VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 11 Juul 2018, 15:44

Nädal on möödas, panin pumba alla ja hoidsin siis hinge kinni selles, osas,et kas asi jääb tööle või ei. Aga oh imet töötab ja vajab peen häälestust. Lekked sain pidama ja kinni. Paistab,et regulaatori puudumine sõitmist ei sega. Küll aga tahab küttesegu kangemaks timmimist.
Bensiin kindlasti on solk ja üritasin seda kätte saada aga see ei taha mitte välja tulla. Ainus võimalus on paak kuivaks sõita.
Ilmselt passat jääb kasutuseta mõneks ajaks ja teenib vaid varu autona. Lihtsalt peale seda viimast remondi saagat on mul närvid kergelt krussis.
Mis temast edasi saab ei oska öelda, müüa on keeruline,sest kas on kedagi ,kes oleks nõus 400-500eur maksma? Sügavalt kahtlen selles,vaadates turu hindasid. Paljuski on tahtjaid küll aga kõik tahavad mootorit saada. Hetkel ma väga masina ja mootor poolitamise poolt ei ole.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 07 Mai 2019, 10:13

Ammu aega pole siia midagi kirjutanud aga võin öelda,et VW on alles aga kahjuks ei osale aktiivselt enam ammu tänava liikluses. Põhjuseks on toitesüsteemi rikked. Suvel sain natuke sõita ja ka sügisel, kõik toimis aga esimene probleem lõi siis välja kui kütusepumbast hakkas lekkima kütust ja seda suures koguses. Terve 2019a kevad otsisin puuduvaid tükke ja sain asja kokku. Aga nüüd on uus probleem: mootor ei taha soojalt üldse käima minna. Probleem tundub olema kas liiga palju õhku või liiga vähe kütust. Ma olen kõikvõimalikke andureid proovinud ja vahetanud aga tundub,et miskit ei mõika. Küsiks laiemalt ringilt, kust saaks rõhukella, millega mõõdetakse toitesüsteemi rõhku? Kahtlustan,et kütusepump ise on juba õhtul vanadusest ja ei anna piisavalt survet enam välja. Vahepeal on täielik allaandmise meeleolu, sest isegi hobi autona on sellise mitte väga töökindla toitsesüsteemiga sõitmine ikka täielik peavalu.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN

Lugemata postitus Postitas CD-R » 13 Mai 2019, 20:07

Klots kahe torxiga ehk võõras keeles DPR ehk nahkas.Asub pritsepea küljepeal, 2pin pistik. Olen ka kuskil netist sellele klotsile ehk takistusi näinud? Tasub kindlasti uurida seda ja selle juhtmeid. Sealt saab ka nö küttesegu näppida, maha võtad siis seal all on kruvi, aga originaal seisus mootoril isiklikult seda ei näpiks, probleem on siiski mujal. Ilmselt saab ka asendada selle muude selle ajastu DPR-dega, kui kruvi vastavalt regullida.
Uuemal KE-Jetronicul see rõhuakumulaator ei ole vajalik. otseselt probleeme selle puudumisest pole märganud ise.
Kas see auto on motronic ajuga muidu? Olen kuulnud et varastel 9a-del võib seal osas veidrusi olla.
Võiks ka vaadata kuidas pihustid ise pihustavad, eriti pärast seda kui mingi solk küte läbi käinud on.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 11 Okt 2019, 09:24

Pole ammu teemat uuendanud , kuna Passat on jäänud lihtsalt seisma ja rohkem hobi masina staatuses edaspidi. Proovisin igasugu asju lõpuks jõudsin pihustiteni ja nagu kasutaja CD-R vihjas võis probleem olla pihustitega. Võtsin pihustid maha ja ainult 1 pihusti 4-st töötas teised kas lasid midagi läbi või olid nii kinni,et sealt ei tulnud enam midagi läbi. Muretsesin veel 4 pihustit ja panin nad kõik atsetooni ligunema. Muidu läbipaistev vedelik muutus täiesti kollakaks.
Pilt
Peale nädalat seismist, proovisin break cleaneriga pihusteid ja ainult 2 pihustit 8-st teevad üldse midagi teised on kinni,mis kinni.
Ülejäänud 6 tk läksid siis uuesti ja uue atsetooni lahuse sisse ligunema.

Nende katsetamiseks peaks olema pihusti stend nagu diisel pihustite puhul aga see on ilmselt märksa teistmoodi ehitusega.
Pilt
http://dev.msource.webfactional.com/sto ... le-cleaner

Mis edasi? Kuna kuskile ei kiirusta siis proovin julgelt kõik asjad läbi. Kaotada midagi ei ole ja võtan asja kui õppimise kogemust. Hullemaks enam nüüd minna ei saa. Uusi pihusteid on saada aga hetkel 50eur tk neid ostma ei kutsu. KUi aga vanadest pihustitest enam eluloomasid ei tule siis jääbki vaid üle uued osta.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 11 Okt 2019, 10:06

On ka firmasid kes neid puhastavad või taastavad.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN

Lugemata postitus Postitas CD-R » 11 Okt 2019, 10:33

Kuna tegemist on teraskorpusega pihustiga siis pärast näiteks ultraheli puhastust tuleks need võimalikult kiiresti auto peale panna ja käima. Muidu hakkab sees ussitama.
Korras pihustil on ka juba brakecleaneriga pihustuslehvik ilus, ei näe otsest vajadust pihusti stendi järgi. Vajadusel saab ju alati kütuse enda süsteemiga ühendada ja kuskile purki lasta, vaadata et kogused kõik võrdsed oleks jne ja lehvikud ilusad.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 11 Okt 2019, 10:42

Ma ei ole toda võimalust kaalunud, kui võtsin googli abiks siis tundub,et eestis on olemas täiesti pädevad firmad seda tööd tegema.
http://www.estpresto.ee/index.php?action=page&id=263

CD-R ainult ühel pihustil on olemas korralik lehvik, 2 laseb nurka, 1 ei niristab midagi ja ülejäänud 4 on kinni,mis kinni.
Need,mis toimivad on 1992a Audi pealt ja 1 tollest reast on kinni. 9A mootori omadest 1 töötab ja 3 tk on kinni.
Pigem on teema, mis seal pihustis umbes on? Sisuliselt tegu on ju mehaanilise vedru ja klapiga,mis surve all avaneb.
Pilt
Seega on kaks varianti, vedru on ise surnud asendis ja kinni või on sõelaga mingi jama?

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 11 Okt 2019, 11:04

Võimalikult kiiresti vaja need pihustid kuvaks saada, siis ei ussita.

Tegelen plastmassi vormidega kus teostan ka ultraheli pesu ja kõiksugu ägeda (tervist rikkuva) keemiaga puhastusi.
Ehk siis tegelikult samasugust keemiat ja töövõtteid kasutan mis võiks sobida ka pihustitele. :D
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Vasta

Mine “Huviliste autod”