VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas GTI » 28 Mär 2016, 15:26

Mm.. sul ta natuke teistsugune jah, ei uskunud et neil nüüd nii suured erinevused on. :) Kas sellest lõhikuga ümmargusest võllist mis paistab ei saa keerata (eeldab muidugi miskit keerajat mis sobiks)?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas dub1 » 28 Mär 2016, 15:26

Peaks olema kahe kruvi vahel see koht.
VäikeWürst - VW

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas GTI » 28 Mär 2016, 15:31

dub1 kirjutas:Peaks olema kahe kruvi vahel see koht.
Sealt jookseb jah mootori võll luugi mehanismi, sealt peaks saama seda ka keerata, eks B3 on veidi teine lahendus kui G3-l.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas dub1 » 28 Mär 2016, 15:45

Igaljuhul, kui vaja siis mul kodus üks g3 oma vedeleb, kui hästi töötab ei oska komenteerida
VäikeWürst - VW

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas GTI » 28 Mär 2016, 17:10

G3 oma siis selline, noolega lapatsi all on kerimiskoht.
http://carparts4sale.com/media/sunroof- ... -cp026847/" onclick="window.open(this.href);return false;
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 28 Mär 2016, 17:35

Minu oma erineb G3 omast ikka päris hulga. Saab keerata küll sealt lõhest,tavalise kruvikeerajaga just nagu kodanik Dub1 vihjas. Üles keerata, saab luuki vabalt. Aga tahapoole ei jõua enam keerata, tee või tina.
Ma kahtlustan,et hammasvöö on sodi täis või tuleb luuk võtta välja ja ära puhastada.

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas dub1 » 28 Mär 2016, 18:10

TDN kirjutas:Minu oma erineb G3 omast ikka päris hulga. Saab keerata küll sealt lõhest,tavalise kruvikeerajaga just nagu kodanik Dub1 vihjas. Üles keerata, saab luuki vabalt. Aga tahapoole ei jõua enam keerata, tee või tina.
Ma kahtlustan,et hammasvöö on sodi täis või tuleb luuk võtta välja ja ära puhastada.
Võta laepolster maha ja siis tuleb kogumehanism maha , peaks olema 4-6 poldiga katuseküljes kinni. Siis sul parem seda puhastada ja ja näed ka paremini, kas midagi kusagil katki või ei.
VäikeWürst - VW

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 28 Mär 2016, 20:07

Ma pean siis uurima,kuidas see lagi maha ja peale tagasi käib. Hetkel ei hakka autot päris laiali lammutama aga ilmselt pean selle katuseluugi asja korda ajama nii või naa.
Pigem oleks küsimus asjatundjatele,mida lahtise riidega laes teha? Kas selle saab mingi hea liimiga kinni panna või on protsess märksa keerukam?

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 12 Apr 2016, 10:01

Ajad kiired olnud ja pole saanud isegi autot tolmust puhtaks pesta. Ainus märkimisväärne saavutus oli tagumise kojamehe ja klaasipesuri tööle saamine. Tagumine kojamees polnud oma 10+a töötanud korralikult. :D

Aga nüüd väike mure koht. Nimelt kui võrrelda VR-6 katalüsaatori lambda juhet, minu omaga torkab silma päris oluline erinevus.
Pilt
Pilt

Küsimus on selles,et kui ma selle vale lambda välja keeran ja enda oma sisse,kas see miskit konflikti ei tekita(pean silmas mootori töötamise osas).
Või on siin midagi muud,mis mul kahe silma vahele on jäänud?

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 25 Apr 2016, 07:54

Vaikselt edenevad remondi tööd ja tuleb paigaldada ka suverehvid alla. Küsimus on selles,et kas kuskil veel sääraseid kilpe liigub 14" velgedele?
Kirjade järgi pole selline kilp ainult Passatil vaid ka Golfil?
Pilt

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas vredestein » 25 Apr 2016, 12:23

Kirjutasin sulle kilpide asjus.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 28 Apr 2016, 12:47

Tegelen VW soojenduse küsimusega ja jõudsin selle detailini. Paistab,et see väike takisti on kutu. Kas on mõtet proovida seda vahetada või minna võtta töötav asi?
Pilt

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas vredestein » 28 Apr 2016, 12:55

TDN kirjutas:Ajad kiired olnud ja pole saanud isegi autot tolmust puhtaks pesta. Ainus märkimisväärne saavutus oli tagumise kojamehe ja klaasipesuri tööle saamine. Tagumine kojamees polnud oma 10+a töötanud korralikult. :D

Aga nüüd väike mure koht. Nimelt kui võrrelda VR-6 katalüsaatori lambda juhet, minu omaga torkab silma päris oluline erinevus.
Pilt
Pilt

Küsimus on selles,et kui ma selle vale lambda välja keeran ja enda oma sisse,kas see miskit konflikti ei tekita(pean silmas mootori töötamise osas).
Või on siin midagi muud,mis mul kahe silma vahele on jäänud?
Ülemisel pildil üks juhe mass üks soojendus ja kaks signaal(valged)
Mass jookseb keresse anduri poolt lamdal peab olema sel juhul kolm juhet+pistikus mass.
Oli vist nii kui õigesti mäletan
Viimati muutis vredestein, 28 Apr 2016, 13:20, muudetud 2 korda kokku.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas aht » 28 Apr 2016, 13:10

[quote="TDN"]Tegelen VW soojenduse küsimusega ja jõudsin selle detailini. Paistab,et see väike takisti on kutu. Kas on mõtet proovida seda vahetada või minna võtta töötav asi?
► Näita Spoilerit
Tartus korralik jupp olemas, võid ühendust võtta.
Viimati muutis aht, 28 Apr 2016, 13:11, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas GTI » 28 Apr 2016, 13:56

TDN kirjutas:Tegelen VW soojenduse küsimusega ja jõudsin selle detailini. Paistab,et see väike takisti on kutu. Kas on mõtet proovida seda vahetada või minna võtta töötav asi?
Kui väga laisk oled siis silda see termotakisti ära, midagi ei juhtu. Kui viitsid el.juppide poodi minna siis osta uus, ei maksa suurt midagi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 04 Mai 2016, 10:24

Nii sai soojendusmootori kiiruste probleem lahendatud, uued rehvid said ka alla ning vaiksem on sõita. Kuid on kaks probleemi:
- kui kiiresti sõita ja siis tühikäigule minna käiguvahetusel jääb mõneks ajaks pöörded kõikuma 2000 ja 1500 vahele? On see normaalne?
- vasaku poole,tagumine piduritöösilinder jookseb peale ja ketas on tuline. Käsipidurit pole enam julgenud kasutada,kuid paistab,et poomine on sellest olenemata. Tundub,et ainus variant,sellest elulooma saada on vist remont komplekt ja lauapeal lahti lammutada? Konkreetne detail on ka vanale omanikule peavalu tekitanud.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas GTI » 04 Mai 2016, 10:30

TDN kirjutas:Nii sai soojendusmootori kiiruste probleem lahendatud, uued rehvid said ka alla ning vaiksem on sõita. Kuid on kaks probleemi:
- kui kiiresti sõita ja siis tühikäigule minna käiguvahetusel jääb mõneks ajaks pöörded kõikuma 2000 ja 1500 vahele? On see normaalne?
- vasaku poole,tagumine piduritöösilinder jookseb peale ja ketas on tuline. Käsipidurit pole enam julgenud kasutada,kuid paistab,et poomine on sellest olenemata. Tundub,et ainus variant,sellest elulooma saada on vist remont komplekt ja lauapeal lahti lammutada? Konkreetne detail on ka vanale omanikule peavalu tekitanud.
1. Ei ole normaalne, puhasta tühikäigu klapp ära ja vaata ega kuskilt lisaõhku mootorisse ei saa.
2. Rem.komplekt+soovitavalt ka uus kolb kui selle tööpinnad on kulunud või korrosioonijälgedega. Töösilindri all pead silmas ikka ketaspiduri suppordit+kolb?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 04 Mai 2016, 13:08

Jah pean töösilindri all silmas supporti,kuigi need täpselt samad mõisted pole. Tüüpviga on,et kolb kas on kinni või tuleb välja jääb kinni ja siis roostetavad tööpinnad ka ära. Saab ka seda remontida kui see auto küljes on. Kuid enda närvide säästmise eesmärgil on kergem seda teha lauapeal.

Kus see tühikäigu klapp kapoti all asub? Üks variant on ka,et vanad riide kattega voolikud on mõranenud ja sealt võtab lisaõhku sisse. Tavaliselt hakkab viga kõige lihtsamast asjast aga muidugi alati see loogika paika ei pea.
Imelik on see,et vahepeal püsib tühikäik normaalselt ja siis hakkavad mingil suvalisel hetkel,pöörded kõikuma.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas CD-R » 06 Mai 2016, 07:59

Vaata üle, et gaasitross liiga pinges vms ei ole. Kui see tühikäigu lüliti pole alla vajutatud võib ka igast lollusi teha.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 07 Mai 2016, 20:32

Otsisin tühikäigu mootori üles ja sõber Googel oli suureks abiks,selle asukoha kindlaks tegemisel. Vaatasin talle sisse ja seal oli natuke peen tolmu,mille Break cleaneriga välja puhastasin. Aga midagi sellest muutunud ei ole.
Teeb ikka sama nalja, kui kõrgetelt pööretelt tühikäigule tulla nüüd on pöörded vahemikus 1000-1500 :D aga see pole ikka see,mida tahaks.

Küll aga avastain ühe päris paha asja. Nimelt keegi on enne mind suutnud jagaja pistiku ära äestada. Tükk aega murdsin pead,miks enam auto tööle ei lähe.
Pilt
Sain pistiku kinni aga midagi on seal ära kulunud nii,et seda saab kergelt sisse välja tõmmata.

Küll aga selle ühe.väikse jublaka pärast mootor enam tööle ei läinud ja hakkasin juba asju laiali kiskuma.
Avastasin,et selle detaili ümbrus oli väga õline,mitte palju aga natuke must, tegin puhtaks.
Pilt
Tõeline üllatus aga oli õhufiltris :mrgreen:
Pilt
Nii õhtul õhufiltrit pole ma tükk aega näinud ,kohe olen nõutu lausa. :mrgreen:

trummare
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 31 Mär 2015, 19:19
Auto: Vw Passat b4 ´94 1.9 TDI , Bmw e53 , Ford Mondeo mk4
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas trummare » 11 Mai 2016, 19:49

TDN kirjutas: Tõeline üllatus aga oli õhufiltris :mrgreen:
► Näita Spoilerit
Nii õhtul õhufiltrit pole ma tükk aega näinud ,kohe olen nõutu lausa. :mrgreen:
Mul oli pool filtrist puudu :D
Pilt
Passatite tüüpviga vist :D
Viimati muutis VwBoy, 22 Okt 2016, 20:36, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Tsiteerida ei tohi pilte, kui tsiteerite, siis tuleb pilt lisada spoilerisse!
My VW must be broken - the "check engine" light is off.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 21 Okt 2016, 15:06

Pole ammu midagi kirjutanud ja vaatasin,et viimane postitus on 7.mai tehtud. Seega oli see ikka väga ammu. Mis siis vahepeal sündinud on? Kuna suvi on kiire aeg ja pole aega arvutis istuda,rääkimata foorumi lugemisest,siis teen siia kokkuvõtte.
Auto ise elus ja alles,kasutuses igapäevaselt. Kui välja arvata üks ebameeldiv juhtum parklas,kus tädi tagurdas mulle sisse ja stange tuli kinnitusest lahti siis midagi muud hullu polegi juhtunud.
Pilt
Pilt
Aga õnneks midagi väga hullu ei juhtunud stange on terve ja udukas ka. See kergelt parandatav asi.

Viskasin välja,kottiriidest tagaistmed,mis olid nagu nii elunäinud ja igasugu plekke täis.
Pilt
Pilt
Asemele said Takso versiooni? tagaistmed,mille ainus miinus see,et seljatugesid ei saa eraldi alla lasta.
Pilt
Pilt

Ära vahetatud sai ka esimene mootori padi,mis ilmselt paigaldatud siis kui auto eestisse toodi 2004.a
Pilt
Vibratsiooni jäi vähemaks aga nüüd on tagumine padi hoopis ära.

Üks kurjajuur,mis tekitas ülemääraseid heitgaase, rääkimata halvast küttekulust oli see andur siin.
Pilt
Jälile jõudmine polnud lihtne,kui isand vrenstein poleks mulle oma nõuga appi tulnud.
Venekeelne vw raamat on hea aga sellest arusaamine on mulle liiga keeruline ülesanne.
Pilt
Kuskil on veel ilmselt andurid või pistikud ära aga vähe haaval läheb asi paremuse poole.

Roolilatti lasin ära kontrollida see töötab ega ei leki ega lõtku kuid roolivõimendi pump on ilmselt juba kulunud ja tuleks välja vahetada. Seetõttu on pööramine ka mõnikord raske kohapeal.
Järgmine suurem töö on ahi välja võtta ja uurida selle siseelu, külmetamine autos ja jääs aknad mulle ei sümpatiseeri. Kuigi olen hiljaks jäänud selle tööga siis parem hilja,kui mitte kui kunagi.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 24 Okt 2016, 11:50

Tundub,et Lambda andur on kutu,sest selle järgi või järelt ära ühendamine. Mitte midagi ei muuda. Ilmselt ka üks põhjustest,miks on kütuse ülekulu,rääkimata ülemäärasest vingust. Passis küll pole katalüsaatori olemasolu fikseeritud aga see palju ei päästa heitgaaside kontrollimisel.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas CD-R » 24 Okt 2016, 15:57

Minu omal ka lambda ära võtmine mootori käimises väga midagi muutnud, küll aga muutus oluliselt lõhn mis sumpast väljus, hakkas üsna rikkalt käima soojalt. Ja üldiselt oli sellel pritsel suht kergelt mingisse safe mode minna ja seetõttu igast andurite tagant ära kiskumine väga tulemust ei anna.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 24 Okt 2016, 17:52

See summutist tulev HCH ja muud ühendite ving,meenutab kas koos või ilma lambata. Midagi sellist,mida võib tunda PAZ bussi või GAZ 53 summuti juures nina hoides. Lambdat peaks saama ka oom meetriga mõõta? Ise asi ,millised peaksid olema need lubatud väärtused?
Imelikul kombel õli ei laku ja peale selle viimase anduri vahetust kukkusid pöörded ja küttesegu pole ka enam nii rikas kui varem. Asi vajab uurimist,kuna keegi eelkäijatest ei ole suutnud viga üles leida.

Nii aga vahelduseks liikuvaid pilt,ehk siis salongi ahju vahetamine!
https://www.youtube.com/watch?v=ylD9i0T ... e=youtu.be[/video]

Olen seekord laisk ja ei hakka kirjutama pikka teksti,sest keegi seda lugeda nagu nii ei viitsi. :D
Viimati muutis TDN, 24 Okt 2016, 17:52, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Huviliste autod”