seega on kaks varianti, vedru on ise surnud asendis ja kinni või on sõelaga mingi jama?
http://www.estpresto.ee/index.php?action=page&id=263
CD-R ainult ühel pihustil on olemas korralik lehvik, 2 laseb nurka, 1 ei niristab midagi ja ülejäänud 4 on kinni,mis kinni.
Need,mis toimivad on 1992a Audi pealt ja 1 tollest reast on kinni. 9A mootori omadest 1 töötab ja 3 tk on kinni.
Pigem on teema, mis seal pihustis umbes on? Sisuliselt tegu on ju mehaanilise vedru ja klapiga,mis surve all avaneb.
Seega on kaks varianti, vedru on ise surnud asendis ja kinni või on sõelaga mingi jama?
-
- Veteran
- Postitusi: 3371
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 805 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN
Võimalikult kiiresti vaja need pihustid kuvaks saada, siis ei ussita.
Tegelen plastmassi vormidega kus teostan ka ultraheli pesu ja kõiksugu ägeda (tervist rikkuva) keemiaga puhastusi.
Ehk siis tegelikult samasugust keemiat ja töövõtteid kasutan mis võiks sobida ka pihustitele.
Tegelen plastmassi vormidega kus teostan ka ultraheli pesu ja kõiksugu ägeda (tervist rikkuva) keemiaga puhastusi.
Ehk siis tegelikult samasugust keemiat ja töövõtteid kasutan mis võiks sobida ka pihustitele.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!